Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Autosalon Ženeva: Mercedes-Benz třídy E - První dojmy a české ceny

Vedle světové premiéry nového Mercedesu E Coupé (nástupce CLK) má v Ženevě evropskou premiéru nová generace třídy E s karoserií sedan.
Zpět na článek
6. 3. 2009 23:55
neregistrovaný "c@rfun"
5. 3. 2009 13:43
5. 3. 2009 13:59
6. 3. 2009 15:44
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 16:05
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 09:47
6. 3. 2009 15:39
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 12:46
6. 3. 2009 15:41
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 13:13
neregistrovaný "Mr. Sarcastic"
6. 3. 2009 15:09
6. 3. 2009 15:41
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 18:27
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 21:15
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 17:02
6. 3. 2009 17:59
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 19:09
6. 3. 2009 19:40
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 19:20
6. 3. 2009 19:40
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 19:41
6. 3. 2009 21:15
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 18:45
6. 3. 2009 19:09
6. 3. 2009 19:41
6. 3. 2009 19:48
6. 3. 2009 20:02
6. 3. 2009 19:21
6. 3. 2009 21:22
neregistrovaný "507--"
7. 3. 2009 09:17
neregistrovaný "507--"
7. 3. 2009 10:24
neregistrovaný "507--"
7. 3. 2009 18:58
neregistrovaný "507--"
7. 3. 2009 09:17
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 23:50
7. 3. 2009 15:48
neregistrovaný "Sboy4"
7. 3. 2009 16:51
8. 3. 2009 15:08
neregistrovaný "riso73"
Avatar - Pierro
5. 3. 2009 08:43
Stuttgartská hvězda
Tak tu máme mercedesáckou klasiku v její nejnovější inkarnaci. Vypadá a nejen vypadá fantasticky. Jsem zvědav jak obstojí v konkurenci Audi a BMW. Zatím však musím říci, že hošani od Mercedesu odvedli dobrou práci. Měl jsem možnost vidět (i když ještě lehce maskované) všechny varianty - tedy kupé, kombi a domonce i kabrio a musím jen uznale zvednout palec a poslat hvězdě velké BRAVO.. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - ryman
6. 3. 2009 11:24
Re: Stuttgartská hvězda
naprostý souhlas :yes:
neregistrovaný "c@rfun"
6. 3. 2009 23:55
Re: Stuttgartská hvězda
Pre mna osobne jednoznacne najskaredsi mercedes triedy E od pociatku...absolutna cina...priznam sa, ze som uz odpisal vela aut a casom akoby dozreli, ale teraz neviem neviem... ;-\
5. 3. 2009 10:32
PRÉMIOVÝ ČLÁNEK
Prémiový článek o prémiovém autě. Tak to má být. :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pierro
5. 3. 2009 10:42
Re: PRÉMIOVÝ ČLÁNEK
Jak se ti nové Éčko zamlouvá??
Avatar - jazva
5. 3. 2009 11:16
Re: PRÉMIOVÝ ČLÁNEK
si natvrdlý????? je to predsa Mercedes... >:-[] ;-)
Avatar - Pierro
5. 3. 2009 11:19
Re: PRÉMIOVÝ ČLÁNEK
Pako jedno!!! ;-) >:-[]
Avatar - pallas
5. 3. 2009 11:34
Prvy dojem z interieru
nesedel som v novom E-cku, takze len podla fotiek.

Pristrojovku teda poriadne zhranatili. Na pristrojovke nalavo analogove hodiny rovnakej velkosti, ako otackomer: no to je snad vtip.
Ovladanie automatickej prevodovky prestahovane zo stredoveho tunela pod volant - krok spat - na podradenie su sice tie kridelka pod volantom, ale aj tak - americke moresy? Vlavo pod volantom je nejak prilis "prepackovane"?

Sedenie: co sa skryva v tom obrovskom tuneli medzi prednymi sedadlami - pod laktovou opierkou? taky vysoky tunel je naozaj nutny? Paci sa mi rovna podlaha vpredu - podbeh nezasahuje do priestoru pre nohy.

