Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Volvo XC90: První fotografie interiéru (+video)

Švédský výrobce tvrdí, že interiér nového XC90 bude vůbec nejluxusnější ze všech aut jeho historie.
Zpět na článek
27. 5. 2014 10:04
27. 5. 2014 10:26
27. 5. 2014 10:39
27. 5. 2014 11:16
27. 5. 2014 11:23
27. 5. 2014 16:26
27. 5. 2014 12:09
27. 5. 2014 12:08
27. 5. 2014 10:34
27. 5. 2014 11:32
27. 5. 2014 11:42
27. 5. 2014 11:54
27. 5. 2014 21:10
27. 5. 2014 12:23
27. 5. 2014 12:26
28. 5. 2014 12:25
27. 5. 2014 12:26
27. 5. 2014 12:29
27. 5. 2014 12:33
27. 5. 2014 12:36
27. 5. 2014 13:28
27. 5. 2014 13:39
27. 5. 2014 14:29
27. 5. 2014 23:17
28. 5. 2014 07:42
27. 5. 2014 12:41
27. 5. 2014 13:53
27. 5. 2014 14:17
27. 5. 2014 22:00
28. 5. 2014 07:28
28. 5. 2014 10:34
27. 5. 2014 14:22
27. 5. 2014 14:41
27. 5. 2014 13:13
27. 5. 2014 10:06
27. 5. 2014 11:53
27. 5. 2014 11:57
27. 5. 2014 12:13
27. 5. 2014 13:04
27. 5. 2014 13:08
27. 5. 2014 13:17
27. 5. 2014 13:40
27. 5. 2014 14:39
27. 5. 2014 14:55
27. 5. 2014 15:18
27. 5. 2014 10:10
27. 5. 2014 10:14
28. 5. 2014 07:39
27. 5. 2014 10:12
27. 5. 2014 10:28
27. 5. 2014 13:50
27. 5. 2014 12:14
27. 5. 2014 10:40
27. 5. 2014 10:43
27. 5. 2014 10:50
27. 5. 2014 11:14
27. 5. 2014 11:39
27. 5. 2014 11:58
27. 5. 2014 15:22
27. 5. 2014 11:59
27. 5. 2014 12:06
27. 5. 2014 12:18
27. 5. 2014 12:42
27. 5. 2014 13:02
27. 5. 2014 13:05
27. 5. 2014 13:20
27. 5. 2014 13:42
27. 5. 2014 14:35
27. 5. 2014 23:42
28. 5. 2014 07:44
28. 5. 2014 08:54
28. 5. 2014 09:04
27. 5. 2014 12:20
27. 5. 2014 12:40
27. 5. 2014 13:00
27. 5. 2014 20:34
27. 5. 2014 16:24
27. 5. 2014 16:59
27. 5. 2014 21:06
27. 5. 2014 18:47
27. 5. 2014 23:37
28. 5. 2014 04:18
28. 5. 2014 08:56
28. 5. 2014 08:07
28. 5. 2014 08:58
28. 5. 2014 09:12
28. 5. 2014 12:04
Avatar - Warrual
27. 5. 2014 10:04
XC90
Moooc krásnej:) , už se teším na ext :yes:
Rozbalit vlákno
35
27. 5. 2014 10:26
Re: XC90
ext zatím jen takto:
[odkaz]
27. 5. 2014 10:35
Re: XC90
KDO
KONEČNĚ
OKOPÍRUJE SKVĚLÝ DOTYKÁČ 17"ctku v TESLA MODEL S >:D [odkaz] [odkaz] [odkaz]

>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Emel
27. 5. 2014 10:39
Re: XC90
Co na tom je ke kopírování? Prostě dotykový displej...
27. 5. 2014 11:16
Re: XC90
Berenika objevil(a) ameriku...jak já tyhle honivý výkřikáře zbožňuju! ;-)
Avatar - Emel
27. 5. 2014 11:23
Re: XC90
Zajímavé je, že když se konečně objeví článek o elektrických plánech u Renaultu, tak je zticha...
Avatar - petrumr
27. 5. 2014 16:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rimow11
27. 5. 2014 12:09
Re: XC90
:yes: tesla to ma v interiery moc dobre vymyslené :yes:
27. 5. 2014 10:34
Re: XC90
Souhlas, nádherný interiér. Použité materiály jsou nadstandardní. Tady se nikdo neodváží prodat postříbřený plast jako kov. Dřevo má krásnou strukturu, sice asi nebude vyráběno z kořene stromu - jak to dělá Bentley - ale i tak je luxusně zpracované. Nemohli by někteří prémioví výrobci jít k Volvu na několika měsíční školení o tom, jak má vypadat interiér prémiového auta?
27. 5. 2014 11:32
Re: XC90
Nemohli a ani nemuseli.
V současných autech od Volva je postříbřený plast úplně stejný, jako jinde v prémii a dřevo je jen plastová nálepka na plastové kostře.
Je možné, že nové XC90 bude mít dřevo dřevěnější a kov kovovější, ale ne víc, než jiné prémiovky za podobnou cenu.
Avatar - Iv8
27. 5. 2014 11:42
Re: XC90
Nevím, jak je to "v současných autech" od Volva, ale já mám obložení z pravého dřeva a to co vypadá jako kov, je kov (S80, model 2007). ;-)
27. 5. 2014 12:23
Re: XC90
Taky si nemyslím, že by Volvo dělalo stříbřenkou natřený plast. Ale hádat se nebudu, neznám...
27. 5. 2014 12:26
Re: XC90
Samozřejmě jak kde, je rozdíl V40 za šestset tácků a XC90 za mega a půl, jistě chápeš. A to platí jak u Volva, tak třeba i u...namátkou...BMW :-)
28. 5. 2014 12:25
Re: XC90
Jako asi se do toho vecer se sroubovakem nepustim, ale nejsem si jistej ze v my V70 (2011) je kov kovem (tedy jako v interieru :-) )
27. 5. 2014 12:26
Re: XC90
Jako jinde v prémii? Já mám v Audi A3 kovové všechno, co se kovové má zdát (strašná věta :-) ). Nene, jinak... Nic, co je v A3 stříbrné, není z plastu (lepší věta).
27. 5. 2014 12:29
Re: XC90
Ale je, je to tenká kovová fólie, nalepená na plastovém podkladu. Ale je kovová, OK. Jenže tvoje A3 je bezmála za mega, základní A3 má stejný stříbrně stříknutý plast, jako BMW, jako Ford, jako Opel, jako Tata Nano...
Zaplatíš - máš, nezaplatíš - nemáš.
Jednoduché.
27. 5. 2014 12:33
Re: XC90
Počkej, jsi si tím 100% jistý? Já jsem si nikde v konfigurátoru nepřiplácel třeba za středový panel [odkaz] z kovu a ne plastu? Je tam jediná položka, tuším za devatenáct stovek a to je hliníková dekorace na výdeších klimatizace.
27. 5. 2014 12:36
Re: XC90
Měl jsem A4 B8 a i přes S-Line interiér bych za kov doplácel, byl to vše stříbrnej plast ;-)
27. 5. 2014 13:28
Re: XC90
Takze ta polozka v konfiguratoru u uplne zakladni A4: dekorace hlinik kartacovany matny za priplatek 0,- kc je jen plast?
Tak to ihned napisu na importera, potazmo na COI ;-)
27. 5. 2014 13:39
Re: XC90
Bylo to před FL, teď je v základu jakýsi platin micrometallic (ten jsem měl taky, nicméně to byl plast), ale bojím se odhadnout co to může být nyní. ;-)
27. 5. 2014 14:29
Re: XC90
Ne, to je právě potahovaný plast = hliníková fólie na plastovém podkladu. Klidně napiš na ČOI, vysmějou se ti do xichtu. Jde o dekor, nikde není psáno, že to je kus hliníku, ten dekor se jmenuje hliník - snad rozumíš...
27. 5. 2014 23:17
Re: XC90
Ale já jsem se přece nezmínil o výrobním postupu té položky. Webpaja naznačil, že i takový perfekcionalista, jakým je AUDI, používá plasty místo hliníku. A já jsem psal, že se tomu divím a že položka v konfigurátoru jasně ukazuje, že za NULU je možné vložit do "nákupního košíku" hliníkový dekor. Proto mi přišlo divné, že ani v S-Line není (v konfigurátoru v současnosti S-Line hliníkovou dekoraci má).
Takže ať je to plast potažený hliníkem, mně je to jedno, ale hliníková dekorace tam prostě je. Za nulu. A o tom byla řeč. Snad rozumíš...
28. 5. 2014 07:42
Re: XC90
Rozumím, já myslel, že myslíš, že ten hliníkový dekor je opravdový kus pečlivě obrobeného hliníku, což není. A samozřejmě potahovaný plast vypadá lépe, než nastříkaný plast.
27. 5. 2014 12:41
Re: XC90
Jednoduše je něco z kusu hliníku a něco je - jak píšu - hliníková fólie, nalepená na plastovém podkladu, jde o to, co a jak je jednodušší a levnější vyrobit. Nicméně už jsem viděl výkresu a samply třeba právě ovladačů ála MMI / iDrive, u kterých bys přísahal, že jsou z jednoho kusu mistrně obrobeného hliníku, a ejhle - čudlík je z plastu je "jen" potažený kvalitní fólií. Nemám A3, ani jiná prémiová auta prolezlá do detailu, ale odhadem tak 90% toho, co vidíš a čeho se dotýkáš, je potažený plast.
Samozřejmě, že ten stříknutý se s potaženým nemůže absolutně měřit, ale o tom není řeč, ne?
27. 5. 2014 13:53
Re: XC90
A ja myslim ze je o tom rec. Protoze to jasne dokazuje snahu vyrobce oblbnout zakaznika. Nikdo, ani vyrobce a ani prodejce se o tom nezminuje. Nikdo nerika: "na to pozor, to je cele jen plast a casem se vam to asi bude sloupavat".

