Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nissan chce s novým X-Trailem zdvojnásobit evropské prodeje

Michal Fokt Michal Fokt 4. 7. 2014
46
24
Zobrazit náhledy (46)
Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail Nissan X-Trail
Nissan se chce dostat mezi špičku prodejů kompaktních SUV, nových X-Trailů chce každý rok na evropské silnice umístit 80 tisíc.

Nissan v případě kompaktního SUV v minulých letech trošku zaspal dobu - zatímco segment se poslední dobou přizpůsoboval stále více využití na běžných silnicích, X-Trail se tvrdošíjně držel "terénu", čemuž do značné míry odpovídal i "expediční" vzhled předchozích dvou generací.

Nyní ale přichází radikální proměna, ze "sedláka" se stal metrosexuál s líbivými křivkami karoserie a nabídkou obohacenou o předokolkové verze, to vše s cílem radikálně zlepšit evropské prodeje - o více než 100 %. Zatímco v roce 2012 se v Evropě a Rusku prodalo 38 tisíc exemplářů současné, dosluhující generace, nový X-Trail by se měl podle plánů Nissanu pohybovat kolem 80 tisíc ročně.

Jak už bylo řečeno, to vše za pomoci předokolky a de facto jediného motoru, kterým bude turbodisel 1.6 dCi s 96 kW a 320 N.m, protože benzinový 1.6 DIG-T se 120 kW a 240 N.m bude určený v první řadě pro ruský trh, v EU půjde zcela jistě o okrajovou záležitost, pokud tedy Japonci nezvolí v jeho případě nějakou opravdu agresivní cenovou politiku.

Nejdůležitějším trhem pro X-Tail 3G bude i nadále Rusko, následované Velkou Británií, Německem, Itálií a Francií. Do Ruska půjdu vozy z lokální produkce, výrobu pro zbytek Evropy zajistí továrna v Japonsku.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - pelikoš
Odvážný cíl
| 6. 7. 2014
díkes, ale jak jsem psal výše, tak dvoulitr bude ;-)
Odvážný cíl
| 5. 7. 2014
:-D, >:D s tym komentarom k vlastnictvu auta mu to nevyslo. :-D. Ale ako sucasny majitel t31 (173k) sa tiez pripajam k negativnemu postoju k 1,6,vjednoducho mi to k tomu nepasuje. Nech si ju ma QQ, ale nie XTR.
Avatar - pelikoš
Hmmm
| 5. 7. 2014
znovu říkám, že paleta motorů bude mnohem širší, včetně dvoulitrového turbodieselu ;-)
Hmmm
| 5. 7. 2014
Nissan to ma momentalne celkom dobre rozbehnute, ale tazko mu bude byt rovnako uspesnym s novym QQ, novym X-Trail-om a taktiez novym Pulsarom, si myslim.
Idea jedneho motora je skor pohanana europskou maniou CO2 a sankciami pre automobilky ak nebudu splnovat stanovene limity. 2.0 diesel zostal zastupeny 1.6 dCi (downsizing), 2.0 benziny uz nissan taktiez nerobi a 1.6L by bol fajn, ale ten by si chlipol viac aby mohol rozhybat predsa nie tak maly X-Trail a to by zvysilo priemer CO2 europskej produkcie Nissana.
V Rusku sa tym ale nikto netrapi >:D
Avatar - pelikoš
Odvážný cíl
| 4. 7. 2014
T31 a jel jsem již s novou generací ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku