Novinky
Už několik let McLaren ohlašuje tisíce aut a pořád nic...Bohužel někdo musí z kola ven. Vidím místo jen pro dvě automobilky s supersporty co se uživí. A obě jsou z Itálie. Stejně tak růžově to nevidím ani u Astonu.
.....to je zase univerzita >😁 >😁 .
😉
Koho to překvapuje, když se moderování diskuse ujal primitiv "Já mám motor uprostřed"?
Mimochodem dnes jsem se rád kouknul na MP4-12C v brčálově zelené, barva strašná, auto pěkné, zvuk parádní (u Rudolfina se to slušně rozléhá😄 ).
Tahle modelová škatulata u McLarenu na mě působí dojmem chybné původní úvahy, kdy nakonec MP4-12C zavázela modelu nad ním i (připravovaným) pod ním. Jo hoši anglický, arogance vám nechybí (viz. prohlášení "budeme ve všem lepší než taloši a nebudeme s nimi mít nic společného" anebo sebevědomé prezentační akce), ale prozatím s těmi zatracenými Italy sdílíte servis (nikoliv plošně, ale existují případy) a Italové narozdíl od vás vědí, s čím chtějí na trh přijít (nemluvě o větším výběru modelů a hlavně motorů...). Takže je zapotřebí chytit se za nos, filtrovat slova a makat - auta děláte moooc dobrá, jenom to nepokálet.
Mimochodem dnes jsem se rád kouknul na MP4-12C v brčálově zelené, barva strašná, auto pěkné, zvuk parádní (u Rudolfina se to slušně rozléhá😄 ).
Tahle modelová škatulata u McLarenu na mě působí dojmem chybné původní úvahy, kdy nakonec MP4-12C zavázela modelu nad ním i (připravovaným) pod ním. Jo hoši anglický, arogance vám nechybí (viz. prohlášení "budeme ve všem lepší než taloši a nebudeme s nimi mít nic společného" anebo sebevědomé prezentační akce), ale prozatím s těmi zatracenými Italy sdílíte servis (nikoliv plošně, ale existují případy) a Italové narozdíl od vás vědí, s čím chtějí na trh přijít (nemluvě o větším výběru modelů a hlavně motorů...). Takže je zapotřebí chytit se za nos, filtrovat slova a makat - auta děláte moooc dobrá, jenom to nepokálet.
V MClarenu si řekli že udělaji přední masku pro všechny modely stejnou jako to má třeba Audi
podle mě se jim to nepovedlo, 650S na mě působí jako slátanina, myslím vzhledově
je to bezpochyby vynikajicí auto, ale ta IMAGE je děsná
Z dálky si člověk ty brďo jede P1 a zblízka si řekne kurňa to je jenom 650S
to se s MP4-12C stát nemohlo
hodne som zvedavy aj na ten slabsi mclaren P13 .... prave ten by totiz mohol znacku uz trosku viac nakopnut do povedomia motoristickej verejnosti aj kvoli nizsej cene, vacsim vyrobnym poctom a v neposlednom rade aj praktickejsim vyuzitim v praxi..... osobne si myslim ze nejaky takyto model mal mclaren uz mat davno ...
pre mna osobne je 650S sportiak c.1
a víc jak na novýho MClarena se těším na novou Audi R8
som aj ja zvedavy na novu generaciu ... nestoji sucasna R8 na zakladoch tohto konceptu? [odkaz] .... nejako mi totiz proporcne propomina ten vw
R8 som ani omylom neriadil a v zivote asi ani nikdy nebudem takze neviem aka u nej bude ovladatelnost ale predpokladam ze to auto bude slusne ovladatelne nakolko vyzera o dost civilnejsie ako supersporty od lamba alebo ferrari
dej si studenou sprchu a žádné drogy a alkohol
seš úplně mimo Jantare
pro mě to znamená jenom to že nejsi dobrý řidič a nedokázal si z R8 dostat plný potenciál
s R8 ses přiblížil na 10% potenciálu auta
s Golfem ses dostal na 80 % potenciálu auta
souhlasím Golf je pro tebe lepší
to je jako kdyby si řekl že vytuněný starý polský fiat dá na sprintu Ferrari 458, ale na okruhu už se ten Fiatek moc chytat nebude no a Golf a R8 je ta stejná písnička
říct že golf líp drží v zatáčkách jak R8 může říct jenom Magor
kdyby si těch 30 000 s R8 najezdil na okruhu říkal bys něco jinýho
najezdil si 30 000km s R8 po dálnici a myslíš si že jsi hrdina že dokonale znáš potenciál R8, ale vzhledem k tomu co tu říkáš je pro tebe R8 škoda
S Golfem ti bude na dálicích líp
není důležité kolik kilometrů s autem najezdíš, ale kde a jak sním jezdíš
na rovné dálnici se nic nenaučíš,ale najedeš 30 000km na tom nic není
tak ti gratuluji že jsi s R8 najel 30 000km na dálnici seš pašák
Seat Leon Cupra 280 DSG 7:58.40
No nevim, ale neprijde mi ta R8 jako nejaka okruhova bomba na zatacky. Nekde musi ztracet a kdyz udela tech 300 na rovinkach, tak to ztraceni pada na zatacky
😉
Ale mozna vim kde bude problem - neumis ovladat zadni nahon (a R8 se tak chova), apex Ti nerika uz vubec nic, takze jezdis do zatacek po svym a ono Ti tam blika takove oranzove svetylko - je to stabilizace - a pribrzduje Ti kola a cele auto se pak zpomali a chova se "divne". Je to ono? 😄
Mimohcodem, R8 je koncipovano take na okruh, kde Golf bude tak v polovine po prejeti R8 cilove pasky. Na okruhu v Brne se udrzim bezproblemu Ferrari 458 Italia a prave v zatackach dokazu dohnat pripadnou ztratu z (delsich) rovinek. Kde bych si dokazal predstavit kapku lepsi chovani R8 je pri extremnim brzdeni po serii zatacek z kopce, ale jedna se o jemne nuance, ktere dobrym ovladanim pedalu a volantu jdou lehce korigovat.
už jsem se bal že tu nikdo takový není
:yes:
Tvrdit, ze R8 je tragedie v zatackach, svedci pouze o tom, ze nevis o cem mluvis, sorry. Srovnavat jej s hot-hatchem uz chce hodne zaslepenosti....
třeba za to nemůžeš