Sedenie vzadu: nastupovanie asi nebude to prave orechove - uhol otvorenia dveri, plus sirka dveri v urovni prahu. Zadne sedadla natlacene dozadu medzi podbehy (blatniky), plus klasicky hranaty a objemny stredovy tunel pre kardan = zase len stvormiestne auto.
Rozbalit vlákno
14
5. 3. 2009 12:46
Re: Prvy dojem z interieru
To je těžký, když je tohle první Mercedes v životě, co vidíš. Pak se divíš...
Avatar - pallas
5. 3. 2009 18:45
Re: Prvy dojem z interieru
ale si ma zotrel.. myslis? ze ako byvaly zamestnanec slovenskeho importera MB som bol obklopeny cim, ladami?
5. 3. 2009 19:07
Re: Prvy dojem z interieru
Tak nějak bych to viděl...
Avatar - pallas
5. 3. 2009 21:46
Re: Prvy dojem z interieru
navtech neboj nic, dodnes ked sa za byvalymi kolegami zastavim, este stale sa dostanem k povozeniu sa na niecom, co len tak bezne po cestach nebeha. E500 Carlsson, SL AMG, Brabus, hocico od MB, podla toho kto je kedy v praci. Ale nie sme tu predsa pre taketo vymenovavania.. cestne priznavam ze Maybacha som zatial nesoferoval, ani sa v nom neviezol - len sedel :-)
5. 3. 2009 22:25
Re: Prvy dojem z interieru
Mě je fuk, čim si jel...píšu to dele. Tím spíš mi nejde do hlavy tvoje reakce... Ovládací prvky jsou běžný pro MB a pokud se pozastavuješ nad ovládáním 7G, tak bych spíš nechápu, že vzhledem k deklarovaným zkušenostem se nad tím pozastavíš.
Avatar - pallas
6. 3. 2009 09:41
Re: Prvy dojem z interieru
navtech, nad tym systemom "vsetko v lavej packe" sa pozastavovali samotni zakaznici, fakt je prepchata. Ja som bol na importe, nie predajca, ale viem ze aj zakaznici - ti co prisli z inych znaciek, sa nad tym divili. Aj mne sa obcas podarilo pri zapinani smerovky prebliknut dialkovymi. Ok, tradicia.
No a paka automatiky pod volantom, to je len taky moj sukromny postreh, hovorilo sa, ze nove Ecko bude mat tlacitka C-S-M na stredovom tuneli. Z nemeckeho diskusneho fora MB: "Also mir gefällt dieser Lenkradhebel überhaupt nicht.

Ich persönlich finde das der "Wählknauf" in der Mitte irgendwie sportlicher aussieht und auch sehr gut als "Handablage" geeignet ist.

Der Lenkradhebel errinnert mich irgendwie an die großen trägen Amikutschen und hat für mich so ein "Opaflair"."
5. 3. 2009 18:43
Re: Prvy dojem z interieru
1) volič automatu pod volantem maj jen 6-ti a více válce
2) hodiny stejně velký jako otáčkoměr - v čem je problém???
3) vlevo přpáčkováno??? - ja nevim, ael jedna páčka na blinkry a stěrače a druhá na tempomat- kod vyzkouší nechce jinak - k čemu víc páček?

4)v tunelu se skrývá objemná schránka

5) obrovský tunel má i ochcáfka kvuli výfuku, tady máš taky kardan....někudu musí vést....

6) nastupování a vystupování prostor si myslim, že bude dostatečný
Avatar - pallas
5. 3. 2009 19:06
Re: Prvy dojem z interieru
lukas, tie big hodiny - myslis ze su natolko dolezite na pristrojovke (teda udaj len pre vodica) aby museli tolko ostatnych info natlacit do stredoveho pristroja?

S tou packou nalavo je to taka dost divna tradicia. Mercedes proste nedava packu napravo, radsej narve stierace a cyklovac + smerovky + prepinanie tlmene/dialkove svetla do jednej packy nalavo od volantu. Neviem preco sa toho stale drzia, nevedeli ani ludia z fabriky. Ze to je proste tradicia. No a teraz za tu prepchatu packu davaju este dalsiu, na tempomat, a este nad nimi to ovladanie na volante. malo na prsty lavej ruky?
To mas ako prepinac smeroviek na BMW motorke: nikto nevie, preco to stale robia tak (potrebujes obidva palce), ale: tradicia.

laktova opierka vpredu je naozaj vysoko, a neda sa nastavit nizsie, pozri si fotku: [odkaz]

no a zadne sedadlo medzi podbehmi + hranaty tunel + kratky hrana dveri nad prahom: no ved nic.. akurat ze to proste nie je plnohodnotne 5 sedadlove auto. 4 miesta + 1 nudzove.
5. 3. 2009 19:16
Re: Prvy dojem z interieru
Většina lidí, co jezdí MB jsou na valnou většinu věcí o kterých píšeš zvyklý a těžko by se smiřovali s nějakou zásadní změnou. Pokud budou chtít kvedlat u modelů, kde to půjde, budou mít kvedlačku tam, kde jsou zvyklý. 7G má taktéž dávno zažitou páku vpravo na volantu. Pokud bude 5-6kvalt bude taky na stř. tunelu, ale teď nevim, jestli vůbec bude. Hodiny jsou taky tradice, co pamatuju. Blinkry, stěrače, tempomat a el. ovládání volantu je taky stejný už roky. No a ta opěrka a v podstatě i ovládání iDrive je osvědčená kopie S-clas a spol.
6. 3. 2009 11:36
Re: Prvy dojem z interieru
bože ty se běž schladit.

to co vidíš na fotce, to je wxlusive paket zadních sedadel - prostě 4-místné auto, normální bud eplnohodnotný 5-ti místné.

velký hodiny, nevim nemám s nima problém, nevim co potřebuješ na palubce sledovat ty, ale veškeré důležité informace jsou krásne vidět.

ad. páčka - ja považuju za absolutní nesmysl a zybtečnost mít ty páčky vlevo a vpravo.

vysvětlím: stěrače - nepotřebuju zapínat neb i základní social edice má dešťový senzor.

blinkry ty tam bejvaj odjakživa

přepínání dálkových světel - bejvá tAM ODJAKŽIVA - FIATY A ŽIGULY MĚLY 2 PÁČKY, JEDNU NA BLINKRY DRUHOU NA DÁLKOVÝ SVĚTLA.

Páčka tempomatu - no k tomu může mít někdo výhrady, ale na druhou stranu podívej se jak má řešený tempomat renault, VW-group atd....

u renaultu musíš zapnout tlačítko abys aktivoval tempomat a pak musíš zvolit rychlost kterou chceš udržovat, u MB na to stačí jedna páčka, bez zbytečně složitý aktivace deaktivace.

Až najezdíš 2000 km v M-B a přesedneš zpět do inýho auta pochopíš v čem ej jedna páčka geniální.
6. 3. 2009 12:52
Re: Prvy dojem z interieru
Tak s tymto suhlasim aj ja, v mercedese som nikdy nesoferoval kym som si ho nekupil a mam asi 3 mesiace W204 a nemam s ovladanim ziadny problem. Presne ako pises, vsetko je prakticky tak ako na ostatnych autach okrem stieracov a po kratkom case si aj na ne clovek zvykne, je t normalne a intuitivne, neviem preco sa nad tym niekto pozastavuje.
6. 3. 2009 13:26
Re: Prvy dojem z interieru
Tempomat je naprosto geniální. Cvrnkneš aktuální rychlost, nebo si jí nastavuješ podle displeje po desítkách, nebo po jednotkách km. To samý opačně, kdy to plynule brzdí. Na stěrače v podstatě nikdy nešáhnu.
6. 3. 2009 13:30
Re: Prvy dojem z interieru
Mam tempomat aj v Golfe IV a tam je v spolocnej packe s packou smeroviek a jednoznace je ovladanie tempomatu 1000x komfortnejsie v MB aj vdaka vsetkym tym funkciam o ktorych pises. Podla mna co sa tyka intuitivnosti ovladania MB ziadny problem nema...
6. 3. 2009 13:42
Re: Prvy dojem z interieru
Každý auto má něco. Zase ovládání navi má pro mě dokonalý Volvo. Vše zespodu na volantu, nebo dálk. ovládáním, kdy to může ladit spolujezdec. U MB se musí comand volit ručně, což je někdy za jízdy problém a i snad v holandských a dánských verzích to ani nejde bez zastavení.
Avatar - Emel
5. 3. 2009 13:43
Nic moc
Mě osobně se líbí víc současná generace, na nové se mi moc nelíbí světla (zejm. zadní) a není podle fotek tak harmonická. Na kupé to ovšem vypadá lépe...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Pierro
5. 3. 2009 13:59
Re: Nic moc
emele věř že naživo to působí o mnoho lépe...
5. 3. 2009 14:15
Re: Pro tebe až moc
Japonec je japonec, co naděláš... :-O
Avatar - Emel
5. 3. 2009 21:40
Re: Pro tebe až moc
Ale no tak, o mě se snad nebavíme.. jinak máš samozřejmě pravdu, já lovím v levnějších vodách.

Nové E jsem zatím viděl jen zakamuflované černou páskou, tak si počkám s finálním hodnocením na osobní setkání..
5. 3. 2009 22:33
Re: Pro tebe až moc
Já se nesměju, kde lovíš... ale věř tomu, že to budou oproti minulýmu E daleko větší a dospělejší koule. Spousta lidí na to čeká i přes 100% vyspělost a dokonalost současný generace. Brácha si kupoval jednu z prvních E270 CDI s měchama a projel jsem nedávno asi 4 varianty, jako náhr. auto a můžu říct, že je to echt. dokonalost sama. Stejně, jako třeba poslední BMW5. Když si vemu, že nový E bude ve všech směrech lepší, tak je na co se těšit. Nojo, světla, nějaký tlačítko jinde a tak... Bude to vrchol :yes:
Avatar - pallas
6. 3. 2009 09:48
Re: Pro tebe až moc
navtech, mrkni toto video [odkaz]

V slovencine, snad budes rozumiet.
6. 3. 2009 11:10
Re: Pro tebe až moc
Je to názor "jednoho" novináře, stejně, jako muj. Na jednu stranu říká, že to neni auto pro něj, ale přesně ví, co je tam špatně. Pravda je, že hodně lidí si to auto stejně koupí aniž vy ho musela vidět. Berou ho už roky. Taky si všimni, že všichni novináři se už kopírujou mezi sebou a mluví pořád dokola o stejnejch věcech.

