Novinky
Či o to bude mať niekto záujem,Nemci neradi niečo preberajú a kórejci už nad tým dávno dumajú,no ale samozrejme je to správna cesta,keď niečo prevziať tak poctivo,kúpiť si patent aj keď v reálnom svete to tak nefunguje,aj tie patentné úrady sú skoro k ničomu :no: No ale možno Elon znova šokuje a bude to zadarmo >😁
mam dojem ze zrovna Nemecke automobilky se bourili ze Tesla jde jinym smerem a na jejich superchargerech se daj dobijet jen Tesly, tak tady treba budou mit moznost se zapojit, uvidime 😄
Tesla na trh vstoupila velice dobre, vysrala se na staty a zacala infrastrukturu budovat sama ve spojeni s energetickyma gigantama, ostatnim automobilkam co spolehali doted jen prave na ty staty a jejich sliby jak vybuduji dobijecky ted zjistujou ze je Tesla muze zacit valcovat nejen na poli elektromobilu, ale i na poly kteremu dominujou a to jsou auta se spalovacima/zazehovima motorama, no ktera automobilka dava zakaznikum tankovani zadarmo? docela verim ze v pristich 10 letech zazijem hooodne velke zemetreseni na poly automobilizmu a budou se dit hoodne zajimave veci 😄
Tesla na trh vstoupila velice dobre, vysrala se na staty a zacala infrastrukturu budovat sama ve spojeni s energetickyma gigantama, ostatnim automobilkam co spolehali doted jen prave na ty staty a jejich sliby jak vybuduji dobijecky ted zjistujou ze je Tesla muze zacit valcovat nejen na poli elektromobilu, ale i na poly kteremu dominujou a to jsou auta se spalovacima/zazehovima motorama, no ktera automobilka dava zakaznikum tankovani zadarmo? docela verim ze v pristich 10 letech zazijem hooodne velke zemetreseni na poly automobilizmu a budou se dit hoodne zajimave veci 😄
Bosch a Daimler vyjádřili pochybnost o tom, jestli dává smysl budovat vlastní síť v Evropě. Přitom mám takový pocit, že EU s platností od 2017 zakázala další výstavbu veřejných nabíjecích stanic s jiným rozhraním než "Mennekes".
ale nik nemoze zabrániť aby si tesla vybudovala vlastnu siet na pozemkoch súkromných subjektov určenú len pre tesly.. myslim že sa to nedá chápat ako "verejna" sieť.. možno sa mylim toto je skor otázka na právnikov
tak to maj urednici z EU blbe, pac jiz v 2015 (tedy o rok drive) maj bejt jiz vsechny ty prozatim planovane superchargery postavene, a pokud si pak nekdo dal bude stavet soukromou sit tak s tim uredni syml sotva neco udela, vzdyt UE staty se sami predhanej kdo tesle nabidne lepsi podminky pro jejich tovarny v EU >😁 ja myslim ze Tesla muze bejt uplne v klidu 😄
Hezké, že tolik prodala, je otázka, kolik činí ztráta a štědré dotace vlády do tohoto "projektu"...
