Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Nagano
Čekám až sem přilítne Topper a začne tu vykřikovat, že Ford tu šedou okopíroval od Škodovky, jako včera hulákal, že Edge okopírovali od Santa Fe 😊))))
Topper by snad měl začít písničku o přemotorovaných předokolkách, ne ? 😉 Nebo se to týká jen Golfu ?
Ne, Topper říkal, že tohle není žádné vítezství, že v ostrém autě jen 136kw je málo a že Kia má ve Sportáži taky 130Kw... tak jako proč se nad tim tak podivujem 😄 Jo a taky, že je to ošklivý a že do takovýho auta patří jen benzin...
Teda do tý doby, než bude "ostrej Ceed diesel" samozřejmě😁
Teda do tý doby, než bude "ostrej Ceed diesel" samozřejmě😁
klobuk dole >😁 :yes😒br />
je to tak....
130kw v diesli mal inak kedysi aj auris 2,2ka.... a nejako mi neprislo ze sa v toyote hrali s nim na sportiak ( asi vedeli preco ) .... to na co sa hra focus st diesel je usmevne.... samozrejme kto chce sportove naradie zvoli benzin..... a kto chce jazdit zadarmo ten nech porozmysla nad bicyklom 😉
sportove naradie v diesli dava asi taky zmysel ako tazky offroad s vysokootackovym benzinom
je to tak....
130kw v diesli mal inak kedysi aj auris 2,2ka.... a nejako mi neprislo ze sa v toyote hrali s nim na sportiak ( asi vedeli preco ) .... to na co sa hra focus st diesel je usmevne.... samozrejme kto chce sportove naradie zvoli benzin..... a kto chce jazdit zadarmo ten nech porozmysla nad bicyklom 😉
sportove naradie v diesli dava asi taky zmysel ako tazky offroad s vysokootackovym benzinom
Však vim, to si sem plácal před dvěma dny u Focuse ST Tdci 😄
podla mna uz s klasickym 1,6tkovym ecoboostom ktory sa nehra na zavodak... bude vacsia zabava ako s tymto radobysportovym dieslom to bez debaty ... parametre su vcelku podobne a vytacat benazin ako aj jeho zvuk a charakteristika bude na sportovanie iste vhodnejsia
Ja už to psal minule... Oktávia i Golf má ostré verze v naftě, proč ne Ford... a lidi to kupujou.. 😄
jo ok... par ludi sa najde...
tu je stary auris so 130kw dieslom [odkaz] pozeram ze zrychlenie ma 8,1s zhodne s focusom ST ale tu maximalku ma realtivne nizku ( 210 ) ..... u focusu ST maximalku nevidime... je zrejme ze v toyote to sprevodovali inak kedze sa nesnazili o sportiacik ako u forda ale .... staci si precitat dojmy z toyoty a je jasne ze podobne vykonny focus s podobnou dynamikou tiez nemoze byt sportovym naradim .... hoci bude aj rychlejsi co do maximalky ako auris
ja volim benzinovy ST.... to bude prave orechove
tu je stary auris so 130kw dieslom [odkaz] pozeram ze zrychlenie ma 8,1s zhodne s focusom ST ale tu maximalku ma realtivne nizku ( 210 ) ..... u focusu ST maximalku nevidime... je zrejme ze v toyote to sprevodovali inak kedze sa nesnazili o sportiacik ako u forda ale .... staci si precitat dojmy z toyoty a je jasne ze podobne vykonny focus s podobnou dynamikou tiez nemoze byt sportovym naradim .... hoci bude aj rychlejsi co do maximalky ako auris
ja volim benzinovy ST.... to bude prave orechove
Pár lidí? 80% octavií RS, co jsme viděl u nás, jsou naftové. Češi jsou v tomto docela pokrytci.
GTD je vidět také více, než GTI 😄
Tohle by chtělo doložit nějakým číslem... v DE se prodává GTI o dost lépe než GTD, u nás vůbec netuším.
Octavia je trošku jiná situace... to auto si přímo říká o to, aby nahradilo jako služebák lépe konfigurované naftové Elegance... a to se taky děje. Takže pokud si to někdo koupí na 50.000km ročně po Evropě, tak proč ne, já to jako pokrytectví nevidím.
Octavia je trošku jiná situace... to auto si přímo říká o to, aby nahradilo jako služebák lépe konfigurované naftové Elegance... a to se taky děje. Takže pokud si to někdo koupí na 50.000km ročně po Evropě, tak proč ne, já to jako pokrytectví nevidím.
