Němce nějak extra nemusím, ale auta umí dokonale. Super motory, moderní technologie, precizní interiér a elegantní vzhled, MB zkrátka drží prapor za nás klasiky! Jo tohle není trolejbus ani Tepla....či jak se to ONO jmenuje.
prve CLS bolo o hodne originalnejsie ako terajsie... co uz... ten barokovy pukel na zadnom blatniku z predfaceliftovaneho ecka mi tam tiez nepasuje.... prve cls bolo o hodne krajsie jedinecnejsie a charizmatickejsie
To ano, první CLS bylo jedinečné, vyloženě charismatický vůz. Ale druhé zase také není špatné, navíc f komíku punc jedinečnosti tak trochu získává zpět.
sedan určitě hezčí, tady už je snad 6ti vál povinnost, ale aby to "sedlo" chce se živit alespoň zdařilou reprodukcí známých malířů, proč v těhle autech jezdí v Praze snad jen veksláci ;-)
9G by měl snad být jen v dieselech, ale možná budou všude i v benzínech
AMG verze nemají klasický 7G tronic jako ostatní motorizace, ale jeho sportovní verzi MCT.
Mimochodem taky nic světoborného, chtělo by to 8st. automat ZF do normálních i do AMG verzí, tam jen s odlišným softwarem a bylo by po problémech. Ani AMG nejsou ryzí sporťáky, a 8ZF je ideální na komfort a je i svižná...
Převodovka je už dlooouho slabina všech Mercedesů a i AMG..
To by mě zajímalo v čem :-) Jezdím s nimi už nějaký pátek a s 5G, tak 7G tak se Speedshiftem a žádný problém. A při srovnání mi připadají komfortnější než DSG.
Mám 7G tronic spojený s E 350 benzínem a jako do ideální automatické převodovky to má daleko, hlavně pod záteží..
Při volném stylu jízdy je to v pohodě, komfortnější než DSG určitě, zase o trošku méně než klasický automat(rozjezdy), ale chápu je to jiná koncepce...
Stačí tomu trošku šlápnout na krk a už zmatkuje. Při kickdownu je tam díra, nevím, prostě to na mě dojem nedělá.
Já sice nejsem žádný rychlojezdec, ale tak mi to trochu kazí dojem s auta..
Chápu že MB chtěli 7g tronicem spojit výhody automatu (komfort) a dvouspojky(rychlost),ale nevím působí to na mě divně,jak něco nedodělaného..
Já nedal za svoje auto nějakou sedmimístnou sumu, ale kdybych dal za nadupaného Mercedesa třeba 2mega, tohle by mě fakt míchalo..
O MCT verzích usuzuju podle testů, tam jsou pravidelně zmiňovány jako největší slabina AMG. Jel jsem s C63 ale ne extra rychle. Působila na mě podobně jako klasický 7G tronic.
350 benzín jsme měl SLK, ale to byl 7G Tronic Plus a v sportovním režimu mi přišel v pohodě. Pravda nepoužíval jsem moc pádla... to dělám jen výjimečně. V 350 BlueTec ML je 7G naprosto v pořádku, ale to zase není auto na divočinu.
AMG je jiné kafe, v SL 63 a E 63 mi přišla hodně dobrá.... a taky hodně náladová v dobrém slova smyslu.... tam je opravdu velký rozdíl mezi režimy....v C(ity) může jet manželka s dítětem do školky po městě v zácpách, S+ je splašené a spolu s plynem a tužším řízením reaguje hodně citlivě.
Osobně jsem zvědavý na A, CLA, GLA Speedshift. Zkoušel jsem jen krátce a udělalo to na mě hodně dobrý dojem, co se dynamiky a rychlosti řazení týká.
zůstal faceliftem naštěstí nepoznamenán natolik, aby svou pozici ztratil. CLS je poslední z mercedesů s designovými koulemi, ale je téměř jisté, že v příští generaci to MB "napraví". Takže, pořád za jedna :yes: s jednou, i když velikou, výhradou, kterou je doroubovaný tablet, který naprosto ničí originální design interieru. Za to bych sekal ruce. :-!