Novinky
Dinar
3
Jen ta tvoje mentální mince má furt jen tu jednu stranu, bohužel. :no:
Přejít do diskuze
A kde je tu stádečko, které tvrdí, že vw má nejlepší ergonomii na světě?
Prostě buď chlap a zkus se vyrovnat s větou, že GTI má lepší vnitřek než ST, a pokud nesouhlasíš, argumentuj, jinak jsi prostě jen za oslíka (z toho stádečka). 😉
Prostě buď chlap a zkus se vyrovnat s větou, že GTI má lepší vnitřek než ST, a pokud nesouhlasíš, argumentuj, jinak jsi prostě jen za oslíka (z toho stádečka). 😉
Je lepší diskuze bez Bereniky nebo bez ní? To je možná lepší otázka a taky jednoznačná odpověď 😄
P.S.: otázka zda diskutovat s Berenikou pak nemusí být napsána vůbec 😉
P.S.: otázka zda diskutovat s Berenikou pak nemusí být napsána vůbec 😉
Oba jste vedle, tady pomůže jen hruba síla. Slimákovi taky nevysvětlíš, aby ti nelezl po jahodách, ale musíš použít jed.
To se pleteš, Karlíku, moje mince nemá problém chápat smysl jak benzinových tak i naftových automobilů, stejně jako elektromobilů. Každé má své výhody nevýhody, jak z hlediska principu na kterém fungují, tak ve smyslu využití. 😉
Súhlas, facelift pomohol aj STčku (aj keď podľa mňa nie tak výrazne, ako základnému modelu). Spredu nemám žiadne výhrady, akurát vzadu zostali tie nešťastné svetlá á la morské plody (kombi toto rieši).
Tiež by som mandarínkovú nebral, v reále nevyzerá zďaleka tak dobre, ako na fotkách, naopak veľmi sa mi páči tá nová oceľovošedá: [odkaz] tlmí niektoré výraznejšie prvky a auto vyzerá decentnejšie, pritom stále dostatočne ostro.
Tiež by som mandarínkovú nebral, v reále nevyzerá zďaleka tak dobre, ako na fotkách, naopak veľmi sa mi páči tá nová oceľovošedá: [odkaz] tlmí niektoré výraznejšie prvky a auto vyzerá decentnejšie, pritom stále dostatočne ostro.
O té skvělé ergonomii jsi se zmínil ty. Podle mne není skvělá ergonomie tam kde mám display u hlavy řadičky. A to stádo zde mimo jiné ukazovali již místní redaktoři protože po usednutí do jakéhokoli jiného auta než z koncernu VW mají vždy nějaký problém. To že někdo má holt zafixované ovládací prvky z jednoho koncernu neznamená že ti ostatní to dělají hůře. Prostě to dělají jen jinak. Je to stejné jako by řidiči japonců nebo francouzů tvrdili že VW je na pytel a jen jejich značky mají nejlepší ergonomii. To je vše co ti napíšu. Nemám chuť si povídat s někým kdo hned má po ruce argument "když nesouhlasíš jsi oslík. " . Předpokládám že máš auto z koncernu VW.
VW jsem zmínil proto, že GTI je nejpřirozenější soupeř ST, a interier má designově zvládnut výrazně lépe, tj. tvary, prostorové řešení, ergonomie. Pokud jsi ale z toho stádečka, na které písmenka VW fungují jako rudý hadr, tak je asi to stejně jedno, že... :-!
Musím říct, že facelift se povedl...zvenku lehce uhlazený, zadní světla lepší, moc povedná ta šedá barva.
Interiér velký skok k lepšímu (ten aktuální taky není vůbec špatný, za týden si na něj zvyknete a pak je všechno pěkně po ruce - jezdím stávající ST, jediná výhrada je, že místy slyším slabé cvakání z přístrojovky...).
Je dobrý, že navi je co možná nejvýš a že má velký display, stávající verze má jen malý asi 2,5".
Problém stále vidím v sedačkách - teda vypadají skvěle a skvěle se v nich sedí...jenže skvěle se v nich sedí jen netlustým lidem...jakmile je někdo silnější postavy, tak do těch sedaček nezapadne a je to pro něj nepohodlné...tady mohla být možnost volby mezi Recary a něčím širším, ale stále dobře vedoucím 😄
Interiér velký skok k lepšímu (ten aktuální taky není vůbec špatný, za týden si na něj zvyknete a pak je všechno pěkně po ruce - jezdím stávající ST, jediná výhrada je, že místy slyším slabé cvakání z přístrojovky...).
Je dobrý, že navi je co možná nejvýš a že má velký display, stávající verze má jen malý asi 2,5".
Problém stále vidím v sedačkách - teda vypadají skvěle a skvěle se v nich sedí...jenže skvěle se v nich sedí jen netlustým lidem...jakmile je někdo silnější postavy, tak do těch sedaček nezapadne a je to pro něj nepohodlné...tady mohla být možnost volby mezi Recary a něčím širším, ale stále dobře vedoucím 😄
No, mě ani tohle nepřijde jako nějaká designová hitparáda, a to se díváme na vyšperkovanou variantu. Ale akceptovatelné to už je. Horší vevnitř, to je pořád bída, tam se mají od vw stále co učit, s jednou výjimkou, a pro ostré auto velmi důležitou, ST má nádherně rozložené pedály, to je naopak největší průser GTI. 😉
Diesel do sportovního auta nepatří a jestli se s námi chcete hádat, činíte tak zbytečně. Samozřejmě, že sportovní vozy by měly mít pod kapotou motor spalující benzín :-!
Na rychlý start v křižovatce ti v podstatě stačí 2 věci😒br />
1) že vůbec chceš
2) že to umíš
Výkon není až tak podstatný, ale pokud máš i ten, tak za splnění předchozích podmínek máš při rychlém startu během chvilky na další auto klidně 100 - 150m.
1) že vůbec chceš
2) že to umíš
Výkon není až tak podstatný, ale pokud máš i ten, tak za splnění předchozích podmínek máš při rychlém startu během chvilky na další auto klidně 100 - 150m.
ano mas pravdu... a prave preto co pises ... sportove auto potrebuje benzin 😉
ja nikde o samotnom vykone nepisem.... rolu hraju ine veci.... to je jasne :yes: s tym citreonom pisem len ako porovnanie ... aky maju pohlad redaktori
ja nikde o samotnom vykone nepisem.... rolu hraju ine veci.... to je jasne :yes: s tym citreonom pisem len ako porovnanie ... aky maju pohlad redaktori
ach jaj, to sa chvilami uz ani neda citat, ostava rozum stat...pri C1 sa da hovorit o rakete na kolesach, pretoze napriek blbemu zrychleniu na 100 je v meste (kde to auto primarne mieri) je ovela castejsie zrychlovanie na 50ku, kde aj z maleho motora vdaka kratkej prevodovke dokaze to auto vystrelit z krizovatky. vidim to na grande punto 1.2 (48kw): vdaka kratkej jednicke, lahkemu autu s tym autom vzdy vyrazam z krizovatky ako prvy. a ma to nespornu vyhodu: ak sa dokazes dostat pred ostatne auta o cca 8-10m dalej za rovnaky cas, mas volnost v tom, kde sa zaradis, co ja napr bezne robim: vystrelim ovela rychlejsie ako ostatne omnoho vykonnejsie auta a vyberam si, kam sa chcem zaradit, v tom spociva mrstnost mestskeho auta (k tomu male rozmery pre parking a manevrovanie)-mestske zihadielko, ktore na okreske v pohode drzi predpisove tempo a na dialnici mu sedi tak 120km/h, pricom predbiehanie do stupania je uz problematicke....takze ano, male auta so slabym motorom a katastrofickym zrychlenim na 100km/h dokaze byt v meste skutocne taka mala reketa. staci to zazit na par kruhacoch, viacprudovkach a krizovatkach a pochopis...co sa tyka tvojho polemizovania o 136kw focuse, aj male dieta vie, ze sportove auto nie je o vykone, ale o celkovom zladeni motora, prevodovky, podvozku, brzd a pneumatik. lebo je ine prejst BEZPECNE zakrutu v 80ke a v 120ke
Tak určité vodítko a představu dají čísla na autoscout.de.
V inzerci je zde 170 GTI a 353 GTD (r.v. 2014). A podobně Okta - 236 benzín vs. 421 nafta.
V inzerci je zde 170 GTI a 353 GTD (r.v. 2014). A podobně Okta - 236 benzín vs. 421 nafta.
Čítaj, prosím Ťa, predtým, než reaguješ. Píšem, že súčasné ST materiálovo za GTI zaostáva a ZREJME toto ani facelift nevyrieši. Som fanúšik Fordu, ale na rozdiel od Teba nie slepý a kvalitatívny dojem z interiéru (spracovanie, lícovanie, haptika, vizuálny dojem atď.) súčasného Focusu je oproti Golfu výrazne horší. Verím, že facelift pomôže, ale ten rozdiel je tak veľký, že na dorovnanie v tejto generácii neverím.
Ano, u GTI je interiér normálnější, taky mi nesedí stopro nový Focus. Tenhle ale vypadá už zase lépe. S Ergonomií ale nemohu souhlasit, některé řešení Fordu mi přijde daleko lepší, než u VW obecně. Třeba ovládání zrcátek, tu minipáčku uplně nesnášim, kolébka u Fordu je daleko lepší řešení. Stejně tak ty přetlačítkované volanty, co maj oba Hothatche.... nyní po 3 letech jsem si trochu zvykl, ale rádio pod volantem je za mne nej, stejne tak i tempomat. GTI i ST to maj na volantu vše ...
Nemůžeš tedy tvrdit, že je ergonomie jednoho lepší, protože je to o zvyku.. pokud si zvykly na VW, bude ti vyhovovat GTI, pokud na Ford, přijde ti lepší ST.
A řikejte si co chcete, radši tohle ,než GTD už jen proto, že tahle ostrá verze vypadá opravdu ostře, což GTD tolik ne ( Já vím, tam je to účel). Proto za mne Focus :yes: 😄
Nemůžeš tedy tvrdit, že je ergonomie jednoho lepší, protože je to o zvyku.. pokud si zvykly na VW, bude ti vyhovovat GTI, pokud na Ford, přijde ti lepší ST.
A řikejte si co chcete, radši tohle ,než GTD už jen proto, že tahle ostrá verze vypadá opravdu ostře, což GTD tolik ne ( Já vím, tam je to účel). Proto za mne Focus :yes: 😄
Presne, ST má bližšie ku GTI, než k hardcorovejšiemu M RS. Na druhej strane ST je oproti GTI o niečo tvrdšie, také neotesanejšie (v pozitívnom zmysle). Cupru osobne nepoznám, ale takto od stola sa mi ako najbližší súper pre STčko zdá práve ona.
Fejsliftovku normál verzia si pôjdem určite vyskúšať, vraj mali poladiť aj jazdu. Teraz sa mi už fakt páči vrátane zadných svetiel.
Čau výkřikářko, dnes máš mužskej mundůr? Perou ti snad ženský věci? 😄
Byla by jsi tak laskavá a udělala i rozbor daňovýho zatížení těchto komodit v jednotlivých státech? 😉
Byla by jsi tak laskavá a udělala i rozbor daňovýho zatížení těchto komodit v jednotlivých státech? 😉
Tohle mi už na obrázku přijde OK, nesnaží se bejt Golfem a zároveň není UFO. Tady mi designový přirovnání k astonu pro "spodinu", přijde jako rozumný 😉
Vnitřek už taky nevypadá nejhůř.
Btw.: včera jsem krátce projel RCZ a problém s pedály má taky. možná ne tak velkej rozdíl, ale pořád to není ono.
Vnitřek už taky nevypadá nejhůř.
Btw.: včera jsem krátce projel RCZ a problém s pedály má taky. možná ne tak velkej rozdíl, ale pořád to není ono.
Souhlas s tím, co píšete. Vypadá to lépe, líbí se mi i volant. Na zadek a interiér bych si musel zvykat. Ta nová temná metalíza vypadá zajímavě s černými koly. Konečně je pryč rybí xicht. :yes:
Dá se to nazvat minimálně akceptovatelným vzhledem. FF po FL obecně prokoukl a ST se drží agresivnějších linek. Jen ten elektrickej pomeranč je na mě, páprdu, moc funky 😉
Btw.: nechybí automat?
Btw.: nechybí automat?
Že interier GTI je designově lepší než interier ST, a že designově znamená tvarově, z hlediska prostoru, ergonomicky... to jsem napsal. Odpovědí je jen nějaké blábolení teď o Francouzích a Japoncích. Nemáš chuť si povídat? No, hlavně na to nemáš... 😉
Auto z koncernu vw jsem neměl a nemám, projeto mám ale kde co.
Auto z koncernu vw jsem neměl a nemám, projeto mám ale kde co.
Ako fanúšik Fordu a osobitne Focusu musím žiaľ skonštatovať, že ergonómia v trojkovom Focuse nie je veľmi dotiahnutá. Ak jazdíš ostro a zaujímajú Ťa len volant, pedále a radička, je všetko OK, ale akonáhle spomalíš a chceš si niečo naladiť, prestaviť, v tej spleti tlačítok sa ťažko vyznať.
Jojo, taky jsem takovej stoneovej 😉 Na můj vkus mělo předchozí ST moc rybí xicht, oblej, takovej nedravej kapr.
V dnesni dobe umirnenych HH pro kazdeho jsou priority uplne jinde. Nejaky sportovni feeling se nevyzaduje a ani tam neni, pak je uplne jedno, na ktere PH auto jezdi. Hlavne aby jelo rychle a nizka spotreba je vitanym bonusem. To je proste realita.
Jo, chápu tě.Ale já nejsem (jízdně) sportovec a RS4 je designově krásný auto. Co dělat? Živit osmiválec?
Jo, to je přesně ta situace, do které jsem se vždycky dostat... nechtěl 😄 . Raděj budu sedlat něco nenápadného a schopného než naopak.
Já myslím, že tentokrát na pravdu Toper. Naftové verze álá RS GTD se prodávají, protože vypadají dobře a řidiči jezdí normálně, ne sportovně. Na opravdu sportovní jízdu nejsou, jen to předstírají. Ale samozřejmě, když je poptávka...Sám bych mohl být ukázkový klient- já bych si 300ps auto určitě nekoupil, když bych využíval třetinu výkonu.Ale sport.verze vypadají dobře. Jednou jsem měl hezky upravenou A4 1,8i (opticky se tvářila trochu jako tovární RS4) a vyzýval mě k "souboji" BMW 640.bylo to vtipné.
Zrovna v minulé generaci měl ten civilní Auris se silnou naftou i jiné zavěšení než ostatní motorizace. 😉 Jinak souhlasím, je to i o naladění.
Přesně tak, ani v Německu se s tím běžně nesetkáš, musel bys mít vyloženě štěstí na odstín, který tě zrovna zajímá. Ve žluté (perleti) znám naživo jen G5GTI Pirelli Edition a moc mu ta žlutá nesluší.
Viz: "Ale zase tolik lidí nebude ochotno zaplatit 40+ tisíc za lak. Ani tedy nehrozí, že by sis mohl tyhle barvy prohlédnout naživo na autě."
>😒] :yes😒br />
No.. na to stačí starý VentoTDi s pořádně dlouho neměněným olejem a aspon půlmíčem na tacho.. v mlze si netroufnou vyrazit do křižovatky
>😁 Pro Bereniku/Kharla odzkoušeno po Praze >😁
No.. na to stačí starý VentoTDi s pořádně dlouho neměněným olejem a aspon půlmíčem na tacho.. v mlze si netroufnou vyrazit do křižovatky
>😁 Pro Bereniku/Kharla odzkoušeno po Praze >😁
3 x toľko určitě ne, dokonce ani ne 2 x toľko, ale je to skoro 2 x toľko, konkrétně u vás 543,- vs 1029,- euro.
Velký výběr to sice není, ale zrovna ty dvě šedé (CSG a LSG) se povedly.
Pamatuji taky doby, kdy třeba na trojkové Polo GTI byly v nabídce jen tři barvy (stříbrná, červená, černá).
Velký výběr to sice není, ale zrovna ty dvě šedé (CSG a LSG) se povedly.
Pamatuji taky doby, kdy třeba na trojkové Polo GTI byly v nabídce jen tři barvy (stříbrná, červená, černá).
To jsou ale barvy za nesmyslný příplatek (1720 - 2140 euro) a u nás ani nejsou v nabídce (viz český konfigurátor). U nás má velký problém s cenou už bílá perleť, přitom ta stojí zhruba polovinu toho, co tebou jmenované speciální odstíny.
Velmi povedený facelift, vyloženě prokoukl. Doba, kdy sumcoidní ST představovalo paradoxně nejodpornější verzi Focusu, je již pryč. Stačilo upravit nárazník a světlomety tak, aby již "tlama" nebyla tak výrazná (byť na můj vkus je stále příliš velká) a příď působila vyváženěji...no a samozřejmě odstranit mořské plody vzadu... :yes:
Ale tohle dokáže jakýkoliv auto, pokud ti ostatní jedou vláčně a klidně :-!
Tohle umí s prominutim i Felda když jí šlápneš na krk 😄
Vím, jak to myslíš, ale podal si to dost nešťastně 😄
Tohle umí s prominutim i Felda když jí šlápneš na krk 😄
Vím, jak to myslíš, ale podal si to dost nešťastně 😄
a nenapadlo ta, ze nezavodim, ale ak sa niekam ponahlam, tak rad vyuzijem moznost pohodlne vyrazit rychlejsie ako ten vedla mna a zaradit sa bezpecne pred nim nez sa niekde tlacit do medzery?
Teoreticky by se s červenými doplňky mohla snést zelená. Těch mají několik, ale těžko říct, jaký by byl výsledek.
Červené GTI VII jsem viděl... a za mě dobré, hezky to třeba ladilo se zadními světly, která jsou taková do černa...
Ta červená je problematická (brzdy, linka). Neumím si právě představit, jak by vypadalo GTI ve žluté (stojí myslím zhruba 1800 €). Jestli by se to tlouklo, nebo sneslo. A červené mají další dvě, ale nepíší, jestli jsou to metalízy (cena by tomu odpovídala), nebo ne.
U GTI je to otras: carbon steel grey je jednooká medzi slepými. Nablýskaná je krásna, ale ako každá veľmi tmavá farba sa rýchlo špiní a stačí trochu prachu a je po paráde. Biela perleť je fajn, ale stojí asi 3x toľko, ako normálna metalíza. Modrá sa vôbec nehodí, bije sa s červenými doplnkami (brzdy, linka v maske). A červená je len pastelová. Skrátka výber ako za komunizmu. V tom Octavia RS ďaleko vedie.
Tak základní paleta GTI je také celkem chudá. Kromě červené tam není snad žádná výraznější barva. Vede Carbon Steel Grey a bílá perleť by také nemusela být k zahození.
Normální Octavia má barev asi 70, to už je celkem zbytečné, těžko rozlišíš jednu od druhé. Ale tak jak je to u Cupry, to je opravdu zoufalství... ani jedna modrá, zelená... nic.
U GTI jich je v nabídce 34, jestli si dobře pamatuji. Ale zase tolik lidí nebude ochotno zaplatit 40+ tisíc za lak. Ani tedy nehrozí, že by sis mohl tyhle barvy prohlédnout naživo na autě.
Můžeš tvrdit o jednom řešení, že je ergonomičtější. Jen musíš ze hry vytáhnout líné kůže, které se nechtějí přizpůsobit. Viz tvůj příklad s klávesnicí. Platí to samozřejmě jen pro nějaké procento populace. A můžeš dojít k závěru, že jsou různá řešení prakticky ekvivalentní.
Jen se neboj, že jsem se ozval...Formula Racing tedy znamená, že když zatlačíš, ropzsvítí se motor 😄
V předchozím Yarisu ses natahoval k čelnímu sklu před spolujezdce (kaplička uprostřed a kolík napravo). Ovládání pro orangutany. >😁
Ta červená na M6 je opravdu moc hezká, a v reálu ještě víc. Podobně se myslím povedla i ta Flamme Red na Cliu (nejen) RS. Výrazné ale nikoliv vulgární barvy.
To moje žena by brala tu zelenou, klidně i na úplně jiným autě. >😁 Aspoň vidíš, že to taky nemám jednoduchý. 😉
No tak to mi mluvíš z duše. Ta modrá na ORS je moc pěkná, ale jen cestou ze Znojma k nám jsem jich viděl docela dost. Určitě kolem deseti a všechny modré. Takže bych i z toho důvodu vzal spíš tu zelenou, která je taky dobrá.
No dobře, barvy u Cupry jsou prostě tragické, to bych je zabil... bílošedá, šedobílá, šedočerná... a jedna základní červená bez metly.
Nápadná, ale nikoli křiklavá - to mi neva. Když Mazdu 6, tak jedině v té krásné červené... a to i se základním motorem, v tom není žádný rozpor.
Modré RS jsem taky čekal na každém rohu, ale v Praze se to zatím nekoná. Zelenou jsem měl na seznamu, ale manželce se moc nelíbí.
Nápadná, ale nikoli křiklavá - to mi neva. Když Mazdu 6, tak jedině v té krásné červené... a to i se základním motorem, v tom není žádný rozpor.
Modré RS jsem taky čekal na každém rohu, ale v Praze se to zatím nekoná. Zelenou jsem měl na seznamu, ale manželce se moc nelíbí.
Nápadná nemusí byť súčasne krikľavá, rozhodne ale priťahuje pozornosť podstatne viac, ako akákoľvek farba u GTI či Cupry. Zrovna u nás je už tých Octavií RS pomerne dosť a myslím, že nepreháňam, ak poviem, že modrá tvorí 90%. Ako sme sa už bavili, ja by som uvažoval pri RS aj nad tou zelenou a divím sa, že v reále som ju ešte nikde nevidel. Možno už len z dôvodu, aby som nebol ako 90% ostatných RS, by som šiel do nej.
Tiež myslím, že to bude asi rozdiel ako donedávna 2,0TDI so 103 kW a 125 kW, skrátka o chlp lepšie, ale žiadny dramatický rozdiel, naopak rozdiel medzi ST a najsilnejším benzínom v bežnom Focuse (či obdobne GTI vs. vrchol bežného Golfu) je nebe a dudy.
Ta modrá ale není nijak křiklavá barva, naopak... taková decentně - elegantní. Nápadná je žlutá, relativně i zelená nebo červená... ale já vídám nejvíc bílé a černé a to je prostě normální služebák, víceméně.
Jenže to jsou čísla prakticky výhradně nových aut.
A třeba když se koukneš na OII RS, tak jak na Tipcars, tak na autoscout je poměr nabízených benzín / nafta taky zhruba 1:2. Takže je faktem, že auta v případě nafty v této řekněme spíše výbavové kategorii se prodávají výrazně lépe, než benzíny. A u ST tomu zřejmě nebude jinak.
A třeba když se koukneš na OII RS, tak jak na Tipcars, tak na autoscout je poměr nabízených benzín / nafta taky zhruba 1:2. Takže je faktem, že auta v případě nafty v této řekněme spíše výbavové kategorii se prodávají výrazně lépe, než benzíny. A u ST tomu zřejmě nebude jinak.
No ja stretávam Octavie RS takmer výhradne v tej výraznej modrej, takže o úplnej nenápadnosti sa nedá ani pri RS hovoriť. Naopak GTI/GTD je najviac šedých, to je pure understatement.
Těžší o moc není. Nechápej mě špatně, ne že by to nejelo, jen to prostě jelo "jenom" jako běžné naftové auto s výkonem někde nad 100kW, kterých jsou silnice plné.
Hele, to tak klidně může být... naftu koupí firma na dva-tři roky a pošle dál, benzín si kupuje spíš nadšenec a pak si ho nechá déle.
Jezdil jsem s Octavií RS TDI 135kW a pocitově to jede asi jako každý jiný dvoulitrový diesel, žádný extra wow efekt se nekoná.
Ale tím nijak nevybočuje z řady dalších automobilek. S-line, R-paket, M-paket .... A jako nejděsivější příklad mne napadá Fabia Monte Carlo, která se i s HTP tvářila jako RS ....
