Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Audi A7 Sportback: V Česku od 1.309.900 Kč

50 komentářů

Avatar - Hittman
Hittman
6ti válec se spotřebou 4,7 litru?? Škoda, že není v Passatu...tam bych bral jakýkoliv 6tiválec.
Xawier
😄
Avatar - Hittman
Hittman
Ps. Na co jsou pak hybridy ?? Nanic. >😒]
Avatar - fOE
fOE
Ptal jsem se vcera pod jinym clankem, zeptam se i zde: do mesta na litacky by jste taky brali diesel? 😄
Avatar - Hittman
Hittman
Kdo by s takovou mašinou lítal po městě? To je na meziměsto. Jinak mám 2,0 TDI PD a po městě pohoda...pak ho profouknu mimo město a mám klid. Jinak spotřeba mezi 6,5 - 7,5 litry, podle toho, zda se vleču a nebo stojím u přechodů či semaforů...
webpaja
Proč si kupovat Passata s V6, když existuje Audi?
Avatar - Hittman
Hittman
Já jen, že je to škoda, že ho mají k dispozici a nedají ho tam...byla by to pro Passat i konkurenční výhoda. A nejlepší možná motorizace :yes:
webpaja
Byla by naprosto minoritní a nevěřím, že by se vůbec pod kapotu vešla.
Avatar - Hittman
Hittman
Nevím, když bych porovnal cenu dřívějších passatů (kterou nevím) s motorem 2,5 TDI 132 kW 4motion, jak by ta cena vypadala na dnešní poměry...a nemyslím, že byla levná a také se jich prodalo celkem dost. Kdyby při návrhu modelu počítali i s V6, tak by se tam vlézt musel.
webpaja
Pořád je to MQB, kde se se šestiválcem nepočítalo. Právě od toho mají Audi 😉
Avatar - Hittman
Hittman
Jj, aby tak nedopadla i další A4...
webpaja
To už by byla horší story...ani C Klasse zatím žádnej šestiválec nemá.
Avatar - fOE
fOE
C 400?
pargi
Asi proto napsal webpaja "zatím" 😄 C400 v prodeji ještě není.
Avatar - fOE
fOE
Tak zatim nema, ale kdyz je jiste ze prijde tak bych to nejak neresil. Ona premie ty motory pousti postupne docela casto. Jen skoda chybejiciho naftoveho vicevalce.
_MT_
U MQB se se šestiválcem počítalo, jen ne téhle konfigurace.
_MT_
Nejsem si jistý, že by se vešel. Je to myslím 90° V.
Avatar - PERNO
PERNO
mám terajši 150 kW a spotreba do 5l medzimesto je naozaj reálna, trasa cez mestá, okresky, po dialnici - 140/150 okolo 1000km, 6,5L 😄
Avatar - demolition
demolition
Dalsi rekordman, zacina to na 8l
[odkaz]
pargi
Není to tak dávno, co jsem myslel, že z tria A7 vs. CLS vs. 6 GC tahá prvně jmenovaný za ten zdaleka nejkratší konec, dnes ovšem obracím a pořadí je A7, 6 GC a pak CLS. Profil dokonalý [odkaz] :yes:
4bytelnýkola
je pěkná, zatím asi pocitově nejlepší sedačky v kterých sem byl, vepředu mi přijdou lepší než nový "esko", pěkný autí :yes:
pargi
Neseděl jsem v žádném, tudíž, bohužel, hodnotím opravdu jenom působení exteriérů 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Sedačky v esku jsou typu lenoška, v A7 jsou spíš sportovně pojaté, tohle bych nesrovnával. 😉
webpaja
Ty komfortní příplatkový jsou ale vońavý, jen co je pravda 😉
4bytelnýkola
jo přesně o těch mluvím :yes:
4bytelnýkola
tak pocity srovnávat můžu😊 byly to ty příplatkový - nevím jestli ortopedický, ale dala se prodlužovat velikost sedáku -a7
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mam podobny nazor..... prve CLS je dodnes nedostizne... ale zo sucasnej trojice je A7 jasny dizajnoy vitaz :yes: mas pravdu
Avatar - Dinar
Dinar
Taky mi A7 ve voku dozrává, facelift s vylepšenou optikou ještě pomohl, plus hranaté výfuky, jedině pohled čistě z profilu není úplně na jedničku, ale A7 zraje, u mně je z hlediska designu jedničkou sice stále 6GC, ale ta těží z toho, že je to sedan, což je zas minus z hlediska praktičnosti. CLS jako poslední neasijský mercedes designově funguje, i když upadlá záď už tak nějak nefrčí, navíc u něj facelift zabil interier tím tabletem, vevnitř na oba konkurenty ztrácí hrubě. 😉
webpaja
GC je překrásný, A7 o lepší předek proti CLS, který má tyranosauří vzhled čumáku se světly a možná o ždibíček lepší zadeček než A7.
pargi
Na a7 mi přijde nejvíc rajcovní právě boční profil. A u meďoura se mi ten "přiznaný" tablet líbí víc než některé zabudované nebo vysouvací obrazovky 😄 docela pravidelně chodím kolem 6GC a A7, bávo není špatné, ale u té audiny si vždy řeknu, že je úplně boží.
Avatar - fOE
fOE
6GC, CLS, pak dlouho nic.... a az pak nekde A7 (samozrejme az za A6). Zad tohoto auta je pro me oda na "nezadarilo se", proste vsechno spatne. Osobni nazor 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No vidíš, já bych řekl něco podobného, jen bych vyměnil "6GC" za "A7". Sice si neodvážím říct, že 6GC je daleko za konkurencí, nicméně ta část o zádi mi právě na něj sedí.
pargi
Tvůj názor je naprosto v pořádku, alespoň se o ty 6gc a a7 na prodejně nepopereme 😄
Avatar - fOE
fOE
No to zcela jiste ne >😁
figurka
U mne tedy stále 6GC, kde miluji dokonalou auto siluetu. U A7 i CLS se pořád nějak nedokážu popasovat se zadními partiemi. 😉
pargi
Taky jsem s tím dlouho bojoval, u audiny to byl nejdřív vysloveně odpor, teď už to na mě funguje správně 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ale dnes ked vidim chameleonske gran coupe od bmw a barokove pompezne CLS tak musim povedat nieco co mozno uz davno som nepovedal.... audi A7 vyzera jednoznacne najlepsie z tejto trojice, tu nie je o com... :yes😒br />
klobuk dole pred A7, dokonaly bocny profil :yes: , ziadna rozplacnutost bmw ani pohrebak ako cls shootingbrake ..... dokonale linie, ta elegantna stihlost a sucasna technokratickost dizajnu A7 drti konkurenciu doslova na prach :yes:
webpaja
...kohoutek na korouhvičce... 😉
GTI
Čas prokázal, že AUDI umí. Ono totiž nejde o efektní, samoúčelný design, v základní esenci si lze s designérem dokonce notovat v tom, že umí vyhmátnout přesně to, co dělá auto autem, resp. "dělo dělem". Pro mne je stále sice v bočním pohledu záď přespříliš zatěžkaná, avšak tahle pihyčka na kráse nemůže přebít to hlavní - auto má klasu, auto má dokonalou, suverénní, osobitou a sebejistou prémiovou klasu.

