Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Octavia Scout: První jízdní dojmy

Druhá generace Octavie Scout opět sází na drsnější vzhled, pohon všech kol a zvýšený podvozek. Nyní však přichází i s naftovým motorem původem z Octavie RS. Co se změnilo dále?
Zpět na článek
7. 7. 2014 19:34
7. 7. 2014 19:43
8. 7. 2014 09:43
8. 7. 2014 10:31
8. 7. 2014 11:27
8. 7. 2014 15:34
8. 7. 2014 16:28
9. 7. 2014 12:22
8. 7. 2014 00:21
8. 7. 2014 07:21
7. 7. 2014 19:37
7. 7. 2014 20:00
7. 7. 2014 21:21
7. 7. 2014 21:16
7. 7. 2014 21:19
7. 7. 2014 22:37
8. 7. 2014 08:40
7. 7. 2014 22:46
7. 7. 2014 23:19
8. 7. 2014 12:24
8. 7. 2014 13:01
8. 7. 2014 01:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 7. 2014 06:18
8. 7. 2014 10:08
8. 7. 2014 13:05
8. 7. 2014 08:54
8. 7. 2014 10:13
8. 7. 2014 11:25
8. 7. 2014 11:09
8. 7. 2014 19:32
8. 7. 2014 10:20
8. 7. 2014 13:08
8. 7. 2014 15:53
8. 7. 2014 17:50
8. 7. 2014 21:36
9. 7. 2014 12:59
16. 7. 2014 12:32
27. 7. 2014 23:31
7. 7. 2014 19:34
°^°
Ta cerna lista na dverich by se mi libila i na normalnim liftbacku
Rozbalit vlákno
10
7. 7. 2014 19:43
Re: °^°
Klidně si ji můžeš dokoupit. Jako náhradní díl. ;-)
8. 7. 2014 09:43
Re: °^°
Tak to nevím... Chtěl jsem koupit jako náhradní díl tu samolepku ROOMSTER, co se teď montuje na ty dvoubarevný a nedá se samostatně sehnat. Ani jako náhradní díl a ani jako příslušenství... Tak nevím, jestli tohle bude v prodeji... ;-)
8. 7. 2014 10:31
Re: °^°
vždyť ty folie bicolour a samolepka s nápisem roomster na bok mají normálně na škodováckým eshopu, akorát jak jsou nové kategorie, tak to mají v sekci sportovní výbava a ne pod foliema :-)
8. 7. 2014 11:27
Re: °^°
Ano, ta stará ano,ale ta, co teď montují na Bicoloury dolu na dveře se objednat nedá... :-) Nebo aspoň před měsícem se nedala...

[odkaz]
8. 7. 2014 13:04
Re: °^°
tyjole
to jsou maličkosti nějaká přiblblá lišta, ODPROSTĚTE SE OD ZÁVISLOSTI NA DETAILECH !!
ŽÁDEJTE KVALITNÍ A LEVNÝ PROVOZ [odkaz] ;-)

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
8. 7. 2014 15:34
Re: °^°
Choď do p*čy.... ;-)
8. 7. 2014 16:28
Re: °^°
teď jsem trošku mimo. Na tom odkazu co jsi mi poslal, je ta, kterou scháníš???
9. 7. 2014 12:22
Re: °^°
Ano,to je přesně ta. Vím,že se ta klasická prodává,ale tahle mi přijde hezčí. A ta se prostě sehnat nedá... :-(
8. 7. 2014 00:21
Re: °^°
Mě by se líbil i ten červený zbytek >:-[]
Avatar - dewill
8. 7. 2014 07:21
Re: °^°
Já bych klidně snesl oplastování i spodku dveří a ta přední stříbrná lišta se mi taky nezdá moc praktická, buď taky v černým plastu nebo v černým kovu.
Avatar - Doval
7. 7. 2014 19:37
Dizajn, cena...
Vonkajsi aj vnutory dizajn sa mi paci. Auto vdaka plastom okolo blatnikov a zvysenemu podvozku posobi "bytelně" (ake vystizne slovo).

Avsak ihned mi do oka udrel predny difuzor. Je tam ako past na oko, vobec sa tam nehodi. Myslel som, ze to je najvacsia dizajnova vada tohto auta, ale preklikol som sa na dalsiu fotku a na nej zbadal zadny difuzor :no:

Skoda, inak by to bolo velmi pekne auto.

Je super, ze ma vykonne motory, automat, 4x4, pohodlnejsi podvozok, ale co ta cena? Kto si kupi Octaviu za 30 tisic? V nasich krajinach malokto, lebo bezny clovek nema peniaze ani na holu Octaviu za 15 tisic.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
7. 7. 2014 20:06
Re: Dizajn, cena...
Tak pár podnikatelů s dvojkovým Scoutem znám, což o to. ;-) Každopádně jsem se vzhledem spokojen, "oscoutování" proběhlo velmi citlivě.
7. 7. 2014 21:03
Re: Dizajn, cena...
no tak vzhledem k tomu, že dvojkových scoutů jezdí tisíce, tak myslím, že tohle se bude prodávat velmi dobře taky....
7. 7. 2014 20:00
scout
Co ty vyplne dveri? Porad plast, nebo je to aspon kozenka?
A 2.0 TDI neni zrovna vybusny... stara 1.9 tlacila do sedacky vic?
Jinak se mi ten paket moc nelibi. Predek je mozna az moc prekombinovanej, vsechno krecovite podle pravitka, nevim co si to vzali do palice. Myslim, ze takovym autum slusi vic, kdyz jsou takova buclatejsi a jakoby obalena. Ten difuzor je mozna taky az moc brutalni.
Rozbalit vlákno
1
7. 7. 2014 21:21
Re: scout
No minulý scout vůbec nevypadal jak octavie, byl o dost mohutnější díky nárazníkům a a těm rozšířeným blatníkům. Jenže podle mého názoru ve škodovce museli dost bojovat s vnější hlučností, aby se do těch nových zpaskřivených norem EU vešli...
Avatar - Atlis
7. 7. 2014 20:15
Seriovy tuzing non plus ultra...
Tak toto Pani bude hviezda europskych ciest!

Tie nadherne dva plastove difuzory :no: Tie nadherne zapadnute kolesa... :no: Tie nadherne vyplne dveri a lista z plastodreva! :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - _Karel_
7. 7. 2014 20:19
Re: Seriovy tuzing non plus ultra...
Vidím to podobně. Zatímco OII Scout se mi líbí, tady mi to přijde příliš "naroubovaný" a násilný. Za mě vzhled :no:
Avatar - Emel
7. 7. 2014 20:29
Re: Seriovy tuzing non plus ultra...
Souhlas... ale snad to půjde dostat do přijatelných mezí.

Strašná jsou kola, ta u té stříbrné vypadají o kus lépe. Stříbrná je také nejlepší z těch tří barev... ale jako jednooký mezi slepými, kontrast s černým plastem prostě nefunguje, jak se ostatně přesvědčili už u Audi.

Můj tip by byl tmavě šedá nebo hnědá metalíza, možná i černá... s šedými 18" z RS.
Avatar - Covenant
7. 7. 2014 21:21
Re: Seriovy tuzing non plus ultra...
Souhlas...dvojka Scout je mnohem hezčí.....tohle naroubování se jim moc nepovedlo. :no:
7. 7. 2014 21:19
Re: Seriovy tuzing non plus ultra...
za zapadlá kola vděčíme MQB. Nejtragičtěji vypadá Golf VII, ten je ze zadu jak rozšlápnutý angličák, jak má zadní kola zapadlá.
7. 7. 2014 21:16
zajímavé
..pokud to červené RSko je s tím motorem s RS TDI, tak bude mít ale menší brzdové koutouče ve předu než RS TDI, protože takto podle fotek to vypadá, že před třmenem je mezi diskem dostatek místa na to, aby se tam vešli 16" disky, ale na RS TDI se 16" kola nevejdou, protože je tam větší kotouč. aspoň takto to z fotek vypadá.
Vypadá to, že u scouta tak budou brzdové kotouče jako u běžné 2,0 TDI....

Jinak je scout moc pěkný. Akorát ten zadek je u té červené barvy trochu brutální, červená kastle a stříbrný difuzor na černém nárazníku, u bílé je to OK, ale u té červené je to teda brutalita...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2014 21:19
O2 scout
bola jednoznacne zivocisnejsia a elegantnejsia.... neviem ale akosi mi tie plasty na tej novej dlhociznej hranatej octavke uz nepasuju tak dokonale ako u predoslej octavii .. hlavne zadny previs je obrovsky a neforemny.. dokonca este o 1,1cm dlhsi ako u starej octavky ... z vizualneho hladiska sa teda priklanam k O2... ta bola dokonala

uvidime ake budu ceny... ale za 30 tisic eur si to u nas nikto nekupi.... no co uz... pockajme si na ceny a uvidime
Rozbalit vlákno
0
7. 7. 2014 22:06
A čo Vy si pán redaktor predstavujetě
pod takým pojmom lepivá pneumatika? Ha?

Mám rád čtyřkolky a vůbec jsem to tu několikrát psal - systém 4x4 považuji za rozumnou volbu vyšší aktivní bezpečnosti. Vždy záleží ale hlavně na mezikusu mezi pedály a opěradlem. Kde nic není, ani lepivá guma netrakční........ A teď k meritu věci...
Co je tohle za hegeš?
"Samozřejmě vyšší světlá výška a méně lepivé pneumatiky znamenaly jediné – automobil nemá v oblouku tolik přilnavosti co běžná Octavia, čekal by snad někdo opak? I na asfaltu se ale Scout chová předvídatelně a bezpečně."?
Já jaksi asi možná vzdáleně umím číst a pochopím - možná, co tím autor chtěl říci, ale to je konstrukce pane Vachmajstr. Pokud autor chtěl napsat, že výše položené těžiště a pneumatiky s hrubším (jakooffroadovým) vzorkem, mají za následek v určitých případech menší trakci - ok... Ale to jde jaksi není chyba Scouta v čem je obutý ne? To, že se chová předvídatelně a bezpečně - snad to není reklama na takové ty malé bílé válečky, které činí občas něžnější polovinu lidstva šťastnější - je snad u moderního automobilu tak nějak noumáuní.... Nebo ne?
Dokonce bych si dovolil vyslovit skoro až kacířskou myšlenku, že právě díky čtyřkolce má tohle auto vyšší schopnost trakce na různých površích, než nečtyřkolka - a se stejně "lepivými"(šmarjá to už jsme v Silférstˇonu?) gumami dokonce o třídu výš.
Autore neberte to nijak zle, ale někdy je méně fákt více. A proto už jen popřeju téhle škodovce hodně spokojených zákazníků a jdu chrupat.......
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
7. 7. 2014 22:07
Plastová medaile
Octavia Scout bezpochyby nemusí mít o svoji budoucnost obavy. Tím spíš, že současným pojetím levné alternativy k mnohem zvučnějším modelům díky nárůstu rozměrů dává dostatečně silný argument pro zamyšlení, jestli opravdu potřebuji Passat Alltrack nebo Outback.

Tolik ovšem slova chvály. Bohužel, nic víc, než koncepce samotná, podle mě na pochvalu není. Spodní difuzory nepůsobí nevkusně , ale doslova kýčovitě. Navíc jejich funkce je ne nulová, ale snad i záporná, protože v terénu jen vytváří místo, o které se může zachytávat vše, co byste raději neviděli...

Boční profil a nepřirozeně široké plastové lemy působí asi podobně přesvědčivě, jako plastové lemy na Felicie. Navíc kola jsou doslova utopená.

Technicky vzato nepochybuji, že Scout odstraní ty nejpodstatnější neduhy Octavie - tedy její prkennost a slabé odhlučnění podvozku. Vzhledově je to ale omlazení do let teenagerů a světa tuzingu. Předchozí generace měla totiž něco, o čem si současná podoba nemůže nechat ani zdát - určitou noblesu a eleganci. Jednoduše vkusnost.

Lacinější interiér pak zabolí stejně jako v RSu dvojnásob. Škodu to ale trápit nemusí, Alpské země totiž přesně na Scouta čekají.

Za mě ale z nového Scouta bude mít radost především Škoda, zákazník však musí úsměv křečovitě předstírat :-!
Rozbalit vlákno
0
7. 7. 2014 22:37
Výhoda
Mám rád články a testy o Škodovkách. Ušetří dost času. Stačí si přečíst nadpis a je jasno. Zbytek není číst už potřeba. Tady bylo jasný, že jezdí skvěle, kdyby to byl test, tak zdrtí každýho svym obřim kufrem a jedinečnym poměrem výkon/cena. A v diskusi je vždy veselo :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kari.laz
8. 7. 2014 08:40
Re: Výhoda
Zkus si to jednou přečíst, nebudeš tu pak za Vo.....
7. 7. 2014 22:46
Ta cena...
Ta cena je šílená...Honda CR-V se prodává od 565 tisíc a to je auto a několik levelů výš...za verzi 4x4 ve výbavě Comfort a motorem 2.2 i-DTEC chcou 710k...ale věřím, že se najdou blázni co si to koupí >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Đawson
7. 7. 2014 23:19
Re: Ta cena...
To je bohužel pravda:D Ale na českém trhu je škoda VŽDY dražší než cokoliv jiného.
Avatar - dolfi
7. 7. 2014 23:19
Re: Ta cena...
Přesně tak, jedná se o předražené pozlátko... Pár plastů navíc za stovky tisíc... ;-\
8. 7. 2014 12:24
Re: Ta cena...
Skoda jen, ze ta Honda je dramaticky pomalejsi, zravejsi, ma horsi podvozek, mizerny pohon 4x4, zastaraly infotainment, archaicke prevodovky a horsi uroven bezpecnosti.
Avatar - Ji/Ri
8. 7. 2014 13:01
Re: Ta cena...
v poledne se spráskat jak mužik?
8-s
Avatar - HitmanPB
7. 7. 2014 23:18
Ježišmaríja
tie sivé srandy pod predným a zadným nárazníkom, to je preboha čo ???

[odkaz]
[odkaz]

Je to tam ako päsť na oko, a oni to ešte farebne zvýraznia...
To je vrchol zhovadilosti na úrovni najsprostejšieho tuzingu. :no:
Ešte pridať obrie krídlo - samozrejme sivé a skaza je dokonaná...