To ti samozřejmě věřím. Určitá míra kvality by měla být zachována i u spotřebního zboží jakým auto bezesporu je. Pro mne byl šok když jsem v roce 1990 ve Švýcarsku poprvé viděl Chrysler LeBaron convertible který měl na krytu zavazadlového prostoru přiděláno třetí brzdové světlo stylem jako by ho někdo dobastlil na koleně v garáži přesto že bylo přímo z fabriky.
je to velmi subjektivne vnimanie. mas auto, ktore nema vykon, ale zrazu vidis, ze vsade vyrazas ako prvy, ze nemas problem pridat, nemas problem zatocit a to vsetko v meste v rychlostiach do 60-70km/h. o tom to je. fakt to potom tak vnimas, ze to auto proste ide.
Souhlasím. Parametry ST D nejsou žádný zázrak. Co zázrak, jsou docela obyčejné. Stejné zrychlení například dává aktuální Mondeo kombi 2.2 TDCI s manuálem. Takže úplně vidím, jak strejda (třeba já) jede v pravým pruhu, pohvizduje si Skákal pes přes oves, dává si chleba se salámem a v zrcátku kontroluje nezvedené ratolesti, jak mu zase droběj na sedačky - a v levým se ho marně pokoušej předjet zrcadlovky pod kšiltovkou v oranžový hustokáře s obrovským spojlerem. >😁 Když už rychlou naftu, tak taky raději spíše nenápadně. 😉
Ačkoliv, znám jeden japonskej naftovej dvouválec, co má zvuk, kterej by do Focuse ST parádně seděl. >😁 >😁
Ačkoliv, znám jeden japonskej naftovej dvouválec, co má zvuk, kterej by do Focuse ST parádně seděl. >😁 >😁
No o tom právě mluvím. Divadlo, které ST D předvádí exteriérem i interiérem, neodpovídá reálným schopnostem toho auta. Nechci přímo říct že bych se za takové auto styděl, ale prostě... pokud už naftu, pak něco méně křiklavého - ORS, GTD.
ved prave ..... preto volim benzin.... a stacil by kludne aj slabsi ako tento st diesel a urcite s nim bude aj vacsia zabava
fabia rs je voci dnesnemu focusu prcek... clovek tam inak vnima rychlost dynamiku a pocity ... ved to sam vidis ... clanok o C1 kde zrychli 1,2 vti za 10,9 a redaktori nam tu pisu o rakete na kolesach 😉
fabia rs je voci dnesnemu focusu prcek... clovek tam inak vnima rychlost dynamiku a pocity ... ved to sam vidis ... clanok o C1 kde zrychli 1,2 vti za 10,9 a redaktori nam tu pisu o rakete na kolesach 😉
Já ti to řeknu takhle. Těch 280 koní je v Cupře servírováno hodně delikátně, čili to, z čeho jsi byl nadšený u Focusu ST - tedy jistou neurvalost, živelnost - tam nenajdeš. A pokud cítíš radost z dokonale efektivní jízdy - pak ji už máš, a dokonce podle mého ve výrazně kvalitnějším balení. 😉 Nehledě na to, že si začínám myslet, že těch tvých 50 koní mínus je naopak plus, právě vzhledem k tomu efektivnímu fungování.
Tohle by chtělo doložit nějakým číslem... v DE se prodává GTI o dost lépe než GTD, u nás vůbec netuším.
Octavia je trošku jiná situace... to auto si přímo říká o to, aby nahradilo jako služebák lépe konfigurované naftové Elegance... a to se taky děje. Takže pokud si to někdo koupí na 50.000km ročně po Evropě, tak proč ne, já to jako pokrytectví nevidím.
Octavia je trošku jiná situace... to auto si přímo říká o to, aby nahradilo jako služebák lépe konfigurované naftové Elegance... a to se taky děje. Takže pokud si to někdo koupí na 50.000km ročně po Evropě, tak proč ne, já to jako pokrytectví nevidím.
A co když máš na výběr GTD a ST D ? 😄
Jistě, že kdyby to šlo, beru benzín u takového auta, nicméně předpokládám, že ST v benzínu nebude vypadat jinak, takže pořád Focus :yes:
Jistě, že kdyby to šlo, beru benzín u takového auta, nicméně předpokládám, že ST v benzínu nebude vypadat jinak, takže pořád Focus :yes:
zaujimave budiky ma aj aston martin [odkaz] .. tusim uz viem kde sa inspirovala 308micka s tym otackomerom ... alebo mozno ide o nahodu
Dá se to ztlumit se speciálním softwarem přes diagnostický konektor, libovolná hodnota v násobcích 10% (0-100).
Já "to" zatím neslyšel, ale obecně se mi tyhle fake bručítka nezamlouvají, z principu.
Já "to" zatím neslyšel, ale obecně se mi tyhle fake bručítka nezamlouvají, z principu.
Určite že to je o miere náročnosti, ja som napríklad ale nedokázal rozchodiť šlendriánstvo á la lícovanie prednej kapoty, ktorá vyzerala ako nedovretá.
Chápal bych preferenci Focusu ST proti benzínovému GTI... když už hot, tak pořádně. Zrovna u naftové verze ale trošku hrozí, že budeš za šaška... v oranžové bestii, upoutaný v Recarech, s řazením hezky při 3000... to není úplně konzistentní.
Sedačky jsou taky dobrý... v té černé si je umím představit i v tom nafťáku. A vůbec... jak normální Focus interiér nic extra, tak v tom ST je to celé lepší... bez divokých dekorů atd.
u nas je to podobne.... same diesle RSky .... este aj stare fabie RS samy diesel >😁 ... no dobre .... tak som si trosku zavtipkoval 😉
Jenže ono to neni jen o tom papírovém výkonu 130Kw, ale o charakteristice, zvuku, a vůbec nalazením celého vozu. A když už, tak bych to srovnával s GTD a ne s civilním Aurisem se silnou naftou, kterej už se snad ani nevyrábí 😄
Vem si "blbou" Fabii RS I, které byla v naftě a jak se prodávala a jak se s ni lidé vyblbli...
Vem si "blbou" Fabii RS I, které byla v naftě a jak se prodávala a jak se s ni lidé vyblbli...
