Novinky
to je krasa! myslim ze je hezci nez golf :yes: :yes: :yes:
souhlas, myslím že to Polo je hezčí nejen jako Golf, ale klidně atakuje i Scirocco. Ještě v tomhle duchu zbouchnout Apoštola a všem nudným dnům je konec :yes:
No pokud budou vypadat zase všichni na chlup stejně, což je dost pravděpodobné, navíc z ne až tak výrazným designem, tak to bude za pár měsíců (možná týdnů) zase nuda 😉 Nicméně se těším, jak budou tyhle stylistické prvky cpát do CC :😉
Rozhodne lepsi dizajn ako Golf :-! Tie trojvalce co tam stale robia? Motory az na 1.2TSI o nicom :no:
.... je to asi hodně laciné psát o jakémkoliv výrobku s logem VW že je sterilní a zoufale nudný, nicméně nemohu jinak... 8-s
Zatímco nový Golf se mi docela líbí a ten jeho sebevědomý výraz se k němu hodí (vždyť je to taky auto které může mít opravdu špičkovou techniku a hodně nadupané motory), tak POLO s identickým výrazem působí opravdu komicky, protože je to prostě malé auto a 90% jeho produkce nepřesáhne 80 koní a šířku pneu 185... ;-\
Jinak ovšem nepochybuji, že zde na diskusi POLO zvítězí s náskokem několika světelných let 😄 ..... Patrně si přečteme, že POLO je dokonalé v tom, že vypadá jako.... auto.... 😉 (ano, Das Auto)....
Zatímco nový Golf se mi docela líbí a ten jeho sebevědomý výraz se k němu hodí (vždyť je to taky auto které může mít opravdu špičkovou techniku a hodně nadupané motory), tak POLO s identickým výrazem působí opravdu komicky, protože je to prostě malé auto a 90% jeho produkce nepřesáhne 80 koní a šířku pneu 185... ;-\
Jinak ovšem nepochybuji, že zde na diskusi POLO zvítězí s náskokem několika světelných let 😄 ..... Patrně si přečteme, že POLO je dokonalé v tom, že vypadá jako.... auto.... 😉 (ano, Das Auto)....
Už jsem myslel, že tu budou k přečtení jen frenetické příspěvky zaslepených fanatiků typu GTI & spol. bez špetky vkusu a soudnosti, kterým ke štěstí stačí, když auto vypadá jako zmenšenina jiného, které je pro změnu zas jen lehkým faceliftem své předešlé generace, tedy tradičně nula procent invence a kreativity... :no:
Tak tohle polo se mi líbí víc než golf, jen doufám, že dostane i silnější motor. Na druhou stranu, když na něj koukam svýma unavenýma očima 😁, tak mi připomíná docela dost ibizu...
V e😜ozicii Aston Martin je prikryty zvlastny concept. Pravdepodobne ta avizovana Lagonda. Je to ale dost male, mozno to je len model 1:2
[odkaz]
[odkaz]
Safra, ty zadní kola jsou už mimo auto ne? 😄
Rozměrově je to divné na 1:1 je to menší, ale na 1:2 zase moc velký
Rozměrově je to divné na 1:1 je to menší, ale na 1:2 zase moc velký
Je to tenhle krasavec? [odkaz]
jo jo je to on... 😉 :yes:
Nie je. Toto je One-77. Pod tou plachtou je Lagonda - sedan, alebo cestovne coupe GT. 😉
Marko pod tou plachtou je taky One-77 ale bez povrchovych dilu karoserie takze je videt karbonova struktura a dokonale propracovana zadni naprava
VW do toho jde pěkně po hlavě a výsledky jsou tady. Tohle Polo je takový malý Golf - tedy v tom dobrém smyslu slova. Přední část je jako odraz v zrcadle, zadní je skutečné Polo s trochu přerostlýma, ale zajímavýma očima.
:yes:
+ Parádní interiér (!), výborná ergonomie (u VW spíše standardem)
Dynamická, atraktivní příď (opticky to dělá dojem o třídu výš)
Typický Polo-zadek
Módní, ale moc slušivé prolisy na bocích (žádná oblá unylost
některých "konkurentů"
Tradičně výborné benzínové motory
Nepochybně vysoká kvalita zpracování - prostě to nebude vrzat..
:no:
- Trochu bláznivá ploutvička na střeše
Pohledově krátké sedáky vpředu
Tradičný wolfsburský cenový jemnocit
Motory TDI PD
Nic jiného mě nenapadá 😉
Celkově tedy Polo hodnotím zatím na 1*. Myslím, že tenhle Golf 5,5 má s přehledem na to, aby se stal No.1 segmentu B na trzích v EU. Takže jedno velké Bravwo! :yes:
:yes:
+ Parádní interiér (!), výborná ergonomie (u VW spíše standardem)
Dynamická, atraktivní příď (opticky to dělá dojem o třídu výš)
Typický Polo-zadek
Módní, ale moc slušivé prolisy na bocích (žádná oblá unylost
některých "konkurentů"
Tradičně výborné benzínové motory
Nepochybně vysoká kvalita zpracování - prostě to nebude vrzat..
:no:
- Trochu bláznivá ploutvička na střeše
Pohledově krátké sedáky vpředu
Tradičný wolfsburský cenový jemnocit
Motory TDI PD
Nic jiného mě nenapadá 😉
Celkově tedy Polo hodnotím zatím na 1*. Myslím, že tenhle Golf 5,5 má s přehledem na to, aby se stal No.1 segmentu B na trzích v EU. Takže jedno velké Bravwo! :yes:
:yes: :yes: souhlas! 😉
Jsem ujel s těmi motory... už tam bude jen CR. Takže beru zpět ---> o jedno mínus méně = o jedno plus více :-! :yes:
jo jo ujel, GTI si to určitě poznamená do svého denníčku a příště ti to, když to budeš čekat nejméně (třeba v diskuzi pod C5) pořádně vytmaví >😒]
:yes: jojo, dalsi kousek z wolfsburske produkce, kterej se mi libi...Scirocco, CC, G6 a ted i Polo...doufam, ze to neni priznakem senility >😒]
PS: TDI PD?
PS: TDI PD?
A teď si představ, jak to bude působit na ještě starší pány... To bude na brindák a nové pampersky "senior" 😄
JJ presne tie modely čo si vypísal pozdvihli VW v mojich očiach o dve klasy vyššie ... priznávam, asi až na vrchol.
Na prvý pohľad ma tie snímky až tak neuchvátili, ale keď som ich prešiel druhý krát, povedal som si že toto je tá správna cesta - a to je Polo ešte v mojej neobľúbenej červenej.
Teraz sa v duchu snažím napasovať styling Golfu VI GTI na Polo a myslím, že kombinácii s 1.4 TSI bude POLO GTI fakt pecka
Na prvý pohľad ma tie snímky až tak neuchvátili, ale keď som ich prešiel druhý krát, povedal som si že toto je tá správna cesta - a to je Polo ešte v mojej neobľúbenej červenej.
Teraz sa v duchu snažím napasovať styling Golfu VI GTI na Polo a myslím, že kombinácii s 1.4 TSI bude POLO GTI fakt pecka
Nepředjímal bych kvalitu zpracování, ta jde poslední dobou u koncernu dolů.
Jinak design velmi povedený, z poloauta je rázem minigolf >😁
Jinak design velmi povedený, z poloauta je rázem minigolf >😁
Já jsem za poslední dejme tomu půlrok seděl v několika Volkswagenech.. žádnou zhoršující se kvalitu jsem nezaznamenal.
A to moc dobře vím, kam se koukat 😉
Šetří se i u VW, to je vidět, ale na úkor kvality to nejde.. Překvapil mě snad jen kryt rezervy v kufru golfu, který byl tedy hodně "vachrlatý".. jinak ale nemám co vytýkat.
A to moc dobře vím, kam se koukat 😉
Šetří se i u VW, to je vidět, ale na úkor kvality to nejde.. Překvapil mě snad jen kryt rezervy v kufru golfu, který byl tedy hodně "vachrlatý".. jinak ale nemám co vytýkat.
V zásade súhlas, az na ten klad "výborné benzínové motory". To rozhodne neplatí pre 1,2 6v HTP, 1,2 12v HTP a 1,4 16v, ale iba na TSI, a tu je zatial TSI v mensine. Jedným dobrým motorom - aj to z horného spektra výkonu - tri priemerné az podpriemerné motory nezachránis.
Myslim, ze jsi to napsal paradne, neni co dodat, zatimco minula generace nicim nevybocovala, tak s timto modelem si dela VW zalusk na prejmenovani dalsi kategorie. Jestlize v dohledne dobe neprijde jiny podobne povedeny model, da se oznacit cela trida jako Poloclasse.
A pokud to vezmu poporade, pak nove Clio ci GP nebudou driv nez 2011, P207 jeste pozdeji, Corsa dtto a tak snad jedina Fiesta se muze nyni smele postavit novemu Polu a to s vedomim, ze ackoliv me osobne se libi, spousta lidi muze mit jiny nazor, kdezto Polo oslovi asi kazdeho. 😉
A pokud to vezmu poporade, pak nove Clio ci GP nebudou driv nez 2011, P207 jeste pozdeji, Corsa dtto a tak snad jedina Fiesta se muze nyni smele postavit novemu Polu a to s vedomim, ze ackoliv me osobne se libi, spousta lidi muze mit jiny nazor, kdezto Polo oslovi asi kazdeho. 😉
😉
Poloclasse v poločase :yes: Bude-li VW rozumný a nasadí zajímavé ceny, může se stát, že konkurence už z Pola neuvidí ani ta velká koncová světla :-!
Fiesta mě osobně přijde zvenčí.. přespříliš kineticky odvážná (jemně řečeno), dovnitř mě ale nikdo nedostane.. to je pro mě opravdu to nejhorší, co jsem kdy viděl.
Polo alespoň v mých očích Fiestu esteticky a pravděpodobně i technicky drtí jako oříšek v kleštích..
Poloclasse v poločase :yes: Bude-li VW rozumný a nasadí zajímavé ceny, může se stát, že konkurence už z Pola neuvidí ani ta velká koncová světla :-!
Fiesta mě osobně přijde zvenčí.. přespříliš kineticky odvážná (jemně řečeno), dovnitř mě ale nikdo nedostane.. to je pro mě opravdu to nejhorší, co jsem kdy viděl.
Polo alespoň v mých očích Fiestu esteticky a pravděpodobně i technicky drtí jako oříšek v kleštích..
s tou etchnikou bych zatím nedělal závěry, esteticky však Polo hraje jinou ligu...
Inú, nie vsak nizsiu...
veď ja tu hodnotím Polo velmi vysoko. Mne sa designovo velmi páči... 😉
Fiesta si hraje na něco, co není. "Předynamizovaný" design, který po chvíli leze krkem. Polo je o třídu výš.
O třídu vejš rozhodně není, ale prostě vypadá lépe. U Fiesty mám problém pouze s tím tragickým interierem... 😐
Polo je hrozna nuda, v roce 1995 by to bylo asi cool, ne dnes. Fiesta jasne vede i prodeji! :yes:
"Volkswagen Polo tímto definitivně opustil techniku vstřikování čerpadlo-tryska."
Neviem, kde si sa dočítal o TDI PD, keď všetky diesel motory u Pola už budú využívať CR.
Inak treba uznať, že je to veľmi pekné autíčko, ktoré sa na svoju triedu tvári veľmi dospelo, tak uvidíme, či bude i užívateľsky a technicky dospelé...až na tie základné benzínové motorizácie to vyzerá slušne.
Neviem, kde si sa dočítal o TDI PD, keď všetky diesel motory u Pola už budú využívať CR.
Inak treba uznať, že je to veľmi pekné autíčko, ktoré sa na svoju triedu tvári veľmi dospelo, tak uvidíme, či bude i užívateľsky a technicky dospelé...až na tie základné benzínové motorizácie to vyzerá slušne.
Nynější Polo je na posledním místě v testech Autobildu.
I já ho mám doma a nejsem s tím mrzákem spokojen.
1) Silně vrže přední náprava. Opravováno v záruce, nyní vrže znovu.
2) Vrže palubovka
3) V dešti zatuhne elektronika. Nefungují páčky, tlačítka. Nepomůže ani vytažení klíčku, musí se odpojit baterie.
4)Přímo do kolena mně tlačí středový panel.
5)Pod volantem je přihrádka, která překáží.
6)Mizerný motor 1,2.
A k novému Polu. Dost mě překvapilo, že zde budou pořád známé motory 1,2.
Již kvůli motorům bych šel do I20.
I já ho mám doma a nejsem s tím mrzákem spokojen.
1) Silně vrže přední náprava. Opravováno v záruce, nyní vrže znovu.
2) Vrže palubovka
3) V dešti zatuhne elektronika. Nefungují páčky, tlačítka. Nepomůže ani vytažení klíčku, musí se odpojit baterie.
4)Přímo do kolena mně tlačí středový panel.
5)Pod volantem je přihrádka, která překáží.
6)Mizerný motor 1,2.
A k novému Polu. Dost mě překvapilo, že zde budou pořád známé motory 1,2.
Již kvůli motorům bych šel do I20.
to auto jsis koupil dobrovolně nebo si ho nafasoval třeba jako služební?
Protože spousta věcí, co tomu vyčítáš přece člověk odhalí při testovací jízdě (ty poslední 3 body).
To ostatní - to je prostě důkaz, že VW jsou taky prostě jenom auta. Spousta jich slouží bez problémů, jiné mají své mouchy. Jako u každého jiného výrobce. :-!
Protože spousta věcí, co tomu vyčítáš přece člověk odhalí při testovací jízdě (ty poslední 3 body).
To ostatní - to je prostě důkaz, že VW jsou taky prostě jenom auta. Spousta jich slouží bez problémů, jiné mají své mouchy. Jako u každého jiného výrobce. :-!
"dost mě překvapilo, že zde budou pořád známé motory 1,2"
no to musíš bejt asi překvapenej úplně pořád a úplně ze všeho ne? >😁 už jsi někdy viděl aby se nejmasovější motor dělal jen jednu generaci aut? jak dlouho se už dělá 1,9 TDI?
no to musíš bejt asi překvapenej úplně pořád a úplně ze všeho ne? >😁 už jsi někdy viděl aby se nejmasovější motor dělal jen jednu generaci aut? jak dlouho se už dělá 1,9 TDI?
Zel do slova "vyborne" mu schazi to spravne srdce ;-\ , motory jsou bohuzel nejvetsi slabinou VW nizsi a nizsi stredni tridy...
Designove velice, velice povedene, interier vypada na dnesni dobu nadprumerne privetive (mali fanatici si mohou dosadit slovo luxusne), predni maska skvela, mnohem lepsi nez na Golfu VI, zadek a svetla, chtelo by to videt kresbu, na te cervene barve to bohuzel splyva. Jestli to VW neprezene s cenou, podvozek necha naladen podobne jako v Ibize, bude toto jedno z nejlepsich aut sve tridy . :yes:
Designove velice, velice povedene, interier vypada na dnesni dobu nadprumerne privetive (mali fanatici si mohou dosadit slovo luxusne), predni maska skvela, mnohem lepsi nez na Golfu VI, zadek a svetla, chtelo by to videt kresbu, na te cervene barve to bohuzel splyva. Jestli to VW neprezene s cenou, podvozek necha naladen podobne jako v Ibize, bude toto jedno z nejlepsich aut sve tridy . :yes:
Asi v druhé větě se píše o 11leté Fábii... to je která verze, když Fabia teď sotva načnula desátý rok žití. 😉
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak ho tady máme. Mistrovské vizuální i technické supermainstreamové dílo od VW. Absolutní harmonie, generačně posunutá k (polo)ikoně zadním bočním okénkem s pozvednutým (!) spodním okrajem a zeslabeným Cé sloupkem. Panovačný pohled, fantasticky doplněn prolisy na přední kapotě. Všechno sedí, žádné násilné roubovačky, zpětná zrcátka jsou usazena přesně tam, kam usazena být mají.
V koncernovém kontextu je tahle partie výborně rozehraná - ten nejvyspělejší vede smečku. Za sebou má dvojku - sportovní Ibizu a superpraktickou Fabii. V kontextu širším bude zajímavé, zda kupci budou preferovat styl transformers v podobě nové fiesty či tuto dotaženou ikonozní klasiku s přesahy do uhrančivých momentů. Jsem přesvědčen, že vizualita nového POLA je natolik kvalitní, že fiesta nemá šanci.
Široko daleko není nikdo, kdo by mohl nyní POLO ohrozit. Technika v podobě dvojitě přeplňované jednadvoky, nová malá CR nafta, a jako exkluzivita v tomto segmentu dvojspojka DSG, a vezmeme-li do úvahy i kokpit, který tomu dosavadnímu utekl o jeden estetický vesmír... nelze než učinit závěr, že POLO bude nepochybně úspěšné ve své třídě nejméně tak, jako Passat ve třídě své.
Událost roku.
Dnes velmi s pokorou a obdivem - BRAVWO :yes: :yes: :yes:
V koncernovém kontextu je tahle partie výborně rozehraná - ten nejvyspělejší vede smečku. Za sebou má dvojku - sportovní Ibizu a superpraktickou Fabii. V kontextu širším bude zajímavé, zda kupci budou preferovat styl transformers v podobě nové fiesty či tuto dotaženou ikonozní klasiku s přesahy do uhrančivých momentů. Jsem přesvědčen, že vizualita nového POLA je natolik kvalitní, že fiesta nemá šanci.
Široko daleko není nikdo, kdo by mohl nyní POLO ohrozit. Technika v podobě dvojitě přeplňované jednadvoky, nová malá CR nafta, a jako exkluzivita v tomto segmentu dvojspojka DSG, a vezmeme-li do úvahy i kokpit, který tomu dosavadnímu utekl o jeden estetický vesmír... nelze než učinit závěr, že POLO bude nepochybně úspěšné ve své třídě nejméně tak, jako Passat ve třídě své.
Událost roku.
Dnes velmi s pokorou a obdivem - BRAVWO :yes: :yes: :yes:
Taky souhlasím :yes: A stejně jako Yetimu, bude asi Polu slušet víc tmavá barva, nebo tahle červená.
[odkaz]
[odkaz]
Tak polo se designem na fiestu vubec nechyta.Agresivni předek nudny zadek vubec to nehraje a nezpiva ale je mi jasne že je to od vw tak to přece musi byt za každou cenu v diskuzy bomba.
:yes: povedené auto. stávající Polo těžce pokulhává za konkurencí, už to bylo potřeba jako sůl. Tohle auto je mě mnohem víc sympatyčtější než Golf. Doufám, že budou i nějaký pěkný barvy do interiéru, protože to barevný provedení z fotek vypadá jako funebráckej vůz. Ta 1,2 konečně se vyrovnaj s malými motory konkurenci. S 1.2TSI ideální vozítko 😄, i když škoda absence 1,4TSI. Bohužel mám obavu, že za motor si bude nutno připlatit, pokud vám nebudou stačit veverky v kleci. A když si připlatíte dostanete se na cenu focuse, brava, meganu... No uvidíme, třeba stavající situace na trhu usměrní VW do rozumnějších cenových hladin...
Skoda absence 1.4TSI? Zvukovy projev tohoto motoru je tak otravny, ze rozumny clovek si trikrat rozmysli, zda do nej jit ci ne (jenze ono, jak je posledni dobou u koncernu zvykem, se v benzinech moc vybirat neda). Jestli 1.2TSI bude podobna, tak to potes koste.
A co se ceny tyce, Golf VI startuje se slusnou vybavou na necelych 350tkc, coz je na dnesni dobu a pomery VW hodne dobra cena, doufejme, ze Polo na tom bude obdobne vstricne.. 😉
A co se ceny tyce, Golf VI startuje se slusnou vybavou na necelych 350tkc, coz je na dnesni dobu a pomery VW hodne dobra cena, doufejme, ze Polo na tom bude obdobne vstricne.. 😉
1.4 TSI mě nepřipadalo špatné, svezl jsem se v Octávii. Jinak jezdím s Fiatem 1,4T-Jet a neměnil bych (v dané kategorii). Golf 6 pokud chces motor, tudiz vylucuju 1,4 a 1,6 a jdu na TSI tak si poradne priplatis. ve srovnatelne vybave je proste oproti konkurenci o 100tis. vejs. Kdyz slevis a jdes na archaickou 1,6 tak uz jsi oproti konkurenci tak jen tak o 50-60tis. vejs, ale za cenu zravyho chcipaka pod kapotou. Neco dozenes tim, ze jako ojetinu ho dobre prodas. Takze pochopitelne vetsina G6 v CR bude s 1,4 nebo 1,6 a to pak to auto jako celek proste ztraci, coz je velka skoda. Jinac me G6 pripada dobra, v porovnani s G5 vyrazny posun ve zpracovani interieru, kde G5 byl dost slaby s tim papundeklem ve dverich napr. Ale to auto neni o 100tis.Kc lepsi nez treba Megane a Bravo...
Jakou jinou barvu interiéru bys tam chtěl. Žádná lepší do interiéru není, zvlášť u takového auta. Stejně bys mněl volant, horní část palubky a spoustu plastů zase černé, a než takovou zebru, radši kompaktní klasiku...Jaký interiér dát na propagaci a premiéru, o tom naštěstí rozhodují větší odborníci na design...
Fabia,Ibiza a Polo jsou v podstatě trojčata (podvozek Fabia, jasně) Až na to posledně zmiňované je známe všichni dostatečně i z vlastní zkušenosti, proto není na místě se zde chlácholit větami typu, to Polo bude prostě bezkonkurenční..
NEBUDE, vlastně ani nemůže být, pokud vezmeme v potaz, že má mnoho společného právě s prvně jmenovanými.
Nejde jen o design, ten má dle prvních snímků jistě vyváženější než Fabia, Ibiza je na tom zas o něco lépe než Polo samotné..
