Modernizovaná verze CX-7 se v Ženevě poprvé představuje se vznětovým agregátem 2,2 MZR-CD. Nový motor se v nabídce zařadí po bok zážehové jednotky 2,3 l DISI Turbo.
Pre tento model je turbodiesel "živá voda". O celkových kvalitách tohoto modelu tu asi nik nepochybuje ale k lepším predajným číslam mu ten turbodiesel chýbal ako soľ.
Doporucuji svezt se a pak teprve muzes srovnavat... ;-) Ja ti s klidem rikam, ze co se tyce primeho srovnani chovani a vykonu CX-7 na silnici, tak maji o cem premyslet i mnohem drazsi a vetsi autaky od ruznych premiovych znacek! Konec koncu lidi, co si vetsinou porizuji CX-7, tak jiz maji v garazi vic aut a neporizuji si ji z nejake prehnane loajality vuci Mazde, ale predevsim pro jeji skvele vykony na silnici za nesrovnatelne penize s jakoukoliv primou konkurenci. :-!
Jakoze ja kdybych si vybiral, tak taky sahnu po CX-7 s DISIckem, ale ruku na srdce, CRV je uvnitr prostornejsi a s jeho aktualni cenou...holt nasinec hledi hlavne na to (a je to videt v prodejich)
CX-7 jén v turbobenzínu. TD to neutahne. Na to auto ten motor budé trpět (hlavně tlakove čerpadlo). Měl by být 3.0TD anebo nejmiň 2.5TD (i to už je málo). 2.2TD a k tomu ještě třeba automat tak se s tím budé jezdit pořad ve visokích otačkách anebo v koloně za kamionama. Nevim nevim. Ja jsem spokojení s turbobenzinem. U benžínu ten plyn se jenom polechtava a spotřeba není tak tragicka jak si mužete mislet. Měl jsem ještě nedavno podobní diesel a abych mohl jezdit tak moje spotřeba se moc nelišila od cx-7 v benzinu. Rozdil je asi trochu znat ve měste ale jinak je určitě lepsí benzín. ;-)
ja jsem take majitelem stavajici verze a jsem tomu rad. facelift se mi nelibi, predchozi tvary mi prijdou vyraznejsi a stylovejsi. tohle je stejne spatne jako u faceliftu stavajici octavie. rozmelni to puvodni koncept, jakoby ho zjemni, ale ztrati to puvodni zamer. novy volant se mi nelibi, stejne jako nove tvary ovladacu. co ocenuji je zabudovana navigace, i kdyz jeji rozmer by mohl byt vetsi. libi se mi upravene tvary sedadel. co se mi vubec nelibi je dalsi kila poutoveho chromu, jak na predku tak vzadu. ja mam cernou a planuji zafoliovat cerne jak listu okolo oken, tak kliky. nemam chrom rad, prijde mi to jako levny tuning ala Makro... nova kola jsou zajimava, trochu kopie emkovych kol z x5 prvni generace, nevim jestli zobrazene kola jsou 18 ci 19. Ja premyslim spis o jemnejsim designu a to o 20' discich orig. mazda z cx9. asi je objednam v usa. co se motoru tyce, jsem zvedavy na prodeje, hadam tak 70/30 pro naftu. ale ja bych nemenil, auto jsem porizoval hlavne kvuli 260 benzinovych koni, to je ta spravna napln dynamicke karoserie cx7, benzinovy turbo motor dodava vozu charakter, faceliftovana rozmelnena ochromovana faceliftovana verze s turbodieselem ma u me tak 30% atraktivity puvodni verze. musim rict, ze jsem nemel mazdu rad, ale velmi velmi se mi libi jeji posledni vytvory, puvodni cx7, nova 2ka, 6ka a i nova 3ka, ale facelift cx7 je spatnej... koneckoncu jako vetsina faceliftu... (vyjimkou ja snad subaru tribeca...)
Ze to nutiahne??!! ale no, aj tak je to vykonova spicka medzi suv strednej tiredy. Povedz mi jedno SUV strednej tiredy (nepremia) co ma V6 TDI v ponuke??!! nikto...tak urcite ho nebude pre CX-7 vyvijat ani mazda (ale supa by to urcite bola >:D )
Kolko ti zerie tvoja CX-7?? som zvedavi!! daj priemerku, mesto ma nezajima az tak extremne...
PS: nespomenul si ze je vyberava a papka len drahu 98-cku 8-s
Zere to v prumeru 11,5 l pri normalni jizde, a to tady po Praze. Za Prahou jsem se dostal i na 9,5 l. Ale pokud bys jel brzda/plyn, tak v pohode jedes za 17 l , napr. ja pri maximalce pres 220 km/h na tachaci a max. zatizeni motoru na nemecke dalnici mel uz i 18,5 l. "Nepapka" to pouze 98 a vic, ale v pohode si veme i 95 bez nejakeho znatelneho poklesu vykonu. Doporucene minimum je 95! Ja to delam tak, ze na dve nadrze 95 vyhradne od TankAndGO davam jednu nadrz V-Poweru nebo Vervy nebo Carrery. K nejakym no-name cerpacim stanicim vubec nechodim! A staci to bohate... ;-)
opet spotreba, 11.5 po meste je dle nesmysl, ja mam presne dle mazdackych tabulek dlouhodoby prumer 13.8, a to jezdim v podstate jen po meste. jsou dny kdy jedu s hodne mirnou nohou, pak ale jednou dvakrat pospicham, tak ji trochu proslapnu a jsem furt na 13.8. I pri dlouhych trasach po dalnicich a vynulovani spotreby vzdy skoncim u tech 14l - konkretne plny auto, rakev na strese, 160km/h tempomat a 1200km do Francie... okresky nedokazu odhadnout, neb pomalu a ekonomicky na okresce nikdy nejedu... ale naopak si uzivam akcelerace a vybornych jizdnich vlastnosti... supr trasa je z Melnika do Ceske Lipy... motorkari vedi.... ale nebojte se, pres obec nejen ze strachu z bodu jedu predpisove.... no a pak ta uzasna akcelerace od cedule konec obce....
S klidem ti rikam, ze 11,5 l je naprosto realna kombinovana spotreba u me. A jezdim taky rychle, ale ne za cenu, ze vsude musim byt prvni! Pokud ty to mas trosku jinak, tak je to asi tvym odlisnym stylem jizdy. :-) Pokud neveris, tak muzu poslat i nejake fotky, dej maila... ;-)
Hehe :-) a ted babo rad, kde je problem, vid? Kdyz jeden jezdi za 11.5 a druhy za 13.8. Ale v podstate to je to same jako ja se svou 63kW Dvojkou za 7.1 a dalsi dva kamosi s 55kW za 6.7 a 6.6 (vse dlouhodobe spotreby). Proste "problem" je v ridici ;-) . No a dalsi znamy jezdi pro jistotu s Dvojkou 63kW za 7.4 >:D . A vzhledem k tomu, ze rozdil je pouze v RJ (jsou to identicke motory, vykon je upraven pouze SW), se mi zda rozdil mezi 6.6 a 7.1 dost velky... Proste je to o ridici (a pak taky mistech, kudy jezdi). Ja ted zkousim na kazdou nadrz jiny styl jizdy, tak jsem zvedav jak dopadnu. Styl a la duchodce dopadl hrozne (7.3), ted jezdim stylem "nebrzdim provoz" a snazim se udrzovat otacky nad 2200 ot/min. Uvidime za tyden, az vyjezdim nadrz.
no v ridici to je jednoznacne, o tom neni sporu, i jsem jich par cx7ovych potkal a vsichni jsme se ohledne spotreby vicemene shodli... jsou tu taci, jako joest, ktery ma spotrebu jako ty, ale to to jen asi spousti z kopce na volnobeh... ja se nepru, treba ghostyx jezdi za 11.5, ale pak jezdi pomaleji a min to vytaci... coz by me u tociveho benzinoveho motoru nebavilo, koneckoncu proto nemam naftu...
>:D Chudak JoeST. >:D Jen pockej, pockej az se vrati ze zahranici, ten si te pak poda na jeho diskusi, ze se mu tak vysmivas z jeho stylu jizdy. ;-) No ale pokud to porad vytacis, tak to je dobra spotreba na tak velky auto, protoze napr. ja na svy S5 mam pri podobnem stylu jizdy bezne prumer 16,5 l a vic a to v mziku! :yes: Ale je taky pravda, ze to je jedna z mala ryzich atmosfer, ktera je jeste na trhu a ktera ma o dobrych sto koni vic nez CX-7. Mam to jenom na takovy to blbnuti tady po okoli, protoze na nejaky dlouhy streky mimo CR to moc neni, jelikoz se v tom citim ponekud stisnene... ;-)
mno to je furt dokola,nesmysl to uplne neni ale musis jezdit stylem joe,tedy max. 1600ot >:D
jinak to zhruba odpovida ja tomu dal trosku kolel pres zimu a mel jsem 17L ve meste... ale jinak tez uz jsem ujel na okrskskach plnou nadrz a cca 9L,ale to je nuda jak cyp
Som sklamany z hodnoty zrychlenia v pripade pouziteho diesla. Mozno je tato hodnota nepodstatna, ale napriek tomu je na tom konkurenicia lepsie (RAV4, X3, Outlander,...). Hlavne s takym vykonom.
Jsem malinko zklamanej taky, ale ber to tak, ze to je svym zpusobem okrajovej motor, vynucenej nesmyslnou diesel manii nekterych paprdu z Evropy, pro tuhle v benzinu vyjimecnou a nadupanou stihacku... ;-)
to ma trochu tiez zaskocilo, no na vine asi nebude ten motor, ale skor prevodovka 8-s ktora asi nebola pre diesel odstupnovana... Taky Outik s mensim vykonom ho na semafore necha jedna radost...
No dufajme, ze po tohtorocnom prepade "poptavky" po CX-7 to MZR-CD zachrai.
musim souhlasit. cekal sem zrychleni pod hranici 10 sec a maximalku nad 200. tohle mi prijde jak santa fe v dieslu a to je proste lenoch. taky se mohli trochu vybicovat, kdyz uz ten diesel tak dlouho chybel...
To snizeni vykonu taky nechapu, kdyz nedavno psali, ze ta jejich 2.2 umi i 138 kw. Proc to tam nedali v tomhle vykonu? To vi asi jen oni, ale je to skoda... 8-s
Tak bych řekl, že oproti původnímu provedení se jedná o pořádnou "pecku". Vše, v čem bylo cítit trochu zaváhání, je odstraněno a vylepšeno. Jenom jeden detail ještě zůstal, kromě cen, neobjasněn: a co volant, pořád výškově nestavitelný? Řidiči výšky nad 180cm mohou přetrvávat částečně problémy s posedem. Aspoň tak jsem to vnímal já.
Vyskove nastavitelny :-) ale asi podelne nenastavitelny :-(
Jinak jak turbo nerad tak ten benzin je moc povedeny. Mam ale problemy s dieselama obecne ale zivot je otazkou priorit kazdy mame rad neco jine :-)
Tak ja jako majitel stavajici verze muzu po shlednuti tech fotek s klidem rici, ze se facelift docela povedl a mile me prekvapil. :yes::-O Po prvnich nemasnych, neslanych fotkach z Kanady je tady nadmiru jasne, ze se bude jednat o velmi zdarily facelift a snad, pokud to neprezenou s cenou i dalsi prodejni uspech. Zda se, ze se zapracovalo i na vybavach tak, jak bych to chtel mit jiz u stavajici verze a to je vice nez dobra zprava... :yes: Moznost doobjednat 19' kola - WOW, to bych si teda nechal libit! Uz i stavajici 18' jsou dostacujici a 19' to jeste vice zatraktivni. Myslim, ze kdo koupi, tak nebude litovat. :yes: Muzu jen a jen doporucit. ;-)
Jakoze ja kdybych si vybiral, tak taky sahnu po CX-7 s DISIckem, ale ruku na srdce, CRV je uvnitr prostornejsi a s jeho aktualni cenou...holt nasinec hledi hlavne na to (a je to videt v prodejich)
No konečně, naftová motorizace je pro SUV nutnost a Mazdě citelně chyběla. Samozřejmě to nebude žádná raketa... ale kdo chce závodit a má všech pět pohromadě, nekoupí si SUV. Dá se čekat podobný efekt jako u Subaru, diesel přiláká nový okruh zájemců, pro který byla dosud vysoká spotřeba benzínu nepřijatelná.
Nechapu proc snizili vykon,vzdyt v 6 ma 136KW.Ty hodnoty zrychleni jsou teda zklamani.Ted mi to prijde jak Benzin(raketa)diesel(snek).Pokud bych si mohl vybrat,moje volba by byla benzin.
Tot otazka. Odpoved se mozna skryva v tom, ze 136kW verze ma dost upravenou turbinu narozdil od tech dvou slabsich (vice podrobnosti se doctes v clanku tady na auto.cz) a CX-7 prece jen vazi o bratru dobrych 400kg vice..kdovi, no (inzenyri v Mazde vi >:D , pisni jim liebesbrief :-! )
To snížení výkonu se dělává mj. pro prodloužení průběhu křivky točivého momentu ve svém maximu (zde 400Nm), a to z důvodu vyšší pohotovostní hmotnosti (tudíž i maximální), možností přenosu sil systému 4x4 ap. Každopádně, jestli je zde pro někoho měřítkem kvalit hodnota zrychlení z 0 na 100km/h, tak je to z mého pohledu, řečeno slušně, hůř pochopitelné.
Presne tak ako to napisal deolator, Ono nemozes pozerat na to, kolko kW ma 6-tka, lebo pred tebou stoji uplne ine auto!!! Je tazsie a hlavne je to tak "trochu" SUV tak musi byt naladene na lepsi priebeh kroutaku, ved ono to sem-tam ma tahat aj prives a tak... Casto vidim CX-7 s boxom a na privese vodny skuter...
Uz pul roku cekam na naftu a kdyz to vypada ze bude, tak jsem na vazkach, zda si tohle auto koupit, prece jenom jsem za toho pul roku prosel par aut a tak nevim. Prochazel jsem Q5, XC60 ale tam vsude mne drti cena a mazda se mi zda hezci.
Mozes rozmyslat, porovnavat, dufat...no konecny vyber bude az zvezenie. Jazdil si ine, prejazdis aj toto a uvidis, ci to nechas v autosalone a uz sa za nou ani neotocis, alebo prifrcis domov na CX-7 a budes mat v * to, ze Q5 ta necha na semafore...
Q5, XC60 su :yes: auta, no su uz premiove a za to si treba zaplatit. CX-7 svojou cenou a pojatim nema vlastne priameho konkurenta...
Tak to je zase pul roku az rok bez auta, protoze první auto na ropu tady bude tak nejak v srpnu a kdyz objednas, tak za 3-4 mesice si pro nej zajdes, to se z toho asi picnu anebo zmenim taktiku a podivam se jinde