Pár lidí? 80% octavií RS, co jsme viděl u nás, jsou naftové. Češi jsou v tomto docela pokrytci.
jo ok... par ludi sa najde...
tu je stary auris so 130kw dieslom [odkaz] pozeram ze zrychlenie ma 8,1s zhodne s focusom ST ale tu maximalku ma realtivne nizku ( 210 ) ..... u focusu ST maximalku nevidime... je zrejme ze v toyote to sprevodovali inak kedze sa nesnazili o sportiacik ako u forda ale .... staci si precitat dojmy z toyoty a je jasne ze podobne vykonny focus s podobnou dynamikou tiez nemoze byt sportovym naradim .... hoci bude aj rychlejsi co do maximalky ako auris
ja volim benzinovy ST.... to bude prave orechove
tu je stary auris so 130kw dieslom [odkaz] pozeram ze zrychlenie ma 8,1s zhodne s focusom ST ale tu maximalku ma realtivne nizku ( 210 ) ..... u focusu ST maximalku nevidime... je zrejme ze v toyote to sprevodovali inak kedze sa nesnazili o sportiacik ako u forda ale .... staci si precitat dojmy z toyoty a je jasne ze podobne vykonny focus s podobnou dynamikou tiez nemoze byt sportovym naradim .... hoci bude aj rychlejsi co do maximalky ako auris
ja volim benzinovy ST.... to bude prave orechove
Ja už to psal minule... Oktávia i Golf má ostré verze v naftě, proč ne Ford... a lidi to kupujou.. 😄
podla mna uz s klasickym 1,6tkovym ecoboostom ktory sa nehra na zavodak... bude vacsia zabava ako s tymto radobysportovym dieslom to bez debaty ... parametre su vcelku podobne a vytacat benazin ako aj jeho zvuk a charakteristika bude na sportovanie iste vhodnejsia
Ano Focus ST jsem samozřejmě vyzkoušel, zřejmě mám jiné priority. Z materiálu v autě mne zajímají pouze ty kterých se bezprostředně dotýkám. Volant, řadička, středový panel, loketní opěrka, spínače a páčky. V ST jsem žádný fail nenašel. Ale asi nebudu ten správně náročný evropan. Neměl jsem problémy ani v amerických autech které jsem měl.
klobuk dole >😁 :yes😒br />
je to tak....
130kw v diesli mal inak kedysi aj auris 2,2ka.... a nejako mi neprislo ze sa v toyote hrali s nim na sportiak ( asi vedeli preco ) .... to na co sa hra focus st diesel je usmevne.... samozrejme kto chce sportove naradie zvoli benzin..... a kto chce jazdit zadarmo ten nech porozmysla nad bicyklom 😉
sportove naradie v diesli dava asi taky zmysel ako tazky offroad s vysokootackovym benzinom
je to tak....
130kw v diesli mal inak kedysi aj auris 2,2ka.... a nejako mi neprislo ze sa v toyote hrali s nim na sportiak ( asi vedeli preco ) .... to na co sa hra focus st diesel je usmevne.... samozrejme kto chce sportove naradie zvoli benzin..... a kto chce jazdit zadarmo ten nech porozmysla nad bicyklom 😉
sportove naradie v diesli dava asi taky zmysel ako tazky offroad s vysokootackovym benzinom
K tomu kolíčku na PC. Znám ze Swiště. Je to blbost, ale zase si krásně protáhneš ruku při dlouhé jízdě. Jen bych přitom raději nezatáčel. >😁
A jseš si jistej, že tam máš kontrolku motoru ? Protože jiným se po těch jízdách rozsvítila.... 😐 >😁
Já sem nedávno v jedněch Recarech seděl a i při své výšce mi nepřišly nepohodlné.... Je pravda, že teda byli v Airbusu A321, ale to je detail >😁 >😁
To určitě, ale Focus dle mne nemá žádné takové ergonomické fau😜as. Žádne jsem tedy nenašel. Jsou to jen maličkosti, které jsou trochu jinak. A někdo ti může namítat, že u japonských aut mu to ovládání přijde prostě lepší, protože to tak dělá 10 let, tak proč se to učit jinak 😄
Kto nechce pochopiť, nepochopí. Je logické, že v aute, ktoré bolo dnes predstavené, som sedieť nemohol a ak vyjadrujem svoje vnímanie kvality interiéru ST, hovorím o doterajšom modeli. Spýtam sa inak: Ty si Focus ST vyskúšal? Ako na Teba ten interiér pôsobí? Čo by si dal ako referenciu v triede?
Vid >😁 Možná je to deformace z povolání. Ale když se mi něco nelíbí, tak to řeknu >😁 Mimo TSI jsou všechna auta fajn >😒]
Tu by som sa nebál, to sklamanie je skôr pri tých výrazných farbách, ktoré silno závisia od druhu svetla; takáto oceľová šedá nebude zrejme moc variovať.
Už akoby som tam bol, hlavne po woodyho rozčarovaní som veľmi zvedavý, ako sa tie papierovo fantastické parametre prejavujú v praxi.
Já taky jezdím na střídačku s koncernovými vozy a jsou věci, co mi vyhovují více, a některé méně... Každé auto má něco.
Ale at tá Tvoja definícia ergonómie (ovládanie, ktoré Ti vyhovuje) sa dá objektivizovať. Všetci sme ľudia, máme dve ruky a dve nohy a v princípe pre všetkých je lepšie, keď sa na nastavenie niečoho v aute nemusíš priveľmi naťahovať, keď nemusíš pre to robiť viac úkonov, keď nemusíš príliš odpútavať zrak od cesty atď. Jeden príklad za všetky: nastavenie palubného počítača v japonských autách (donedávna, resp. v niektorých ešte aj teraz) kolíkom na prístrojovke, kde si musel vsúvať ruku cez volant. Toto nie je o zvyku, to je jednoducho blbosť a ergonomické fau😜as.
