Novinky
V první chvíli jsem se lekl, že na mě kouká nějakej hnůjdaj. :😉
Design Toyotě nikdy moc nešel (tedy bráno evropskými nároky) a tento facelift Yarisu bohužel není výjímkou. Jen slepý by neviděl, že rozměry té černé plochy na předním nárazníků jsou vůči zbytku auta nesmyslně velké. Vypadá to, jako když vorvaň otevře tlamu, aby přes své kostice cedil plankton, tj. nic hezkého to není.... 😒
Design je věcí osobních preferencí, ale nemůžu si pomoct Toyota poslední dobou u svých aut upeče nějakou část, která bije do očí. U tohoto Yarisu je to ten příšerný předek, u Aurisu zase obludně velké nárazníky, zejména ten zadní u Touringu je hnus...
Věcí osobních preferencí je spíš vkus. Design je, naopak, docela objektivně popsatelný. Ale abych jen nemlátil slámu, z Yarisu jsem mírně, jak to říct trochu zaobaleně, na rozpacích. Rozhodně se zlepšil zadek, "tuningovým" světlům toho současného jsem na chuť nikdy nepřišel, ale ten předek... Přitom je to tak jednoduché.
Ta "tuningová" zadní světla byla, dá se říct, za příplatek. Tahle jsou základní: [odkaz]
To jsou svetla pred faceliftem, takze je otazka jestli to jsou zakladni nebo byly a zaklad asi bude dnes vypadat spise jako jsou zde na obrazcich
[odkaz]
[odkaz]
Přijde mi to, jako když umělec maluje obraz, kterým za každou cenu chce dokázat, jak geniální je malíř. Výsledek pak totiž obvykle stoí za ...
Toyota ale má zřejmě přesně zacíleno na mladistvé a podoba nového Ayga a tohoto Yarisu jim možná opravdu bude vyhovovat. No uvidíme.
Česká jistota tu v záloze bude vždy a všichni až na ACZ už ví, jak bude nová generace Fabie vypadat, tedy až a detaily >😒] :-!
Toyota ale má zřejmě přesně zacíleno na mladistvé a podoba nového Ayga a tohoto Yarisu jim možná opravdu bude vyhovovat. No uvidíme.
Česká jistota tu v záloze bude vždy a všichni až na ACZ už ví, jak bude nová generace Fabie vypadat, tedy až a detaily >😒] :-!
Temi detily se da, rici ze uz zbyvaji jen predni svetla a poradna fotka, ktera nebude zkreslovat pomer vyska/sirka. Na nekterych fotkach to totiz vypada, ze Skoda neopustila design saliny. Jinak zadni partie, zadni dvere atd. jsou celkem dobre videt na spionaznich fotkach. Zatim to vypada na takove Polo s Rapidnimi zadnimi svetlomety 😉
Ano, ten předek je trochu přestřelený. Stávající model je fajn. Co mě nesedí je tvar okna zadních dveří. Vůz, 1.3 VVT-i s CVT převodovkou máme něco přes rok a jsme velmi spokojeni. :yes:
Přesně tak, ta neuvěřitelně násilná linie na konci okna zadních bočních dveří je prostě hrozná. Přímo to bodá do očí, jen designérům Toyoty se to zřejmě líbí ;-\ :no: :no: :no:
jo, mohli nechat tvar zadniho okna z 3dverove verze, ktera se u nas nenabizi. Je to harmonictejsi.
ale v tej cervenej farbe s tym ciernym lemom masky [odkaz] sa to aj da zniest , celkom sa na to aj da pozerat.... otazkou ostava ci je cierny lem masky v zaklade alebo je to nejaka sportovejsia priplatkova vybava.... yarisek mal vzdy moje sympatie ... mozno je to aj preto ze to bolo vobec prve auto ktore som na ceste soferoval ked som robil vodicak v r 2000 .... dnesny yaris je uz sice komplet iny ... ale male auta sa mi vzdy pacili a japonci tiez 😄
chce to pohlad nazivo... u japoncov sa nikdy neda sudit z fotiek.... to nie je koncern
chce to pohlad nazivo... u japoncov sa nikdy neda sudit z fotiek.... to nie je koncern
V exteriéri stačilo dať novú optiku svetiel a už len detaily ako nové farby. Mne príde ten tlamoidný nárazník trochu nasilu, ale inak je to podarené auto.
A dúfam, že už nebudú na C-stĺpik lepiť čiernu fóliu. To neviem čo bolo za nápad. 8-s
A dúfam, že už nebudú na C-stĺpik lepiť čiernu fóliu. To neviem čo bolo za nápad. 8-s
Vyzkoušel jsem ho. Je to super autíčko. Vybavení super. Na silnici sedí. Na dálnici ve srovnání např. s R Thálií je malinko hlučnější. Když se podíváte do motorového prostoru, tak vidíte vozovku. Ve městě 16" pneumatiky cítí každou větší nerovnost. Kdo se rozhodne, je lepší si koupit vybavenější verzi (premium) a doplnit např. rádiem vybaveným navigací a panoramatickou střechou. Větší maska je lepší, že kapota v zimě asi nebude otřískaná kamínky. Ve skutečnosti je krásný a pro dva lidi velmi pohodlný 😉
Keď už sa spomína poruchovosť TSI nebolo by od veci spomenúť preskakujúce rozvody na 1,33, celkovo najvydarenejší motor v Yarise je paradoxne trojvalec.
Totéž platí pro Polo. Drtivá většina jich je v 1,2 HTP. Takže je sice pěkné, že může být i v výkonnější verzi, ale pro cílovou skupinu těchto aut je to docela k ničemu. Typický zákazník této kategorie si totiž z těchto dvou půjde pro Yaris 1,0 a Polo 1.2 (u nové generace 1,0).
Jen škoda toho cenového rozdílu mezi verzí 1.0 a použitelnější 1.3 (v USA dávají 1.5 automaticky a nejde o hybrid).