Je silně znát, že se bude jednat o událost roku. V tom neustávajícím proudu nových a modernizovaných modelů, kdy si člověk není sto ani vybavit premiéru a ročník daného auta, přijede (majestátné) nové VOLVO XC90. A předvede celému světu, čemu se říká Garážová estetika, předvede to, čemu se říká - očarování z krásy. Stačí se jen podívat na animaci sedadel, zde se musí každý designér chytat za srdce, a nejen designér... Skvostné, skvostné... skvostné :yes:
..... skvostné! ... to bude dělo.... na tohle bude muset D3 hledat odpověď... Kupující v tomto segmentu hledají luxus a výjimečnost a to jim nové Volvo podá v bílých rukavičkách. Kdo by to byl řekl ještě před pár lety, že v autě se bude člověk cítit jako na luxusní jachtě.
Volvo...... :-):-!:yes:
...je to bestie tenhle pokrok...i zarputilí "mechanici" si pod tlakem svýho koně zvyknou na virtualitu. Skřípění zubů proběhne v koutě, zkouška nenuceně za účasti prodejce. Zastávku v kopřivách za garážemi kdesi v jiným městě... "Jak to říkal? Jak to dělal? Ono to funguje?!?!"
Příjezd domů, představení nejbližším a nejdůležitější odpověď celýho dne/týdne/kvartálu/roku........./manžels… na jasnou otázku. "Ty Karle a není to divný ovládat všechno přes tu televizi?... Ale Maruš, jednoduchý jak facka, no problemo".
>:D Staromilci, tedy mačkači, zasouvači, stlačovači holt musí jít s dobou, chce to jemně - pouze hladit, dotýkat, laskat... je v tom kus postmoderní symboliky, ovšem vytrácí se ten hustej garážovej... rajc :*):-)
Je to smutné, že za švédů to šlo z kopce a číňani z toho udělali během pár let moderní prémiovou automobilku. U nás v EU se jen dotujou neschopní a dávají se dávky nemakačenkům, v Asii se ještě maká.
Neviděl bych to zase tak zle, asijská agresivita pouze přebila švédský konzervatismus. Díky němu se dokázalo XC90 udržet tak dlouho ve výrobě, XC70 je stále ikonou i po 7-mi letech ve výrobě, XC60 se prodává stejně dobře.
Číňani dostali do rukou brand se slušnou cenou nabízených modelů a přinesli peníze včetně novějšího přístupu. Jak to tak vypadá, je to dobře.
XC90 se udrzelo tak dlouho ve vyrobe, protoze nebyla nahrada. To rovnou muzete rici, ze Fiat to dela fakt super, protoze Alfa Romeo 159 byla ve vyrobe od roku 2005 a doted neni nahrada. Pripadne samozrejme vubec nejlepsi management mel Hindustan, ktery Ambassadora udrzel ve vyrobe pul stoleti. >:D Umeni neni neco dlouho vyrabet, ale mit na svych modelech rozumne prodeje.
Je to spíš signál manažerům Fordu, že když se chce, tak to jde. Jen je třeba neimplementovat svoje-levnějšíí řešení a nechat "švédům" v rámci možností volné ruce.
Upřesnění, ne z materiálů, ale z opravdového designu. "Studie" mě zvenku i zevnitř přesvědčuje o tom, že Thomas Ingelath nemá potřebnou potenci. Auto mi přijde zoufale nepřesvědčivé, takové nijaké, jako splácanina ranních průjmů. Postrádá opravdový charakter... A totéž platí pro přístrojovou desku: nijaké, zoufalé, neatraktivní. Bez designové koncepce, bez šmrncu, bez něčeho, co by mě dokázalo opravdu nadchnout.
Ve srovnání s tím je současná generace V40/S60/V60 pravým opakem: atraktivní, líbezná, koncepční a vždy rád na ní spočinu svým pohledem.
Jinak ale věřím, že svojí kvalitou bude příští devadesátka o hodně velký krok kupředu. Jo, a ta televise uprostřed přístrojovky: to je fakt na blití... V tomhle případě se "pokrok" vydal špatným směrem, milý GTI.
Problem nove XC90 budou podle vseho motory, protoze Volvo se zameruje na foukane ctyrvalce, zatimco konkurence v teto branzi ma minimalne sestivalce, ale mnohdy rovnou osmivace. Tomu se s nejakym foukanym prditkem bude tezko konkurovat.