Proto taky upozorňuju, aby si to lídi více hlídali při koupy. Jasně, asi není auto které by bylo čistě německé, ale určeitě se dá vyhnout těm nejhorším kombinacím.. Francie, Taliánsko.. Maroko, Turecko, Rumunsko.. Většina lidí pracuje na auto docela dlouho. Je škoda s tím pak tvrdnout věčně v servise.
Výroba aut není hi-tech záležitost jako výroba airbusů, špičkových léků nebo nejvýkonnějších chipů, které se do Mexika, Maroka nebo Rumunska přesouvají dost těžko kvůli špatné kvalifikační úrovni tamního obyvatelstva a na ceně práce u nich prakticky nezáleží vzhledem k vysokým maržím, které se u nich dosahují. Budeš se muset smířit s tím, že žádné auto dnes není čistě německé (americké, japonské, britské etc.) protože výroba aut je poměrně tuctová činnost s malou přidanou hodnotou/nízkými maržemi, kde velkou roli hrají mzdové náklady a celkové náklady v dané zemi (energie, daně etc.) a tudíž všichni výrobci hromadně přesouvají výrobu ať již dílů nebo kompletních celků do levných zemí.
Ono ani nesejde na tom, kde se to vyrobí, protože třeba Audi tam (v tom Maďarsku) má 100% dosazené svoje lidi, nenechá to na nějakých cikánech, a i kdyby, tak tam mají své kontrolory kvality, takže to je stejně jedno, jestli to bylo vyrobeno v Deutschlanďácku nebo v Cikaňácku... :-):-):-);-)
Jsou věci, které prostě nezkontrolujete... jak nedávno nějaká automobilka řešila, že jeji silně edukovaný pracovník dával pístní kroužky naopak. Přišlo se na to až časem, kontrola kvality neměla hned šanci. Oprava... dlabem na to, zákazník snese vše 8-s
Dneska už je to jedno. Nejen že díly jsou posbírané z celého světa, ale i na těch něměckých výrobních linkách jsou už dnes hlavně Turci a jim podobní, stejní jako na linkách Renaultu přímo v Turecku. Takže už je defakto jedno jestli koupíš Lodgy a Dokker třeba z Maroka nebo M5 z Německa :-)