Novinky
Touha "kopnout si" je u Gilgita normální, dělá to skoro v každé diskusi :no: Aneb 9 příspěvků o ničem...
Tak jak tu pozoruju toho Gilgítka, tak už se ani tolik nedivím, že jeho kolega zabil v Egyptě elektřinou tu partnerku a dítě. Fakt nenormální ti h*vnajovci. >😁 ... Vraťme se raději tam, kde je svět ještě normální. Gratulace tedy pro Citigo. Mi osobně se líbí v červené [odkaz] na nějakém tropickém ostrově večer do Pizzerky zn ideál. Pan redaktor to napsal úplně normálně. Má to znak Škody a je to Škoda :yes:
Přeloženo ze slovenštiny do normálštiny to znamená, že Škoda vyrábí v závodě Volkswagen Bratislava model Citigo. Ale co si tím upozorňováním chce někdo dokázat, to teda nevím.
Píšeš níže o sebereflexi a úrovni, což mi u tebe přijde dost úsměvné. Btw je mi jedno, kde Škoda vyrábí Citigo, prostě jich vyrobila 100000 ks a to je fakt. Jejich tiskovou zpravu jsem četl a základní informace je stejná a to je taky fakt. Nic víc, nic míň.
Pravda je, že redakce píše občas kraviny, ale tady bych se na tom netočil. Nebuď hnidopich, pak působíš jako trouba 😉
Pravda je, že redakce píše občas kraviny, ale tady bych se na tom netočil. Nebuď hnidopich, pak působíš jako trouba 😉
K té tvé poslední větě. Ono to zase není tak úplně pravda.
Dalo by se úspěšně tvrdit, že Up, Citigo a Mii jsou durchum pajzum stejné auta. Liší se jen nárazníky, světly a znáčky. A prodeje NSF za minulý rok z něj dělá druhé nejúspěšnější miniauto. Hned za F500.
Dalo by se úspěšně tvrdit, že Up, Citigo a Mii jsou durchum pajzum stejné auta. Liší se jen nárazníky, světly a znáčky. A prodeje NSF za minulý rok z něj dělá druhé nejúspěšnější miniauto. Hned za F500.
Slováci >😁 . Gilit má pravdu v tom, že CitiGo se vyrábí ve fabrice VW, ikdyž to nic neřeší.
S tou druhou částí jeho názoru se ale nedá nic než 100% souhlasit.
S tou druhou částí jeho názoru se ale nedá nic než 100% souhlasit.
Zklamal jste mne. Měl jsem vás za člověka který odpovídá korektně byť ne vždy úplně erudovaně. Tato odpověď je odpovědi člověka který neumí dospěle reagovat.
Dobře řečeno. Vypovídající údaj by byl kolik se celkem vyrobilo NSF aut a pak by mohl Kia - Topper porovnávat kolik prodal Hyundai i10 za ty tři roky. Nebo třeba Fiat Pand či pětistovek.
teraz si to pekne vystihol aj sam, ze skodovka nie je vyrobca ale v tomto pripade zakaznik pretoze ona je ta ktora dava zakazku, v tomto pripade Bratislavskému VW 😄
Že tě baví reagovat na Petrumra nyní Grand. Ztráta času. Toho mučili komunisti (předpokládám v osmdesátých letech kdy byl nedostatek toaletního papíru a on se nemohl jít vy... t) je to učitel autoškoly, majitel po čertech prosperující firmy Kolaloka a syn, navíc předseda dvou dozorčich rad a nesmíme zapomenout že vlastní klíče od všech WC v BRD. 😉
Nepotřebuji, ale ty očividně ano. 😉
PS: Poud jsi nepochopil smysl mého příspěvku, a teď jsi ukázal, že nikoliv, tak reaguješ opravdu zbytečně.
PS: Poud jsi nepochopil smysl mého příspěvku, a teď jsi ukázal, že nikoliv, tak reaguješ opravdu zbytečně.
Pokud budem korektní tak nějaké citigo určitě škoda vyrobila. Konkrétně nějaké vývojové prototypy apod..
Najsmutnejsie je, ze clovek na auto.cz dostane do VAGinistov minusky aj za konstatovanie faktu....
to je stejný jako takový ty obří cedule u stavenišť " tady staví * " a přitom ta firma * si na to najala dalších 5 firem 😉
nemáš pravdu, pokiaľ nebudú objednávky priamo na citigo tak s tým nespravia nič vo Volfsburgu pretože dnes sa vyrábajú autá priamo k predaju a nie na sklad 😉 takže pokial by neboli objednavky tak by to nerobili len kvoli tomu aby mali umelo vytvoreny dopyt 😄
Pekné čislo, ani som to nečakal keďže všetky Ciga ktoré som za ten čas stretol by sa dali spočítať na prstoch jednej ruky >😁 Každopádne gratulácia Škode :yes:
Redukujete argument ad absurdum.
Staci si Gilgitov prispevok precitat v kontexte vasho clanku, a presne pochopite, co hovori.
Ale zda sa, ze v tomto platku je akakolvek uroven abstrakcie nezelana...
