Neuatorizovany tuner, navyse z Britanie...., zoberie auto, ktore nebolo stavane na trhanie rekordov na okruhu, na Nurburgring.
Auto, ktoreho primarnou ulohou je odjazdit co najviac na jedno nabitie v co najvacsom pohodli, sa prepne do usporneho rezimu, aby splnilo svoj primarny ciel...
Nabuduce tu budeme mat titulok, ze 2-miestny kabriolet sa neosvedcil ako stahovak chladniciek, a ze nakladny tahac sa nepredviedol ako prakticke auto do mesta, lebo sa s nim nedalo zaparkovat v garazi pri Vaclavaku.
Tak si představ, že by se konvenční velký sedan přepnul do nouzového režimu kvůli tomu, že nemá dostatečně dimenzované chlazení a nevydrží takovou zátěž ani 10 minut. Mávli bychom nad tím rukou? To by neprošlo ani Aygu a to také není stavěné na honění po okruhu.
nikde se nepise jak se v aute pohrabal a co "potunil" takze tohle nemusi mit s Teslou S a jejim chlazenim nic spolecneho
ostatne na okruhu Mazdy Laguna Seca se da shlednout videjko kde si Tesla S dava nekolik kolecek spolecne s BMW M5 a nijak nestrada a zadny nouzovy rezim se tam nekona
proste a jednoduse dement se chtel ukazat jakej je tuner a skoncilo to jako tisice jinych videi kde auto klekne po "neodbornem" zasahu, v tomto pripade se Tesla S ochranila tim ze se prepla do nouzaku, coz je v jeji prospech :-)
Pokud vím, byla sériová (tuning je teprve ve hvězdách). Škoda je, že to byl snad základní model (tedy ne 85 Performance). Mohlo by jít samozřejmě o problém konkrétního kusu.
a ty vis ze dany upravce ma specialisty na elektromobily a jejich OS? , popravde ja to nevim a i presto jsem napsal o "neodbornem" zasahu :-)
je to elektromobil a pravdepodobne jedinej zpusob jak to potunit bude bud vymenit elektromotor za jiny, baterie za jine, a nebo upravit dany OS kterej to cele ma nastarosti, a vzhledem k tomu ze Tesla S to ma velice dobre zabezpecene a k samotnym procesum rizeni auta se jen tak nedostanes (komfortni systemy jsou podradne) bez potrebneho sifrovani, tak vlastne nevime co s tim Litchfield mohl udelat
Tesla S se proste jen branila a nez aby se poskodila tak se prepla do rezimu ktery zarucoval ze se neposkodi, kdyby takto fungovali i ostatni auta, tak by treba nemusel clovek obcas u silnice videt auto se zvednutou haubnou a bezradneho ridice jak kouka na motor :-)
Tys přišel s tím, že se dement chtěl předvést, jaký je tuner. Realita je, že Litchfield je nadšenec (to i elektromobilový), uznávaný úpravce (to i v nejvyšších kruzích motorsportu), auto bylo sériové a video i článek publikoval řidič, Robb Holland.
Je úplně jedno, jaké mají zkušenosti s úpravami elektromobilů. Není profesionální se v tom trochu pošťourat, aniž bys věděl, co děláš, a snažit se na tom hned kapitalizovat. Není mi ani jasné, jak si takovou úpravu představuješ. A jak čtu, ani tobě.
Ano, auto se zachovalo, jak se pravděpodobně zachovat mělo. Je to však podstatné omezení, pokud nešlo o problém konkrétního kusu. Ne z hlediska každodenního použití, ale technického.
okolo v diskuzi mas nekolik textu ze Tesla S se prohanela na nekolika okruzich a problem nebyl
jen lehke hledani na googlu najde videa Tesly S na okruzich jako Goodwood, Laguna Seca, Zandvoort, Willow Springs a dalsich a zadny problem tam nikdo nehlasi, dokonce se tam daj najit infa o kondici a spotrebe kdy se Tesla S pohodlne dokaze drzet aut jako M5, Shelby GT500, ViperSRT, a ze na nabiti ujela jen o malo kratsi vzdalenosti na tech okruzich jako ty zminena auta na plnou, treba jen o 1-2 kola min
co vic k tomu napsat? proste vec daneho kusu a navic spravne se zachovajici kus
Já například vím, že Pobst měl stejný problém, když testoval 85PP na Laguna Seca pro Motor Trend. Nezvládla myslím ani jedno ostré kolo. Asi jsou Pobst a Holland, když použiji tvůj slovník, dementi. Nutno říct, že ani jeden není zkušený řidič Tesly. Jsou to závodní jezdci.
ano ja se muzu honosit jen tim, ze v elektromobilu jsem odjezdil asi 3tisice km, temer celej rijen budu po USA jezdit s Teslou S (pujcenou) a mam elektroskutr a stavel jsem si vlastni, nikdy jsem ale nikde netvrdil ze rozumim tuneni elektromobilu
nejsem expert ale vím že i u auta se spalovacím motorem se tuní řj motoru ... jo nikdo učený z nebe nespadl a tihle hoši to prostě jen zkouší a zajímají se o to a jako vždycky je jen otázka času něž na to příjdou a než to vychytaj , proto se tomu říká tuning.
Presne tak. A nielen Laguna Seca, ale aj Willow Springs, Sonoma ... atď. To to bola skôr chyba kusu ... To sa ale nevyhýba ani zavedeným automobilkám - v Porsche by mohli rozprávať, Ferrari a Lambo detto.
Tesla je těžká, neohrabaná, no a s tou spotřebou to vlastě taky tak slavné není , protože i supersporty v plném tempu ujedou víc ostrých kol, než tenhle elektronesmysl
takže vlstně tesla to nenatře nikomu
a ještě se mi do auta nabourají činští hackeři dají volume na plno a mě prasknou bubínky
Tesla je pro mě auto pro eko pošuky a není ani trochu ekologická , zejména její výroba je nejmíň ekologická, spousta komponentů dovezla naftou poháněná vozidla a vlastně aby se dostala do show roomu taky potřebuje pomoc naftových vozidel a pak se tam v show roomu tváří jako nejvíc Eko auto na světě
Re: Tesla to všem natře spotřebou, tím to ale končí
Hochu ty jsi teda pako to se jen tak nevidí. Gratuluji Ti nebývalé dosažené míře trapnosti Tvých příspěvků. Jen tak dál.
Ale pozor, třeba si to jednou po sobě přečteš a potom Ti nebude hezky, jakého i----- tady ze sebe přede všemi děláš ...
A teď hrrrr do mne. Až žluč stříká vysoko a daleko. Předveď se.
Re: Tesla to všem natře spotřebou, tím to ale končí
To je taková asociace mezi win jako vyhrát, diesel, win jako Windows a samozřejmě je v tom také Vin Diesel >:D >:D >:D Mám pro něj slabost. No prostě složité. :-) Momentální zkrat, nic jako Kharl Antidiesel ... :-)
Re: Tesla to všem natře spotřebou, tím to ale končí
Tim to konci??? To snad nemozes mysliet ani ako vtip. Ibaze sa absolutne, ale naozaj absolutne, v autach nevyznas.
Mozno ta to prekvapi, ale BMW M5 nema v akceleracii a v drag race oproti Tesle sancu. Ziadnu.
Google: Tesla Model S vs BMW M5 Drag Race
Od Automobile Magazine
A asi to tvojej pozornosti uslo, ale bola to Tesla, ktora vyzvala hackerov, aby sa do auta pokusili naburat a poukazali na bezpecnostne diery. Bola to Tesla, ktora vyhlasila sutaz o celkom slusnu odmenu.
Vies, mas pravo na vlastny nazor. Ale tvoj nazor je neinformovany. Inymi slovami, opinions are like assholes. Everyone has one.
Re: Tesla to všem natře spotřebou, tím to ale končí
Tesla nikoho nevyzvala. Byla to akce pořadatelů jedné bezpečnostní konference. A nejvýkonnější Model S má myslím 310 kW. Má výhodu ze začátku, ale dříve nebo později výkon zvítězí. Viděl jsem jen pár pokusů, zvláštní je, že v každém odstartovala Tesla dříve (roztočila se kola) než soupeř.
Re: Tesla to všem natře spotřebou, tím to ale končí
K čemu si myslíš, že auta mají program pro efektivní start? Pro srandu králíkům? Problém je trakce, protože je to brutální způsob rozjezdu.
Elektromobil má potenciál mít lepší start a netvrdím, že to udělali schválně, ale porovnání jde udělat rozhodně lépe. U dragu nepotřebuješ auta vedle sebe. Obě tedy může řídit stejný člověk. A musí mít dostatečný trénink podle použité metody měření. Jinak řečeno, musí být schopen zajíždět konzistentní časy.
kecy konspirátorů a jiných chytolínů žijících ve vlastním světě o tom, že dokonalý elektropohon je již na světě, jen naftová lobby jej drží pod pokličkou, skupuje po světě elektromobily, aby je mohla ničit, a podobně. Po netu chodí krásný konspirační příběh o GM EV-1. Jenomže i tahle Tesla je toho důkazem, že prostě pořád neexistuje pořádný zdroj el. energie, pořádné baterky. Kdo je vymyslí, dostane Nobelovu cenu, ale bohužel, současná technologie el. nabíjecích zdrojů pro auta pořád není dostačující.
přesně tak elektromobil se za těch 100 nebo kolik let nikam neposunul, tesla jenom vzala existující součástky, technologie a komponenty z aut poháněných ropou, vyndala benzínový motor, namontovala elektromotor a místo nádrže tam dala baterky
dojezd elektromobilů se razantně nezměnil je stále zoufale malý, pro masovou výrobu stále nepožitelný
nehledě na to že se kvůli dojezdu a spotřebě elektromobilů šetří všude kde to jde, někdy i nejde a nejtěžší jsou pořád baterky a to může být nebezpečné, nepohodlné a kazí to jízdní vlastnosti, špatné rozložení váhy, kdyby z tesly vyndaly baterky a elektromotor a daly do ní motor poháněný ropou a nádrž bylo by to skvělé auto,ale s elektromotorem a těžkýma baterkama je to o ničem
pro mě je za současných technologií elektromobil utopie a možný jakýsi životní styl pro partu nadšenců, ale rovnoceným soupeřem pro auta poháněné ropou není
Jj, je to tak, i když např. priusu plug-in fandím, cesty do práce přes týden by to zvládlo v čistě el. režimu, což by se mi hodilo, stejně se po městě posouváš v kolonách, takže je jedno v čem jedeš.
V top Gearu udělaly test elektrického Lotusu Elise a klasického s benzínovým motorem, na rovince to bylo vyrovnané ale v zatáčkách to byl děs s tím elektrickým
řeknu to asi takhle nádrž na 60 litrů paliva váží dejme tomu 70 - 80 kg
Tesla model S váží asi 2,5 tuny 1 tuna jsou baterie, to je polovina váhy vozidla
No on tehdá ten náš ekošílenec předvedl jak zvyšuje dojezd svého EV vozidla - všechno z auta ven a baterky dovnitř. Ven musela i manželka ale ona už je asi zvyklá ............ :-):-):-)
Si pri zmysloch? Reč nie je o Tesle Roadster, ktorá vychádzala z Elise, ale o Model S a tá má batérie pod podlahou medzi nápravami a motor vzadu za nápravou. Lepšie rozloženie hmotnosti snáď ani nemôže byť. Že je ťažká, to je bez debaty, ale má veľmi nízko položené ťažisko.
Edit: takže až taká ťažká zasa nie je - 2100 - 2200 kg podľa výbavy. Porovnateľné BMW 7 (750i - z dôvodu výkonov) má pohotovostnú hmotnosť 2015 kg. Rozloženie hmotnosti pri BMW je 48/52 %, pri Tesle je také isté.
No teď jsem o tom zrovna něco málo načetl a ony už existují i spousty mnohem výkonnějších "akumulátorů", jeden dokonce vyvíjí nějaký borec tady v čechách (spolupracoval i s NASA), pak máš spousty druhů super mikro kondenzátorů a podobně..Ale to všechno asi zase nějak zadržuje před výrobci ta ropná lobby;)))
Na druhou stranu existují i velmi zajímavé upgrady spalovacích motorů jako třeba rotační ventily (ano, opravdu nemyslím písty;) A ty zase zatajuje asi tedy elektrárenská lobby.
A nebo je to prostě holt o tom, že se každej snaží ty auta dělat pro prachy a tudíž na tom vydělat a tudíž to stavět z běžně dostupnejch a levnejch dílů..;)
sportovat sa s tym neda, riadenie je bez odozvy, po tretine okruhu nudzovy rezim? tak to je hodne slaba hracka.... do mesta to tiez nie je lebo to je vacsie ako superb..... ked chcem usetrit jazdim bicyklom ale urcite si nekupim auto za 2 melony a potom sa budem kamaratovej fabii smiat ze ja na rozdiel od neho jazdim zadarmo, navyse praktickost takehoto elektroauta v realnej praxi je uplne mizerna, zbohom zdravy rozum kto si kupi taketo auto... taketo hracky ziju len z blbosti ludi.... bohuzial
Čoveče piš to buď všechno s diakritikou nebo nic. My už "neni poprve" také sneseme. Ale takové to "píses" to je fakt humus. Akorát že na rozdíl od toho arabského, židovskéhi či perského to opravdu je těžce stravitelné ........
Vy jste se v tom zase vrtal co, pane doktore? Nedivil bych se tomu, že už se v tom vrtal a proto to dopadlo, jak to dopadlo. Co si tak pamatuji, že většinou propadáky z tohoto okruhu, které ,,specialisti,, hodnotili tak jak hodnotili, byli pak jedni z největších trháků :-) a je myslím lepší, když se nedostatky projeví na dráze a něco se s tím udělá, než aby Vám pak BMW zůstalo stát na dálnici a nevěděl nikdo proč.