Dělají kolem toho zase velké halo, místo, aby raději začli vyrábět a nabízet. Typický ford. Jinak je to auto krásné, ale nešel bych do něj, dokud bych v něm neseděl a nezkusil ho.
Tak prioritu amjí určitě USA a Kanada, evropa je až další v pořadí i když samozřejmě úspěch Camara zde jim hlidá v hlavách, přišli za tu dobu co se to prodává Camaro o hezkých pár kousků, dyt jen u nách se jich ofiko prodalo asi 60 (u neofiko ale ty je tolik netrápí, že) od tý doby a to sme pidizemička. za celou evropu tu musí být kolem 10 000 ks.
Ford v Evropě dělá hodně přešlapů.... zejména co se týká designu vozů, proto narychlo bude snad facelift Focusu. Ty jejich malé mpv se taky špatně prodávají, protože jsou ošklivé. Ani to nemluvím raději o Mondeu.
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
můj
milý
forde:
s Mustangem mi můžeš víšco, včetně propagovaných pořadníků, nedivil bych se kdyby byly falešný >:D prostě ideální rodinný auto do města NO NEBERTO, POPEREM SE VONĚJ >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
PS: NAVRHUJU TOMU SLIMEJŠOJ POMĚŘIT BRČKA [odkaz] [odkaz]
Ak uz mas potrebu spamovat diskusiu pod kazdym autom, tak prosim Ta odkazuj aspon na stranky z ktorych sa po otvoreni nezdviha zaludok - ked uz propagujes "technologiu buducnosti" tak by aj tie weby mali tomu zodpovedat....to co davas ty vyzera ako free hosting z roku 98 :no:
Tak to jo. Takže chceš říct, že se těch 60 prodalo za čtyři roky, nebo jak dlouho? >:D Nenapadlo mě, že je to od uvedení, protože kdo by se takovými čísly chlubil.
V EU+EFTA to vypadá spíš na zhruba 3.500 za 2011-2013 (tedy tři roky). Předpokládal bych, že jsou to registrace, ale to bych se v tom musel více šťourat a to se mi nechce.
Slušný? Řeknu to takhle, mohlo by být hůř. Těžko se vybírá měřítko. I GT86 se za minulý rok prodalo cca. šest tisíc a vedle v diskuzi byl tenhle výsledek označen nelichotivě.
kdo nebyl ve správnou dobu u počítače, tak měl smolíka. Objednat skrze stránku registrace k tomu určenou skrze mobilní telefon a libovolný prohlížeč nebylo prakticky možné. I když se to nakonec povedlo na formuláři vyplnit a zaškrtat každý souhlas, netrvalo to třicet sekund, ale třicet minut >:D .
Navíc je zatím známá jen cena na americkém trhu, ale nikdo neví, za kolik to tady vlastně objednává.
šacuju cenu V8 někde na 990-1100 000 a V6ky někde na 750-800 tis.
Určitě nebudou výrazně levnější jak Camaro, na to bych nesázel....
Otázka je, kdy se pochlapí fiat (jestli vůbec) a začne tu prodáva Dodge. Těm taky uteklo dost kšeftů s Challengery, Chargery a Vipery.
Naštěstí funguje celkem spolehlivě šedý dovoz vč. záruky i možnosti evropských navigací
"Nabídka motorů čítala dva agregáty – přeplňovaný čtyřválec 2.3 Ecoboost o výkonu 227 kW a tradičnější pětilitrový vidlicový osmiválec s výkonem 313 kW"
Takže bylo možné volit jen čtyřhrnek, nebo V8. Pokud není ještě stanovena cena pro evropský trh, tak za $22 - 24 000 za ecoboost 2.3l plus lokální daň do toho jdu ;-).
V6 by asi začali nabízet jen v případě, že by byl ecoboost totální propadák. Jinak by to asi bylo trochu proti celé té snaze udělat mustang více evropský. Přece jen ten motor bude v mustangu víceméně jen kvůli evropskému trhu a nabízet zde dva výkonově stejné motory, nejspíše i za stejnou cenu, by bylo trochu zvláštní.
Jinak jsem zvědavý jak to bude s tím čtyřválcem jezdit. Je to trochu zvláštní kombinace, ale rozhodně to nebudu kritizovat když v tom ještě nikdo nejel, Navíc by to byla celkem volba rozumu pro auto na každý den.
PS: Neprodávala se oficiálně náhodou první generace mustangu v Německu, ale pod jiným jménem? To jen tak.
Tak prejav motora sa dá odvodiť od Focusa ST: [odkaz]
Sound bude zrejme rovnaký (2,0EB je najlepšie znejúci R4 na trhu, znie ako podstatne objemnejší (viacvalcový) motor), dynamika by s ohľadom na podstatne vyšší výkon mala byť ešte lepšia. Myslím, že ako základný motor to nebude zlé. :-)
Ford sliboval, že si s projevem (a hlavně se zvukem) v mustangu hodně pohraje, tak těžko soudit. Pokud bude podobně laděný jako 2.0 v ST nebo 1.6EB, tak se dá očekávat, že bude živý a točivý, takže o dynamiku bych se nebál. Spíš jsem zvědavý jak to bude sladěné se zbytkem auta. Tohle auto mě velmi zajímá a pokud by se ukázal ten čtyřválec jako rozumná volba, tak bych o něm určitě přemýšlel. No jsem zvědav.
Ford Mustang je legenda pro nadšence. Nedivím se tak velkému zájmu, totéž se dělo v USA při uvedení první novodobé reinkarnace – lidé stáli před showroomy ve frontách, Mustang byl všude.
V roce 2006 jsem byl v Las Vegas, to už horečka poněkud opadla, ale Mustang Convertible se na podstavcích stále nabízel jako atraktivní výhra v loteriích. Mustang je krásný a atraktivní.
Jak prohlásil Richard Hammond v Top Gearu: Pro auty zhýčkaného Evropana sice poněkud neotesaný, ale stačí zastavit se někde cestou na kafe, upíjet a dívat se na něj. Je velkolepý.
Tenhle nový ze své velkoleposti něco ztratil, je tak nějak japonsky uhlazenější, ale to hlavní zůstalo, stále ho poznáváte, stále má charisma. Co víc si přát? Jen málo aut je má, moc jich na silnici nepotkáte, je to samá KIA, Hyundai, Octavia, dravci vymizeli. Mustang by mohl přispět k obnovení rovnováhy…
Dravce občas potkáš, Camar pár jezdí, včera sem viděl žlutý. Občqs vídám černý, vínový a bílý. Mustangů tu taky dost jezdí, pravda většinou V6ky. Sem tam nějaký Charger, Jaguary XK, Ferrari......vždy oživení v té konfekční šedi
To máš dobré, já žiji na severní Moravě a tam bohužel o taková auta je nouze. Tedy ne že by se tu nějaké to Camaro nenašlo ( našlo, i nějaký ten Cadillac, Porshce apod), ale není to tady žádná sláva. Takže až uvidím Mustanga i u nás, bude to alespoň pro mne svátek.