Ale veskrze bych se velmi divil, kdyby zakladni interier u A3 nebyl z kovu ale nastrikaneho plastu. Mozne to je, ale jejich maximalni prepeclivost a premysleni nad kazdym detailem mi do Tve teze proste nejak nesedi.

Ja jsem se kuprikladu ptal na eloxovane exterierove listy. Ony totiz presahuji do dveri a je tam tak 1,5 cm dalsiho hliniku. Ten je ale vroubkovany, ma prekrasnou strukturu. Prodejce mi odpovedel, ze Audi mysli na posledni detail a ze ty listy nemuzou byt zakonceny "jen tak". Pokud by to mohl majitel nebo spolusedici v aute videt, musi to byt reseno zajimavym designem.
V takovych chvilich jen clovek zalapa po dechu. Kdyz to pak srovnam s necim jinym...
27. 5. 2014 14:17
Re: XC90
Maximální přepečlivost je u Audi závislá na ceně. Těžko obhajovat cenu A3 proti technicky stejnému Golfu, kdyby nezamakali na detailech. V hlubších vodách (A4, A6, A8, Sxx) pak makají všichni z D3 podobně, jen někdo nenabízí základy, oholené na kost.
Jestli se ti dekory ve tvém autě nelíbí, připlať si za jiné, o oblbování zákazníka nemůže být řeč. Klidně lapej po dechu po řečech prodejce a plať za lišty, já na ně kašlu a připlatím si raději za techniku, mám auto především na ježdění.

Snahu oblbnout zákazníka já osobně vidím právě v tom hliníkovém dekoru, který vyšupuje cenu kompaktu k miliónu, když pod sukní je "jen" mainstream.

Pro tebe je detailíkování tak důležité, že jsi za něj ochotný platit horentní sumy, OK, já to beru.
27. 5. 2014 22:00
Re: XC90
Tak ja to beru taky. Kazdy jsme jiny, kazdy mame sve chute a proto existuje premie, aby nam poskytla reseni. Ja beru Tvuj pohled, ze potrebujes platit horentni sumy za to, co je pod sukni. Coze mas za motorizaci ve Tve X1? Pro Tebe je dulezity vyvazeny podvozek, perfektni rizeni, schopne brzdy. Sice to vyuzijes v 1% situaci na vozovce, ale platis. Maji z Tebe radost a Ty mas taky radost. A to je dulezite. Tak at Ti to jezdi, hodne spokojenych kilometru.
28. 5. 2014 07:28
Re: XC90
Samozřejmě přijde doba, kdy nebudu muset volit mezi technikou a detailováním a pak i moje auto bude nakonfigurované jinak, pak ze mně budou mít ještě větší radost, to su klidný :-)
28. 5. 2014 10:34
Re: XC90
Tak já už takové auto naštěstí mám. Audi A3 má špičkovou techniku i interiér, je super bezpečné pasivně i aktivně. Rozhodně v S-Line přesahuje jeho technika mé řidičské schopnosti, což ale umí daleko více aut. V zatáčkách je to požitek, i když někdy se projeví její nedotáčivé sklony. Rozhodně je to bezpečnější, než tendence k přetočení, ale taky asi méně zábavné - to uznávám.
Psal jsi, že Tvé vysněné auto je X1 SDrive? Nebo jsem se spletl? Fakt je, že takové malé mrštné SUV v zadokolce by stálo za hřích. Nedíval jsem se ani do konfigurátoru, jestli se zadokolka dělá.
27. 5. 2014 14:22
Re: XC90
Takhle vyrábí i dřevěné dekory. Dýha na nosiči. Je logické, že kovové budou dělané naprosto stejně, jen to nebude dýha, ale plech. Otázka je, co použijí jako nosič. Ve střední třídě (i prémiové) očekávám spíš plast než, řekněme, hořčík. Kov by mě překvapil vzhledem k plastovým palubním deskám.
27. 5. 2014 14:41
Re: XC90
Ano, většinou je to plast, je nejjednodušší na výrobu i na montáž, nevrže, nerachotí, neuvolňuje se, není notné ho šroubovat, stačí nacvaknout atd... Má spoustu výhod.
Tak se dělá dekor dřevěný, karbonový, hliníkový, klavírní i porcelánový od lowendu po prémii, pouze u luxclasse a dál se už používá originální materiál, byť někdy jen v individual konfiguracích.
27. 5. 2014 13:13
Re: XC90
Není to poznat a to je hlavní. U B8 před FL to poznat bylo a to jsem měl i paket alu doplňků, nicméně dekorační lišty byly plast.
28. 5. 2014 09:11
Re: XC90
Právě jsem si říkal, že bys možná měl prozměnu zkusit Volvo, jestli to pro tebe bude ta pravé prémiovka. >:D
Avatar - Barrichello
27. 5. 2014 10:06
No sláva
konečně ten interiér nějak vypadá a hlavně ten středový panel. že to ale trvalo, snad to budou mít podobně všechna volva.
Rozbalit vlákno
18
27. 5. 2014 10:26
Re: No sláva
Souhlas, středovej tunel se jim povedl :yes:
27. 5. 2014 11:53
Re: No sláva
Chápu tvou radost (byť ji nesdílím), neboť to vypadá eméricky.
Avatar - Warrual
27. 5. 2014 11:57
Re: No sláva
to dělá ten ''blok'' displeje orámovaným s výdechy, tak to má velká část amíků :'-(
27. 5. 2014 12:13
Re: No sláva
Ano.
Já se tomu nedivím, XC90 měla v jů-es-ej velký úspěch, ale přece jen ji nemuseli "zamíkovatět".
Avatar - Barrichello
27. 5. 2014 12:42
Re: No sláva
emericky nemericky, vypadá to pěkně a není to nuda a nesálá z toho chlad na dva kilometry >:D
27. 5. 2014 13:04
Re: No sláva
To ale z Volva nesálal nikdy, nebo snad jo?
27. 5. 2014 13:08
Re: No sláva
Sálavý chlad...to je obrat kluci! >:-[] Na mě naopak působilo Volvo vždy příjemně chladně v hliníku a krbově teple ve dřevě.
27. 5. 2014 13:17
Re: No sláva
No jo, ale víš jak - vypadá to americky, takže to není vůbec nuda a tak, no... Prostě amerika rulezz, no. Yeah! >:D
Avatar - Barrichello
27. 5. 2014 14:01
Re: No sláva
don´t worry - be happy, buddy :-)
Avatar - Barrichello
27. 5. 2014 13:59
Re: No sláva
z toho hliníku a středovýho panelu tvořenýho obdelníkem rozhodně.... A hlavně systém ovládání ventilace, to bylo dílo, s tím panáčkem, to sem se zasmál :o))

Zlatej dotykáč v jagu, cvak na tlačítko climate, tři cvaky na co co chceš nastavit - hotovo...