a kolik cini ztraty jinych automobilek? tuhle otazku si poloz, a pak si poloz otazku kolik staly srotovne po celem svete a kolik nalili vlady do ruznych automobilek na dotacich a podporach aby je urzeli pri zivote, kolik automobilek za poslednich 10 let krachlo a muselo se donich nalejt hafo financi (jsou to stovky miliard dolaru), a pak proti tomu postav Teslu co za poslednich 5 let dokazala vyvynout od nuly jeden novej model, vyvyji druhej a zacne s tretim modelem, vyvyji nove druhy baterii, k tomu postavila fabriku na jeden model a v priprave ma fabriky na baterky, pak vystavela asi 170 dobijecek ktera navic jejich klientum slouzi zdarma a vplanu ma behem 2 let dalsich asi 200 😉
me prijde ze Tesla je mnohem min prodelecna nez kdejaka obri automobilka co ma desitky modelu a pak ti jeste napise jak nanich prodelava na kazdem prodanem kusu, kdyby se meli zrusit vsechny ty automobilky co za poslednich 10 let nebyli v problemech treba pred krachem, nebo proste byli ve strate, tak tu zustane tak mozna 5-6 znacek 😉
me prijde ze Tesla je mnohem min prodelecna nez kdejaka obri automobilka co ma desitky modelu a pak ti jeste napise jak nanich prodelava na kazdem prodanem kusu, kdyby se meli zrusit vsechny ty automobilky co za poslednich 10 let nebyli v problemech treba pred krachem, nebo proste byli ve strate, tak tu zustane tak mozna 5-6 znacek 😉
...pěkná češtin 😉 . Těch faktorů je víc než dotace a šrotovný. Rád si počkám pár let a bez pardonu smeknu klobouk před Teslou, pokud dokáže normálně fungovat a stane se leadrem.
Zatím je pro mě největší otázkou jedna věc...pokud je to taková bomba, proč se ještě žádná automobilka nepokusila Teslu koupit.
Zatím je pro mě největší otázkou jedna věc...pokud je to taková bomba, proč se ještě žádná automobilka nepokusila Teslu koupit.
Tak ciste teoreticky do toho nezainteresovany clovek nemusi videt, jakakoliv informace ktera by zajem nejakeho koncernu o nakup tesly prozradila by vyhnala cenu akcii nesmyslne vysoko, takze se to resi za zavrenyma dverma a tam se to klidne taky mohlo vyresit (uz nekolikrat) ze proste majitel prodat nechce. K nam se nemusi dostat nic.
Ale vždyť tesla už více méně patří pod Toyotu.
Respektive co vím, tak Toyota skupuje všechny akcie, které jdou.
Respektive co vím, tak Toyota skupuje všechny akcie, které jdou.
na Vašu otázku jestvuje jenoduchá odpoveď... 400 mil dolárov dotácií bolo splaten=ých do posledného haliera min rok. o 10 rokov skor ako bolo dohodnuté.. Este dajake otázky?
pre úplnost fisker karma cca 650 mil usd - krach , Ford 1miliarda!!!!!!!!!!!!!!!!! doteraz nesplatene a výsledok asi 1000 nepodarených focusov v elektrike.
Nepriame dotácie formou ulav na daniach alebo impulzov na rvystavbu fabrík alebo naopak ked stád "dotuje" prepustenie nadbytocných zamestnancov sa len v EU pohybuje rocne takmer na hranici miliardy EUR. A idú v tom všetci -vw kia psa opel.... Takze je fajn ze sa snazite posobit svetácky a s jemnou ironou podsuvat omracujuce skutocnosti - takmer konspiracných rozmerov.. Ale tesla je v skutocnosti v dotáciach bezvýnamný hráč
pre úplnost fisker karma cca 650 mil usd - krach , Ford 1miliarda!!!!!!!!!!!!!!!!! doteraz nesplatene a výsledok asi 1000 nepodarených focusov v elektrike.
Nepriame dotácie formou ulav na daniach alebo impulzov na rvystavbu fabrík alebo naopak ked stád "dotuje" prepustenie nadbytocných zamestnancov sa len v EU pohybuje rocne takmer na hranici miliardy EUR. A idú v tom všetci -vw kia psa opel.... Takze je fajn ze sa snazite posobit svetácky a s jemnou ironou podsuvat omracujuce skutocnosti - takmer konspiracných rozmerov.. Ale tesla je v skutocnosti v dotáciach bezvýnamný hráč
Mas nejake blizsi informace o te miliarde pro ford ? Co si pamatuji, tak jako jedina automobilka v americe nepotrebovala v krizi pomoc od statu. Mozna si to pamatuji spatne.
