taketo clanky citam rad :yes😒br />
predpokaldam ze o rok to bude este lepsie... kedze uz tu bude novy jag XE a aj nastupca modelu discovery, predpokladam dalsi pekelny rast ........ a o dva roky v r 2016 uz zacne vyroba modelov v brazilii takze by to tiez mohlo rast, no a v r 2017 chysta jaguar to svoje SUVecko..... myslim ze nas cakaju dobre casy...... maju to v jagolande pekne nasliapnute :yes: velky respekt a hlboka poklona pred tymito autami..... :yes:
webpaja
0
Jag SUV přijde na trh koncem příštího roku, 2016 nový XF, ještě letos FL XJ. Vzhledem k růstu Mase po příchodu nových modelů a obecnýmu trendu příklonu k prémiovým značkám i v nižsích segmentech je zřejmě nejlepší doba k růstu a získání pozic. Angličani pod taktovkou Indů to evidentně chápou, Mase taky...jen ta AR zůstává bokem.
petrumr
doufám, že ty ekologický zony je z města vyžene a tvrdě.
webpaja
0
Nerozumím...
gil54
1
..... to nikdo. A nikdy. 😉
petrumr
doufám, že představitelé měst si je nepustí na náměstí, at jdou šulini s tím jezdit na pole a neotravují slušné lidi. Nic to nesplnuje, ochrana chodců nulová, nevychází výška nárazníků a prostě je to neekologický.
Warrual
1
Stačí jezdit jako člověk a je pohoda, to co do cesty vleze ve městě zpoza dodávky nebo něčeho má smůlu. Jinak škoda že se takto nechytá i Volvo. Přál bych mu to.
Warrual
0
Hezký Picasso 😄
petrumr
A to ještě neviděls moje dvouválcový gs.
RADEK1
0
Ty ale musíš trpět mindrakem méněcennosti. Skoro je mě tě líto. Ale není. Nechápu proč sem chodíš. Tohle je server pro automobilové nadšence a ty jím rozhodně nejsi.Ty víš co jsi že?
petrumr
Netrpim a chodim sem, že musím to tady taky krotit, jsem automobilový odborník, tudíž nejsem teoretik a dost lidí jsem naučil dobře řídit. Jenom chci napsat, že určitý druhy aut k sobě nepatří, ale ty jako teoretik bys poslal k sobě k deco, hlavně, že to bude vypadat.
webpaja
0
Petrumre, beru tě jako chodící panoptikum. Nevím jak moc se domníváš, že rozumíš autům, ale to co vkládáš pod diskuze jsou občas tak strašný hlody, že aspoň pobaví.
A máš výstavní sebevědomí, sice nezdravý, ale co už >😒]
petrumr
Víš, že mám pravdu, ale nepřiznáš si to a nechápu, proč s radkem máte stejnéj avatar, podle keců si vás pletu.
webpaja
0
Tebe si splést nejde, jsi pro tebe naštěstí za hranicí, kdy si některé fakta už neuvědomuješ. Pro ostatní hrozný, pro tebe výhoda... 😉
webpaja
0
Jag je jeden z prvních s airbagy přizvedávajícími při střetu s chodcem kapotu...odborníku 😉
petrumr
ano jistě, ale podle zkušeností ten chodec je dříve pod autem než na kapotě.To mluví i malá ochrana dětí vevnitř.
webpaja
0
Zkus trochu logiky autobusáku 😉
RADEK1
0
Ani nemůžeš. Je todebil. Dříve vychvaloval svoji fobi a teď krám jako je picasso.
petrumr
Dej mně peníze na lepší, ale nevím co myslíš lepším kramem, ale avatár mám lepší.
RADEK1
0
Musíš víc pracovat(svařovat jestli se nepletu).Tim krámem mám na mysli picasso.Jak jsem ti kdysi psal mají ho rodiče s robotickym automatem a je to tragédie. Je to hlučné nejede to, cuka a ten S.S. je příšerný,radarový tempomat jakbysmet (není spojený s brzdami) Toho kdo to schválil do výroby bych nechal vyhodit.
petrumr
a jsme u jádra pudla, protože jablko nepadne daleko od stromu, tak raději skoč pod vlak, než se něco horšího stane, protože já nemám ani radar, robota a hlavně hlučný picasso. Položme si otázku, proč si nekoupili fábiu kombi HTP, nebo tys jim řekl, že je to nejhorší motor a auto je troska? Tuším ano a fakty to vidím na 680 když pofrčí 160.