I na ten i drive se dá zvyknout po čase, ale tohle bylo dílo :o))
28. 5. 2014 12:31
Re: No sláva
Ventilace panacek naprosto fantasticky - easy a intuitivni - zadny picicinky kolem
27. 5. 2014 14:39
Re: No sláva
...a bohuzel take korejcu. Tyhle "valcha" vydechy mi prijdou jako krok zpet, i kdyz chapu, ze ipad nemuze byt u kolen, kor kdyz se s nim ovlada cele auto a i tak to neni zrovna intuitivni.
Avatar - Barrichello
27. 5. 2014 14:49
Re: No sláva
Vaše starosti bych chtěl mít, řešit nějaký výdechy.

Bejt váma, řešil bch kožený volanty u bmw z doby tak před 5-10ti elty, který připomínaly všechno jiný než kůži, tvar krytů volantu na šáde, z kterýho je na zblití, plasty koncernu vw, který v místech, která nejsou přímo na očích povrchem připomínaj šmirgl, super pohodlné základní látkové sedačky, připomívající pohodlím ty v tramvaji a další věci.

Protože tohle je narozdíl od toho co jsem jemnoval absolutně nepodstatný detail, stejně jako jestli se světla ovládaj kolečkem na palubce nebo páčkou u blinkrů. Měl sem dvě auta s kolečkem a 4 s párkama a nedělá mi problém ani jedno, dokonce podle mě ty páčky sou lepší, je to hend po ruce, jdou s tím zapnout mlhovky a všechno.

Stejně dneska většina aut má denní svícení, nastartuješ a hned to svítí.
27. 5. 2014 14:55
Re: No sláva
Vidis to. Holt kazdy ma priority jinde.
Avatar - Barrichello
27. 5. 2014 15:07
Re: No sláva
Jojo, na prvním místě je pohodlí. Pak aby ta palubka nějak tvarově vypadla a aby byla dobrá erngonomie. Zbytek už je zančně individuální, ale výdechy fakt neřeším. Hlavně aby to klimovalo a topilo jak má, nemlžily se skla.

Ale každej to má jinak, někdo asi radši výdechy a kolečko a k tomu dřevený sedačky a plasty tvrdý jak beton, který se honosí názvem měkčené. Hehe - to je tak měkčený jak inteiér americkýho auta z 90.let za 25 000 usd, tam možná ty plastou vržou, ale zas si o ně aspon neošmirgluješ kůži >:D

Jel sem tuhle passatem, no strkat ruce mimo vrchní část palubky není fakt dobrej nápad :o))
27. 5. 2014 15:18
Re: No sláva
Tomu ani sám nevěříš, co z tebe padá ;-)
Avatar - Barrichello
27. 5. 2014 16:37
Re: No sláva
Ne? svez se bmw e60, pak jedničkovou oktávkou, jedničkovou, dvojkovou fabou, passaty, ošmatej si plastíčky a srovnej si sedačky. Jestli tohle sou měkčený plasty a pohodlný sedačky, budto máš hodně ujetej vkus a smysl pro posuzování nebo trochu posunoutou realitu a lzeš. Víc možností není, protože je to tragédie. >:D Ano jezdil sem v tom, abych nebyl obvinen že sem v tom nejel.
Avatar - Emel
27. 5. 2014 10:10
Volvo umí
Důraz na detail a mistrné balancování mezi klasickým luxusem a modernou... dřevo co vypadá jako dřevo... Volvo umí :yes:
Rozbalit vlákno
3
27. 5. 2014 10:14
Re: Volvo umí
Dřevo na palubě volva evokuje jachtu, paráda :yes:
27. 5. 2014 10:33
Re: Volvo umí
Právě jsi mi to sebral z pusy. Paluba jachty bylo první co mě napadlo při ohledu na tu kombinaci skvěle zpracovaného dřeva s kůží. To prostě nemá chybu :yes: Teď být jen trpělivý a počkat si na ext. Jestli to bude jen trochu tak povedené jako tento int., tak se máme na co těšit.
28. 5. 2014 07:39
Re: Volvo umí
Mám trochu strach, že se mi nové xc90 zas tak líbit nebude, jelikož to odcházející je parádní a nedovedu si představit, že by mělo po těch letech vypadat jinak.
27. 5. 2014 10:12
xc90
Interiér nevypadá špatně, i když nemám v oblibě vertikálně orientované výdechy klimatizace a jsem docela zvědav na kastli, na té již 11 let vyráběné totiž není moc co vylepšovat.
Rozbalit vlákno
3
27. 5. 2014 10:28
Re: xc90
Tak to si jenom myslíš, někteří místní "všehoznalci" ti to určitě "vysvětlí" >:-[]
Avatar - Dzakobo
27. 5. 2014 13:50
Re: xc90
JJ, už se stalo >:-[]
Tvůrci interiéru museli být buď dementní, nebo byl pan účetní moc přísný. >:D
27. 5. 2014 12:14
Re: xc90
To není, s XC90 si Volvo postavilo pomník, všechna čest :yes:
27. 5. 2014 10:40
XC90
Střední část palubní desky je pro mě zklamání. Vertikálně umístění displej a ventilace není můj šálek kávy.
Jinak standardně není co vytýkat, necháme se ještě překvapit obalem.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dewill
27. 5. 2014 10:43
Detaily
Celek je dobrý, ale hlavně mě uchvátily některé detaily, třeba panel mezi sedačkami, který vypadá úžasně, nebo i klíček DO a i volant, to je prostě skandinávský ultradesign jak má být :yes:
Rozbalit vlákno
0
27. 5. 2014 10:50
Sedadla
Je to krásný, ale podle fotky samotného sedadla bude celkem úzké. Nebo je možné, že se tam díky široké možnosti nastavení sedadla vlezou i plnoštíhlý. A taky mě zarazilo na el. sedadle to kolečko na boku nejspíš na bederní opěrku (12 fotka), to tam snad nebude...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
27. 5. 2014 11:07
Bezchybné s krásnými detaily
Jen ten tablet na středovém panelu bych asi zakryl nějakou háčkovanou dečkou. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
27. 5. 2014 11:14
Ta-ble-ty
Zvykejme si...jinak se nedá interiéru nic vytknout. Je excelentní!
Rozbalit vlákno
5
27. 5. 2014 11:39
Re: Ta-ble-ty
No...z těch větráků po stranách displeje jsem poněkud rozpačitý, přijdou mi takové asijsko-americké... Po tom, co Volvo předvádí v XC60 je to trochu moc "umírněné".
27. 5. 2014 11:58
Re: Ta-ble-ty
Středový panel není podle mýho gusta, ale detaily jsou krásný.
Avatar - peV
27. 5. 2014 15:22
Re: Ta-ble-ty
Přesně. První pohled mě zklamal - je to přesně tak jak jsem se bál, prostě tablet. Ale všechny ty detaily okolo a celková atmosféra a dojem z interiéru je skvělý. Skoro bych si tipnul, že za pár let to takhle bude mít většina aut (případně bude tablet trčet jako u Mercedesu).
28. 5. 2014 07:53
Re: Po dvou dnech...
...působení musím přiznat, že ač se mi ten tablet ještě pořád nepodařilo vstřebat, tak zbytek interiéru a detaily (klíček mimojiné) jsou absolutně skvostné. Nedá Mi To: Stojím před monitorem v pozoru a salutuji, Bravo Volvo! :yes:
Avatar - salamoon
27. 5. 2014 16:30
Re: Po dvou dnech...
keby nebol tablet v portrait,ale landscape,vyzera by to urcite lepsie.... ale ako som uz pisal, najradsej by som ho odtial vykopol,dal mensi a pod to jednu radu tlacitiek...
27. 5. 2014 11:25
Vzhľad palubnej dosky
Je to asi otázka vkusu, ale to som jediný, ktorému tá palubná doska pripomína výtvory ázijských výrobcov z prelomu tisícročia?
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Iv8
27. 5. 2014 11:32
Re: Vzhľad palubnej dosky
Můžeš sem hodit nějakou fotku, nic asijského se mi nevybavuje. ;-)
27. 5. 2014 11:49
Re: Vzhľad palubnej dosky
[odkaz]
[odkaz]

A něco ryze švédského:

[odkaz]
27. 5. 2014 12:17
Re: Vzhľad palubnej dosky
Čekal jsem u něčeho ryze švédskýho jinej obrázek...ale je fakt, že to sem nepatří ani po 22h >:-[]
27. 5. 2014 12:25
Re: Vzhľad palubnej dosky
Taky mně to napadlo, ale nechtěl jsem vyvolávat vzpomínky >:-[]
27. 5. 2014 12:37
Re: Vzhľad palubnej dosky
>:D hranice mezi člověkem a zvířetem... >:-[] Mohelničák!
Avatar - Dzakobo
27. 5. 2014 11:43
Re: Vzhľad palubnej dosky
Pokud by na volantu neulpěl znak Volvo, tak bych naopak ihned tipoval na koncern Fiat. Volant jak z Fiatu Panda a MEGADISPLEJ jak z Themy či Chrysleru 200.... :no:
Kdyby to byl Fiat, tak OK, ale vzhledem k tomu, jak podařený je interiér V40, toto je debakl.

Kde se rozsvěcí světla?? Na páčce směrovek?? Proč opustili umístění jako má D3, VW, Opel atd. ? Volvo předstírá minimalismus, ale ve skutečnosti v interiéru z každého místa snižování nákladů doslova volá.

Volvo jde do kytek, šetří na zákaznících: dostupné max. čtyřválce, ošizené interiéry
Za stejné peníze kupci raději zvolí méně vybavený Mercedes než takový paskvil!
27. 5. 2014 11:51
Re: Vzhľad palubnej dosky
Jistě, protože v Mercedesu čtyřválec nenajdeš, stejně tak jako krátká opěradla, nebo automatické svícení, že?
Avatar - Dzakobo
27. 5. 2014 12:06
Re: Vzhľad palubnej dosky
Když budu chtít např. u M-B ML důstojnou motorizaci, tak v nejbližší době bude k dispozici ML400 (V6 biturbo) a u turbodechtu je rozdíl tuplovaný (350CDi top ve V6 dieselu). Čtyřválce můžou mít třeba sound-symposer jako u Audi 2,0tdi >:D , ale výsledek bude vždy tragický >:D .

Naopak minimalismus ve stylu Audi A3 je fajn, vše potřebné je "na puntík", ale tady to bude přehrabování se v menu (při jízdě dost nebezpečné). Hlasové pokyny OK, ale co když telefonuju nebo se bavím s posádkou???

Svícení - jde o princip, když to má i Hundaj i40 :yes:
Opěradla - měříš 210 cm? Já 186 a nic mi nevadilo. Jestli základ nestačí, tak příplatkový sedačky to vyřeší, ne?
27. 5. 2014 12:11
Re: Vzhľad palubnej dosky
Mercedes má obecně krátký opěradla, věřím, že pokud jsi v nich seděl, víš to. Zvlášť při 186cm.
Operuješ-li ovládáním, pak nejbezpečnější byl Trabant s táhlama (topí/netopí). Taková autoklima je proti tomu šerednej vopruz.
Volvo na víceválce nemá...ví to a současně ví, že hybridizací R4 se dokáže výkonově přiblížit konkurenci. Nemyslím si, že se ještě někdy vrátí R5 nebo V6. Kdo bude chtít Volvo, musí to akceptovat.
Světla na páčce má třeba Range Rover, na volantu pak F458...připadá ti to jako lowcost brand?
27. 5. 2014 12:19
Re: Vzhľad palubnej dosky
Tys to měl nachystaný - přiznej se :-)
27. 5. 2014 12:39
Re: Vzhľad palubnej dosky
JJ >:-[]
Avatar - Dzakobo
27. 5. 2014 12:40
Re: Vzhľad palubnej dosky
U Range beru, že "se s tím narodil", Ferrari je sportovní, to nemá se zaměřením na pohodlí co dělat, ale tohle je krok zpět. Upřímně: z hlediska snadnosti pobytu v kabině bys bral V40/V60 nebo toto? Já jsem konzervativnější a z mého pohledu V40 je svou architekturou ideál.
Ovládání větrací jednotky používám často, takže chci mít i zpětnou vazbu v hmatu a to displej nezvládá.
27. 5. 2014 12:57
Re: Vzhľad palubnej dosky
Mám to na páčce ve svým autě taky, od doby převzetí zapnuto na "auto" a víc to neřeším. Podobně s klimou, jen v zimě nebo na odmlžení dávám "max" jinak teplota 23°.
Chlazení a topení sedaček ovládám přes display a to samosebou než si zvykneš, nějakou pozornost vyžaduje.
Avatar - Dzakobo
27. 5. 2014 13:17
Re: Vzhľad palubnej dosky
Dobře, že přiznáváš, že je dotytáč uživatelky míň přívětivý :yes:
V zimě dost často nejdřív směruju ofuk na sklo a na tělo, později to zapnu na nohy a jedno z předchozího vypnu. To za mě auto klima neudělá. Detaily dělají auto, ne jen pár designových linek.
27. 5. 2014 13:21
Re: Vzhľad palubnej dosky
V zimě to automaticky spustí čelní sklo a teprve pak do interiéru, proto občas dávám max dřív.
Jestli bude mít Volvo řešení virtuálních tlačítek na velký ploše pod jednotlivými segmenty, pak je půl zla pryč.
Avatar - Dzakobo
27. 5. 2014 13:38
Re: Vzhľad palubnej dosky
JJ to by trochu snížilo obtížnost ovládání, ale u mne by celková pachuť z podivínského interiéru nevymizela. Ta lepší auta už byla vyrobena, smiřme se s tím. :-(
27. 5. 2014 13:41
Re: Vzhľad palubnej dosky
To si nemyslím, ještě pořád spousta kousků stojí za to ;-)
Avatar - Dzakobo
27. 5. 2014 14:05
Re: Vzhľad palubnej dosky
Jistě, ale jak přemýšlím co dál, tak C63 kombi po FL mé potřeby splňuje na 120%, nic lepšího snad ani vyrobit nejde (můj subjektivní pohled), jen píšu, že časem koukat po nahrádě C63, tak si asi nic nevyberu a zůstanu u C63 na věčné časy. :-)
V8 s "americkým charakterem" (atmosféra, MPI), nenápadný (případná debodykitizace), HDM automat, "krátké" auto s dostatečným kufrem, RWD = to jsou všechno věci, kdy alespoň v 1 z nic bude náhradník horší
Navíc jsem přesvědčený, že jak okolo roku 2000 vyráběl M-B ne tak kvalitní vozy, tak se chytl za nos a minulé Cčko v souhrnu už je OK (CDI se kazila, ale to nebude můj případ :-) )
27. 5. 2014 15:20
Re: Vzhľad palubnej dosky
Předchozí C se mi líbilo zvenku, uvnitř pak slušný až od FL, do tý doby spíš nedůstojný. Nevím jak C63, nikdy jsem v něm nejel.
27. 5. 2014 12:23
Re: Vzhľad palubnej dosky
Trochu se v tom plácáš - nadáváš Volvu za čtyřhrnky a pak píšeš o důstojné motorizaci, tak o co ti vlastně jde? Čtyřválce budou za pár týdnů základ u všeho, včetně toho ML. A top motorizace je top motorizace, neznám plány Volva detailně, ale nějak se mi nechce věřit, že by u XC90 odpískali cokoliv s více než čtyřmi válci - kór na US trhu.
27. 5. 2014 12:40
Re: Vzhľad palubnej dosky
U ML ten R4 už je teď a kultivovaností neoplývá ;-) Ale volba tam je, v tom má Dzakobo pravdu.
27. 5. 2014 12:44
Re: Vzhľad palubnej dosky
No, jestli u Volva ta volba možná nebude, tak OK, ale tahle informace mně minula...
27. 5. 2014 12:57
Re: Vzhľad palubnej dosky
Bohužel, XC90 již jen s R4. Nejsilnější verze pak jako hybrid.
27. 5. 2014 13:03
Re: Vzhľad palubnej dosky
Tak to potom ten povzdech nad čtyřhrnky chápu.
Avatar - Dzakobo
27. 5. 2014 13:04
Re: Vzhľad palubnej dosky
Ani bych neřekl, R3+R4 = základ R5+V6 = důstojný motor V8 (ML500, i AMG) = luxusní
Když auto rachtá, nemůže být o důstojnosti řeč. Kde vidíš problém? >:D
Ano, čtyřválce budou všude a tímto sestupem vytlačí mnoho V6 a V8, tak si kupme C63 AMGčka, RS4ky apod. a "vysoké" provozní náklady budou hodně brzy vyvažovány nárůstem hodnoty auta.
V USA si na 4 válce zvykají, i CX-9 bude max. 2,5T. Pokud Volvo nabídne hybrid, budou Amíci štěstím bez sebe. ;-)
Avatar - peV
27. 5. 2014 18:20
Re: Vzhľad palubnej dosky
Podle toho, co jsem četl budou fakt jen čtyřválce, ale kombinované s elektromotory, a to ne jen v topverzi.
27. 5. 2014 12:03
Re: Vzhľad palubnej dosky
Ještě jsi v tom neseděl a už víš jak je ošizenej? To je vejška!

Určitě jsi myslel S-Klasse 250CDI :-)
Avatar - Dzakobo
27. 5. 2014 13:07
Re: Vzhľad palubnej dosky
Jsem přesvědčený, že 250 v Sku je jen kvůli snížení emisního průměru značky.
27. 5. 2014 13:15
Re: Vzhľad palubnej dosky
Dražší hotely je používají jako taxíky...tam je V6 zbytečný.
27. 5. 2014 13:23
Re: Vzhľad palubnej dosky
Přesně, a nejen hotely, ale třeba i půjčovny.
Ono nejde jen o to mít to auto v nabídce, důležité je ho prodat.
Avatar - Dzakobo
27. 5. 2014 13:28
Re: Vzhľad palubnej dosky
Na proplouvání kolonama a jízdou okolo 70 km/h je to v pořádku a žádný rykot při cestě typicky na letiště neobtěžuje. Soukromá klientela by ale musela být na hlavu nepřiplatit za odpovídající motor na dálkový provoz. Přiznávám, M-B se povedlo vykrýt díru na trhu.
Avatar - rimow11
27. 5. 2014 12:13
Re: Vzhľad palubnej dosky
:no: :no:
27. 5. 2014 11:59
BRAVOLVO
V červenci v roce 2014 jsme se jedno úterý vrátili s bráchou ze školy, táta nám přikázal, abychom se pořádně oblíkli, a všichni tři jsme pak vyrazili do prodejny aut. Tam nás táta postavil vedle nový ixcédevadesátky, otevřel jí dveře, vzal nás za ruce a řekl – hoši, tohle je Volvo, tohle je AUTO. Podívali jsme se s bráchou na sebe a tak nějak intuitivně chápali, že táta má pravdu. Jo jo, strávili jsme dětství v ixcédevadesátce.

No vidíš, dnes je červenec 2050, tátu jsme pochovali před deseti lety, a my s bráchou si dnes jdem pro novou generaci ixcéčka. Každej pro tu svojí. Blížím se k ní, prodavač otevírá dveře a já cejtím teplo v pravý dlani. Jako kdybych se zase držel za ruku se svým tátou. Pootočím hlavu a podívám se na bráchu, má vorosený voči. Vím, že ví...

BRAVOLVO :yes: :-!
Rozbalit vlákno
12
27. 5. 2014 12:06
Re: BRAVOLVO
Šoupni to na začátek 2015...táta musí ještě s odchodem počkat ;-)

Píšu to předem málokdy, ale o exteriéru nepochybuju.
27. 5. 2014 12:18
Re: BRAVOLVO
Já bych tě...teď mám zvlhlý voči a můžeš za to ty.
:yes:
27. 5. 2014 12:42
Re: BRAVOLVO
S kým si ty podáváš teplý ruce??? >:-[]
27. 5. 2014 13:02
Re: BRAVOLVO
Takhle mi narušovat dojetí, no počkej, až podám jednu i tobě! >:D
27. 5. 2014 13:05
Re: BRAVOLVO
...se začínám bát...na západě se od toho už dávno upustilo >:-[]
27. 5. 2014 13:20
Re: BRAVOLVO
To je možný, ale já jsem ze severu :-)
27. 5. 2014 13:42
Re: BRAVOLVO
...nerad bych se tě nějak dotknul, ale z mýho rodnýho pohledu to je čistej východ >:-[]
Avatar - rohYpnol
27. 5. 2014 14:35
Re: BRAVOLVO
No teda nevím, Volvo for life ... a táta mrtvý už 2040, to se ani důchodu nedožil ač Volvem jezdil. To mi přijde jako poněkud špatně šitý příběh :-|
Avatar - Ji/Ri
27. 5. 2014 23:42
Re: BRAVOLVO
...klid... jen jsi to nepochopil.... zkus to uchopit srdcem, ne očima.... čti to přes lupu života, nelemtej z monitoru..... GTIho text je krásný, ...a smrdí člověčinou.... ;-)
28. 5. 2014 09:04
Re: BRAVOLVO
Též mám z toho vorosený voči :yes: takhle hutný text na tak málo řádcích, tohle kdyby topper uměl >:-[]
27. 5. 2014 12:10
Ako sa to tu vravi?
Volvo jede :yes:
Rozbalit vlákno
0
27. 5. 2014 12:20
No upřímě
ta televize s těma výdechama působí, jakby to tam dodatečně dobastlili. 8-s

Je možný, že naživo to bude působit líp, ale takhle se mi palubní deska vůbec nelíbí.
Rozbalit vlákno
4
27. 5. 2014 12:42
Re: No upřímě
Jestli to bude znamenat odzvonění příplatků za navi přes 3k EUR, tak na to kašlu ;-)
27. 5. 2014 12:58
Re: No upřímě
Aby to nedopadlo jako u RR - displej už v základu, ale jen pro ráááádio :-)
27. 5. 2014 13:03
Re: No upřímě
JJ, celý koncern to umí. A nejen ten...
27. 5. 2014 14:01
Re: No upřímě
Neboj, zase si připlatíš za něco jinýho.

