Na plecháče hodíš kryty.
Ta přístrojovka není až tak ve středu, jako třeba u Yarise, to bych opravdu nemusel. Tato se jen přesunula nad volant a pravda trochu do středu. Zato je snad v běžném zorném poli. Navíc nemusíš tak pendlovat očima mezi dvěma displeji. Na to bych si určitě zvykl rád.
ja viem, zvyknúť sa na to dá velmi rýchlo (skúsenosť z C4). Určitě je to aj po technickej stránke lepšie riešeni (čo sa týka prehladu, zaostrovania očí a pod.)
Ale nemožem si pomocť, proste sa mi to nepáči. No a ešte by ma štvalo, že by ženuška furt videla kolko mám na tacháči. A to ani nejazdím rýchlo >:-[]
To já bych rád dobře viděl, kolik má na tacháči ta moje. A ještě by jí měl celý displej blikat červeně, když se na někoho lepí tak, že nemá šanci to případně ubrzdit.
Baby a fyzika nejdú moc často dohromady...raz ma viezla sesternica a stále šlapala na brzdu...pýtal som sa jej, čo blbne, načo stále brzdí, a ona že vraj ako inak má spomaliť. Nejak jej nedošlo, že stačí ubrať plyn a ono to spomalí...
AJ tak sa nepoučila, stále jazdí jak ťapa. Koľkokrát vidím podľa stále blikajúcich brzdových svetiel pred sebou, za akým šoférom práve idem...
"Budíky", teda správně displaye nejsou umístěné úplně uprostřed ale v jedné třetině, což není zas tak moc vpravo. Největší výhoda je ta, že jsou všechny informace, na rozdíl od klasické přístrojovky, umístěné na jednom místě cca 25 cm dál od řidiče na nejvyšším místě palubní desky a to je z ergonomického hlediska to nejlepší (pravda, trochu nezvyklé) řešení.
taky jsem měl ze začátku obavy jestli si zvyknu na přístrojovku, ale byla to otázka chvilky. Dnes už mi to ani nepřijde. Na co jsem si ale, do dneška nezvykl jsou na rodinné auto celkem jedovaté brzdy.
To beriem za výhodu. Totiž Francúz nie je nemecký atlét, ak sa bavíme o rodinnom MPV. S ním musíš zaobchádzať s citom. So všetkým, aj s brzdami. Odmení sa pohodlnou bezpečnou jazdou a (napriek tvrdeniam niektorých odporcov) tiež spoľahlivosťou. Akým modelom konkrétne jazdíš?
Scenic II, 1,9DCI 88KW, zatím jen drobnosti, a vzhledem ke stavu našich silnic tyčky stabilizátorů, jedno ax. táhlo řízení a letos v zimě žhavící svíčky. U brzd jsem přešel na ATE, protože to co dávají u rencka nevydrží ani 30tkm.
Ty brzdy (ne jenom) u Scénica II jsou opravdu ostrý a skvělý, a co teprve když zapne brzdový asistent, to pak "olizuješ čelní sklo". Na brzdy se dá zvyknout rychle, o to větší problémy s tvými brzdani mají ostatní řidiči, ty si na ně nezvyknou nikdy, buď do tebe vrazí nebo skončí v pangejtu.
Ak si solídny šofér, pri prudšom brzdení nezabudneš mrknúť do spätného zrkadla, teda ak nejde o extrém a nesnažíš sa práve nejakým spôsobom vyhnúť autonehode.
Ak máš ostré brzdy, neznamená to, že máš aj ostro brzdiť na poslednú chvíľu. Iba nemusíš na ten pedál tak šlapať. Tým pádom tí za tebou nemôžu mať s tvojimi brzdami problém.
Já jenom narážím na to, že 300 mm odvětrávaný kotouče vpředu nabízí v "nižší střední" málokdo. A hlavně ty brzdy nevadnou :yes:
Jinak, když to před tebou někdo zašlápne, musíš to zašlápnout taky, jinak by ses mu podíval do kufru a oprava "předku" ja mnohem dražší než oprava "zadku". A pak už jenom čekáš, kdo to napálí do tebe.
Když jsem před pár lety prvně řídil Lagunu II, tak jsem taky málem proletěl předním oknem, i když jsem byl zvyklý z R19 a ta je měla ve srovnání s produkcí Škody jedovaté. Zvykl jsem si docela rychle a myslím, že nejvíce to ocenil ten klučina, co mi doslova vběhl pod kola. Tehdy při něm stáli všechni svatí spolu s ABS, brzdovým asistentem a dobrým řidičem za volantem. Však jsem za to pak dostal i pusu od přítelkyně :-) Jo, to byly časy, kdy jsem Lagunu testoval všelijak >:-[]
Tak toto vyzerá maximálne prefektne.
Je vidno, že u Renaultu počúvajú svojich zákazníkov. Vedia, čo sa páči a vyhovuje majiteľom doterajších Scénicov a všetko podstatné vo vylepšenej forme zostalo. Scénic nabral štýl nového Mégana a prospelo mu to, Grand vyzerá teraz snáď lepšie ako krátka verzia, aspoň mne je riešenie zadnej časti sympatickejšie.
Je to skrátka Scénic každým cólom, líder triedy o krok bližšie k dokonalosti.
Tak to vidím stejně. Grand je opravdu nádherný, konečně jsem díky němu přišel novému trendu Renaultu pořádně na chuť. Proč jenom ta nejhezčí a nejlépe vymyšlená auta (alespoň pro mne) musejí mít takové problémy s kvalitou? Asi je to tak na světě zařízeno od boha, jinak nevím.
O akých problémoch s kvalitou hovoríš?
Posledným problémovým autom bola Laguna II. Ale ani tam to nebolo voči iným nejaké markantné.
Jazím Scénicom II z prvších sérií. Má už niečo za sebou, okrem záležitostí vyplývajúcich z opotrebenia na ňom akosi nič neodchádza. Konkrétne sa menil náhon klimatizácie (odídené ložisko remenice) a na výmenu čaká ľavý homokinetický kĺb (zvliekla sa manžeta a do kĺbu sa dostala nečistota). To je všetko. Teda ak nepočítam výmeny náplní a rozvodov podľa kilometrov. Takže pohoda, kľudne vezmem Scénic zase. ;-)
I jeden problémový model stačí k nahlodání důvěry zákazníků. V různých žebříčcích spolehlivosti se taky nepohybují Renaulty zrovna nejvýše. Když si pak ještě přečteš ty horory s reklamacemi u našich prodejců, budeš při nákupu hodně opatrný.
Já jinak Renaultu i za nabídku levných Dacii fandím a nepřeji mu nic špatného.
je to vždy o štěstí na kus. Jestli myslíš horory s reklamacemi na základě toho chlápka, který je zjevně trošku mimo a zřídil si na to vlastní stránku, tak by sis měl možná vyslechnout i druhou stranu. Prodejce k němu byl víc než přívětivý, ale všechno má své hranice.
S reklamacemi je to těžké všude. Nebo myslíš, že jakýkoliv jiný importér ti při vrzajíci palubce okamžitě a rád vymění tvoje auto.
Já už nevím, kde jsem co četl. Už to je nějaký čas. Ale výrobce by se měl snažit eliminovat takovou publicitu. Nemyslím si, že by byli jinde jiní. Otřesný přístup ukazovali i v TV ze strany Peugeotu nebo Oplu. Tam i oficiální dovozci vystupovali hrozně. Je to spíše tak, že pokud si půjdeš koupit Mazdu nebo Toyotu, nebudeš se po ničem takovém ani pídit. Když si půjdeš pro Renaulta, budeš opatrnější. To je prostě dobrá nebo špatná pověst.
My jsme měli Scénica už od počátku výroby, první generace sloužila 300 000 km bez problémů až na kvalitu tehdejších plastů, potom nahrazen druhou generací dodnes..nový Scénic stále slouží bez problému a to byl silně porušen nárazem šaliny!!!! Oprava cca 350 000kč už je to přes dva roky po opravě, plasty karoserie vše v pořádku lícuje.
