Novinky
predat 33 tisic kusov miniaut priemerne za rok.... kedze ide o europske miniauto urcene pre europu tak je to vcelku len podpriemerny vysledok... i10 alebo picanto predavaju 2x tolko aut rocne v eu ako citigo, pritom nejde o europske znacky... ale o tom sa akosi nikde clovek nedocita.... hold kazdopadne gratulacia skodovke, uvidime dokedy toto temto citigu vydrzi :yes:
Velká část zákazníků, který by uvažovala o Citigo, skončí u sesterského up!u.
Treba sa na to pozerať ako na projekt NSF ..Cize spolu up, mii, citigo. Spolu ich bolo vyrobených myslím už 500 000.
Osobně vnímám Škodu jako českou značku, pokud vozy vyrábí čeští dělníci v českých závodech. Pokud jde o Citigo, tak pokud se vyrábí na Slovensku, tak žádnou práci českým lidem nedává, negeneruje tudíž ani žádné peníze, které by zůstaly v čechách.
A pokud jde o článek samotný, tak ten slovenský dělník jednou sáhne za sebe do krabice pro znak VW, jindy pro znak Škoda. Takže nic, co by nějakým způsobem zvyšovalo zisk a kredit značky.
A pokud jde o článek samotný, tak ten slovenský dělník jednou sáhne za sebe do krabice pro znak VW, jindy pro znak Škoda. Takže nic, co by nějakým způsobem zvyšovalo zisk a kredit značky.
petrumr
To bys musel jít do hloubky, protože není jisté, že by tam dělali jen slováci. Znám jednoho moraváka, co ty krabice tam vozí.
Jo tak jasně. Ani v Čechách nedělají jenom Češi. Ale něco mi říká, že tam kde stojí fabrika, tak tam platí daně a platí nejvíc tamních zaměstnanců. Proto je sice fajn, že Citig je už 100 tisíc, ale přínos pro českou ekonomiku je nulový.
Pekné čislo, ani som to nečakal keďže všetky Ciga ktoré som za ten čas stretol by sa dali spočítať na prstoch jednej ruky >😁 Každopádne gratulácia Škode :yes:
VW Up!😒br />
2011 - 4 582;
2012 - 113 827;
2013 - 130 039;
2014(1. kvartal) - 33 025;
Dohromady: 281 473 ks (reference - 100😖
Seat Mii😒br /> 2011 - 372;
2012 - 18 827;
2013 - 28 608;
2014(1. kvartal) - 6 131;
Dohromady: 53 938 ks (19😖
Skoda Citygo😒br /> 2011 - 419;
2012 - 27 673;
2013 - 44 851;
2014(1. kvartal) - 10 322;
Dohromady: 83 265 ks (30😖
Fiat Panda ci 500 jsou uplne nekde jinde.
2012 - 113 827;
2013 - 130 039;
2014(1. kvartal) - 33 025;
Dohromady: 281 473 ks (reference - 100😖
Seat Mii😒br /> 2011 - 372;
2012 - 18 827;
2013 - 28 608;
2014(1. kvartal) - 6 131;
Dohromady: 53 938 ks (19😖
Skoda Citygo😒br /> 2011 - 419;
2012 - 27 673;
2013 - 44 851;
2014(1. kvartal) - 10 322;
Dohromady: 83 265 ks (30😖
Fiat Panda ci 500 jsou uplne nekde jinde.
A kde je těch 100 tis. ?
K té tvé poslední větě. Ono to zase není tak úplně pravda.
Dalo by se úspěšně tvrdit, že Up, Citigo a Mii jsou durchum pajzum stejné auta. Liší se jen nárazníky, světly a znáčky. A prodeje NSF za minulý rok z něj dělá druhé nejúspěšnější miniauto. Hned za F500.
Dalo by se úspěšně tvrdit, že Up, Citigo a Mii jsou durchum pajzum stejné auta. Liší se jen nárazníky, světly a znáčky. A prodeje NSF za minulý rok z něj dělá druhé nejúspěšnější miniauto. Hned za F500.