Já tak nějak věřím tomu, že ta palubka bude v reálu mnohem lepší. Fotky interiér obvykle zkreslují víc než exteriér a nenechají vyniknout jeho 3D rozložení.
Avatar - Iv8
27. 5. 2014 12:40
Audio
Pokud to vidím dobře, tak je na palubní desce Bowers & Wilkins. Že by se rozkmotřili s firmou Dynaudio ? Nepochybuji o kvalitách B&W, ale Dynaudio hraje naprosto skvěle. Máte někdo více info ?
Rozbalit vlákno
2
27. 5. 2014 13:00
Re: Audio
Mně to připadá, jakoby z toho automotive businessu vycouvalo samotné Dynaudio. Nejprve skončili s VW a teď (asi) i s Volvem...
Naproti tomu B&O, nebo B&W začínají dodávat do aut čím dál více...
Avatar - eLzyx
27. 5. 2014 20:34
Re: Audio
Dynaudio se s Volvem rozkmotřilo hned, jak jej získali do pařátů Číňani. Tj. od roku 2010 se tam dává kdo ví co za repráky.
Avatar - 3_diamanty
27. 5. 2014 12:49
pekne elegantne vkusne funkcne
nepochybujem o kvalitach tohto auta uz vopred :yes:

ten interier mi trosku pripomina ked prizmurim obe oci jeep [odkaz]

tie hodinky a la cayenne hore na palubovke su tiez peknym detailom, kazdopadne paci sa mi ten interier v duchu tradicie znacky myslim skvele inovativny a pritom je to stale volvo :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Warrual
27. 5. 2014 13:01
Re: pekne elegantne vkusne funkcne
to je jen repráček:) nebo se pletu?
27. 5. 2014 16:40
Re: pekne elegantne vkusne funkcne
Ano, efektovy vyskac :-)
Avatar - rohYpnol
27. 5. 2014 13:10
Novo-volvový věk
Jakkoliv je současná XC-90 těžce nad věcí a odolává zubu času stejně srdnatě jako švédská žula, tak se chtě nechtě, pomalu začíná rozcházet se současným pojetím a náhledem na konstrukci a design vozů.

Znáte to - telefon bez 4,3" gorilla glass je zcela vyřazen z výběru, i kdyby byl stříbrem vykládaný... Stejně tak se pomalu ale jistě přeorientovává středový panel automobilů a víc jak 10 knoflíků začíná způsobovat u řidičů paniku. Takže tablet vestavěný do středového tunelu začíná stanovovat měřítka.

Volvo jde správným směrem, a design a materiály? Myslím, že ve Stuttgartu by měli mírně řečeno pouvažovat o něčem "svěžejším" a designově hodnotnějším :-!

XC-90 :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
27. 5. 2014 13:11
Zbohom tlačidlá
Krásny interiér. Cítiť z neho severskú čistotu a pôsobí príjemne upokojujúco.
Konečne sa prístrojovky zjednodušujú a ubúda množstvo tlačidiel. Som zvedavý kedy sa aj Ford vydá touto cestou. Stredový panel á la 10-ročný kazeťák Sony začína byť dosť out...
Rozbalit vlákno
41
27. 5. 2014 13:18
Re: Zbohom tlačidlá
Každý má svý. Neříkám, že se mi nelíbí uklizený interiéry, ale musíš si zvyknout a to zvykání bylo občas na přeskočení se. Pak sedneš do tradičnějšího interiéru a napadne tě, že jde vlastně jen o řezání nákladů.
Avatar - pumpkin
27. 5. 2014 13:29
Re: Zbohom tlačidlá
Jasné, to je podobne ako s prechodom na smartfóny. Tie sú dosť na jedno kopyto, ale pri automobilkách je zaujímavé sledovať ako si to rieši každý po svojom.
Ale nakoniec aj tam bude štandard ovládať všetko cez mobil...
27. 5. 2014 13:43
Re: Zbohom tlačidlá
Nebo systém vyvinutej pro automobilky, který neutrácejí za novej infotainment...překlopení obrazovky smartphonu na display v autě.
Avatar - Barrichello
27. 5. 2014 14:15
Re: Zbohom tlačidlá
Já s dotykáčema nemam nejmenší problém, měl sem 2 - v 300C OEM a v Jagu origo. 3 kliky a člověk měl nastaveno co chtěl.

Samozřjemě záleží na výrobci jak dobře to udělá aby se člověk nemusel proklikávat přes 5 menu.
Avatar - rohYpnol
27. 5. 2014 14:29
Re: Zbohom tlačidlá
Já s dotykovým ovládáním problém mám a to zcela zásadní. Když jej ovádáš, tak odezva hmatu nula, takže odebírá 100% zrakové pozornosti. Při řízení? Cesta do truhly 8-s ;-\

Základní funkce by vždy měly být intuitivně poslepu ovládat. Tj. rádio, klima, tempomat :-!
27. 5. 2014 14:50
Re: Zbohom tlačidlá
Přesně - pokud chci přitopit, pošlu ruku naslepo před šaltrpáku a kolečkem, které tam nahmatám, otočím do prava.
Jednodušeji to nejde.
Displej je alibistická snaha ovládání slevnit, nic jiného.
27. 5. 2014 14:57
Re: Zbohom tlačidlá
Jednak naklady, ale asi i designeri maji svuj podil na dnesnim dotykovem trendu.
Avatar - rohYpnol
27. 5. 2014 15:33
Re: Zbohom tlačidlá
když design začíná vítězit nad účelem, bývá obvykle čas na to se zamyslet. Peugeot už by měl dávno začít :-!
Avatar - Barrichello
27. 5. 2014 14:52
Re: Zbohom tlačidlá
Stačí 2 vteřiny kuk a je to. Si to nastavím dlouhý rovince nee. Samozřejmě u toho nejde jet 200, že...

Nemluvě o tom, že to jde ovládat i hlasem. U některých aut.
Avatar - rohYpnol
27. 5. 2014 15:29
Re: Zbohom tlačidlá
Stačí 2 vteřiny kuk a je to - ano, to je právě přesně ono. RIP :-O
Avatar - Barrichello
27. 5. 2014 16:39
Re: Zbohom tlačidlá
Pokud neumíš na dvě vteřiny udělat kuk naebo koukat jedním očkem na silnici....tak blbý no.
Avatar - rohYpnol
27. 5. 2014 18:32
Re: Zbohom tlačidlá
2 vteřiny na Dé1 ve zúženém rychlém pruhu ... hodně štěstí :-!
Avatar - salamoon
27. 5. 2014 20:41
Re: Zbohom tlačidlá
ty to mozno vies,ale vie to aj ten kaskader v protismere? to ta nenapadlo? staci 2 sekundy kuk a je v tebe....blbe no.
Avatar - Barrichello
27. 5. 2014 20:45
Re: Zbohom tlačidlá
v zůženým prhu si s tím asi hrát nebudu....si to nastavím než vjedu na dálnici.
Avatar - 3_diamanty
27. 5. 2014 20:15
Re: Zbohom tlačidlá
2 sekundy je hodne dlha doba.... hadaj kolko metrov autom prejdes za 2s ked ides len takou 40km rychlostou ;-) no skus .... mozno budes prekvapeny

niekedy staci zlomok sekundy , kusok nepozornosti a tragedia je na svete

tlacidla su tlacidla.. nie su v aute pre paradu :yes: maju svoj zmysel :yes:
Avatar - Barrichello
27. 5. 2014 20:50
Re: Zbohom tlačidlá
tlačidla sou fajn, na ovládání převodovky :-)

Jinak mi v autě vůbec nechybí.

Hele v bmw co mam sou tradiční kolečka.....nastaviíš si teplotu, špička.

Jenže když chceš změnit kudy to má foukat (sklo, nohy, tělo - musíš vlézt do idrive a tam než to naklikáš a změníš zda má foukat teplý a studený vzduch, to v životě za jízdy neuděláš, to bych měl 5x rychlejc dotykáčem)

Takže k čemu sou ti kolečka.

Na to "temperature 25" nepotřebuju kolečka, na to stačí hlasový příkaz skrz voice control, to uměl jaguar už v roce 2003 :-)
A i další značky mnohem dříve.....třeba renault
Avatar - 3_diamanty
27. 5. 2014 21:17
Re: Zbohom tlačidlá
pri rychlosti 40km za hodinu prejdes za 2s vyse 22 metrov ( ani sa to nezda ze? ).... medzi tym ti moze vbehnut nejake zviera na cestu a ty nestihnes zareagovat kedze kdesi tukas a kukas na displej.... nie je to moc bezpecne ... mne minule vbehol na zatacke mimo obce tulavy pes do cesty.... len tak tak ze som ho nepresiel... a to som cumel na cestu... keby som v tom case cumel kdesi na displej tak je po nom... ono teraz je to pes... inokedy to moze byt clovek... a nasledky mozu byt fatalne kvoli prkotinkam ako su prave tie displeje ktore by mali pomoct a nie cloveku uskodit....
Avatar - Barrichello
28. 5. 2014 13:51
Re: Zbohom tlačidlá
já o voze a ty o koze.

