Hodnocení deisgnu, hlavně vzhledu je osobní věc. Já hodnotím :no: . Nuda.
Jezdit s tříhrnkem je jako pití slovenskýho piva (nic proti bratia). Dá se to, funguje, ale furt to není ono. Zvuk tříhrnku proti pořádnýmu motoru je jako když přirovnáš chuť Topvaru k Plzní.
Joudové z Vlkohradu v poslední době dost ojebávaj topení. Třebas v Golf TDI bez Webasto neber vůbec. Zmrzneš. V TSI to tky není žádná sláva. V -10 vytopení TSI na +20 vevnitř trvá hódně dlouho, v TDI se ti to nepovede NIKDY.
Poloauto s 3l spotřeby bude jen na léto úplně :no: .
Co to placas? ve firme mame TDI-cek mraky a i par fsi a tsi.Zajimave ze jsem nic takoveho nezaregistroval.A pocet valcu ma odkdy zavazny vliv na topeni???
Hmmm...jakej je poměr spotřeby a topení?
Tyhle mraky TDíček máš ve firmě v novým Golfu a máš s nima najeto hafo v -10 za studena. Jó racingu a teď tu o Karkulce.
Topení v novým Golfu TSI je mizerný, ale ještě se dá. V TDI CR je to katastrofa. Pridej Webasto a ohřeješ se (za cenu spotřeby, která je u VW CR už tak dost vysoká). TDI CR je i tak úplnej lowend mezi Common Railama. Pro dobrej CR diesel v mainstreamu k Toyotě, Fiatovi nebo k Frantům.
ty jseš nějákej chytrej... :no: Kdybys v těch autech skutečně jel, tak bys věděl, že veškerá produkce s motory TDi má v koncernu v agregátu topení přídavné elektrické vložky, které přihřívají vzduch v době, kdy ještě není teplota chladící kapaliny na provozní hodnotě. Proto všechny současné diesly od VW topěj zcela bez problémů a prakticky hned po nastartování. CR od VW patří rozhodně k modernějším konstrukcím CR, takže si jdi kam chceš, ale lepší nikde stejně nedostaneš... >:D
Auris 2.0D má topení Eberspaecher ve standardu a ovládá se tlačítkem vlevo pod volantem, na nez.topení se to dá předělat za asi 15-20k s montáží - přidají se hodiny a jednotka na spouštění. Jinak funguje jako přitápění pouze za jízdy.
>:D Koukám, že byste mohli s mistRRem založit vlastní časopis. Název je jasnej - Dva tučňáci tankujou eurobenzín... >:-[] Přemku, ty seš z toho plejstejšnu už tak zblblej, žes zapomněl, že na monitoru ty káry prostě netopí už z principu... >:-[]
V teste ucinnosti kurenia v Autotipe Roomster s motorom 1.9TDI uplne pohorel.Neviem ci mal webasto,ja ho v Tourane s tym istym motorom mam a tiez to nie je ziadny slava.Kym auto zacne aspon trochu kurit,tak som uz vacsinou v cieli cesty...
JOUDO, i za polárním kruhem jsou auta, který topěj a auta, který netopěj.
Nepotřebuješ bejt ani daleko na severu. Stačí normál zimnich -10 a poznáš který auto topí a který ne. Ve VW TDI CR budeš klepat kosu.
"Podlaho", ty máš fakt velké štěstí, že je u nás plná trestní odpovědnost až od 18 let... a pak máš stejně velkou šanci to uhrát na "hlavu"... >:-[]
Nechystáš už pomalu nový Autoreceptář prima nápadů... >:D
Tak pro ty papíry na hlavu si rovnou zajdi. Sám na sebe zatím reagoval jen Danielek a ZLATEJ JOUDA. :yes:
Teda, abych to opravil, na Danielka zatím ještě nemáš. Ten se dokázal sám se sebou i hádat. >:-[]
Tušil jsem, že to s tebou nebude moc složité a nezklamal jsi mě! Jen jsem chtěl mít jistotu, žes to určitě četl a aspoň na podruhé pochopil! Ale že budeš mít tak skvělý čas(1hod,20min!)
a ještě to tu "podepíšeš", tak to si mně fakt zase dostal... :yes:
:yes: To nebylo vůbec špatné, teda pokud jsi to vymyslel opravdu sám... ;-)
Dlužíš mi reakci pod Mazdou 3...Dík :-!
P.S. Trochu jsi to zkazil, jediný kdo na to zatím reagoval a pro koho to bylo přesně určené byl Přemda, tak že to pro tebe nevyznívá moc lichotivě... ;-\
Asi myslíš ty jeho "Kameňáky" ještě dávno před Troškou...
nebo mlýnské "kameny" u kterých makal...a možná odtud ten název...Plautusovy vtipy při práci ve mlýně - kameňáky :yes: >:-[]
Chlapi, jaký topení? :-O Tohle je tříválec TDI, ten za studena tak třepe s celým autem i posádkou, že se zahřejete už tím pohybem! Blbý je to, že i když vy i motor už jste zahřátí, tak to třepání se zmírní jen o málo...
porovnavej jak chces, na konec stejne skoncis (prinejlepsim) doma ani nevis jak a v penezence o par papirku min...prinejhorsim to muze byt na kriminal nebo zachranka :-)
Ale vazne...probirat zvuk u takovyho auta je uplne scestny. Clovek jsi ho nekupuje proto, ze chce, ale proto ze musi. Ja osobne podporuji snizovani spotreby pres tyhle jednoduche zasahy - snizit vysku, jiny gumy, vylepsit aerodynamiku atp. Skratka za pomerne male naklady do vyvoje dostanes lepsi spotrebu. Spis mam ale VW za zle (z pohledu zakaznika, ne z pohledu prijmu automobilky) ze tyhle veci nedava rovnou do serie. Z meho pohledu by melo nektere tyhle upravy mit polo v zakladu...
