Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

SEAT: Novým šéfem bude James Muir

Diskuze (29)
U SEATU dojde na konci léta k výměně na vedoucí pozici. Současného předsedu správní rady Ericha Schmitta nahradí James Muir. Schmitt z funkce odchází po třech letech, podle automobilky je to z osobních důvodů.

Padesátiletý James Muir se narodil ve Skotsku, vystudoval obor Evropský marketing a řadu let pracoval v koncernu Ford. Nejprve působil v personálním oddělení Ford UK a v letech 1994 až 2001 byl vedoucím marketingu Fordu ve Velké Británii. Později pracoval pro Mazdu, kde dosáhl mimo jiné na post ředitele britské pobočky, později viceprezidenta a od roku 2005 prezidenta Mazda Europe. Do čela SEATu se postaví od 1. září tohoto roku.

Erich Schmitt (62) přišel do španělské automobilky v roce 2006 z Audi. Dříve byl členem správní rady Audi a od roku 1997 byl zodpovědný za rozvoj značky Audi v Číně. SEAT opouští z osobních důvodů, poté, co se mu v roce 2007 podařilo automobilku přivést opět do zisku.

Evropský odbyt SEATu se loni propadl ze 390 tisíc na 339 tisíc vozů. Nejprodávanějším modelem zůstává Ibiza (162 tisíc ks, včetně nového modelu), následovaná Leonem (93 tisíc vozů), řadou Altea (54 tisíc vozů), dosluhující Cordobou (necelých 14 tisíc ks) a Alhambrou (11 tisíc vozů). Nejmenší zájem zákazníků je už několik let za sebou o Toledo (prodej v roce 2007 dosáhl počtu 6.753 ks a v roce 2008 pak jen 4.280 ks).

Diskuze (29)
Avatar - radhro
16. 3. 2009 14:52
Re: KOLA SVĚTA
jo jo naše politika to je jeden úspěšnej manažer vedle druhého >:-[] :no:
13. 3. 2009 06:59
Re: KOLA SVĚTA
Šancu už Seat dostať musel, však pozri, ako ho wolfsburgskí páni doriadili...
Sami by mali napraviť čo pokazili, španieli sú v tom nevinne.
13. 3. 2009 06:58
Re: KOLA SVĚTA
veď len o tom hovorím - bezpohlavnosť nadnárodných firiem, dobre si to nazval. Nechápem to ale ako plus, skôr ako modernú chorobu. ;-\

"Já jsem vyučený zedník, přišli za mnou, řekli pepíku, jseš kovanej, potřebujem tě jinde, budeš vedoucí papírnictví...tak já šel a dělám vedoucího papírnictví! A kdyby řekli, že mám dělat ředitele Spojených oceláren, tak budu dělat ředitele Spojených oceláren! Jste jen malinké kolečko ve velikém stroji, a vůbec nemůžete pochopit, kde je vás nejvíc potřeba! Postavte se radostně a uvědoměle tam, kde vás společnost postaví! A to je jedině správný marxistický pohled!" - kto by si na tie časy nepamätal, že? Dnes ideológiu vystriedali prachy, inak sa veľa nezmenilo.
Avatar - Falco
12. 3. 2009 15:49
Re: Vernosť značke...?
Všechno je to o přístupu k zaměstnancům. Umožnit jim, aby byli spokojeni. Když pracují v příjemné prostředí a jejich práce se jim líbí, udělají všechno proto, aby firma prosperovala.

Proč zůstávat ve firmě, která na Ti nevyhovuje?
Avatar - radhro
12. 3. 2009 15:33
Re: KOLA SVĚTA
ano čas ukáže ,ale v případě koncernu bych si naděje moc nedělal. Je mi jasné že každý šéf chce pro svou fabriku to nej a myslím že v případě seatu a škodovky to holt nejde (vždy je někdo klepne přes prsty a řekne tak tahhle ne hoši to by se prodávalo moc dobře na úkor audi či VW). A pro to je mi více než jasné (a psal to i Marko) proč ta fabia vypada tak jak vypadá a sup a lift OII nemlich to samé. Šanci dosttala Ibiza s novou platformou stejně jako první generace fabie takže jednou to dostaneš ty a podruhé ty. Jinými slovy tam u seatu toho vrcholový manažer (až na drobné kosmetické změny ne struktuře závodu) stejně moc nenadělá