Hm ... tak som sa na to pozrel a fakt, Ford nedostal pomoc pred krachom. problém je, že bral iné výhody: [odkaz]
Tam sú aj financie na podporu výroby hybridov a elektromobilov >😁
Tam sú aj financie na podporu výroby hybridov a elektromobilov >😁
Tem penezum na podporu hybridu a elektromobilu se nedivim. Obama chce do nejakeho roku urcity pocet elektromobilu/hybridu tak si proste jen rekli o podporu na vyvoj - taky bych si rekl, proc to vyvijet za sve, kdyz si to vymyslil nejakej politik.
Ford v krizi tezil z toho, ze se jiz drive vyrovnal s ruznyma socialnima fondama zamestnancu, hlavne duchody, ktere vyplacel byvalym zamestnancum atd. Sice ho to stalo v minulosti strasne penize, ale paradoxne mu to v krizi pomohlo - tenkrat snad prodaval nejvic z americkyhc automobilek.
Ford v krizi tezil z toho, ze se jiz drive vyrovnal s ruznyma socialnima fondama zamestnancu, hlavne duchody, ktere vyplacel byvalym zamestnancum atd. Sice ho to stalo v minulosti strasne penize, ale paradoxne mu to v krizi pomohlo - tenkrat snad prodaval nejvic z americkyhc automobilek.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tu stratu musi niecim zalepit a pri vernosti znacke v skupine MB S, A8 a BMW7 asi nic ine nezostava, lebo vyber je MB S alebo MB S elektromobil, ale TESLA tam nie je ( aj ked hermafrodit Kharl Berenika nebude suhlasit ). Takze jediny sposob profitovat zo zakaznikov luxusu od D3 je predat im patenty. A teraz mam 2x :no: , od Bereniky a od Kharla. A preto Teslu nekupim, ved aj svajciari vyriesili lietadlo na solar bez potreby dobijania, tak preco to Tesla nema. To bude ten dovod, to nabijanie uz je asi za zenitom, budeme mat auta na slnecnu energiu, to by som bral :-! a Tesla by uz nemohla ziskat prachy za patenty na staru vec, nieco ako keby predavali patent na telefon pre pevnu linku >😒] >😁 >😁
Ja som fanúšik Tesla S ! Hlavne aj pre to že som mal tú česť s ňou jazdiť , čo asi 99 % krtikov v tejto diskusii nemalo ! V ničom lepšiom som sa neviezol a závod s PORCHE PANAMERA, bol pre Panameru zahambujúci ! Neviem ako ostatný, ale ja jazdím hlavne v meste, tak na 90% a 400km na jedno nabytie je v mojom prípade tak na 4-5 dní a to je lepšie ako chodiť tankovať za prachy tak 2x do mesiaca !!! Ten kto jazdí mimo mesta tak predpokladám že viac ako 200 km neprejde za prácou za deň , tak že je to tiež na 2-3 dni zadarmo jazdenie ! Naozaj je ale pravda že cenovo je to pre našinca dosť veľká pálka, ale tvrdím že do 10 rokov sa to zmení a radikálne. To isté sa stalo aj pri TV príjmačoch, najprv nenormálne cena a teraz za facku ! Proste el. autá majú budúcnosť, len to ešte trocha potrvá kým ľudia pochopia že to má svoje +
Fanoušek fajn, všechno má svoje ale... Těžko někomu určovat kolik může nebo nemůže denně najet. Největším problémem je ekonomická stránka věci. Jinak jsem si jistej, že by Tesel jezdilo násobně víc.
400 km je teorie za ideálních podmínek, s vypnutou A/C, po rovinaté trase a rychlostí hluboko pod českým dálničním limitem. S rostoucí rychlostí, zapnutou klimou a za neideálních podmínek (protivítr, nedejbože nějaká zimní cahota) dojezd rychle klesá. Když je někdo zvyklý valit po dálnici řekněme 150km/h (v Německu zcela běžná rychlost, spíše podprůměrem v kategorii luxusních limo), tak praktický dojezd není žádná sláva.
[odkaz]
[odkaz]
Díky za odkaz...to je maso.
Daň za účinnost. Pokud s tím má někdo problém u přeplňovaných motorů, z elektromobilů ho klepne. 😉
>😒] U těch slabších verzí mě to až šokovalo...
Jo dojezd 67km při běžné jízdě (tedy neideálními podmínkami) s plnou klimou to je fakt mazec >😁
Navíc pouze 79km u nového auta 😒
Navíc pouze 79km u nového auta 😒
Hm ... pozri na videá na youtube - kanál chlapíka menom Bjorn Nyland. Jazdí v Nórsku, takže je tam dosť obmedzená rýchlosť, ale aj tak spraví v zime nejakých 380 km ... iste, s obmedzeniami (minimálne kúrenie, žiadna klíma), ale v hornatom prostredí, zime a na pneumatikách s hrotmi.
Co jednou jede nahoru, musí zase dolu. A předpokládám, že má auto předehřáté. Rychlost je velký faktor.
Osmdesátkou kolem komína ujede 500 km kdejaký český Jarda i s podomácku zbouchaným vehiklem, na to není potřeba vyhazovat miliony za Teslu.
[odkaz]
😄
[odkaz]
😄
Kecy v kleci. Ten jeho "vehikl" asi nemá 5 m dĺžku a 2 m šírku, že ...
aneb nic nevypozidajici pri beznem jezdeni, v prvni rade to narazi na docela dost podstatny fakt, elektromobil si porizuji lide kteri vedi ze si porizuji elektromobil a zpravidla s nim umej jezdit nebo se to celkem rychle nauci, a dalsim problemem je, ze malokdo jaksi jezdi podle tehle tabulek, tedy ze by mel prumernou rychlost trvale tech 80 mil v hodine, amik bude mit na dalnici 75mil, evropak mezi 75-80 a to jen na krasne rovnych dalnicich (ze jich tu okolo je co? sak evropa je vlastne jedna velka rovinka bez jedineho kopecku) no a pokud nahodou nekdo takove trasy opravdu jezdi, tak pronej proste Tesla S neni vhodne auto a mel by spise uvazovat o nejakem dieselu
to je asi jako bych si zasel s moji A6 na okruh a drtil ji tam na max (coz jsem jiz 2x udelal), jen pro zajimavost na Mosteckem okruhu jsem schopnej plnou nadrz (65 litru, vleze se 69 litru) vyjezdit za 26 okruhu, to jest prumerna spotreba asi 60 litru a najezd cca 110km, jo a bez klimy >😁 pri normalnim jezdeni mam prumernou spotrebu 10.5, jenze nemam prumernou rychlost 108km/h (67mil/h) jako na tom okruhu
to je asi jako bych si zasel s moji A6 na okruh a drtil ji tam na max (coz jsem jiz 2x udelal), jen pro zajimavost na Mosteckem okruhu jsem schopnej plnou nadrz (65 litru, vleze se 69 litru) vyjezdit za 26 okruhu, to jest prumerna spotreba asi 60 litru a najezd cca 110km, jo a bez klimy >😁 pri normalnim jezdeni mam prumernou spotrebu 10.5, jenze nemam prumernou rychlost 108km/h (67mil/h) jako na tom okruhu
Ano, elektromobil si pořizují lidé, kteří jsou si vědomi omezení, které elektromobil má. Tedy omezeného dojezdu, závislosti na čase a místu dobíjení a jsou ochotni za příjemný lineární a tichý zátah dát zatím neadekvátní cenu. Takže je nesmysl třeba Teslu S srovnávat s limoškami typu MB-S nebo BMW 5er, protože ty jsou zaměřeny právě opačně na krájení velkých vzdáleností s relativně vysokým cestovním průměrem bez jakýchkoliv omezení. Ten kdo chce limošku na krátké vzdálenosti třeba do města (ne každý si kupuje do města miniauto) a není to zrovna taxikář, tak vlastnosti elektropohonu ocení, pokud akceptuje zatím nepřiměřenou cenu. Osobně si myslím, že tomuto typu zákazníků spíše vycházejí vstříc japonské a evropské automobilky se svými plug-in hybridy, protože dokáží to co Tesla, tedy odjet běžné pojížděčky po městě s pomocí elektromotoru a přitom si zachovat vlastnosti polykače velkých vzdálenosti při vysoké rychlosti, prostě za dané nemalé peníze si uchovat tu nejcennější vlastnost auta a to je bezesporu nezávislost.
no nato si mozna limosky kupuji ti co kupuji limosky virtualne 😄 z tech lici co znam a maj ve vlastnictvi S, 7ku neboi A8, tak vetsina z nich v tom nejela desli trasu nez 100-150km, o jedne A8 ktera jiz 3 roky stoji v garazich jedne pojistovny a ma nalitano celich 136km (ano takto silene obri cislo za cele 3 roky) se zajimam docela dlouho >😁 vetsina tech aut jsou manazerska a slouzej na 2 trasy po 100km za den, cemus napovidaj i najezdy ojetin danych aut v bazarech, tedy prumerne 50-60 tisic rocne
tech lidi co si kupuji i luxusni auta aby v tom travili dalnicni presuny ve stovkach km bude minimum, a ostatne ona i ta Tesla S 85 pri tech 80milich zvlada v prvnich 4 letech i pri tech spatnych podminkach 150-140mil, tedy asi 230km dojezd
je to hotl na zakaznikovi co chce a co potrebuje, a evidentne o teslu S zajem je 😄
tech lidi co si kupuji i luxusni auta aby v tom travili dalnicni presuny ve stovkach km bude minimum, a ostatne ona i ta Tesla S 85 pri tech 80milich zvlada v prvnich 4 letech i pri tech spatnych podminkach 150-140mil, tedy asi 230km dojezd
je to hotl na zakaznikovi co chce a co potrebuje, a evidentne o teslu S zajem je 😄
Vyšší střední a luxusní třídu kupují především firmy, u nás i v Německu více než 80% tvoří firemní prodeje. U nás ve firmě vyšší střední najede 120-150tkm za tři roky a jde do bazaru. Generálská A8/7er najede totéž. Jasně, že v bazoši jsou to leštěnky s 50tkm pro bazarové kovboje.
Jistě, je to na zákazníkovi, o Teslu je zájem na několika dotovaných trzích, ale i tak tvoří prodeje pár promile na světových trzích.
Jistě, je to na zákazníkovi, o Teslu je zájem na několika dotovaných trzích, ale i tak tvoří prodeje pár promile na světových trzích.
je ti jasny zes cislama z vasi firmy plne podporil text meho postu >😁 psal jsem " 50-60 tisic rocne" tedy to je +- tech tvich "120-150tkm za tři roky" 😉 a schlane se toho genaralniho zeprej kolik tak prumerne denne najezdi km a jestli s tim nekdy jel dal nez 200-300km 😄
Tesla je prozatim okrajova hlavne proto ze nakupci netusej co to je elektromobil a pokud tusej tak se obavaj "tankovani", neboj hned jak lidi zjisti ze vznikaj superchargery a ze jima bude zachvili pokryta cela zaparni evropa a USA, tak zacnou mit zajem nejen soukromi klienti, firmy si brzo uvedomej ze platit rocne za palivo treba 3-4 tisice eur👋usd, nebo neplatit nic se jim vyplati, nebo to zjisti ti manazeri a generalni a naklady za provoz jim budou koncit v kapsach >😁 Tesla ma jedinej problem, a to je stihat vubec dodavat a jejich nevsedni zpuzob jak prodavat a nasirat cim dal vic tech kterym postupne zacina a muze zacit konkurovat
Tesla je prozatim okrajova hlavne proto ze nakupci netusej co to je elektromobil a pokud tusej tak se obavaj "tankovani", neboj hned jak lidi zjisti ze vznikaj superchargery a ze jima bude zachvili pokryta cela zaparni evropa a USA, tak zacnou mit zajem nejen soukromi klienti, firmy si brzo uvedomej ze platit rocne za palivo treba 3-4 tisice eur👋usd, nebo neplatit nic se jim vyplati, nebo to zjisti ti manazeri a generalni a naklady za provoz jim budou koncit v kapsach >😁 Tesla ma jedinej problem, a to je stihat vubec dodavat a jejich nevsedni zpuzob jak prodavat a nasirat cim dal vic tech kterym postupne zacina a muze zacit konkurovat
Pokud by ti na den stačilo 20 %, tak je přeci lepší každý den nabíjet na nějakých 60 %.