Sem tam jsem měl jeden problém, že pokud jsem vlez do MB z něčeho jinýho, tak jsem ve snaze utřít okna, zapnul neutrál, ale neni to pravidlo. Všude je něco. Hlavně, aby se nesr.alo.
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 15:44
Re: Pro tebe až moc
Navtech Navtech, takéto Éčko s thaliovým zadkom a manekýnskym predkom, ktorý vyzerá jak pre nagélovaných s bielymi ponožkami a červenými nohavicami má nejakú koule?
6. 3. 2009 15:53
Re: Pro tebe až moc
Kušuj, nebo oplotim Slovensko!
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 16:05
Re: Pro tebe až moc
:-) Aby som bol úprimny, ten minulý E vyzeral doslova chlapsky. Toto je ak Lancia Delta sedan.
Avatar - pallas
6. 3. 2009 09:47
MB E exterier
Ok, teraz plusy: nove E vyzera zvonku (hlavne spredu) podstatne mohutnejsie, luxusnejsie a robustnejsie ako predchadzajuce dve generacie so styrmi "ocami". Vzadu je viac miesta pre nohy, na sirku vzadu je to ale plus minus to iste. Zadne svetla su take nemercedovske,treba si chvilu zvykat.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pierro
6. 3. 2009 10:04
Re: MB E exterier
pallas ja som mal možnosť vidieť všetky karosárske varianty nového Éčka a rozhodne nesúhlasim, že by pôsobily mohutne. Naopak nová E-klasse vyzerá velmi lahko a pôsobí menšia než v skutočnosti je. A platí to aj u kombíku. Paradoxne ako velké sa zdajú byť varianty kupé a kabrio. V jednom sa ale zhodneme, zadné lampy ako by k tomuto autu nepatrily, ani mne sa nepáčia rovnako ako interiér s hranatou búdkou navigácie...
6. 3. 2009 11:24
E 350 4Matic x E 350 CGI
Nevíte někdo jestli E 350 4Matic používá stejný agregát jako E 350 CGI pouze se sníženým výkonem? Byla by škoda nevyužít přímého vstřiku..4Matic je sice vyspělý, ale pořád tam jsou nějaké třecí ztráty a vyšší hmotnost a vyšší výkon a toč. moment by se mu hodily víc než zadokolce. ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
6. 3. 2009 15:04
Re: E 350 4Matic x E 350 CGI
Nie, 350 je povodný motor s nepriamym vstrekovaním v povodnej 200 kW verzii (neskor sa do SLK a SL dávali vyladenejsie verzie na tusím 224 kW, nesú oznacenie Sportmotor). 350 CGI je priamovstrek, teda úplne iná hlava valcov (piesty a blok motora neviem, vrtanie a zdvih budú zrejme rovnaké).
Avatar - Ji/Ri
6. 3. 2009 11:24
Polomáčený trend
....když to nemá bílou střechu ve stylu Princezky - sušenky polomáčené - tak to neodpovídá nejnovějším designérským chutím zákaznictva.
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2009 11:45
OT: Skoda Fabia Sport Design...
Tak asi zvedavo cakame na prispevky od pana nemenovaneho... dat take "tazke" farby na strechu a to este v pripade etalonu triedy... no fuj, ze sa nehambi ten koncern... >:D
[odkaz]
Rozbalit vlákno
12
6. 3. 2009 11:52
Re: OT: Skoda Fabia Sport Design...
To musíš jít na stránky se škodovkou, tady je to o autech, maďare.
6. 3. 2009 14:44
Re: OT: Skoda Fabia Sport Design...
>:D
6. 3. 2009 11:57
Re: OT: Skoda Fabia Sport Design...
Za prvé, nepatří to sem, za druhé, tobě se to líbí? 8-s

Ta barva na té střeše je opravdu opticky těžká.
6. 3. 2009 12:16
Re: OT: Skoda Fabia Sport Design...
opticky těžké to je u Lanče. Tipnul bych, že v tomto případě to bude "dokonalý cit pro kombinaci barev, optické kouzlo, dokonalý majstrštyk, barevné cítění posunuto na nejvyšší možný level" >:-[]

