Novinky
Pán Redaktór,
kolik za tuto práci berou peněz?
Já bych ji taky dělal, myslím, že by mi na to stačilo tak 5 minut denně, za tu dobu bych takovou práci asi odvedl...
No dobrá, chybu udělá každý, ale Panda s názvem Cross v předchozí generaci, opravdu nebyla jen předokolka... 😉
kolik za tuto práci berou peněz?
Já bych ji taky dělal, myslím, že by mi na to stačilo tak 5 minut denně, za tu dobu bych takovou práci asi odvedl...
No dobrá, chybu udělá každý, ale Panda s názvem Cross v předchozí generaci, opravdu nebyla jen předokolka... 😉
mi dáva oveľa väčší zmysel ako všetky tie oplastované pseudo SUV čo sa tvária Off-Roadovo. Nedávny príklad (a nielen ten) Cross Up! Ak už to vyzerá / chce vyzerať terénne, tak nech to má pohon všetkých kolies. Inak je to rovnaká sprostosť ako športové SUV do divízií M či AMG. Na druhej strane, ak sa nádjde dosť ľudí čo si to kúpia ... >😁
Pokud bych chtěl hledat konkurenty, nemělo by se zapomenout na Suzuki... zejména Jimny.
PS: Panda super autíčko
PS: Panda super autíčko
S tímdle se doopravdy jezdí s radostí a dá se s tím nádherně blbnout. Na silnici je to docela jedinečný, takže až na cenu super.
A fanoušci Minecraftu či 8 bitů jí musí milovat, vždyť je to taky samej čtvereček. >😁
A fanoušci Minecraftu či 8 bitů jí musí milovat, vždyť je to taky samej čtvereček. >😁
v tom clanku neni dobre snad vubec nic. To je hodne znechucujici... Ale auto samotny je fajn. To je asi jedina pravda, co tam "autor" pise: kdo videl minulou generaci 4x4 v terenu, tak tomu spadla brada. A nemusel to byt ani Cross, kterej ma stejny system jako tenhle novy - takze zadne sdileni s Jeepem se nekona. 😜
panda tazi z obratnosti a lahkosti .... ale svetlu vysku ma mizernu, na nejaku kamenistu cestu kde trcia skaly a konare zo zeme to asi nebude vhodny "offroad" ... ale na snehu a v blate to bude isto fajn :yes😒br />
este by to chcelo reinkarnovat pandu 100HP .. ta bola podla mojho nazoru najpodarenejsia a zrejme aj najzabavnejsia panda
Kdežto Panda je sofistikované malé auto s vyspělým pohonem 4x4.
Zadruhý předností Pandy není brodivost nebo světlá výška to máš pravdu..
Její přednost leží v minimálním rozměru,lehkosti, nájezdových úhlech, stoupavosti a vůbec zabudovávání takto sofistikovaného 4x4 do takhle malého auta (Torque on demand, vyvinutý rakouskou firmou Steyer-Puch, disponující závěrkou ELD (Electronic Locking Differential) a HDC).
Sandero Stepway je obyčejná předokolka s několika plasty a vyšší světlou výškou.
PS: minulá verze Pandy 4x4 Cross vyjela v testu na Etnu..Po lávových polích, a šutrech po kterých jezdí jen Mercedesy Unimog s turisty..Takže kamenitou cestu tohle dává naprosto s klidem.
Dávat slovo offroad do uvozovek v souvislosti s Pandou je velmi neuctivé 😄.. Tohle je víc offroad než drtivá většina SUV a předokolek s připojiteným zadkem
je jasne ze je to sikovne auto na outdoor ale ta svetla vyska mohla byt proste vacsia a podla mna aj kolesa to mohlo mat aspon 16tky a nejake terennejsie pneu ...
samozrejme clovek si nekupuje pandu s cielom jazdit camel trophy ale som stejne mierne sklamany zo svetlej vysky a velkosti kolies....
[odkaz]
Podobné prostředí jako písečné duny, prudký kopec s mokrou trávou atd.. tam zrovna chybí ty propracovanější 4x4 a auta jako Panda Climbing můžou mít problémy
Cross ještě není na trhu a bude mít všechny ty pomocné serepetičky a uzávěrku okud se nepletu..
PS: každý cm světlé výšky je v terénu k dobru, ale nesmíš zapomínat na skoro čtvercové rozměry Pandy a nutnost stability na silnici a zároveň i pohodlí. Být ještě vyšší musela by mít pérování z oceli..
Ked chces jazdit po piesku, nie je problem na to nahodit 205 rozmer 16" a prebrodis aj hlbsi piesok. Cim sirsie gumy na piesok, tym lepsie. Lenze to auto nie je urcene do Lybie na zasobovanie tankovych divizii.
Svetla vyska nemusi byt extra vysoka vdaka kratkemu razvoru a uzsiemu rozchodu kolies. Ked mas kolesa blizsie pri sebe a navyse velke najazdove uhly, prejdes nerovnosti ovela jednoduchsie, lebo nemusis hladat spravnu cestu, na nerovnosti stojis celym autom.
Sofistikované malé auto Panda rozhodně není, je to malé auto s velkou přidanou hodnotou.
Stejně tak její systém 4x4 není nijak moc sofistikovaný.
Na to, aby byl sofistikovaný, by musel být plně automatický, pouze s možností uživatelského ladění a nastavení (například jako to mají LR/RR) - jinými slovy zásah uživatele jen jako nadstavba, možnost, ne nutnost.
Každopádně nad tím, co dokázala projet a vyjet minulá generace mi spadla čelist, nízká hmotnost s nájezdovými úhly a pohonem všech kol, vedená zkušenou rukou (ne mojí, samozřejmě) dokázala neuvěřitelné :yes:
V téhle kategorii je podle mě nová Panda Cross svým řešením bezkonkurenční. Já si fakt nevybavím nějaké menší auto s podobný systémem 4x4. Pokud jo tak dej příklad, já se zase v off roadech tolik nevyznám >😁
Mě stačila osobní zkušenost s Dusterem, řízeným celkem zkušeným offoadovým řidičem (lesník). Upřimně v středně těžkém lesním terénu nic moc, dotyčný se po vypršení záruky vrátil zpět k Ladě Niva >😒]
Ano, v kategorii malých aut je to samozřejmě top, co se pohonu všech kol týká, o tom se nepřu.
Duster nemá ani to přibrzďování, Niva má mechanickou uzávěrku diferenciálu, byť často nefunguje na 100%.
Schopnosti většiny aut v terénu limitují především pneumatiky a schopnosti řidičů.
Máš pravdu že sofistikovanost vypadá asi trochu jinak .
Jinak u toho Dustera já jsem si to taky zkusil a měl jsem na mokré louce pocit zhruba stejné trakce jako s předokolkou. Nevím jak dalece zasahuje zadek, kolik na něj jde Nm ale docela mě to zklamalo při všech možných nastaveních. Ovšem nejsem offroadový řidič, třeba jsem jen kopyto..😄
Niva na podobných gumách mi přišla mnohem lepší aniž bych řadil na redukční převodovce
Tak nedělej ze sebe vola prosím.