Teď k nové generaci... myslím, že je to nejkrásnější Scénic a nejkrásnější z poslední dobou představených Renaultů vůbec.
sucasne renulty su velmi pekne, dufam ze si uz polepsili kvalitu interieru... jedina vec co ma pri tomto scenicu zaraza, ze pri celnom crashteste(foto zhora) sa ,,pokrcila" strecha. ;-\ dufam ze to je len ojedinele, alebo ze sa iba niekto spaciroval po streche pred testom
A ja si zas myslím, že podľa tejto fotky sa toho nedá povedať veľa. Len to, že sa strecha mierne zdeformovala. Niečo podobné sa stane každému reálnemu autu s dlhou rovnou strechou...
Airbagy sú aktivované, ale nie je vôbec jasné, v ktorej fáze nárazu tá fotka vznikla. Či sa auto pohybuje ešte k bariére, alebo sa už ide odraziť? Nevieme, za akých podmienok sa test koná (rýchlosť, hmotnosť). Nakoniec, keďže tu tá fotka vôbec je, skôr by som ako motív jej zverejnenia videl zdôraznenie kvalít nového modelu. Vzhľadom na nejasné podmienky testu je to však iba čistý MARKETING :-)
Nie, nie a nie. Nepáči sa my celkový dizajn plus osobne my vôbec nevyhovuje stredová konzola. Tento systém sa my už od začiatku nepozdáva. ;-\. Jedine čo je na tomto modele zaujímavé sú motory.
Nikdy jsem nebyl priznivcem Renaultu, ale moc moc se mi libi ta pristrojova deska, jen skoda, ze to same nebylo udelano u Megana, misto te prihlouple vztycene SAT NAV. :yes:
Renault má úplně stejnou představu o diamantu jako Mitsubishi, to je má ale tři a dva spodní jsou položené :-) Renault od doby, co tenhle znak používá, vždy tvrdil, že jde o diamant a mně se to líbí. Proto tohle přirovnání používám místo kosočtverce, či kosodélníku. A už vůbec neřeším, co všechno ten tvar připomíná... no však pánové vědí, co mám na mysli :-) Je to prostě diamant :-)
Jedinú vec, čo niekomu pripomínala aj to oné, mal v strede čelnej masky svojho času Ford Edsel. Americké feministky kvôli tomu organizovali protestné pochody. Z auta sa stal prepadák, nepomohlo ani, že autu robil reklamu osobne Fordov syn...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Mimochodom, jestvovala aj iná značka s kosoštvorcom, či kosodĺžnikom v znaku, dokonca nemecká a dokonca zanikla ani nie tak dávno:
[odkaz]
[odkaz]
Díky, díky. Edsel nakonec podlehl tlaku a pro poslední modelový rok masku změnil, ale moc mu to nepomohlo... Ford na tomhle projektu prodělal neuvěřitelné peníze. Vidíš, Borgward by mě nenapadl, ale evidentně je to tak. Nakonec osud obou značek je podobný, i když Edsel byla jen uměle vytvořená koncernová, zatímco Borgward byl koncernem sám o sobě (Borgward, Hansa, Lloyd). Edsel byl zrušen v roce 1960, Borgward padl o rok později. P.S. Ten červený je krasavec!
Tieň na ňom už ostal... Ale nejak za ním nesmútim, nebol to žiadny krásavec, ani technicky ničím výnimočný. To Borgward je iná šálka kávy, až sa divím, že sa ešte nikto nesnažil tú značku vzkriesiť.
Tak se nám ukázal oficiálně. Co naplat, začneme :-) ...
...jakožto stoupenec "Avantime ery" jsem fandil dokonalému, nadčasovému designu Scénicu II., který byl ve svém smyslu bezkonkurenční. Na stejné vlně byl i interiér, který zastával styl, v porovnní s konkurencí naprosto jedinečný...
...exteriér nového vydání je bezesporu zdařilý. Příď je velmi elegantní, stejně tak jako ladný profil s tvaroslovím, které definovala Laguna. Zádě jsem se ze špionážních fotek trochu bál, nicméně špatné to není. Přesto se mi ale víc líbil předchůdce...
...interiér je krásný a příjemný už od pohledu. Renault zkrátka interiéry umí. Počínaje Lagunou, nositelkou nejstylovějšího interiéru střední třídy...
...
