Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesla Model E bude mít konkurenceschopnou cenu, útočí na BMW 3

To, že Tesla chystá elektrického konkurenta BMW 3, není žádným tajemstvím. Menší sedan má dostat realističtější cenovku.
Zpět na článek
2. 7. 2014 09:59
2. 7. 2014 10:09
2. 7. 2014 10:10
2. 7. 2014 10:18
2. 7. 2014 10:33
2. 7. 2014 15:29
2. 7. 2014 10:37
2. 7. 2014 10:40
2. 7. 2014 11:06
2. 7. 2014 11:09
2. 7. 2014 11:59
2. 7. 2014 10:39
2. 7. 2014 11:00
2. 7. 2014 12:53
2. 7. 2014 14:50
2. 7. 2014 15:13
2. 7. 2014 11:09
2. 7. 2014 14:45
2. 7. 2014 14:51
2. 7. 2014 14:56
2. 7. 2014 21:08
3. 7. 2014 07:49
2. 7. 2014 14:49
2. 7. 2014 16:26
2. 7. 2014 17:42
2. 7. 2014 14:33
2. 7. 2014 14:42
2. 7. 2014 14:58
2. 7. 2014 17:36
2. 7. 2014 17:35
2. 7. 2014 20:10
Avatar - Ozzman
2. 7. 2014 09:59
barva
Tahle "ohnivá" barva tý Tesle moc sluší >:-[] >:-[] >:-[] Viď Kharle/Bereniko >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
30
2. 7. 2014 10:04
Re: barva
Ja vol Herr general Ja vol
TESLA MODEL E [odkaz] jesi se bude vůbec jmenovat E dá tý podělaný mnichovský potvůrce pro anglány a mimozemšťany [odkaz] nejspíš na*** ;-)

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
2. 7. 2014 10:09
Re: barva
No nic jinýho bych ani nečekal. A to jak výkonem tak dojezdem a jízdníma vlastnostma že >:D
Avatar - Ham.
2. 7. 2014 10:10
Re: Re:
Tak hlavně aby těm potvůrkám od Tesly nedali na prdku samotní "spokojení" zákazníci.
[odkaz]
2. 7. 2014 10:15
Re: Re:
vyprde myslete racionálně.
Tenhle spalovací bysnys je stejnak odsouzen k zániku a nejvíc to odnesou ty chudý - otroci co musejí denně chodit do práce
Myslete - podporujte TESLU - novou technologii, vždycky to nový převálcuje to starý a nejlíp se mají ti co dřív mají to nový ;-)

Navíc je to pozitivní činnost :-)
2. 7. 2014 10:26
Re: Re:
tyvizejo,

BOHATÝ BUDOU JEN TI CO ROPU MAJÍ

češi ROPU nemají a nikdy mít nebudou. Musejí ji kupovat ze zahraničí a cálovat tvrdě zaní ;-)

JEDINÝ CO ČEŠI JEŠTĚ MAJÍ JE LEVNÁ ELEKTŘINA ;-)
A TU MOMENTÁLNĚ ZASE NĚMCI NEMAJÍ ;-) MYSLETE ČEŠI dokať vám aspoň něco ještě zbývá ... když už ste všechno rozprodali...
Avatar - Ozzman
2. 7. 2014 10:33
Re: Re:
Už sem ti to psal včera, elektromobily jsou zlo a životu nebezpečné pro chodce!!!!! Neslyšní zabijáci 21.století se začínají vyskytovat u nás, dejme si na ně pozor!!!

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
2. 7. 2014 10:48
Re: Re:
možná tak pro ignoranty jako ty a to pak žádná škoda mlaskho >:D
Avatar - Ozzman
2. 7. 2014 15:29
Re: Re:
Počkej až se budeš potulovat z pivnice a najede do tebe zákeřný Prius! Mě už se to stalo... a ne jdnou...

