Novinky
je škoda, že opouští V6, jezdí jich docela hodně a mohlo to Škodu odlišovat od konkurence, která ve velké části šestiválce již opustila. Naopak hybrid je totální nesmysl, na jediném trhu, kde se něco v hybridech prodá je USA a tam Škoda neprodává a v Evropě je to neprodejné.
V6 se skutečně určitě dala vylepšit a ve flotilovém výsledku CO2 by to nehrálo roli ........ Plug in hybrid je kravina ........ 1,5 l na 100 km. Toyota už se skoro dopracovala (dle své metodiky) na 0,0 litrů na 100 km - no není to paráda?
když se to vše správně zaonačí, máme tady perpetuum mobile. >😁 >😁 >😁
když se to vše správně zaonačí, máme tady perpetuum mobile. >😁 >😁 >😁
Problém není ani tak v metodice Toyoty (u Priusu plug-in udává 2,1 litru kombinovanou, 1,5 litru vykazuje VW u tohoto plug-inu s 1.4 TSI) jako spíše v metodice EU. Kdyby se započítávala i spotřeba el. energie tak spotřeby budou vypadat zcela jinak. Např. v ČR by to bylo 2 litry benzínu plus 50kg uhlí spáleného v elektrárně na 100km. 😄
Proč se snaží VW splynout s davem? Vždyť V6 předčil prodejním úspěchem očekávání, i u Passatu. Na auto do zásuvky jim v téhle třídě sere Bílej tesák. Chtělo by to spíš 2,5, co nemá zvuk z repráku, ale pod kapotou!
Jo to by bylo taky super. Nechapu proc audina ten petivalec nezapoji trochu vic. Jako clanek mezi dvoulitrem a trilitrem by fungoval skvele od A4 po A7.
Od A4 po A7 by mohl být problém s tím, že mají motory podél. A je to motor quattro, není moc pravděpodobné, že by se o něj podělili s jinou značkou. Tím spíš, když zvládnou dostatečné výkony vyždímat z dvoulitru.
Technické problémy v tom nevidím (MQB), ale i tak, jen jsem se zasnil. Myslím, že je krátkozraké ubírat se k (max.) čtyřválcům. Mohla z toho být konkurenční výhoda.
Nikde jsem nepsal nic o problémech na MQB. Jen, že není moc pravděpodobné, že by se o něj podělili s jinou značkou. VW by měl mít nový VR6, ale pro Superb bude nejspíš příliš výkonný.
"Soucasnou" 3.6ku taky pro skodovku zkrouhli o 30kW...
Superb 3.6 ma 191 kw, takze asi tezko muze byt nahrazen 155. Jeho role se zmocni bud dvoulitr, jak ostatne predznamenala spousta clanku a nebo novy trilitr, jak by si vetsina z nas prala.
ako majitelia sucasnych 6 valcovych supikov sa uz nevedia dockat ako ich vymenia za nejaky plug in hybrid 😉 ... bohvie kde budeme za dalsich 15 rokov ale sucasne smerovanie aut ma uz bez urazky vazne desi..... mozno si to ani neuvedomujeme ale ak to takym tempom pojde dalej tak za 20 rokov sucasne auta ako ich cele desatrocia pozname uz uplne zaniknu.... a na ceste to bude samy hybrid a malolitrazne oturbene sekacky s zivotnostou maximalne tak 5-8 rokov .... rozmyslal niekto nad tym ze co usetrim na vypinani valcov za rok? kolko? 20 eur? a pripadna oprava ak sa mi nieco s vypinanim valcov posere? kolko ma vyjde? 200 eur? 400eur? .... ale to asi nikto neriesi .. v konecnom dosledku sa zase nic neusetri len clovek ako vzdy prerobi a pekne si vsetko preplati aj dvojnasobne... a o tom je vlastne cele to moderne automobilove setrenie... uplne nenapadne cloveka vlastne donuti zaplatit v konecnom dosledku viac pricom sa navonok tvari ze mu setri peniaze.... opak je pravdou, sikovna finta na nesikovnych
proč jsou tyhle malůvky vždycky tak ošklivé? :no:
Plug-in hybrid ANO :yes:
Takže by to chtělo zklidnit hormon než plácneš MEGAKRAVINU.
V podstatě máš pravdu. Rozprašovače zplodin v turbomotorech jsou katastrofa. VW si před deseti lety když připravoval TSI zaloboval v EU najednou všechny atmosféry neodpovídají normám. Tak se i zbytek musel chytit mini motorů s turbem. O tom že systém měření emisí i spotřeby je naprosto zkreslený se ví dávno ale EU to nesmí přiznat. Stejně jako že povinné přidávání řepkového sajrajtu do nafty je ekologická katastrofa. To nemluvím o tom co to znamenalo pro motory. Proto jsem říkal raději V6.
Filtry na disel jsou povinné už hodně dlouho ale to co lítá z výfuků při rozjezdech, zrychlení nebo vypalování filtru je fakt síla. Vidím to každý den i u nových aut. Bohužel ne každý se o auto a motor stará aby tomu tak nebylo. platí pro jakýkoliv pohon. Nafta má hromadu výhod oproti benzínu nebo čemukoliv jinému. Musíš sám uznat že nejlepší jsou dlouhé plynulé trasy a ne popojíždění ve městě. Také všechny těžké stroje používají naftu-protože je pro ně nejlepší. To samé platí pro lodní motory.
Už na to jezdí i autobusy na venkově tak pořád nechápu co je a problém se sítí v Čechách. E.ON monopol podporovaný státem?