Scénic nezklamal a myslím, že pozici etanolu znovu obhájí. Ale jedno mu nikdo neupře - průkopnictví. První kompaktní MPV, to je krásné označení... :yes:
Takže nadpis, který jsem chtěl původně napsat ("My z Kačerova") se nekoná.
Jak se Renaultu na jednu daří vylepšovat špatnou pověst jen velmi pomalu, tak se jim daří snadno si přisvojovat různá prvenství. Snad vždy by se dalo najít nějakého předchůdce. Renault je ale dokáže chytře vnutit Evropanům ve velkém počtu. Strhne na tuto vlnu zákazníky i konkurenci. My máme díky Renaultu širší výběr.
I když to první MPV (Jak je vlastně přesně definováno?) je pro mne opravdu od Renaultu: [odkaz]
Twingo nabídlo mimořádně variabilní uspořádání interiéru, bývá považováno za symbol modularity segmentu. Takové variace se sedadly dodnes nenabízí část i nových konkurentů...
Ale i ten Wagon R jde v podobném, i když přeci jen trochu jiném duchu.
...velkoprostorová MPV opustilo, to je pravda. Na jednu stranu je to škoda. Ale i tak mi nevadí, i když předchůdce byl velmi originální a rozpustilý... nesledoval konvence, což mám rád :-)
Nevadí mi nové Twingo, to by sme sa chápali zle. Absentuje to staré.
Milý výraz, lôžková úprava sedadiel, zhrnovacia strecha...nebolo nič výnimočné vidieť na francúzskej riviére dovolenkujúcu zamilovanú dvojicu práve v takom malom milom Twingu... ;-)
Klasická čtyřka je vlastně takovým crossoverem - stavba je vyšší a nebyl pro ní problémem ani lehký terén. Mix lidovky, SUV a MPV... :-) Nový design Renaultů se mi zezačátku nelíbil, také mám raději Avantime éru... začínám nové Laguně, Méganu a všem derivátům přicházet na chuť....
Jsou vlastně dvě skupiny aut, no možná tři. Jedny jsou prvoplánovitě líbivá, třeba takové Mondeo. První týdny bylo prostě "awesome", ale dnes ho beru jako jeden z největších kýčů střední třídy. Druhou skupinou je právě Laguna. Na první pohled šokuje, nelíbí se, ale postupem času v ní pozorovatel nachází křivky, které dříve neviděl. Například její profil a křivka linie zadního bočního okna je naprosto dokonalá.
Třetí skupina je taková, co šokují, ale ani čas jim nepomůže. Příkladem Multipla. Tedy mě se líbí její originalita a kolegialita jejich majitelů, ale o mnoho více toho není. Kam ale zařadit Fabii? Jsou tam prvky, které zaujmou, ale ta disproporcionalita je nezkousnutelná.
ten stříbrný je vážně moc hezký.. zato ten červený vypadá.. no slušně.. skrátka mu to nesluší >:D ještě toho zlatého bych chtěl vidět v reálu.. jednotný designový styl renaultu se začíná jevit jako velice vydařený.. :yes: všechny vozy na sebe navazují a odkazují což je určitě dobře.. kam se hrabe škoda se svými paskvily stylu facelift octaviaII, fabia scout a yeti... :no: jen ta záď nového scenicu mi příjde taková kulatá ala VW.. :-| každopádně nový scenic bude trhák, přejme mu to :yes: kvality na to má :-!
SCENIC II nebolo nič iné, než kvadratické auto(ešte viac kvôlo ostrým hranám), ako každé iné MPV a etalon je jednoznačne(JEDNOZNAČNE) VOLKSWAGEN TOURAN.
Ale trt aj dva orechy....ukáž mi na Scénicu II ostré hrany, ty mudrlant.
Volkswagen s Touranom (tradične) zaspal dobu. prišiel na trh medzi poslednými. Nie je a nemôže byť etalónom triedy kompaktných MPV.
jediná vec, čím sa vymyká priemeru, je objem kufra. Tým to začína aj končí. Vo všetkom ostatnom je vyslovene priemerný, rodinu, hlavného užívateľa MPV-triedy neláka o.i ani pritvrdé pruženie, ani vysoká cena. O absencii maloobjemového diesla ani nehovorím.