>:D >:D >:D
Avatar - Ham.
2. 7. 2014 10:37
Re: Re:
Jediné co většina Čechů nemá je 100k USD na Teslu.
2. 7. 2014 10:40
Re: Re:
Připočti taxy a jsi na 100kEUR, za tolik si většina evropanů auto nekupuje. ;-)
2. 7. 2014 10:52
Re: Re:
nj
tak investujte do budoucnosti [odkaz] kdybys před 10ti lety koupit za 20cku tak ted mas meloun dobrej ;-)
2. 7. 2014 11:06
Re: Re:
Po vojne je kazdy general. :-!
2. 7. 2014 11:09
Re: Re:
...JJ, co k tomu víc dodat ;-)
Avatar - wakantanka
2. 7. 2014 11:59
Re: Re:
Oni ich tých 100 k USD nemá ani Kharl, ani Berenika ani Jeremy a neviem koľko ešte ich je >:D A to je ich najväčší problém, že Teslu majú všetci leda tak plagáte v detskej izbe na stene, maximálne ako hračku na poličke.
2. 7. 2014 10:39
Re: Re:
Kde ti chudší na to vezmou, jeden(jedna) sem chodí, co tu neostále emerickou propagandu hlásá a Teslu nemá...tudíž na ní nemá. Proč na ní nemá? Jelikož je drahá.

Znovu...až bude model za 40kEUR, schopnej ujet bez problémů 400km se zapnutou klimou i rádiem, až ho bude kde nabít, dá se o tom pokud obstojí jako normální auto uvažovat. Teď i kdyby se se svou vyčtenou báchorkou nezaloženou na vlastní zkušenosti rozkrájel(a), není šance. ;-)
2. 7. 2014 10:41
Re: Re:
je to boj to vis ze jo, na vsech frontách
každej za sebe
a hlavně nevěřte politikům...
fakovat ropáky a pořát dokola jim to mlátit o hlavu
hledejte skulinky
budte nacionalisti
2. 7. 2014 11:00
Re: Re:
Až na ní vyděláš, něco najezdíš, pochlub se. Moc se rád dovím reálný zkušenosti a ne plky z časáku "Elektrofandovésamisobě" ;-)
Avatar - WinDiesel
2. 7. 2014 12:53
Re: Re:
Že se s ním ještě bavíte, vždyť je to třináctiletý fakan.
2. 7. 2014 14:50
Re: Re:
Reálnych skúseností je dosť na webe ...
2. 7. 2014 15:13
Re: Re:
...ano, třeba o tom, jakej je dojezd když si zapneš základní spotřebiče na palubě. Jak jsem psal, pro mě zatím nepoužitelný. Pokud však něco neustále adoruju a nemám ani ánung z osobní zkušenosti, pak jsem za blba.
2. 7. 2014 11:09
Re: Re:
A neni nahodou energetika silne regulovane prostredie? Okrem toho kto vlastni energeticke spolocnosti? No presne... Je jedno ci ropa/elektrina alebo niec ine, vzdy je to ovladane politicko-financnou elitou spolocnosti. Mozes si kupit elektromobil a dat si ruzove okuliare ale to Ti nepomoze. Stale ostavas otrokom systemu, len ineho.
2. 7. 2014 14:45
Re: Re:
Nie celkom. Ropný vrt si len tak ľahko "nepořídíš", kdežto elmobil si môžeš, ak máš priaznivé podmienky, nabíjať aj sám (napr. fotovoltaikou, súkromnou malou vodnou elektrárňou) úplne nezávisle na štáte.
Avatar - CHerokee
2. 7. 2014 14:51
Re: Re:
Úplně nezávisle těžko, musíš k tomu využít elektrickou síť a kupu povolení.
2. 7. 2014 14:56
Re: Re:
Kopu povolení áno, sieť nie tak celkom - môžeš to pojať ako ostrovný systém, bez napojenia na sieť.
2. 7. 2014 21:08
Re: Re:
Porovnavas neporovnatlene. Na jednej strane mi das ropny vrt a na druhej elektromobil? Fotovoltaiku si tiez len tak nespustis bez toho aby Ti dal uradnik peciatku. Mimochodom tesla superchargery tiez maju jedneho dna ist 100% na elektriku no zatial taka technologia ktora by to potiahla zo slnka neexistuje.
3. 7. 2014 07:49
Re: Re:
Čo to kecáš, prosím ťa? Porovnávam dva druhy získavania energie, že ...
Avatar - CHerokee
2. 7. 2014 14:49
Re: Re:
Za přečtení stojí....

[odkaz]
2. 7. 2014 16:26
Re: Re:
S tymi 500 kg baterii u P80 to prevalcuje asi vsetko, ale dojazd 380 az 390 km , ktory miesto slubovanych 500 km zistil DieWelt, Auto motor und Sport , 350 km podla autobildu ale pri tempomate na 135kmh zerie 40kWh a dojazd sa skrati ku 200km , to vyzera ze pri tlaceni tych 500kg baterii na kolesach bude elektromobil preklinat aj BerenikoKharlAntidiesel. Verim, ze odtah autom na vyhynule dinosaury hrdo odmietne a svoju karu mrtvych baterii hrdinsky dotlaci zvysnych 150 km do ciela :-!
2. 7. 2014 17:42
Re: Re:
Kecy. 500 km bolo sľubovaných na základe NEDC spotreby - a tá je nie celkom reálna ani u spaľovacích motorov, že? 400 km je reálne dosažiteľných - na nete sú na to dôkazy.
2. 7. 2014 10:56
To plati i pro "spalovaci" auta
Pokud máte správné auto, nezáleží na tom, že je elektrické. Lidé nechtějí vypadat výstředně. Chtějí být hrdi na vzhled svého vozu. Našimi největšími zastánci jsou stávající zákazníci,“ zhodnotil Porritt optimisticky další potenciál značky a trochu si rýpl do designu současných elektromobilů.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - WinDiesel
2. 7. 2014 12:59
Re: To plati i pro "spalovaci" auta
No to je ale normální když uděláš blbej kup tak ho hájíš, abys před ostatními nevypadal jako idiot.
Jedno je ale jisté. Prodeje Tesly jsou slabé kvůli ceně. Prodeje ostatních elektromobilů jsou slabé kvůli dojezdu, ceně ale hlavně kvůli vzhledu. Zatámco ostatní auta dostávají a 3 roky facelifty a všichni se zatraceně snaží, aby tato auta byla hezká na pohled, u EV vozidel běží nějká neoficiální soutěž o to, jak nabídnout za vysoký peníz co nejošklivější auto. Korunu tomu nasadilo BMW, potenciál této šílenosti se brzy vyčerpá a budeme tam kde jsme byli.
Pokud budou Leafy a pod pořád tak ošliví/é - nemusí se vozidla se spalovacími motory ničeho bát. Přidej k tomu vysokou cenu, malý dojezd a prodeje elektromobilů se místo zvyšování budou snižovat. V Číně prodali za rok celých 6 500 EV, to je fakt gól.
Avatar - CHerokee
2. 7. 2014 13:18
Re: To plati i pro "spalovaci" auta
Pod to bych se podepsal. Elektrické kraksny se prodávají jen tam, kde ten trh je státem regulovaný - podporuje je daňovými úlevami elektroauta - severské státy a USA.
2. 7. 2014 14:39
Re: To plati i pro "spalovaci" auta
Z tvojho komentu je jasné, že sa autá predávajú IBA tam, kde sa na ne dávajú dotácie. Teda stačí ti dať nejaký trh, kde sa el. autá predávajú aj bez dotácii a si namydlený?
No ... predávajú sa aj tam, kde sú dotácia minimálne až žiadne. V Nemecku ti akurát na 10 rokov odpustia daň z vlastníctva auta (200 € celkovo v prípade Renaultu Zoe, 1700 € v prípade Volva V60 PHEV).
Avatar - CHerokee
2. 7. 2014 14:53
Re: To plati i pro "spalovaci" auta
Německo není dobrý příklad. Když vezmeš poměr prodaných aut se spalovacími motory vs. elektrickými, tak to nebude žádná sláva a se severskými státy se to nedá srovnat.
2. 7. 2014 14:56
Re: To plati i pro "spalovaci" auta
To áno, ale ty si tvrdil, že sa na trhoch bez dotácií "elektrické kraksny" nepredávajú ...
Avatar - WinDiesel
2. 7. 2014 19:31
Re: To plati i pro "spalovaci" auta
To co jsi uvedl je také dotace pouze v bleděmodrém a i v tom Německu se v zásadě prodalo směšné množství ...
2. 7. 2014 20:57
Re: To plati i pro "spalovaci" auta
No a? Šrotovné bola taktiež dotácia ... dotuje sa kde-čo, tak prečo nie elektrika ...
3. 7. 2014 10:23
Re: Dotuje sa i nafta
Dotuje sa plyn aj nafta. Jedine co sa nedotuje je benzin, kedze ma najvyssie dane. A dokonca o nafte mozeme povedat, ze sa dotuje aj tym, ze vykuchany DPF, SCR a EGR v pohode prejde cez emisnu kontrolu, inak by sa nafta nevyplatila polovici sucasnych majitelov naftovych aut, keby museli do svojho vraku kupit novy filter. Takze s tymi dotaciami pomaly.
S dotovanim elektriny a elektrickych aut nemam ziadny problem. Radsej budem v meste dychat cisty vzduch, ako dotovat nejakeho naftoveho vykuchanca, aby sa mohol prepravovat za 5L a potom z dani platit naklady na zdravotne komplikacie obyvatelstva a prepad ceny svojej nehnutelnosti kvoli hluku a prachu od naftovych aut.
6. 7. 2014 10:38
Re: Dotuje sa i nafta
v CR kde dotace na elektricka auta nejsou se v 2012 prodalo 89 elektromobilu, v 2013 prez 150 kusu a letos se ceka cislovka atakujici 500 kusu, jinak predpovedi nekolika celkem prednich manazeru v CR predpokladaji ze do roku 2020 bude v CR provozovani 150-200 tisic elektromobilu ;-) a to jsou slova lidi jako CEO Cezu a podobnych velkych prumyslovich gigantu v CR, tedy lidi kterym verim v prognozach podstatne vic nez nejakym diskuterum :-)
tedy v roce 2020 to muze byt okolo 4% aut v CR, nyni je pocet registrovanych aut v CR tusim 4.8 milionu, do 2020 predpokladejme ze stoupne na tech 5 milionu
2. 7. 2014 14:33
Tesla ROMEO
Zdá se mi to, nebo Tesla úspěšně přebírá marketingovou strategii jisté italské automobilky? Tedy mluvit o tom, co bude, jak to všem natřem a přitom soustavně oddalovat termíny uvedení nových modelů.

SUV Model X už měl dávno jezdit, kladivo na 3er mělo být touhle dobou na spadnutí a ne "předběžnou záležitostí" na papíře.
Rozbalit vlákno
8
2. 7. 2014 14:42
Re: Tesla ROMEO
Je tu ale jeden podstatný rozdiel: zatiaľ čo Alfa len kecá, Tesla to, nakoniec, aj splní. Také isté naťahovanie bolo aj v prípade Modelu S - a je tu. A to za Alfou stojí Fiat s podstatne väčším rozpočtom ako Tesla ...
Avatar - CHerokee
2. 7. 2014 14:54
Re: Tesla ROMEO
Tesla žije pokud vím z dotací. Takže je na tom hůře jak ten koncern Fiat. 4C a 8C taky vznikly....ale jinak ty značky mají dost společného, co se velkohubých keců týká.
2. 7. 2014 14:58
Re: Tesla ROMEO
Vieš blbo. 465 mil dol. Tesla vrátila. 700 mil dol je na rozšírenie továrne a nové prac. miesta. - také dotácie berie každá automobilka.
2. 7. 2014 15:23
Re: Tesla ROMEO
Není dotace jako dotace. Tady to jsou peníze dopředu pokud se nepletu, ne formou slevy na daních apod.
2. 7. 2014 17:36
Re: Tesla ROMEO
Tak ako každá automobilka v USA vyrábajúca nejaké eko a green autá (elmobily, pluginhybridy, hybridy) dostáva dotácie - teda aj Ford, GM, Toyota ... Len u Tesly to je viac vidieť, lebo iné ako elmobily nevyrába.
2. 7. 2014 16:41
Re: Tesla ROMEO
Ano, rozdíl je v tom, že Tesla bez toho rozpočtu nebude mít na to slibovat hory doly 10 let jako Alfa. Tady se bude lámat chleba mnohem dřív, což naznačuje i vývoj posledních měsíců (viz. např. patenty).

Tesle by na jednu stranu pomohl masivní rozvoj elektromobilů - sami podle mě ty vstupní náklady stlačit na rozumnou úroveň prostě nedovedou. Na druhou stranu by pro ně takový rozvoj mohl být i poslední ranou z milosti - odpadl by jediný argument, proč koupit zrovna Teslu.
Avatar - WinDiesel
2. 7. 2014 19:33
Re: Tesla ROMEO
No stále tun žádné slibované modely nejsou, na podzim řeknou na jaře, na jaře řeknou na podzim...
Avatar - Missouri
2. 7. 2014 15:46
Proč pořád tolik vášní?
To se odmítačům tolik líbí pravidelné výměny olejů a filtrů, rezavějící výfuková potrubí, nedýchatelný černý dým pronikající jim do kabiny z obstarožních dieselů před nimi, rostoucí náklady na pohonné hmoty, omezená životnost spalovacích agregátů a já nevím co ještě? Neměli bychom Tesle spíše fandit? Já se už nemůžu dočkat, až bude na trhu dostupné auto velikosti Golfa, tedy onen Golf-e už tu je, ale za 900 000,- ... Dostupný bude za 400 000,- a to za předpokladu, že Tesla pomocí svých uvolněných patentů rozproudí masovou výrobu výkonných baterií. Věřím tomu, že za nějakých 8 let po spalovacím motoru nikdo ani nevzdychne. Natož já.
Rozbalit vlákno
6
2. 7. 2014 16:13
Re: Proč pořád tolik vášní?
...jací odmítači? Jen nemá smysl malovat pokoj narůžovo, když jsou mastný stěny, loupe se předchozí barva, nová růžová stojí násobek jiný barvy a ještě nevydrží tak dlouho bez přetírání.
2. 7. 2014 16:39
Re: Proč pořád tolik vášní?
-já se už nemůžu dočkat, až bude na trhu dostupné auto velikosti Golfa, tedy Dostupný bude za 400 000-

tak to já taky
:-)
Avatar - Missouri
3. 7. 2014 09:28
Re: Proč pořád tolik vášní?
Aspoň v tomhle se shodneme ;-) Já jsem zkrátka nenapravitelný optimista a navíc se domnívám, že Elon Musk má poněkud širší rozhled...
Pokud úspěšně lanaří špičkové mozky z oboru, viz třeba zmíněný případ Chrise Porritta z Aston Martinu, pak mám dojem, že názor lidí z rozhledem poněkud omezenějším na současném trendu elektrifikace individuální osobní dopravy nic nezmění. :-O
Avatar - WinDiesel
2. 7. 2014 19:35
Re: Proč pořád tolik vášní?
Za 400 klacků s dojezdem 1000 km sem s nimi a hned !!!!!!!!!!!!!!!
2. 7. 2014 19:53
Re: Proč pořád tolik vášní?
Ano, e-Golf už tu je. Cena cca. 960tKč, ale výkony na úrovni 1.2 TSi 77kW, které člověk koupí od 390tKč. K tomu udávaný dojezd 130-190 km, nabíjení baterií 5 hodin, ale náklady na "palivo" zhruba na poloviční úrovni proti benzínu (takže jako LPG nebo CNG, v době, kdy je elektrika "na dně").

Tzn. zatím velmi omezená cílová skupina zákazníků - nadšenci a lidé, co neví, co s penězi. A i zlevnění třeba o 50% stále navyřeší základní problémy EM - dojezd, rychlost a dostupnost nabíjení.
2. 7. 2014 21:37
Re: Proč pořád tolik vášní?
"Masova vyroba vykonnych baterii" neprobehne, protoze nejsou suroviny pro jejich vyrobu. Uz stavajici spotreba surovin na baterie pro hybridy a tech par elektromotoru co jezdi kompletne vytezuje dostupne kapacity. Dalsi zvyseni kapacity tezby bude velmi pozvolne nemluve o tom, ze energetika potrebuje tricet az padesat let aby vyrovnala narust spotreby spojeny s masivnim prechodem na elektromobily a to jen pokud se tomu da maximalni priorita a zacne se planovat TED. Coz nezacne.
Avatar - petrumr
2. 7. 2014 17:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Inferius
2. 7. 2014 20:10
Pryč s tím
Pryč s celou Teslou a všemi elektromobily.....
Rozbalit vlákno
1
2. 7. 2014 20:33
Re: Pryč s tím
Nemáš v rodokmenu nějaké rozbíječe strojů z počátku 19. století? :-)
Avatar - Shr3k
2. 7. 2014 20:45
Baterkový nesmysl
Když už elektřina, tak takto: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
2. 7. 2014 21:56
elektromobily
su slepou ulickou..... tadial cesta do buducnosti nevedie.... nemame dost surovin, zdrojov a sposobov ekologickej vyroby aby sme baterie pre elektomobily vo velkom vyrabali v sulade s trvalo udrzatelnym rozvojom prirody... naopak... vyroba baterii a tazba grafitu v cinskych baniach nici ekosystem nasej planety viac ako vsetky benzinove motory na zemi.... pokial nebude existovat cisty sposob vyroby cistej energie tak je toto cele smerovanie k elektormobilom uplne hluche slepe a bez hlbsieho zmyslu... na urovni mestkych priblizovadiel pre par vyvolenych ok... par kuskov sa vyrobi ... ale masova vyroba a prechod beznych uzivatelov od benzinov a dieslov k elektromobilom nebude realna ani o 50 rokov.... je dobre precitat si fakty, pozriet sa na tuto problematiku hlbsie a potom mi nejeden z vas da za pravdu ze to co tu pisem teraz si necucam z prsta ......

ja osobne som za hybridne technologie ako idealne kompromisne riesenie ktore by sa v otazke pohonu mohlo presadit v najblizsich 20-30 rokoch ... kto si mysli ze elektromobily su buducnost tak sa myli... elektromobily su slepa ulicka.... momentalne sa vyrobcovia snazia akosi uputat pozornost na seba elektromobilmi ale to nie je cesta ktora bude prioritna v buducnosti... ide podla mna skor o odputanie pozornosti a prilakanie zakaznikov kym sa nenajde ta "spravna cesta"...

este jedna vec k elektromobilom.... pokial bude nabijanie trvat tretinu dna a dojazd bude priemerne 150-200km tak dovtedy budu tieto hracky uplne ale uplne v realnom zivote k nicomu... hoci budu aj zadarmo ...
Rozbalit vlákno
0
2. 7. 2014 22:41
V podstate po tom nikto netuzi, ...
... ale image a status je k "nezaplateniu".
Pardon. Este som zabudol na par eko-hipsterov, pozerov a managerov, ktorim to "povinne" kupi firma.
P.S. A tento špás v konecnom dosledku stoji zemegulu obludne peniaze!!! ;-\
Rozbalit vlákno
0
3. 7. 2014 11:11
automobilovy EXTREMIZMUS ...
Ked citam o green, eco, blue, ... a stale vidim tie americke kalfasy, Mercedes G, Range Rover, ... a na druhej strane baterkarov, tak citim mohutnu schizofreniu vlad.
Je jasne, ze lobbisti robia svoju pracu perfektne! ;-)
Rozbalit vlákno
0