Tak určité vodítko a představu dají čísla na autoscout.de.
V inzerci je zde 170 GTI a 353 GTD (r.v. 2014). A podobně Okta - 236 benzín vs. 421 nafta.
V inzerci je zde 170 GTI a 353 GTD (r.v. 2014). A podobně Okta - 236 benzín vs. 421 nafta.
To bude určitě tim, že ty benzínové verze si lidi nechávaj a neprodávaj je ještě 😉 >😒]
Jenže velkou (drtivou) část inzerce tvoří nové auta s nájezdem nula, nebo předváděčky ...
Hele, to tak klidně může být... naftu koupí firma na dva-tři roky a pošle dál, benzín si kupuje spíš nadšenec a pak si ho nechá déle.
Jenže to jsou čísla prakticky výhradně nových aut.
A třeba když se koukneš na OII RS, tak jak na Tipcars, tak na autoscout je poměr nabízených benzín / nafta taky zhruba 1:2. Takže je faktem, že auta v případě nafty v této řekněme spíše výbavové kategorii se prodávají výrazně lépe, než benzíny. A u ST tomu zřejmě nebude jinak.
A třeba když se koukneš na OII RS, tak jak na Tipcars, tak na autoscout je poměr nabízených benzín / nafta taky zhruba 1:2. Takže je faktem, že auta v případě nafty v této řekněme spíše výbavové kategorii se prodávají výrazně lépe, než benzíny. A u ST tomu zřejmě nebude jinak.
u nas je to podobne.... same diesle RSky .... este aj stare fabie RS samy diesel >😁 ... no dobre .... tak som si trosku zavtipkoval 😉
Jenže ono to neni jen o tom papírovém výkonu 130Kw, ale o charakteristice, zvuku, a vůbec nalazením celého vozu. A když už, tak bych to srovnával s GTD a ne s civilním Aurisem se silnou naftou, kterej už se snad ani nevyrábí 😄
Vem si "blbou" Fabii RS I, které byla v naftě a jak se prodávala a jak se s ni lidé vyblbli...
Vem si "blbou" Fabii RS I, které byla v naftě a jak se prodávala a jak se s ni lidé vyblbli...
ved prave ..... preto volim benzin.... a stacil by kludne aj slabsi ako tento st diesel a urcite s nim bude aj vacsia zabava
fabia rs je voci dnesnemu focusu prcek... clovek tam inak vnima rychlost dynamiku a pocity ... ved to sam vidis ... clanok o C1 kde zrychli 1,2 vti za 10,9 a redaktori nam tu pisu o rakete na kolesach 😉
fabia rs je voci dnesnemu focusu prcek... clovek tam inak vnima rychlost dynamiku a pocity ... ved to sam vidis ... clanok o C1 kde zrychli 1,2 vti za 10,9 a redaktori nam tu pisu o rakete na kolesach 😉
To je logické, ale hele. Golf s 1.6Mpi 77kw je už celkem svižně jezdící autíčko, Golf s 2.0Tdi 103kw je už taky malá raketa ( obě auta znám a jel sem) co je mrštná, má dost síly a ani na dálnici se neztratí. Bavím se o golfu V-VI. generace.
No a teď si představ co s takhle velkym autem udělá 136Kw a o 100Nm větší kroutící moment. Nebude to pravověrné ST, ale bude to velmi svižné a hbité autíčko... jak ST D tak GTD.
No a teď si představ co s takhle velkym autem udělá 136Kw a o 100Nm větší kroutící moment. Nebude to pravověrné ST, ale bude to velmi svižné a hbité autíčko... jak ST D tak GTD.
Jezdil jsem s Octavií RS TDI 135kW a pocitově to jede asi jako každý jiný dvoulitrový diesel, žádný extra wow efekt se nekoná.
Jenže ORS je podstatně větší auto 😄 S Golfem slušně cvičí i ten obyč 2.0 Tdi 😄
Těžší o moc není. Nechápej mě špatně, ne že by to nejelo, jen to prostě jelo "jenom" jako běžné naftové auto s výkonem někde nad 100kW, kterých jsou silnice plné.
