U SEATU dojde na konci léta k výměně na vedoucí pozici. Současného předsedu správní rady Ericha Schmitta nahradí James Muir. Schmitt z funkce odchází po třech letech, podle automobilky je to z osobních důvodů.
To sa už dnes nenosí? Fakt sú najlepší odborníci títo "preskočočkovia"? Je úplne jedno pre koho robia, hlavne že si môžu napísať čiarku o ďalšom úspechu a peniažky na účet sa sypú... Srdcovkári už asi vymreli. Hodnota značky je už viditeľná len na cenovke áut - zákazníkom ju prezentujú takmer ako mýtus, pre vlastných ľudí na najvyšších miestach nič neznamená. Smutná doba... ;-\
zajímavé , zrovna na toto téma jsem se asi před týdnem bavil s jedním bývalým spolužákem v jednom sportcentru. Bavili jsme se o práci a právě přílušnosti a věrnosti k jedné značce na trhu atd. atd. Já se zabývám pneumatikami a on osobními vozy. Během své pracovní éry přeskočil od Fordu k Mazdě ,následoval Peugeot a nyní je opět u Fordu (a to se nejedná o posty prodejců) , závěrem našeho rozhovoru byla jeho věta : Hele se.ru na loajalitu už mi není dvacet a mám hypotéku jdu tam kde zaplatí >:D , tak si to přeber ;-)
bohužel už ne ,na druhou stranu ještě existuje spousta rodinných firem kde se to dědí po generace (teda alespoň v západní evropě-u nás nastupuje bohužel teprve druhá generace) , ale pokud jsi zaměstnanec a kopeš za značku a objeví se nějaký blb (u mužů obvykle uražená ješitnost) který ti tu práci začne znechucovat nevidím důvod proč nedat své kvality do chřtánu konkurenční značky či firmy ;-)
Včera jsem viděl takovou co by odpovídala té konfiguraci jaks navrhoval. Ale já bych radši nějakou novější a s míň kilometrama, třeba tam tu jak se na ní chodím furt dívat ;-) >:D
Všechno je to o přístupu k zaměstnancům. Umožnit jim, aby byli spokojeni. Když pracují v příjemné prostředí a jejich práce se jim líbí, udělají všechno proto, aby firma prosperovala.
Zde pozor, pokud někdo třímá nad hlavou diskuzní prápor loajality, musí si především uvědomit, že ta má také rozměr profesionality, a je ohraničena délkou trvání vztahu šéfa ke svému zaměstnavateli. Plačky, historické kotvy, to se nosí na diskuzi a můžeme si je dopřávat my, nikoliv ti, co řídí. Chytrejch je vždycky málo. Kdekdo může dělat u SEATU vrátnýho (nic proti vrátným, ale tak to prostě je) ale jen málokdo si může dovolit řídit podnik. Proto ti nejlepší šéfové rotují. A umět řídit, rozhodovat... to je jistý druh umění, je to dar, nadstavba. Proto taky má tvůj šéf třikrát tolik co ty a ředitel podniku dvacetkrát tolik co ty. Za kvalitu se platí.
Obhajuješ neobhajitelné. Je to jedině a pouze o pěnězích. Je zcela jedno co tyhle tzv. "vrcholoví manageri" řídí. Jestli výrobu Coca-Coly, výrobu přesných strojírenských součástek nebo jsou angažovaní v pekárnách(zkušenost z kandidátů v konkurzu). Takže bez ohledu na to jestli mají vůbec povědomí o daném produktu jdou tam kde to sype víc. A loajalita ke značce nebo fabrice se dávno nenosí.
v tom prvním souhlas ,ale v ministerském křesle by dle mého soudu odborník na danou problematiku sedět měl. To že tam hoši a nějaké to děvče rotují jak žáby v mixéru mi přijde spíš směšné než vhodné do vrcholné politiky.
veď len o tom hovorím - bezpohlavnosť nadnárodných firiem, dobre si to nazval. Nechápem to ale ako plus, skôr ako modernú chorobu. ;-\
"Já jsem vyučený zedník, přišli za mnou, řekli pepíku, jseš kovanej, potřebujem tě jinde, budeš vedoucí papírnictví...tak já šel a dělám vedoucího papírnictví! A kdyby řekli, že mám dělat ředitele Spojených oceláren, tak budu dělat ředitele Spojených oceláren! Jste jen malinké kolečko ve velikém stroji, a vůbec nemůžete pochopit, kde je vás nejvíc potřeba! Postavte se radostně a uvědoměle tam, kde vás společnost postaví! A to je jedině správný marxistický pohled!" - kto by si na tie časy nepamätal, že? Dnes ideológiu vystriedali prachy, inak sa veľa nezmenilo.
No kvalitu. Spíš kvantita za kvantitu. Pán zřejmě odešel z důvodu, že nedosáhl pro vlajku dostatečný kus prodejního koláče a že se mu nepodařilo otevřít oči lidem asi jediným modelem Seatu který má opravdové charisma, Toledem. To je na tom to nejsmutnější, že se koncepce vozů nikam neposunula, a tady budu číst pořád ty stejné camry o plastovatějších plastech a kvalitovatější kvalitě, kterou vlastně nikdo neviděl. F.K.
Nie je kvalita ako kvalita. Nie je podnik ako podnik. A nie je riaditeľ ako riaditeľ. Preto niektoré podniky vyzerajú ako vyzerajú. Majú šéfov, čo majú "dar riadiť", a pritom pomaly ani nevedia, čo vyrábajú. Niet sa čo diviť, že to potom ide dolu vodou...
Ale to sme už odbočili, začalo sa loajalitou k značke a sme pri odbornosti - o tej v prípade dotyčného pána ťažko možno pochybovať. Na druhú stranu každý nový šéf je "odbornejší" ako ten odchádzajúci a každý má pozdvihnúť fabriku na novú úroveň, pravda sa ovšem časom ukáže, a nie vždy je to tak, ako sa sľúbilo.
ano čas ukáže ,ale v případě koncernu bych si naděje moc nedělal. Je mi jasné že každý šéf chce pro svou fabriku to nej a myslím že v případě seatu a škodovky to holt nejde (vždy je někdo klepne přes prsty a řekne tak tahhle ne hoši to by se prodávalo moc dobře na úkor audi či VW). A pro to je mi více než jasné (a psal to i Marko) proč ta fabia vypada tak jak vypadá a sup a lift OII nemlich to samé. Šanci dosttala Ibiza s novou platformou stejně jako první generace fabie takže jednou to dostaneš ty a podruhé ty. Jinými slovy tam u seatu toho vrcholový manažer (až na drobné kosmetické změny ne struktuře závodu) stejně moc nenadělá