Ten interiér v tom novém Éčku je parádní :yes: Jsem zvědavý jak bude působit na živo. C-éčko se mi na fotkách taky zdálo trošku divné, a naživo je to dokonalé :-!
6. 3. 2009 14:46
Re: OT: Skoda Fabia Sport Design...
Tak si ho napodobnil, ze som si myslel, ze si studoval GTI-ologiu... >:D
Avatar - jurajos
6. 3. 2009 12:32
Re: OT: Skoda Fabia Sport Design...
Vyčisti si optiku. ;-)
6. 3. 2009 12:34
Re: OT: Skoda Fabia Sport Design...
To bylo hodně inteligentní.
Avatar - jurajos
6. 3. 2009 13:13
Re: OT: Skoda Fabia Sport Design...
Načo míňať muníciu, alebo si snáď pripravený viesť debatu o teórii farieb?
6. 3. 2009 13:39
Re: OT: Skoda Fabia Sport Design...
Vzhledem ke svému několikaletému vzdělání v oblasti umění, myslím, že bych měl tak trošku výhodu.
Bavit se s tebou o tom nehodlám.
Avatar - jurajos
6. 3. 2009 13:45
Re: OT: Skoda Fabia Sport Design...
Vidíš...a napriek svojej (domnelej) výhode si sa rozhodol že si to necháš pre seba. Potom sa nediv že sa Ti akýkoľvek brept zdá inteligentný.
6. 3. 2009 14:48
Re: OT: Skoda Fabia Sport Design...
1., ano preto to je off topic...
2., nie mne sa ta fabia nepaci, vypeda ako bakelitova hracka
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 15:39
Re: OT: Skoda Fabia Sport Design...
>:D
6. 3. 2009 12:46
pravý MB
:yes: prostě automobilka s historii, sahající někde DO roku 1883, žádná náhražka z konce 80 let 20 století. (např lexus že?)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 15:41
Re: pravý MB
1885.
neregistrovaný "Mr. Sarcastic"
6. 3. 2009 13:13
Hodnoceno jedním slovem
Tohle nelze okomentovat jinak než ... "paráda".
I když musím přiznat že design nového éčka mě minimálně nutí k zamyšlení. A ten zbytek? Interier, motory, technika..... "paráda"
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
6. 3. 2009 15:09
Spotreba
Zaujal ma oficiálny údaj o spotrebe: 204-konový turbobenzín s maximálkou 245 km/h a priemerka 7,2 litra? Ja beriem, ze realita je vzdy niekde vyssie, ale i ked k tomu pripocítam obligátne 1 az 2 litre, stále je to výborná spotreba a zaslúzi si respekt.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 15:41
MERCEDES-THALIA
Asi tak sa dá opísať tento MERCEDES-BENZ s echt thaliovým zadkom prilepeným zadkom.
Rozbalit vlákno
5
6. 3. 2009 18:21
Re: MERCEDES-THALIA
si trapny, uz sa tolko neopakuj...
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 18:27
Re: MERCEDES-THALIA
Čo iné povedať, keď morálne najprestížnejšia značka sveta a najstaršia automobilka sveta vypustí do sveta luxusný sedan, ktorý výrazne čerpá z dizajnu lacného auta určeného pre rozvojové krajiny
6. 3. 2009 19:40
Re: MERCEDES-THALIA
Už to nehul, ty čerpadlo. V Mercedesu možná ani neví, že nějaká thálie existuje. Že ty máš takový vize neznamená, že je to pravda.
Avatar - white label
6. 3. 2009 19:52
Re: MERCEDES-THALIA
U MB mají thalie dobrou pověst, jako spolehlivé záložní agregáty pro pohon výrobního pásu... :*)
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 21:15
Re: MERCEDES-THALIA
A ty láskavo dal dole okuliare s rôznym metrom pre autá.
6. 3. 2009 17:02
E-SO
Absolutní dokonalost, absolutní technika, absolutní kvalita, absolutní vizáž, absolutní image. Jo to je Mercedes-Benz. Kdo někdy seděl v Mercedesu ví, že jsou ti co nastavují laťku a ti co se ji snaží přeskočit. Můžeš si to představit tak, že mezi mainstreamem a Mercedesem je rozdíl v tom, že po zkušenostech s mainstreamem (netýká se supermainstreamu) víš, jak by se řada věcí dělat neměla, no a po zkušenostech s Mercedesem víš, jak by se všechno dělat mělo... Ještě než mě tu zatratíš, trochu se nad tím zamysli, uvidíš, že dojdeš ke stejnému závěru, zejména pokud máš zkušenosti s tím mainstreamem...
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 17:59
Re: E-SO
Absolútne súhlasím s tým, že čo píšeš od prvej vety pred tým čiernym. Myslím, že žiadne iné auto na dosah Mercedesu-Benz nie je tak premakané aj v najmenších detailoch. Teda-Audi, ale v Mercedes-Benz si dávajú záležať aj na tom, aby sa každé tlačítko dalo zatlačiť presne o 6 mm.
