Ekonomika
až přidejte ten který mění nicky. On vám vysvětlí že Kuga je hnusná a že se vůbec neprodává. A on to ví lépe než vy protože potkává na silnici častěji RollsRoyce než Kugu. 😉
Zní to až překvapivě. FF čeká na facelift, S-Max/Galaxy na novou generaci, Mondeo je v p..řípravě (údajně). Přesto Ford dokáže růst. Potenciál tedy je.
Jak tohle přežije třeba Topper nevím... 😉
Jak tohle přežije třeba Topper nevím... 😉
Zajimalo by me kde by Ford byl kdyby vypustil nove mondeo v case kdy ho vypustit mel a v case kdy zbytek nepremiove stredni byl ve znameni nudy (nemci, skoda...) a ustupu z pozic (francouzi). Promarneny potencial. ;-\
A kdy že to měl Ford vypustit to nové Mondeo?
...když ho globálně představili? 😉
Obávám se že než ve ztrátové evropské divizi investovat co pět let do změny modelů na lince je lepší ho nechat doběhnout a nový rozjet po tradičních sedmi letech v jiné fabrice. Ale je fakt že strategická rozhodnutí Fordu jsou mi utajená. Insider nejsem.
O tom žádná. Nastoupit v jeden čas s Passatem není nejšťastnější. Jediná možnost pro Ford je, že přijde od začátkum se širokým portfoliem verzí (4x4, automaty, nafty, přeplňovaný benzíny, kombík).
A k tvemu vyctu prida navrch i kvalitni interier.
Ještě jsem ho neviděl nikde k sednutí...radši rezerva 😉
Jn, taky jsem mel tu cest jen zvenci. Ale auto je to majestatni, proto doufam ze vse co jsi vypsal ty i ja tam fakt bude. To auto ma potencial.
A jak zaostává tato dosluhující generace nad dosluhujícím passatem? Já tedy obě auta dost pečlivě zkoumal a můžu s klidným svědomím říct, že nijak co se materiálů a zpracování týče.
Navíc plastové výplně dveří Passatu nepůsobí uplně nejlépe, Mondeo je všude vybaveno měkčenými plasty.. i u kolen 😄
Navíc plastové výplně dveří Passatu nepůsobí uplně nejlépe, Mondeo je všude vybaveno měkčenými plasty.. i u kolen 😄
Mondeo pusobi stare, ikdyz objektivne neni, a muze si za to bohuzel samo. Proto jsem psal ze melo nove modeno jit na trh kdyz bylo predstaveno a ne X let pote. Byt na tomto trhu a pokukovat po aute v roce 2012, nebo 2013, nebo 2014.... a pritom vedet (aspon z fotek) jak bude pristi mondeo vypadat snad nic by me nedonutilo koupit to stare (u fleetu je to samozrejme o necem jinem).
Působí staře? Záleží na konfiguraci, výbavě atd... ale já se bavil o materiálech a zpracování interiéru 😄 Tam si s Passatem nemaj co vyčítat, věř, že obě auta dobře znám 😄
Passat se umí tvářit nově, používá hodně cingrlátek, lišty, velká kola atd.. je to takový elegán, kdežto Mondeo je více do sportovna, však "luxusní, teda luxusnější" verze Ghia už se nedělá a top modely titanium jsou spíše sportovněji pojaté... A u Mondea je to způsobeno i tim, že ty víš, že se dlouho vyrábí, proto ho tak vnímáš (já také).
Na druhou stranu, nedávno jsem vezl 2 lidi, kteří se o auta vůbec, ale vůbec nezajímají a častovali mne slovy " ta nová audina jede fakt pěkně" >😁 >😁 >😁 Proto je strasně složité rozlišit jak to vnímáme my, automobiloví nadšenci a poté ti druzí... 😄 Nicméně, také se na nové Mondeo těším, snad nezklame, tohle se mi zezačátku vůbec nelíbilo, nakonec sem si ho koupil >😒]
Passat se umí tvářit nově, používá hodně cingrlátek, lišty, velká kola atd.. je to takový elegán, kdežto Mondeo je více do sportovna, však "luxusní, teda luxusnější" verze Ghia už se nedělá a top modely titanium jsou spíše sportovněji pojaté... A u Mondea je to způsobeno i tim, že ty víš, že se dlouho vyrábí, proto ho tak vnímáš (já také).
