Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Včera jsem se tu dočetl...
| 10. 6. 2014 08:09
...že se u nás supersporty neprodávají a tady na mě kouká pěkných 15ks jen za prvních 5 měsíců. To se navíc nebavíme o těch, který nemají oficiální zastoupení v ČR, nebo byly koupeny v zahraničí ;-)
Včera jsem se tu dočetl...
| 10. 6. 2014 10:14
za rok 2013

Aston 1ks [odkaz]
Saab 9ks [odkaz]
TESLA 7ks [odkaz]

za rok 2014

Aston 0 (pokud ho jeden poslanec zas nezboří)
Saab 1 (do muzea)
TESLA MODEL S [odkaz] 30 ks (JEN CO SE V PRAZE NA CHODOVĚ POSTAVÍ SUPERCHARGER [odkaz] ) ;-)

VIVÁÁÁ LAS TESLA´s
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Včera jsem se tu dočetl...
| 10. 6. 2014 10:28
;-)
Avatar - Barrichello
Včera jsem se tu dočetl...
| 10. 6. 2014 11:20
nejlepší supercharger je ten na atmosférický V8 >:D

Benzín rulezz >:D :yes:
Včera jsem se tu dočetl...
| 10. 6. 2014 12:45
Ferrari vidím poměrně často,Porsche několikrát týdně. >:D
Avatar - Barrichello
Dodge boduje
| 10. 6. 2014 08:12
25 ks přes šedý dovoz, kde mohli být kdyby značku nezrušili coby ofiko zastoupení. 150 ks? A kdyby se pod Dodge prodával i Freemont tak někde na 300-400 ks.

Nivu kupují hlavně lesníci, těžaři, myslyvci a geodeti plus se podle zákulisních informací prodaly letos 2 nebo 3 Granty.

U ostatních žádné překvpaení není, Maserarti jde nahoru a ostatní tohle vesměs prodávaj už řadu let.
Avatar - Magister
Dodge boduje
| 10. 6. 2014 08:16
Krom toho Ladu kupují komunisti z nostalgie :-)
Avatar - Barrichello
Dodge boduje
| 10. 6. 2014 08:19
Myslíš že nostalgický důchodce jezdí po vsi v Nivě jo? O tom dost pochybuju, důchodci přešli na Dacie a Fobie v holobytu a sem tam Hyundai či Renault, co tak vidím....
Avatar - Magister
Dodge boduje
| 10. 6. 2014 09:06
KOmunisté už dávno nejsou jen důchodci...bohužel. 20 let mají stabilních 10 - 18 % voličů.... už by dávno museli vymřít.
Avatar - Barrichello
Dodge boduje
| 10. 6. 2014 09:10
Těm co bylo v roce 1989 30 je dneska pořád 55.....takže na vymření nejsou nehledě že některý babičky sou tu pomalu do 100ky.

Ale to není co sem chtěl říct - to co sem chtěl říct je to, že krom Nivy se tu skoro nic neprodává, za posledních 5 let prodali tak 25-30 ks osobáků, zbytek vše Niva. To si moc obyčejní lidi nekupují.
Dodge boduje
| 10. 6. 2014 12:39
To je pravda,komunistů bez rudé knížky ale s Leninem v srdci je pořád dost a často se také objevují v diskuzích na Auto cz.,viz. jejich vášnivé obhajoby putinovské říše a její agrese proti Ukrajině.
Dodge boduje
| 10. 6. 2014 14:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dodge boduje
| 10. 6. 2014 19:58
Gilbit je jedním z nich. Dle reakce. Čest ! >:D
Avatar - CHerokee
Dodge boduje
| 10. 6. 2014 15:48
Je to tak, bohužel. Jsou jako rakovina.
Dodge boduje
| 10. 6. 2014 09:28
To vies. ;-) Komunisti su stale na teplych miesteckach a kupuju si nemecku premiu.
Vid nasich chlapcov a dievcata ktore idu spravnym SMERom... ;-\
Dodge boduje
| 10. 6. 2014 12:42
Ovšem drtivá většina ruďochů se po listopadu 89 moc neuchytila,proto taky pořád tak kňourají a vyhrožují.
Dodge boduje
| 10. 6. 2014 14:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
Dodge boduje
| 10. 6. 2014 08:20
BTW včera sem viděl fungl nový bílý Challenger. :yes:
Avatar - Magister
Jag
| 10. 6. 2014 08:15
Šílený je Jaguar...se u nás vůbec neprodává .... se řadí mezi raritní značky, ale on sám nevyrábí žádné speciály.... Smutné. Škoda. :'-(
Jag
| 10. 6. 2014 08:21
...čím by mohl podpořit prodeje? XF nenabízí tolik žádanou kombinaci nafta, 4x4, kombi. Dtto sedan, XJ čeká na FL a i pak budou prodeje minoritní. F-Type je hezká hračka, ale díky plný výrobě není tlak na cenu a tak pěkně drahá.
Otázka je pro příští rok, zda-li se uchytí menší sedan a v 2016 pak SUV (tam si nedělám obavy) + nový XF.
Do tý doby je alespoň 200ks ročně nedosažitelných...
Avatar - Dinar
Jag
| 10. 6. 2014 09:31
Přesně tak, kombi, nafta, čtyřkolka xfku chybí, stejně jako xjčku vyjma kombi.
Podle mně ale aktuální generace jaguarů v lux. a vyšší střední třídě dokázaly zásadní věc, dostat jaga zpět do povědomí zákazníků jako reálně existující značku s konkurenceschopnými auty, byť z hlediska prodejů to není žádná sláva. Teď je potřeba nepodělat další generaci jak xf, tak xj a přidaný crossover a auto ve střední třídě dostanou jaguar z prodejního okresního přeboru, když ne do první tak do druhé ligy určitě. ;-)
Jag
| 10. 6. 2014 10:34
Co z okresního...to je skoro pralesní liga :-)
Avatar - CHerokee
Jag
| 10. 6. 2014 15:50
Bohužel, Jaguar má koukám ještě horší výsledky než jsem si myslel.
Avatar - Barrichello
Jag
| 10. 6. 2014 08:23
tak když prodeje drží Ftype a XF.....XK se prodalo vždy tak 1 ks ročně a XJ paběrkuje....

XF už začíná být trochu zastaralý anvíc dost lidí má obavy z minulosti, kdy ta spolehlivost opravdu měla trhliny, některé obdoby menší, některé o rozměrech kráteru....
Avatar - 3_diamanty
Jag
| 10. 6. 2014 08:36
ciastocne zalezi aj od toho kolko predajcov v danej krajine jaguar ma..... u nas na slovensku mame tusim len par predajnych miest kde sa da jaguar kupit, ja viem o bratislave a presove a tusim este v nitre je predajca jaguaru..... pritom take audi kupis nie na 3 ale aspon v 15-20 tich predajniach v nasej republike... nevravim ze to je hlavny dovod ale iste je vacsia sanca ze znacka preda viac aut ked ma v danom state 20 predajcov ako keby ich mala len 5. Taky saab sa donedava dal kupit len v bratislave a tak pochopitelne uspesny podnikatel z michaloviec si skor kupi audi ktoreho servis a predaj ma pod nosom a nebdue utekat do bratislavy. Je to teda aj o pocte predajcov... keby mal jaguar 10 predajcov u nas iste by predal viac aut ako ked ich ma len 3 alebo 5.

Dalsim faktorom je modelova ponuka.... jaguar ma v ponuke fakticky len 2 luxusne limuziny plus drahe kupatko .... s tym samozrejme nemoze porazat predajcov mercedesu ani bmw aj keby malo 10 predajnych miest v republike... Myslim ze uz teraz po prichode noveho jaguaru XE v strednej triedy sa lady pohnu a jaguar pojde pekne predajom hore .... XE moze predajne pocty jaguarov u vas aj u nas zdvojnasobit.

Zober si infinity... tiez nikto necaka od tejto znacky ze bude predavat na urovni bmw .... infinity ma menej predajcov u vas aj u nas ako bmw a aj menej modelov v ponuke ..... rovnako aj maserati.... tieto znacky sa proste pohybuju v inych cislach ako nemecke premiove auta... ale to neznamena ze uspechy nemaju, rolls tiez nebude nikdy na urovni bmw poctom predanych aut... ale to neznamena ze je horsi... prave naopak

osobne fandim jaguaru aj maserati a som rad ze idu hore..., naopak infinity akosi zatial stagnuje... skoda ze nevidime odstup lexusu od jaguaru.... ale asi nebude daleko
Avatar - Magister
Jag
| 10. 6. 2014 09:05
JIstě nemá tolik prodejen jako německá prémie.... ale tyto prodeje nemohou uživit ani ty současné.... kdyby k tomu neměli Range Rover, tak už dávno nejsou. Jagy jsou zastaralé technicky i designem...tedy kromě F-Typu, jinak si to ani nejde vysvětlit. Nevím, jak je tomu v Evropě...ale u nás tragédie.
Avatar - Barrichello
Jag
| 10. 6. 2014 09:13
nejen Range, prodávají se i Defendery a Discovery jako Land rover.