Tvarovo nie je Touran nijak nápaditý, naopak, je to snáď najnudnejšie auto v segmente. Navyše netrhá rekordy ani v spoľahlivosti. Čím teda má byť akože etalónom?
Bláboly, Touran není etalon ani omylem. Touran přišel na trh, ovládaný Scénicem, Zafirou a popřípadě i Picassem pozdě, navíc má velké prohřešky ve spolehlivosti... :no:
Testů je plno. Co takhle AutoBild? Neříkám, že je to nejspolehlivější zdroj, ale tři Volkswageny se na konci tabulky neumístily náhodou. Ale stejně je to zajímavé, sledovat ten kontrast - první místa Mazda, poslední VW, přitom se jedná o jeden mainstream...zajímavé :-)
Dnes ma Renault celkom potešil. Ako Scénicom tak aj Méganom Grandtour.
Máme 6-ročné Kangoo (ktoré nemalo žiadnu poruchu) a nový Scénic je potencionálnym nástupcom. Je pravda že Grand pôsobí vyváženejšie ale aj krátka verzia ujde.
Zaujímavé je že Scénic III. pôsobí skôr ako sportcombi (hlavne ten čierny). Až mi z profilu pripomenul eRko od Nemcov..
Odporúčam. Nové Kangoo by som nebral. Voči pôvodnému hrozne, až nezdravo pribralo, ani tvarovo už nie je veľmi príťažlivé. Plusom je priestor, mínusom obrovská čelná plocha (zbytočne, vzduch nad hlavou veľmi nevyužiješ pokiaľ tam nemáš dáke police alebo to nenakladáš kartonmi alebo niečím podobným) a pomerne veľká spotreba - chlapík od nás z ulice sa hnevá, že s prakticky rovnakým motorom ako jeho prvé Kangoo (1.5 dCi) skoro o liter a pol viac (konkrétnejšie cez 7 litrov).
To sa mi zdá už docela dosť. Hoci s podvozkom zo Scénica II naozaj nemusí byť zlý...
Scénic ako taký už je iný svet voči viac-menej užitkáčiku Kangoo. Priestor a pohodlie ponúka v inom balení, o poznanie príjemnejšom. Zvukové prejavy sú tlmenejšie, výbavy úplnejšie, materiály a spracovanie na vyššej úrovni. O dizajne snáď ani nemá cenu hovoriť. ;-)
Tak teda nevím jak autor článku myslel tuto větu: "Zajímavostí jsou také tři dvanáctivoltové zásuvky – jedna vpředu na středové konzole, další pro cestující ve druhé řadě a třetí v zavazadelníku". Scénic II má (alespoň v nejvyšší standardní výbavě) 4 12V zásuvky (1x středová konzola, 1x schránka mezi předními sedadly a 2x před druhou řadou sedadel), takže zde bych ty 3 (pokud je spočítali správně) viděl jako pohoršení se.
Informace o třech 12V zásuvkách byla v tiskové zprávě výrobce. To, že Scénic II měl v nejvyšší výbavě čtyři, jsem netušil. Omlouvám se za nepřesnost a děkuji za komentář.
možná u Grandu, mám klasického Scenica. Kromě kůže a navi, maximálka a jsou tam pouze dvě zásuvky, ale za 400 mi ji dodělali přímo do kufru a na stálou pojistku, takže v pohodě.
Já mluvím o krátkém Scénicu II (2003-2006), ten ve standardní nejvyšší výbavě Luxe/Privilége měl interiér v "polokůži" (kombinace kůže a látky) a tam byly standardně 4 zásuvky. Podle toho co píšeš, nemáš nejvyšší standardní výbavu.
vždyť píšu mimo kůže, a ty zásuvky před druhou řadou jsou spíš pro zlost, hlavně když vozíš vzadu děti. U rodinného auta bych preferoval spíše zásuvku v zavazadlovém prostoru.