Říkám - nač je ti otočný kolečko, když to, zda to bude topit či foukat studený vzduch, v jaké intenzitě a jakým směrem ovládáš skrz Idrive a nežs e tím proklikáš, trvá to mě aspon 3x tak dlouho než trvalo naklikat to na dotykovce u Jaga.
27. 5. 2014 15:25
Re: Zbohom tlačidlá
Rádio a tempomat máš na volantu, tam problém není. Mám zvukovou odezvu při doteku, takže nějakej feedback tam je. Navíc poslední generace přichází s vibrací, a to už jde. Když nastavuješ klimu, taky koukneš na kolik. Spíš jde o to, jednotlivý virtuální tlačítka rozmístit tak, aby jsi se nemusel neustále vracet do menu.
Avatar - rohYpnol
27. 5. 2014 15:31
Re: Zbohom tlačidlá
Vibrace je o ničem. Řešením by moho být nasazení siri nebo hlasové ovládání. Jenže pokud mám hlasové ovládání, tak zas vlastně nepotřebuji ten dotykový display, že.
27. 5. 2014 15:42
Re: Zbohom tlačidlá
Používám voice control u Seatu, funguje parádně. Vlastně jsem tam navi nikdy neřešil jinak.
Avatar - rohYpnol
27. 5. 2014 15:52
Re: Zbohom tlačidlá
vím, že tohle údajně funguje skvěle, i ve Škodě. Ale já jsem se prostě zasekl v první dekádě a dotykové ovládání mi k srdci prostě vůbec nepřirostlo. Tedy při řízení.
Avatar - petrumr
27. 5. 2014 16:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
27. 5. 2014 18:28
Re: Zbohom tlačidlá
že ovládání klimy na volantu jsem ještě neviděl >:-[]
Avatar - petrumr
27. 5. 2014 19:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 5. 2014 10:05
Re: Zbohom tlačidlá
Zkus předchozí Mazdu 6. Jestli si dobře pamatuji, ta uměla z volantu nastavit i klimatizaci.
27. 5. 2014 15:23
Re: Zbohom tlačidlá
JLR má chybu v tom, že nemá podřádek s ostatním menu. Místo toho musíš na tlačítko a vyvolávat.
27. 5. 2014 14:49
Re: Zbohom tlačidlá
Ale aspon cudlik na klimatizaci nechat mohli. Treba misto toho radia, protoze to si clovek muze nastavit na volantu.
Avatar - petrumr
27. 5. 2014 16:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - salamoon
27. 5. 2014 16:25
Re: Zbohom tlačidlá
tlacitka sa po case naucis kludne naspamet a ovladas to tak,ze sa ani nemusis pozriet a stlacis co chces....

na toto kino v aute sa ale naopak budes musiet pozerat STALE,ked budes chciet nieco stlacit... hmatova orientacia a odozva nulova.

nehovoriac o tom,ze ked sa ti tam oprie slnko,nenastavis si nic...

zacala to tesla,pokracuje peugeot,a bohuzial,pre mna nepochopitelne aj volvo... :no:
Avatar - petrumr
27. 5. 2014 16:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
27. 5. 2014 20:10
Re: Zbohom tlačidlá
presne tak... automaticky uz hmatom tlacidlo ovladas a vies pekne ovladat povedmze klimu .... uz ani nemusis uhnut pohladom.... a nopak displej mi pride ako nebezpecna vecicka ktora odputava vodicovu pozornost a zaroven je to pomale a neprakticke riesenie klikat kdesi na ikonky a vsade sa preklikavat ked si mozem pootocenim kolecka za sekundu nastavit co potrebujem a bez rizika a ovplyvnenia bezpecnosti jazdy

podla mna na to opat raz vyrobcovia pridu tak za dalsich 15 rokov.... ze to nie je najstastnejsie a najbezpecnejsie riesenie pchat vsetky funkcie v aute na displej.... vsadim sa ze tato neprakticka moda dlho nevydrzi ;-)
Avatar - pumpkin
27. 5. 2014 21:19
Re: Zbohom tlačidlá
Mne dosť lezú na nervy vodiči, ktorí musia stále ťukať a niečo nastavovať na prístrojovke. Väčšinou sa snažím nastaviť si všetko podľa potreby ešte predtým než vyštartujem a keď už, tak stojac na červenej. Aj smartfón máš predsa nastavený podľa potrieb, tak aby si sa nemusel preklikávať cez 4 úrovne.
Ovládanie rádia pod volantom je už pomaly štandard, klímu nastavíš dvoma ťuknutiami a ak ťa ruší displej počas jazdy tak si ho jednoducho vypneš. Nevidím problém.
Avatar - petrumr
27. 5. 2014 21:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
27. 5. 2014 21:27
Re: Zbohom tlačidlá
tie samrtfony a tie displeje v autach... to vsetko je jedno velke zlo... raz nas to privedie kdesi do zahuby... zbohom stare zlate casy krasnych jednoduchych aut... ;-\
Avatar - pumpkin
27. 5. 2014 22:01
Re: Zbohom tlačidlá
Ale sám si zlo. >:D Už si ako Vesmírni ľudia. Nemusíš sa prispôsobovať trendom. Kúp si nejaké staré jednoduché auto a vytešuj sa z neho. :-) Strýko si kúpil vrakoidného Malucha a roky ho dával dokopy, lebo bol zástancom jednoduchých áut. No ale potom prišlo šrotovné a on neodolal. >:D
Avatar - 3_diamanty
27. 5. 2014 19:50
Re: Zbohom tlačidlá
tlacidla maju aj svoje vyhody ;-) .. samozrejme ze nie som zastanca paluboviek s milion tlacidlami ako to neraz ukazal opel alebo ford ale tlacidlo je tlacidlo.... v tychto novych bomba mega tuti super autach ti nahodou odide displej alebo ti nejaky zaskodnik pri vlamani ho zamerne poskodi a ani si nepipnes ... si bezmocny a auto je fakticky pomaly nepouzitelne... zivotnost displeja je tiez istotne daleko nizsia ako klasickeho tlacidla ktore prezije aj nasich synov....mozeme polemizovat ale tlacidlo je tlacidlo a ja nie som zastanca ani fanda tohto noveho systemu "vsetko na displeji" .... priznam sa nepaci sa mi to a uz aj pr ipeugeote 308 som sa vyjadril ze by som bral zaklad bez dotykaca... je to bezpecnejsie a praktickejsie riesenie pre uzivatela ..... bez debaty lepsie riesenie... cim viac displejov a cim viac funkcii prebera v aute displej tym horsie jak pre vodica tak aj pre kvalitu auta... lenze v dnesnej dobe staci byt na oko pekny a hlavne cim viac neprakticky tym lepsie.... praktickost a funkcnost sa dnes uz nenosi to je predsa pre dedkov a nemehla.... taka je bohuzial doba... vsetko je naopak ...

