Novinky
Stejsn
1
Karosérie jsou samonosky, pro homologaci je nutná dvousetkusová (tuším) série a navíc crashtesty. A těžko postaví jedno auto pro zákazníka a druhé identické na rozbití o zeď. Doufám že se jim podaří vymyslet jak na to, protože jakákoliv výjimka z každodenní silniční všednosti je více než vítána.
_MT_
1
Dělá se to a 200 kusové série tedy nevyrábí (silniční provoz nejsou závody).
Anonym
1
A jak to dělali s brunejským sultánem, když si v 80. a 90. letech objednal třeba 2ks ferrari combi nebo suv bentley (postaveno na základě range roveru)? Hmmm >😁
_MT_
0
To se snad snažíš tvrdit, že jich Pininfarina udělal stovky kvůli homologaci? Nebo jsi jen můj příspěvek špatně přečetl?
Klaudius
0
Iné predpisy platia pre sériovú výrobu, iné pre kusovky. Zjednodušene sa dá povedať, že pri kusovkách je dôležité neohroziť okolie, posádka daného auta je až druhoradá.
😉 Mám tedy raději Rolls-Royce než Bentley, ale Bentley je taky megózně krutá záležitost!! Doufám, že se tento projekt vydaří a jméno Bentley bude navěky nesmazatelně vepsáno do historie nejlimousin. Ale obávám se, že to nebude žádná sranda. Ach jo...
Nech sa Bentley nikam nevracia, Vypada ten navrh ako pohrebak. :-! :-! :no: :no:
To není od Bentley. Nevím, jestli ho pořád nabízí. Začínal myslím na zhruba 15 milionech korun.