Jen ze zvědavosti, jaká Panamera a jaký okruh?
Jen ze zvědavosti, jaká Panamera a jaký okruh?
Koukal jsem se na youtube. Jsou tam dvě videa s M5 a jedno je podivný na startu, druhý ukazuje M5 na 100 za 4,1, Tesla za 4,5...
Porsche Panamera 4, 8 4S PDK, sedan a okruh pri Bratislave . Panamera prí štarte zaostala a predbehla až pred cielom o vlások !!
aj auto na vzduch za 10 milionov by bola parada.... neskutocne by sme na nom tiez usetrili .... 😉 :yes: uz vidim tie fronty ako kedysi pred mototechnou :yes: 10 melonov? boze ved je to par drobnych .... hlavne ze jazdim zadarmo :yes:
Myslím, že s tými dotáciami je to onakvejšie. Nemám presné info (kto o tesle má) ale nejakých 460 mega d bezúročných, ďalších kopec dotácií na predaný ks, ďalšie dotácie a zľavy od jednotlivých štátov po svete na elká všeobecne, niečo som čítal aj o kalifornii a 700 mega d pre teslu a pod. Nemusí to všetko platiť, ale je tam kopec najrôznejších dotácií a úľav otvorených aj ukrytých.
A výsledok - hračka pre bohatých, na ktorú sa skladajú aj chudobní.
Chceš teslu? Ok, ale kúp si ju za vlastné trebárs za mega e ako veyron a nie, že zaplatíš 3 mega čk a na zbytok sa ti vyskladajú chudáci. A tie reči ako tesla urobí dostupné ľudové auto sú myslené asi tak, že sa ľudia vyskladajú bohatým.
A výsledok - hračka pre bohatých, na ktorú sa skladajú aj chudobní.
Chceš teslu? Ok, ale kúp si ju za vlastné trebárs za mega e ako veyron a nie, že zaplatíš 3 mega čk a na zbytok sa ti vyskladajú chudáci. A tie reči ako tesla urobí dostupné ľudové auto sú myslené asi tak, že sa ľudia vyskladajú bohatým.
Hm ... a prečo nekupuješ autá ostatných značiek za ceny zohľadňujúce všakovaké štátne zásahy, ponuky, dotácie? Francúzska vláda tlačí prachy do PSA, Ford ešte nesplatil dotácie vyplatené mu v začiatkoch krízy, dotácie dostal aj GM. Keď nejaká automobilka prejaví záujem stavať v nejakej oblasti továreň, štáty sa predháňajú v ponukách a dotáciách ... To je O.K.?
Ešte niečo: dotácie na predaný kus dostáva KAŽDÁ automobilka ponúkajúca elektromobil, dokonca aj taký s range extenderom ... Závisí to od konkrétneho USA štátu ...
Mimochodom tvoj nick vystihuje tvoj príspevok perfektne ...
Ešte niečo: dotácie na predaný kus dostáva KAŽDÁ automobilka ponúkajúca elektromobil, dokonca aj taký s range extenderom ... Závisí to od konkrétneho USA štátu ...
Mimochodom tvoj nick vystihuje tvoj príspevok perfektne ...
klídek, viem, že dotujú všetky a som aj proti tomu, píšem o tesle, o nej je článok. Každá dotácia politikov prináša deformáciu, viď solárne polia. U tesly to asi najviac bije do očí, pretože klame a zatiaľ viac kecá jak robí.