Jen pro doplnění, nejvyšší výbava u Scénica II (2003-2006) se nazývala Luxe/Privilége a obsahovala standardně polokožené čalounění (volant, řadící páka, boky sedadel a dveřní výplně). K této nejvyšší standardní výbavě se dalo ale dokoupit mnoho nadstandardních prvků výbavy (např. ESP, navigace, měnič na CD nebo plnokožené čalounění).
Jinak k poloze těch 12 V zásuvek, taky bych oželel jednu zásuvku z těch dvou, co jsou pod zadními sedadly, a bral bych ji v zavazadlovém prostoru.
Mám Scenica 2005, ale je to referenčka z Francie, proto možná nějaké rozdíly ve výbavě,já jsem si právě proto nechal dodělat zásuvku do kufru, a hlavně je stále pod napětím. Na co je v autě x zásuvek, když ti po vyndání karty všechny vypnou.
Jakej Tuzing, Piéééro, škoda navazuje na tradici stodvaciáška. Můj strýc měl bílou škodu 120 GLS (jo, to bylo dělo, nesrovnatelné s otcovou 105 L) s černou střechou a byl největší frajer v dědině :-!
Zaujímavý bol pôvodný dôvod, prečo sa strechy striekali matnou čiernou...
Výlisky strechy sa vlnili a s lesklým lakom to bolo neskutočne vidieť. Niekoho napadlo tam mrsknúť matnú čiernu aby sa tie nerovnosti zamaskovali,a ono to fungovalo. Takže najväčší frajer v dedine mal nakoniec šunta s poprehýbanou strechou v čiernej farbe z núdze... >:D
Kdysi pro mne srdcovka - dnes zhrzená láska. Za sebe, byť Renault je dál srdcovka, už ne. To, co jsem si užil s Lagunou II a následně s Vel Satisem, už ne. Byť mi to je líto, protože Ren vždy patřil mezi nejrásnější vozy, ale raději načačanou Němku (tím nemyslím bezcharakterní krabici) než krásnou Francouzku. S vozy je to jak s ženami: Raděj super ženskou, která za mnou stojí, než krásnou kur.vu, která zradí. Ale i tu ku.rvu si každý musí zkusit. Za mě Renault :yes: - pro mne Renault :no::-(
Bohužial si natrafil asi na tie nas.urvenejšie autá z produkcie Renault. Ale s tým 3,0dCi som trochu prekvapený, tí čoho majú si celkom pochvalujú. Horšie to bolo s 2,2 dCi. Ako sa píše dolu 3,5 benzín je najlepšia voľba. Síce to nie je žiadny špička či sa jedná o výkon alebo spotrebu ale je odolný a spolahlivý. Dúfam, že sa z toho poučili a s novými generáciami to bude o veľa lepšie. Možno čas všetko zahojí a z tej sk.rvenej krásky sa stane aj oddaná žena a ty sa vrátiš k starej láske:-)
:yes:;-) uvidíme. Ta 2,2dCi - bracha ji má, 190tis. najeto, od nového a šlape jak švýcary. Já měl pecha na auto, na servisy a i ren čr stál za 3,14ču. Ale dnešní Laguna je nádherná, megoš je povedený, scenic je parádní, ale ... ale uvidíme. To by mě musela nejdříve nasr.at audi..
... že Renault "končí" s většími auty?
Já slyšela že Laguna "do roka a do dne" (max do 2 let a 2 dní) KONČí a Vel Satis KONČí a Espace (asi také) KONČí? 8-s
NEslyšel jste TO někdo? Je to PRAVDA? ;-\
Niečo také sa hovorilo, ale bohvie, kde je pravda. Skôr si myslím, že to bude odozva krízového stavu v priemysle a ekonomike. Takže všetko možno pltí len do najbližšej zmeny. Kríza skončí a možno sa dočkáme vlajkovej lode Renault s 5-metrovou dĺžkou a dieslom V6... ;-)
... a přelepeným logem SAMSUNG na kapotě? ;-)
NEeřekla bych že to až tak PŘÍMOU souvislost s krizí, celá sekce byla pří uzavřena již vloni a to se pak zas tak "snadno" dohnat NEdá (tedy "přelepit" to logo na Samsung Auto a dát tam Renault - Vel Satis - to jistě jsde - ale ta "renaultí" specializace na "nižší" vozy včetně "úplného dna" s logem Dacia - ona to asi NEbude náhoda ... navíc prodeje "nahoře" a nejen u Vel Satis prý "skomíraly/skomírají" - což bych asi i věřila)
Pěkný den :-)
Á,dobrý den přeji ;-) -> hvězda má neomluvenou přítomnost >:-[] ...