A co tak se pokusit porovnat výrobu nebo prodej sesterských vozu VW a Seat s modelem Citigo? Myslíte, ze by to nikoho nezajímalo? Kazdopádne by to vsak znamenalo trochu práce navíc, vidte? Ono je rychlejsí udelat výtah z tiskové zprávy firmy Skoda Auto a je to hotovo.
Jeden z místních slintalu by mohl napsat neco jako "bravo mistrovskému výkonu novináre prestizní redakce Auto.cz".
S tou druhou částí jeho názoru se ale nedá nic než 100% souhlasit.
Jinak v té tiskové zpráve Skody Auto je to napsáno samozrejme korektne, to jen pan Chamilla (nebo redaktor) to odflákl.
máme i psát, že Škoda vyrobila Seat Toledo? Opravdu je to mnohem korektnější a správnější, než logické zjednodušení v článku? A není vhodnější říci, že dělníci v továrně vyrobili daný automobil? I když oni mají jméno, možná by to chtělo vyhledat, kdo měl zrovna směnu...
Ale chápu, občas je touha kopnout si za každou cenu opravdu velká, ať už je důvod jakýkoliv.
Pěkný víkend, s pozdravem, Ondřej Chamilla 😉
Pravda je, že redakce píše občas kraviny, ale tady bych se na tom netočil. Nebuď hnidopich, pak působíš jako trouba 😉
A nejaké dodatecné informace, treba o tom jak si vedou sourozenci z New Small Family, by se snad taky hodily? Nebo to taky ne?
ano, máte i psát, ze Skoda vyrobila Seat Toledo. Samozrejme tehdy, kdyz si to vyzaduje téma clánku. Pokud budete psát treba test nejakého modelu, tak není podstatné zminovat, kde se vyrábí. Pokud ovsem písete text o hospodárských výsledcích, poctech vyrobených vozu atd. nejaké konkrétní firmy nebo továrny, tak se to v kvalitních médiích vetsinou píse. Pod pojmem kvalitní média mám v této oblasti na mysli napríklad Automotive News, ze kterého nekterí "novinári" Auto.cz rádi opisují.
Jinak Skoda Auto to ve své tiskové zpráve napsala zcela korektne.
To, ze zesmesnujete muj príspevek poznámkou o jménech delníku, o Vás hodne vypovídá.
Na druhou cást mé kritiky, totiz ze kvalitní novinár by se krome zkráceného opsání tiskové zprávy firmy Skoda Auto snazil dodat víc informací, pro jistotu vubec neodpovídáte. I to o Vás hodne vypovídá.
Já jsem tady sám uvedl, ze to, co kritizuji, je drobnost, ale ze jde o korektní podání informace. Pokud Vasí jedinou reakcí je blábol o touze kopnout si za kazdou cenu, fajn. Sebereflexe na úrovni, jen tak dál.
Také já preji pekný zbytek víkendu. Zdraví Gilgit.
Na cloveka, který se pozitivne vyjadruje o NSDAP, je to reakce která se dá ocekávat, petrumre grande. Vzdycky, kdyz se dostanes diskusne do úzkých, zacínás kompletne blbnout. Asi te ti komunisti pri tom mucení moc mlátili do hlavy.
Zajímavé jsou ty palce nahoru. Je videt, ze se zde pohybuje víc individuí tvé sorty.
Jo a jak je to s tvým geniálním tvrzením ze "kdo je v představenstvu je v dozorčí radě"? Uz jsi zjistil ze je to nesmysl a bojís se to priznat, ty ubohej šašku?
Ovsem mozná ríká petrumr grand parte v hospode "dozorčí rada"
Pěkný den, Ondřej Chamilla
Staci si Gilgitov prispevok precitat v kontexte vasho clanku, a presne pochopite, co hovori.
Ale zda sa, ze v tomto platku je akakolvek uroven abstrakcie nezelana...