Na druhou stranu, nedávno jsem vezl 2 lidi, kteří se o auta vůbec, ale vůbec nezajímají a častovali mne slovy " ta nová audina jede fakt pěkně" >😁 >😁 >😁 Proto je strasně složité rozlišit jak to vnímáme my, automobiloví nadšenci a poté ti druzí... 😄 Nicméně, také se na nové Mondeo těším, snad nezklame, tohle se mi zezačátku vůbec nelíbilo, nakonec sem si ho koupil >😒]
Mondeo za Passatem nezaostává, naopak si myslím, že je ve většině ohledů lepší - neznám parametry, ale pocitově je prostornější, lépe se v něm dá "rozvalit" a i se lépe řídí. S oběma mám odježděno své a v Passatu se cítím jak v kanceláři, v Mondeu jak doma. Klidně bych si ho i dnes nové koupil, nemám pocit, že by ho novější modely střední třídy nějak válcovaly.
Topper ti vysvětlí že úspěch Fordu je způsoben tím že kopíruje Hyundai. 😉
To zcela jistě! 😉 Přesto Ford udělal obrovskej marketingovo-modelovej přešlap ve formě B-Maxu. Kde je správná cesta ukázal Captur a 2008-ička.
Relativní úspěch Focusu pak vidím ve schopnosti uchopit fleetovej prodej.
Relativní úspěch Focusu pak vidím ve schopnosti uchopit fleetovej prodej.
Byli zpitomělí úspěchem Fusionu a nevšimli si že Evropa jde někam jinam.
Úspěch Fusionu byl založenej na tý samý bázi jako Dacie. Levný a robustní auto. Na začátku prodejů nic moc, pak se s padající cenou zvednul jako Fénix.
Ano já to vím. A proto mě překvapilo že se nepodrželi koncepce levného auta . A vymýšleli technicky náročnější a drahá řešení s posuvnými dveřmi.
prodával by se ještě lépe.
Jsem docela zvědavej, jak se povede Fordu po příchodu nového Mondea. Myslím, že to poletí prodeje v Evropě hodně nahoru... :yes😒br />
A FL Focusu se taky povedl vypadá o něco lépe a to i interiér.
A FL Focusu se taky povedl vypadá o něco lépe a to i interiér.
A o kolik se podle tebe prodá víc? Bude to alespoň o 10 000?
Tak prodá se toho víc a s novým Mondeem poroste i image. A image a marketing dělají hodně. Stávající Passat je starší než současné Mondeo. Passat po FL nazvali novým modelem a Ford představil v Paříži 2012 nový model a vnímání těchto aut je naprosto odlišné. Přitom postav vedle Insignie Mondeo a Passat a poznáš hned kdo je starší.
Souhlas. :yes: A dodal bych, že s novým mondeem to ford docela prokoučoval, doba je rychlá, stačí pár let nebýt v segmentu vidět s novinkou nebo "novinkou" a najednou tradiční výrobce stojí opodál a čučí jak se kolem prohánějí třeba korejci.
Mondeo se bude prodávat mnohem víc. Už rok nebo dva si ho hodně lidí/firem nekoupí, protože je prostě staré a čeká se na nový model. Samozřejmě je to z velké časti jen psychika...
To si vážně myslíš, že někdo bude čekat na tři roky staré Mondeo a zatím bude chodit pěšky >😁
Nikdo na nic nečeká. Firmy kupují když je třeba a auto většinou mají na 2-3 roky... 😉
Takže dle tvé logiky. Nové Mondeo bylo 2007 , to si lidi koupili a měli ho tři roky a od roku 2010 chodí pěšky protože u Forda nedávají nové Mondeo co tři roky. Hmm dobrá logika.
Obávám se, že vůbec nerozumím řeči tvého kmene :😉
Zato já tobě ano. Ať je tady jakákoliv diskuse o Fordu tak přiběhneš a pláčeš nad tím že není nové Mondeo. Není tak není prostě každé nové Mondeo Ford vyměnil po sedmi letech a teď to bude stejné. No a ty máš tři možnosti: nechat si dovézt Fusion z USA , změnit značku a koupit si jiné auto a nebo si počkat. Ty však využíváš čtvrtou nejméně praktickou, pláčeš v každé diskusi že Mondeo není. Připomínáš mi malé dítě které sebou švihne o zem a vzteká se " já to chci a chci a chci". A stejně jako tomu děcku je ti to prd platné. Mondeo bude v prodeji až ho tam Ford dá a tvoje plačky v každé diskusi na tom nic nezmění.