Na všech těch nových "eko" autech je dokonale vidět, že je výrobci berou jako možnost vytřískání peněz navíc na ekologické módní vlně. Zavedení všech úprav z těchhle green/blue lajnů do sériové výroby by zvedlo výrobní náklady tak o 10 Euro viz. jiný výlisek pátých dveří, jiný výlisek masky, jiné výlisky nárazníků, kratší pružiny, jiný software a převody. Snad jen kus plastu na zakrytí podvozku a jiné gumy znamenají náklad navíc. Tohle platí u Pola. U jiných aut je těch úprav ještě míň.
S timhle plne souhlasim. Dle meho je to do velke miry dano pozici VW na trhu..VW se skratka nemusi zas tak moc snazit. Kdyz se treba zamyslim, proc bych si mel koupit polo a ne konkurenci, tak moc duvodu nevidim. Design je veci subjektivni ( a mne se tohle polo libi), motory nemaji ani nejvyssi vykony ani nejlepsi spotrebu, prostornost je podobna jako u konkurence, kvalita spracovani taky, vybava/cena je spise horsi nez lepsi...lidi si VW skratka koupi proto, ze chteji, a ne proto, ze jim vyjde jako "nejlepsi" ... ale takhle to je si myslim u vetsiny lidi. Koupi si to, co je jim libi a co jim vyhovuje (nebo na co maji) a pak si pouzivanim najdou duvody ktere podpori jejich rozhodnuti. Ja mam treti tyden nove auto v tehle tride tech duvodu proc tohle a ne neco jineho zas tak moc neni, i kdyz ty ktere jsem mel jsou pro mne dulezite...ale stejne tak jsem mohl skoncit u jedne z mnoha konkurenci, a bylo to spise veci nahody ze se prave zacala prodadvat i20 :-) v case meho "nakupovani" :-)
Náhodou "skutoční znalci" vedia, čo za klenot je silnejšia verzia motora htp >:D Z testu Fabie 1.4
[odkaz]
.
Chudák motor
Co se mu stalo? Kam se poděla jeho celkem solidní síla? Tak jsme se ptali, když jsme zkoušeli motor v testovacím voze. Stará známá zážehová čtrnáctistovka se 63 kW a 132 N.m zde trochu trápí. Pokud pojedete ustálených 90 km/h, pracuje skvěle. Její spotřeba se pohybuje někde mírně nad hranicí šesti litrů. Jenže pak přijde stoupání, předjíždění nebo dálnice a tady už síla chybí. Motoru se nechce a je nutné hodně podřazovat. A spotřeba poskočí někam k osmi litrům.
Popravdě řečeno, raději máme pod kapotou silnější tříválec HTP. Ten jde mnohem rychleji do otáček a má lepší charakteristiku než čtrnáctistovka.
Přemek nahoře opět perlí, nejspíš ovšem výhřevnost topení aut odtušuje než ze své psí boudy... Takže jak je to v praxi - venkovní teplota -4 stupně, sleduje se vyhřátí kabiny po deseti minutách jízdy (za auty jsou uvedeny stupně) -
Účinnost topení je tedy velmi vyrovnaná, poměřitelná. Kupodivu není ani rozhodný druh motoru, ačkoliv každý asi ze své praxe známe, že benzínový motor se dříve ohřívá, resp. dříve topí. Zajímavé je, že v případě MB-B topí více nafta... Každopádně až na extrémní zimní podmínky, kdy mrazy dosahují hodnot hluboko pod nulu a auto jen courá po městě, či musí řidič dlouhé desítky minut čekat v autě, není třeba se utíkat k doplňkovým řešením. Všechna auta topí tak, že i do vymrazeného vozu lze usednout bez svrchníku. A pokud je automobil vybaven vyhříváním sedadel, nezaznamená posádka v žádném autě vlastně ani prodlevu s náběhem topení.
To co jsi vypsal trochu zkresluje výsledek testu. Napiš sem i ostatní měření ne jen ten střed. Jinak Roomsteru je třeba se zastat! Velké auto s velkou prosklenou plochou srovnávat například s Twingem je hovadina. Mám Scénica a než mám teplo tak si celkem počkám.
Teď trocha humoru: je všeobecně známo, že velké teplo způsobuje unávu. Proto slabé topení mužeme považovat za součást pasivní bezpečnosti. >:D
dôvod zastať sa svojho "miláčka" a na výmluvu sa vždy nájde, žejo?
to všetko je v poriadku, len potom sa nečudujte, že si ho zastane aj tá druhá strana...
Těší mě že uvažuješ. Jistě, Room vytápěl jiný prostor než Twingo. To nahoře ale nebyl závod o uvaření buřta na přístrojovce, ale potvrzení toho, že všechna auta báječně topí.
no jo GTI, ale nevidím v teste TDI CR, ktoré spomína PREMDA, takže týmto si nič nevyvrátil, osobne jeho tvrdenia neviem v prípade VW ani Škody potvrdiť ani vyvrátiť, v Audi s TDI nemáme s kúrením problém, ale tiež žiadna sláva...inak ten výsledok Golfu 1.4TSI považujem za slabý, keďže obecne benzíňáky kúria lepšie a tu dostal na frak od dieselov ;-\ ten test nie je príliš dobrou deklaráciou sily koncernu VW v "kúrenárstve" :-)
Ten test zobrazil věrně to, jak je to při mínus čtyři. Tedy ve všech autech je to báječné. A než o to šlo. Pokud jsi někdy jel v autě při mínus čtyři, pak víš, co je to mít po deseti minutách jízdy cca nad patnáct stupňů...