Tiež myslím, že to bude asi rozdiel ako donedávna 2,0TDI so 103 kW a 125 kW, skrátka o chlp lepšie, ale žiadny dramatický rozdiel, naopak rozdiel medzi ST a najsilnejším benzínom v bežnom Focuse (či obdobne GTI vs. vrchol bežného Golfu) je nebe a dudy.
ach jaj, to sa chvilami uz ani neda citat, ostava rozum stat...pri C1 sa da hovorit o rakete na kolesach, pretoze napriek blbemu zrychleniu na 100 je v meste (kde to auto primarne mieri) je ovela castejsie zrychlovanie na 50ku, kde aj z maleho motora vdaka kratkej prevodovke dokaze to auto vystrelit z krizovatky. vidim to na grande punto 1.2 (48kw): vdaka kratkej jednicke, lahkemu autu s tym autom vzdy vyrazam z krizovatky ako prvy. a ma to nespornu vyhodu: ak sa dokazes dostat pred ostatne auta o cca 8-10m dalej za rovnaky cas, mas volnost v tom, kde sa zaradis, co ja napr bezne robim: vystrelim ovela rychlejsie ako ostatne omnoho vykonnejsie auta a vyberam si, kam sa chcem zaradit, v tom spociva mrstnost mestskeho auta (k tomu male rozmery pre parking a manevrovanie)-mestske zihadielko, ktore na okreske v pohode drzi predpisove tempo a na dialnici mu sedi tak 120km/h, pricom predbiehanie do stupania je uz problematicke....takze ano, male auta so slabym motorom a katastrofickym zrychlenim na 100km/h dokaze byt v meste skutocne taka mala reketa. staci to zazit na par kruhacoch, viacprudovkach a krizovatkach a pochopis...co sa tyka tvojho polemizovania o 136kw focuse, aj male dieta vie, ze sportove auto nie je o vykone, ale o celkovom zladeni motora, prevodovky, podvozku, brzd a pneumatik. lebo je ine prejst BEZPECNE zakrutu v 80ke a v 120ke
ano mas pravdu... a prave preto co pises ... sportove auto potrebuje benzin 😉
ja nikde o samotnom vykone nepisem.... rolu hraju ine veci.... to je jasne :yes: s tym citreonom pisem len ako porovnanie ... aky maju pohlad redaktori
ja nikde o samotnom vykone nepisem.... rolu hraju ine veci.... to je jasne :yes: s tym citreonom pisem len ako porovnanie ... aky maju pohlad redaktori
je to velmi subjektivne vnimanie. mas auto, ktore nema vykon, ale zrazu vidis, ze vsade vyrazas ako prvy, ze nemas problem pridat, nemas problem zatocit a to vsetko v meste v rychlostiach do 60-70km/h. o tom to je. fakt to potom tak vnimas, ze to auto proste ide.
Hele a nenapadlo tě, že ti ostatní se prostě nechtějí rozjíždět prudce z křižovatky? Že s tebou nezávodí? 😄 Někdo to tak neřeší 😄
a nenapadlo ta, ze nezavodim, ale ak sa niekam ponahlam, tak rad vyuzijem moznost pohodlne vyrazit rychlejsie ako ten vedla mna a zaradit sa bezpecne pred nim nez sa niekde tlacit do medzery?
Ale tohle dokáže jakýkoliv auto, pokud ti ostatní jedou vláčně a klidně :-!
Tohle umí s prominutim i Felda když jí šlápneš na krk 😄
Vím, jak to myslíš, ale podal si to dost nešťastně 😄
Tohle umí s prominutim i Felda když jí šlápneš na krk 😄
Vím, jak to myslíš, ale podal si to dost nešťastně 😄
Když tě na rozjezdech přestanou stíhat sportovní motorky, pak je vše jak má být 😉
Na rychlý start v křižovatce ti v podstatě stačí 2 věci😒br />
1) že vůbec chceš
2) že to umíš
Výkon není až tak podstatný, ale pokud máš i ten, tak za splnění předchozích podmínek máš při rychlém startu během chvilky na další auto klidně 100 - 150m.
1) že vůbec chceš
2) že to umíš
Výkon není až tak podstatný, ale pokud máš i ten, tak za splnění předchozích podmínek máš při rychlém startu během chvilky na další auto klidně 100 - 150m.
Zrovna v minulé generaci měl ten civilní Auris se silnou naftou i jiné zavěšení než ostatní motorizace. 😉 Jinak souhlasím, je to i o naladění.
Já myslím, že tentokrát na pravdu Toper. Naftové verze álá RS GTD se prodávají, protože vypadají dobře a řidiči jezdí normálně, ne sportovně. Na opravdu sportovní jízdu nejsou, jen to předstírají. Ale samozřejmě, když je poptávka...Sám bych mohl být ukázkový klient- já bych si 300ps auto určitě nekoupil, když bych využíval třetinu výkonu.Ale sport.verze vypadají dobře. Jednou jsem měl hezky upravenou A4 1,8i (opticky se tvářila trochu jako tovární RS4) a vyzýval mě k "souboji" BMW 640.bylo to vtipné.