Lenže dnes som videl BMW 5 a ak má tento thalia-Benz absolútny dizajn, čo má potom Päťka či Audi A6? Čo hovoríš na ten prilepený kufor, rovnako ako u Thalie I?
6. 3. 2009 19:09
Re: E-SO
BMW 5 je samozřejmě také úchvatné. No, Thalii bych sem raději ani netahal...
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 19:40
Re: E-SO
A nemá toto E prilepený kufor?
Avatar - wikinko
6. 3. 2009 19:20
Re: E-SO
ty si videl bmw 5 >:D gratulujem
ked si donho cca o 20 rokov sadnes, tak potom budes mat pravo sem nieco pisat.
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 19:40
Re: E-SO
Hmm, takže mám -2 roky. >:D >:D
Avatar - white label
6. 3. 2009 19:41
Re: E-SO
Buď vidíš přilepený kufr na každém sedanu a limuzíně, nebo ses omylem díval na tu Thalii, nemáš tam náhodou turecké stránky...?
;-)
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 21:15
Re: E-SO
BMW 5 nemá zďaleka tak prilepený kufor.
6. 3. 2009 19:41
Re: E-SO
Písmena, nebo toho Mercedesa?
Avatar - white label
6. 3. 2009 19:48
Re: E-SO
Dobrá změna fota... konečně si odkryl svou pravou tvář...ty "Macku"... :yes: >:-[]
Avatar - da_b0mb
6. 3. 2009 20:02
Re: E-SO
Toho Mercedesa umi jen Mercedes...a Renault >:D >:D
Avatar - wikinko
6. 3. 2009 19:21
Re: E-SO
a preco ja som sa prave v tom podla teba "supermainstreame" naucil, ako sa to robit nema a ake auta sa nemaju kupovat?
neregistrovaný "507--"
6. 3. 2009 21:22
SLEPCI
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Len preto, že je to Mercedes-Benz. :no: Zadky Thalie a nového Mercedesu-Benz E podobajú, ako vajce vajcu. A, aby som bol ÚPRIMNÝ, ten zadok Mercedes-Benz E je ešte viac prilepený než u Thalie. :no: :no:
Rozbalit vlákno
9
6. 3. 2009 22:02
Re: SLEPIČÍ BUJÓN
Máš pravdu, jsou naprosto identický a doslova prilepený.
neregistrovaný "507--"
7. 3. 2009 09:17
Re: SLEPIČÍ BUJÓN
No to teda sú.
Avatar - wikinko
6. 3. 2009 22:31
Re: SLEPIČÍ BUJÓN
ty si proste taky -2 rocny automobilovy odbornik :-)
Avatar - white label
6. 3. 2009 22:50
Re: SLEPIČÍ BUJÓN
No když jsem si párkrát pořádně šluknul, tak mi taky začala splývat obě auta... později všechny sedany ...a nakonec všechna auta...
Tak že, buď musíme hulit všichni, nebo nikdo a pak se můžem i shodnout... :-!
Teď vážně, výraz přilepený (zadek) u designu auta se používá logicky spíš v případě, že auto je původně navrženo např. jako hatchback a později z něj někdo chce z udělat jinou karosářskou variantu, obvykle sedan (thalia, fabia sedan apod.), příp. kombi (favorit-forman), s tím že se snaží využít (v rámci úspor) co nejvíce dílů z původní verze (boční zadní, nebo páté dveře apod.). Z toho pochopitelně vzniká nějaký kompromis (designový paskvil), v horším případě tak špatný, jako u thalie 1...
Mercedes E však žádnou variantu krátké verze typu hatchback nemá, takže podezřívat ho s nějakého následného lepení je mírně řečeno zcestné... 8-s
P.S. Vidět něco co neexistuje, může být někdy větší porucha, než nevidět skoro nic...A pro někoho se třeba vajíčku podobá neuvěřitelně i golfový míček... a má svým způsobem taky pravdu...
neregistrovaný "507--"
7. 3. 2009 10:24
Re: SLEPIČÍ BUJÓN
Pozri sa, krásna bočná línia a odrazu-zadok ide nejak dolu, úplne kašle na líniu auta a je tak obrovský. A nehovor mi, že pre objem. Minulé E ho malo obrovský, taký, že keď som ho po prvýkrát otvoril, pol-minútu som len zíral potom otvoril kombi a bol som takmer rovnako prekvapený, hoci som pred chvíľou taký kufor videl.
Avatar - white label
7. 3. 2009 17:38
Re: SLEPIČÍ BUJÓN
1) tuto linii má i Sklasa, chce to jen postřeh
2) objem kufru zůstal zachován!!!
neregistrovaný "507--"
7. 3. 2009 18:58
Re: SLEPIČÍ BUJÓN
Ale S ho namá tak hranatý. Já som len hovoril, že argument-veľký kufor neobstojí.
6. 3. 2009 23:19
Re: SLEPIČÍ BUJÓN
ale vazne si si krasne pripravil tu prezentaciu, kolko ti to trvalo???
neregistrovaný "507--"
7. 3. 2009 09:17
Re: SLEPIČÍ BUJÓN
Dlho. :-)

