Novinky
kupit 0,9 litrovy trojvalec s turbom.... v malom aute do mesta ... to je uz z principu uplne najnevhodnejsia kombinacia ... snad len dizel trojvalcovy s filtrom castic by bol horsia volba
keby radsej ponukli klasicky litrovy alebo 1,2 litrovy stvorvalec s nejakym solidnym vykonom asi by lepsie spravili.... ze je tento motor tragicky vieme uz davno [odkaz] ... cakal som nejake ine zmeny a nie overboost.... tymto to nezachrania... jednoznacne lepsia volba bude 1,2 vti atmosfera v 208micke :yes: alebo 1,2ka v riu ....renault s tymto motorom podal mna slapol trosku vedla... zaujimali by ma aj realne predaje tejto motorizacie... predpokladam ze ziadna slava to asi nebude .. ono cele clio sa akosi vydario menej ako som cakal.... vzadu vnutri to klaustrofobici budu mat velmi tazke.... ale uznavam ze ten velky znak na kapote je jendoducho uzasny a fasciunujuci... clovek aj z kilometra vidi ze ide o renault :yes:
keby radsej ponukli klasicky litrovy alebo 1,2 litrovy stvorvalec s nejakym solidnym vykonom asi by lepsie spravili.... ze je tento motor tragicky vieme uz davno [odkaz] ... cakal som nejake ine zmeny a nie overboost.... tymto to nezachrania... jednoznacne lepsia volba bude 1,2 vti atmosfera v 208micke :yes: alebo 1,2ka v riu ....renault s tymto motorom podal mna slapol trosku vedla... zaujimali by ma aj realne predaje tejto motorizacie... predpokladam ze ziadna slava to asi nebude .. ono cele clio sa akosi vydario menej ako som cakal.... vzadu vnutri to klaustrofobici budu mat velmi tazke.... ale uznavam ze ten velky znak na kapote je jendoducho uzasny a fasciunujuci... clovek aj z kilometra vidi ze ide o renault :yes:
Slyšel jsi už o atmosféricky plněném 4válci 1,2 z produkce Renaultu a nabízeném právě v Cliu? Však nikdo nikoho nenutí s pistolí u hlavy vbírat tento motor. Potřebuješ opravdu levný a prověřený, i když málo výkonný, motor klasické konstrukce? Máš jej mít. Chceš o něco výkonnější downsizingový motor, máš jej mít? No a výběr můžeš zakončit 1,2 TCe nebo 1,6 turbo.
pi*e topere jediny kto sa tu nepodaril si ty... v cliu si urcite ani len nesedel nie to este jazdil navazas sa do rendla pritom vyznavas tu otrokarsku ryzu( just in time) soferujes feldu a obcas ti ujo pozica lancera toho spominas celkom casto vsetko vies okomentovat ako by si vsetku mudrost pojedol... mozno ako spisovatel romanov by si to dotiahol dalej ale teraz v tvojom pripade je menej viac 😉
predaj rendlík v marci: Clio 4 - 36x,Clio 4 Grand - 18x 😲 predaj bučegi: Sandero
49x, Logan - 87x... značný nepomer >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 technika, netechnika, hold rozhoduje sedliacky rozum, alebo ?
49x, Logan - 87x... značný nepomer >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 technika, netechnika, hold rozhoduje sedliacky rozum, alebo ?
A proč by malé turbo nebylo vhodné do města? Proti atmosféře výhoda lepšího zátahu v nízkých otáčkách je předpokladem mnohem živějších reakcí a pružnosti bez nutnosti vytáčet motor přes nějakých 2.500 ot.
Nevím, nakolik je ten motor tragický, protože stejně tak najdeš jiné recenze, kde je hodnocena kultivovanost, absence turboefektu a záběr ve spodních otáčkách, na úrovni atmosférické čtrnáctistovky (což overboost ještě o 2 deci posunuje výše).