na cestu do prace a na nakupy alebo na rozvoz deti do skolky a bezne jazdenie netreba nikomu ziadne pojazdne vedecke stredisko NASA s 10 displejami a 15 asistencnymi asistentami ... staci bezne poctive auto... mnoho ludi je uz proste zhyckanych ... a este si aj radi zaplatia pri kupe auta za veci ktore mozno len raz v zivote vyuziju alebo mozno vobec... logiku v tom nehladam.... chapem ze doba je zla
Avatar - pumpkin
27. 5. 2014 21:22
Re: Zbohom tlačidlá
Nepáči sa ti, nekúpiš si. Aj tak je to ešte stále výsada lepšie vybavených modelov. Kľudne môžeš ísť do socky, nikto ti nebráni. ;-)
Avatar - 3_diamanty
27. 5. 2014 21:31
Re: Zbohom tlačidlá
tak napriklad nas lancer nema ziadny velky displej ale auto je pritom uz vybavene slusne.... a ak chcem dam si prenosnu navigaciu na sklo a je to... pristrojovka je prehladna nizka.... siroka... s velkymi krasnymi koleckami klimy, krasnymi tubusmi budikov... ziadne rusive elementy....vsetko prehladne funkcne.....mozem kaslat na tie nove predisplejovane auta....to je hotova saskaren... taky P308 samozrejme by som bral s 1,2THP 80KW a v zaklade bez displeja ( vybava mi bohate bohate postacuje )... nie je o com... o displejovu saskaren nemam z funkcneho a uzivatelskeho hladiska zaujem ... samozrejme kazdy sme iny... su ludia ktori naopak... vyhladavaju komplikovane riesenia... poznam to
Avatar - pumpkin
27. 5. 2014 22:10
Re: Zbohom tlačidlá
Iste, uhoľ pohľadu. Ja som sa až tento rok odhodlal ku kúpe nového mobilu, prvého smartfónu, hoci starý mobil fungoval super, ale tak človek si chce spraviť radosť. Tiež som dlhé roky odsudzoval dotykový displej a prišlo mi to zbytočne zložité, ale opak je pravdou a dnes by som už určite nemenil. Čiže podobne aj pri autách, verím, že by si si na to rýchlo zvykol a už ani nepípol.
Na dotykové obrazovky v autách podľa mňa nadávajú predovšetkým tí, ktorí ich nemajú alebo si ich raz skúsili a zdalo sa im to komplikované. Iste, nájdu sa aj zle riešené alebo s pomalou odozvou, ale vo všeobecnosti ich vnímam ako prínos. Ale ako sa už písalo vyššie, časom ich nahradia smartfóny.
Avatar - Merrill
27. 5. 2014 13:15
na první pohled povedený
..teď ještě zapracovat na tom, aby v interiéru všechno nevrzalo podobně, jako u nové s/v60, to by bylo opravdu trapné. Nové xc90 bych přál minimálně tak solidní zpracování, akustický komfort nebo odladění podvozku, jako je u nových audin.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
27. 5. 2014 16:24
skoda
dalsie tablet-only auto....
od volva som takyto nebezpecny a neergonomicky krok necakal...skoda,lebo vsetko ostatne je excelentne!

pre mna ako velkeho fanusika volva je to po radikalnej zmene dizajnu( co sa este dalo pochopit) dalsia rana....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dzakobo
27. 5. 2014 16:59
Re: skoda
Naprostý souhlas. Značka zakládající si na bezpečnosti vytvoří takové nebezpečné ovládání. Na středovém panelu je dálkový ovladač, ale to zase znamená se naučit určitý sled kliků, pokud se nechci/nemůžu dívat. :no: To může být pro řidiče krok do......futrálu.
Avatar - 3_diamanty
27. 5. 2014 21:06
Re: skoda
tiez sa mi toto riesenie "vsetko" na displeji vobec nepozdava.... vlastne ani nerozumiem v com je akoze ta vyhoda tohto ovladania.... pretoze ja v tomto rieseni vidim asi 10 nevyhod ale vyhodu snad ani jednu.... a to nespominam este bezpecnost jazdy

podla mna je to cisto len taka moda a marketing... proste je to hovadina a to dnes na ludi zabera...
Avatar - peV
27. 5. 2014 18:47
2 postřehy
Na fotkách jsou 2 různá provedení té jediné řady tlačítek pod displayem. Jednou jsou varovné blikače úplně vlevo a trojúhelník je červený, podruhé úplně vpravo a je bílý.

Opěrky hlavy budou konečně posuvné.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - salamoon
27. 5. 2014 18:53
Re: 2 postřehy
biely blikac je pri tej krystalovej riadecej pake.... mozno nejaky pure/crystal balik vybavy... :-|
Avatar - petrumr
27. 5. 2014 19:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - salamoon
27. 5. 2014 20:18
Re: 2 postřehy
aj ta kozena/hlinikova je automat...
Avatar - petrumr
27. 5. 2014 21:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jozephko
27. 5. 2014 22:11
Tento minimalizmus vôbec nemusím
Čo sa týka ergonómie ovládania prístrojov, tak v tom sú Nemci neprekonateľní. V mainstreame je absolútna hviezda VW. Ani veľa tlačítok, ani málo - presne akurát.
Posledné čo by som v aute chcel mať, by bol displej, na ktorom by som si musel navoliť každú prkotinu. Čudujem sa, že to niekoho vôbec môže napadnúť - ako napr. toto Volvo.
Pekné Volvá pre mňa skončili 850-kou. Odvtedy je dizajn Volva len vymetaním slepých uličiek.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JirkaV8
27. 5. 2014 22:55
luxusu dá autu až realita
volant mi připomíná pandu, a rámeček displeje s výdechy tvar vložky s křidélky >:D ... ale věřím že v reálu to bude hezké auto ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
27. 5. 2014 23:37
yacht club
Kdo by to byl čekal, že jakékoliv auto, natož hranatozně chladné Volvo jednou bude hýčkat posádku tak překrásným luxusem, který, až na výjimky, známe z obrázků luxusních jachet.
XC90 je v SUV jako 911ka mezi sporťáky.... legenda....

V tíchém úžasu si vychutnávám ten zvuk dopadajícího křišťálu na betonovou zem.... tu kapku rosy v pavučině..... Vivaldiho Bouři...... standing ovation.....

BraVOLVO.... je si dovol to vyslovit... a správně vyslovit.... VOLVO, volvo, Volvo......
PS: jedna kacířská: More Luxury than MB GL.... much much more....
:yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
28. 5. 2014 04:18
Re: yacht club
Podle předposledního odstavce ještě nemáš v baráku nábytek a když zařveš je tam pěkná ozvěna :-) VOLVO, volvo, volv....
Avatar - Ji/Ri
28. 5. 2014 08:56
Re: yacht club
>:D a když zařvu Pajo, tak se ozve: Jdem na cígo, cígo >:D ;-)
28. 5. 2014 08:07
Moudra
Tak nám ukázali interiér novýho Volva. Všichni jsou paf z tabletu a diskuze o jeho nebezpečnosti jen pučí. Neříkám, že to je zrovna můj šálek kafe, ale zcela nezaujatě je potřeba přiznat, že spousta pisatelů dodnes nemá ani multifunkční volant a nutně musí sledovat přepínání svých oblíbených stanic. Stejně tak chca nechca musí kouknout na to, jak točí kolečkem teploty, větráku nebo nastavení proudu vzduchu. U auto klimy to pak může, ale i nemusí být snadnější
Tudíž bych podobnou diskuzi připouštěl až ve chvíli, kdy se ukáže, že ke každý funkci se bude muset sáhodlouze proklikávat neintuitivním menu, do tý doby je to pouze holá teorie bez jakýhokoliv opodstatnění.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
28. 5. 2014 08:58
Re: Moudra
...jo, tohle sedí. :yes: tohle, cos napsal, by se dalo hodit ke každé diskuzi o nových vozech..včetně motorizací... :-)
28. 5. 2014 09:12
Re: Moudra
Na co tu teoretizovat o něčem, co nikdo neviděl, natož vyzkoušel. Umím si představit tak rozmístěný menu, že v žádným případě nemusí být otravný nebo nebezpečný.
Kromě D3 se dá navíc očekávat, že cokoliv novýho z lepší společnosti bude mít podobný řešení. Jestli si němci zachovají iDrive apod je otázkou, ale je dost dobře možný, že i tak se dostane ovládání klimy na display.
Avatar - Ji/Ri
28. 5. 2014 12:04
Re: Moudra
...chtělo by to hejbací obrázky... :-)