Ekonomika
"úkol mu ale komplikuje zhoršující se stav ruské ekonomiky, na kterou negativně doléhá ukrajinská krize."
At si to vyzerou
At si to vyzerou
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To jistě ano, ale na druhé straně dělník v Togliatti nemůže za to, co fürhrer Putin páchá... Ale tak už to bohužel na světě chodí.
Opravdu hloupá reakce. Jestli si to vyžerou Rusové, vyžereme si to my hned po nich. Naše ekonomiky jsou hodně svázané, i když to oficiálně není moc vidět. Plno firem z EU do Ruska e😜ortuje. Když se Rusové naštvou, oplatí sankce třeba dovozovými cly a uvolněná místa po evropských firmách zaberou číňani. K tomu Rusko i Čína opouští dolar. Přechází na Čínský juan. Teď se ještě smějeme, ale za pár let na nás dolehnou důsledky těchto změn.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
66 tisíc lidí, to je opravdu hodně... Škoda má v ČR pokud vím cca. 26 tisíc zaměstnanců a 2 tisíce agenturních pracovníků, tedy méně než polovinu. Bylo by zajímavé sehnat k tomu čísla o počtu vyrobených aut... nechcete se toho někdo ujmout 😄 ?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Podíval jsem se na stránky Lady co u nás nabízí a zjistil jsem,že s takovými auty ani vydělávat nemůže. Ty auta mě přijdou jak 20 let staré Daewa.Divim se,že je možné něco takového ještě dnes vyrábět.Ivani zaspali dobu.Doporučuji všem si ty káry prohlédnout.
než začneš s prohlížením, bylo by dobré napsat, že aktuálně se dováží pouze dvě řady - Niva a Granta. Fotky staré Kaliny tam sou,ale ta se nedováží a už dávno nevyrábí.Je Kalina II a ta nijak staře nevypadá.
Priora se pokud vím vozí snad jen napřání a i tam maj staré fotky, aktuální facelift vypadá jinak.
Takže je spíš potřebné se podívat na www.lada.ru
Priora se pokud vím vozí snad jen napřání a i tam maj staré fotky, aktuální facelift vypadá jinak.
Takže je spíš potřebné se podívat na www.lada.ru
Pak je šance toho prodat na e😜ort víc, doma toho moc nevymyslí za této situace