A pokud si mám vybrat mezi motory 70kW/150Nm pod turbem vs. 63kW/120Nm atmosféra v takovém autíčku, a to klidně pro (pří)městský provoz, tak opravdu nevím, jakou objektivní výhodu nabízí třeba ta Kia ...
Nevím, nakolik je ten motor tragický, protože stejně tak najdeš jiné recenze, kde je hodnocena kultivovanost, absence turboefektu a záběr ve spodních otáčkách, na úrovni atmosférické čtrnáctistovky (což overboost ještě o 2 deci posunuje výše).
A pokud si mám vybrat mezi motory 70kW/150Nm pod turbem vs. 63kW/120Nm atmosféra v takovém autíčku, a to klidně pro (pří)městský provoz, tak opravdu nevím, jakou objektivní výhodu nabízí třeba ta Kia ...
Mám rok 0,9TCe.Už by som ho za atmosféru nevymenil.
Ak sa niekomu zdá zrýchlenie z nuly na sto za jedenásť sekund ako slabé a lenive ,ja mu to neberiem.
Prosím neverte novinárom ktorí píšu o 0,9 TCe,že sú hlučné, cukajúce ,vybrujúce a že sú žráče benzínu. Na druhej strane,sto ľudí,sto chuti a sponzor má vždy pravdu.
Ak sa niekomu zdá zrýchlenie z nuly na sto za jedenásť sekund ako slabé a lenive ,ja mu to neberiem.
Prosím neverte novinárom ktorí píšu o 0,9 TCe,že sú hlučné, cukajúce ,vybrujúce a že sú žráče benzínu. Na druhej strane,sto ľudí,sto chuti a sponzor má vždy pravdu.
Obávam sa ale, že silnejšie fúkajúce turbo horeuvedený problém moc neodstráni.
Jinak, pro mě by to taky nebylo😒br />
[odkaz]
1.2 TCe s automatem jen ve výbavě GT (nejvyšší) za 385 resp. 400 tisíc u kombíku je pro většinu zájemců úplně mimo.
Osobně pomalu řeším nákup nového vozu. Náš kombík C segmentu s délkou 4,6m je moc velký - tzn. peněz je dost, ale chceme menší (kratší auto). Možností je hafo, jen prostě chci benzín, manuál, výkon 150-180Hp. Clio v kombíku by bylo OK, eventuelně Captur. Ale bohužel, kombinaci požadované motorizace a převodovky prostě nenabízí. O těch šizených bočních airbazích nemluvě. Ach jo.
Malé auto s tebou žádanými parametry budeš hledat jen velmi obtížně, prakticky pouze u sportovních verzí malých aut. Samozřejmě pokud budeš brouzdat u HB nižší střední, možná nabídka se ti slušně rozšíří.
Renault v Capturu? Jako vrchol 1,2 TCe 120 Hp a pouze s automatem? A to alespoň v případě Capturu je k dispozici ve dvou výbavách ze tří. V případě Clia - znovu opakuji - je 1,2 TCe pouze s výbavou GT (výbavou specielně pro tento motor - GT s jiným motorem také nelze).
Takže "kdo chce" rozhodně moc možností jak se v případě Clia dostat k něčemu silnějšímu nemá. Buď ostrý HH RS (kombi nelze), nebo 1,2 120Hp (což tedy není žádná extra hitparáda) jen a pouze v nejvyšší výbavě a jen a pouze s automatem. Za bratru 400, za auto B, opakuji, B segmentu.
Grifithe, sorry, ale tomu já možnost volby neříkám. A co hůř - např. v případě Meganu paletu motorů omezil český dovozce. V případě dua Cli👋Captur je tato žalostná nabídka celoevropský problém. A ano - já s tebou plně souhlasím odledně názoru na 0,9-není to trhač asfaltu, je to na klidné městské a příměstské ježdění. Ale pak nemůže být 1,2 TCe tak zoufale nedostupné, sakra!
Já jsem prostě v současnosti velmi spokojený majitel Renaultu, jemuž jeho automobilka není schopna nabídnout nové auto - o něco menší než současné, ovšem výkonnější, skvěle vybavené, s benzínem v manuálu a 2-2,5 krát dražší. Pokud Renault rezignuje na takovéto klienty, něco je špatně.