Jde hlavně o vnitřní prostor a motorizace, o základu je lepší se nezmiňovat, turbo 1,2 jistě bude dobrá alternativa (i když GP s 1,4TJET 140HP je něco jiného).
Ovšem prostor, hlavně šířka je v již prodávaných sourozencích žalostná, hlavně Ibiza, která je o 5cm širší než Fabia nabízí přesto o zhruba 3cm užší vnitřní prostor, co je opravdu na pováženou, objektivně vzato, (běž a vyzkoušej sám) největší nabídka prostoru v tomto segmentu je stále u GP, kde samozřejmě spolu s bezkonkurenčním designem a motory tvoří celek na vrcholu segmentu.
NEBUDE, vlastně ani nemůže být, pokud vezmeme v potaz, že má mnoho společného právě s prvně jmenovanými.
Nejde jen o design, ten má dle prvních snímků jistě vyváženější než Fabia, Ibiza je na tom zas o něco lépe než Polo samotné..
Jde hlavně o vnitřní prostor a motorizace, o základu je lepší se nezmiňovat, turbo 1,2 jistě bude dobrá alternativa (i když GP s 1,4TJET 140HP je něco jiného).
Ovšem prostor, hlavně šířka je v již prodávaných sourozencích žalostná, hlavně Ibiza, která je o 5cm širší než Fabia nabízí přesto o zhruba 3cm užší vnitřní prostor, co je opravdu na pováženou, objektivně vzato, (běž a vyzkoušej sám) největší nabídka prostoru v tomto segmentu je stále u GP, kde samozřejmě spolu s bezkonkurenčním designem a motory tvoří celek na vrcholu segmentu.
bravo - krasny navrat k jednoduchosti a preciznosti designu
(jaky mela tridverova ibiza z r.1996).
velmi vitany protiklad osklivek fiest, jazzu a spol.
pet hvezdicek, dokonale * !
(jaky mela tridverova ibiza z r.1996).
velmi vitany protiklad osklivek fiest, jazzu a spol.
pet hvezdicek, dokonale * !
Polo se mi velice líbí, ale za nějakého lídra bych ho neoznačoval, za konečně vyrovnaného soupeře to ano, vytýkat něco designové nové fiestě, ibize, mazdě 2 a corse je mimo mísu, všechno jsou to podle mně velice povedené karoserie. 207 také vypadá moc hezky, u clia se neměl dělat laguna facelift.. Fabii ala nakopnutý úzký knedlík s nepovedeně okopírovanými prvky designu od konkurence nebudu vůbec počítat. Pro polo bohužel bude určitě mínus VW cenovka, která podle mě pro celou automobilku nepřiměřeně vysoká oproti konkurenci, VW jsou auta kvalitní, ale ne o třídu než všichni ostatní. Shrnuto, POLO vydařené, ale nedělat z něj božstvo.
říkejte si co chcete ale Fiesta z kinetickým designem se může jít bodnout
Možna tak v tvych očich ale myslim že většině se nudnějši a nevyvaženějši design nebude libit
myslím že nový polo opravdu nudný není a právě se mi zdá i vyváženější, nechci od auta aby vypadalo jako z Marsu - hh to je věta >😁
Polo a vyvaženějši? Agresivni předek a nudny zadek.Je pohledne auto ale na GP a FIESTU to nema ani nahodou.
[odkaz]
[odkaz]
Tak jsem schvalne udelal maly test - obe auta jsem ukazal mlade - z Fiesty byla nadsena, Polo se ji nelibilo. Jelikoz zeny jsou temi, pro ktere jsou tato auta urcena, je dulezite, co se libi jim.
IMO Polo neni osklive, predek se povedl, jinak je to ale nuda. Rozhodne bych ho na vchol tridy nedaval- na to nema. Staci se podivat na rozmery. Proste klasicky VW, urcite ne spatne auto, ale ani nicim extra vyjimecne.
Ad motory - 1.6TDI - konecne VW se znova priblizil konkurenci, byla to ostuda, ze nemeli pouzitelny maloobjemovy diesel. 1.2TSI vypada zajimave na papire, kazdopadne mel bych obavy z vydrze - to je nejvetsi slabina turbomotoru VW.
IMO Polo neni osklive, predek se povedl, jinak je to ale nuda. Rozhodne bych ho na vchol tridy nedaval- na to nema. Staci se podivat na rozmery. Proste klasicky VW, urcite ne spatne auto, ale ani nicim extra vyjimecne.
Ad motory - 1.6TDI - konecne VW se znova priblizil konkurenci, byla to ostuda, ze nemeli pouzitelny maloobjemovy diesel. 1.2TSI vypada zajimave na papire, kazdopadne mel bych obavy z vydrze - to je nejvetsi slabina turbomotoru VW.
No to kazdopadne, hlavne s tim kolotocarskym interierem
Bodnout se muze jit jen nudne Polo, prodeje jasne ukazi silu Fiesty ne jen u zen.
coze, slysim dobre ? - u zen ? co to tady meles ?
asi myslis prodejni trhak fordu zvany fusion. - jeho pristi dizajn bude pry "kineticky jak sviňa"..
asi myslis prodejni trhak fordu zvany fusion. - jeho pristi dizajn bude pry "kineticky jak sviňa"..
'eště to sice nění nějaký důvod ke skákání do vzduchu... ale jo... celkem to ujde... :yes: 😄
no nech pozeram ako pozeram mam stale pocit že kooperovali "dodge hrant design". zda sa mi to trošku tažkopádne. :no:
no nech pozeram ako pozeram mam stale pocit že kooperovali "dodge hrant design". zda sa mi to trošku tažkopádne. :no:
Stoji za povsimnuti, ze vsechny nove VW produkty maji vymakany detajlne desing u zadnich svitilen jako Ibiza ci nove Polo... s porovnanim jak obycejne vypadaji zadni svetla u Yetiho ci skodovek? Nebo se pletu!
Tak u mňa celkom milé prekvapenie. AJ keď žiadne bezvýhradné nadšenie ako v podaní GTI-ho. Dravší predok celkom nekorenšponduje so stiahnutým zadkom s podivne štvorcovými svetlami, ani línii okien by neuškodilo, keby prebiehala máličko nižšie - presvetlil by sa tmavý interiér a zvonku by Polo opticky ubudlo na váhe.
V interiéri je to volkswagenovská triezva klasika, vyzerá o chlp lepšie ako interiér Škody Yeti, ale konkurencia je už niekde inde.
Auto ako celok vyzerá inak celkom dobre, štíhle A stĺpiky pridávajú na elegancii. Mohlo byť ale trošku svojbytnejšie, tretie bočné okno je na odlíšenie od Golfa trochu málo. Na pomery Volkswagenu je to krok vpred, škoda len, že na ceste budeme stretávať opäť chronicky známe lacnejšie motorizácie. Nie som si istý, či to bude stačiť na konkurenciu, ktorá vyzerá podstatne dynamickejšie, alebo má lepšie motory. Pohľad na Polo ničím neurazí, ani nerozčaruje, preto mám z neho pocit, že rýchle zovšednie.
Na rozdiel od mnohých prítomných sa mi Polo páči viac ako prekombinovaná Fiesta, pokrčená Ibiza alebo úplne zbastardená Fabia. Na iných však už asi nemá, a pre mnohých ani na tú Fiestu. Na dnešnú dobu dynamických a výrazných línií je Polo možno až príliš nekonfliktné a uhladené, konzervatizmus VW sa opäť prejavil.
V interiéri je to volkswagenovská triezva klasika, vyzerá o chlp lepšie ako interiér Škody Yeti, ale konkurencia je už niekde inde.
Auto ako celok vyzerá inak celkom dobre, štíhle A stĺpiky pridávajú na elegancii. Mohlo byť ale trošku svojbytnejšie, tretie bočné okno je na odlíšenie od Golfa trochu málo. Na pomery Volkswagenu je to krok vpred, škoda len, že na ceste budeme stretávať opäť chronicky známe lacnejšie motorizácie. Nie som si istý, či to bude stačiť na konkurenciu, ktorá vyzerá podstatne dynamickejšie, alebo má lepšie motory. Pohľad na Polo ničím neurazí, ani nerozčaruje, preto mám z neho pocit, že rýchle zovšednie.
Na rozdiel od mnohých prítomných sa mi Polo páči viac ako prekombinovaná Fiesta, pokrčená Ibiza alebo úplne zbastardená Fabia. Na iných však už asi nemá, a pre mnohých ani na tú Fiestu. Na dnešnú dobu dynamických a výrazných línií je Polo možno až príliš nekonfliktné a uhladené, konzervatizmus VW sa opäť prejavil.
....předchozí neslané nemastné generaci vypadá mnohem lépe. Nejvíc se mi ovšem líbila trojka v původním provedení z let 1994-99. Otázkou také je, jak na tom vzhledově bude auto v základní výbavě.....
Ano je zde... Polo i totální nadšení z něj..., ale lidi zamyslete se prosím...to nad čím tady jásáte není nic jiného než auto, které je bratříčkem Ibizi, v ničem nevyčnívajícího auta ve třídě, které své značce umožní se pouze dotáhnout na ostatní ve třídě a to se říká kdoví jestli?
Tak například tradiční porovnání s GP. Polo je stále menší. Ano už zde není takový rozdíl, byť v délce rozvoru stále rozdíl je... Vzhled.. Ze předu dobré..., ze zadu slabší.. GP je dle širšího vnímání designu stále ještě povedenější..., byť uznávám, že se Polo vzhledem hodně zlepšilo...
Motory? Jak výborné benzinové motory...? Ano 1,2 se 77 kW...bude super motor, Renault ten motor nabízí delší dobu, Fiat má 1,4 T-Jet v GP, což jsou parametrově minimálně srovnatelné motory... Bude mít i 0,9 se stejnými parametry a s nižší spotřebou... Konečně přišel VW s 1,6 CR... Viděli jste parametry oho motoru? GP má podobný motor, ale silnější, výkonější, modernější.. K tomu, je zde možnost koupě 1,3 s 51 Kw a 66 kW..., tedy opět Polo pouze dotahuje... Panoramatická střecha... možná bude? GP ji má od samého počátku... Ne ne, tohle auto rozhodně nebude definovat svoji třídu... Na to byl jeho předchůdce moc špatný... Ano vylepší mírně pozici svého předchůdce, ale dějiny nepřepíše... Bude ubírat zákazníky Golfu... 207, Clio, GP i Corsa mohou klidně spát... Tady nové Polo necílí...
Tak například tradiční porovnání s GP. Polo je stále menší. Ano už zde není takový rozdíl, byť v délce rozvoru stále rozdíl je... Vzhled.. Ze předu dobré..., ze zadu slabší.. GP je dle širšího vnímání designu stále ještě povedenější..., byť uznávám, že se Polo vzhledem hodně zlepšilo...
Motory? Jak výborné benzinové motory...? Ano 1,2 se 77 kW...bude super motor, Renault ten motor nabízí delší dobu, Fiat má 1,4 T-Jet v GP, což jsou parametrově minimálně srovnatelné motory... Bude mít i 0,9 se stejnými parametry a s nižší spotřebou... Konečně přišel VW s 1,6 CR... Viděli jste parametry oho motoru? GP má podobný motor, ale silnější, výkonější, modernější.. K tomu, je zde možnost koupě 1,3 s 51 Kw a 66 kW..., tedy opět Polo pouze dotahuje... Panoramatická střecha... možná bude? GP ji má od samého počátku... Ne ne, tohle auto rozhodně nebude definovat svoji třídu... Na to byl jeho předchůdce moc špatný... Ano vylepší mírně pozici svého předchůdce, ale dějiny nepřepíše... Bude ubírat zákazníky Golfu... 207, Clio, GP i Corsa mohou klidně spát... Tady nové Polo necílí...
Ano i GP nabízí v téhle třídě takové věci jako adaptivní Bi-xenony, adaptivní podvozek, automatický park-assist, lane-assist, zadní LED... >😁 :yes😒br />
Wolffe prober se! :-!
Wolffe prober se! :-!
>😁 Těch PoloGolfů s touhle výbavou bude jezdit opravdu hodně, zvlášť v naší české kotlině >😁 Zadní LED je opravdu veliký prvek pokroku >😁, předpokládám, že za takhle vybavený Polo by bylo zmiňovaný Punto od Abartha ESESE
😄,nebo MiTo a ještě by ti zbylo na rok na beznin.
Nové Polo mě mile překvapilo, ale tahle argumentace je opravdu směšná.
😄,nebo MiTo a ještě by ti zbylo na rok na beznin.
Nové Polo mě mile překvapilo, ale tahle argumentace je opravdu směšná.
A kolik tu jezdí těch GP T-Jet nebo ESSESSE? Takže asi tak. Jen vyvracím wolffův blábol o tom, že to auto ničím nevybočuje ze své třídy. Který z jeho konkurentů ve třídě toto nabízí? >😁
No T-Jet se prodává i ve výbavě Dynamic, s 6 aibagy a manuální klimou... a těch jezdí docela dost.. Např. i zde skladový...[odkaz]
Není to žádná speciální verze malého auta, ale běžně dostupný motor v běžném autě. Po faceliftu bdue mít ten motor 99 kW (nová generace - to jen tak na okraj)...
Abarth SS není vlastně Fiat, je to Abarth, je to víceméně sportovní náčiní...to cem netahej... Prodá se jich ale rozhodně víc, než pola z programu individual... 😉
Není to žádná speciální verze malého auta, ale běžně dostupný motor v běžném autě. Po faceliftu bdue mít ten motor 99 kW (nová generace - to jen tak na okraj)...
Abarth SS není vlastně Fiat, je to Abarth, je to víceméně sportovní náčiní...to cem netahej... Prodá se jich ale rozhodně víc, než pola z programu individual... 😉
Pokud chceš srovnávat Abarth, zkus to s GTI. Individual není synonymem pro sportovní, ale pro individuální. A to může být klidně s obyč. motorem. 😉
Tak jako nejsem vůči zdejším VW maniakům tak krutý, abych upozorňoval an tak propastný rozdíl mezi oběma auty... >😒]
Archaický 1,8 t motor (ale jak skvělý motor to byl v době svého uvedení!!!) a podprůměrný podvozek, auto, které ani nemá bremba atd..., těžko může konkurovat téměř ostrému závodnímu náčiní...
Archaický 1,8 t motor (ale jak skvělý motor to byl v době svého uvedení!!!) a podprůměrný podvozek, auto, které ani nemá bremba atd..., těžko může konkurovat téměř ostrému závodnímu náčiní...
To měl být nějaký erudovaný příspěvek? Sice slušně napsaný, ale plný polopravd.
Třeba zrovna Ibiza je chválena za svůj velmi dobrý podvozek, Polo má ten samý, podvozkem tedy určitě vyčnívat bude.
Design nechám na každém, to je dost subjektivní zálažitost, ale budu mít pravdu, napíšu li, že usedlejší design volí valná většina lidí. Sice to spíš platí pro větší auta, ale tady je to o VW. Ten už je ze své podstaty usedlý.
Motory bude mít Polo výborné. Vlastně k nim ani není co dodat. Vybere si opravdu každý.
Třeba fiatí 1.3 JTD osobně nepovažuji za kultivovaný motůrek. Sice má parametry, ale rozhodně mne nepřesvědčil.
Stejně tak očekávaná dvouválcová nuladevitka. Pokud ji namontují do těžkého GP, bude tam mít reálnou spotřebu konkurující MiGu 21. Ale na papíře bude vypadat pěkně.
Polo jde dál než jeho předchůdce. Mnohem dál než jde nový Golf. Vezmu li v potaz výborně zpracovaný interiér a dořešené detaily, vychází z toho ten nejlepší mix vlastností, které se dají pořídit.
Nové Polo zatopí všem, tím jsem si jist. :-!
Třeba zrovna Ibiza je chválena za svůj velmi dobrý podvozek, Polo má ten samý, podvozkem tedy určitě vyčnívat bude.
Design nechám na každém, to je dost subjektivní zálažitost, ale budu mít pravdu, napíšu li, že usedlejší design volí valná většina lidí. Sice to spíš platí pro větší auta, ale tady je to o VW. Ten už je ze své podstaty usedlý.
Motory bude mít Polo výborné. Vlastně k nim ani není co dodat. Vybere si opravdu každý.
Třeba fiatí 1.3 JTD osobně nepovažuji za kultivovaný motůrek. Sice má parametry, ale rozhodně mne nepřesvědčil.
Stejně tak očekávaná dvouválcová nuladevitka. Pokud ji namontují do těžkého GP, bude tam mít reálnou spotřebu konkurující MiGu 21. Ale na papíře bude vypadat pěkně.
Polo jde dál než jeho předchůdce. Mnohem dál než jde nový Golf. Vezmu li v potaz výborně zpracovaný interiér a dořešené detaily, vychází z toho ten nejlepší mix vlastností, které se dají pořídit.
Nové Polo zatopí všem, tím jsem si jist. :-!
No tak 1,3 MJTD je mnohem kultivovanější než současná 1,4 TDI. U toho motoru hodně záleží v jakém autě je osazen. V Pandě té kultivovanosti moc nepřináší, ale například v Musse o něm nevíš... I v tom GP je už snesitelný vzhledem k odhlučnění... Nicméně... je potřeba říct, že od fanouška koncernu, který se proslavil montováním motorů z traktoru do aut nejvyšších tříd, mi pláč ohledně 1,3 MJTD přijde úsměvný. Spotřeba, výdrž a výkon má tento motor vynikající.
Jinak tvému inteligentnímu kolegovi vysvětli, že možnosti výbavy z Golfa si nemá plést s možností výbavy Pola, která notabene přijde až bůhví kdy... Očekávám totiž, že i facelift Punta přinese další možnosti výbav... Na druhou stranu přínos těchto možností u tohoto auta, které se bude v 80% případů prodávat v základní výbavě se švihadly na dveřích je víceméně irelevantní... Ale o to nejde... GP se dá velmi dobře personalizovat...polepy počínaje, koly, navigačním systémem vč. DVD konče...nicméně tohle opravdu nerozhoduje o úspěchu auta ve třídě.. Jsk je vidět..Jak Fabie tak například GP se dosud velmi dobře prodávaly bez xenonů...a předchozí fabie xenony nabízela..Nicméně mizivé procento zákazníků rozhodlo, že už další generace tuto možnost nenabízí. V současné době se pouze může spekulovat o tom, co Polo nabídne... Adaptabilní podvozek nesjpíš ne a napříkald DSG zatím a pouze jen s jedním archaickým motorem. Ne ne... já to vidím tak, že Polo jen dotáhlo ztrátu na GP. V některém směru se mu to nepovedlo (mpotory například), v jiném bude mírně napřed (DSG a snad i ty xenony)...
Ad turbomotory... Vzhledem k tomu, že já nejspíš narozdíl od tebe turbomotor vlastním mohu říct, že to co se tady uvádíš (že 0,9 T-Jet od Fiatu - je zajímavé, že to nenapíšeš o 1,2 TSI a nebo 1,8 TSi atd), že turbomotor má vysokou spotřebu není pravda. V porovnání se stejně výkoným atmosferickým motorem bude mít v průměru vždy nižší spotřebu. Výjimkou může být snad motor z koncernu s kompresorem, který narozdíl od turba účinnost motoru zhoršuje... Tohle bys ty, vzhledem k tomu, že sem měl pocit, že nějaký náznak technického vzdělání tam u tebe jossalito je...měl pochopit..
Jinak tvému inteligentnímu kolegovi vysvětli, že možnosti výbavy z Golfa si nemá plést s možností výbavy Pola, která notabene přijde až bůhví kdy... Očekávám totiž, že i facelift Punta přinese další možnosti výbav... Na druhou stranu přínos těchto možností u tohoto auta, které se bude v 80% případů prodávat v základní výbavě se švihadly na dveřích je víceméně irelevantní... Ale o to nejde... GP se dá velmi dobře personalizovat...polepy počínaje, koly, navigačním systémem vč. DVD konče...nicméně tohle opravdu nerozhoduje o úspěchu auta ve třídě.. Jsk je vidět..Jak Fabie tak například GP se dosud velmi dobře prodávaly bez xenonů...a předchozí fabie xenony nabízela..Nicméně mizivé procento zákazníků rozhodlo, že už další generace tuto možnost nenabízí. V současné době se pouze může spekulovat o tom, co Polo nabídne... Adaptabilní podvozek nesjpíš ne a napříkald DSG zatím a pouze jen s jedním archaickým motorem. Ne ne... já to vidím tak, že Polo jen dotáhlo ztrátu na GP. V některém směru se mu to nepovedlo (mpotory například), v jiném bude mírně napřed (DSG a snad i ty xenony)...
Ad turbomotory... Vzhledem k tomu, že já nejspíš narozdíl od tebe turbomotor vlastním mohu říct, že to co se tady uvádíš (že 0,9 T-Jet od Fiatu - je zajímavé, že to nenapíšeš o 1,2 TSI a nebo 1,8 TSi atd), že turbomotor má vysokou spotřebu není pravda. V porovnání se stejně výkoným atmosferickým motorem bude mít v průměru vždy nižší spotřebu. Výjimkou může být snad motor z koncernu s kompresorem, který narozdíl od turba účinnost motoru zhoršuje... Tohle bys ty, vzhledem k tomu, že sem měl pocit, že nějaký náznak technického vzdělání tam u tebe jossalito je...měl pochopit..
Chlapi, nevíte náhodou: už se perou, už se perou...? 😄
Neperou, není důvod...
Mě se Polo na VW líbí taky..., ale prostě nemůžu si pomoct, že ten pocit nadšení nepramení z toho, jak je Polo super (no zatím je jen na piedestalu výstaviště, realita díky krizi může být ještě jiná a místo Pola individual se můžná spíše opět dočkáme Poloauta), ale spíše z toho, že se Polo vizuálně, rozměrově a technicky dotáhlo na nejlepší ze třídy... A mimo to reaguji jen na odborníky, co z fotky poznají, jak to auto an tom Piedestalu je extrémně kvalitní...když v základu, stejně jako v základu GP nebude mít ani měkčené plasty... >😒] :no:
Mě se Polo na VW líbí taky..., ale prostě nemůžu si pomoct, že ten pocit nadšení nepramení z toho, jak je Polo super (no zatím je jen na piedestalu výstaviště, realita díky krizi může být ještě jiná a místo Pola individual se můžná spíše opět dočkáme Poloauta), ale spíše z toho, že se Polo vizuálně, rozměrově a technicky dotáhlo na nejlepší ze třídy... A mimo to reaguji jen na odborníky, co z fotky poznají, jak to auto an tom Piedestalu je extrémně kvalitní...když v základu, stejně jako v základu GP nebude mít ani měkčené plasty... >😒] :no:
Tipni si, které auto v zákaldu bude mít lepší interiér - myslím zpracování, materiály, provedení. 😉
já ti to teda řeknu - jednoznačně nejlepší interiér v základu má i po letech poctivej stodvaciášek kámo, to si dobře zapamatuj!! 😉
Já budu tvrdit to, že materiály na tom bude lépe to GP, zpracováním, které je ale podle mne vzhledem k rozdílům mezi oběma auty nicotné, Polo... Abych ty rozdíly ale porovnal, tak budou asi takový...jako, že já mám pindíka 19 cm a ty 18,96 cm... naše potenciální společná milenka skutečný rozdíl ve velikosti nepozná... 😉 a rozdíly bude vnímat spíše jinde... ve výdrži, vzhledu, přístupu.. 😉
Já tvrdím, že kompletní dojem z interiéru bude mít nové Polo o třídu jinde. Materiály, provedení, detaily, vůle, odhlučnění, dojezdy, tlačítka... :-!
hlavně pak ty mekčené plasty a čudlíky!!!... >😒]
Jo čudlíky... a jejich dojezdy... aneb.. jak málo někomu stačí ke štěstí... >😁 >😒] :yes: ..a ty detaily... :yes: >😒]
mi neřikej že si nerad hraješ s čudlíkama... >😒] >😒]
Ponevadž píšu o věcech, na které člověk v autě běžně sahá za jízdy, je důležité, aby byl jejich dojem dokonalý. Zatím jsem se nikde nesetkal s tak propracovanými uživatelskými detaily, jako u VW. Na kdejaký "čudlík" použijí 2-3 materiály a odhluční mechanizmus.
Pak člověk vleze do jiného auta, které má kde co všechno, ale knoflíky vržou, hlasitě cvakají a na omak jsou hodně levné.
Na detailech záleží. Těch si člověk všímá a ty vytváří dojem 😉
Pak člověk vleze do jiného auta, které má kde co všechno, ale knoflíky vržou, hlasitě cvakají a na omak jsou hodně levné.
Na detailech záleží. Těch si člověk všímá a ty vytváří dojem 😉
Osobně si myslím, že nové Polo není po stránce vnějšího designu vůbec špatné, ale na GP se spíš dotahuje, než aby ho předbíhalo někam do buducnosti. Zase interiér je naopak spíš moc usedlý - podle klasického "raději konzervativněji, než nějaké e😜erimenty". A to ještě vyběhne na podzim facelift GP.
1. Když srovnáváš nové Polo s GP, tak proč sem taháš 1.4TDI? Taky mám začít srovnávat s maluchem?
2. Ty věci jako ten adaptivní podvozek apod. budou k dispozizi i pro Polo a to HNED po uvedení na trh. Takže zkus si nevymýšlet různé spekulace...
2. Ty věci jako ten adaptivní podvozek apod. budou k dispozizi i pro Polo a to HNED po uvedení na trh. Takže zkus si nevymýšlet různé spekulace...
já ti nevím, skutečně bude Polo mít adaptivní podvozek? nikde jsem zatím na to nenarazil. Neplete se ti to s Golfem? Přece jenom adaptivní podvozek v této třídě by už byl fááákt hustýýýýý :-!
Jo, je to i v tiskovce VW... :-!
Papír snese všechno...
Tam je i to, že do dvou let bude VW svetova jednicka..., ale fuk..
Tam je i to, že do dvou let bude VW svetova jednicka..., ale fuk..
Jj, Fiat toho taky za poslední roky nasliboval a zatím skutek utek. V každém případě naštěstí tvoje marné snahy tady v diskuzi nic nemění na tom, že to bude k dispozici hned po náběhu do výroby... :-!
tak s tím adaptivním podvozkem je to zajímavé. Sice si myslím, že pro tuhle třídu je to trošku zbytečné, ale proč ne. Marketingově se to bude dát využít, pár lidí si to koupí, a možná se to časem rozšíří i u ostatních výrobců.
Uvidíme jak to dopadne, sám jsem na to zvědavý. Přece jenom to není laciná záležitost, a náklady na vývoj + implementaci se budou muset rozpustit v celé modelové řadě.
Uvidíme jak to dopadne, sám jsem na to zvědavý. Přece jenom to není laciná záležitost, a náklady na vývoj + implementaci se budou muset rozpustit v celé modelové řadě.
To je zase příspěvek v duchu "VW si všichni kupují v základu a Fiaty v max výbavě". Což je nesmysl. Sám jsem např. prosklenou střechu na Fiatu viděl jen na obrázku. A to jsem těch Fiatů viděl docela dost.
Zbytek přesně v duchu, že VW nenabízí nic a Fiat všechno. Není to pravda.
DSG s archaickým motorem? Můžeš konkrétně uvést který máš na mysli?
Ohledně tvých motorářských teorií.
0,9 bude dvouválec. Pravidlo hlásající - objem ničím nenahradíš - je stále platné. Turbo tam roubují snad jen kvůli malým emisím na testovací stolici.
Proto, aby tak malý motor mohl vykazovat aspoň nějaké dynamické vlastnosti, bude se muset vytáčet, vzhledem k dvěma valcům to zas takový problém nebude. Problém bude ve spotřebě při takto vysokých otáčkách. Právě ty bys měl vědět, že když ten svůj turbomotor nevytáčíš, tak nežere. Jakmile ale ručička začne atakovat 5-6 tisíc, žere i trávu kolem cesty. Pokud ten malý motůrek nebudeš vytáčet, tak to v těžkém autě nepojede.
Osobně tipuju reálnou spotřebu dvouválcové nuladevítky v GP kolem 6 litrů při běžné jizdě. V pětistovce by to mohlo být pod 5. Přínos oproti stávajícím motorizacím žádný. Snad jen pro opravdu malé a lehké auta.
PS: Turbomotor opravdu vlastním. A už docela dlouho. Narozdíl od tebe. 😉
Zbytek přesně v duchu, že VW nenabízí nic a Fiat všechno. Není to pravda.
DSG s archaickým motorem? Můžeš konkrétně uvést který máš na mysli?
Ohledně tvých motorářských teorií.
0,9 bude dvouválec. Pravidlo hlásající - objem ničím nenahradíš - je stále platné. Turbo tam roubují snad jen kvůli malým emisím na testovací stolici.
Proto, aby tak malý motor mohl vykazovat aspoň nějaké dynamické vlastnosti, bude se muset vytáčet, vzhledem k dvěma valcům to zas takový problém nebude. Problém bude ve spotřebě při takto vysokých otáčkách. Právě ty bys měl vědět, že když ten svůj turbomotor nevytáčíš, tak nežere. Jakmile ale ručička začne atakovat 5-6 tisíc, žere i trávu kolem cesty. Pokud ten malý motůrek nebudeš vytáčet, tak to v těžkém autě nepojede.
Osobně tipuju reálnou spotřebu dvouválcové nuladevítky v GP kolem 6 litrů při běžné jizdě. V pětistovce by to mohlo být pod 5. Přínos oproti stávajícím motorizacím žádný. Snad jen pro opravdu malé a lehké auta.
PS: Turbomotor opravdu vlastním. A už docela dlouho. Narozdíl od tebe. 😉
V něčem máš pravdu a vněčem ne. Nejhorší je, že to sám víš, jenže se ti to nehodí do krámu...
6000 otáček sem v autě (v novým) narozdíl od předchozího atmosferického ještě neměl... Proč taky, když to auto týhne narozdíl od atmosfery již od 1500 otáček. Moc dobře víš, že turbomotor má vyšší účinnost spalování. Na stejnou práci tedy spotřebuje méně paliva... To, že se u turbomotoru dá plítvat s výkonem a tím i s palivem je púravda... Maximální spotřeby u turbomotorů jsou taky větší.. Ale principielně bude mít 0,9 nižší průměrnou spotřebu než méně výkoná 1,6 (to je taky ten archaický motor, s lterým jediným později bude v nabídce DSG převodovka - To je pro mistra Octana)...
Ad Fiat s panoramatickou střechou...s jedním jezdím každý den... 😉, takže není problém... taková vzácnost to opravdu není..., byť uznávám, že je moje auto ve zdejších končinách mírně exotičtější než Bugatti... >😁 :yes:
6000 otáček sem v autě (v novým) narozdíl od předchozího atmosferického ještě neměl... Proč taky, když to auto týhne narozdíl od atmosfery již od 1500 otáček. Moc dobře víš, že turbomotor má vyšší účinnost spalování. Na stejnou práci tedy spotřebuje méně paliva... To, že se u turbomotoru dá plítvat s výkonem a tím i s palivem je púravda... Maximální spotřeby u turbomotorů jsou taky větší.. Ale principielně bude mít 0,9 nižší průměrnou spotřebu než méně výkoná 1,6 (to je taky ten archaický motor, s lterým jediným později bude v nabídce DSG převodovka - To je pro mistra Octana)...
Ad Fiat s panoramatickou střechou...s jedním jezdím každý den... 😉, takže není problém... taková vzácnost to opravdu není..., byť uznávám, že je moje auto ve zdejších končinách mírně exotičtější než Bugatti... >😁 :yes:
ROFL. Kterou benzínovou 1.6 máš u Pola na mysli? >😁
1,4 to rofle... sem se přehlídl... Přemýšlel sem nad tou novou 1,6 CR a tzamotalo se mi to do mysli... měl sem za to, že tam budou cpát i tu 1,6 co cpou do roomu a dalších... To je ale celkem jedno...Končit na 1,4 a 1,2 T je prostě málo, zejména to září v porovnání s tím GP... Ta 1,4 taky není hypermoderní...
Tak DSG bude i u té 1.2T, navíc se doporučuji podívat, s jakými motory začínalo GP... btw 1.4T 90 a 132kW bude na podzim, takže...
"měl sem za to"
Njn, typický wolff. Ani neumí pořádně číst, ale závěry dělá... >😁
"měl sem za to"
Njn, typický wolff. Ani neumí pořádně číst, ale závěry dělá... >😁
"to je taky ten archaický motor, s lterým jediným později bude v nabídce DSG převodovka - To je pro mistra Octana)... " DSG prevodovka - 7stupnova bude od zaciatku aj s 1,6 TDI. 😉 PS. Fiat ponuka automat tiez len pre 2 motorizacie - za 40 000 a rozhodne to nieje 7 stupnove DSG.