Nezvyknem sa vyjadrovať ku škodovkám, lebo to nie je moja cieľová kategória a nemám proti značke nič.
Ale toto ma fakt dostalo 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - trapid
18. 7. 2014 23:27
Re: Ježišmaríja
Čo to je?
Bez těchto designových lahůdek by se mohlo stát, že běžný kolemjdoucí na první pohled nepozná, že se jedná o verzi scout, což se majitelé scoutu nebudou akceptovat.
Nedali přece x desítek tisíc navíc jen za zvýšený podvozek, ale za pocit prestiže s touto überschade ;-) .
Avatar - LEGOPARK
7. 7. 2014 23:21
Seat Leon X-Perience
Zaujimave bude porovnanie (aj cenove) s tymto autom.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - SCHROJF
8. 7. 2014 15:15
Re: Seat Leon X-Perience
Sam sa cudujem,ze to pisem,ale za mna jednoznacne SEAT :yes:
8. 7. 2014 00:13
MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
Je neuvěřitelné, kam Škoda zásluhou mistra Ká dotáhla svůj design. Octavia je ve svém konkurenčním prostředí v podstatě designovou emoční prémií. Dokonalému designu pak dokonale sekundují cross-doplňky. Scout je (bude) opět garážovou trefou. Na rozdíl od scouta minulého navíc odpadá lehká pohledová disproporčnost, auto je ze všech úhlů výborně posazeno, je široké a jisté, a rovněž ostré základní hrany jsou plastovými doplňky výborně podtrženy a doplněny.

Ze snímků nelze samozřejmě činit konečný soud o dané modelové parádičce, přesto, co se týká barev, mě doslova fascinuje, jak přitažlivě působí na scoutovi barva bílá - [odkaz] Je to přenádherné auto. A podobně jako v případě A4 Allroad přinese Octavia scout svému majiteli komfortní bonus v podobě vynikají jízdy.

Nelze jinak - BRAVO SCOUT :yes: :-!
Rozbalit vlákno
29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 7. 2014 01:41
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
Jsem na straně předchozího Scoutu před faceliftem. Druhá gen. před fl byla obecně krásné auto - jedno z proporčně nejzdařilejších vůbec.
8. 7. 2014 08:32
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
Krásné ano, s tím souhlas, no u té lehké disproporce to mám tak, že vždy při pohledu mi napadá - hergot chtělo by to "vo fous" širší.
Avatar - _Karel_
8. 7. 2014 06:42
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
Ano, v té STŘÍBRNÉ vypadá kupodivu mnohem líp.
Oproti Passatu jsi to dost odbyl.Tady je vidět, že sis to nechystal týdny dopředu.
8. 7. 2014 07:19
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
toto je na siroko postavene? [odkaz]
Toto je co??? [odkaz]
Na ten uzky zadok octavky vcetne superhyper uzkej MQB mi chces povedat, ze je to majster dizajnu? Ano, predavat sa bude, no s dizajnovou lahodkou oproti normalnej octavke je to uplne mimo.

Takto mal vyzerat zadny difuzor [odkaz]
8. 7. 2014 08:35
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
Ano, je to nádhera.
8. 7. 2014 21:04
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
jdi se lecit blbe
8. 7. 2014 09:55
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
Nevím, proč tomu říkáte difuzor. Vzhledem k zaměření auta půjde o imitaci kovových krytů, které by měly navazovat na ochranu podvozku. Plastové nárazníky by nemusely v terénu vydržet.
Avatar - Emel
8. 7. 2014 08:20
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
Je potřeba si říct, že ta bílá (na jiné fotce vypadá do stříbrna) je z dosud prezentovaných jediná akceptovatelná. Částečně to může být i díky kolům... ne že bych byl nadšený z asymetrických dvojitých paprsků, ale proti těm černěným diskům je to velký pokrok.

V článku se píše, že naživo je to lepší... zřejmě i testeři naznali, že z fotek to tedy žádná bomba není. Tak budu doufat :-) . A jak už jsem psal... můj typ jsou nějaké SUV barvy - šedá, hnědá, nějaké mutace černé. Ostatně, červený Passat Alltrack je taky trága.
8. 7. 2014 08:34
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
Jo, k té bílé ta kola sedí. Jsem přesvědčený, že naživo to bude trefa roku, co roku, roků :-)
8. 7. 2014 08:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
8. 7. 2014 15:37
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
...jak to děláš, že tě ještě pouští z klece, granglite?
Avatar - Drevokocůr
26. 8. 2014 16:46
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
:yes: :yes: :yes:
8. 7. 2014 15:48
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
To stříbrné "něco" vpředu a vzadu se opravdu nevyvedlo, snad jen ve světlé barvě to tak nerazí do očí.
Kola jsou moc zastrčená a vypadají jako ty levné "jakoliťáky" z Polska.
Ale nejhorší je, že to auto sedí na zadek, t je snad to nejhorší, co se jakémukoliv autu může stát...
Machři možná jezdí scouty, ale teď přesedlaj na eresa :-)
8. 7. 2014 15:56
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
:-) Mari, snímky nahoře nedělal zdejší mistr fotograf, nenech se mást pokřivenou perspektivou. Jistou fotopravdu lze vystopovat zde - [odkaz] a z tohoto nezkarikovaného úhlu vypadá příď výborně. A že sedí na zadek, hele, je to focené... do kopce :-) tak to možná svádí k méně oslavným charakteristikám. Každopádně (a zde se shoduju s Emelem) v červené je to pro hodně odvážné, abych tak řekl :-) Ovšem ten snímek zpovzdálí (bílá barva) ten je výborný.

Jinak jasně - slogan - Máš v rukávu eso? Pak jistě parkujež v garáži jedno er-eso ;-)
Avatar - rohYpnol
8. 7. 2014 17:22
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
přestaň si tu nalhávat tyhle pohádky.

Funkce stříbrných plastových cetek na Scoutu:
- funkčnost mínusová - v terénu se tam jen bude zachytávat marast a pokud dojde na větev, pak se dokonce může zaklíit a počkodit vůz
- aerodynamika - pouze utrpěla
- estetika - mínusová - jen kýčovitost, lacinost provedení

Takže si to shrňme - plastové cetky jsou zcela bezúčelný a laciný prvek a můžeš to obalovat do cukrové vaty klidně další týden >:-[] :-!

Pokud by Škoda byla co k čemu, dá pod motor šusplech a vytáhne ho decentně na nárazníky. Tohle je jen prvek hodný čínské tržnice.
8. 7. 2014 17:39
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
Připadá mi, jako bys ani nežil v silniční realitě a jako bys psal na stránkách traktorů určených pro podzimní orbu >:D ;-) Ty plasty vpředu a vzadu přece nemají funkce radlice, jedná se čistě o estetický prvek. Nekoj se marnou nadějí, že ostatní výrobci to zkouší nájezdem na kramle. Plasty kolem výkrojů blatníků pak plní funkce jak estetickou, tak veskrze praktickou, ovšem nikoliv při sjezdech říčních řečišť, nýbrž na parkovištích, případně při cestě polňačkou na daču (větvičky, kaménky atd).

P.S. Motor zakrytovaný je, v tom problém není, problém je ve tvém pokřiveném chápání této modelové variace. Řadíš se tu mezi "názorovce", jimž se v mutaci er-es nedostává dvě až tři sta koní... :-)
8. 7. 2014 19:46
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
Jakkoliv se ke Škodovkám nechci vyjadřovat a že Scout si své zákazníky určitě najde, tak ty plasty mi příjdou jako drsná tetovačka na trojnásobné mamině. :-(
8. 7. 2014 20:38
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
Je to neprovokující, dnes již přirozená markanta, rozpoznávací znak. Samozřejmě, že si scout zákazníky najde, zejména tedy mezi machry... ;-) Co se týká estetiky, pak právě třeba v konfrontaci s obdobně vybaveným leonem je u Octavie znát, jak vhodně a decentně má ty plasty vkomponované do karoserie. Když pátrám v paměti, pak jako jistou estetickou hranu lze vnímat například záď MB-ML - [odkaz] to je (pro mne) prémiový přešlap desetiletí... nikoliv však v případě Octavie.
Avatar - Ozzman
9. 7. 2014 07:27
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
Machři odjakživa jezdí v BMW a je jedno jak starém >:-[]
Tohle ale určitě není auto pro machra ( ukaž mi holku, která "zvlhne" ze Skauta? >:D ) , ale pro taťku od rodiny v tom nejlepším slova smyslu :-)
9. 7. 2014 08:18
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
>:D Není machr jako machr :-) Taťka se schvaluje :yes: ;-)
Avatar - rohYpnol
8. 7. 2014 20:28
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
sám moc dobře víš, že první generace měla pod motorem přesně to, o čem hovořím - tedy s tou vyjímkou, že plech nebyl vytažený.

Žiješ v omylu, moc dobře vím, kam Scout patří. Jenže právě pro to by se pevnější zakrytí pod motorem hodilo, protože takto vůz není vlastně nijak chtáněn před vlastními limity.

O lemech blatníků nepadlo ani slovo, tak si to dej ještě jednou. Stříbrné cetky a funkčnost - aerodynamika - estetika. Je to zcela bezúčelný prvek, atrapa, cetka. Sám cítíš, že to nedokážeš okecat, tady je to totiž opravdu do očí bijící :-!
8. 7. 2014 20:46
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
Zde nejde o okecávání, zde jde o fakt, že Octavia má přední a zadní (tradiční) plast velmi stylově vyveden. Čas mi dá za pravdu, uvidíš, že na to přijdeš též. Co se týká motoru, resp. ohrožených partií podvozku, můžeš si být jistý, že to zakrytí je stopro funkční pro předpokládaný druh provozu.
8. 7. 2014 21:05
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
vrat se do klecoveho luzka hovado
Avatar - rohYpnol
8. 7. 2014 23:36
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
když někdo okecávání považuje za fakt, pak se to těžko někomu vymlouvá >:D

Jak můžeš lacinou atrapu nazývat stylovým provedením, to opravdu nechápu :-!
9. 7. 2014 08:19
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
Ty vnímáš běžný stylotvorný prvek za lacinou atrapu. Asi právě v tomhle bude jádro tvého názorového pudla.
Avatar - rohYpnol
9. 7. 2014 17:46
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
Takže napodobenina ochtrany spodní části vozu má být podle tebe pro Octavii Scout stylotvorný prvek? Hmmm tak to máš o Octavii hodně nízké mínění :-!
8. 7. 2014 22:15
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
Jasně, beru to, s finálním soudem počkám, až to uvidím na živo. Červená je hrozná, pokud to chtěli zvýraznit, mohli tomu dát červenou perleť (ála Clio), nebo oranž (ála X1), ve světlých barvách to ale vypadá rozhodně lépe.
9. 7. 2014 08:20
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
Souhlas.
8. 7. 2014 21:03
Re: MACHŘI JEZDÍ SCOUTY
cos to zas vyblil ty hloupy tupy omezeny hovado
Avatar - kosmonaut
8. 7. 2014 03:20
Děs a hrůza
Jo tak tohle je hnus ;-\
[odkaz]
Příšerný bastard, celé to působí, jako kdyby to dopiloval Franta doma pod kůlnou.

A přitom máš v základu takové dělo!
[odkaz]
Za to skautí zprznění by se měly sekat ruce :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
8. 7. 2014 08:22
Re: Děs a hrůza
Takhle... fotografové vědí, proč se auta pokud možno fotí dlouhým ohniskem. Tohle je zřejmě záměrně fotka širokáčem, která to dost deformuje.
8. 7. 2014 06:18
Hranaři...
...naroubování "nezbytných" outdorových doplňků na OIII dopadlo podle mě hůř než u předchůdkyň. Hranatej tvar hliníkových nebo postříbřených prvků neladí se zbytkem. Nezpochybňuju možnej úspěch, ale nemyslím si, že to s posledním vydáním Scoutu škodovka designově vyhrála.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
8. 7. 2014 13:05
Re: Hranaři...
.... tohle je prostě šílené..... ono ty světlé plasty vypadají jako zm.kyknír >:D >:D >:D
..pak, v autě za 900 / neberme v úvahu holobyt ve slepejši / nemůžu mít na očích palubku bez lišty... a hlavně ty dveře.... to je šíléné!!!! a to se mi tak líbil.... tohle je pro mě nepřijatelné. Když kouknu na kaškaje, jak to jde vymazlit v interiéru, tak je mi nevolno.
za mě o3 sc OUT
Avatar - _Karel_
8. 7. 2014 17:47
Re: Hranaři...
sc OUT >:D >:D :yes:
8. 7. 2014 08:47
designové zvěrstvo
Těch přešlapů je na autě několik, ale přední difuzor to je peklo. Snad prvotní inspirací byla radlice anebo něčí předkus a ta stříbrná... (nepatří tam!)....trošku nepovedené na to jaký perfektní základ samotná Octavia je.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kari.laz
8. 7. 2014 08:54
...
Scout se mi líbil jak v OII, tak se mi líbí i v OIII.
Co mi přijde jako dobré plus, tak je vyšší podvozek o 31mm a celkově robusnější vzezření. Výběr motorů je taky dobrý 110,132,135 KW.
"pohodlnější" podvozek díky větší světlosti beru taky jako plus. Pro někoho, kdo najezdí více Km a "závodní dětská" léta už má za sebou, je to dobrá varianta. Lepší parkování u obrubníků, měkčí odpružení a 4x4 (na hory, na chatu a pod.) Na vyblbnutí jsou jiná auta.
Zajímal by mě údaj o otáčkách při 130Km/h, aby to nebylo jako Passat Alltrack, který u verze 2,0TDI 125KW DSG točí při 130Km/h 2700ot/min. Tohle auto by bylo ideální na delší přesuny, ale poslouchat tak vysoké "dieselové" otáčky na dálnici nebude nic příjemného.
Otázku ceny nechám na každém, ale klidně by jsem si jí uměl představit o něco nižší. Ale je to novinka.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Deathstar
8. 7. 2014 10:13
Re: ...
Konečně normální rozumný názor :yes:

Otáčky budou podle mě trochu níž alespoň u toho silnějšího dieselu 135kW. Jinak tohle auto nebylo a není nějaká designová bomba a taky necílí na skupinu zákazníků co designové bomby chtějí..

A z mého pohledu je i poněkud hrubě oplastovaný kombík pořád elegentnější a i lepší než drtivá většina SUV. Navíc když nejde jen o plasty ale i o pohon 4x4, pohodlné odpružení atd..Interier je za 700tis naprosto bez výhrad..

Nejsem zrovna fanda koncernu ale tohle auto je opravdu povedený a spolu s benzíovou 1.4 a benzínovou RS dává z Oktávek největší smysl
Avatar - kari.laz
8. 7. 2014 11:25
Re: ...
Taky vidím větší smysl v "terénním" kombíku, než v SUV. Vezmu-li v potaz věci, kterými alespoň pro mne, dává smyl SUV, jako je větší světlá výška, určitá robusnost a pohon 4x4 a zkombinuji to s kladnými vlastnostmi kombi, jako je lepší jízdní vlastnosti díky nižší stavbě karoserie, větší kufr, menší hmotnost, lepší aerodinamika a lepší spotřeba, tak je takovéhle kombi naprosto ideální. Pokud se nejedná o pseudoúpravy, které končí nasazením platu, jako je u Fabie Scout a podobně. Má vyšší světlou výšku, takže jízda v zimě, nebo na nerovném povrchu je lepší, pohon 4x4, který se mnohdy hodí nejen v zimě, ochranné oplastování, jak na zimní měsíce, tak když by auto někdo využíval i v místech, kde by hrozilo poškrábání. Na druhou stranu se dá předpokládat, že bude lehčí, než podobně vnitřně prostorné SUV, bude nižší, tím by mělo být jistější na silnici s menší odporem vzduchu a z toho by měla pramenit lepší spotřeba.
Takže zástupci jako Audi A6/A4 Allroad, Volvo XC70, Passat Alltrack, Insignia Country Tourer, Octavia Scout, Peugeot 508 RHX a pod...
8. 7. 2014 11:02
Re: ...
Dobry den, presny udaj vam bohuzel nereknu, ale je to zcela jiste mene nez u Passatu :-)
8. 7. 2014 19:32
Re: ...
Ja ti to poviem :1:3,46 2: 1,90 3: 1,13 4: 0,76 5:0,76 6: 0,62 stály prevod 4,375/3,333
takže 2000 ot = 120 km/H
pri maximalnej rýchlosti 219 zhruba 3700 ot/min
Takže žiaden stres omnoho ťahšia ako DSG v O2 resp O3 2.0 tdi 150ps
8. 7. 2014 10:20
sofistikovanost
"Pohon všech kol v tomto voze je řešen pomocí mezinápravové spojky Haldex páté generace. Tento systém je velmi sofistikovaný, k připojení zadní nápravy přijde ještě před samotným prokluzem předních kol a automobil tak má výtečnou trakci." - tak to je fakt velmi veeeelmi sofistikovany system, ktory pride este na to, ze sa kolesa pretocia skor ako sa to stane. >:D alebo je cela sofistikovanost v tom, ze pokial detekujeme extremne zvysenie prenosu tociveho momentu na kolesa tak hned zapojime aj zadne, cim odstranime maximum pripadov presmyku prednych kolies. logicke a spravne nastavenie systemu. ale chapem, je to OKTAVIA, treba byt vzletny a nadseny. ;-)
jedine co je vo VW koncerne sofistikovane je marketing.

:-!
Rozbalit vlákno
1
8. 7. 2014 21:22
Re: sofistikovanost
To znamená, že pracuje také preventivně. Nereaguje jen na rozdíl v rychlosti otáčení kol, ale také například na změnu polohy akcelerátoru, volantu atd.
Avatar - Ji/Ri
8. 7. 2014 13:08
sc OUT
.... hitparáda nevkusu, uvnitř řve levnotou. A to se bavíme o autě za 700 tis. v základu!!! takže vybavená - 900? ...za tohle??? ani z lásky z plastu....

dnes velmi zřetelně a rozladěně: :no: ....a to jsem ani nepostřehl spotřebu v článku. za kolik ta nafta bude tlačit? za 9?
Rozbalit vlákno
2
8. 7. 2014 15:53
Re: sc OUT
Už jsem to psal mockrát - Oktávka za devětset je nesmysl, dobře nakonfigurovaná tak 550 - 600, v RS, nebo jiném speciálu max 750 a víc ani korunu.
8. 7. 2014 15:50
Difuzor a fotky...
Ať koukám jak koukám, tak na tom zadním difuzoru nic chromovaného nevidím...je to prostě kus lakovaného plastu...
Jinak Scout teda palec dolu...vzhled je dost šílený oproti tomu, jak může vypadat liftback třeba v modré z boku...(předek se mi na nové Oktě nelíbí už od začátku, je tam jako naroubovaný z jiného auta, ale od předních kol dozadu super).

A ještě poslední palec dolu pro fotky...jestli tohle fotil fotograf, tak je mi smutno :no: [odkaz] [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - poterienko
8. 7. 2014 19:19
RS vs. Scout
Je zajímavé, že model RS TDI má koncovky výfuku pouze na jedné straně + falešnou koncovku a Scout má koncovky na obou stranách, ale schované. Lépe to fakt vymyslet nemohli. Hlavně mi nevrďte, že je to kvůli kardanu a diferáku, protože spousta jiných aut má dvě koncovky na stranách a 4x4 k tomu.
Rozbalit vlákno
5
8. 7. 2014 19:35
Re: RS vs. Scout
Tak to bolo už pri Passate B5.5 115 ps predný pohon mal na lavej dve 4x4 na oboch stranách a tak to pokračuje aj dalej...možno neaký koncernová úchylka :-)
8. 7. 2014 21:36
Re: RS vs. Scout
Na obou stranách? Asi jsem slepý. [odkaz]
8. 7. 2014 22:22
Re: RS vs. Scout
Páni, zjavne máte hokej, čo sa týka výfukov vozidiel Škoda...

poterienko: to čo si videl s dvoma výfukmi je ako Scout aj Octavia 4x4 benzín (1,8 TSI 132 kW, AT prevodovka)

MT: to čo je na odkaze s jedným výfukom na ľavej strane je ako Scout aj Octavia 4x4 TDI (2,0 TDI 110 kW manuál prevodovka, alebo 2,0 TDI 135 kW AT prevodovka)
Avatar - poterienko
9. 7. 2014 07:41
Re: RS vs. Scout
Děkuji za "rozhřešení", fotky se mi asi nějak pomíchali, takže teď mám jasno..
9. 7. 2014 12:59
Re: RS vs. Scout
poterienko psal o TDI. Pokud jsem něco nepřehlédl, v galerii není záběr, na kterém by byly dva výfuky. Tedy ne že bych konfigurace výfuků Škodovek sledoval, ale tuhle možnost jsem ani neuvážil - nebylo mi jasné, o čem vlastně mluví, když žádnou fotku neodkázal a v galerii jsem nic takového neviděl.
16. 7. 2014 12:32
Odvaha !!!
Fúúha, silná káva čo chcú pýtať za tento kus plechu a plastov s logom "Skoda" , človek prihodí Xenony a pár ptákovín a som myslel, že ten konfigurátor sa zbláznil , ale on to asi myslel vážne s tou cenou 937 000,- :-O .... Zas a opäť som si potvrdil, že si radšej kúpim ročné BMW ako novú Škodu. Taká X3 je krajšia, lepší pohon 4x4, lepší automat, lepšie sedačky, lepšia do terénu, stokrát komfortnejšia na ceste, po pár rokoch ju predám o pekných pár stotísic drahšie ... Snažím sa chcieť kúpiť Škodovku, ale ona ma stále viac táto značka presviedča že to nemá význam :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - The Spešl Uan
19. 7. 2014 18:40
Scout není Out
Hoši, ukamenujte mě, ale mně se to celkem líbí... No rozhodně lepší než Roomster, na tom se snad shodneme. Ano, normální Oktáva je bezesporu hezčí (hlavně ve výbavě Elegance a nebo RS... a nebo v obojím :-) :-) ), ale toto není nic strašného. Ano, ona inkriminovaná lišta sice není nej řešení, nicméně nedevalvuje to nijak extrémně ono Škodovácké pojetí agresivního "dizajnu". I když to působí jako zvířecí tlama. :-( :-( :-( :-( Každopádně zezadu je to o moc lepší, troufnu si říct, že je to minimálně stejně honosné jako nové E, samozřejmě úplně jinak. Ten přímo krásný a skvěle zapadající nárazník z plastu působí opravdu skvostně, hlavně jeho prostředek s tou imitací železa... Ano, po chvíli začne nudit a vy se začnete pídit po něčem zajímavějším. A tu se zahledím na krásné boky této svůdné, leč kontroverzní krasavice. Z boku to snad ladí úplně nejvíce ze všech pohledů. K výběru barev se dá říct toto: 1. červená= strašný hnus (kdo by chtěl červenou milenku), 2. stříbrná= plná krásného poznání, 3. bílá= nejharmoničtější překrásná barva. Toť můj pohled na Škodu Out. ;-)
Rozbalit vlákno
0
27. 7. 2014 23:31
ŠKODA OCTAVIA
JE TO AUTO POUZE PRO LIDI BEZ FANTAZIE A ORIGINALITY....JE TO ŠROT VYRÁBĚNÝ V PODRUČÍ VW A PODLE TOHO VYPADÁ A FUNGUJE - TYPICKÉ AUTO PRO BEZDUCHÉHO A PŘÍZEMNÍHO ČECHÁČKA......KTERÝ SI MYSLÍ - ŽE TÍM NĚCO VYHRÁL....A RECENZENTI- ODBORNÍCI V ÚVOZOVKÁCH PÍŠÍ JEN SAMÉ KLADY- ABY SI TO TAKOVÍ UBOŽÁČCI - ČECHÁČCI KOUPILI A JEŠTĚ SI MYSLELI - BŮHVÍ- CO NEMAJÍ....JEN NEVZHLEDNĚ HRANATOU A ODPORNOU HROMADU PLECHU A ŽELEZA ....VYROBENOU V REŽII ZNÁMÉHO KONCERNU VW.....KTERÝ SI HLEDÍ JEN DOMOVSKÉ ZNAČKY A OSTATNÍ PLEBS JAKO JE ŠKODA A SEAT NECHÁ DĚLAT JEN HNUSNÁ AUTA BEZ VÝBAVY A DUCHA A SÁZÍ NA JEŠITNOST LIDÍ - NACIONALISTICKOU A NA BEZMEZNOU BLBOST ....
Rozbalit vlákno
0