Nevím co je azstaralýho na 8st. převodovce a motorech. že používaj kompresor místo turba je jedině dobře. Desing je věc vkusu, mě se krom zadku XJ a F-type současný jaguary líbí.
Avatar - Dinar
Jag
| 10. 6. 2014 09:25
Turbené benzinové třílitry bmw a nově i MB mají ve stejně velkých a podobně vážících autech spotřebu o dva litry nižší než V6 kompresor jaguaru. Tak to prostě je. S ostatním souhlas, na akt. jaguarech není z hlediska podvozku a pohonu nic zastaralého.
Avatar - Magister
Jag
| 10. 6. 2014 10:06
No problém - XF interiér hodně zastaralý. XJ si zákazník porovná s S Klasse.... a důraz je kladen na technologii a pohodlí a tam je zase S Klasse o parník dál... Motoricky všude na prémii ztrácí a spotřebou trochu taky. Plus chabá síť servisů a vysoké ceny. Prodeje jsou hodně nízké... kdysi byl velmi kritizován X-Type a S-Type, nicméně těch se prodávalo u nás (nevím jak v Evropě) násobně více než všech Jaguárů dnes. X-Type nekonkuroval prémii ale Mondeu a Passatu a to i cenou a tam asi vedla spíše cesta.
Avatar - Barrichello
Jag
| 10. 6. 2014 10:28
S-type se na konci prodával dobře proto, že byl k mání za výprodejové ceny, které byly hodně zajímavý. Mě se to auto ale designově nikdy nelíbilo, nemůžu si pomoct.
Avatar - Magister
Jag
| 10. 6. 2014 11:01
Mi právě jo, byla to taková retro klasika. Něco odlišného na trhu.
Avatar - Barrichello
Jag
| 10. 6. 2014 11:17
Ne všechno retro je hezký, ono tehdá těch retro věcí bylo víc. Krom klasiky Mini a Bettleu ještě PtCruiser, Chevy HHR a SSR, Ford Thunderbird atd.

Prakticky krom Mini a PT Crui*** se nic výrazněji neprosadilo..
Jag
| 10. 6. 2014 11:32
Třeba F500, ale S-Type byl hodně nepovedenej.
Avatar - CHerokee
Jag
| 10. 6. 2014 15:51
Mi se zas S-Type líbil. V british racing green s béžovým vnitřkem to bylo krásné a důstojné retro auto.
Jag
| 10. 6. 2014 10:33
XF...interiér není tvarově zastaralý, jde spíš o infotainment. V nejprodávanějších motorizacích Jag nijak výrazně nezaostává, podvozkově spíš naopak. Ceny servisu nejsou nijak závratný a hlavně, z hlediska závad je na úrovni konkurence.
X-T ani S-T bych si nikdy nekoupil, současná nabídka je podstatně lepší vzhledem k době.
Avatar - Magister
Jag
| 10. 6. 2014 11:05
XF ať posoudí každý za sebe a porovná s E Klasse a BMW 5. Současná nabídka se narozdíl od předchozí vůbec neprodává... zvláště u konzervativní klientely XJ je to citelně znát. XF propadák. XK už se dávno přežilo... navíc podvozkově bylo hodně nestabilní. XJ podvozkově - vzduchové pérování pouze na jedné nápravě... konkurence v základu na obě, v případě S Klasse už je o 1 generaci dál. ;-\
Avatar - Barrichello
Jag
| 10. 6. 2014 11:16
Tak XJ minulé generace se taky moc neprodávalo, tehdá tvrdili že pro konzervativní a stále se opakující vzhled. A vzduchový podvozek to tehdá mělo.

XK už končí výroba, to nemá smysl řešit.