Klamať neklame. Keby klamala o svojej ekon. situácii, podali by si ju americké úrady - tam sú na takéto veci pomerne háklivý, lebo to vidia ako podvod na akcionároch. A že viac kecá ako robí je taktiež blbosť. Nemôžeš porovnávať malú automobilku vyrábajúcu JEDEN model a snažiacu sa o ďalší s veľkou automobilkou. tie majú "kapánek" iné financie na vývoj modelov. A že kecá, No, musí ... akcionári takých pomerne malých spoločností sú radšej, keď vidia, že sa niečo deje, než keď je ticho.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Je zaujimave pokial tu diskutujuci slepo veria TESLE, akcie padaju, a investori zrejme E.Muska poznaju ako skveleho obchodnika marketingoveho maga, ktory sa stale vynajde. Teraz zrejme hlada brzdu ako zastavit pokles akcii, tak to skusa s predajom patentov, aby ziskal dalsich akcionarov s vidinou velkych ziskov. Treba povedat, ze aj ten najneuspesnejsi model VW sa vyraba vo vacsom pocte ako 20000 jednotiek rocne.
Elon Musk se z pohledu toho, co je dnes "normální", chová trochu jako blázen. Penězi z jiných aktivit financuje riskantní projekty, které přinejlepším skončí na nule. Platí výzkumy, do kterých se nikdo nechce kvůli pochybné návratnosti pouštět. Patenty, které jsou dneska skoro svaté, a vydělává se na nich na základě přes 100 let starých (a přes 50 let zastaralých) práv a zvyklostí, hodlá poskytnout konkurenci.
Ale v tomto kontextu nebýt normální je vlastně pozitivní atribut. Když se podíváte, co Musk říká a jaké má názory, není nic jiného, než bohatý člověk, který chápe a snaží se řešit aktuální problémy. A proti tomu nelze říct nic. Naopak onen normální systém, ve kterém fungujeme, mnoho neřeší.
Ale v tomto kontextu nebýt normální je vlastně pozitivní atribut. Když se podíváte, co Musk říká a jaké má názory, není nic jiného, než bohatý člověk, který chápe a snaží se řešit aktuální problémy. A proti tomu nelze říct nic. Naopak onen normální systém, ve kterém fungujeme, mnoho neřeší.
No naložili ste mi, možno som si zaslúžil. Keď sa niektoré veci povedia v skratke, môžu vyznieť kontroverzne. Moje názory korešpondujú s redakciou tu známeho konkurenčného webu, tam je to rozpísané rozsiahlejšie a presnejšie aj o klamaní, zavádzaní, kecaní, profitabilite a pod. Ja chápem súvislosti, viem, že musí kecať, sľubovať a pod., ale uňho je to príliš. Tesla polarizuje a ťažko povedať, ktorá strana je bližšie pravde, možno sa mýlim ja.
Pokiaľ ide o hračku bohatých platenú chudobnými, taký je myslím momentálny stav. Ak sa skladajú všetci na výrobok pre pár bohatých, tak sa to inak nazvať nedá a to patrím názormi medzi trhových liberálov, ale som za to, aby si bohatí svoje hračky platili komplet.
Pokiaľ ide o hračku bohatých platenú chudobnými, taký je myslím momentálny stav. Ak sa skladajú všetci na výrobok pre pár bohatých, tak sa to inak nazvať nedá a to patrím názormi medzi trhových liberálov, ale som za to, aby si bohatí svoje hračky platili komplet.
myšlení
velí: NEPŘÍTEL MÝHO NEPŘÍTELE JE MŮJ PŘÍTEL 😄
stejně jako v 90tých IMB Intel rozšoup AMD a sbohem APPLE >😁 vyhrál IMB COMPATIBLE
VIVÁ LAS TESLA´s [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]