Ale jo tady má Fiat slabinu... To víme.. Není to rozhodně slabina, která ale ovlivňuje myšlení milionu potenciálních zákazníků (to tak leda netové olizovače). První auto z koncernu Fiat s dvojspojkovou převodovkou je Mito GTA, které bude uvedeno v podstatě zároveň s Polem (o malo později)... Pak se nabídka samo rozroste.. Ale to zpoždění tady je, ale řekl bych menší, než má VW s nástupem CR.
"Ale to zpoždění tady je, ale řekl bych menší, než má VW s nástupem CR." - mozno preto ze VW CR v malych motoroch ignoroval a spoliehal sa na PD vdaka comu mali jeho TDI taku spotrebu a vykony o ktorych sa inym vtedy ani nesnivalo.
Fiat ignoroval vývoj dvojspojkového automatu... :yes: :yes: Ty si král argumentace... >😒] Bože buď něco mám a nebo nemám... Vývoj je prostě kontinuální.. Ten zaspal tam a ten onde... Každý si musí odpovědět co je pro něj osobně důležitější.. Jestli dvojspojkový automat a nebo pořádný motor...
Nebo prosklená střecha, že? >😁
To ako to bolo s CR a PD u VW vie kazdy. VW sa sustredil na PD lebo mal vtedy oproti CR vyhody - co dokazal aj viacerymi oceneniami motor roku. Len tu zo seba robis saska. 1,9 TDI 150 PS je myslim si stale pekny vykon. Kolko vtedy robil Fiat ? Edit:este k motorom - za 9 rokov ankety Engine of the year ziskal VW 12 oceneni. Kolko ich ma Fiat ? Usetrim ti cas - 1 (v spolupraci s GM).
Ty principe.
Aby auto s nuladevítkou a dvěma válcema vůbec jelo, musí se točit. Když se bude točit, pojede, ale bude taky pěkně papat. A o to víc, když ho namontujou do těžkýho auta. Nic jiného ani nepíšu. A srovnávat pak 0.9T s atmosférou 1.6... No to už je skok, co?
Nehledě na to, že ta atmosféra v klidu zvládně 300 tisíc a dvouválcová nuladevět bude po 100 tis. zralá na GO.
Aby auto s nuladevítkou a dvěma válcema vůbec jelo, musí se točit. Když se bude točit, pojede, ale bude taky pěkně papat. A o to víc, když ho namontujou do těžkýho auta. Nic jiného ani nepíšu. A srovnávat pak 0.9T s atmosférou 1.6... No to už je skok, co?
Nehledě na to, že ta atmosféra v klidu zvládně 300 tisíc a dvouválcová nuladevět bude po 100 tis. zralá na GO.
Ty si mi ale doborník na motory... Mít automobilku, tak tě zaměstnám... Hold... nové zvyky se staří psi těžko učí,ale pokrok prostě nezastavíš... Jednospojková převodovka je taky jednodužší než dvojspojková... a co je lepší...? 😉
Fyziku neoblafneš. Ani pěti turby. :-!
Všichni tady nadávají na HTP, že nejede a proto aby jelo, musí se točit a když se točí tak moc žere. Ta fiatí nuladevět na tomu bude úplně stejně.
Kde bude vykazovat nějaký posun, tak budou malé lehké auta. Ve velkých bude žravější než normální čtyřválcová atmosféra.
Všichni tady nadávají na HTP, že nejede a proto aby jelo, musí se točit a když se točí tak moc žere. Ta fiatí nuladevět na tomu bude úplně stejně.
Kde bude vykazovat nějaký posun, tak budou malé lehké auta. Ve velkých bude žravější než normální čtyřválcová atmosféra.
No já měl za to, že se ve fyzice vyznáš... ale když se brala účinnost spalování a její vliv na spotřebu paliva...asi si chyběl... 😉 Ale ne v pohodě.... :yes:
Volkswagen dokáže vyrobit bohužel i atmosférické motory, které jsou na GO zralé už po 40 tkm, mohl bych o tom vyprávět nejen já... Za snižování nákladů při výrobě motorů si VW rozhodně některými zde tak oblíbené kočkovsky kolotočářské BRAVWO nezaslouží :no:
Ano, jistě. Zkus nějaký jiný argument. To samé se dá napsat prakticky na kohokoli - o to víc na Fiat.
Přesně jak jsem od tebe očekával, seriózní reakce jako obvykle nikde... U dané řady motorů se to děje podezřele často, takový "úspěch" se povedl Fiatu naposledy s uvedením 1,4 12V v Bravu první generace.
A co je dle tebe seriózní reakce?
Před měsícem jsem viděl trojkového Golfa v kombíku s nalítaným půlmilionem bez GO. Tak opotřebovaný auto jsem ještě neviděl. Ale jezdilo a nic tam pokažený taky nebylo.
Takže tvá reakce na VW motor s najetými ani ne 40 tis. je docela úsměvná. To je tak jeden kus ze statisíce.
Před měsícem jsem viděl trojkového Golfa v kombíku s nalítaným půlmilionem bez GO. Tak opotřebovaný auto jsem ještě neviděl. Ale jezdilo a nic tam pokažený taky nebylo.
Takže tvá reakce na VW motor s najetými ani ne 40 tis. je docela úsměvná. To je tak jeden kus ze statisíce.
Tebou uvedené auto ovšem vzniklo dávno před nástupem éry nekompromisní optimalizace nákladů, o spolehlivosti současných pohonných jednotek proto nevypovídá zhola nic. Dokonce mám z automobilky potvrzeno, že se v mém případě jedná o poměrně běžnou závadu, jen holt někteří mají tu smůlu, že se projeví až po skončení záruky... Ale co mě těší, můžu si zaplatit výměnu půlky motoru. Fakt, že mi nemohou zaručit, že nedostanu znovu optimalizovaný zmetek, na mém optimismu a spokojenosti nic nemění. BRAVWO VW :yes: :yes: :yes😒br />
Pro tuto diskuzi to má jediný zásadní závěr, výdrž 300 tkm ti ani u jednoduchého atmosférického motoru VW nezaručí, protože i na něm se šetří. Tudíž tak trochu plkáš >😒]
Pro tuto diskuzi to má jediný zásadní závěr, výdrž 300 tkm ti ani u jednoduchého atmosférického motoru VW nezaručí, protože i na něm se šetří. Tudíž tak trochu plkáš >😒]
Aha, takže dle tebe jsou asi všechny nové motory od VW těsně před smrtí hned, co opustí výrobní linku.
Nové motory jsou konstruovány na min nájezd oscilující někde u půl milionu km.
Promiň, ale takovou hovadinu by tu snad nenapsal ani Vlček. 8-s
Mimochodem, od kdy jezdíš s VW?
Nové motory jsou konstruovány na min nájezd oscilující někde u půl milionu km.
Promiň, ale takovou hovadinu by tu snad nenapsal ani Vlček. 8-s
Mimochodem, od kdy jezdíš s VW?
Docela se mi líbí, když na fotbale na sebe "protější" tribuny křičí SPARTA --- PRAHA --- SPARTA --- PRAHA... Když se takhle potkáte třeba s A2, taky na sebe hulákáte? GRANDE --- PUNTO --- GRANDE --- PUNTO 😉
Zdravim Ultras Fiat
Zdravim Ultras Fiat
"Krasne, Dorinko, prekrasne..." . Myslim, ze tato hlaska z me nejmilovanejsi pohadky presne charakterizuje muj nazor na nove Polo. Ve Wolfsburgu opravdu odvedli perfektni praci. V mem "zebricku" se toto nove Polo radi na vrchol esteticnosti segmentu B. Skoda, ze se mi nejak nechteji zvetsit fotky, rad bych si vic prohledl ten interer, na tech malych to moc nejde videt. Jako jedinou vadu tohoto auta bych zatim videl jeho zakladni motorizaci. Jinak parada, VW :yes:
Ale nakoniec musím uznať, že pred sebou máme výrobok, ktorý vyzerá prémiovo. Pozor, toto nie je koncept... Já len preto, že ani Verve, čo bol koncpet nevyzeral tak, ako toto sériové POLO. Kto umí, ten umí. :yes: :yes: :yes:
Fakt hezký jako Golf6, ale s 1.4 bude stát tak 330, to radši fabii, yetiho nebo ročního G VI 😄
Cena 330 000 Kč je plánována s 1,2. Inu jak už tady někdo napsal - cenový koncernový jemnocit.. Velký optimizmus...
No GP 1,4 T-Jet stoji 356 900 KC takze ta tvoja predpokladana cena 330 000 za nove Polo je celkom fajn. 😉
Když napíšeš jen s "1,2" vypadá to jako bys myslel staré atmosferické třívalcové HTP. Jenže to je dvakrát přeplňovaný čtyřválec! s přímým vstřikem se 77kW a to jsme opravdu někde jinde! Většina tady pohrdá objemem 1,2, ale já po svezení s dvakrát přepl. 1,4 TSI, bych ten motor vůbec předem nepodceňoval, právě naopak!
Koukám, jak se klukům od Puntogrupy opotila z toho Póla čelíčka. Ještě včera se v Torínu opejkaly špekáčky a dneska tohle. To je zas blbej den... Tak co ještě na něj vytáhnout? Asi prachy, co jinýho a přestat fňukat. 😉
A když si vedle něj představím vykulenýho MíŤu, tak tohle bych snad Alfě ani neudělal, mám ji rád.
Celou dobu mi vrtalo v hlavě, proč ti fanoušci toho koncernu běhají v interiéru auta se šuplerou v ruce a měří spáry a umístění čudlíků....
No vysvětlení je více než jednoduché... a přijde na něj po přečtení několika zdejších příspěvků sám každý...
Ano správně... Kluci od VW jsou osamělí...a mají jen tu jednu svoji lásku... auto, das auto... To je jejich jediný miláček... s kterým sdílejí všechno.... I SEX... a tady je ten kámen úrazu...
Doteď jsme si všichni, co jsme nebyli zasvěcení do tajů této hřísné lásky vědomi všech jejich důsledků...
Ano olizování...a jistou autosodomii jsme zde již odhalili... Někteří zdejší odborníci již z fotky dokážou odhadnout...jak bude asi při "lízání" ten jejich nový miláček chutnat... ale co víc... Při podobné orgii prostě musí někdy dojít k vyvrcholení.. to je zřejmé.. každý chlap ten ventil potřebuje.. nervy na pochodu... a tu v tomto momentě...je právě důležité to spárování....lícování... usazení čudlíků v interiéru..., neboť dokážete si představit v tomto případě udržovat auto, kde vaše tekutiny lásky zatékají do nelícujících spár...?????? 8-s 8-s 8-s Tedy v tomto případě BRAVWO, že vychází VW tak vstříc svým věrným zákazníkům.... :yes:
No vysvětlení je více než jednoduché... a přijde na něj po přečtení několika zdejších příspěvků sám každý...
