Ja vol Herr general Ja vol
TESLA MODEL E [odkaz] jesi se bude vůbec jmenovat E dá tý podělaný mnichovský potvůrce pro anglány a mimozemšťany [odkaz] nejspíš na*** ;-)
vyprde myslete racionálně.
Tenhle spalovací bysnys je stejnak odsouzen k zániku a nejvíc to odnesou ty chudý - otroci co musejí denně chodit do práce
Myslete - podporujte TESLU - novou technologii, vždycky to nový převálcuje to starý a nejlíp se mají ti co dřív mají to nový ;-)
češi ROPU nemají a nikdy mít nebudou. Musejí ji kupovat ze zahraničí a cálovat tvrdě zaní ;-)
JEDINÝ CO ČEŠI JEŠTĚ MAJÍ JE LEVNÁ ELEKTŘINA ;-)
A TU MOMENTÁLNĚ ZASE NĚMCI NEMAJÍ ;-) MYSLETE ČEŠI dokať vám aspoň něco ještě zbývá ... když už ste všechno rozprodali...
Už sem ti to psal včera, elektromobily jsou zlo a životu nebezpečné pro chodce!!!!! Neslyšní zabijáci 21.století se začínají vyskytovat u nás, dejme si na ně pozor!!!
Oni ich tých 100 k USD nemá ani Kharl, ani Berenika ani Jeremy a neviem koľko ešte ich je >:D A to je ich najväčší problém, že Teslu majú všetci leda tak plagáte v detskej izbe na stene, maximálne ako hračku na poličke.
Kde ti chudší na to vezmou, jeden(jedna) sem chodí, co tu neostále emerickou propagandu hlásá a Teslu nemá...tudíž na ní nemá. Proč na ní nemá? Jelikož je drahá.
Znovu...až bude model za 40kEUR, schopnej ujet bez problémů 400km se zapnutou klimou i rádiem, až ho bude kde nabít, dá se o tom pokud obstojí jako normální auto uvažovat. Teď i kdyby se se svou vyčtenou báchorkou nezaloženou na vlastní zkušenosti rozkrájel(a), není šance. ;-)
je to boj to vis ze jo, na vsech frontách
každej za sebe
a hlavně nevěřte politikům...
fakovat ropáky a pořát dokola jim to mlátit o hlavu
hledejte skulinky
budte nacionalisti
...ano, třeba o tom, jakej je dojezd když si zapneš základní spotřebiče na palubě. Jak jsem psal, pro mě zatím nepoužitelný. Pokud však něco neustále adoruju a nemám ani ánung z osobní zkušenosti, pak jsem za blba.
A neni nahodou energetika silne regulovane prostredie? Okrem toho kto vlastni energeticke spolocnosti? No presne... Je jedno ci ropa/elektrina alebo niec ine, vzdy je to ovladane politicko-financnou elitou spolocnosti. Mozes si kupit elektromobil a dat si ruzove okuliare ale to Ti nepomoze. Stale ostavas otrokom systemu, len ineho.
Nie celkom. Ropný vrt si len tak ľahko "nepořídíš", kdežto elmobil si môžeš, ak máš priaznivé podmienky, nabíjať aj sám (napr. fotovoltaikou, súkromnou malou vodnou elektrárňou) úplne nezávisle na štáte.
Porovnavas neporovnatlene. Na jednej strane mi das ropny vrt a na druhej elektromobil? Fotovoltaiku si tiez len tak nespustis bez toho aby Ti dal uradnik peciatku. Mimochodom tesla superchargery tiez maju jedneho dna ist 100% na elektriku no zatial taka technologia ktora by to potiahla zo slnka neexistuje.
S tymi 500 kg baterii u P80 to prevalcuje asi vsetko, ale dojazd 380 az 390 km , ktory miesto slubovanych 500 km zistil DieWelt, Auto motor und Sport , 350 km podla autobildu ale pri tempomate na 135kmh zerie 40kWh a dojazd sa skrati ku 200km , to vyzera ze pri tlaceni tych 500kg baterii na kolesach bude elektromobil preklinat aj BerenikoKharlAntidiesel. Verim, ze odtah autom na vyhynule dinosaury hrdo odmietne a svoju karu mrtvych baterii hrdinsky dotlaci zvysnych 150 km do ciela :-!
Kecy. 500 km bolo sľubovaných na základe NEDC spotreby - a tá je nie celkom reálna ani u spaľovacích motorov, že? 400 km je reálne dosažiteľných - na nete sú na to dôkazy.
Pokud máte správné auto, nezáleží na tom, že je elektrické. Lidé nechtějí vypadat výstředně. Chtějí být hrdi na vzhled svého vozu. Našimi největšími zastánci jsou stávající zákazníci,“ zhodnotil Porritt optimisticky další potenciál značky a trochu si rýpl do designu současných elektromobilů.
No to je ale normální když uděláš blbej kup tak ho hájíš, abys před ostatními nevypadal jako idiot.
Jedno je ale jisté. Prodeje Tesly jsou slabé kvůli ceně. Prodeje ostatních elektromobilů jsou slabé kvůli dojezdu, ceně ale hlavně kvůli vzhledu. Zatámco ostatní auta dostávají a 3 roky facelifty a všichni se zatraceně snaží, aby tato auta byla hezká na pohled, u EV vozidel běží nějká neoficiální soutěž o to, jak nabídnout za vysoký peníz co nejošklivější auto. Korunu tomu nasadilo BMW, potenciál této šílenosti se brzy vyčerpá a budeme tam kde jsme byli.
Pokud budou Leafy a pod pořád tak ošliví/é - nemusí se vozidla se spalovacími motory ničeho bát. Přidej k tomu vysokou cenu, malý dojezd a prodeje elektromobilů se místo zvyšování budou snižovat. V Číně prodali za rok celých 6 500 EV, to je fakt gól.
Pod to bych se podepsal. Elektrické kraksny se prodávají jen tam, kde ten trh je státem regulovaný - podporuje je daňovými úlevami elektroauta - severské státy a USA.
Z tvojho komentu je jasné, že sa autá predávajú IBA tam, kde sa na ne dávajú dotácie. Teda stačí ti dať nejaký trh, kde sa el. autá predávajú aj bez dotácii a si namydlený?
No ... predávajú sa aj tam, kde sú dotácia minimálne až žiadne. V Nemecku ti akurát na 10 rokov odpustia daň z vlastníctva auta (200 € celkovo v prípade Renaultu Zoe, 1700 € v prípade Volva V60 PHEV).
Německo není dobrý příklad. Když vezmeš poměr prodaných aut se spalovacími motory vs. elektrickými, tak to nebude žádná sláva a se severskými státy se to nedá srovnat.
Dotuje sa plyn aj nafta. Jedine co sa nedotuje je benzin, kedze ma najvyssie dane. A dokonca o nafte mozeme povedat, ze sa dotuje aj tym, ze vykuchany DPF, SCR a EGR v pohode prejde cez emisnu kontrolu, inak by sa nafta nevyplatila polovici sucasnych majitelov naftovych aut, keby museli do svojho vraku kupit novy filter. Takze s tymi dotaciami pomaly.
S dotovanim elektriny a elektrickych aut nemam ziadny problem. Radsej budem v meste dychat cisty vzduch, ako dotovat nejakeho naftoveho vykuchanca, aby sa mohol prepravovat za 5L a potom z dani platit naklady na zdravotne komplikacie obyvatelstva a prepad ceny svojej nehnutelnosti kvoli hluku a prachu od naftovych aut.
v CR kde dotace na elektricka auta nejsou se v 2012 prodalo 89 elektromobilu, v 2013 prez 150 kusu a letos se ceka cislovka atakujici 500 kusu, jinak predpovedi nekolika celkem prednich manazeru v CR predpokladaji ze do roku 2020 bude v CR provozovani 150-200 tisic elektromobilu ;-) a to jsou slova lidi jako CEO Cezu a podobnych velkych prumyslovich gigantu v CR, tedy lidi kterym verim v prognozach podstatne vic nez nejakym diskuterum :-)
tedy v roce 2020 to muze byt okolo 4% aut v CR, nyni je pocet registrovanych aut v CR tusim 4.8 milionu, do 2020 predpokladejme ze stoupne na tech 5 milionu
Zdá se mi to, nebo Tesla úspěšně přebírá marketingovou strategii jisté italské automobilky? Tedy mluvit o tom, co bude, jak to všem natřem a přitom soustavně oddalovat termíny uvedení nových modelů.
SUV Model X už měl dávno jezdit, kladivo na 3er mělo být touhle dobou na spadnutí a ne "předběžnou záležitostí" na papíře.
Je tu ale jeden podstatný rozdiel: zatiaľ čo Alfa len kecá, Tesla to, nakoniec, aj splní. Také isté naťahovanie bolo aj v prípade Modelu S - a je tu. A to za Alfou stojí Fiat s podstatne väčším rozpočtom ako Tesla ...
Tesla žije pokud vím z dotací. Takže je na tom hůře jak ten koncern Fiat. 4C a 8C taky vznikly....ale jinak ty značky mají dost společného, co se velkohubých keců týká.
Tak ako každá automobilka v USA vyrábajúca nejaké eko a green autá (elmobily, pluginhybridy, hybridy) dostáva dotácie - teda aj Ford, GM, Toyota ... Len u Tesly to je viac vidieť, lebo iné ako elmobily nevyrába.
Ano, rozdíl je v tom, že Tesla bez toho rozpočtu nebude mít na to slibovat hory doly 10 let jako Alfa. Tady se bude lámat chleba mnohem dřív, což naznačuje i vývoj posledních měsíců (viz. např. patenty).
Tesle by na jednu stranu pomohl masivní rozvoj elektromobilů - sami podle mě ty vstupní náklady stlačit na rozumnou úroveň prostě nedovedou. Na druhou stranu by pro ně takový rozvoj mohl být i poslední ranou z milosti - odpadl by jediný argument, proč koupit zrovna Teslu.
To se odmítačům tolik líbí pravidelné výměny olejů a filtrů, rezavějící výfuková potrubí, nedýchatelný černý dým pronikající jim do kabiny z obstarožních dieselů před nimi, rostoucí náklady na pohonné hmoty, omezená životnost spalovacích agregátů a já nevím co ještě? Neměli bychom Tesle spíše fandit? Já se už nemůžu dočkat, až bude na trhu dostupné auto velikosti Golfa, tedy onen Golf-e už tu je, ale za 900 000,- ... Dostupný bude za 400 000,- a to za předpokladu, že Tesla pomocí svých uvolněných patentů rozproudí masovou výrobu výkonných baterií. Věřím tomu, že za nějakých 8 let po spalovacím motoru nikdo ani nevzdychne. Natož já.
...jací odmítači? Jen nemá smysl malovat pokoj narůžovo, když jsou mastný stěny, loupe se předchozí barva, nová růžová stojí násobek jiný barvy a ještě nevydrží tak dlouho bez přetírání.
Aspoň v tomhle se shodneme ;-) Já jsem zkrátka nenapravitelný optimista a navíc se domnívám, že Elon Musk má poněkud širší rozhled...
Pokud úspěšně lanaří špičkové mozky z oboru, viz třeba zmíněný případ Chrise Porritta z Aston Martinu, pak mám dojem, že názor lidí z rozhledem poněkud omezenějším na současném trendu elektrifikace individuální osobní dopravy nic nezmění. :-O
Ano, e-Golf už tu je. Cena cca. 960tKč, ale výkony na úrovni 1.2 TSi 77kW, které člověk koupí od 390tKč. K tomu udávaný dojezd 130-190 km, nabíjení baterií 5 hodin, ale náklady na "palivo" zhruba na poloviční úrovni proti benzínu (takže jako LPG nebo CNG, v době, kdy je elektrika "na dně").
Tzn. zatím velmi omezená cílová skupina zákazníků - nadšenci a lidé, co neví, co s penězi. A i zlevnění třeba o 50% stále navyřeší základní problémy EM - dojezd, rychlost a dostupnost nabíjení.
"Masova vyroba vykonnych baterii" neprobehne, protoze nejsou suroviny pro jejich vyrobu. Uz stavajici spotreba surovin na baterie pro hybridy a tech par elektromotoru co jezdi kompletne vytezuje dostupne kapacity. Dalsi zvyseni kapacity tezby bude velmi pozvolne nemluve o tom, ze energetika potrebuje tricet az padesat let aby vyrovnala narust spotreby spojeny s masivnim prechodem na elektromobily a to jen pokud se tomu da maximalni priorita a zacne se planovat TED. Coz nezacne.
su slepou ulickou..... tadial cesta do buducnosti nevedie.... nemame dost surovin, zdrojov a sposobov ekologickej vyroby aby sme baterie pre elektomobily vo velkom vyrabali v sulade s trvalo udrzatelnym rozvojom prirody... naopak... vyroba baterii a tazba grafitu v cinskych baniach nici ekosystem nasej planety viac ako vsetky benzinove motory na zemi.... pokial nebude existovat cisty sposob vyroby cistej energie tak je toto cele smerovanie k elektormobilom uplne hluche slepe a bez hlbsieho zmyslu... na urovni mestkych priblizovadiel pre par vyvolenych ok... par kuskov sa vyrobi ... ale masova vyroba a prechod beznych uzivatelov od benzinov a dieslov k elektromobilom nebude realna ani o 50 rokov.... je dobre precitat si fakty, pozriet sa na tuto problematiku hlbsie a potom mi nejeden z vas da za pravdu ze to co tu pisem teraz si necucam z prsta ......
ja osobne som za hybridne technologie ako idealne kompromisne riesenie ktore by sa v otazke pohonu mohlo presadit v najblizsich 20-30 rokoch ... kto si mysli ze elektromobily su buducnost tak sa myli... elektromobily su slepa ulicka.... momentalne sa vyrobcovia snazia akosi uputat pozornost na seba elektromobilmi ale to nie je cesta ktora bude prioritna v buducnosti... ide podla mna skor o odputanie pozornosti a prilakanie zakaznikov kym sa nenajde ta "spravna cesta"...
este jedna vec k elektromobilom.... pokial bude nabijanie trvat tretinu dna a dojazd bude priemerne 150-200km tak dovtedy budu tieto hracky uplne ale uplne v realnom zivote k nicomu... hoci budu aj zadarmo ...
... ale image a status je k "nezaplateniu".
Pardon. Este som zabudol na par eko-hipsterov, pozerov a managerov, ktorim to "povinne" kupi firma.
P.S. A tento špás v konecnom dosledku stoji zemegulu obludne peniaze!!! ;-\
Ked citam o green, eco, blue, ... a stale vidim tie americke kalfasy, Mercedes G, Range Rover, ... a na druhej strane baterkarov, tak citim mohutnu schizofreniu vlad.
Je jasne, ze lobbisti robia svoju pracu perfektne! ;-)