Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i40 Kombi 1.7 CRDi na 100.000 km: Žádný zázrak nečekejte

Vypadalo to na bezproblémový průběh testu. Jenže to by si redaktoři nesměli stěžovat na odhlučnění kabiny, prodlevu při rozjezdu, přehnaně komfortní pérování a odtažité řízení. Všechno korunovaly koroze, spotřeba a elektronika.
Zpět na článek
20. 6. 2014 10:09
20. 6. 2014 11:20
20. 6. 2014 13:33
20. 6. 2014 13:40
20. 6. 2014 13:59
20. 6. 2014 14:01
20. 6. 2014 14:05
20. 6. 2014 15:05
20. 6. 2014 16:30
20. 6. 2014 16:37
21. 6. 2014 11:56
20. 6. 2014 22:05
20. 6. 2014 10:34
20. 6. 2014 11:16
20. 6. 2014 11:20
20. 6. 2014 11:44
20. 6. 2014 11:29
20. 6. 2014 12:30
20. 6. 2014 14:12
23. 6. 2014 11:40
20. 6. 2014 12:55
20. 6. 2014 13:28
20. 6. 2014 13:55
20. 6. 2014 20:25
20. 6. 2014 13:32
20. 6. 2014 13:45
20. 6. 2014 14:19
20. 6. 2014 14:34
20. 6. 2014 18:03
20. 6. 2014 20:27
21. 6. 2014 09:38
23. 6. 2014 17:16
20. 6. 2014 13:57
21. 6. 2014 01:04
20. 6. 2014 14:12
20. 6. 2014 14:18
20. 6. 2014 14:38
20. 6. 2014 16:46
20. 6. 2014 19:54
20. 6. 2014 20:20
20. 6. 2014 22:49
20. 6. 2014 22:51
21. 6. 2014 05:29
23. 6. 2014 12:49
21. 6. 2014 00:22
21. 6. 2014 13:51
21. 6. 2014 14:53
21. 6. 2014 14:55
Avatar - KANKUNEN
20. 6. 2014 10:02
Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
a že jich bylo. Jako alternativa ke koncernu je Mondeo, Insignia, 508 a MZD 6.
Rozbalit vlákno
46
Avatar - Ozzman
20. 6. 2014 10:08
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Tohle mohlo válčit cenou a pro někoho atraktivním dizajnem, v plné palbě nevypadá špatně. A pokud by třeba lehce jeté 1-2 roky staré stálo o 30% míň než konkurencem, umím si ho na 3-4 roky představit, jako auto, na které bych se šel alespoň podívat... Bohužel jak tak čtu, tak po 100 000 km (což je takový průměrný nájezd po dvou letech pro auta střední třídy) by byla třeba dost investic... děkuji, radšej zas Mondeo :-)
Avatar - Kubis001
20. 6. 2014 10:21
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Akorát si zapomněl, že na firmu na teto vágen dostaneš od Korejců štědrou slevu skoro 30%. Takže to už se uvažovat vyplatí.
Stejně bych to ale asi nebral, ten motor je docela děs.
Avatar - Ozzman
20. 6. 2014 10:24
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
No, já nemám firmu, takže mi tohle opravdu, ale opravdu moc nepomůže.

P.S. podívej se na české bazarové ceny těhle vágenů. 2-3letá auta se pohybují pořád na 400 tisících +/- . Za to je stejne starej Pašík...
20. 6. 2014 10:27
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Přesně, to stokrát radši pašíka. >:-[]
Avatar - Ozzman
20. 6. 2014 10:32
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Ostatně, jelikož tohle je má cenová (rozuměj, sleduju to), tak za ty prachy koupíš cokoliv z mainstreamu v obdobné "náloži" i motorizaci. Mondeo, Superba atd...
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
21. 6. 2014 14:45
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
s
chcíplíma evromobilkama budete mít na pracáku depky !!

PODPORUJTE EVROPSKÁ AUTOMOBILY !!

PS: výjimku má pouze elektromobil KIA Soul EV [odkaz] [odkaz]

jen to dobrý soudruidi ;-)

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - wakantanka
20. 6. 2014 13:30
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Cena je vec jedna, že ten Pašík bude mať reálne raz toľko km ako na tachometri a v serviske je vec druhá >:D Počul už niekto, že na kórejcovi stáčali km? Ja nie, takže zrejme jedna z mála výhod >:D
Avatar - dal
20. 6. 2014 13:35
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Možná to někdo stočí opačně(přidá 100) nevěřili by mu, že to má teprve 80tis. když to vypadá na 300! >:D
20. 6. 2014 17:07
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
>:-[] >:-[] >:-[]
20. 6. 2014 17:07
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
>:-[] :yes:
20. 6. 2014 10:26
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Na firmu možná, ale to se tak musí podbízet, aby to vůbec někomu udali? >:-[]
Jako soukromník bych se tomu vyhnul velkým obloukem :no:
20. 6. 2014 10:52
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Ani za slevu mi to nestojí... :-! :*)
20. 6. 2014 11:34
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Tak třeba na Passata jsme teď na firmu dostali 22% a na Oktávky 18% .... Tudíž se cenový rozdíl smrskává na 10% a stále se bavíme o pouze 1.7-čce v autě střední třídy ...
Avatar - KANKUNEN
20. 6. 2014 10:22
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Pánové, skáčou mi tam plusy nebo mínusy? ;-) Prosím o průběžné sdělování, protože to jaksi nevidím.
Avatar - fOE
20. 6. 2014 10:27
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Prubezny stav je 2:0 pro Kankunena. Uvidime po prestavce... :-)
20. 6. 2014 10:27
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
>:-[] :yes:
20. 6. 2014 10:28
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Co se tady dneska hraje? Fotbal? Hokej? A kdo je soupeřem, Mondeo, 508, M6? Pak tipuju 0:5 >:-[]
Avatar - KANKUNEN
20. 6. 2014 10:29
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Díky, snad to neotočí odpoledne ranní šichta z Nošovic. >:D
20. 6. 2014 10:50
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
>:-[] >:-[] >:-[] Musíme doufat :yes:
20. 6. 2014 12:35
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
niekto uz zaklada ucty aby mohol :no:
Avatar - Ozzman
20. 6. 2014 10:30
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
No, to by mne zajímalo, kdo to zase vymyslel... taky to nevidím, jediné co jde, je odhlásti se, pak se uvidíš jako ostatní uživatele zde :-)
20. 6. 2014 10:45
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Musíš se odhlásit, aby ses neviděl šedě a bez +/-. Průběžně pořád 2:0 :-)
edit: 2:1 (to mínus jsem já nedal)
20. 6. 2014 10:54
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Já se taky vidím šedě. Psal jsem jim do redakce a prej to je proto, abysme líp viděli každej svoje příspěvky, což má logiku :yes: Takže odhlašovat se kvůli tomu nemusíš.
20. 6. 2014 11:03
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
A to nám ta políčka s počty palců, když už tuhle ptákovinu zavedli, nějak bránila ve vidění našich příspěvků? :-O Někdy mám pocit, že tenhle web dělá Pat a Mat. Jediný pozitivní vývoj poslední doby je (alespoň, co jsem si všiml), že galerie konečně nezaplavuje historii a náhledy jsou horizontálně.
20. 6. 2014 12:04
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
No jo, jenomže když se přihlásím, vidím sice své příspěvky, ale už nevidím, jak si vedou. Nedá se říct, že bych tím vysloveně žil, ale občas se kouknu, kolik lidí jsem nas*al a to teď bez odhlášení nejde :-)
Avatar - Emel
20. 6. 2014 12:07
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
V chronologickém zobrazení je to vidět pořád.
20. 6. 2014 12:09
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
No jo, já na to ale radši koukám ve stromu.
20. 6. 2014 12:10
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Přesně tak. Občas se podívám přes chronologické, jestli jsem někomu nešlápl na kuří oko. >:-[]
20. 6. 2014 10:10
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Tohle si koupí dobrovolně jen úplnej blb :no:
Avatar - Ozzman
20. 6. 2014 10:12
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Ale notak... jak už sem psal mockrát, za nižší cenu v tom nevidím problém... za stejnou, nebo jen lehce nižší cenu oproti konkurenci bych ho taky nechtěl.
20. 6. 2014 10:22
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Souhlas, za nižší cenu bych v tom neviděl problém ani já. Ale za takový prachy? Tak to radši Mondeo, anebo vůbec nejradši Mazdu 6.
Avatar - Ozzman
20. 6. 2014 10:29
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
:yes:
Avatar - rokyta.p
20. 6. 2014 13:31
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Tohle pseudo-auto si nekoupí jen blb, toto si koupí jen totální kretréééééén >:D :no:
Avatar - dal
20. 6. 2014 13:51
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Ne, to auto si koupí šetřil který si myslí jak se všemi vyj... , jací jsou ostatní idioti když kupují předražené auta a nakonec mu zbudou jen oči pro pláč!
21. 6. 2014 20:58
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
No to si koupí spořík- idiot, který si neumí absolutně vůbec porovnat ceny srovnatelných vozů- Hyundai a Kia jsou často mnohem dražší než konkurence při srovnatelné výbavě a když si vezmu v potaz fakt, že originální náhradní díly jsou často podstatně levnější než od renomovaných značek z druhovýroby, což značí asi pochybnou kvalitu (šetření na materiálech), tak představa že je celé auto sestavené s tak "kvalitních" komponentů mě opravdu neláká ke koupi takového vozu ;-)
Avatar - grifith
21. 6. 2014 21:27
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Takový příspěvek může naspat jen člověk naprosto neznalý problému. Tyto výkřiky jsou opravdu jen důvodem k pousmání nad prachbídným přehledem jeho autora.
Tu teorii o ND si nechej patentovat, ta je fakt skvělá >:-[]
21. 6. 2014 22:12
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Zajímalo by mě, kolik místních odborníků vůbec kdy kouklo nějakému autu pod kapotu, natož aby jej viděli rozebrané do posledního šroubku, nebo kolik místních odborníků někdy nakupovalo ND a porovnávali si ceny od různých výrobců, zjišťovali si kdo dodává které automobilce do přímo do výroby, a jakou kvalitu mají ND různých značek z druhovýroby..... apropos to není teorie o ND- nakupovala jsem již hodněkrát ND na KIA/ Hyundai a pokud seženu originální náhradní díl v originální krabičce citelně levněji než od značky která má nějaké renomé a slušnou kvalitu, tak to člověka nutně musí donutit k tomu aby se zamyslel, jak je to možné- a jaká tedy asi bude kvalita příslušného ND....
Avatar - grifith
21. 6. 2014 22:36
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Klidně mi o tom povyprávěj, já do toho nevidím a nikdy jsem auto neviděl. >:D
Klidně sem pošly printscreeny těch nehorázně rozdílných cen ve prospěch originálů. Když už jsi taková odbornice na náhradní díly, výrobci si podle tebe díly na své vozy vyrábějí sami? A pokud ne, tak od koho tedy díly berou? Klidně rozveď i to, jaké značky prodávají korejci jako originál a co proti tomu považuješ za kvalitní značky ND s renomé.
21. 6. 2014 23:00
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Odborník na ND rozhodně tedy nejsem a ani se do té pozice nepasuju, jenom díly nakupuji poněkud častěji než většina běžných lidí a všímám si různých nesrovnalostí..... Rozhodně jsem neřekla takovou blbost, že by si automobilky vyráběly díly samy, (jenomže z výrobců příslušného dílu si vyberou ty, které se hodí pro jejich produkci a nadiktují si příslušné parametry a kvalitu s níž souvisí cena) a už z tohoto nařčení je evidentní, že mě máš za totálního idiota a s člověkem, který má ke mě tento přístup nemíním dále diskutovat.
Avatar - grifith
22. 6. 2014 08:40
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Takže si to shrneme, nějaký argument, kterým bys podložila své tvrzení, nemáš. Pokud to své prohlášení podpoříš a ukážeš nám, jak jsou běžně originální díly korejců mnohem levnější než díly z druhovýroby, tak se můžem posunout dál. Měla jsi prostor nám ukázat, co nám korejci nabízejí v rámci originálních ND za šmejdy a bohužel...
Já nikde netvrdil, že by jsi to také řekla, pouze jsem se tě zeptal, zda-li tušíš, odkud výrobci berou své díly na vozy a prodávají je jako originály.
Pokud neumíš diskutovat, což je v tvém případě evidentní, a dokážeš se pouze urážet a obviňovat ostatní, pak opravdu je diskuze s takovým člověkem zbytečná...
22. 6. 2014 12:00
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Já jsem nikoho neurážela narozdíl od tebe, já jsem se ptala, zda tedy alespoň ty víš o čem mluvíš, když jsi mě obvinil prakticky ze lži- taktéž bez důkazu, že nemám pravdu, a co si budeme nalhávat, skutečných odborníků je celkově na těchto diskusích jako šafránu, takže to bylo holé konstatování faktu. Jako příklad mohu použít starší KIA sportage- originální přední tlumiče bez slevy v autorizovaném servisu KIA koupené za 890kč/ks, Tlumiče Monroe na tentýž vůz se slevou 40% v prodejně intercars 1250kč/ks, originální ND na autě vydržel 3 roky a cca 30 000km, Monroe po 5 letech a 50 000km bez potíží při stejném použití vozu v terénu. ve všední den zjistím další příklady co se týče ceny a napíšu je sem.
Avatar - grifith
22. 6. 2014 12:36
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Kde, respektive čím, jsem tě prosím urazil? Jinak pokud se domníváš, že správná odpověď na otázku je otázka, to si pak nebudeme moc rozumět.
K těm dílům, příklad pěkný, ale zkus prosím něco aktuálního, píšeš o starší Sportagi, tedy předpokládám první generace, což je pěkný kus historie. Pokud na tomto základě hodnotíš složení aktuálně vyráběných modelů, no ...
Určitě můžeme v týdnu pokecat nad cenami, z hlavy to taky nedávám, ale systém mi určitě napoví, jen doufám, že nebudeme debatovat nad "veterány".
20. 6. 2014 17:10
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
>:-[]
Avatar - vabis
21. 6. 2014 00:25
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
h.o.v.ňajs je pro nemotoristy, dyť to tu kucí hlásím pořád ;-)
20. 6. 2014 13:29
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Hyunda i40 dostal 9 trestných bodů (32 místo), Ford Mondeo 24 bodů ( 77 místo), Insignia 14 bodů (51 místo) a koncernový Passat 41 bodů (104 místo)... To vypadá jako horší alternativy...
23. 6. 2014 10:36
Re: Tohle si koupí dobrovolně jen mačo grande
Ale fuj, ošklivá fakta! To sem netahejte (nebo se nedivte, že máte víc mínusů než plusů).
Avatar - Ozzman
20. 6. 2014 10:06
A takhle to dopadlo
Pro mě velké zklamání, ano.. může jít o jeden kus, stejně jako se obhajoval Touran, ale také to může být obraz celé modelové řady.