RADEK1
0
Úplně jsem tě nepochopil. Já jim nutil Evoqa 😄 . Bohužel koupili takový šrot.
petrumr
No kdyby koupili evogaye, tak asi by tě zabili, nápis co je na tom autu dobrého.
RADEK1
0
Vzhled, prestiž značky , motory,celkové zpracování, převodovka, odhlučnění.... Vlastně všechno. Ty to asi neocenis. 😄
petrumr
Podle ohlasů majitelů nemáš pravdu. I to zezulkovo video to potvrzuje, že je to předražený
RADEK1
0
Peníze sem netahej.
O těch jsme se nebavili.Chtěl jsi vědět v čem je evoque lepší. Já říkám, že je lepší ve všem než picasso.A s majiteli se mám možnost setkat častěji než ty.Jezdíme do stejného servisu. 😄
Pekelná Micinka
0
Ty si magor, ekologický zóny se přece týkají všech aut. I těch, co nejsou SUV a těch je stále většina. Ekologický zóny jsou zlo.
petrumr
tak si to neber, prostě se udělá něco, aby do města nedojely. V chorvatsku už to pochopili, my máme dlouhý vedení, tak možná za deset let.
Arese
0
Fakt nechápu, proč by se chtěl SUV zabraňovat vjezd do měst. Pokud plní patřičné emisní předpisy, není absolutně žádný důvod to dělat. Stejně se prodávají v čím dál kompaktnějším formátu, SUV to přece není jen Range Rover nebo Audi Q7...
P.S. Pokud tě ser...e, že na SUV nemáš dost financí, změn zaměstnání nebo si kup Dacii Duster, není to tak úplně blbé auto 😉
A ještě jedna poznámka - výsledky Euro NCAP na ochranu chodců jsou opravdu to poslední, podle čeho vybírám auto. Pokud prostě neopatrný člověk vleze pod auto, bohužel to většinou odnese. Nic moc se s tím bohužel dělat nedá, lidské tělo je mnohem křehčí než karoserie. Prznit ale kvůli tomu design moderních aut a zvyšovat spotřebu (obludně vysokými přídky) se mi zdá být velká zhovadilost.
petrumr
Když neřídíš každý den po městě, tak na to nemusîš myslet.
predpokaldam ze o rok to bude este lepsie... kedze uz tu bude novy jag XE a aj nastupca modelu discovery, predpokladam dalsi pekelny rast ........ a o dva roky v r 2016 uz zacne vyroba modelov v brazilii takze by to tiez mohlo rast, no a v r 2017 chysta jaguar to svoje SUVecko..... myslim ze nas cakaju dobre casy...... maju to v jagolande pekne nasliapnute :yes: velky respekt a hlboka poklona pred tymito autami..... :yes:
A máš výstavní sebevědomí, sice nezdravý, ale co už >😒]
O těch jsme se nebavili.Chtěl jsi vědět v čem je evoque lepší. Já říkám, že je lepší ve všem než picasso.A s majiteli se mám možnost setkat častěji než ty.Jezdíme do stejného servisu. 😄
P.S. Pokud tě ser...e, že na SUV nemáš dost financí, změn zaměstnání nebo si kup Dacii Duster, není to tak úplně blbé auto 😉
A ještě jedna poznámka - výsledky Euro NCAP na ochranu chodců jsou opravdu to poslední, podle čeho vybírám auto. Pokud prostě neopatrný člověk vleze pod auto, bohužel to většinou odnese. Nic moc se s tím bohužel dělat nedá, lidské tělo je mnohem křehčí než karoserie. Prznit ale kvůli tomu design moderních aut a zvyšovat spotřebu (obludně vysokými přídky) se mi zdá být velká zhovadilost.