Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Ford Kuga 1.6 EcoBoost 4x2 – Žádná ostuda

Ford Kuga druhé generace jsme v testu již měli. Tentokrát jsme však místo plně vybavené čtyřkolky v turbodieselu otestovali základní benzinovou předokolku.
Zpět na článek
25. 6. 2014 16:47
Re: predaje kugy hovoria za vsetko
Samozřejmě, že to jde. Ne na každé trase, ale jde.
25. 6. 2014 15:58
Re: Spotřeba?
Ale na průměr Kugy už zapomněl. Navíc si nejsem jistý, jestli jsou to všechno předokolky.
Avatar - Atlis
25. 6. 2014 01:59
Re: Kuga dospěla
Tiez si myslim, ze nova Kuga je fajn a je to urcite celkovo lepsie auto ako prva generacia.

Ta mala snad iba jedinu vyhodu... dvaajpollitrovy patvalec. :-)
25. 6. 2014 00:15
Re: Spotřeba?
Kdyz do toho jeste montovavali petivalec, tak testeri jezdili za 10-11.
25. 6. 2014 00:12
Re: nezaujimave auto
Copak, zadek ze santa fe se ti nelibi? >:-[]
Avatar - Midlosek
24. 6. 2014 22:16
Re: predaje kugy hovoria za vsetko
Jak jsem psal už v novinkách u mé recenze, první kilometry s novým autem průměr 9,1 l
a od najetých 2500 km se průměr ustálil na hodnotách 7,6 - 7,8 l v průměru.
Jinak za 6,0 l už jsem taky jel, ale bylo to prázdné auto, tam a zpět převážně dálnice a tempomat na 130 km/h.
Avatar - rohYpnol
24. 6. 2014 20:37
Re: test
spotřeba je absolutně OK. Za kolik jezdila 2.0 Octavia? S lehkou nohou a větrem v zádech a pod 8 to nešlo ;-) Tady se bavíme o pořádné krabici a jestli jde normálně v kombinaci jezdit za 8.5, tak vůbec není co řešit.

Ale pravda, do SUV jednoduše patří diesel (a haldex) :-!
Avatar - rohYpnol
24. 6. 2014 20:33
Re: nezaujimave auto
ix35 působí vedle Kugy asi stejně přesvědčivě, jako Logan vedle Octavie >:-[] ;-)
Avatar - rohYpnol
24. 6. 2014 20:31
Re: skusenost majitela
sedadla vůbec netuším, o čem autor testu hovořil. Přední i zadní sedadla velmi pohodlná a poziica za volantem příkladná.

Pravda, seděl jsem v kožených v TOP výbavě, tak nevívm, jestli se nějak lišily od těch v základu.
Avatar - rohYpnol
24. 6. 2014 20:29
Re: AWD
Až na to, že pokud se při nárazu převrátí, tak následky můžou být dost zoufalé.

A hlavně - tohle vše platí i pro MPV, které jsou opravdu především praktické. SUV má téměř vždy vysokou podlahu, takže prostoru na výšku zas tak mnoho není - a navíc dno kufru je velmi vysoko, což je velmi nepohodlné a nepraktické.

Takže lidi, co kupují SUV jen na silnici, opravdu nechápu :-!
Avatar - rohYpnol
24. 6. 2014 20:24
Kuga dospěla
První Kuga byla na pohled hezké, ale uvnitř neskutečně málo prostorné auto s ne příliš vábným interiérem. Celková praktičnost byla přinejmenším diskutabilní.

Nová generace? Zcela jiná píseň. Interiér působí hodnotně, je neporovnatelně prostornější a praktičtější. Kufr je výborný a na SUV nemá ani příliš vysokou podlahu, takže jasné velmi poctivé body k dobru.

Vlastně mě nenapadá lepší SUV evropské produkce neprémiového ražení. Yeti? Ten se vedle Kugy nedá vůbec postavit. Takže zbývá "jen" japonská produkce... Zato CRV nebo RAV-4? To už bych měl docela zamotanou hlavu. Každopádně Kuga II je úplně jiný level a jsem velmi rád, že se Fordu opravdu povedl :yes: :yes:
24. 6. 2014 17:01
Re: nezaujimave auto
hm, tak asi vsetci v Kanade su na hlavu, je to tam uz druhy rok najpredavanejsie SUV pod nazvom Escape...

[odkaz]
Avatar - Sprint
24. 6. 2014 14:59
Re: Spotřeba?
Mám Yeti 1.8 a spotřeba podobná, je to normální.
Avatar - CommonUser
24. 6. 2014 12:08
Re: predaje kugy hovoria za vsetko
Bola raz jedna Eko-karkulka a zly smradlavy vlk WinDiesel. Horar z Bruselu ho chcel zastrelit, pretoze zasmradil cely les, ale Karkulka slubila DPF pre vlka do zadku. Vlk tym padom nemohol behat na kratke trasy a velmi sa vzdy unavil. Zacal chudak chudnut, kedze zajac z Ruska skor odkluckoval do brlhou a vlk musel behat okolo stromu, kym nedodymi. Nakoniec sa vlk dal na vegetarianstvo a premenil sa na krasneho zeleno zabiaka, aby cakal na pusu od Karkulky a mohol upgradovat na princa. To uz je alen ina rozpravka, mile deti.
24. 6. 2014 10:04
Re: Spotřeba?
je třeba vzít v potaz, že testovaná Kuga je 2x4
24. 6. 2014 09:25
Re: nezaujimave auto
...staci vybrat automobilku, ktera se nevesla z buhvijakych pricin do tvyho portfolia oblibenych a pak jen cucat z prstu. Kdyz to nejde objektivne, tak to svedu na design. Tam se to nemusi obhajovat... :-)
24. 6. 2014 08:59
Re: AWD
Prima, takže jsi si dokázal odpověďet na zbytečnou otázku kterou jsi sám položil na začátku vlákna.
Avatar - sabbath_stones
24. 6. 2014 08:46
Re: predaje kugy hovoria za vsetko
Vysvetlím,
cesta bola zahraničná, celé Maďarsko, Rumunsko atď. Pred začatým som nuloval počítač. Cez Rumunsko e veľa dedín avšak maximálka je 100 km/h. Vidíte, že sa blíži obec, vyriadite, cez dedinu zaradíte 4 a idete 60, ale potom sa stovkou cestuje pomerne ekonomický (6 rých. stupeň ). Takto je priemerná rýchlosť nízka, netreba zabíjať chodcov. Bola tam autonehoda, kde sa kolóna zdržala dlhšie a raz sme povypínali motory, čo znamená že počítač nepočíta čas do priemerky. Určite som stal 5 minúť s naštartovaným motorom a tým priemerná rýchlosť klesla. Predpokladám, že reálne priemer bol cca 87 km/h. 400 km je maďarská diaľnica, ale obchvat Budapešti má obmedzenie 100 km a jeho dĺžka je asi len 25 km. Veľa nákladiakov sa predbehlo a nedalo sa isť úplne plynulo. Nechcel som tráviť čas na cestách ani som nechcel búrať.
24. 6. 2014 07:53
Re: nezaujimave auto
tvoja "odbornost" je vseobecne znama. Precitas testy a uz si odpornik na vsetko 8-s Topper, ten interier je prave styl tvojich korejcov, co sa ti na tom nepaci?
24. 6. 2014 07:51
Re: predaje kugy hovoria za vsetko
Keca. On si vynuloval priemerku na dialnici pri 130tke a potom pozrel na konci dialnice. Jazdim 30-40tisic rocne a priemerku 115km/h som nikdy nemal.
24. 6. 2014 07:50
Re: predaje kugy hovoria za vsetko
To sa mylis, ked idem 400km z Bratislavy do tatier, idem asi 300km po dialnici a 100km po cestach 1 triedy a priemernu rychlost som nidky nemal cez 95km/h a to jazdim po dialnici na tempomate 140km/h. Staci ze chvilu stojis na semaforoch ci v zapche a priemerka klesa.
Avatar - Atlis
23. 6. 2014 21:38
Re: skusenost majitela
mne ked som kugu testoval tie sedacky nepripadali nijak uzke a stavbou tela pripominam skor typickeho slovaka ako priemerneho cinana...
Avatar - Inferius
23. 6. 2014 21:37
Re: AWD
To máš asi pravdu; ale, na druhou stranu, každá bouračka je unikátní.....
Avatar - Atlis
23. 6. 2014 21:28
Re: test
ta spotreba na dialnici je absolutnie v poriadku. 2.0TDCi 163k 4x4 na dialnici pri tej rychlosti berie takmer 8l...

horsie je to so spotrebou 1.6EB 182k 4x4 AT. ten automat ma strasne velke straty, Kuga s nim nie je nijak priliz ziva a prakticky stale sa s tym clovek pohybuje so spotrebou okolo 9-10l.

osobne by som kazdemu, kto sa pre Kugu rozhoduje radil zobrat 2.0TDCi 140k a nechat si odblokovat 163k mapy, ktore su zapisane priamo v riadiacej jednotke. robi sa to cez OBD trva to par sekund, da sa tym usetrit kopec penazi a je to bezpecne.

1.6EB 150k je vhodna pre niekoho, kto jazdi hlavne mesto.
Avatar - twistedTSD
23. 6. 2014 21:26
Re: nezaujimave auto
No to je super, ale běda jak člověk zahlédne Kugu zepředu...
Avatar - Doval
23. 6. 2014 21:25
Re: AWD
Dovodov je viacero:

- jednoduchsie nastupovanie

- lepsi vyhlad

- ked do teba v meste niekto narazi beznym autom zboku rovno do tvojich dveri, tak sedis trochu vyssie, nez je kapota druheho auta. Mozno sa prevratis, ale je to lepsie, ako dostat ranu rovno do hrudnika (takto dostanes do panvy, z toho sa lahsie vyliecis)

- ked do teba mimo mesta celne narazi nejaky magor na ojazdenom 20 rocnom aute, tak ty mu vybehnes hore na kapotu a mas vyssiu sancu, ze sa ti nic nestane

- ked do teba narazi magor v SUV, tak mate rovnocenne auta a tvoja sanca vyviaznut zdravy je vyssia, nez keby si sedel v nizkom aute
Avatar - Inferius
23. 6. 2014 20:33
Re: AWD
jo ten benzín jsi trefil ;-). Ona byla dovezena z USA a v automatu. Třeba ve městě jsem s tím jezdil kolem 14l/100; ale když jsem to pak trochu vydráždil na dálnici nebo nějaké okrsce, tak člověk nevěděl jestli je rychlejší otáčkoměr nebo ukazatel paliva. :-)
Avatar - _Karel_
23. 6. 2014 20:20
Re: nezaujimave auto
mě se kuga nijak zvlášť nelíbí, interiér taky ne.Ale z boku je podle mě kaškaji fakt podobná.Ten se mi naopak líbí.
Avatar - Ozzman
23. 6. 2014 20:18
Re: AWD
Napadlo tě, že některým starším lidem se do toho prostě lépe nastupuje, proto vyhledávají vyšší posaz. Nepotřebují 4x4, sedí výše a nemusí se vozit v ošklivé krabici jak oje třeba nějaké MPV.
Avatar - Ozzman
23. 6. 2014 20:17
Re: nezaujimave auto
Kaškaj mi přijde přeci jen hezčí, ale nemá moc širokou nabídku motorů, tam bych si asi nevybral, ale je hezkej.
Avatar - Inferius
23. 6. 2014 20:08
Re: AWD
no to se jim těžko vysvětluje. :-) Když jsme třeba ještě asi rok zpátky, jezdili s CX-7 tak je fakt, že to byla paráda. Úžasnej rozhled, vysoký posaz a na našich tankodromech přece jenom o něco vyšší komfort než v sedanech atd...
Avatar - _Karel_
23. 6. 2014 20:08
Re: predaje kugy hovoria za vsetko
veľa dediniek, horský prechod, 10 min v zápche lebo bola búračka. To nevypadá jako ecorallye.Normální jízda.Ty dáš průměr 115 přes dědiny? :-!
Avatar - _Karel_
23. 6. 2014 20:00
Re: nezaujimave auto
Zkus se podívat na kugu a kaškaje zboku- možná se budeš divit. Nevypadají až tak rozdílně.
Avatar - _Karel_
23. 6. 2014 19:55
Re: AWD
S tím by se dalo souhlasit.Vysvětli to těm manželkám, co s tím jezdí na nákupy a do školy. ;-)
Avatar - Inferius
23. 6. 2014 19:53
Re: AWD
když nepotřebuješ 4x4, tak není důvod si pořizovat SUV ;-)
Avatar - _Karel_
23. 6. 2014 19:44
Re: Spotřeba úplně v pohodě.
Já měl tdci 3ks, benziny 2 ks a rozdíl je dost znatelnej.Pravda, na dálnici ve 130 tak moc ne.
Avatar - Ozzman
23. 6. 2014 19:38
Re: predaje kugy hovoria za vsetko
Já Mondeo 2.0 Tdci 85kw (2008), dlouhodobá 6.5. Nešetřim ho :-)
Avatar - Ozzman
23. 6. 2014 19:36
Re: nezaujimave auto
No, tak preleť k dealerovi, projeď se a pak to ještě zkus s tím Sportážem v jednašestce, nebo Íiksem pětařicet, jo a taky změř spotřebu dynamiku. Potom povídej něco o špatném benzínu a interiér i když nevypadá, tak je pořád na vysoké úrovni zpracován, včetně materiálů. No jen si běž čuchnout levného plastu do Ix35tky :-)

Tohle není hanění korejců, ale já narozdíl od tebe ty auta viděl více, než na plakátě, Kuga je společně s Tiguanem jiná liga, než H/K.
Avatar - Ozzman
23. 6. 2014 19:34
Re: nezaujimave auto
Klid, musí hájit tu svou korejskou vlnu, která na Kugu nestačí a bohužel už nemůže válčit ani cenou :-)
Avatar - WinDiesel
23. 6. 2014 18:45
Re: predaje kugy hovoria za vsetko
To je neuvěřitelné !!! Hezká pohádka a teď tu o Karkulce prosím.
Avatar - WinDiesel
23. 6. 2014 18:44
Re: predaje kugy hovoria za vsetko
Jojo - 6,4 jsem měl na cestě z jihu Itálie, skoro 4000 km, jízdní průměr 115 km/h - a to je ovšem proti 85 km/h podstatně více. 85 km/h je k smíchu - to je ecorallye.
Avatar - WinDiesel
23. 6. 2014 18:41
Re: Spotřeba úplně v pohodě.
SPRITMONITOR, ne SpriNtmonitor.
Nevím jak ty, já najezdil v Mondeu TDCi 250 000 a o motoru jsem nevěděl. Těch situací, kdy bude benzín tišší a bude to slyšet je opravdu nemnoho. Samozřejmě nižší otáčky dieselu znamenají i nižší hluk, při ustálených rychlostech, delších jízdách.
Avatar - Inferius
23. 6. 2014 18:19
AWD
K čemu je takové auto s náhonem 4x2 ?? ;-\
Avatar - _Karel_
23. 6. 2014 17:44
test
Chválím za dobrý test, za to,že odpovídáte v diskuzi a za to, že spotřebu skutečně měříte, ne jen čtete v PP. Mě spotřeba přijde úplně o.k., jen dálniční 130 vypadá už dost.Ale příměstský a městský provoz za 8- není co řešit.
Avatar - _Karel_
23. 6. 2014 17:37
Re: predaje kugy hovoria za vsetko
To zní skoro neuvěřitelně! Super.
23. 6. 2014 17:37
skusenost majitela
Tak aby tu bol aj nazor niekoho, co na nom jazdi. Vlastnim taketo auto uz 2 mesiace a presvedcil ma pomer cena - vybava - vykon. Sedadla sa mi teda uzke nezdaju a to nie som ziadne "tintitko", v pohode cloveka udrzia na mieste pri ostrejsej jazde. Spotreba po roznych cestach /dialnica + okresky + mesto/ je podla PP 6.9l. Jazda je zabavna, riadenie je presne. Motor je 1.6 prekvapivo uplne postacujuci a skvele reagujuci. Sirsia palubna doska posobi bezpecne. ....a hlavne, nie je ich plne parkovisko, vid KIA
23. 6. 2014 16:21
Re: nezaujimave auto
Jj pokud auta soudíš podle čteni testů pak jsi odborník na slovo vzatý a přímo diskusní klenot. Tvoje názory jistě každého zaujmou a jsou velmi přínosné pro diskusi, nejlépe malých dětí na pískovišti.

P.S. Nezajímavé a zbytečné jsou tvé příspěvky. Kugy se v Evropě prodalo za první čtyři měsíce o cca 350 kusů méně než tvé slavné Kii Cee'd. Tvé příspěvky jsou neprodejné zcela.
Avatar - 3_diamanty
23. 6. 2014 16:04
nezaujimave auto
interier hruza a des... cina hadr..... zvonku taktiez peking style....

za tie prachy? navyse tie ich diesle aj benziny zeru jak svina ( preletel som dnes uz 5 testov kugy a spotreba je problem snad u kazdej kugy ) .. .... ja tym ludim nerozumiem

zlaty tiguan kaskaj alebo sportage :yes:
Avatar - Bristol
23. 6. 2014 15:58
Re: predaje kugy hovoria za vsetko
Galaxy s 2.0 TDCi 103kW (2011) má dlouhodobou spotřebu okolo 6.4l/100 takže dobrý výsledek... :yes:
Avatar - Bristol
23. 6. 2014 15:56
Re: predaje kugy hovoria za vsetko
záleží kudy jezdíš... na parkovištích lepších hotelů a nákupních center většinou potkáš trochu jiný vzorek aut než jinde... ;-)

já Kugu vídám často a to obě generace
Avatar - Choochoo
23. 6. 2014 15:23
Re: Spotřeba?
Tiguan 1.4 TSi 150PS - 9,24
Takze jako vzdy je videt ze ten downsizing ma neco do sebe >:-[]
Treba oproti tomu CRV 2.0 155PS - 8,30 ;-)
23. 6. 2014 14:50
Re: Spotřeba?
Chtěl jsem ještě něco dodat, jelikož jsem ti ale slíbil poslední slovo, tak nedodám :-)
Avatar - iudex
23. 6. 2014 14:30
Re: Spotřeba?
Asi tak, rodina na palube je najlepší šetrič paliva. >:D
Avatar - Ozzman
23. 6. 2014 14:25
Re: Spotřeba?
Tak já ji teda ukončuju, komentů je tu málo a Kuga si jich zaslouží více, tak třeba tímto přispěji ke zvětšení čísla u článku a natáhne to další diskutéry >:D
Avatar - Emel
23. 6. 2014 14:15
Re: predaje kugy hovoria za vsetko
Ale houby, už to vidím... tentokrát jsi střelil vedle ty - prodeje jsou 1-4 a ne Q1.
23. 6. 2014 13:57
Re: Spotřeba?
Závisí, jestli se hodnocení na-/pod- průměr vztahuje suše k číslu, nebo k tomu, co to číslo znamená. Diskusi bych nicméně ukončil (a klidně v ní můžeš mít i poslední slovo :-) ), začínáme se totiž vrtat v exkrementech.
Avatar - Ozzman
23. 6. 2014 13:51
Re: Spotřeba?
Jo, asi máš pravdu, ale z obecného hlediska je spotřeba nad průměrem ostatních aut, což lze označit za podprůměrný výsledek >:D
Avatar - peV
23. 6. 2014 13:40
Re: Velice slušný test
Njn, ne každému je z hůry dáno. Nezbývá než závidět těm štastnějším >:-[]
23. 6. 2014 13:26
Re: Spotřeba?
Nechci slovíčkařit, vím jak to myslíš, ale ta spotřeba je spíš podprůměrná. Alespoň mám pocit, že se obecně vžilo spojení, že nadprůměrná spotřeba je nižší oproti průměru a podprůměrná zase vyšší. No dává to smysl? :-)
23. 6. 2014 13:18
Re: Velice slušný test
Asi nebudeš fajnšmekr. ;-)
23. 6. 2014 13:10
Re: predaje kugy hovoria za vsetko
Zapomněl jsi místnímu teoretikovi napsat že se Kugy v Evropě prodá téměř tolik co Kia Cee'd. :-)
Avatar - peV
23. 6. 2014 12:46
Velice slušný test
Často kritizuji, tentokrat me čtení bavilo. I kdyz spotřeba mi prijde ok a auto se mi nelíbí :-) Neni nadto, kdyz jsou názory podloženy něčím víc nez jen "fajnšmekr ví".
Avatar - Ozzman
23. 6. 2014 12:35
Re: predaje kugy hovoria za vsetko
To je skoro stejně jako Mondeo s TDCI >:D
Avatar - sabbath_stones
23. 6. 2014 12:26
Re: predaje kugy hovoria za vsetko
Mondeo liftback, 1.6 Ecoboost, 118 kW, letné pneu, 400 km diaľnica, 500 km cesta prvej triedy, veľa dediniek, horský prechod, 10 min v zápche lebo bola búračka, priemerná rýchlosť 85 km, spotreba podľa počítača a len s vodičom 6,0l. Bol som prekvapený.
Avatar - Ozzman
23. 6. 2014 12:11
Re: Spotřeba?
Ok, díky, trochu sem tušil, že to tak dopadne... hlavně ohledně Korejců, že tam ten výkon není (kdo jel, tak ví) a spotřeba nadprůměrná ;-)
23. 6. 2014 12:07
Re: Spotřeba?
Tak jsem prolezl spritmonitor a nasel nasledujici :
Tiguan 1.4 TSi 122PS - 8,22
Sportage 1.6 GDI (ruzne vykony) - 9,21
IX 35 1.6 135 PS - 8,62
RAV4 2.0 150PS - 9,08
CRV 2.0 155PS - 8,30

¨Kuga se spotrebou kolem 8 je plne srovnatelna s konkurenci, takze podivovani nad vysokou spotrebou je o nicem.
Avatar - Emel
23. 6. 2014 11:55
Re: predaje kugy hovoria za vsetko
Zajímavé, že se to docela liší od LefLane.. asi tím, že v tom jsou jiné trhy.
Avatar - wakantanka
23. 6. 2014 11:28
Re: Spotřeba?
Ono hlavne ak to auto človek naloží, tak s tým podvedome jazdí ináč ako s prázdnym. Takže teoreticky nakoniec pri dovolenkovej jazde urobí solídny priemer, zvyčajne nižší ako obyčajne (teda aspoň mne) >:D Predsa len s naloženým autom a rodinou v ňom normálny človek nebude nakladať do zákrut a predbiehať štýlom plyn - brzda. >:D Mne s mojim veľkých dieselom to pri jazde na dovolenku k moru s plným autom a rakvou na streche vychádza zhruba o liter menej ako keď idem podobnú trasu sám >:D
Avatar - Ozzman
23. 6. 2014 11:02
Re: predaje kugy hovoria za vsetko
Tady Kuga jezdí celkem dost, navíc za ty peníze mi to přijde jako super nabídka. Hezké auto, kufr i přes redaktorův úšklebek k papírovému objemu je povedený a lze alespoň doopravdy využít ( Né jako litry vzduchu, kde reálně odvezeš jen něco sypkého a krabici nenaložíš ). Trochu Korejský interiér alá Focus bych přežil, napoprvé mne taky nijak nevzal za srdce, ale dá se to. Navíc super motor, jízdní vlastnosti. Mimo Tiguana v této cenové nemá moc konkurentů. Předražení korejci u nás mají "zdechlé" jednašestky, Yeti je menší a Japonci jsou cenou zase o krok výše...

Ford :yes: :yes:

Zajímalo by mne, za kolik jezdí tenhle Ecoboost ve Focusu nebo Mondeu. Mne na takhle velké auto nepřijde extra nepatřičných 8.7 litru.
Avatar - Ozzman
23. 6. 2014 10:55
Re: Spotřeba?
Mohl by jste prosím uvést konkurenční vozidla a jejich spotřebu? Napadá mne Tiguan TSI, Kia Sportage/Ix35 GDI, nebo nějakého Japonce? :-) Děkuji.
23. 6. 2014 10:46
Re: Spotřeba?
Samozřejmě laboratorní testy provádět nedokážeme, proto stoprocentní objektivita neexistuje. Na druhou stranu, všichni redaktoři jezdíme s auty na stejných úsecích více méně stejným stylem, od toho se pak odvíjí naše porovnání spotřeby. A do každého auta zpravidla tankujeme a z ujetých kilometrů počítáme spotřebu. Při výraznější odchylce od údajů palubního počítače to pak i napíšeme do článku, viz. test Citroënu C-Elysée.
23. 6. 2014 10:39
Re: Spotřeba?
Samozrejme, akurat ze ako-tak relevantne porovnanie sa da urobit len pri konstantnej rychlosti. Vsetko ostatne zavisi od cloveka, a cesty. Ked si za volant sadne iny redaktor, na tej istej trase moze mat inu spotrebu. A ked ten isty redaktor pojde inu trasu, zas ma inu spotrebu.

Druha vec je, ze ak spotrebu odcitavate z palubneho pocitaca, tak ide skor o zistovanie nakolko "srandovne" meria spotrebu prave ten palubny pocitac...
23. 6. 2014 10:13
Re: Spotřeba?
To máte pravdu, akorát v provozu se moc konstantní rychlostí bohužel jezdit nedá a při zrychlování již váhu navíc cítit lze. :-)
23. 6. 2014 10:11
Re: predaje kugy hovoria za vsetko
Ano.

[odkaz]
Avatar - Emel
23. 6. 2014 10:10
Re: predaje kugy hovoria za vsetko
To jsou čísla z bestsellingcarsblog?
23. 6. 2014 10:07
Re: predaje kugy hovoria za vsetko
Ano, prodeje Kugy hovoří za vše. V rámci Evropy meziročně zvýšení za 1Q/2014 o 39%! Celkově 58.místo a více než 26.000 aut.
Takže ano, klasickej Ford s příjemnými jízdními vlastnostmi, slušným prostorem a velmi dobrými motory.

P.S.: přesně vím jak jsi to myslel, jen je občas potřeba otevřít sikmý voči ;-)
23. 6. 2014 10:02
Re: Spotřeba?
Ked zatazite auto pasaziermi a batozinou (a nalezite tomu upravite tlak v pneumatikach) tak pri kludnej jazde konstantnou rychlostou nie je dovod na to, aby spotreba stupla...
Avatar - iudex
23. 6. 2014 09:58
Re: Spotřeba?
To je presne to, o čom píše TomasPT: o veľkého SUV spotreba ide výraznejšie nahor oproti povedzme sedanu práve z dôvodu veľkej čelnej plochy a odporu vzduchu. U Focusu či Mondea je logicky tento motor úspornejší a spotreba nejde tak radikálne hore pri zvyšovaní rýchlosti.
23. 6. 2014 09:56
Re: Spotřeba?
Ano, ale i v článku je pro úplnost zmíněno, že jiná Kuga, se kterou jsem jezdil minulý rok, na tom byla v tomto ohledu výrazně lépe.
Avatar - 3_diamanty
23. 6. 2014 09:53
predaje kugy hovoria za vsetko
skor stretnem este aj cayenne alebo evoque

hodne nezaujmave a diskutabilne auto... v podstate klasicky ford
Avatar - fOE
23. 6. 2014 09:53
Re: Spotřeba?
A u obdobne vykone konkurence je tomu jinak?
23. 6. 2014 09:42
Spotřeba úplně v pohodě.
S 1.6EB 118kW jezdíme v S-MAXu bez jakéhokoliv omezování v průměru za 9,5l. Kdybych měl stejně výkonnou naftu, tak jezdím za 7,5-8l. A to podle Sprintmonitoru patří moje spotřeba do horních 10%. Prostě ten motor je buď "boost" a nebo "Eco". Dohromady to nefunguje. Ty 2 litry navíc za to ticho a pocit ze řízení určitě stojí... Teda "stojí", vzhledem k příplatku za naftu se i vyplatí...
23. 6. 2014 09:41
Re: Spotřeba?
Dobrý den,

problémem spíše je, že dané průměry byly naměřeny při klidné předpisové jízdě s prázdným autem. Stačí však jen lehce těžší noha či na dálnici jet místo tachometrových 130ti o deset kilometrů za hodinu více a spotřeba výrazně roste, stejně jako když zatížíte auto lidmi a zavazadly.

S pozdravem, Ondřej Chamilla
23. 6. 2014 09:34
Spotřeba?
Překvapuje mě, že autora překvapuje spotřeba. Tohle není žádnej prcek. To auto je vysoký, těžký a malej benzín s turbem je prostě malej benzín s turbem. Spotřeba okolo 8 je docela přijatelná na takový auto. Přeci jen, fyzika se obejít nedá. Má to nějakej, ne zrovna malej, odpor vzduchu a musí se to plahočit po silnici na neúplně úzkejch pneumatikách.

Řídil jsem poslední generaci Fiesty. Nevím, jak moc rozdílná ta sedadla jsou, ale mně sedačky z Fiesty vyhovovaly. Všeobecně mi sedí sedačky, které jsou úzké a tělo pěkně obejmou. Sportovní sedačky ve Volvu, BMW.....mnohem příjemnější, než komfortní křesla.
23. 6. 2014 09:27
faktem je , ze ty sedacky
jsou spatny. stejne jako v S-Maxu. tam je snad pohodlna jen pro ridice. Jsem mel parkrat jako spolujezdec, a pripadal jsem si jako kdyz sedim v tramvaji..hruza.