První pořádné kombi od korejské značky, takové auto, které by v bazaru mohlo jít na dračku minimálně stejně dobře, jako olítaní pasáti či mondea s oktávkama a to za nižší ceny. Bohužel po přečtení tohoto článku si to spousty bazarových kovbojů rozmyslí, včetně mne.

To, že se mi extra nelíbí a jako nové bych si ho koupil jen v případě nižší ceny nebudu brát v potaz. Pokud by vydrželo to, co evropská auta ( včetně Renaultu, i ta Laguna dosáhla lepšího hodnocení), tak bych i za nižší cenu oproti konkurenci lehce jetého ročního či dvouletého auta o koupi eventálaně i uvažoval. Ale rez je mor... sám sem si svojí blbostí narušil antikorozní ochranu a mám s tím nyní těžkou hlavu...

Zajímal by mne názor na tohle auto od někoho, kdo ho má/zná a jak vypadá jeho stav a co s ním bylo v nepořádku?
Rozbalit vlákno
52
20. 6. 2014 10:17
Re: A takhle to dopadlo
Strávil jsem s ním naštěstí jen jednu služebku. Po kvalitní silnici jsem odpružení příliš netrápil, takže jsem nenabyl takových dojmů, jako redaktoři SM. Navíc mám raději francouzské ladění podvozku než koncernové, měkký podvozek mi nevadil. Spotřeba je otřesná, já měl s 90% dálnice v Německu 7.7 (byla to 100KW veze). Tohle rozhodně není manažerský vůz, chybí mu pořádný motor. Koupit se to dá jen za nějakou extra skvělou cenu a protože jako fleet si to může vzít snad jen nějakej čínskej nebo korejskej výrobce telefonů, nebude ani moc bazarovek.
Kdysi se to srovnávalo se Superbem, z mého pohledu je to úlet. Oktávka nebo Golfu, která jsou o třídu níž, to může konkurovat jen cenou, ničím jiným.
Avatar - Ozzman
20. 6. 2014 10:26
Re: A takhle to dopadlo
Oka.. díky... nevkládal sem do toho velké naděje, ale vzít ho 2-3 letej za bratru 250-300 tisíc, 3 roky na nem odjet a dát dál do oběhu bazarů mi nepřišlo až tak od věci. Bohužel jak píšeš, tak spotřeba je opravdu vysoká, kvalita teda asi taky nic moc a navíc cena se pohybuje o 100-150 tisíc výše :-) No chance..
20. 6. 2014 10:35
Re: A takhle to dopadlo
>:-[] :yes:
20. 6. 2014 10:36
Re: A takhle to dopadlo
Víš co, já v interiéru neměl výhrady, sezení, výhled, elektronika asi v poho. Ale ten motor. Deklaruje 100kW, ale prostě s tím autem to jede blbě a žere. Možná by lepší volba byl benzín, ale ani tam není nijak extra výběr. Auto bylo skoro nové (11tkm), mělo 4měsíce, takže nějaké vrzání se nepředpokládalo. Jak jsem psal kdesi u 508, za stejné prachy mohu mít 508 s 2.0HDi a to je jiná káva. Též má jistě své mouchy a ač nejsem příznivce koncernu, vzal bych si raději oktávku nebo golfa kombi.
Avatar - Ozzman
20. 6. 2014 10:43
Re: A takhle to dopadlo
Jojo... ono i to benzínové GDI 99kw není taková raketa a jezdí to obdobně, jako klasická MPI od VW se 75kw :-)

Onehdá sem jel i Tusconem s V6 a taky mne to neposadilo na zadek... nevím, jak je to možné. Jediný Hyundai motor, který mi přišel opravdu dobrý (teda na dynamiku, spotřebu sem za tu chvíli neřešil), bylo 2.2CRDi ve faceliftovaném SantaFe II. generace, to mělo necelých 200 koní + ten konkrétní motor měl chip na 260. To jelo už hezky :-)

Ještě nebyly špatné klasické benzíny (vvt ?) ve starých Ceedech ( to už ale i z ceedu, tak i z hynudaní vymizelo ne? )
20. 6. 2014 10:48
Re: A takhle to dopadlo
No oni nabízejí i dvoulitrovej benzín se 130kW.
ta 1.7 není špatnej motor, ale tam max do i30/Ceed. V i40 to není nic moc a někde snad attila psal, že ve spojení s automatem je to ještě horší.
20. 6. 2014 10:52
Re: A takhle to dopadlo
i40 je už na ten motor velká a hlavně těžká :no:
20. 6. 2014 10:56
Re: A takhle to dopadlo
Pak je dost trapné, že se jim tam ta větší nafta nevejde.
Avatar - Ozzman
20. 6. 2014 11:03
Re: A takhle to dopadlo
To by mne zajímalo, jak ten 130kw dvoulitr doopravdy jede :-) Je to jen obyč atmosféra ne? Má to podezdřele velký výkon bez "pomocníčků" :-)
20. 6. 2014 11:07
Re: A takhle to dopadlo
Podle všeho by s tím autem měla jet nejlíp. Ale nevím, nemohu soudit. Ani kolik to žere. Asi to nebude motor do města. A na dálnici - nevím...
20. 6. 2014 11:17
Re: A takhle to dopadlo
Pokud vím, je to atmosféra (GDI). 99 kW na 1,6 také není málo. Tenhle údaj ti ale neřekne moc o projevu. Co si budeme namlouvat, každý den ti udělá větší radost pěkný průběh momentu, nějaký ten kW na špičce oželíš.
20. 6. 2014 11:23
Re: A takhle to dopadlo
zvlášť ve městě.
Avatar - Ozzman
20. 6. 2014 11:24
Re: A takhle to dopadlo
Tak tak... :-)
20. 6. 2014 11:53
Re: A takhle to dopadlo
130 kW aka 177 koní má 2.0 GDI možná jen těch korejských polochcíplých... jinak to jede jak 110 kW...
20. 6. 2014 10:35
Re: A takhle to dopadlo
SM? Na fotce máš logo AutoTipu, navíc se domnívám že to bude matroš z německý redakce AutoBildu, protože ty dělají stotisícáky.

Jinak s tebou souhlasím, tohle není manažerský vůz ničím - hlavně image, motor a plasty zůstaly někde na půli cesty mezi Koreou a ČR >:-[]

Měl jsem bohužel tu čest, nebo spíš smůlu s jedním kusem nějakej čas jezdit a řeknu vám, pánové, že nastavení řízení je úplně otřesný, to si připadáte jako kapitán zaoceánský lodi, přehnanej komfort pérování mi taky vadil a vůbec nejvíc rány od podvozku až hrůza. :no:
20. 6. 2014 10:45
Re: A takhle to dopadlo
Sorry, ukoukl jsem se, celý test jsem ještě nečetl, nechám s to na víkend. Jen jsem přidal svůj dojem z nějakých cca 2400km za volantem.
Rány do podvozku jsem si neužil, většinu jsem strávil na německé dálnici. Odpružení mi nevadilo, ale komfortní odpružení umí francouzi líp. Kdbych hledal auto této kategorie, rozhlížel bych se jinde.
Avatar - Emel
20. 6. 2014 11:16
Re: A takhle to dopadlo
Kteří Francouzi? Třeba Laguna už není co bývala...
20. 6. 2014 11:21
Re: A takhle to dopadlo
S lagounou jsem měl tu čest jen s II. A ta byla plavná. Z posledního roku mohu říct 508, 308HB, C4P, DS5. Takže PSA. Od Renaultu jsem nezkusil nic, jen Sandero. Uznávám, že se budu muset polepšit.
Avatar - Ozzman
20. 6. 2014 11:23
Re: A takhle to dopadlo
II a plavná? Možná na malých kolech s vysokým profilem. Byl to pohodlný dálniční křižník, ale já ji jezdil na 17" 225/45, což dost plavnosti eliminovalo. V zimě 16" 205/55 a stejně to do plavnosti první generace mělo daleko :-) Díky velkým kolům i docela seděla v zatáčkách, jen trochu odskakoval zadek na nerovnostech.
Měl sem ji 3 roky, tak vím :-)
Avatar - Emel
20. 6. 2014 11:30
Re: A takhle to dopadlo
Jo, Laguna II Grandtour na 16" je parníček, pohodové auto. Třetí generace přitvrdila...
20. 6. 2014 10:24
Re: A takhle to dopadlo
Mě se nelíbí už jen ten design, taková korejská šaráda la-la-la. Ale jak říká Ozzman, na tři čtyři roky klidně. Jenže když se podíváte co všechno se jim pokazilo, tak co s tím pak bude člověk po třech čtyřech rokách dělat? Jenom solit v servisu, protože jako ojetinu to nikdo chtí nebude. Za mě :no:
Avatar - Ozzman
20. 6. 2014 10:28
Re: A takhle to dopadlo
Však já to psal s tím, že sem o tom přemýšlel, než sem si přečetl test ( a podíval se na bazarové ceny) >:D Ona to může být vyjímka, takzvaná statistická odchylka ( že Jossalito, jako u TSI:D , ne sranda), ale i tak bych to radši neriskoval.
20. 6. 2014 10:36
Re: A takhle to dopadlo
Neriskuj a vyber osvědčenou evrospkou klasiku >:-[] Pak nebudeš přinejmenším za exota >:-[]
20. 6. 2014 10:39
Re: A takhle to dopadlo
Focus? >:D
Avatar - Ozzman
20. 6. 2014 10:39
Re: A takhle to dopadlo
Ale neboj... já si počkám na AmerickoEvropský Ford Fusion, teda Mondeo... snad ho nezfušujou moc ;-)