Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rodina Discovery bude mít více než tři modely

Land Rover oficiálně potvrdil, že automobily s označením Discovery budou existovat minimálně čtyři.
Zpět na článek
19. 5. 2014 08:10
19. 5. 2014 08:46
19. 5. 2014 08:56
19. 5. 2014 09:14
19. 5. 2014 09:37
19. 5. 2014 09:59
19. 5. 2014 10:28
19. 5. 2014 10:57
19. 5. 2014 09:58
19. 5. 2014 10:54
Avatar - Blue Sun
19. 5. 2014 08:10
Ne
Ubohá Discovery, co ti to provedli? Snad to takhle neskončí...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - LEGOPARK
19. 5. 2014 08:46
Re: Ne
Ide to s automobilmi do sraciek. Napriec znackami. :/
Avatar - 3_diamanty
19. 5. 2014 08:56
Re: Ne
mam obavy hlavne o defender :-( ....

ze to ide do sraciek celkovo s autami nie je ziadna novinka.... staci sa pozriet na nadherne legendy ako mnohe z nich dnes dopadli... je to bohuzial vsetko dosledok tejto materialistickej doby a honba za kvantitou na ukor kvality.... ale to je zase na dlhu debatu mimo temy....

na discovery s vcelku aj tesim s tym odclenenim, vidim v tom istu logiku a zmysel.... ale na te ndefender na ten som vazne zvedavy a o neho mam aj najvacsie obavy co z neho spravia ;-\
19. 5. 2014 09:14
Re: Ne
Pánové, co jde podle vás do Kopru? Dle mýho skromnýho názoru nevíte co píšete.
Avatar - 3_diamanty
19. 5. 2014 09:37
Re: Ne
uvediem par prikladov

kedysi sme mali kopec peknych kabrioletov, v 70 rokoch ale aj nedavno v tych 90tych ktore este pamatam... a dnes? same radoby kabria ako ds3 cabrio a kdejake nevkusne hatche s pevnou sklapacou strechou a podobne..... casy barchetty , MGF ale aj dalsich krasnych kuskov su prec.... marne dnes clovek hlada pekne male jednoduche sikovne kabrio... snad len mazda MX5 je dnes na trhu....

alebo si zoberme offroady... pred 15 rokmi ich bolo vcelku dost a terenak bol skutocne terenakom a dnes? aut s pevnym ramom mame tusim len 4 .... rexton, defender, G a wrangler.... a aj u wranglera je zname ze v dalsej generacii uz o pevny ram pride.... z terennych aut sa stali uz len hrkalky a imidzovky ktore uz do terenu nepojdu ani nahodou...

alebo si zoberme kdejake bezne male auta.... kedysi male auto bolo malym autom... bolo lahke sikovne ako stara 205ka.... alebo ja neviem... micra z 90tych rokov.. a dnes? pohlad na fabiu kombi ma docela desi kam to spejeme s "malymi" autami....

rovnake to je aj o triedu dve vyssie... pamatam casy ked primera alebo taka alfa 156 boli krasne auta strednej triedy.... pri porovnani s dnesnymi autami su uz len chudobnymi pribuznymi dnesnych aut o triedu nizsie..... vedla takkeho fluenca budu posobit ako o triedu mensie auta... pritom su o triedu vyssie....

spejeme do neznama.... auta sa zvacsuju, stracaju charakter. kabria uz nie su kabria.. ofraody uz nie su offroady... 4 dverove auta su uz zrazu kupatkami, hatche sa hraju na sportiaky ......male auta uz nie su male auta.... zvlastne casy nastali

opat je to na dlhsiu debatu.... ale v kratkosti som napisal to kam to speje ;-) ... auta stracaju charakter o tom to je cele... z legendy MPV segmentu espace bude zrazu crossover...mini bude 5 dverakom.... a uz vobec nie je mini.... straca sa krasa aut... kazdy chce byt vsade a v kazdom segmente a vyrabat vsetky typy aut a zaroven byt najsportovejsi najrychlejsi a zaroven najluxusnejsi s najvacsim poctom displejov a zaroven z roka na rok predavat stale viac a viac a viac a stale len viac ..... chapeme sa o co tu ide ... bokom ide ucel a meno a charizma legiend a znaciek ... do popredia sa dostava kvantita cisel... , rozmery, co najvacsia gycovocst, schopnost uputat zakazdu cenu na ukor praktickosti a podobne....

mnohe dnesne auta su obetami dnesnej zvlastnej doby a pekne je to vidiet hlavne na vzajomnom porovnani mnohych dnesnych aut s ich byvalymi predchodcami .....

najviac mi je luto offroadov.... ak to takto pojde dalej coskoro uplne zmiznu skutocne terenne auta a to ma netesi
Avatar - jazva
19. 5. 2014 09:59
Re: Ne
Automobilky vyrábajú iba to, čo ZÁKAZNÍCI chcú. Je to logické, pretože inak by neprežili. To že tebe sa na tom niečo nepáči, niečo ti chýba, je len tvoj problém. Ale už si raz musíš uvedomiť, že ty nie si ZÁKAZNÍK.
Avatar - Emel
19. 5. 2014 10:28
Re: Ne
rovnake to je aj o triedu dve vyssie... pamatam casy ked primera alebo taka alfa 156 boli krasne auta strednej triedy.... pri porovnani s dnesnymi autami su uz len chudobnymi pribuznymi dnesnych aut o triedu nizsie..... vedla takkeho fluenca budu posobit ako o triedu mensie auta... pritom su o triedu vyssie....

a to má být důkaz toho, že to jde od desíti k pěti?

Kolik těch MG-F jsi na silnici viděl? Ono je hezké že bylo něco takového v nabídce, ale pokud to nikdo nekupoval, nebylo to k ničemu. Nicméně... je tu Golf, je tu TT, je tu Cascada, SLK... a tak dále.
19. 5. 2014 10:57
Re: Ne
Mrzí mě, že jsem to nedočetl celé. odpověď jazvy je jediná správná. Automobilky z větší části vyrábějí to, co chce zákazník.

K velikosti aut...asi je ti jasný, co se stane, když nebouráš s Microu z 90-tých let a třeba aktuálním Cliem. Tahat do toho kombík Fabia je nesmysl.

Oprosti se od subjetivního názoru a podívej se na svět aut zeširoka. Nejen z pohledu aplikace vlastních potřeb a možností.
Avatar - Blue Sun
19. 5. 2014 09:58
Re: Ne
Hm, za sebe píšu, že jde dnes do kopru design. Najít skutečně designově dotažené auto je zázrak, a to všude.
19. 5. 2014 10:54
Re: Ne
Tohle je individuální a velmi subjektivní. To není měřítko přece.