Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Francuz
Bezpecnost
| 5. 6. 2014 11:47
A aku uz len bezpecnost by ste cakali od bicykla?
Avatar - xjara
jestli to tak pujde dal
| 5. 6. 2014 12:19
Jestli to tak pujde dal, zachvilku bude muset dite na trikolce vozit airbag a trubkovy ram.
Avatar - šmoula nešika
jestli to tak pujde dal
| 5. 6. 2014 16:19
Trubkový rám? Zbláznil ses, jedině prostorový s karbonovým monokokem a deformovatelnými dorazy. >:-[] 8-s
jestli to tak pujde dal
| 5. 6. 2014 19:39
>:D >:D >:D
scooter
| 5. 6. 2014 12:44
o Twizzi uvazuju jako o vetsim scootru 250/500cc a podobne, a fakt by me nenapadlo od nej ocekavat stejne bezpecnostni parametry jake bych treba ocekaval od Smarta/Twinga
Avatar - Gasoline
Fatální nedostatky
| 5. 6. 2014 12:55
Je jasné, že taková prdítka nemůžou poskytnout stejnou bezpečnost jako normální auta. Ale zaráží mě některé fatální chyby, které na velikost svést nejdou. Třeba podklouznutí pod pásem [odkaz] nebo utržený pás [odkaz]
Crash test golfoveho vozika ??????
| 5. 6. 2014 12:57
To je vazne niekto schopny robit crash test golfoveho vozika a jemu podobnych vozitok ??

Ved po vylepseni o tie sucasti (pevna a tazka konstrukcia, airbagy ...) by tie vozitka museli mat rovnaky motor ako napr. Twingo cim by taka kategoria miniaut zanikla.
Já se spíš těším na ENCAP testy FIII: ve SM píší,
| 5. 6. 2014 13:40
že prý zabojuje o 4*= nový standart malých vozů ;-\
Já se spíš těším na ENCAP testy FIII: ve SM píší,
| 5. 6. 2014 13:49
čert vem hvězdy to není podstatný. Z ENCAP se stala šaráda, která už nezávisí na stavu posádky po absolvování nárazu, ale závisí na pípátkách nezapnutýho pásu, nevypínatelným ESP, a dalších nesmyslech. Podstatný je jak bude vypadat figurína řidiče a spolujezdce po nárazu a já myslím, že bude z velký části zelená a to naprosto stačí.
Něco pro...
| 5. 6. 2014 13:42
...Toppera, takhle se chovají malý auta ;-) . Proto i Mini už nemůže mít 3m :-)
Gé jako Golf
| 5. 6. 2014 14:13
Očekávám, že od r.2016 bude vyhláškou EU nařízeno, aby golfový vozík měl ve standardu pohon 4x4, ABS, ESP, ASR, čtyřbodové bezpečností pásy, aktivní opěrky hlavy a 2 kolenní airbagy :yes:
Gé jako Golf
| 5. 6. 2014 14:48
asistenta opuštění farveje a indikaci greenu, indikaci golfového míčku v mrtvém úhlu ;-)
Avatar - Czerwik
Gé jako Golf
| 5. 6. 2014 16:27
míček ma rozsekal >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
s prominutím
| 5. 6. 2014 14:30
zhovadilý článek s NAPROSTO zhovadilým nadpisem, který by se dal označit za prasárnu.... :no:
Já navrhuju,
| 6. 6. 2014 01:58
aby udělali ještě crash test klasických čtyřkolek - myslím těch, kde se sedí jako na motorce. A následně jejich prodej v EU zcela zakázali - přece na něčem tak strašně nebezpečném se nedá jezdit! Potom by mohli udělat i crash test klasických motorek a kol. Výslekem bude zjištění, že jakýkoliv náraz je pro posádku smrtící. Opět - okamžitě zpřísnit normy a když se do nich motorka a kolo nevejde, zakázat. Potom by se mohli zaměřit na dětské kočárky - třeba na přechodu se s autem klidně můžou střetnout a mají 4 kola, tak co? Buď budou mít kočárky airbagy a pásy, nebo se prostě nebudou prodávat!
Fakt nechápu, čemu se diví - když něco váží pár kilo, už z principu to nemůže být tak bezpečné, jako 2 tunový ingot. S nižší bezpečností majitelé počítají. Pokud se normy zpřísní, bude to znamenat likvidaci tohoto typu aut.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku