Novinky
jossalito
2
Je to krasavec, nejkrásnější "kombi" na trhu. :yes: :-!
Přejít do diskuze
Němce nějak extra nemusím, ale auta umí dokonale. Super motory, moderní technologie, precizní interiér a elegantní vzhled, MB zkrátka drží prapor za nás klasiky! Jo tohle není trolejbus ani Tepla....či jak se to ONO jmenuje.
To ano, první CLS bylo jedinečné, vyloženě charismatický vůz. Ale druhé zase také není špatné, navíc f komíku punc jedinečnosti tak trochu získává zpět.
350 benzín jsme měl SLK, ale to byl 7G Tronic Plus a v sportovním režimu mi přišel v pohodě. Pravda nepoužíval jsem moc pádla... to dělám jen výjimečně. V 350 BlueTec ML je 7G naprosto v pořádku, ale to zase není auto na divočinu.
AMG je jiné kafe, v SL 63 a E 63 mi přišla hodně dobrá.... a taky hodně náladová v dobrém slova smyslu.... tam je opravdu velký rozdíl mezi režimy....v C(ity) může jet manželka s dítětem do školky po městě v zácpách, S+ je splašené a spolu s plynem a tužším řízením reaguje hodně citlivě.
Osobně jsem zvědavý na A, CLA, GLA Speedshift. Zkoušel jsem jen krátce a udělalo to na mě hodně dobrý dojem, co se dynamiky a rychlosti řazení týká.
AMG je jiné kafe, v SL 63 a E 63 mi přišla hodně dobrá.... a taky hodně náladová v dobrém slova smyslu.... tam je opravdu velký rozdíl mezi režimy....v C(ity) může jet manželka s dítětem do školky po městě v zácpách, S+ je splašené a spolu s plynem a tužším řízením reaguje hodně citlivě.
Osobně jsem zvědavý na A, CLA, GLA Speedshift. Zkoušel jsem jen krátce a udělalo to na mě hodně dobrý dojem, co se dynamiky a rychlosti řazení týká.
To by mě zajímalo v čem 😄 Jezdím s nimi už nějaký pátek a s 5G, tak 7G tak se Speedshiftem a žádný problém. A při srovnání mi připadají komfortnější než DSG.
člověče, nedá mi to, abych se nezeptel😒br />
jak se v roce 2014 živí vekslák, kdo to je dle tvého úsudku?
😄
😄
...jinde se píše, že původní 7° bude již jen u verze AMG, všude jinde standart 9°. Kdo to má špatně?
Jinak FL decentní. Sedan hezčí kombíku 😉
Jinak FL decentní. Sedan hezčí kombíku 😉
Žádné "rohaté" světlomety ani jiné asijské patvary, ale citlivě provedený facelift, aneb vybroušení k dokonalosti. Tohle se povedlo. :yes:
já to napsal asi špatně, oni spíš jako veksláci vypadaj, většinou nějaká herna nebo večerka 😉
Mám 7G tronic spojený s E 350 benzínem a jako do ideální automatické převodovky to má daleko, hlavně pod záteží..
Při volném stylu jízdy je to v pohodě, komfortnější než DSG určitě, zase o trošku méně než klasický automat(rozjezdy), ale chápu je to jiná koncepce...
Stačí tomu trošku šlápnout na krk a už zmatkuje. Při kickdownu je tam díra, nevím, prostě to na mě dojem nedělá.
Já sice nejsem žádný rychlojezdec, ale tak mi to trochu kazí dojem s auta..
Chápu že MB chtěli 7g tronicem spojit výhody automatu (komfort) a dvouspojky(rychlost),ale nevím působí to na mě divně,jak něco nedodělaného..
Já nedal za svoje auto nějakou sedmimístnou sumu, ale kdybych dal za nadupaného Mercedesa třeba 2mega, tohle by mě fakt míchalo..
O MCT verzích usuzuju podle testů, tam jsou pravidelně zmiňovány jako největší slabina AMG. Jel jsem s C63 ale ne extra rychle. Působila na mě podobně jako klasický 7G tronic.
Při volném stylu jízdy je to v pohodě, komfortnější než DSG určitě, zase o trošku méně než klasický automat(rozjezdy), ale chápu je to jiná koncepce...
Stačí tomu trošku šlápnout na krk a už zmatkuje. Při kickdownu je tam díra, nevím, prostě to na mě dojem nedělá.
Já sice nejsem žádný rychlojezdec, ale tak mi to trochu kazí dojem s auta..
Chápu že MB chtěli 7g tronicem spojit výhody automatu (komfort) a dvouspojky(rychlost),ale nevím působí to na mě divně,jak něco nedodělaného..
Já nedal za svoje auto nějakou sedmimístnou sumu, ale kdybych dal za nadupaného Mercedesa třeba 2mega, tohle by mě fakt míchalo..
O MCT verzích usuzuju podle testů, tam jsou pravidelně zmiňovány jako největší slabina AMG. Jel jsem s C63 ale ne extra rychle. Působila na mě podobně jako klasický 7G tronic.
9G by měl snad být jen v dieselech, ale možná budou všude i v benzínech
AMG verze nemají klasický 7G tronic jako ostatní motorizace, ale jeho sportovní verzi MCT.
Mimochodem taky nic světoborného, chtělo by to 8st. automat ZF do normálních i do AMG verzí, tam jen s odlišným softwarem a bylo by po problémech. Ani AMG nejsou ryzí sporťáky, a 8ZF je ideální na komfort a je i svižná...
Převodovka je už dlooouho slabina všech Mercedesů a i AMG..
AMG verze nemají klasický 7G tronic jako ostatní motorizace, ale jeho sportovní verzi MCT.
Mimochodem taky nic světoborného, chtělo by to 8st. automat ZF do normálních i do AMG verzí, tam jen s odlišným softwarem a bylo by po problémech. Ani AMG nejsou ryzí sporťáky, a 8ZF je ideální na komfort a je i svižná...
Převodovka je už dlooouho slabina všech Mercedesů a i AMG..
sedan určitě hezčí, tady už je snad 6ti vál povinnost, ale aby to "sedlo" chce se živit alespoň zdařilou reprodukcí známých malířů, proč v těhle autech jezdí v Praze snad jen veksláci 😉
zůstal faceliftem naštěstí nepoznamenán natolik, aby svou pozici ztratil. CLS je poslední z mercedesů s designovými koulemi, ale je téměř jisté, že v příští generaci to MB "napraví". Takže, pořád za jedna :yes: s jednou, i když velikou, výhradou, kterou je doroubovaný tablet, který naprosto ničí originální design interieru. Za to bych sekal ruce. :-!
to uz zacina dost citit za Ackom [odkaz]
prve CLS bolo o hodne originalnejsie ako terajsie... co uz... ten barokovy pukel na zadnom blatniku z predfaceliftovaneho ecka mi tam tiez nepasuje.... prve cls bolo o hodne krajsie jedinecnejsie a charizmatickejsie
este ze si faceliftovane ecko drzi liniu :yes:
prve CLS bolo o hodne originalnejsie ako terajsie... co uz... ten barokovy pukel na zadnom blatniku z predfaceliftovaneho ecka mi tam tiez nepasuje.... prve cls bolo o hodne krajsie jedinecnejsie a charizmatickejsie
este ze si faceliftovane ecko drzi liniu :yes: