Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Honda Civic Type R v zajetí sil pekla

Honda pokračuje v útoku na naše emoce novým videem, zaměřeným na Civic Type R. Jako bychom viděli upoutávku na nový díl upírské ságy Blade...
Zpět na článek
25. 6. 2014 12:07
25. 6. 2014 14:06
25. 6. 2014 20:29
25. 6. 2014 12:21
25. 6. 2014 12:44
25. 6. 2014 13:54
25. 6. 2014 15:51
25. 6. 2014 13:25
25. 6. 2014 13:43
25. 6. 2014 16:35
25. 6. 2014 13:53
25. 6. 2014 14:24
25. 6. 2014 14:57
25. 6. 2014 15:07
25. 6. 2014 14:00
25. 6. 2014 14:33
25. 6. 2014 14:49
25. 6. 2014 16:38
25. 6. 2014 16:56
25. 6. 2014 13:33
25. 6. 2014 14:04
25. 6. 2014 14:45
25. 6. 2014 15:15
25. 6. 2014 16:48
25. 6. 2014 19:29
25. 6. 2014 20:26
25. 6. 2014 23:39
26. 6. 2014 09:51
25. 6. 2014 23:51
25. 6. 2014 17:06
25. 6. 2014 17:18
25. 6. 2014 23:13
Avatar - romgator
25. 6. 2014 12:07
Nový směr
automobilky jsou už asi z nejhoršího venku. Hodně značek má v plánu vytvořit ještě nějakou luxusní nebo sportovní divizi. Citroen své DS, Renault své Initiale Paris, Ford Vignale, Jaguar L/R Special Operations a Honda R-type.
Nebo je to tím, že zákazníci chtějí prémiovější nebo sportovnější auta, ale ne za velkou cenu. V každém případě se mi tento směr líbí, neboť nemám-li na Maserati může sporotní Honda nebo třeba luxusnější Citroen postačit.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - King
25. 6. 2014 14:06
Re: Nový směr
Ano, jsou určité indicie, že Type R obsáhne více modelů, ale zatím hodně nejasné, toto by s tím mohlo souviset.
Avatar - 3_diamanty
25. 6. 2014 14:26
Re: Nový směr
este si zabudol na N-ko od hyundaia >:D

tesim sa na N-kove verzie ako podkuria legendam ktore sa tvaria ako neporazitelne :yes:

na druhej strane treba povedat ze RS od skody znizuje stavy.... RS fabia skonci... a ostane len octavia... co je podla mna skoda.... teda fakt skoda
25. 6. 2014 20:29
Re: Nový směr
Ako si na to prisiel, ze auta, ktore este neexistuju podkuria uz existujucim autam. Hyundaiu sa v rallye celkom dari, ale nijako zvlastne nepodkuruju konkurencii. Ale co nie je, moze byt.

Ale bojove sfarnenie maju celkom pekne. to treba uznat.

Fabia sa nepredavala. Zrejme ta kombinacia s DSG prevodovkou a malej Fabie moc nesla. Je to skoda, lebo v rallye reprezentuje znacku velmi uspesne prave Fabia, nie Octavia. Ale Octavia za 25 litrov je neodolatelna ponuka.
Avatar - dewill
25. 6. 2014 12:08
Konečně reklama ....
..na kterou se dá koukat. Proč tohle nedávaj místo vložek a pracího prášku >:D ?
Nebo místo "do Frýdku" 8-s

A pokud takhle bude vypadat i finální verze, tak si ustříknu blahem ;-) hlavně ty zadní světla propojený se spojlerem jsou naprosto boží :yes:
Rozbalit vlákno
61
Avatar - iudex
25. 6. 2014 12:23
Re: Konečně reklama ....
Tak čo Honde okrem reklamy zostáva, keď tajpár stále nie je hotový.
Inak za povšimnutie stojí fakt, že od prekonania rekordu na NS Leonom a Meganom už teasery Hondy Nurburgring akosi nepomínajú, ktovie prečo. >:-[]
25. 6. 2014 12:35
Re: Konečně reklama ....
chlapík mal vo videu mapku NS na bunde ;)
Avatar - Choochoo
25. 6. 2014 13:16
Re: Konečně reklama ....
Souhlas s mapkou, ti bystrejsi si vsimnou zajimavych detailu, kterych je reklama plna. Zajimave je treba datum na obojku kocky. Kdo vi co je to za datum???
Dale je zajimave na konci videa leto 2015, takze je zde stanoven prvni ofiko termin Hondy kdy bude Type-R v prodeji v UK
Avatar - Dinar
25. 6. 2014 13:28
Re: Konečně reklama ....
Jojojo, je to úžasná detektivka, žůůů. >:D >:D Ale aspoň máte na hondaklubu co řešit, snad nakonec i to auto přijede. ;-)
Avatar - white label
25. 6. 2014 13:35
Re: Konečně reklama ....
Jak by možná v BR řekla Halina: "Když nemůžeš být králem reality, zkus být aspoň králem virtuality.
Avatar - Choochoo
25. 6. 2014 13:42
Re: Konečně reklama ....
On bude rozdil v tom "nemuzes" dockej casu ;-)
Pak si ty vase 4kolky a 300´konky budem davat na zpatecku ;-) >:-[]
Avatar - white label
25. 6. 2014 13:55
Re: Konečně reklama ....
Kdyby byl nakonec nový CTR tak silný, jako řeči markteingu a ultrafuns Hondy, musela by mít aspoň 2 tis.koní. >:-[]
Avatar - iudex
25. 6. 2014 14:09
Re: Konečně reklama ....
Ďalšiu tisícku koní pridáva to megakrídlo vzadu. >:-[]
Avatar - Atlis
25. 6. 2014 14:37
Re: Konečně reklama ....
no furt je to kridlo lepsie ako cely golf ci focus st :-)
Avatar - white label
25. 6. 2014 14:45
Re: Konečně reklama ....
Proti gustu..., třeba mému 17 letému synovi se to "světelné křídlo" líbí taky, mně zase naopak neuráží ani vyložená nenápadnost Golfu R. ... ;-)
Avatar - King
25. 6. 2014 13:53
Re: Konečně reklama ....
Je jasné, že na tebe je to moc intelektuální, ale nic jiného jsme nečekali. ;-)
Avatar - iudex
25. 6. 2014 14:12
Re: Konečně reklama ....
Presne tak, je to úplný Darren Aronofsky, to je tak hlboko intelektuálna (rozumej upírsko-hororová) záležitosť, že to nik nepochopí. >:D
Avatar - Dinar
25. 6. 2014 14:15
Re: Konečně reklama ....
>:D :yes:
Avatar - Dinar
25. 6. 2014 14:14
Re: Konečně reklama ....
:-) Víš co, myslím, že už taky nebudeš nejmladší, a pak jsem zvědavej, jak si budeš připadat v tom cirkusu na kolečkách, který z civicu tajpárem udělali. Já vím, je to Honda, budeš držet lajnu, ale bude to chtít zatnout zuby, tohle už prostě musí nutně jít chlapovi min. po třicítce proti srsti, ve wtcc o.k., ale na silnici je to prostě parodie na vesnický tuzing, myslím čistě design. ;-)
Avatar - fOE
25. 6. 2014 14:43
Re: Konečně reklama ....
Ciste design je hlavne ciste subjektivni. Tam kde bych ti dal casto za pravdu a kde se mi libi jednoduchost nemeckych linii, neholduju tuzingu ani preplacanosti, tam jsem u HH schopen (dokonce mile rad) udelat vyjimku a prave to kridlo me k tomu presvedcilo. HH obecne miri spis na mladsi klientelu (stejne v Nemecku potkavam v GTI jen ksiltovkare >:-[] ), tak proc ne obri kridlo?
Avatar - white label
25. 6. 2014 14:50
Re: Konečně reklama ....
A proč ano obří křídlo? Ti kšiltovkáři si obvykle kupují hh (nebo rádoby hh) z druhé ruky , naopak nové hh si kupují často zástupci střední generace a tohle křídlo se zřejmě nebude montovat až v bazarech. ;-)
Avatar - fOE
25. 6. 2014 15:00
Re: Konečně reklama ....
Mluvim jen ze sve skusenosti (ktera je z principu omezena) a zminuju jen Golf VII GTi (coz snad jeste nebude mit ve vetsine druhe a dalsi majitele) a vazne v nem potkavam jen ksiltovkare, mozna specifika lokality ;-)

Ano ono obri kridlo protoze vypada skvele, protoze do nej integrovali zadni svetla coz je reseni nevsedni, snadno rozeznatelne a zase subjektivne to vypada proste skvele. Pokud bude auto disponovat vykonem k 300k pravdepodobna je i maximalka nad 250km/hod (uvidime jake bude zprevodovani) a tam uz to kridlo bude mit i smysl (pravda, splitter by se predokolce hodil vic).
Na HH se clovek muze divat dvoji optikou, muze to byt vlk v rouse berancim (golf R treba) kde clovek netipuje to co to auto pak predvede, anebo to muze byt s omezenym rozpoctem splneni snu o civilnim zavodaku kde se u designu clovek nemusi ridit rozumem a design jde s vykonem ruku v ruce (v realnem svete si to HH i obhaji bo dobremu HH neujede 99% aut co potkavame na cestach a to temer v zadnem rezimu, tak proc se drzet designove pri zemi?).
Avatar - King
25. 6. 2014 15:05
Re: Konečně reklama ....
:yes:
Avatar - white label
25. 6. 2014 15:45
Re: Konečně reklama ....
Pokud žiješ v ČR, tak to musí být velmi specifický kraj "milionářů s kšiltovkou". Docela by mě zajímalo, kde to je. Já sleduji okolí v mém kraji dejme tomu od dob GTI 3.g. a zatím nevím o případu, kdy by si mladý kšiltovkář koupil úplně nový hh. A majitelů hh znám poměrně dost, ale buď jsou už ve středním věku, nebo ho mají z druhé ruky.
Mimochodem typický kšiltovkář chce mít stejně to křídlo "svoje", ne z výroby jak to má "každý". ;-)
Avatar - fOE
25. 6. 2014 16:32
Re: Konečně reklama ....
Ne, jiz neziju v CR (zil jsem nekolik let) ale u zapadnich sousedu. Samozrejme ze me pozorovani by na podminky (platove) v CR aplikovat nesli, ale prave v Nemecku v golfech potkavam nejcasteji 3 skupiny lidi. "Ksiltovkari", nejcasteji v golfech GTI a R, pak zeny ruzneho veku (kastle hatch, slabsi motorizace jak diesel tak benzin) a pak zrejme firemni, brazdici autobahn rychlostma pri kterych krev tuhne v zilach, vsechno combi, vsechno diesel.
Tento muj model mi borti jen kolega, pan v letech, co ma v soukromem vlastnictvi Golf V, ale beru ho jako vyjimku potvrzujici pravidlo :-)
Avatar - white label
25. 6. 2014 16:48
Re: Konečně reklama ....
Otázka je, jak s jistotou zjistíš, kolik z těch kšiltovkářů má ty nové hh nakonec z druhé ruky (viz má reakce z 16:12), mrkni třeba mobile.de kolik je tam mírně jetých hh aktuální generace, které vypadají jako nové (myslím doslovně).
25. 6. 2014 17:21
Re: Konečně reklama ....
I ten mírně jetý HH je ale stále hodně drahé auto. Ano, borec ušetří možná 100-150 tisíc, ale i tak za to auto vysolí třeba 550-700 tisíc (mluvím teď jen orientačně). Každopádně se asi shodneme asi na tom, že aby si kšiltovkář mohl trochu levněji koupit okřídlený HH, musí si ho koupit někdo před ním, chci ale podotknout, že pokud už má na lehce ojetý HH, bude mít i na nový HH (jen asi bude raději, když trochu ušetří).
Avatar - JDM
25. 6. 2014 18:58
Re: Konečně reklama ....
:yes: a ty peníze který ušetří při koupi lehce jetého vrazí radši do nádrže ;-)
Avatar - iudex
25. 6. 2014 15:01
Re: Konečně reklama ....
No jednak ani v Nemecku si čerstvý majiteľ vodičáku GTI nedovolí kúpiť, jednak u nás je situácia iná než v Nemecku a auto za povedzme 30000 eur si rozhodne nijaký šiltovkár dovoliť nemôže, takto drahé auto si kúpi typicky tridsiatnik či štyridsiatnik, ktorý už má rodinu a nejaké zázemie. A k takému sa mi to megakrídlo zdá dosť nevhodné.
Avatar - King
25. 6. 2014 15:06
Re: Konečně reklama ....
A co krize středního věku? :-) Tradoval se k ní vždy kabriolet, tak proč ne třeba pubertální křídlo? ;-)
Avatar - fOE
25. 6. 2014 15:08
Re: Konečně reklama ....
Jak jsem napsal v 15:00. Taky na Golf GTi nedosahnu, ale proste koukam kolem sebe a co potkavam proste potkavam a divit se tomu nedivim, HH jednoduse miri na mlade lidi.
Avatar - white label
25. 6. 2014 15:37
Re: Konečně reklama ....
Sám přiznáváš, že nedosáhneš ani na nový Golf GTI a čekáš, že na podstatně dražší nový 300 koňový CTR dosáhnou hlavně kšiltovkáři?
25. 6. 2014 15:10
Re: Konečně reklama ....
Tvá logika kulhá na obě nohy. V tom případě je totiž hodně zvláštní, že se našla cílová skupina např. pro Focus RS, Subaru WRX STi, Mitsubishi EVO... I zde si na to přece mladý klučina nevydělá, neboť to stojí okolo milionu a i tohle jsou okřídlované šílenosti, které si přece dle tvé logiky usedlý třicátník nebo čtyřicátník nekoupí... Tak kdo to sakra kupuje?
Avatar - white label
25. 6. 2014 15:34
Re: Konečně reklama ....
Dobrá, ale když už se ptáš, kdo to kupuje, pak se taky zeptej kolik se toho prodá. A čeho se prodá víc Focusu RS, nebo Golfu GTI?
Avatar - King
25. 6. 2014 15:49
Re: Konečně reklama ....
To jako že by měli všichni jet s vidinou maximálního zisku v "politicky korektních" HH? :-O
Avatar - white label
25. 6. 2014 15:56
Re: Konečně reklama ....
Drž se pokud možno daného tématu, tedy aktuálně "kdo si to/co kupuje" (z hlediska designu!). Tvá "zisková" reakce je (v tomto ohledu) úplně mimo mísu.
25. 6. 2014 15:52
Re: Konečně reklama ....
Ale já nijak nerozporuju to, že GTI se prodá více než RS. Jde mi o to, dle iudexovy logiky si mladý člověk nejenže nemůže dovolit okřídlenou šílenost, ale ani GTI. Někdo si to GTI ale očividně kupuje. Ptám se tedy kdo?

Pak to tedy může být ten jeho usedlý čtyřicátník. Dobrá, našli jsme tedy iudexovu klienetelu pro GTI. Zatím jsme teda nenašli klientelu pro okřídlená monstra. Podle něj to nejsou mladí, ale ani střední ani staří. Tak kdo teda? Ano, neprodá se jich moc, ale něco málo to přesto je. Kdo to teda kupuje, když ne ani mladý, ani člověk ve středním věku ani důchodce?

Nějak mi přijde, že iudex není schopen pochopit, že jsou lidé, kteří si dokážou v mladším věku vydělat více než on a koupit si něco, nač on nikdy neměl. A já taky ne.
Avatar - white label
25. 6. 2014 16:12
Re: Konečně reklama ....
Úplně nová "okřídlená monstra" typu FoIIRS si kupují movitější individualisté různých věkových kategorií, kterých je ale poměrně málo (viz prodeje podobných "monster"). Jsou i mladí a bohatí, ale zrovna u nás jich bohužel moc není, to už spíš mladí, kteří mají movité rodiče/předky. Další věc je fakt, že obvykle si ti movitější taková auta nenechávají příliš dlouho (často je kupují z jakéhosi momentálního rozmaru) a končí pak často u těch kšiltovkářů.
25. 6. 2014 16:24
Re: Konečně reklama ....
Ano, na tomto se snad ve všem shodneme.
Avatar - iudex
25. 6. 2014 17:35
Re: Konečně reklama ....
Ďakujem za pokus o nahliadnutie do mojej duše a peňaženky, žiaľ ako psychoanalytik by si sa moc neuživil. ;-)
Ešte raz: nový hotheč typu GTI či R stojí okolo 30000 eur, to je pomerne dosť peňazí na to, aby si ho nový kupoval nejaký pubescent s čerstvým vodičákom. Realita je skôr taká, že je to človek, ktorý už má niečo za sebou; či je duchom mladý a uprednostní vizuálnu šialenosť typu type R, alebo je psychicky zrelší a siahne po decentnom GTI, je jedno, ale je zrejmé, že napriek Tvojej kŕčovitej snahe štylizovať sa do pozície človeka, ktorý si hotheč kupuje každý deň a sú to preňho drobné, človek, ktorý si sám zarába na živobytie, si nový hotheč nekúpi hneď ako zmaturuje. Iste je pár prodigies, ktorí prídu k veľkým prachom v tínedžerskom veku, gro majiteľov HH tvoria tí skôr duchom než vekom mladí (viem dokonca o majiteľovi šestkového GTI - sedemdesiatnikovi). Mnohí tunajší diskutéri tento fakt potvrdzujú.
25. 6. 2014 18:01
Re: Konečně reklama ....
A kdo tu řekl, že kšiltovkář musí mít nutně 18 let a právě skončenou maturitu a úplně čerstvý řidičák? Pozor, je mladý a mladý. V takových 25 člověk určitě nejde do důchodu, vypadá pořád velmi mladě, řekl bych, že se dá označit jako "mladý" a přesto už může mít vyděláno poměrně velké množství peněz. Samozřejmě takových lidí není mnoho, ale jsou. Znovu říkám, to, že takový není každý druhý, neznamená, že takový není třeba každý stopadesátý. Tady si prostě nerozumíme v definici pojmu "mladý". Ty tu furt cpeš 18letého fracka, což i já s tebou souhlasím, že rozhodně není typický zákazník nového HH. Ale do dosažení 30 let tu máš 12 let, kdy je člověk ještě hodně mladý a má spoustu času a příležitostí si vydělat dost peněz.

Ano, i já vidím kolem sebe obrovské množství kšiltovkářů, kteří "ladí" v tom lepším případě staršího Leona, Golfa a podobné, stejně jako znám člověka, který už ve někdy kolem 20-22 let měl zánovního Boxstera (což je auto v ceně nového HH).
Avatar - white label
25. 6. 2014 20:14
Re: Konečně reklama ....
Shodneme se na tom, že i v 25 letech je člověk mladý. Jenže tady se začalo psát o tzv. "kšiltovkářích" (těžko definovat kdo ještě je a kdo už naopak ne), a tam ten věk vidím typicky spíš pod 25, tedy ne 25 - 30 a víc.
25. 6. 2014 20:35
Re: Konečně reklama ....
Ano, pokud bereme opravdu mladé 18leté ucho s kšiltovkou, tak tomu nové HH určeno není a jen naprosté minimum na něj bude mít, s tím samozřejmě souhlasím. Má reakce se zaměřovala na ty, kteří ještě nemají rodiny, furt to jsou "mladíci s kšiltkou", ale už mají i nějaký ten rok práce za sebou, a tedy už na to auto mohou mít vyděláno (tedy plus minus těch 25 let). Chtěl jsem podotknout jen to, že po složení maturity a získání řidičáku se člověk do role třicátníka překlápí poměrně dlouhou dobu (a ne ze dne na den), kdy se při troše snahy může dostat do klubu majitelů nových HH, a že tu tedy stále je aspoň nějaká cílová skupina.
Avatar - white label
25. 6. 2014 18:04
Re: Konečně reklama ....
Pokud myslíš toho majitele co znám i já, tak ten už bude mít letos v říjnu dokonce 75 let! ;-)
Avatar - JDM
25. 6. 2014 19:01
Re: Konečně reklama ....
nojo proto tu je Golf pro tyhle páprdy a Type-R nechte mladejm v USA , Austrálii, JP ,.... vy tady furt koukáte kolem sebe ale zapomínáte že svět není jen evropa a že to správný a nejlepší je jen v evropě , to že se vám nelíbí křídlo na civicu protože golf ho nemá tak je to špatně?? sorry ale tyhle auta už nejsou pro vás !!!! >:-[]
Avatar - Dinar
25. 6. 2014 16:34
Re: Konečně reklama ....
Schopnost zhodnotit kvalitu designu je subjektivní, jistě, samotná kvalita je ale měřitelná, objektivně.
Vkus nesouvisí s věkem, sám by sis protiřečil, jestli na jedné straně říkáš, že HH design je pro mladé, těžko to můzeš podpořit argumentem o tom, že v gti vidíš mladé kšiltovkáře, protože gti má právě mezi HH ten nejkonzervaivnejsi design, to ti prostě nesedí.
Co se ctr týká, nejde jen o to křídlo, to auto je doolepeno plastem ze všech stran, prostě to nedělá dojem továrního auta, od továrny bych čekal, že např. zvětšený rozchod zakryje rozšířenými blatniky a ne lemy a prahy jak od milotecu. S tím křídlozadkem to vypadá jak obživlé auto z nějakého animáku. ;-)
Avatar - fOE
25. 6. 2014 16:54
Re: Konečně reklama ....
HH jako kastle miri na mlade, a ja si myslim ze zvlast mezi mladyma se najde dost lidi bazicich jednim i druhym designovym smerem. Kdezto u lidi starsich uz bude ten konzervatizmus spis prevladat. Takze u HH davam takto strizene CTR sanci na uspech, ve vyssi stredni by obdobne strizeny sedan zbiral jen blazny z potencialnich kupcu a skoncil v jednotkach prodanych kusu. Tezko si dovedu predstavit E class s podobnym kridlem, ale na HH mi jednoduse sedi (mozna je to i vekem, furt se tricitce blizim zespod).
Tolik k memu "protireceni".
S prvnim a poslednim odstavcem se ztotoznim jen castecne, nevim jestli jsem na tu studii koukal moc kratce, nebo jsem koukal furt jen jednim smerem (kridlo) ale desing mi prisel na studii(!) v poradku. Co zminujes ocekavam doladene u produkcni verze.
Avatar - Dinar
25. 6. 2014 17:15
Re: Konečně reklama ....
Vidíš v gti hlavně mladé kšiltovkáře, jenže gti křídlo nemá, jeho design je velmi decentní, mladí ho přesto kupují. Proto ten argument s mládím a tuzing designem nesedí.
Ale ok, uvidíme o produkční verze, to co vidím zatím, dělá dojem zvětšené hračky.
25. 6. 2014 17:19
Re: Konečně reklama ....
U HH mě brutálnější vzhled nevadí, jsou to dva přístupy. Jeden tradičně uklidněnej, druhej muskulaturnější. Pokud se to podaří vybalancovat, může být i druhej přístup zajímavej, viz. FF RS II ;-)
Avatar - King
25. 6. 2014 15:16
Re: Konečně reklama ....
Ne nutně. :-) jak už psal fOE, na HH lze nazírat dvěma pohledy, od toho beránčího roucha až po vlkodlaka už od pohledu. Bez ohledu na Hondu jsem v tomhle ohledu asi trošku divný, líbí se mi excentrické věci.

Měl bys vidět, jaké jsem si kupoval boty na běhání. >:D Svého času jsem jel v TW-Steel a třeba z nového Ayga jsem teď vyloženě nadšený. To sice neznamená, že bych obdivoval Azteka, Multiplu nebo XL1, ale mám prostě rád výrazné věci, co se HH týče, tak rozhodně spíše FRS, OPC nebo STI, než GTI a Mini nebo F500 než Polo.
Avatar - Dinar
25. 6. 2014 16:38
Re: Konečně reklama ....
Forma před obsahem, hm, zajímavé, zvlášť u běžce a nadšeného řidiče. :-!
25. 6. 2014 22:56
Re: Konečně reklama ....
No obsah ukáže až ten Nürburgring ;-)
Avatar - King
26. 6. 2014 06:49
Re: Konečně reklama ....
Mám tomu rozumět tak, že např. Kaplického "blob" (nebo muzeum Ferrari), popřípadě Tančící dům nemá žádný obsah oproti řekněme Bauhausu? Hmmm, zajímavé. :-!
Avatar - Dinar
26. 6. 2014 08:07
Re: Konečně reklama ....
Auto s křídlem má obsah ve wtcc, aerodynamické prvky na silničním autě dají obsah něčemu, co jede tři sta plus, (jakkoliv ti nejlepší např. ferrari to zvládnou i bez těch teatrálních prvků), obsahem civicu je hatchback nižší střední, jeho ostrá verze je pořád ostrou verzí obyčejného hatchbacku nižší střední třídy. Takže když to auto vypadá jako hračka od hotwheels, je to prostě k smíchu, to je celé. Blob si strč za Bauhaus. ;-)
26. 6. 2014 10:34
Re: Konečně reklama ....
Křídlo dává obsah v mnohem nižších rychlostech než je tři sta. Ostatně by ho jinak ani nedávali do WRC aut, které se v nějakých 98% času pochybují v rychlostech do 200 km/h na okreskách, popř. "polňačkách"...
30. 6. 2014 20:56
Re: Konečně reklama ....
Honda says it offers real performance benefits, which it's actually tested - the front and rear spoilers adds downforce, the vertical side wings and vents in the front bumper help to reduce drag and control airflow around the front tyres, and the front grilles have been enlarged for better cooling.

Zkus si to přeložit, Dinare ;-)

[odkaz]
Avatar - white label
30. 6. 2014 23:34
Re: Konečně reklama ....
Čekal jsi snad, že někdo bude o vlastním produktu tvrdit opak toho, co říká Honda o novém CTR. Představ si, že by dobrovolně sami napsali třeba tohle:
"U podobného fwd hh nemá obdobné zadní křídlo významný vliv na aerodynamiku, zato jeho wow efekt (podpořený světelnou šou) bude naopak doslova k nezaplacení." ;-)
1. 7. 2014 23:24
Re: Konečně reklama ....
Zkus pochopit, že u některých značek se proklamace nemíjejí s realitou ;-)

Vím, že jsi zvyklý na něco jiného, ale tady jsi v diskuzi o Hondě :-)
Avatar - white label
2. 7. 2014 00:06
Re: Konečně reklama ....
Zkus pochopit, že ne všichni značkoví fanoušci jsou zaslepeni podobně jako ty.
Právě v diskuzích o Hondě už jsem na podobné ultrafuns zvyklý. ;-)
3. 7. 2014 22:42
Re: Konečně reklama ....
Zkouším to pochopit, ale nejde mi to :-)

Chtěl jsi napsat, že jsi fanoušek Hondy, ale nejsi zaslepený?
Anebo, že nejsi zaslepený, tak nejsi fanoušek Hondy?

Nebo když ne všichni fanoušci jsou zaslepeni jako já (málo nebo vůbec - při koupi auta u mě nerozhoduje značka), že jsou zaslepeni více (do úplně jiné značky - např. ty)?

PS Zřejmě jsi chtěl napsat ''ultrafans''.
Avatar - white label
4. 7. 2014 12:40
Re: Konečně reklama ....
Myslet si o té "své" značce, že zrovna ona je ta, kde se proklamace nemíjí s realitou (na rozdíl od ostatních, na které jsem podle tebe zvyklý třeba já) je zaslepenost, padni komu padni. ;-)
6. 7. 2014 22:51
Re: Konečně reklama ....
Anebo je to jeden z důvodů, proč je to ''má'' značka :-)

PS Jako jedna z mnoha, jak už jsem psal..
Avatar - King
25. 6. 2014 13:48
Re: Konečně reklama ....
Ty jsi tak úžasně mimo, že je to až dojemné, dá se říci, alespoň co se Hondy týče, že se to s tebou táhne jako ta příslovečná červená niť. :-O
Avatar - iudex
25. 6. 2014 14:06
Re: Konečně reklama ....
Hlavne sa na Honde a jej verných (rozumej dvoch, Tebe a Šušovi) celkom bavím, ako Honda po dvadsiatypiaty raz zase len avizuje a vy dvaja už dopredu viete, že keď o rok príde, bude to taký superstroj, že iné hotheče budú len s úctivej vzdialenosti pozerať. Skrátka mexická telenovela šuvix. >:D
Avatar - King
25. 6. 2014 14:44
Re: Konečně reklama ....
Víš, co mě fascinuje? Lidi s hroší kůží. Ty (a tobě podobní) ve snaze jakoukoli aktivitu Hondy shodit, vypouštíte v diskuzích jeden nesmysl za druhým (tady se nám údajně vytratil Nurburgring, předtím to bylo "zpoždění", "na semislicku to nebude moc na silnici" apod) a přestože to argumentačně neobstálo ještě ani jednou, nebrání vám to v tom, přijít o dva-tři týdny s novým blábolem a ještě se při tom bít v hruď. :-|

Honda avizuje - no a co? Své nové modely avizuje každý. Nissanu trvalo GT-R od prvního konceptu do série 6 let. No jóóó, další blbý japka, tak něco jiného, tobě bližšího - M1 Hommage - první studie 2008, do série 2013. A to to ještě rozhodně není to, co se od BMW čekalo. :-! >:D

Že to bude superstroj, který vypráší konkurenci, tvrdí Honda, by jen nemáme důvody jí nevěřit, stejně jako neměla pochybnosti polovina majitelů Focusů RS, která složila zálohy ještě před tím, než auto vůbec viděli.

Takže jediné, co je tady k smíchu, jsou ty dětinsky křečovité pokusy CTRko shodit. >:-[]
Avatar - iudex
25. 6. 2014 17:40
Re: Konečně reklama ....
Skús šumivé magnézium, to by na ten Tvoj kŕč malo zabrať. ;-)
Avatar - iudex
25. 6. 2014 12:21
Ford náš vzor
Nevedel som, že pre Hondu je vzorom Ford. ;-) Teda minimálne čo do dĺžky času medzi predstavením modelu a jeho uvedením na trh ("zářijový debut produkční verze, která má jít do prodeje v létě příštího roku").
Rozbalit vlákno
4
25. 6. 2014 12:33
Re: Ford náš vzor
Taková lochneska je to...spousta lidí o ní/něm mluví, ale nikdo reálně neviděl ;-)
Avatar - Choochoo
25. 6. 2014 13:19
Re: Ford náš vzor
ty mas z nejakeho overenho zdroje, ze debut bude v zari? To zatim byly jen uvahy diskutujicich, protoze se tak nejak hovorilo o uvedeni v breznu ;-) Takze debut bude asi spise na jare ;-)
Avatar - iudex
25. 6. 2014 14:08
Re: Ford náš vzor
Prosím Ťa, len zase nezačni tú obohratú pesničku o overenom/neoverenom zdroji. Reagujem na článok (ktorý mimochodom písal tiež skalný fanúšik Hondy). ;-)
Avatar - King
25. 6. 2014 14:47
Re: Ford náš vzor
Já si stále myslím, že debut bude v září, na to, aby byl později, je marketingová ofenziva moc intenzivní. Pokud tedy není časově totálně zpackané nebo je tohle jen něco lehkého na rozehřátí. >:-[]

Nějakých 9-10 měsíců mezi představením produkční verze a zahájením prodeje je v poslední době bohužel docela běžná praxe. Kde jsou doby, kdy šlo auto do prodeje ještě v měsíci premiéry...
25. 6. 2014 12:44
Uz je to tu!
Ked nemaju auto, tak dali aspon reklamu. Co este za ten zostavajuci rok uvidime? Obavam sa, ze ked to konecne vyladia, Megane s Leonom budu uz uplne inde, i ked podla tej reklamy by som povedal, ze sa chystaju na cas mozno aj pod 7 minut >:D
Rozbalit vlákno
7
Avatar - white label
25. 6. 2014 13:11
Re: Uz je to tu!
Možná je zdržely práce na výsuvných křídlech ala "DS Fantomas Edition", pak by to (vzdušnou čarou) nebyl problém. ;-)
Avatar - Choochoo
25. 6. 2014 13:36
Re: Uz je to tu!
Jojo ta tvoje uvaha je zajimava, nejdrive rikas ze auto nemaji, tudiz ho stale vyviji. Dale rikas ze az ho predstavi ostatni budou jinde, coz by znacilo ze uz ho maji, sedi na nem, nic nedelaj a ostatni jen vyviji a makaj.
On bude spise zakopany pes v tom, co si stanovili za cil. Pokud chteli uz v pocatku prekonat luxusni cas, postavit spise zavodak, pouzit spickovy motor, podvozek nastavit spise zavodne a pouzit i nejake ty lehke dily (karbon spekulace) tak je ostatni jako Leon asi tezko muzou trumfnout s polovicatymi auty i za rok ;-) Ta dlouha doba znaci spise na takoveto upravy nez na upravy ala Leon Cupra kdy tam soupnou jen motor s Golfu R ;-)
Nekdy na podzim jsem psal, ze bych tipnul cas CTR na 7:45, tak schvalne ;-)
Avatar - King
25. 6. 2014 13:54
Re: Uz je to tu!
Ta sedla. :-) :yes:
25. 6. 2014 15:36
Re: Uz je to tu!
Velky optimista ;-)

Spomeniem len WTCC a Elysee. Myslim, ze seriovy Civic je daleko inde ako seriove Elysee. Co este dodat? Snad teda tu trpezlivost!
Avatar - King
25. 6. 2014 15:51
Re: Uz je to tu!
Jak přesně souvisí CTR s WTCC Elysee?
Avatar - Choochoo
25. 6. 2014 17:22
Re: Uz je to tu!
Optimista??? Uz jsem nekdy ke konci roku rikal, ze jestli bude Leon nekde o kolo 7:55, tak CTR bude 7:45, tak nemuzu slevit. Pravda je ze jsem tomu Leonu neveril, ze se dostane pod 8min, ale zda se, ze pri pouziti vhodnych gum jde vsechno, tak proc ne 7:45 >:D

No tak cas na vyvoj WTCC verze nebyl nic extra, slo o upne novy motor. Konkurence ho uz mela, takze mela cas na ladeni. WTCC s timto nema nic spolecneho, to je snad kazdemu jasne ;-)
25. 6. 2014 19:45
Re: Uz je to tu!
Nejako to pleties. Pisal som, ze teraz ho este nemaju a ked sa im to podari dokoncit, moze byt po funuse, lebo Megane s Leonom mozu byt uz za ten cas uplne inde, ako si Honda mozno pred dlhym casom stanovila ciel. A ze to nie je nerealne potvrdzuje to, ze Seat uz ma pripravenu ostrejsiu, lahsiu verziu, aby dostal spat titul krala ringu. Pojdu o 5 sekund dole ako cas Meganu? Mozno. Renault ma pred sebou novy Megane a ten moze byt este lahsi, este rychlejsi.

To je celkom realny scenar. A co Honda. Ladi kempovaci stolik. Uz ho aj vysvietili ;-) Aj nove video dali. A na kazdom dalsom autosalone predstavia novu verziu. ked ju budu mat hotovu, zistia, ze nie su zakaznici, lebo nemali trpezlivost cakat. Otazka je tiez cena. Uz teraz je Megane o dost drahsi ako Leon. kde bude potom Honda, ktora je tak ci tak pekelne draha. Ale drzim im palce. Cim viac rychlych aut, tym viac spokojnych zakaznikov.

Tak ale Honda si to zatial na ringu uziva s najrychlejsou kosackou. To im naozaj nikto nevyfukne. ale na udrzbu travnikov na ringu je to celkom vhodny mechanizmus >:D
Avatar - white label
25. 6. 2014 13:07
Coming Soon
Již brzy, rozuměj (minimálně) až za rok... :-O
Rozbalit vlákno
0
Avatar - fOE
25. 6. 2014 13:25
Trosku trapne
Tak premyslim jestli se mistni parta neciti tak trosku trapne s tim svym neustale opakovanym "vtipem" o tom jak honda nema auto, jen reklamy, jak az za rok (od zacatku proklamovany rok) atd.

To z ceho tady vsichni delaji kovbojku a oznacuji to za fail Hondy je vlastne jen obycejny marketing ktery se v tomto odvetvi a prave v tomto odvetvi pouziva velice casto.
Podivejte se s jakym predstivehm byli venku zvesti o chystane M3/M4 od BMW, to napeti v kterem nas skoro 3 roky udrzovalo nez se prvni kusy dostali k zakaznikum (btw. temer po roce od predstaveni), to stejne s i8, to stejne ford s mustangem a dalsi. BMW na to jde casteji formou rozhovoru s osobou z divize ///M, o ostatni se postaraji uzitecni idioti (coz jsou vesmes vsechny media ktere ten rozhovor preberou, prelozi a poslou dal), honda udelala studii s kterou objizdi svet. Mustang vypousti tu a tam obrazky (stejne jako se delo predtim s vette C07) atd.
Celkove mi to prijde jako byt zpet ve skolce a delat si legraci z nekoho kdo nosi bryle (takze z neceho co je bezne, caste a na cem ve skutecnosti nic divne neni).

To ze se tu za vzor jak se to ma delat casto dava udajna nejrychlejsi predokolka, ktera se nikdy nestihla dostat do prodeje dokud byla "nejrychlejsi" uz vubec nema cenu resit.

Tak se zeptam: iudex, miro68, white label (v case kdy pisu tento koment)... necitite se trosku trapne nebo to jeste furt bavi? :-O
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Choochoo
25. 6. 2014 13:38
Re: Trosku trapne
Naprosty souhlas, jen je proste divne proc se Honda rozhodla o stavbe CTR az tak dlouho po uvedeni 9G.
Avatar - fOE
25. 6. 2014 13:43
Re: Trosku trapne
Duvody muzou byt stejne, nebo uplne jine jako u BMW pri stavbe 1M coupe. Treba si na CTR chtej neco otestovat co se pak uplatni v budoucnosti tak jak BMW s 1M coupe ktere vypustilo az na samem konci produkcniho cyklu.
A kdyz zustaneme u BMW tak F30 bylo taky predstaveno v roce 2011 a prvni M3/M4 se dodavaji az ted v polovine roku 2014. Proste jsou vyrobci co to posunou na trh hned (cerpaji z koncernovych dilu a tak nemusi resit komplet sladeni noveho motoru s novym podvokem, brzdama, hmotnosti a rozmerama uplne od nuly) a jsou vyrobci kteri na tom pracuji nekolik let, pointa je v tom ze oboje je normalni.
25. 6. 2014 15:50
Re: Trosku trapne
bez motora auto nejazdi ;-)
Avatar - white label
25. 6. 2014 16:22
Re: Trosku trapne
To mně naopak až tak divné nepřijde a není to nic mimořádného. Daleko horší je fakt, že nový CTR už nemůže překvapit, může maximálně tak potvrdit to, co celou dobu sliboval/slibuje/bude slibovat, nebo to naopak nepotvrdit, přičemž ani jedno už by překvapením rozhodně nebylo.
Avatar - fOE
25. 6. 2014 16:35
Re: Trosku trapne
Tak tady souhlas, ten pocit prekvapeni a neceho necekaneho se tu uz dostavit nemuze, naopak si na sebe Honda dost mozna usila bic.
Avatar - white label
25. 6. 2014 13:49
Re: Trosku trapne
Proboha nežer to tak..., ;-) bohatě stačí detektivka ala šušu 13:16, a to nás čeká ještě minimálně celý rok tohoto marketingového divadla. Nic proti marketingu Hondy, problém vidím v jiných odděleních automobilky, které marketingu nestíhají, chtělo by to časově lépe sladit. Pro mě, když laskavě dovolíš, je tohle divadlo na pokračování především komedií, kterou se prostě bavím. Nevím o žádném jiném hh, kterému by taková/podobně dlouhá "slibokomedie" předcházela.
Minimálně "trošku trapné", nemyslíš? :-)
Avatar - fOE
25. 6. 2014 13:53
Re: Trosku trapne
Hondu urcite nezeru, z pohledu nekoho kdo ma rad auta u me skoncila s odchodem S2000. Me jen nejak unika co je na tom tak k pobaveni, pokud vim rok se neposouva, studie je taky hotova uz nejakej patek a jen se prezentuje (k cemu jinemu taky ty studie jsou) a zbytek toho divadla je pak plne srovnatelne s prikladama co jsem uvedl nahore. Nebo se zeptam jinak: prislo ti jako stejna komedie cekani na M3?
Ja jen jestli ta "komedie" neni u mnohych z vas spis prevtelena averze k te ci one znacce (nebo jap. znackam obecne) a laska k "te sve" (nebo nemeckym znackam obecne) :-!
Avatar - white label
25. 6. 2014 14:09
Re: Trosku trapne
Myslel jsem logicky, ať tak "nežereš" tu diskusi, nikoli Hondu, jako automobilku, že (v tomto ohledu) nejsi šušu, ani "Michal King" snad ještě vím. ;-)
Nikdo nikoho nenutí, aby ho cokoli bavilo taky. Příklad s M3 není srovnatelný, podívej se jenom tady na webu, kolik toho tady už je o CTR, která přijde nejdřív za rok a podívej se co tu bylo rok před uvedením M3. A pokud vím, tak eM divize BMW dětinsky neslibovala rekordní časy dopředu, zvlášť ne dva roky dopředu apod. :-)
Avatar - fOE
25. 6. 2014 14:24
Re: Trosku trapne
No je pravda ze ///M (a vlastne cela D3) se do te saskarny s casem z NS nezapojila, coz jim jde ke cti. To co je na webu o Honde bych taky nebral jako bernou minci, je to platek, musi publikovat a dost veci se tu kvuli kvantite recykluje, veci ktere jsem videl v zahranici jen v jednom clanku, z toho je v CR obcas saga. Navic jsou autori tvorove chytri a uci se novym vecem :-D. Naucili se ze clanky o Alfe pritahuji komentare (cti prokliky), ted to vi o Honde a spousta lidi jim jen sedne na lep.
Navic jestli se nepletu Honda se pousti do souboje hlavne s vlastnim casem a legendarni NSX, coz prave ma zapusobit na pravoverne hondare (dalsi marketing).

Kdyz se na to divam z leva z prava proste nevidim nic co by me pobavilo (nejsem akcionar auto.cz abych tu z toho mohl mit radost) a v one komedii o honde jsme (to jen kolegialne radim sebe k vam >:-[] ) my ti sasci.

A btw. o ///M se toho psalo hodne a ne ze ne, zvlast spekulace ohledne motoru, tri turba, dve turba, ne, zcela jiste tri turba a bez manualu... atd tu byli temer furt (stejne jako saga o F30 a nasazeni trivalcu).
Avatar - King
25. 6. 2014 14:57
Re: Trosku trapne
Jo, fOE, kdyby se v této argumentační rovině neslo více zdejších diskuzí. :yes: Počítám, že se právě ve wl, Iudexovi a dalších pěkně vaří krev, protože to, co píšeš ty, už jsem zde opakoval nesčíslněkrát, jenže já jsem prý ten zaslepený fanoušek, zatímco ty údajně taková spodina diskuzní komunity nejsi, což je problém.

Ad ///M - ano, to je přesně ono. Už dobře měsíc po představení jednoho M se objevují články o jeho příští generaci, takže je to jeden nekonečný pětiletý příběh.

Pokud jde o zapojení BMW do "závodů" na Ringu - divíš se poté, co Mka na NS předvádí? Stejně "cool" se chystají být i u Fordu - poté, co 300k FRS na NS nestačil na 265k MRS, teď Ford hrdě hlásí, že ON se tedy do šílení kolem Ringu ROZHODNĚ pouštět nebude. :-) A Mustang asi bude podobný příběh. :-!
Avatar - fOE
25. 6. 2014 15:07
Re: Trosku trapne
Ale ja mluvim o nezapojeni se BMW (audi, MB...) do techto "poustnich valek". Cas M3 nebo M4 z ringu znam neni (prosim, hlavne ne debatu o jablkach a hruskach, tzn. o testovani tovarniho teamu s tovarnim jezdcem s sice predokolkou ale na polozavodnich pneu vs. test casopisu o M4 kde mel ridic jen jedno kolo na seznameni se s autem a pak rovnou ostre kolo v aute ktere neznal - logicky z toho nevznikne 100% cas, v tomto kontextu naopak vyzniva cas M4 vyborne), takze tezko muzeme srovnavat (nehlede na to jak postavene na hlavu je jakekoliv srovnani na zaklade casu z jednoho okruhu).
Ford taky dela dobre, ostatne kazdy co z tohoto zavodu bez pravidel vysedne dela dobre. Honda by udelala taky nejlip mirit ciste jen na cas NSX jako vlastni milnik, soustredit se na sebe a nechat Seat s Renaultem at se v nesmyslnych "nurburgring edicich" sezerou navzajem pokud o to stoji a tomuto typu propagace veri. ;-)
Avatar - King
25. 6. 2014 14:00
Re: Trosku trapne
Jenže když dělá marketing evropská automobilka, je to fpořátku, když ho dělá Honda, je to fail, chápeš? :-)
Avatar - iudex
25. 6. 2014 14:15
Re: Trosku trapne
Zamieňaš si príčinu a následok. Nebyť neustáleho zverejňovania nových a nových teaserov na auto, ktoré stále nechodí, nik by si tu srandu nerobil. Ale keď Honda vždy nahrá na smeč... ;-) A ako Ti písal wl, uvoľni sa trochu, si zbytočne upätý a kŕčovitý. ;-)
Avatar - fOE
25. 6. 2014 14:33
Re: Trosku trapne
Upaty a krcovity >:D
Skusim dat priklad: je to jako si delat legraci z developera co stavi obytny dum (od zacatku inzeruje ze byty budou hotove a k prodeji v roce 2015), ze si na ty baraky dela jiz dnes v okoli reklamu, reklamu na baraky "ktore stale nechodi". To je ta nahravka na smec? :-)
Nevim no, asi bude chyba fakt u me, ze to vidim jako neco zcela normalni a ne jako komedii do ktere je potreba se neustale strefovat. :-(
Avatar - white label
25. 6. 2014 14:42
Re: Trosku trapne
Neustále určitě ne, jenom pokaždé, když vyjde další slibočlánek o nové CTR, který mívá obvykle u nadpisu stejné jméno a pod článkem stejného "krále" diskuse. ;-)
Avatar - fOE
25. 6. 2014 14:49
Re: Trosku trapne
On je mistr Fokt fanousek hondy?
V takovem pripade pochopim strefovani se do autora (sam si to obcas neodpustim u premotorovanych zadokolek kde sest je zbytecne moc >:D ), pripadne do nepricetnych fanousku co vidi CTR na ringu s casem snad 6:50. Ale o strefovani se do hondy samotne si furt myslim to co jsem napsal v puvodnim komentu a dale rozvedl. Nechapu to, nedava mi to smysl a kvuli frekvenci (a opakujicim se autorum) mi to prijde tak trosku trapne.
Avatar - white label
25. 6. 2014 15:52
Re: Trosku trapne
Ad úvodní otázka, ano a fanoušek mi v tomto případě přijde trochu slabé slovo, viz vzpomínaný "král" diskusí. Každému může připadat trapné něco, co jinému trapné nepřijde a naopak... ;-)
Avatar - fOE
25. 6. 2014 16:38
Re: Trosku trapne
Tak samozrejme, vznesl jsem dotaz, ty jsi na nej bez vyhybani odpovedel, ze se neshodneme je pak uz vec druha. ;-)
Avatar - Dinar
25. 6. 2014 16:45
Re: Trosku trapne
No, docela to vypadá, že nás tu někdo roky tahal za fusekli. Za sebe říkám, že jestli je redaktor Fokt skutečně stejná osoba jako diskutér King, pak mám po těch letech strávených v diskusích na ACZ naprosto jasno v tom, koho vyhlásit za kinga všech trapáků. :-!
Avatar - white label
25. 6. 2014 16:51
Re: Trosku trapne
Nehledě na to, že tu zrovna píše jiným něco o "hroší kůži".
Avatar - fOE
25. 6. 2014 16:56
Re: Trosku trapne
Jak jste na to detektivove prisli?
Avatar - Dinar
25. 6. 2014 17:18
Re: Trosku trapne
Nikdo z nás po tom nepátral, ale zkus se pana redaktora zeptat, ona by pak stačila jednoslovná odpověd, ale mám obavu, že se nedočkáš. ;-)
25. 6. 2014 17:08
Re: Trosku trapne
Přestávám nosit fusekle, jdu do punčocháčů...za ty se dá tahat hůř :-)
25. 6. 2014 18:51
Re: Trosku trapne
Že to trvalo :-)
Avatar - fOE
25. 6. 2014 13:33
Zadni kridlo
A abych nebyl jen OT, tak to zadni kridlo je mistrovske dilo. Doufam ze se v teto podobe dostane i do serie :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Choochoo
25. 6. 2014 13:40
Re: Zadni kridlo
Tak pokud se zacina objevovat i v reklamach, tak bych si tipnul, ze moc jine asi nebude ;-) Ono nejde jen o to kridlo, zajimave je i rozsireni prednich blatniku a rozchod kol. To jsem taky zvedav jak to nakonec dopadne. To bude dost uprav oproti serii
Avatar - iudex
25. 6. 2014 14:04
Re: Zadni kridlo
Neviem, či si si to všimol, ale auto v reklame je práve ten koncept, ktorý bol predstavený v ženeve, teda nič bližšie sérii, z čoho by si mohol čokoľvek vyvodzovať.
A naopak ak je toto vlastne sériová podoba, prečo uvedenie na trh až o rok?
Avatar - Atlis
25. 6. 2014 14:45
Re: Zadni kridlo
prave naopak, ten koncept ma k serii velmi blizko. :-)
25. 6. 2014 16:22
Re: Zadni kridlo
Jde o uplne jine auto oporti 9G
Avatar - Choochoo
25. 6. 2014 17:18
Re: Zadni kridlo
Pokud je to concept, tak se muze do serie zmenit. Pokud se to zacina objevovat v reklamach s uvedenim prodeje, tak by bylo hodne divne zacit prodavat uplne neco jineho. Takze tim bylo mysleno ze to zacina mit hodne blizko serii i s tim kridlem ;-)

Proc az za rok? Honda netsetuje auta na zakaznicih, takze treba motoru veneuje nalezity cas, vyvoj. To potvrzuje nejmensi poruchovost mezi vyrobci. Jinak kdyz porovnas ten concept , tak je hodne vzdalen designu seriove verze Civicu 9G. Takze upravy ve vyrobe neco zaberou, plus samozrejme tetsovani. Pokud to ma byt povedene auto nelze to nijak uspechat.
Avatar - 3_diamanty
25. 6. 2014 15:00
bude zaujimave aky cas da honda v pekle
ak nedajboze honda zdola megane RS tak to vidim ze bude musiet renault vyhodit aj sedadlo spolujazdca :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - King
25. 6. 2014 15:02
Re: bude zaujimave aky cas da honda v pekle
Co spolujezdce, i řidiče. ;-)
25. 6. 2014 16:36
Re: bude zaujimave aky cas da honda v pekle
...i s řidičem? :-)
25. 6. 2014 17:06
Re: bude zaujimave aky cas da honda v pekle
Po dlouhý době vtipný :yes: :-)
Avatar - JDM
25. 6. 2014 19:19
Re: bude zaujimave aky cas da honda v pekle
jestli CTR zdolá MRS tak ho tady stejně nikdo neuzná , už vidím ty keci že na to měli 35 let že se jim to machruje , a že to křídlo je stejně debilní a zvyšuje výkon o 150 koní .. já si myslím že CTR to dá a dá to dost když vypouští takovýhle videa musí si minimálně dost věřit takže já věřím taky , ale i kdyby to nezajela tak to žádná ostuda není protože MRS je dost vostrý car , ale co mě těší že GTI a R už vlastně porazila teď a to ještě podle některý neexistuje stejně tak jako neexstuje žádny čas těhle decentních HH pro čtyřicátníky >:-[] , možná proto VWboyz tak strašně závidí tenhle kolotoč kolem CTR protože to u jejich oblíbené značky nikdy nezažijí to je jako srovnat koncert Helenky Vondráčkový a ACDC >:-[] >:-[]
Avatar - Dinar
26. 6. 2014 08:15
Re: bude zaujimave aky cas da honda v pekle
To jako že cílovka tohoto CTR "pro mladé", tj. ti cipísci v kšiltovkách co mají rádi plameny na autech, poslouchá AC/DC? >:-[] >:-[] To je hošíku muzika právě těch čtyřicet plus starců.
Avatar - fOE
26. 6. 2014 08:22
Re: bude zaujimave aky cas da honda v pekle
Tak asi je pravda ze lide do triceti ujizdeji spis na Bibrech, Hiphopu a podobne nez na AC/DC... ale tricet mi nebylo a prave best of AC/DC mi hralo v aute dnes rano po ceste do prace :-) Tak s tema pausalizacema bych to neprehanel.
Avatar - Dinar
26. 6. 2014 09:45
Re: bude zaujimave aky cas da honda v pekle
Máš na autě plameny a kšiltovku dozadu? Pokud ano, pak ti ty AC/DC nevěřím, pokud ne, pak se není čemu divit, dobrá muzika nezná věk, jsem o dost starší než ty, ale ani pro mně nejsou AC/DC vrstevníci. >:D ;-) To já jen, že tu JDM jede klasickou hlupáčkovskou vlnu s bláboly o VWboyz s Helenkou Vondráčkovou, přičemž je ukrutně mimo.
Avatar - JDM
26. 6. 2014 11:51
Re: bude zaujimave aky cas da honda v pekle
no helenka vondráčková ale taky patří do skupiny 40+ ;-) a já mám spousty kamarádů co poslouchají ACDC oni někteří z nich mají rokovou kapelu ... já sám ACDC neposlouchám nebo nevadí mi rád si poslechnu ale žádnej velkej fanda. Co sem tím chtěl říct je že helenka je dost měkká taková chabá a nudná ale ACDC je nářez ;-)a dneska už plameny nefrčí a kšiltovky se nosí zásadně dopředu a s rovným kšiltem >:D ale ani jedno neprovozuju >:D
Avatar - iudex
26. 6. 2014 15:01
Re: bude zaujimave aky cas da honda v pekle
Klasická hlupáčkovská vlna >:D áno, na tej sa JDM jednoznačne vezie. ;-)
25. 6. 2014 15:15
vymazlený
Moc hezký, design nemá chybu. >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Egi
25. 6. 2014 16:48
Honda R
Rychlé Hondy si kupovali lidé, kteří měli spoustu zbytečných peněz na to, aby si koupili obyčejnou Hondu a dali na ní obrovské křídlo a obrovský výfuk, aby celá ulice vědělla, že mají...Hondu. Tady je křídlo už z výroby, takže pravověrný Honda-tuner to nekoupí, protože by mu zbylo moc zbytečných peněz. A ten, kdo kupuje Hondu pro kvalitu a jako rodinné auto to nekoupí, protože neví, k čemu je žehlicí prkno na zadním okně. Takže je to možná hezký (pro mě až moc pouťový, ale budiž) ale prakticky neprodejný
Rozbalit vlákno
6
Avatar - JDM
25. 6. 2014 19:29
Re: Honda R
každej má jiný priority někdo chce sporťák někdo chce limuzínu . ;-) U nás to Golfa určitě nepředběhne to je jasný to tu nikdo netvrdí ale o to víc to auto bude vzácnost . Koupí si ho fanda ale i taky někdo kdo chce jen být středem pozornosti stejně tak si někteří kupují Ferrari nebo 911 nebo i , nebudeš tomu věřit i Golfy .
Avatar - Egi
25. 6. 2014 20:26
Re: Honda R
Ehm..my se bavíme o Golfech nebo co?
25. 6. 2014 23:39
Re: Honda R
Hele v USA podepsalo 6477 lidí petici, aby se tam tenhle model dovážel.

[odkaz]

Takže o tom, že to bude neprodejný, bych předem nemluvil :-)

Podle mě to bude jedno z nejvýraznějších aut na silnici vůbec.
A doufám, že si své kupce najde..
Avatar - Egi
26. 6. 2014 09:51
Re: Honda R
No, skoro milion lidí taky podepsalo petici za záchranu Saabu. Já byl jeden z nich. Tak jak je možný, že se Saaby neprodávají? >:D
Avatar - white label
26. 6. 2014 11:57
Re: Honda R
Tak to je "celých" 0,002 % amíků, doslova "ohromující" číslo!
Avatar - JDM
25. 6. 2014 23:51
Re: Honda R
ehm bavíme se o HH a tím že golfa nepředběhne sem myslel tak že golf (GTI)je u nás nejprodávanější HH a to se nezmění ani kdyby to CTR křídlo nemělo .
25. 6. 2014 17:06
Star Wars VII.
...nemíním se pouštět do erudovaných technických diskuzí s Honda klubem, ale při pohledu na ne zrovna stydlivou ***ku Cyniku Trans R mě napadá, že Harrison Ford má už design svojí vesmírný lodě pro natáčení dalšího dílu SW připravenou. ;-)
Rozbalit vlákno
0
25. 6. 2014 17:18
honda
Jo jitrnice co svět neviděl. A ještě dlouho neuvidí.
Rozbalit vlákno
0
25. 6. 2014 18:25
Moc se mi líbí...
...ten krb v tom hororovým klipu.
Fajn detaily - třeba týpek má na kožené bundě vyšitej nurburgring, to je na palec :yes:

Jinak ale moc videa a málo auta...
Rozbalit vlákno
0
25. 6. 2014 23:13
Energie
Musím přiznat, že mě obzvlášť ten první klip nabil energií!

Jinak pěkná soška je v obou klipech - znak usedlosti?

Kočka má na krku 24.10.65
24/10/65 což odpovídá do 24. říjnu 1965 vítězství Hondy v Grand Prix Mexika :yes:

The key strapline of the campaign is ‘We R Back’ :yes: , a nod to both the rebirth of the Type R and the huge 2015 which Honda is looking forward to with its return to Formula 1 and an all new version of the NSX supercar.

The new Honda Civic Type R will arrive in UK dealerships in 2015. The Type R Concept model makes its UK debut on the Honda stand at this year’s Goodwood Festival of Speed, which runs from Thursday 26th to Sunday 29th June.
Rozbalit vlákno
0
25. 6. 2014 23:49
Mal som problem....
....rozchodit kridlo na Eve a tuto putovu svietiacu autodrahovu atrakciu by som uz urcite nechcel aj keby bolo CTR naj auto na svete..urcite to je vekom,ale ani ako 25 rocny by som si to nevel predstavit,ze by som s tym jazdil jak kolotocar po meste ;-\
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
26. 6. 2014 15:04
Re: Mal som problem....
:yes: No ale nie každý tu má vkus, ako to môžeš vidieť aj vyššie, keď King & spol., ktorí už dávno nemajú dvadsať, sú z toho megakrídla odvarení.
Avatar - JDM
27. 6. 2014 11:50
Re: Mal som problem....
lidi mají různý a ještě horší problémy než ty z toho si nic nedělej >:D
Avatar - white label
30. 6. 2014 23:24
Re: Mal som problem....
Zřejmě o tom osobně ledacos víš... :-O :*) >:-[]