P.S.: Viem, ako to myslíš.
Avatar - miromen
6. 3. 2009 23:50
Hm..
..neni to špatne ale ja bych volil bavora.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sboy4"
7. 3. 2009 15:48
Mercedes
Nepocuvajte toho HLUPAKA 507...vidno ze sa nevyzna do aut >:D je to debilko co nejazdil na mercedesoch a vidi ich len na fotkach.Nove E-cko je jednoznacne lepsie ako stare.Je to najstarsia automobilka a ma najvacsiu IMAGE,na ktoru nadosiahnu ziadne auta.Mercedes je Mercedes. :yes:Asi tak. ;-)
Rozbalit vlákno
1
7. 3. 2009 16:51
Re: Mercedes
...ja si myslim, ze to ani nemoze mysliet vazne. Podla mna sa skor nudi a takto sa bavi... Pozeral som si uz viacej debat, do ktorych sa zapojil a vsade kde pride, vzdy je tam len zvada.
neregistrovaný "riso73"
8. 3. 2009 15:08
Stretnutie E W212
V piatok som si prvy krát sadol do noveho E .Prvy dojem ked som ho zbadal nazivo v Ba MB.Dost ma na prvy pohlad na exterier prekvapila jeho velkost podla fotiek vyzera vatsie a cakal som ze bude vyzerat agresivnejsie.Dost dlho som cakal na prichod tohoto vozidla nakolko je to moj nosny model mojej firmy .Po dost vyraznej zmene 2002 z W210 model W211 bol dizajnovo celkom vydareny ,ale preskakal som si nimi dost problemov SBC a inych komponentov teda hlavne 2002 az 2004 posledne 2007 po feclifte ziadny problem.W211 mala na svoju triedu ozaj malo priestoru na zadnych sedadlach.Takze W212 celkom tento problem odstranila ,ale cakal som priznam viac.Interier v celku ok trend asi vsetci cakali podla C prvky aj s S modelu.Uvazujem E220CDI ,ale neda sa tam dat airmatik na to som si dost zvykol E320CDI s Airmatikom je uplne ine auto ked presadnem do 220 CDI mam niekedy pocit ze je to o triedu nizsie vozidlo a to ma teraz 220 170 ps.Interier pekny o kvalite materialov netreba pisat.Este som bol zvedavy na tie zadne svetla ako to bude vyzerat podla foto nic moc no nazivo ma celkom prekvapili teda avantgarde ich ma s led smerovky pri zapnuti obrysoviek to vyzera fajn nemal som z toho ziadny korejsky pocit.No uvidime v praxi ked zacneme na tom dusit 1000km denne kolko teo vydrzi :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
9. 3. 2009 16:43
Re: Stretnutie E W212
Já bych šel u dieselu klidně i do 250 CDI, nebo tam taky nejde Airmatic?