A XF už se taky vyrábí 6 let, je čas na novou generaci.
Jag
| 10. 6. 2014 11:29
Žádná konzervativní klientela není... XF je nejstarší model, XJ má sice vzduch jen vzadu (jak to má BMW7?), ale jezdí výborně. XK a nestabilní? To chce hodně odvahy tohle napsat, předpokládám, že jsi tuto info vyčetl ;-) .
Nemá smysl se dohadovat, evidentně ti učarovaly původní tvary a tohle ti nic neříká. O reálných (ne)kvalitách to ale nevypovídá zhola nic :-)
Avatar - CHerokee
Jag
| 10. 6. 2014 15:53
XKR na rovince při kickdownu se normálně roztanovalo i při zapnutém ESP. Nejedno XK skončilo na střeše...včetně předváděcího v Ostravě :-) . Info z první ruky...viděl jsem ho. Takže zprávu potvrzuji.

Jak jezdí XJ nevím, protože nejezdí. Člověk ho prakticky nepotká. Nikdo to v ČR nekupuje ;-\
Jag
| 10. 6. 2014 17:48
XKR jsem jel a řekl bych, že poměrně tvrdě... Nevím jestli máš na mysli odcházející generaci, ale kromě výrazně GT charakteru se chová perfektně.
Jag
| 10. 6. 2014 21:45
XKR bylo takové divočejší.
Jag
| 10. 6. 2014 21:39
BMW to má stejně, pokud vím.
Avatar - Dinar
Jag
| 10. 6. 2014 12:20
Evidentně jsi ta popisovaná auta neřídil, kdyby totiž uměl mercedes udělat éčku jen z poloviny tak dobrý podvozek jako má XF, mohl by si gratulovat.

Co se XJ týká, to auto má přiliš sportovní flair na danou třídu, tady bude vždy bodovat jízdně nijaká esklasse, protože tohle je většinově třída pro důchodce, a to nemusí nutně znamenat člověka v letech, ale také toho, kdo chce špičkové auto, ale řízení ho vůbec nezajímá. Tak, jak je XJ pojato, se v této třídě skutečně chytat nebude.

Vzhledem ke špičové technologii alu kastle (kterou mastodontní MB nahrazuje elektronikou) by měli v jaguraru, dle mého, příští XJ zaměřit trochu jinak, méně jako limo, více jako sport, tj. jag by měl spíše stavět v této (cenové) třídě konkurenci panameře než esklasse, pak by mělo XJ větší úspěch. ;-)
Jag
| 10. 6. 2014 12:44
Zcela upřímně...když jsme si před měsícem prohlíželi minulý Q-Porte, tak přesně tam bych viděl nástupce XJ. Sportovně zaměřenej sedan a konkurence Panameře, souhlas.
Jag
| 10. 6. 2014 22:21
Lehké popíchnutí - pokud panamera (turbo, turbo s) je konkurencí pro Rapide, pak XJ má být konkurentem Rapide taktéž ;-)?
Jag
| 10. 6. 2014 16:04
Přesně jsi trefil hřebíček na hlavičku. Skvěle napsáno. ;-)
Avatar - Dinar
Jag
| 10. 6. 2014 12:04
Pěkně jsi to smatlal všechno dohromady, :-O píšu, " ...z hlediska podvozku a pohonu nic zastaralého", a ty začneš o interieru. Těžko pak diskutovat.

A pokud jde o motory, moc nevím kde jag ztrácí, klidně se rozepiš. Hlavně u toho nezapomeň zmínit "mohutný" dýzlový vrchol mercedesu, tam "ztrácení" jaguaru teprve vynikne. >:D
Fiat
| 10. 6. 2014 14:58
to VW v luxusnom segmente pekne nandáva....aspoň niečo! >:D
Avatar - Emel
Fiat
| 10. 6. 2014 16:07
Tobě asi uniklo, že tohle je článek o nejhůř prodávaných autech... a ne o luxusním segmentu ;-)
Fiat
| 10. 6. 2014 19:32
tomu nechapem, to je snad uplne jedno nie? myslim ferrari x lamborgini a maserati x bentley..
Fiat
| 10. 6. 2014 21:52
Ferrari se vede, také má mnohem širší nabídku než Lamborghini, které se prozatím drží dvou modelů s motorem uprostřed. Ale nejlevnější Bentley vyjde kolem čtyř a půl milionu, nahoře to jde přes deset, to je celkem daleko od Maserati.
Avatar - Emel
Fiat
| 11. 6. 2014 10:01
A proč ne třeba Maserati x Porsche? ;-)
Avatar - Guttalax
tragédka
| 10. 6. 2014 22:13
Korejci mají jeden tragický typ . A tím je Soul. V roce 2013 se jich prodalo jen 9. :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku