Odvážný cíl s jediným motorem a ještě předokolem 8-s Ačkoliv jsem fanda Nissanu tak jsem na pochybách, protože mi trochu chybí výraznější odlišení od QQ.
Po exteriérové stránce bych klidně uvítal zachování krabicových linií předchozích generací, i když musím říct, že třeba ta khaki barva se mi líbí. O interiéru ani nemluvě, to je skok o několik levelů vzhůru. Konečně snad končí dekáda stříbrných plastů, které přitáhl Renault.
:-D, >:D s tym komentarom k vlastnictvu auta mu to nevyslo. :-D. Ale ako sucasny majitel t31 (173k) sa tiez pripajam k negativnemu postoju k 1,6,vjednoducho mi to k tomu nepasuje. Nech si ju ma QQ, ale nie XTR.
Renault predstavil uz nove male biturbo 1.6 dCi , tak som zvedavy kedy pojde do vyroby vlastne. Som myslel, ze Xtrail by bola prilezitost na premieru. Co som cital tak v novom Traficu je zatial varianta s 88 a 103 KW. Ale pre osobaky asi bude varianta so 118 KW.
... se říká. Tedy to Nissanu přejme. Interier vypadá až velmi dobře, v přídi vozu spatřuji jistý prvek severské Saabí elegance (dej mu automobilový PánBůh věčnou slávu), záď vozu však bohužel za zbytkem výrazně pokulhává. Technicky bude jistě na výši. :yes:
presne kaskaj je krpec co si ludia kupuju do mesta. Ja som tiez zvazoval kupu. A novy x-trail sa mi dizajnovo strasne paci. Ale ten motor ? Kym to nebude mat aspon 180 koni, je take auto nepouzitelne. Chcem sa vozit a nie plazit ...
Nissan to ma momentalne celkom dobre rozbehnute, ale tazko mu bude byt rovnako uspesnym s novym QQ, novym X-Trail-om a taktiez novym Pulsarom, si myslim.
Idea jedneho motora je skor pohanana europskou maniou CO2 a sankciami pre automobilky ak nebudu splnovat stanovene limity. 2.0 diesel zostal zastupeny 1.6 dCi (downsizing), 2.0 benziny uz nissan taktiez nerobi a 1.6L by bol fajn, ale ten by si chlipol viac aby mohol rozhybat predsa nie tak maly X-Trail a to by zvysilo priemer CO2 europskej produkcie Nissana.
V Rusku sa tym ale nikto netrapi >:D