Staci si Gilgitov prispevok precitat v kontexte vasho clanku, a presne pochopite, co hovori.
Ale zda sa, ze v tomto platku je akakolvek uroven abstrakcie nezelana...
Osobně vnímám Škodu jako českou značku, pokud vozy vyrábí čeští dělníci v českých závodech. Pokud jde o Citigo, tak pokud se vyrábí na Slovensku, tak žádnou práci českým lidem nedává, negeneruje tudíž ani žádné peníze, které by zůstaly v čechách.
A pokud jde o článek samotný, tak ten slovenský dělník jednou sáhne za sebe do krabice pro znak VW, jindy pro znak Škoda. Takže nic, co by nějakým způsobem zvyšovalo zisk a kredit značky.
A pokud jde o článek samotný, tak ten slovenský dělník jednou sáhne za sebe do krabice pro znak VW, jindy pro znak Škoda. Takže nic, co by nějakým způsobem zvyšovalo zisk a kredit značky.
Vyrobit a predat su rozne veci 😄
Preto napr. Samsung pri svojich vyrobkoch (smartphones, tablets, watches) udava "shipped units" (z tovarne Samsungu do skladov odberatelov), nie "units sold" (predaje koncovym uzivatelom).
Preto napr. Samsung pri svojich vyrobkoch (smartphones, tablets, watches) udava "shipped units" (z tovarne Samsungu do skladov odberatelov), nie "units sold" (predaje koncovym uzivatelom).
Aplikujem tvoju logiku na Hyundai i30.
Dava pracu ceskym ludom => generuje peniaze v Cechach, zaraba peniaze, ktore tam zostavaju.
i30 je teda ceske auto, pretoze podla tvojho prispevku splna vsetky poziadavky na cesku znacku.
Logika a globalna ekonomika su dve zazracne veci...
Dava pracu ceskym ludom => generuje peniaze v Cechach, zaraba peniaze, ktore tam zostavaju.
i30 je teda ceske auto, pretoze podla tvojho prispevku splna vsetky poziadavky na cesku znacku.
Logika a globalna ekonomika su dve zazracne veci...
... 5 firem, ktore si zase najali 150 firiem=zivnostnikov, ktori ukladaju tehly so zivnostenskym listom.
Statistika registrací tu nedávno byla, tak snad zahrnovala i mini vozy. up! i i10 jsou myslím v první šestce.
Treba sa na to pozerať ako na projekt NSF ..Cize spolu up, mii, citigo. Spolu ich bolo vyrobených myslím už 500 000.
predat 33 tisic kusov miniaut priemerne za rok.... kedze ide o europske miniauto urcene pre europu tak je to vcelku len podpriemerny vysledok... i10 alebo picanto predavaju 2x tolko aut rocne v eu ako citigo, pritom nejde o europske znacky... ale o tom sa akosi nikde clovek nedocita.... hold kazdopadne gratulacia skodovke, uvidime dokedy toto temto citigu vydrzi :yes:
VW Up!😒br />
2011 - 4 582;
2012 - 113 827;
2013 - 130 039;
2014(1. kvartal) - 33 025;
Dohromady: 281 473 ks (reference - 100😖
Seat Mii😒br /> 2011 - 372;
2012 - 18 827;
2013 - 28 608;
2014(1. kvartal) - 6 131;
Dohromady: 53 938 ks (19😖
Skoda Citygo😒br /> 2011 - 419;
2012 - 27 673;
2013 - 44 851;
2014(1. kvartal) - 10 322;
Dohromady: 83 265 ks (30😖
Fiat Panda ci 500 jsou uplne nekde jinde.
2012 - 113 827;
2013 - 130 039;
2014(1. kvartal) - 33 025;
Dohromady: 281 473 ks (reference - 100😖
Seat Mii😒br /> 2011 - 372;
2012 - 18 827;
2013 - 28 608;
2014(1. kvartal) - 6 131;
Dohromady: 53 938 ks (19😖
Skoda Citygo😒br /> 2011 - 419;
2012 - 27 673;
2013 - 44 851;
2014(1. kvartal) - 10 322;
Dohromady: 83 265 ks (30😖
Fiat Panda ci 500 jsou uplne nekde jinde.
Jo tak jasně. Ani v Čechách nedělají jenom Češi. Ale něco mi říká, že tam kde stojí fabrika, tak tam platí daně a platí nejvíc tamních zaměstnanců. Proto je sice fajn, že Citig je už 100 tisíc, ale přínos pro českou ekonomiku je nulový.
máme i psát, že Škoda vyrobila Seat Toledo? Opravdu je to mnohem korektnější a správnější, než logické zjednodušení v článku? A není vhodnější říci, že dělníci v továrně vyrobili daný automobil? I když oni mají jméno, možná by to chtělo vyhledat, kdo měl zrovna směnu...
Ale chápu, občas je touha kopnout si za každou cenu opravdu velká, ať už je důvod jakýkoliv.
Pěkný víkend, s pozdravem, Ondřej Chamilla 😉