Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

AvtoVAZ v Togliatti zruší 13.000 míst, asi 20 procent z celku

21 komentářů

Arese
Nemůžu si pomoct, ale i po téměř 40 letech od premiéry to té Nivě sluší! 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Ale jo, sluší. Problém je že nejde bojovat jedním legendárním modelem, chce to co nejdříve nástupce Priory, nové suv a do evropy uvést Kalinu dvě a víc výbav pro Grantu a za lepší ceny.

Pak je šance toho prodat na e😜ort víc, doma toho moc nevymyslí za této situace
Nicco
"úkol mu ale komplikuje zhoršující se stav ruské ekonomiky, na kterou negativně doléhá ukrajinská krize."
At si to vyzerou
Avatar - Drevokocůr
Drevokocůr
:yes:
Gilgit
:no:
Gilgit
Díky za inteligentní nenávistný komentár.

Jinak, pro tvoji informaci, na ruskou ekonomiku ukrajinská krize zatím nijak zásadne nedolehla. Hlavní problém je slabsí rubl, a tento vývoj ruské meny zacal v lonském roce, kdy po nejaké ukrajinské krizi nebylo ani vidu ani slechu. Ostatne podobný problém mají dnes nekteré jiné zeme v kategorii tzv. emerging markets. Ale to pro tebe asi bude dost nárocné na pochopení.
Nicco
A co tenhle: S Putinem na Gaziku na vecne casy
Gilgit
V pohode. Vidím ze nejsi schopen normální komunikace a za kazdou cenu musís provokovat, ale to je tvuj problém.
swifter
Až začnou razit zlatej rubl, zas to bude dobrý 😉
Arese
To jistě ano, ale na druhé straně dělník v Togliatti nemůže za to, co fürhrer Putin páchá... Ale tak už to bohužel na světě chodí.
megacruiser
Opravdu hloupá reakce. Jestli si to vyžerou Rusové, vyžereme si to my hned po nich. Naše ekonomiky jsou hodně svázané, i když to oficiálně není moc vidět. Plno firem z EU do Ruska e😜ortuje. Když se Rusové naštvou, oplatí sankce třeba dovozovými cly a uvolněná místa po evropských firmách zaberou číňani. K tomu Rusko i Čína opouští dolar. Přechází na Čínský juan. Teď se ještě smějeme, ale za pár let na nás dolehnou důsledky těchto změn.
Nicco
To je jako podporovat Nacizmus, protoze jinak si vyzereme vschichni, kdyz Nemci nebudou u nas razit vojenske esusy
Gilgit
??????????
Gilgit
Upozornení pro soudruhy z redakce Auto.cz. Jméno firmy GAZ se stále jeste píse velkými písmeny, takze nikoliv Gaz.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Rusáků se zastáváš a použiješ soudruh jako nadávku.
Gilgit
Zaprvé ne Rusáku, ale Rusu. A nevím proc bych nemohl pouzít slovo soudruh jako nadávku.
Avatar - Emel
Emel
66 tisíc lidí, to je opravdu hodně... Škoda má v ČR pokud vím cca. 26 tisíc zaměstnanců a 2 tisíce agenturních pracovníků, tedy méně než polovinu. Bylo by zajímavé sehnat k tomu čísla o počtu vyrobených aut... nechcete se toho někdo ujmout 😄 ?
Gilgit
AvtoVAZ v lonském roce vyrobil v Togliatti 459.268 automobilu, za první 3 mesíce letosního roku to bylo 103.442 automobilu. Jedna se o vozy znacek Lada, Nissan a od letoska i Renault (v lonském roce byl vyroben jen malý pocet pilotních Renaultu). Kapacita té továrny je o hodne vyssí. Výroba na osobu je samozrejme nizsí nez v prípade Skody. To je dáno napríklad rozdílnou úrovní automatizace, vyssí integrací výroby v AvtoVAZu. K tomu prichází, ze AvtoVAZ vyrábí motory a prevodovky nejen pro vetsinu automobilu vyrobených v Togliatti, ale také pro svoji druhou továrnu ve meste Iževsk a pro moskevskou továrnu Avtoframos (Renault) a pro GM-AvtoVAZ. Dále AvtoVAZ v Togliatti vyrábí mnoho dílu pro vozy Lada Granta jejichz finální montáz probíhá v Iževsku, vyrábí hlavní podvozkové díly pro továrnu Avtoframos (Renault) v Moskve a dodává svarené karosérie a mnoho dalsích dílu vcetne motoru pro vuz Chevrolet Niva, který se vyrábí v sousedství AvtoVAZu v továrne GM-AvtoVAZ. Takze aby se to dalo spravedlive porovnat, musel by se pocet vozu vyrobených AvtoVAZ navýsit o nejaký koeficient, ale tezko ríct jak vysoký by ten koeficient mel být. Jasné ale je, ze produktivita Skody je vyssí.
Avatar - Emel
Emel
Tak jasně, Škoda některé motory dováží, naopak jiné vyrábí i pro ostatní značky... v Kvasinách se dělá cca. 1500 převodovek DSG denně... celková výroba Škody je 650.000 bez Číny, v tom jsou CitiGo ze Slovenska a pak Indie a Rusko... naopak připočíst by se muselo Toledo.
mireleš
Podíval jsem se na stránky Lady co u nás nabízí a zjistil jsem,že s takovými auty ani vydělávat nemůže. Ty auta mě přijdou jak 20 let staré Daewa.Divim se,že je možné něco takového ještě dnes vyrábět.Ivani zaspali dobu.Doporučuji všem si ty káry prohlédnout.
Avatar - Anonym
Anonym
než začneš s prohlížením, bylo by dobré napsat, že aktuálně se dováží pouze dvě řady - Niva a Granta. Fotky staré Kaliny tam sou,ale ta se nedováží a už dávno nevyrábí.Je Kalina II a ta nijak staře nevypadá.
Priora se pokud vím vozí snad jen napřání a i tam maj staré fotky, aktuální facelift vypadá jinak.

Takže je spíš potřebné se podívat na www.lada.ru