Jo, to je přesně ta situace, do které jsem se vždycky dostat... nechtěl 😄 . Raděj budu sedlat něco nenápadného a schopného než naopak.
Nagano
Musím říct, že facelift se povedl...zvenku lehce uhlazený, zadní světla lepší, moc povedná ta šedá barva.
Interiér velký skok k lepšímu (ten aktuální taky není vůbec špatný, za týden si na něj zvyknete a pak je všechno pěkně po ruce - jezdím stávající ST, jediná výhrada je, že místy slyším slabé cvakání z přístrojovky...).
Je dobrý, že navi je co možná nejvýš a že má velký display, stávající verze má jen malý asi 2,5".
Problém stále vidím v sedačkách - teda vypadají skvěle a skvěle se v nich sedí...jenže skvěle se v nich sedí jen netlustým lidem...jakmile je někdo silnější postavy, tak do těch sedaček nezapadne a je to pro něj nepohodlné...tady mohla být možnost volby mezi Recary a něčím širším, ale stále dobře vedoucím 😄
Interiér velký skok k lepšímu (ten aktuální taky není vůbec špatný, za týden si na něj zvyknete a pak je všechno pěkně po ruce - jezdím stávající ST, jediná výhrada je, že místy slyším slabé cvakání z přístrojovky...).
Je dobrý, že navi je co možná nejvýš a že má velký display, stávající verze má jen malý asi 2,5".
Problém stále vidím v sedačkách - teda vypadají skvěle a skvěle se v nich sedí...jenže skvěle se v nich sedí jen netlustým lidem...jakmile je někdo silnější postavy, tak do těch sedaček nezapadne a je to pro něj nepohodlné...tady mohla být možnost volby mezi Recary a něčím širším, ale stále dobře vedoucím 😄
Presne tak, Recará sú úžasné, ale nesmieš mať nadváhu, ja pri 193 cm mám 88 kíl a boli mi len tak-tak, dve-tri kilečká navyše a už ma tlačia. Ale kto do nich zapadne, tak si bude len pochvaľovať, konkurenčné autá majú v sérii slabšie sedadlá a za lepšie si treba priplatiť (tuším Recará v M RS), zatiaľ čo v ST sú sériovo. Celkovo v interiéri doterajšieho ST sa mi najviac páčili práve sedačky a volant, plus parádny zvuk motora. Vadila mi rozháranosť palubovky. To čiastočne facelift rieši, zrejme ale materiálovú kvalitu nevyrieši a tá za napr. GTI citeľne zaostáva.
Ty už si v tom faceliftu seděl?
Píšem o doterajšom ST.
Já jen že už víš jaká bude materiálová kvalita. 😉
Čítaj, prosím Ťa, predtým, než reaguješ. Píšem, že súčasné ST materiálovo za GTI zaostáva a ZREJME toto ani facelift nevyrieši. Som fanúšik Fordu, ale na rozdiel od Teba nie slepý a kvalitatívny dojem z interiéru (spracovanie, lícovanie, haptika, vizuálny dojem atď.) súčasného Focusu je oproti Golfu výrazne horší. Verím, že facelift pomôže, ale ten rozdiel je tak veľký, že na dorovnanie v tejto generácii neverím.
Já četl toto: " To čiastočne facelift rieši, zrejme ale materiálovú kvalitu nevyrieši a tá za napr. GTI citeľne zaostáva." A asi sem tupý, ale to v té větě jasně čtu že současný facelift materiálovou kvalitu nevyřeší. Takže buď neumím číst nebo nevíš co píšeš. Takže pokud si v novém autě neseděl nevím proč předjímáš že ji zřejmě nevyřeší. Proto jsem se ptal jestli už facelift znáš že by jsi o těch materiálech napsal víc.
Kto nechce pochopiť, nepochopí. Je logické, že v aute, ktoré bolo dnes predstavené, som sedieť nemohol a ak vyjadrujem svoje vnímanie kvality interiéru ST, hovorím o doterajšom modeli. Spýtam sa inak: Ty si Focus ST vyskúšal? Ako na Teba ten interiér pôsobí? Čo by si dal ako referenciu v triede?
Ano Focus ST jsem samozřejmě vyzkoušel, zřejmě mám jiné priority. Z materiálu v autě mne zajímají pouze ty kterých se bezprostředně dotýkám. Volant, řadička, středový panel, loketní opěrka, spínače a páčky. V ST jsem žádný fail nenašel. Ale asi nebudu ten správně náročný evropan. Neměl jsem problémy ani v amerických autech které jsem měl.
Určite že to je o miere náročnosti, ja som napríklad ale nedokázal rozchodiť šlendriánstvo á la lícovanie prednej kapoty, ktorá vyzerala ako nedovretá.
To ti samozřejmě věřím. Určitá míra kvality by měla být zachována i u spotřebního zboží jakým auto bezesporu je. Pro mne byl šok když jsem v roce 1990 ve Švýcarsku poprvé viděl Chrysler LeBaron convertible který měl na krytu zavazadlového prostoru přiděláno třetí brzdové světlo stylem jako by ho někdo dobastlil na koleně v garáži přesto že bylo přímo z fabriky.
Nonsens
Fejsliftovku normál verzia si pôjdem určite vyskúšať, vraj mali poladiť aj jazdu. Teraz sa mi už fakt páči vrátane zadných svetiel.
Ada je zase tady
Zvenku to hezké není, ale zevnitř to je naprostá katastrofa :no: :no: :no: :no: :no😒br />
Na použití turbodieselu není nic zvláštního, co lepšího by dnes pod kapotou osobního vozu mohlo být... :-!
Spíš by se výrobce měl zamyslet nad tím, proč je nutné, aby to auto tahalo břicho po zemi... :no: Vždyť s tím ani nepůjde vyjet ven z hotelové garáže... :no:
Na použití turbodieselu není nic zvláštního, co lepšího by dnes pod kapotou osobního vozu mohlo být... :-!
Spíš by se výrobce měl zamyslet nad tím, proč je nutné, aby to auto tahalo břicho po zemi... :no: Vždyť s tím ani nepůjde vyjet ven z hotelové garáže... :no:
"píš by se výrobce měl zamyslet nad tím, proč je nutné, aby to auto tahalo břicho po zemi... Vždyť s tím ani nepůjde vyjet ven z hotelové garáže..."
Možná proto, že je to sportovně lazená verze? Jen hádám 😉
Možná proto, že je to sportovně lazená verze? Jen hádám 😉
Ádovi by se zaručeně líbil Myšpulínův stroj, kterej měl samozřejmě stavitelnej podvozek, ale kromě toho dovedl i skákat...a to už ani nemluvím o technické vychytávce, která řidiči dovolila chňapnout mechanickou rukou auto před sebou za nárazník. >😁 :yes:
twistedTSD
Velmi povedený facelift, vyloženě prokoukl. Doba, kdy sumcoidní ST představovalo paradoxně nejodpornější verzi Focusu, je již pryč. Stačilo upravit nárazník a světlomety tak, aby již "tlama" nebyla tak výrazná (byť na můj vkus je stále příliš velká) a příď působila vyváženěji...no a samozřejmě odstranit mořské plody vzadu... :yes:
-------
Diesel do sportovního auta nepatří a jestli se s námi chcete hádat, činíte tak zbytečně. Samozřejmě, že sportovní vozy by měly mít pod kapotou motor spalující benzín :-!
V dnesni dobe umirnenych HH pro kazdeho jsou priority uplne jinde. Nejaky sportovni feeling se nevyzaduje a ani tam neni, pak je uplne jedno, na ktere PH auto jezdi. Hlavne aby jelo rychle a nizka spotreba je vitanym bonusem. To je proste realita.
Btw.: nechybí automat?
Tiež by som mandarínkovú nebral, v reále nevyzerá zďaleka tak dobre, ako na fotkách, naopak veľmi sa mi páči tá nová oceľovošedá: [odkaz] tlmí niektoré výraznejšie prvky a auto vyzerá decentnejšie, pritom stále dostatočne ostro.
Prostě buď chlap a zkus se vyrovnat s větou, že GTI má lepší vnitřek než ST, a pokud nesouhlasíš, argumentuj, jinak jsi prostě jen za oslíka (z toho stádečka). 😉
Auto z koncernu vw jsem neměl a nemám, projeto mám ale kde co.
Dám ti příklad z praxe uplně jiné. Kdysi, kdyz jsem chodil ještě na základní školu jsem dostal k novému PC tzv ergonomickou klávesnici ( zahnutou, pokud si to jeste nekdo pamatuje). Zvykl jsem si na ní, ale 90% kamarádů, kteří měli klasické na to nadávali, neuměli na tom psát, hrát hry atd.... protože to bylo jiné. Tu klávesnici mám doteď i přes všechny redukce ( jo tam je jeste starej keyboard konektor😁) doma a nedám na ní dopustit... jsem zvykly, proto je pro mne ergonomická a vyhovující i když mi 90% lidí tvrdilo, že neni.. 😄
Nemůžeš tedy tvrdit, že je ergonomie jednoho lepší, protože je to o zvyku.. pokud si zvykly na VW, bude ti vyhovovat GTI, pokud na Ford, přijde ti lepší ST.
A řikejte si co chcete, radši tohle ,než GTD už jen proto, že tahle ostrá verze vypadá opravdu ostře, což GTD tolik ne ( Já vím, tam je to účel). Proto za mne Focus :yes: 😄
Jistě, že kdyby to šlo, beru benzín u takového auta, nicméně předpokládám, že ST v benzínu nebude vypadat jinak, takže pořád Focus :yes:
Ačkoliv, znám jeden japonskej naftovej dvouválec, co má zvuk, kterej by do Focuse ST parádně seděl. >😁 >😁
Nápadná, ale nikoli křiklavá - to mi neva. Když Mazdu 6, tak jedině v té krásné červené... a to i se základním motorem, v tom není žádný rozpor.
Modré RS jsem taky čekal na každém rohu, ale v Praze se to zatím nekoná. Zelenou jsem měl na seznamu, ale manželce se moc nelíbí.
Velký výběr to sice není, ale zrovna ty dvě šedé (CSG a LSG) se povedly.
Pamatuji taky doby, kdy třeba na trojkové Polo GTI byly v nabídce jen tři barvy (stříbrná, červená, černá).
Já "to" zatím neslyšel, ale obecně se mi tyhle fake bručítka nezamlouvají, z principu.
V takom prípadě by to chcelo ďalšieho koncernového špecialistu na HH a nezávislého poradca z lidu (Lidlu 😄 )
Vnitřek už taky nevypadá nejhůř.
Btw.: včera jsem krátce projel RCZ a problém s pedály má taky. možná ne tak velkej rozdíl, ale pořád to není ono.
Jak jelo RCZ?
Ujel jsem jen 15km, známej to má úplně nový, takže jsem mu nechtěl udělat nějaký trauma, který nutně musel utrpět iudex. Dodnes je mi ho líto. Tedy pár zatáček, žádnej tlak na limit, auto ještě není zdaleko zajetý.
Další km přibudou brzo a něco k tomu napíšu. Kočka je naštěstí pořád pro spoustu lidí lákadlo, takže dáme na chvíli change 😄
(Teda aspoň v to dúfam...)
ŽE KVŮLI TĚM VAŠIM DÍZLOVÝM POPELNICÍM SE ZAČNE PŘÍŠTÍ ROK TĚŽIT ROPA NA JADRANU U CHORVATSKÝHO POBŘEŽÍ [odkaz] A KOLEM KANARÁRSKÝCH OSTROVŮ [odkaz] 😉
TAK SI ZAJEĎTE VYKOUPAT SE DO ČISTÝHO NAPOSLED 😄
mrkli ste nekdy na cenu ropy za celou historii? [odkaz]
Položte si otázku proč byla levná za 30$ (2004 natural litr za 25kč) a proč startuje ke 110$ (2014 natural litr za 35kč) a proč už se nevrátí 😉 (2015 natural litr 45kč)
Je to jednoduchý, uměle držená cena dole není udržitelná navěky 😉
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
Byla by jsi tak laskavá a udělala i rozbor daňovýho zatížení těchto komodit v jednotlivých státech? 😉
jen tak dál dízláci, nejlepší cesta ke sebezničení 😉
PS: Kontrolní otázka soudrudi😒br />
JE LEPŠÍ AMERICKÝ ELEKTROMOBIL nebo PUTINOVY TANKY ??
P.S.: otázka zda diskutovat s Berenikou pak nemusí být napsána vůbec 😉
ostuda
že nejstarší dinomobilka furt vyrábí spalovací dízlový [odkaz] popelnice ;-\
Každá smince má 2 strany, i v americe je druhá strana ... [odkaz] [odkaz] 😉
JE LEPŠÍ AMERICKÝ ELEKTROMOBIL nebo PUTINOVY TANKY ??
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
Šedá sekne řadě ostřejších aut.