Novinky
Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
3
Jako základ když Tesla začínala posloužil, ale je faktem, že elektromobil je nejlepší stavět od píky. Takže je celkem pochopitelný že původní spalovák Lotus předělávaný na elektromobil Roadster [odkaz] [odkaz] nebyl DOKONALÝ. Bylo na něm spoustu práce, jinak ale jezdil výborně 😉
To bude show, až to jeho "letadlo" přistane. 😄
pomáhat někomu kdo si to nezaslouží
Hlavně může být ráda, že má tak štědré dotace od vlády,jinak by to už opět byla značka jen na elektonkách... >😒]
mysliš 400 mil dolárov ktoré vrátila do posledného centu 10 rokov pred dátumom splatnosti ?? lebo iné dotácie nemala ani nemá
No ... nie je celkom pravda. Ide najmä o dotácie z emisných povoleniek na bezemisné autá - najmä v kalifornii. Ale zasa je pravda, že to využíva viac automobiliek, nielen Tesla a je pravda, že si tie dotácie Tesla nevymyslela, prosto používa čo je dostupné.
a sam ma pritom problemy prezit..... paradox dnesnej zvratenej doby ( aj u ludi je to tak, zvacsa vam najskor pomoze prave ten clovek ktory sam potrebuje pomoc )
kazdpadne verim ze sa lotus pozbiera ... otazne je ci sa nastupca espiritu dostane do vyroby, ten projekt stal nemale prachy... od toho sa odvija asi cela buducnost znacky[odkaz]
drzim lotusu palce.... lotus bojuj :yes:
kazdpadne verim ze sa lotus pozbiera ... otazne je ci sa nastupca espiritu dostane do vyroby, ten projekt stal nemale prachy... od toho sa odvija asi cela buducnost znacky[odkaz]
drzim lotusu palce.... lotus bojuj :yes:
Nepomáhá zadarmo, v jeho situaci je lepší prodat aspoň šasi když se nedaří prodat dost kompletních aut. Problémem Lotusu je neschopnost přizpůsobení se nové situaci. Trh se zásadně změnil, jejich úzce zaměřené výrobky už prakticky nemá kdo kupovat.
........... a prosím jednosměrně, díky.
Neznám víc nesympatickou značku než je podělaná Tesla...už se těším až s tím elektrickým zmetkem půjdou brzo do kytek :no:
Nechápem, čo sa tak rozčuľujete. iste, mohol to povedať "kapánek" diplomatickejšie, ale vlastne má pravdu. Elise nebolo stavané na el pohon, tak ho museli značne upravovať. Zobrali ho z dôvodu, že to bolo hotové auto a asi aj kvôli cene. Nemohli si dovoliť niečo draho vyvíjať, takto v začiatkoch ...
....pripominate mi zastupy "e😜ertov", ktori tvrdili, ze stroje tazsie ako vzduch nebudu lietat, ze clovek sa pri rychlosti viac ako 80 km/h vo vlaku zadusi, ze cely svet bude potrebovat maximalne 6 pocitacov...
Nejsem proti elektrice, vadí mi protěžování a dotace, které nás mají přesvědčit o tom, že to je ta jediná správná volba. Tím se křiví trh a zákazník na tom může jen prodělat. Je taky silně asociální stále více danit auta se spalovacím motorem která kupují "chudí" a získané peníze dát jako dotaci na elektromobil "bohatým".
Stroje těžší, než vzduch začaly létat, až když byla vynalezena technologie.. Stejné je to s elektromobily, životnost, váha a výrobní náklady na baterie jsou důvod, proč jsou elektromobily stále na úrovni letadla bratří wrightů... až když bude pohonné ústrojí a způsob doplňování energie ve všech ohledech na úrovni spalovacích motorů, pak se budeme moci bavit o jejich náhradě...