Kopulace naživo pak odhalí veškeré designové finesy, umocněné navíc decentní modernizací. Model je uhrančivý a ostře se zařezává do všech prémiových srdcí jezdců s dokonalou životní orientací. Krása ásedmičky tkví tedy v absolutní harmonii formy s obsahem a obsahu s formou. Auto překračuje silniční hranice a velmi sebejistě vstupuje do společenských konsekvencí, a to nejen v rovině vkusu, nýbrž v komplexním významu auta jako uměleckého, společenského fenoménu (též) tohoto století.

Jistě s vysokou mírou pravdivosti lze na model A7 užít známý slogan: AUDI A7 buďto vlastníš, nebo po něm toužíš, Jiná alternativa vlastně ani nemůže existovat...

BRAVO AUDI :yes: :-! [odkaz]
webpaja
...já bych s tou kopulací tak nespěchal, výfuky jsou placatý a hranatý... Výsledek by mohl být jaksi kachní, takový, jak na mě působí záď A7.
Jinak je totiž vsjo v parjadke 😄
4bytelnýkola
kopulace žene automobilový slovník do nových sfér, tohle mě dokáže vždycky v dobrém pobavit :yes:
MariAchi
Mně spíš zaujala "pihyčka" 😄
pargi
[odkaz] Nedovedu si představit, že by na přespříliš zatěžkané zádi bylo cokoliv pozměněno, je to dokonalé 😄
4bytelnýkola
amen, snad jen pro ujasnění absolutních a objektivních veličin😒br /> [odkaz]
snad přece jen zvolit jiná kola😒br /> [odkaz]
:yes:
Avatar - lexi
lexi
Jo vypadá to dobře. S tím souhlasím. Ale ze všech Audi od r.v.2006, jsem si na tohle musel zvykat nejdéle. A to jsem fanda této značky, tělem a duší. Obsazením garáže také - Q7, Q5 , A5
MariAchi
S-line paket napraví, co základní verzi nesedí.
Záď je pořád trošku těžší na pohled, to ano, ale jinak, poté, co MB "zprznil" CLS, a BMW selhalo na předku 6GC, je to první Audi, které bych vzhledově postavil nad D3 konkurenci.
4bytelnýkola
[odkaz]
Avatar - Jenik3
Jenik3
Vážení,
promiňte mi mou neznalost označení převodovek v rámci koncernu.
V článku se píše, že A7 dostane 7st. S-tronic a dále 8st. Tiptronic. S-tronic je označení pro DSG používané u méně prémiových značek skupiny VW?
Co je to ten Tiptronic?
_MT_
S tronic je dvouspojková převodovka (jiná než u menších aut, mimo Audi ji snad nikdo nepoužívá; DL501), tiptronic je HDM (ZF 8HP). Označení se vztahuje na druh převodovky (ještě mají multitronic = CVT a R tronic = robotizovaná), ne na konkrétní model (tedy S tronic v A3 je DQ200/ DQ250, stejně jako v Golfu).
Comman
S-tronic je podobná DSG v principu, ale dokáže přenést větší krouťák. Nejsem si teď jistej, jestli neni upravená jenom pro podélně uložený motory na rozdíl od DSG. Úprava bude jistě i ve sladění s quattrem (x haldex). Takže určitě to není totéž.