Ps.: A ty airbagy, to považuji od automobilky, jež si cca 15 let na crashtestech zakládá (a např. já velmi dobře znám výsledky mého Meganu a je to pro mě důležité), za naprosté zvěrstvo. Howgh
V čem se ti zdá paleta motorů řady Megane omezená? Co ti v ní chybí? Duo Cli👋Captur jsem popsal výše, vzhledem k prodejnosti obou modelů na evropském trhu nebude nejspíš motorová "nedostatečnost" na místě. Ale chápu, že každý to může vnímat odlišně. Hořekuješ-li nad cenou Clia GT, pořiď si Megane 1,2 TCe 97kw, do 400 se vlezeš v nejvyšší výbavě a ještě ti zůstane na pěknou dovolenou.
Už jsem ti psal výše, tebou vyžadované parametry jsou silně specifické, zejména má-li jít o malý vůz. Klidně zde rozepiš konkurenty Renaultu, jenž něco podobného nabízejí a za jakou cenu. Vážně by mě ten výčet zajímal... 😄
Není cílem a ani v možnostech každé automobilky nabídnout zákazníkovi vždy přesně to, co si řekne. Od toho zde máme právě tu rozmanitost, co nenajdeš u jednoho, můžeš nalézt u jiného.
Jinak bych se už opakoval. Automat prostě nechci a vím proč. A tříválec 0,9 se mi jako nejsilnější motorizace s manuálem zdá sakra málo.
Dostupnost 1,2 TCe se mi zdá sakra mizerná - není to motor nabízený napříč výbavami - čemu na tom nerozumíš?
A výhoda že je s EDC? A proč si prostě nemůžu vybrat? Pardon, to není normální.
Paleta motorů Meganu - jen jsem psal že je omezená u nás. A to prostě je. A pokud si přečteš mojí reakci ještě jednou, zjistíš, že jsem to uváděl pouze jako fakt, nikoli kritiku.
Promiň, ale zdá se mi že prostě jen nechceš přijmout a pochopit, co se snažím sdělit.
A nakonec - ty airbagy stejně nikdy neskousnu, takže vlastně o nic nejde 😉
Co se airbagů týče, chápu to dobře, že chceš záclonový?
Jinou situaci vidím pouze u pravověrných autech pro zábavu - Mazda MX-5, Caterham... ale pokud to auto má sloužit i na každý den a občasné vyblbnutí, tak klíďo píďo s automatem.
Prostě pokud máš rozpočet na Clio RS nenech se odradit EDC... :-!
Řídím přes patnáct let, jisté zkušenosti mám a automat prostě nechci. Toť vše 😉
Jo a ty airbagy - vím že se opakuju, ale to prostě neskousnu. Je mi líto.
Např. small overlap, čas 0.32s 😒br /> [odkaz]
Hlava letí někam na A sloupek...
[odkaz]
zhruba v čase 01:25.
Je zcela evidentní, že boční bagy jsou šité na míru testům. V reálu, při nárazu pod trochu jiným úhlem evidentně hrozí poranění hlavy posádky vozu. A stejně jako jsem považoval např. absenci střešního nosníku u Fabie II (jednička ho má), či nenápravu el. vedení v případě již vyrobených Roomesterů (to je fakt chuťovka) za p*asárnu, toto řešení u Renaultu musím zařadit do stejné kategorie.
A k tomu nenáročnému vodičovi: typicky žena, ktorej nejde o výkon, ale o plynulosť, sa moc nepoteší nečitateľnému motoru s prudkým nástupom turba v štýle: plyn: nič-kuc,kuc, motor sa dusí-plyn silnejšie: auto vyrazí s trhnutím dopredu.
Stačí porovnat dva škodovkáře: Felicia 1,9D versus Octavia 1,8TSI 8-s .
Taky by to šlo dělit podle váhy auta.
Jo, to i váha by byla rozumnější, byť ne ideální.