Mám dotaz pro upřesnění->jaká sekce již byla u Rencků uzavřena?
Že prodeje Vel Satise nebyly zrovna povzbuzující je fakt,že Espace má problémy díky S-maxu a Galaxy generalita věděla a údajně se tomu měl podřídit design nástupce...
Rozumím tomu,že člověk míní a čas mění ;-) ,nicméně ukončení výroby střední,vyšší střední a velkého mpv je krok radikální,s velice komplikovanou(pokud vůbec ještě možnou)cestou zpět...
Já měla HLÁŠENOU NEpřítomnost! ;-)
Já (dopředu) HLÁSILA a "dovolovat se" jsem se byla (a něco NEvhodného jsem snědla - již NIKDY ... no pro nějaký čas ... do "exotických" zemí!)
Mne to TAKÉ (trochu) překvapilo, ale půjde prý i o Renault Laguna! "Vrcholem" prozatím zůstatne ... nějaký Megane MPV - a vypadá to že to NEní "kachna" (již ze 2 zdrojů jsem to slyšela).
Možná u Renault také "hrají" na "trend" budoucích "menších" vozů ... možná (a v té střední atd. třídě prostě německé značky převládají - a POCHOPITELNĚ Citroën C5 (že - zrovna jsem četla že "vyhrál" jakousi soutěž či co o NEJ- interiér, vloni o NEJ- taxi ... prostě laguna možná OPRAVDU se NEprodává ...)
"Prodávám" jak jsem "slyšela", ale "působí" to na mne že to PRAVDA je ...
PS: DĚKUJi za "pěkné" uvítání, já ještě "pártisíckmdaleko" jsem, ale zítra "do zimy" odlétám...
Pěkný den ;-)
Tož tě vítám mezi námi "bohémskými klávesáky" >:-[] ...a milosrdnou zažívací rehabilitaci >:-[] ...
Tyto informace se tiskem objevily cca před 14 dny až 3-mi týdny i s výčtem produktů a řad ke zrušení+spekulace o výrobní náhradě Samsungem v Koreji...
Nicméně mne zaujalo ve tvých řádcích tvrzení,že již byla uzavřena celá sekce a ptám se jaká,neb nic nevím a Rencek mlčí a mlčí... ;-)
Děkuji (za rehabilitaci - popravdě JE třeba ;-\ ), děkuji za let (tam snad ok, jen pak ještě z Wien do Prahy ..)
Já na ty informace "narazila" až tady - a PROČ a ŽE renault "mlčí" - to až tak "překvapivé" není - jestli platí ta "má" verze (že "vyšší/dražší" kategorie vozů Renault "úplně/definitivně" končí) už VŮBEC se NEdivím (to se asi "diplomaticky" vyhlásit NEdá) - NEjsem fanynka renault (i když KDYSi kdysi VELMi dávno jsem jedno Clio 1.8 16V - což byl možná snad "nejživější" vůz co já kdy - měla), ale "pár" vzpomínek na kamarádovo Fuego a R25 atd mám a je-li pravda že toto "končí" ... trochu "líto" mi to je ;-\
... a další evropské "nadvládě" loga vw to (bohužel) asi "přispěje"
Pěkný den :-)
Já Rencka můžu,cením si jeho odvahy jít občas proti proudu(sám jsem bohužel nikdy vůz této značky nevlastnil),respektuji jeho bohatou historii a pokud by mělo dojít k onomu útlumu,nebo spíše téměř k hybernaci či řízené euthanasii,tak mne to nepotěší ;-\ ...
Velký Carlos je zvláštní týpek,úspěšný manager->dle mne spíše krizový a svým způsobem je za nynější situaci taky tak trošku zodpovědný(např.vývoj a příprava L III již probíhala za jeho velení...o Meganu,Koleosu nemluvím...)
A "jednotná VW evropa" mě děsí...