Vzhledem k tomu, že bude další nákup v srpnu, tak na víkend...či by si vedel prísť so svojim mazlom? 😄
V takom prípadě by to chcelo ďalšieho koncernového špecialistu na HH a nezávislého poradca z lidu (Lidlu 😄 )
V takom prípadě by to chcelo ďalšieho koncernového špecialistu na HH a nezávislého poradca z lidu (Lidlu 😄 )
Já už to tady nikde nepíšu, protože pořád čtu o zázračných předokolkách schopných přenášet třista koní na asfalt, tak abych nebyl za blbce >😁 , ale moje zkušenost říká, že 250 koní a dost, pak už je to spíš otravné. Tedy aspoň mně v tomto směru zklamal i focus RS, o opc nemluvě. Pokud pominu to "honění" automobilek na ringu, které mě moc nezajímá, tak si vsadím, že nic lepšího než je tvá varianta gti, tj. s perf. paketem není, je to prostě nejlepší předokolka zabalená v hatchbacku a jako HH to auto v celé šíři potřeb funguje nejlíp. Ale každopádně bych si tu cupru prubnul. 😉
Jj jeden GTI který má patent na to aby posoudil který design je nejlepší pro každého už tady působí. Tak s tím koncernovým autem se omlouvám. Já jedno mám a ta ergonomie mi přijde normální střídám aut více a nemám problém se vyznat v ovládacích prvcích kteréhokoliv z nich.
Ergonomie, jak jsme se tu už někdy nedávno s někým bavili znamená, že ovládání je takové, jaké ti vyhovuje.
Dám ti příklad z praxe uplně jiné. Kdysi, kdyz jsem chodil ještě na základní školu jsem dostal k novému PC tzv ergonomickou klávesnici ( zahnutou, pokud si to jeste nekdo pamatuje). Zvykl jsem si na ní, ale 90% kamarádů, kteří měli klasické na to nadávali, neuměli na tom psát, hrát hry atd.... protože to bylo jiné. Tu klávesnici mám doteď i přes všechny redukce ( jo tam je jeste starej keyboard konektor😁) doma a nedám na ní dopustit... jsem zvykly, proto je pro mne ergonomická a vyhovující i když mi 90% lidí tvrdilo, že neni.. 😄
Dám ti příklad z praxe uplně jiné. Kdysi, kdyz jsem chodil ještě na základní školu jsem dostal k novému PC tzv ergonomickou klávesnici ( zahnutou, pokud si to jeste nekdo pamatuje). Zvykl jsem si na ní, ale 90% kamarádů, kteří měli klasické na to nadávali, neuměli na tom psát, hrát hry atd.... protože to bylo jiné. Tu klávesnici mám doteď i přes všechny redukce ( jo tam je jeste starej keyboard konektor😁) doma a nedám na ní dopustit... jsem zvykly, proto je pro mne ergonomická a vyhovující i když mi 90% lidí tvrdilo, že neni.. 😄
Topper by snad měl začít písničku o přemotorovaných předokolkách, ne ? 😉 Nebo se to týká jen Golfu ?
Asi ju budeš mať len na štandardnú párkilometrovú predvádzačku, či? Lebo v opačnom prípade vieš, ktorým smerom sa máš vydať na testovačku. 😉
Vyděšených už je víc. Takovej Emel už pracuje na tom, aby se to v jeho nový káře dalo aspoň radikálně ztlumit. 😉
RCZ jede jako...němec. Pevnej podvozek, ale nevyklepe, takový krémový řízení bez tahání, ale přesný. Slušný řazení. Moc jsem se nesoustředil na interiér. Ale je to stará P308, takže...
Ujel jsem jen 15km, známej to má úplně nový, takže jsem mu nechtěl udělat nějaký trauma, který nutně musel utrpět iudex. Dodnes je mi ho líto. Tedy pár zatáček, žádnej tlak na limit, auto ještě není zdaleko zajetý.
Další km přibudou brzo a něco k tomu napíšu. Kočka je naštěstí pořád pro spoustu lidí lákadlo, takže dáme na chvíli change 😄
Ujel jsem jen 15km, známej to má úplně nový, takže jsem mu nechtěl udělat nějaký trauma, který nutně musel utrpět iudex. Dodnes je mi ho líto. Tedy pár zatáček, žádnej tlak na limit, auto ještě není zdaleko zajetý.
Další km přibudou brzo a něco k tomu napíšu. Kočka je naštěstí pořád pro spoustu lidí lákadlo, takže dáme na chvíli change 😄
Předpokládám, že ta "nešťastná světla" zvolili proto, aby vzadu rozbili masu plechu.
Šedá sekne řadě ostřejších aut.
Šedá sekne řadě ostřejších aut.
No, já jsem ji jel. S manuálem. Nedával jsem to na blog, ale nějaký poznámky jsem tady zveřejnil. Za sebe můžu říct, že bych dal přednost GTI, které mi přijde celkově jako vyladěnější auto. A to co se ozývalo z repráků Cupry v těch ostřejších režimech mě děsí ještě teď. A vypnout to nejde...
Jj, na fotkách vypadá ta nová barva moc dobře, ale počkal bych s hodnocením na reál. Pamatuju zděšení z té jejich "rozinkové deli", co na fotkách taky vypadala dobře.Teď jsem jen zvědav, jestli se zkusej vrátit k původním českým cenám. To byl tehdy úlet jako prase.
Budiž, ale něco udělat s těmi mořskými plody mohli. Mě to teda neskutečně dráždí...a na "příště" bych v případě Fordu moc nesázel. Na představování jejich nových generací se ani tak netěším, jako spíš trnu. >😁 A přitom jinak mám tu značku docela rád.
Presne tak, Recará sú úžasné, ale nesmieš mať nadváhu, ja pri 193 cm mám 88 kíl a boli mi len tak-tak, dve-tri kilečká navyše a už ma tlačia. Ale kto do nich zapadne, tak si bude len pochvaľovať, konkurenčné autá majú v sérii slabšie sedadlá a za lepšie si treba priplatiť (tuším Recará v M RS), zatiaľ čo v ST sú sériovo. Celkovo v interiéri doterajšieho ST sa mi najviac páčili práve sedačky a volant, plus parádny zvuk motora. Vadila mi rozháranosť palubovky. To čiastočne facelift rieši, zrejme ale materiálovú kvalitu nevyrieši a tá za napr. GTI citeľne zaostáva.
Čekám až sem přilítne Topper a začne tu vykřikovat, že Ford tu šedou okopíroval od Škodovky, jako včera hulákal, že Edge okopírovali od Santa Fe 😊))))
Hele a nenapadlo tě, že ti ostatní se prostě nechtějí rozjíždět prudce z křižovatky? Že s tebou nezávodí? 😄 Někdo to tak neřeší 😄
To je logické, ale hele. Golf s 1.6Mpi 77kw je už celkem svižně jezdící autíčko, Golf s 2.0Tdi 103kw je už taky malá raketa ( obě auta znám a jel sem) co je mrštná, má dost síly a ani na dálnici se neztratí. Bavím se o golfu V-VI. generace.
No a teď si představ co s takhle velkym autem udělá 136Kw a o 100Nm větší kroutící moment. Nebude to pravověrné ST, ale bude to velmi svižné a hbité autíčko... jak ST D tak GTD.
No a teď si představ co s takhle velkym autem udělá 136Kw a o 100Nm větší kroutící moment. Nebude to pravověrné ST, ale bude to velmi svižné a hbité autíčko... jak ST D tak GTD.
Ádovi by se zaručeně líbil Myšpulínův stroj, kterej měl samozřejmě stavitelnej podvozek, ale kromě toho dovedl i skákat...a to už ani nemluvím o technické vychytávce, která řidiči dovolila chňapnout mechanickou rukou auto před sebou za nárazník. >😁 :yes:
"píš by se výrobce měl zamyslet nad tím, proč je nutné, aby to auto tahalo břicho po zemi... Vždyť s tím ani nepůjde vyjet ven z hotelové garáže..."
Možná proto, že je to sportovně lazená verze? Jen hádám 😉
Možná proto, že je to sportovně lazená verze? Jen hádám 😉
Já četl toto: " To čiastočne facelift rieši, zrejme ale materiálovú kvalitu nevyrieši a tá za napr. GTI citeľne zaostáva." A asi sem tupý, ale to v té větě jasně čtu že současný facelift materiálovou kvalitu nevyřeší. Takže buď neumím číst nebo nevíš co píšeš. Takže pokud si v novém autě neseděl nevím proč předjímáš že ji zřejmě nevyřeší. Proto jsem se ptal jestli už facelift znáš že by jsi o těch materiálech napsal víc.
Ne, Topper říkal, že tohle není žádné vítezství, že v ostrém autě jen 136kw je málo a že Kia má ve Sportáži taky 130Kw... tak jako proč se nad tim tak podivujem 😄 Jo a taky, že je to ošklivý a že do takovýho auta patří jen benzin...
Teda do tý doby, než bude "ostrej Ceed diesel" samozřejmě😁
Teda do tý doby, než bude "ostrej Ceed diesel" samozřejmě😁
Může být, tu cupru jsme nejeli zatím asi nikdo, ale webpaja by ji snad v létě měl mít na pár dní, tak třeba bude příležitost. 😉
Jo, je to už v hranicích prostoru, kdy design neznamená nepřekonatelnou překážku, víc se z toho asi nedalo dostat a musí to v této generaci stačit, příští se snad povede líp. 😉
Jak jelo RCZ?
Jak jelo RCZ?
Zvenku to hezké není, ale zevnitř to je naprostá katastrofa :no: :no: :no: :no: :no😒br />
Na použití turbodieselu není nic zvláštního, co lepšího by dnes pod kapotou osobního vozu mohlo být... :-!
Spíš by se výrobce měl zamyslet nad tím, proč je nutné, aby to auto tahalo břicho po zemi... :no: Vždyť s tím ani nepůjde vyjet ven z hotelové garáže... :no:
Na použití turbodieselu není nic zvláštního, co lepšího by dnes pod kapotou osobního vozu mohlo být... :-!
Spíš by se výrobce měl zamyslet nad tím, proč je nutné, aby to auto tahalo břicho po zemi... :no: Vždyť s tím ani nepůjde vyjet ven z hotelové garáže... :no:
PS: Kontrolní otázka soudrudi😒br />
JE LEPŠÍ AMERICKÝ ELEKTROMOBIL nebo PUTINOVY TANKY ??
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
JE LEPŠÍ AMERICKÝ ELEKTROMOBIL nebo PUTINOVY TANKY ??
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
[odkaz] [odkaz]
jen tak dál dízláci, nejlepší cesta ke sebezničení 😉
PS: Kontrolní otázka soudrudi😒br />
JE LEPŠÍ AMERICKÝ ELEKTROMOBIL nebo PUTINOVY TANKY ??
jen tak dál dízláci, nejlepší cesta ke sebezničení 😉
PS: Kontrolní otázka soudrudi😒br />
JE LEPŠÍ AMERICKÝ ELEKTROMOBIL nebo PUTINOVY TANKY ??
hele vy inteligenti, dělníc systému
mrkli ste nekdy na cenu ropy za celou historii? [odkaz]
Položte si otázku proč byla levná za 30$ (2004 natural litr za 25kč) a proč startuje ke 110$ (2014 natural litr za 35kč) a proč už se nevrátí 😉 (2015 natural litr 45kč)
Je to jednoduchý, uměle držená cena dole není udržitelná navěky 😉
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
mrkli ste nekdy na cenu ropy za celou historii? [odkaz]
Položte si otázku proč byla levná za 30$ (2004 natural litr za 25kč) a proč startuje ke 110$ (2014 natural litr za 35kč) a proč už se nevrátí 😉 (2015 natural litr 45kč)
Je to jednoduchý, uměle držená cena dole není udržitelná navěky 😉
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
HELE VÍTE NOVINKU😒br />
ŽE KVŮLI TĚM VAŠIM DÍZLOVÝM POPELNICÍM SE ZAČNE PŘÍŠTÍ ROK TĚŽIT ROPA NA JADRANU U CHORVATSKÝHO POBŘEŽÍ [odkaz] A KOLEM KANARÁRSKÝCH OSTROVŮ [odkaz] 😉
TAK SI ZAJEĎTE VYKOUPAT SE DO ČISTÝHO NAPOSLED 😄
ŽE KVŮLI TĚM VAŠIM DÍZLOVÝM POPELNICÍM SE ZAČNE PŘÍŠTÍ ROK TĚŽIT ROPA NA JADRANU U CHORVATSKÝHO POBŘEŽÍ [odkaz] A KOLEM KANARÁRSKÝCH OSTROVŮ [odkaz] 😉
TAK SI ZAJEĎTE VYKOUPAT SE DO ČISTÝHO NAPOSLED 😄