Novinky
predat 33 tisic kusov miniaut priemerne za rok.... kedze ide o europske miniauto urcene pre europu tak je to vcelku len podpriemerny vysledok... i10 alebo picanto predavaju 2x tolko aut rocne v eu ako citigo, pritom nejde o europske znacky... ale o tom sa akosi nikde clovek nedocita.... hold kazdopadne gratulacia skodovke, uvidime dokedy toto temto citigu vydrzi :yes:
Velká část zákazníků, který by uvažovala o Citigo, skončí u sesterského up!u.
Treba sa na to pozerať ako na projekt NSF ..Cize spolu up, mii, citigo. Spolu ich bolo vyrobených myslím už 500 000.
Osobně vnímám Škodu jako českou značku, pokud vozy vyrábí čeští dělníci v českých závodech. Pokud jde o Citigo, tak pokud se vyrábí na Slovensku, tak žádnou práci českým lidem nedává, negeneruje tudíž ani žádné peníze, které by zůstaly v čechách.
A pokud jde o článek samotný, tak ten slovenský dělník jednou sáhne za sebe do krabice pro znak VW, jindy pro znak Škoda. Takže nic, co by nějakým způsobem zvyšovalo zisk a kredit značky.
A pokud jde o článek samotný, tak ten slovenský dělník jednou sáhne za sebe do krabice pro znak VW, jindy pro znak Škoda. Takže nic, co by nějakým způsobem zvyšovalo zisk a kredit značky.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jo tak jasně. Ani v Čechách nedělají jenom Češi. Ale něco mi říká, že tam kde stojí fabrika, tak tam platí daně a platí nejvíc tamních zaměstnanců. Proto je sice fajn, že Citig je už 100 tisíc, ale přínos pro českou ekonomiku je nulový.
Pekné čislo, ani som to nečakal keďže všetky Ciga ktoré som za ten čas stretol by sa dali spočítať na prstoch jednej ruky >😁 Každopádne gratulácia Škode :yes:
VW Up!😒br />
2011 - 4 582;
2012 - 113 827;
2013 - 130 039;
2014(1. kvartal) - 33 025;
Dohromady: 281 473 ks (reference - 100😖
Seat Mii😒br /> 2011 - 372;
2012 - 18 827;
2013 - 28 608;
2014(1. kvartal) - 6 131;
Dohromady: 53 938 ks (19😖
Skoda Citygo😒br /> 2011 - 419;
2012 - 27 673;
2013 - 44 851;
2014(1. kvartal) - 10 322;
Dohromady: 83 265 ks (30😖
Fiat Panda ci 500 jsou uplne nekde jinde.
2012 - 113 827;
2013 - 130 039;
2014(1. kvartal) - 33 025;
Dohromady: 281 473 ks (reference - 100😖
Seat Mii😒br /> 2011 - 372;
2012 - 18 827;
2013 - 28 608;
2014(1. kvartal) - 6 131;
Dohromady: 53 938 ks (19😖
Skoda Citygo😒br /> 2011 - 419;
2012 - 27 673;
2013 - 44 851;
2014(1. kvartal) - 10 322;
Dohromady: 83 265 ks (30😖
Fiat Panda ci 500 jsou uplne nekde jinde.
A kde je těch 100 tis. ?
K té tvé poslední větě. Ono to zase není tak úplně pravda.
Dalo by se úspěšně tvrdit, že Up, Citigo a Mii jsou durchum pajzum stejné auta. Liší se jen nárazníky, světly a znáčky. A prodeje NSF za minulý rok z něj dělá druhé nejúspěšnější miniauto. Hned za F500.
Dalo by se úspěšně tvrdit, že Up, Citigo a Mii jsou durchum pajzum stejné auta. Liší se jen nárazníky, světly a znáčky. A prodeje NSF za minulý rok z něj dělá druhé nejúspěšnější miniauto. Hned za F500.
S tou druhou částí jeho názoru se ale nedá nic než 100% souhlasit.
máme i psát, že Škoda vyrobila Seat Toledo? Opravdu je to mnohem korektnější a správnější, než logické zjednodušení v článku? A není vhodnější říci, že dělníci v továrně vyrobili daný automobil? I když oni mají jméno, možná by to chtělo vyhledat, kdo měl zrovna směnu...
Ale chápu, občas je touha kopnout si za každou cenu opravdu velká, ať už je důvod jakýkoliv.
Pěkný víkend, s pozdravem, Ondřej Chamilla 😉
Pravda je, že redakce píše občas kraviny, ale tady bych se na tom netočil. Nebuď hnidopich, pak působíš jako trouba 😉
Pěkný den, Ondřej Chamilla
Staci si Gilgitov prispevok precitat v kontexte vasho clanku, a presne pochopite, co hovori.
Ale zda sa, ze v tomto platku je akakolvek uroven abstrakcie nezelana...