Teda ty jsi se vážně povedl. Ford v Paříži 2012 přestavil nové Mondeo model 2012. Bylo to v době, kdy jsem chtěl koupit nové auto. Rozhodl jsem se právě pro nové Mondeo, protože se stávajícím jsem byl opravdu spokojený. Pak to ale přišlo, Ford začal mlžit a nakonec bylo jeho uvedení v Evropě stanoveno na konec roku 2014. To znamená jen to, že první Mondeo model 2012 objednané v Evropě se dostane k zákazníkům nejdříve v roce 2015. Nevím co ti na tom není jasné, Ford udělal pěknou blamáž. To nejsou žádné plačky, ale jen holá fakta, které zaslepenec jako ty přehlíží, nebo ještě lépe, nechce vidět. Já jsem na model 2012 nečekal, ale koupil jsem model 2007. To je čtvrtá možnost, kterou si ve své neskonalé zaslepenosti zcela přehlédl. Dovážet Fusion z USA nebo Číny by mě ani nenapadlo. Takže aby ti bylo jasno, nové Mondeo nechci, nepláču, nevztekám se a nešvihám sebou o zem. Pokud máš ale stále nějaký problém, stačí dát vědět.
Ford má v eu veľký potenciál, ale nesmú robiť kraviny. Veď fiesta, focus a mondeo je trojka, ktoru im môžu závidieť všetci okrem vw. Predaje focusu sa po fejslifte určite zdvihnú (aj keď to brzdí aj trojvalec, štvorvalec je už dosť drahý). Mondeo škoda hovoriť, keby tu bolo, tak by bol frmol. Bmax alebo ecosport škoda komentovať, buď chyba alebo daň oneworld.
Problem trivalce je v lidech, ne v motoru. Ja byl stejne az do doby, nez jsem ho zkusil.
Uvidime jakou cenovou hladinu bude mit 1.5 EB.
Uvidime jakou cenovou hladinu bude mit 1.5 EB.
Myslíš One Ford. 😉
One Ford Is Not Enough. 😉
myslel som one world one ford, len som to skrátil, vieme o čo ide. Ad iná reakcia: Je milé napísať, že problém je v ľuďoch a nie v motore, ale pre obchodnú bilanciu je jedno, či je motor zlý alebo ho ľudia nepochopili. Ľudia nie sú blbí, ako sa nám niekedy snažia nahovoriť, keď sa niektorý model nepredáva. Takto to vidím ja, trojvalec vo focuse nekúpim😒br />
1. trápny zvuk zvonka (zvnútra neviem, nejazdil som ho)
2. nemá v praxi relevantne lepšiu spotrebu (ktorá by dala motoru racio)
3. otázna životnosť (logika mi hovorí, že roztrasený krpatý 3valec v putách nič moc)
4. zavádzajúce info (vraj sa vojde na A4, ale čo to prináša zákazníkovi, keď priestor nie.)
5. zavádzajúca reklama (najlepší na svete, ale nedodá sa, že medzi paralympikmi)
6. Pri vzniku toho motora stáli úradníci a plnenie noriem (alarm)
Tak prečo by som nedal prednosť trebárs leonu, mazde3, pokiaľ sa bavíme o základnejších verziách.
2. nemá v praxi relevantne lepšiu spotrebu (ktorá by dala motoru racio)
3. otázna životnosť (logika mi hovorí, že roztrasený krpatý 3valec v putách nič moc)
4. zavádzajúce info (vraj sa vojde na A4, ale čo to prináša zákazníkovi, keď priestor nie.)
5. zavádzajúca reklama (najlepší na svete, ale nedodá sa, že medzi paralympikmi)
6. Pri vzniku toho motora stáli úradníci a plnenie noriem (alarm)
Tak prečo by som nedal prednosť trebárs leonu, mazde3, pokiaľ sa bavíme o základnejších verziách.
Jenže pokud napíšeš že jsi ho nejel tak další argumenty jsou k ničemu. Vyzkoušej alespoň silnější verzi 125Hp a možná si poopravíš názor. Samozřejmě si také můžeš koupit třeba 1.6EB a nebo jiné auto. Right to choice.
Videl som dosť testov a ten 3motor vyzerá byť dobrý, ako šoférovi by mi asi plne vyhovoval, (125 by bola pre mňa ako vyšitá, ale nedokážem sa preniesť cez tie ostatné bariéry, niektoré baby môžu byť skvelé, ale nedostaneš sa cez obal, asi patrím medzi tých čo ten motor nepochopia).
Tohle placani je nanic. Take jsem mel predsudky, zkusil a ten motor si titul zaslouzi.
Zvuk v pohode a v interieru neni skoro slyset. Ve vyssich otackach je zvuk normalni.
Spotreba je cca stejna jako atmosfera 1.6, ale jede vyrazne lepe.
Montuje se uz par let a problemy s nim nejsou.
Lepe se chladi, mene hmoty pro dosazeni idealni teploty motoru ?
Vibrace jsou jen na volnobeh a do prostoru posadky se prenaseji jen velmi omezene.
Trivalec neni nic noveho, byli tu i dvouvalce, takze nevymyslejme si smyslene duvody.
Za vznikem stalo uspokojeni urednika a zakaznika. Oboje se povedlo na vybornou.
Kazdemu co jeho jest a v cem se citi dobre a proto tu mame vice automobilek.
P.S. Ja byl skepticky vuci 1.6 EB v SMaxu, spousta lidi se divili, ze to chci vubec zkusit a ja to nejen zkusil, ale i koupil.
Zvuk v pohode a v interieru neni skoro slyset. Ve vyssich otackach je zvuk normalni.
Spotreba je cca stejna jako atmosfera 1.6, ale jede vyrazne lepe.
Montuje se uz par let a problemy s nim nejsou.
Lepe se chladi, mene hmoty pro dosazeni idealni teploty motoru ?
Vibrace jsou jen na volnobeh a do prostoru posadky se prenaseji jen velmi omezene.
Trivalec neni nic noveho, byli tu i dvouvalce, takze nevymyslejme si smyslene duvody.
Za vznikem stalo uspokojeni urednika a zakaznika. Oboje se povedlo na vybornou.
Kazdemu co jeho jest a v cem se citi dobre a proto tu mame vice automobilek.
P.S. Ja byl skepticky vuci 1.6 EB v SMaxu, spousta lidi se divili, ze to chci vubec zkusit a ja to nejen zkusil, ale i koupil.
Asi to je na tému proti gustu žádná. Neviem, prečo by som mal akceptovať vibrácie na voľnobeh u benzínu, keď benzínový štvorvalec ich nemá, prečo by som mal akceptovať zvuk v poho vo vyšších otáčkach, keď štvorvalec má zvuk vpoho aj v nízkych. Trojvalec nie je nič nové, v smarte je na mieste, sú aj dvojvalce aj jednovalce, ale vo focuse to nechcem, aj keby to bolo len v rovine sympatie/antipatie. Viac ročné skúsenosti nestačia na overenie životnosti, na to treba 10 rokov alebo nájazd 200 tisíc, zatiaľ to nikto nemá najazdené myslím. 1,6eb v Smaxe je v poho.
Ale na záver chcem povedať, že v rámci možností je 1,0 eb zvládnutá dobre.
Ale na záver chcem povedať, že v rámci možností je 1,0 eb zvládnutá dobre.
A já doufám, že s roustoucími prodeji se budou zvyšovat i zisky, protože prodat milion aut v Evropě a nemít z toho nic (tedy krom dobrého pocitu z velkých prodejů), mi přijde poněkud hloupé...
1) koupí americký spalovací popelnice [odkaz] vyvážíte €jro a oslabujete evropskou ekonomiku
2) koupí americký spalovací popelnice zvyšujete závyslost evropy na dovozu ropy [odkaz] a dovozu náhradních dílů zas od američanů
jentak dál eurokrocani, nejlepší cesta ke sebezničení 😉
Rozumieš výrazu "identita"? Asi nie..