Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Autosalon Ženeva: Brilliance představil předsériový hatchback BS2 a hotové kombi BS4 Wagon

Několikrát posunutý příchod čínské značky Brilliance na český trh se opět posunuje, zřejmě na konec letošního roku. V Ženevě byly k vidění nové modely.
Zpět na článek
10. 3. 2009 13:13
10. 3. 2009 13:43
10. 3. 2009 13:55
10. 3. 2009 14:00
10. 3. 2009 20:04
10. 3. 2009 20:07
10. 3. 2009 13:13
nu
Videl jsem horsi cinsky auta, ale je jasny, ze prvnich 7 led se budou ucit co chce a nechce evropsky zakaznik a pote prijdou modely, ktere opravdu budou slapat na paty znackam v nizsi cenove skupine.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Pierro
10. 3. 2009 13:43
Re: nu
Náhodou mě se modely Brillance tedy jak BS2, BS4 tak i BS6 designově líbí. Interiéry jsou tedy poněkud slabší ale exteriér je poměrně pěkný. Teď jen dotáhnout kvalitu materiálů a zpracování a zamakat na bezpečnosti. Pak nevidím jedinou překážku v zahájení prodejů v EU... :-|
10. 3. 2009 13:55
Re: nu
Ale jo, jde to...hlavne ta bezpecnost musi byt na stejne urovni jako v EU pote ani ja nebudu mit, zadny problem s temito vyrobky.
Avatar - Plautus
10. 3. 2009 14:00
Re: nu
dá sa povedať, že designovo sú (Brilliance) na vyššej úrovni ako Japonci, či Kórejci v ich začiatkoch, samozrejme posudzované v rámci príslušnej doby...napriek tomu mi BS2 príde trošku odpozeraná od KIA Cee´d...no každopádne, ak zapracujú na tom, čo uvádzaš, tak nič nezabráni ich vpádu na EÚ trhy ;-)
Avatar - Ji/Ri
10. 3. 2009 20:04
Re: nu
:no: :no: :no: ale proč ne. Každý máme jiné nároky a jiné oči.
10. 3. 2009 14:22
Ceedník má problém
No, teda nevypada to veru spatne, myslim ze jako konkurence ceeda , vyrovnany souboj:)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Pierro
10. 3. 2009 14:29
Re: Ceedník má problém
No snad jen designově. Stran bezpečí a kvality to ještě bude nějakou dobu trvat, než se Brillance dotáhne alespoň na KIU... :-|
10. 3. 2009 14:51
Re: Ceedník má problém
Jasne, o tom zadna, jen jsem tak popichnul. No ale docela hezky ten cinan, pravda, jeste jsem k nemu necichal, tak jak nekteri zasveceni mluvi, asi to bude sila. Ale urcite jim nebude trvat dohnat naskok evropy tak dlouho, jako korejcum, cinani jsou ucenlivi
10. 3. 2009 16:54
Re: Ceedník má problém
No problém budou mít spíš dovozci těchto "aut". Za 16 tis Euro to nikdo nekoupí. Design hrůza a zpracování ještě horší. Mimochodem, mentalita Číňanů je úplně odlišná od Japonců a Korejců. Pořád nám budou vnucovat šunty za no nejnižší cenu.
11. 3. 2009 08:08
Re: Ceedník má problém
Čo sa Ti nepáči ne designe? Zvonku je podstatne elegantnejší a vyváženejší ako napríklad u Škody, všimni si, ako korenšpondujú napríklad predné a zadné svetlá. Práveže dizajn je už naozaj na úrovni, nakoniec, nenavrhoval ho žiadny amatér, a je to vidno. Interiér je jednoduchší, ale rozhodne nijak neurazí.
Avatar - Ji/Ri
10. 3. 2009 20:02
Gumová panna - BLYVYJANC
Jízda tímto "vozem" je pro mě jako šukhačka s umělou panou. Za sebe určitě ne. I kdyby byly pozlacené. ANI NÁHODOU!!! Raději ojetinu než tohle. A klidně si to přečtu i za 5, za 10, za 20 let. Za mě: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: a navíc to jsou zloději všeho a tváří se jako že se nic neděje.
Rozbalit vlákno
3
10. 3. 2009 20:26
Re: Gumová panna - BLYVYJANC
Trochu to rozveď! Jaký je to v autě tady většina lidí asi ví, ale jaký zažíváš pocity s tou Andulou, to každej nezná. :yes:
Avatar - Pierro
11. 3. 2009 08:01
Re: Gumová panna - BLYVYJANC
>:-[] >:-[] :yes:
12. 3. 2009 00:02
Re: Gumová panna - BLYVYJANC
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
10. 3. 2009 20:07
16.000 Euro
Hm, při aktuálním kurzu je to v bratru nějakých 450.000....nechám na fantazii každého, jaké vozítko si za tyto prašule pořídí. Prostě jen opravdový mačo si to koupí. Když vynechám prémii tak v podstatě vše ve nižší a střední. Prostě jen odavoh si to koupí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pallas
11. 3. 2009 03:01
Vsimnite si ten posun.
Vystavisko Zeneva - prestizny europksy autosalon. Ziadna lokalna vystava kdesi v Novosibirsku.
Umiestnenie expozicie: vidite na fotkach, ze hned vedla Skodovky? A priamo oproti Audi alebo VW (ta velka biela stavba).
Co to znamena? Ze cinania zacali davat realne peniaze do marketingu. A podporovat dovozcu. Uz to nie je ako predtym, ze to nechali vsetko na maleho, lokalneho, zacinajuceho dovozcu, s obmedzenymi financiami - ktory sam cinanov poziadal, ci by nemohol skusit ich auta predavat v EU.
Frankfurt 2007: cinske auta vystavene skor ako rarita (S-CEO), stanok maly a zastrceny. K tomu este pokusy nemcov, zakazat cinske auta vobec vystavovat.
Pariz 2008: tam uz bol stanok Brilliance podstatne rozlahlejsi, a naviac: priamo vedla Kie. Este to nebolo celkom dotiahnute (rozmiestnenie aut, atraktivita expozicie, hostesky atd.) - ale uz to bol pokrok.
Zeneva 2009 - len 6 mesiacov neskor: cinania sa ucia extremne rychlo.. aj o tom, ako treba ist na autosalony a novinarov.

Co sa cien aut tyka: tu stanovil dovozca. Nikto z nas nevie, aku ma financnu rezervu medzi nakupnou cenou, a cenou na zakaznika. Podla cien na cinskom trhu, jeho nakupne ceny ex-work su niekde na urovni 50-60% tych cien, ktore su uvedene v clanku. A to pisem o malej serii.
Rozbalit vlákno
1
11. 3. 2009 08:15
Re: Vsimnite si ten posun.
Plus ešte ten posun v dizajne áut, a podľa fotiek snáď aj v kvalite. Čo si budeme navrávať, vyzerá to lepšie kao prednedávnom, evidentne šírka špár medzi dielmi a ich lícovanie ešte nedosahuje na európske špičky, ale nikde nevidím nepresnosti, ktoré boli v minulosti zrejmé aj na fotkách. Celkovo vyzerajú byť tieto autá riešené jednoduchšie a menej sofistikovane ako európska konkurencia, čo ale nemusí byť práve na škodu - jednoduchšie riešenia = menšia pravdepodobnosť závady. Veľa zaváži kvalita materiálov a spracovania, a najmä samotná konštrukcia, to ale z fotiek nevyčítame. V konečnom dôsledku ešte pôjde o to, ako bude zabezpečená servisná sieť. Ak si niekto bude chcieť kúpiť čínske auto v Hradci, a najbližší servis bude v Prahe, tak to veľmi ružové nebude... No a ceny - tiež mám pocit, že predajci chú rýchle zbohatnúť, ale ak predaje nepôjdu, dá sa predpokladať, že vzhľadom na čoraz masívnejšiu podporu zo strany výrobcu bude tiež rásť tlak na prispôsobenie cien situácii na trhu...
15. 3. 2009 19:08
Nečekal bych že to někdy napíšu o čínským autě,
ale popravdě, to kombi wagon se mi líbí. Je hodně vidět že design dělal profík, ne nějaký čínský amatér. A to je špatná zpráva pro naše evropské automobilky - číňan už pochopil co prodává auta a začal se podle toho chovat. Co jsme si mysleli že přijde za 10 let tady asi bude o dost dřív. Design karoserie super, nic výstředního, jen elegantní nadčasové tvary. Interiér na první pohled taky srovnatelný s evropou. Myslím si že i s kvalitou si poradí velmi rychle - dnes už se stejně skoro všechny komponenty v našich evropských autech dělají v Číně. Dovozci zatím nasadili vysoké ceny asi aby se jim rychle vrátily investice za homologaci, ale je jasné že půjdou dolů.
Ale můžou si za to naši výrobci sami, kdyby číňanům zadarmo do číny nedovezli veškeré svoje know-how kvůli vidině rychlého zisku, nemuseli tak brzo řešit čínskou konkurenci...
Rozbalit vlákno
0