Ano správně... Kluci od VW jsou osamělí...a mají jen tu jednu svoji lásku... auto, das auto... To je jejich jediný miláček... s kterým sdílejí všechno.... I SEX... a tady je ten kámen úrazu...
Doteď jsme si všichni, co jsme nebyli zasvěcení do tajů této hřísné lásky vědomi všech jejich důsledků...
Ano olizování...a jistou autosodomii jsme zde již odhalili... Někteří zdejší odborníci již z fotky dokážou odhadnout...jak bude asi při "lízání" ten jejich nový miláček chutnat... ale co víc... Při podobné orgii prostě musí někdy dojít k vyvrcholení.. to je zřejmé.. každý chlap ten ventil potřebuje.. nervy na pochodu... a tu v tomto momentě...je právě důležité to spárování....lícování... usazení čudlíků v interiéru..., neboť dokážete si představit v tomto případě udržovat auto, kde vaše tekutiny lásky zatékají do nelícujících spár...?????? 8-s 8-s 8-s Tedy v tomto případě BRAVWO, že vychází VW tak vstříc svým věrným zákazníkům.... :yes:
bože wolffe ty jseš pako.... >😁 >😁 >😒]
Dost jednoduchý příspěvek snažící se nějakým pochybným a trapným způsobem, omluvit italskou lajdáckost. :-!
Proč raději nenapíšeš, že bys taky uvítal precizní zpracování interiéru v italském autě?
Proč se tady (hlavně sebe) snažíš přěsvědčit, že italské auto ti to vynahradí něčím jiným (nevím ale čím, na vnější design auto nejezdí a v interiéru člověk tráví většinu času), motory pus minus stejné.
Proč raději nenapíšeš, že bys taky uvítal precizní zpracování interiéru v italském autě?
Proč se tady (hlavně sebe) snažíš přěsvědčit, že italské auto ti to vynahradí něčím jiným (nevím ale čím, na vnější design auto nejezdí a v interiéru člověk tráví většinu času), motory pus minus stejné.
Nato že je to vw groupe tak je to pěkne a ve sve staji dle mě i nejpohlednějši ale na na evropskou špičku(punto,fiesta,207) to prostě nema jak se nam tu stale dušoval gti.
Musim konstatovat, ze VW se konecne v mych ocich meni v neco, co vzbuzuje kladne Emoce - Sciroccem pocinaje, pres Passat CC az po nove Polo... :yes:
To se ale o koncernove SKODE neda rict ani nahodou - tedy v pripade kladnych emoci a pro mne nepochopitelnych prodejnich vysledku :-!
To se ale o koncernove SKODE neda rict ani nahodou - tedy v pripade kladnych emoci a pro mne nepochopitelnych prodejnich vysledku :-!
[odkaz]
Kombinace odporného dezignu a starých technických řešeních u Fabie je podle mého názoru zamýšlený záměr VW, aby Fabia nemohla konkurovat Polu. ;-\
😉 ...myslim, ze si na stope tomu, preco Fabia vyzera tak ako vyzera. Faktom totiz je, ze I. generacia Fabie az neprijemne konkurovala Polu.
Ja si tiez myslim, ze VW vykazal Skodu do patricnych medzi. Urobil to aj prostrednictvom dizajnu. Fabia tak bude relativne kvalitnym autom, ktore ale bude oslovovat primarne niecim inym nez je vyzor alebo najnovsie technologie. Tym sa na zapadnych trhoch vyrazne odlisi pozicia Fabie a Pola. Polo bude hrat "na strunu" po vsetkych stranach hodnotneho mainstreamu a Fabia bude urcena skor ludom, ktorym "staci" kvalitne male auto.
Ja si tiez myslim, ze VW vykazal Skodu do patricnych medzi. Urobil to aj prostrednictvom dizajnu. Fabia tak bude relativne kvalitnym autom, ktore ale bude oslovovat primarne niecim inym nez je vyzor alebo najnovsie technologie. Tym sa na zapadnych trhoch vyrazne odlisi pozicia Fabie a Pola. Polo bude hrat "na strunu" po vsetkych stranach hodnotneho mainstreamu a Fabia bude urcena skor ludom, ktorym "staci" kvalitne male auto.
Potom sa divím, že tieto dva modely VW dostatočne od seba neoddelil veľkostne. Podobne ako u Octávie - je to nižšia stredná ako Golf, ale tvári sa menej noblesne a je štandardne takmer o 30 centi dlhšia. Prečo tak nespravili aj Fabiu? Polo s dĺžkou 4 metre, povedzme že s lepšími materiálmi v interiéri, lepším odhlučnením, úplnejšou výbavou, Fabia o nejakých 150 mm dlhšia (na polceste ku Golfu a stále dosť ďaleko od Octavie), podobne ako Octávka s karosériou liftback, jednoduchším interiérom a napríklad menším výberom motorov. A bol by aj vlk sýty, aj ovca celá.
Polo by bolo dokonalým malým autom, Ibiza menej lucxusnou športovejšou sestrou. Fabia podľa "zvyklostí značky" ako praktické vozidlo na každodenné použitie na rozhraní tried, tak ako Octavia alebo aj Superb.
Polo by bolo dokonalým malým autom, Ibiza menej lucxusnou športovejšou sestrou. Fabia podľa "zvyklostí značky" ako praktické vozidlo na každodenné použitie na rozhraní tried, tak ako Octavia alebo aj Superb.
Takze: maly liftback Skoda zrejme nezvolila preto, ze jednak uz jeden liftback ma a nechce mat dve rovnake karosarske verzie a jednak potrebuje male mastske auto, kde je normou hatchback. Naviac na rzohrani dolne a nizsej strednej by liftback bol velmi nezvyklou karoseriou.
Islo by to ale spravit (aj s ohladom na rodinne zamerianie Skody) tak, ze by vznikol nejaky "mono-hatchback" v style Hondy Jazz. Lenze potom by nemohlo vzniknut kombi, Roomster y prestal davat zmysel, a Skoda by s takymto autom nemohla mat ani rallye-program.
Cize jedina moznost je .... mat ten hatchback.
Islo by to ale spravit (aj s ohladom na rodinne zamerianie Skody) tak, ze by vznikol nejaky "mono-hatchback" v style Hondy Jazz. Lenze potom by nemohlo vzniknut kombi, Roomster y prestal davat zmysel, a Skoda by s takymto autom nemohla mat ani rallye-program.
Cize jedina moznost je .... mat ten hatchback.
Pánové, já s vámi tento názor nesdílím.
VW by si nadělal do svého hnízda. Škodovka je jeho, takže v podsatatě je úplně jedno, jestli mu přinese peníze Polo, nebo Fabia. Fabia svou produkcí není zase nic masového (v globálním měřítku), a měla by plnit roli stěžejního modelu Škodovky. Zbytečně by si podřezávali vlastní větev.
Mám spíše dojem, že design Fabie je postihnutý nenadálým rozhodnutím setrvat na staré platformě. Aby teda Škodovka něměla vše nové jako Polo.
VW by si nadělal do svého hnízda. Škodovka je jeho, takže v podsatatě je úplně jedno, jestli mu přinese peníze Polo, nebo Fabia. Fabia svou produkcí není zase nic masového (v globálním měřítku), a měla by plnit roli stěžejního modelu Škodovky. Zbytečně by si podřezávali vlastní větev.
Mám spíše dojem, že design Fabie je postihnutý nenadálým rozhodnutím setrvat na staré platformě. Aby teda Škodovka něměla vše nové jako Polo.
Nemyslim, ze je jedno ci zisk prinasa Skoda alebo VW. V zapadnej EU je marza pri znacke VW vyssia nez pri Skode. Koncern ma zaujem predavat skor Polo, nez Fabiu. Ak je Fabia prilis silny super..unikaju mu peniaze. Musim teraz ist, ale pokusim sa to zajtra na tomto mieste detialnejsie vysvetlit...
Ide o toto: Skoda je znacka pozicionovana pod VW. Naviac od zaciatku je planovana ako "specialna" znacka, predavajuca auta urcene zakaznikom v strednej a vychodnej Europe, ktori chcu za relativne slusny peniaz, relativne velke a dobre auto (doraz je na slovach RELATIVNE, pretoze z titulu urcenia pozicie znacky nie je a nebude Skoda tam, kde je a bude VW).
V zapadnej EU ma za ciel podobnu skupinu ludi. Teda ludi, ktori su citlivejsi na cenu a hodnotu, ktoru zan dostanu (natvrdo povedane: "za co najmenej, co najviac"). No a tu je podla mna s minulou generaciou Fabie (a oboma Octaviami) problem. Auto bolo totiz zjavne uspesne. Technika, vybava, atd.. je dajme tomu na urovni 75%-80% Pola. Dizajn bol lepsi ako Polo. Na zapadnych trhoch za mensiu cenu nez Polo. Dost na to, aby Skoda zacala lovit vo vodach, v ktorych sa ma pohybovat Polo. Vacsina zakaznikov ozelie aj o malicko nizsiu technologicku uroven Fabie...ak je cena priaznivejsia. No a to je problem pre VW. On, ako som uz povedal, ma vseobecne vyssie marze nez Skoda. Cize zaraba viac na Pole, nez na Fabii. Ak mu Fabia (urcena pre specifickejsieho zakaznika) berie predaje v hlavnej skupine, za rok su to pomerne znacne vypadky ziskov na zapadnych trhoch.
Ako sa to da ale zastavit? Medzigeneracne nejde urobit s Fabiou to, ze ju technicky "znehodnotim". Jednak tym riskujem prepad predajov, jednak je nepisane pravidlo, ze nasupca je vzdy vyspelejsi nez stary model. Zdvihnut cenu samozrejme tiez nejde, pretoze by mi to ludia prestali kupovat. Slabsia vybava tiez moc nejde urobit - viz. medizgeneracny posun. Jedinou cestou je urobit dizajn, ktory bude tak trochu specificky. Teda taky, ze zakaznici na zapade, ktori maju dost penazi na male auto si povedia - "Idem radsej do Pola - je elegantnejsie." Cim mam spat svojich zakaznikov u VW, svoje zisky, naviac im na Pole mozem predavat drahsie doplnky + servis. Druha skupina - volajme ich racionalni zakaznici - ostane pri Fabii. Mozno sa im nebudu tvary auta uplne pozdavat, ale inak auto ostava relativne hodnotnym produktom, za relativne dobru cenu.
Myslim, ze toto je dovod, preco Fabia vyzera tak ako vyzera. Len tazko ide totiz tvrdit, ze proporcne je to auto podarene. A tento fakt museli (!) vediet aj v koncernovej centrale, aj v Skode, ked auto uvadzali na trh. Cize, predpokladam, ze ak taketo auto na trh vedome uviedli - maju na to svoj dovod. Mimochodom Roomster je tiez dizajnovo atipycky. Superb je tiez vizualne neprirodzene "natiahnuty", Yeti ma podla mna tiez (z profilu) istu disharmoniu a skoro by som sa stavil, ze III. generacia Octavie bude tiez proporcne specificka.
V zapadnej EU ma za ciel podobnu skupinu ludi. Teda ludi, ktori su citlivejsi na cenu a hodnotu, ktoru zan dostanu (natvrdo povedane: "za co najmenej, co najviac"). No a tu je podla mna s minulou generaciou Fabie (a oboma Octaviami) problem. Auto bolo totiz zjavne uspesne. Technika, vybava, atd.. je dajme tomu na urovni 75%-80% Pola. Dizajn bol lepsi ako Polo. Na zapadnych trhoch za mensiu cenu nez Polo. Dost na to, aby Skoda zacala lovit vo vodach, v ktorych sa ma pohybovat Polo. Vacsina zakaznikov ozelie aj o malicko nizsiu technologicku uroven Fabie...ak je cena priaznivejsia. No a to je problem pre VW. On, ako som uz povedal, ma vseobecne vyssie marze nez Skoda. Cize zaraba viac na Pole, nez na Fabii. Ak mu Fabia (urcena pre specifickejsieho zakaznika) berie predaje v hlavnej skupine, za rok su to pomerne znacne vypadky ziskov na zapadnych trhoch.
Ako sa to da ale zastavit? Medzigeneracne nejde urobit s Fabiou to, ze ju technicky "znehodnotim". Jednak tym riskujem prepad predajov, jednak je nepisane pravidlo, ze nasupca je vzdy vyspelejsi nez stary model. Zdvihnut cenu samozrejme tiez nejde, pretoze by mi to ludia prestali kupovat. Slabsia vybava tiez moc nejde urobit - viz. medizgeneracny posun. Jedinou cestou je urobit dizajn, ktory bude tak trochu specificky. Teda taky, ze zakaznici na zapade, ktori maju dost penazi na male auto si povedia - "Idem radsej do Pola - je elegantnejsie." Cim mam spat svojich zakaznikov u VW, svoje zisky, naviac im na Pole mozem predavat drahsie doplnky + servis. Druha skupina - volajme ich racionalni zakaznici - ostane pri Fabii. Mozno sa im nebudu tvary auta uplne pozdavat, ale inak auto ostava relativne hodnotnym produktom, za relativne dobru cenu.
Myslim, ze toto je dovod, preco Fabia vyzera tak ako vyzera. Len tazko ide totiz tvrdit, ze proporcne je to auto podarene. A tento fakt museli (!) vediet aj v koncernovej centrale, aj v Skode, ked auto uvadzali na trh. Cize, predpokladam, ze ak taketo auto na trh vedome uviedli - maju na to svoj dovod. Mimochodom Roomster je tiez dizajnovo atipycky. Superb je tiez vizualne neprirodzene "natiahnuty", Yeti ma podla mna tiez (z profilu) istu disharmoniu a skoro by som sa stavil, ze III. generacia Octavie bude tiez proporcne specificka.
Krásně to do sebe zapadá :yes😒br />
Marko, můžu mít na tebe jinou OT otázku, VW vs Škoda motosport? Příští rok se pojede mistrovství světa s vozy S2000, škodovka má konečně velmi nadějnou Fábii, ale plán je IRC na dva roky (tak to bylo avizováno ještě před oznámením, že v MS budou jezdit S2000). Taky se vehementně cosi šušká o vstupu s Volfwagenu s Sciroccem do MS. Nevíš, jaké jsou vyhlídky se škodovkou v MS na příští rok? Díky 😉
Pochybuju, že by vedení VW změnilo svůj roky trvající postoj. O to více, teď v době, kdy se šetří všude, kam se člověk podívá.
VW nikdy neměl ambice sportovně se tlačit někam, kde mají své pevné místo jiní. To raději přenechá Škodě, popř. Audi.
VW nikdy neměl ambice sportovně se tlačit někam, kde mají své pevné místo jiní. To raději přenechá Škodě, popř. Audi.
Podla mna IRC plati minimalne do konca roka 2010. Dovodom je to, ze je ako sampionat menej financne narocnejsie, ale aj technicky stabilnejsie. Nevyhodou je potom medialne pokrytie.
Dokonca si trufam tvrdit, ze Skoda v IRC ostane kvoli stabilite aj potom. FIA sice prisla s tym, ze WRC sa od roku 2013 bude jazdit s 1.6 turbomotormi (co je fajn a znie to atraktivne), ale problem je, preco to nezavedie uz skor. Vyvijat nove WRC na baze S2000 aby som zas o tri roky prechadzal na inu techniku sa mi nezda zmysluplne.
Potom je tu ta moznost ze do WRC prejde VW. Aj ked zatial nie je nic iste, moze sa nakoniec stat, ze pre VW bude prioritou silnejsi sampionat s lepsim marketingovym pokrytim a Skoda by ostala v nizsom sampionate IRC.
Kazdopadne, VW sa ma rozhodnut do konca tohto mesiaca, ako bude v motorsporte pokracovat. Toto rozhodnutie bude determinovat aj ucast Skody v IRC albo WRC. Na buduci roka ale Skoda ostane v IRC. Od roku 2011 je teoreticka sanca, ze by sa dalo jazdit WRC. No a potom je dalsi mozny termin 2013. Oba posledne datumy ale asi len za predpokladu, ze VW sa vzda ambicii na serial rallye. Nie to totiz moc zmysluplne aby dve znacky z jedneho koncernu bojovali proti sebe a predhanali sa (aj financiami vynalozenymi na rallye-program) v tom kto je lepsi. A tiez nie je OK ak by VW porazal Skodu.
Dokonca si trufam tvrdit, ze Skoda v IRC ostane kvoli stabilite aj potom. FIA sice prisla s tym, ze WRC sa od roku 2013 bude jazdit s 1.6 turbomotormi (co je fajn a znie to atraktivne), ale problem je, preco to nezavedie uz skor. Vyvijat nove WRC na baze S2000 aby som zas o tri roky prechadzal na inu techniku sa mi nezda zmysluplne.
Potom je tu ta moznost ze do WRC prejde VW. Aj ked zatial nie je nic iste, moze sa nakoniec stat, ze pre VW bude prioritou silnejsi sampionat s lepsim marketingovym pokrytim a Skoda by ostala v nizsom sampionate IRC.
Kazdopadne, VW sa ma rozhodnut do konca tohto mesiaca, ako bude v motorsporte pokracovat. Toto rozhodnutie bude determinovat aj ucast Skody v IRC albo WRC. Na buduci roka ale Skoda ostane v IRC. Od roku 2011 je teoreticka sanca, ze by sa dalo jazdit WRC. No a potom je dalsi mozny termin 2013. Oba posledne datumy ale asi len za predpokladu, ze VW sa vzda ambicii na serial rallye. Nie to totiz moc zmysluplne aby dve znacky z jedneho koncernu bojovali proti sebe a predhanali sa (aj financiami vynalozenymi na rallye-program) v tom kto je lepsi. A tiez nie je OK ak by VW porazal Skodu.
Veľmi ma to mrzí. Nevieš, ako v Anglicku a Nemecku či Francúzku a bývalom Východe bol pomer Fabie a Pola? Ako Fabia až tak konkurovala Polu, že z bývalej špičky je teraz citeľné, že na POLO nemá? Veľmi ma to mrzí.
A prečo nechcú takútoz načku urobiť zo Seatu a Škode dať úlohu Seatu? Veď ten snáď stále nemá IMAGE ako Škoda.
Za ten úspech určite môže aj dizajn Fabie.
P.S.: Prípevok patrí tomu hornému, kde si reagoval na jossalita.
A prečo nechcú takútoz načku urobiť zo Seatu a Škode dať úlohu Seatu? Veď ten snáď stále nemá IMAGE ako Škoda.
Za ten úspech určite môže aj dizajn Fabie.
P.S.: Prípevok patrí tomu hornému, kde si reagoval na jossalita.
To neviem, ale viem, ze Fabia a Octavia I boli vynasane na zapde do neba. VW to asi vadilo.
Myslim, ze so Seatom VW uplne nevie co ma robit. Ak posilni Seat, oslabi zas Skodu. Seat je proste v rovnakej pozicii ako Skoda, len ma byt sportovejsi. Zo Skody moc nema vyznam teraz robit sportovu znacku. Lukrativnejsou klientelou su rodiny, firmy a konzervativni zakznici. Seat bude teraz trochu viac tlaceny do konzervativnosti (ale stale s istym sportovym vyrazom), cize sa da cakat, ze povedzme Exeo bude tiez ukusovat nejake predaje z Octavie.
Myslim, ze so Seatom VW uplne nevie co ma robit. Ak posilni Seat, oslabi zas Skodu. Seat je proste v rovnakej pozicii ako Skoda, len ma byt sportovejsi. Zo Skody moc nema vyznam teraz robit sportovu znacku. Lukrativnejsou klientelou su rodiny, firmy a konzervativni zakznici. Seat bude teraz trochu viac tlaceny do konzervativnosti (ale stale s istym sportovym vyrazom), cize sa da cakat, ze povedzme Exeo bude tiez ukusovat nejake predaje z Octavie.
Vieš, strašne, strašne sa bojím toho, že, keď je SEAT u AUDI ako najnižšia značka z prestížnych(jasné, pod VW), tak aby nakoniec nebol SEAT vyššie než Škoda a Škoda úplne stratila šancu vyrábať autá ako si povedal-vychalované na Západe. Hlavne v Anglicku boli chválené, že.
Zní to rozumně, ale pořád mi tam něco nesedí Asi by to chtělo přímou reakci šéfdesignéra. 😄
Mě prostě pořád přijde, že Fabii a Polo můžou odlišit mnohem důraznějšími způsoby, než je disproporční design.
Domnívám se, že design Fabie byl od začátku projektován na novou platformu, která je širší. Když ji dostala jako první stará Fabia, proč by ji nemohla dostat i podruhé. Pak někdo přijde, řekne, pánové, na novou platformu zapomeňte, postavte auto na staré. Stávající design ponechali, jen auto uzpůsobili na užší starou platformu. Čert ví. Tohle je jen můj dojem.
Mě prostě pořád přijde, že Fabii a Polo můžou odlišit mnohem důraznějšími způsoby, než je disproporční design.
Domnívám se, že design Fabie byl od začátku projektován na novou platformu, která je širší. Když ji dostala jako první stará Fabia, proč by ji nemohla dostat i podruhé. Pak někdo přijde, řekne, pánové, na novou platformu zapomeňte, postavte auto na staré. Stávající design ponechali, jen auto uzpůsobili na užší starou platformu. Čert ví. Tohle je jen můj dojem.
Ano, moze to by aj takto. Kludne. Lenze aj tato teoria ma hacik. Ak je disproporcna Fabia, preco ma tento problem aj Superb?! Preco je aj Roomster navrhnuty z pohladu niektorych linii "neobvykle"?
Ak by islo u Fabie o len o zmenu platformy a jej zvlastne proporcie su len dosledkom toho...nemala by potom Fabia ostat v tej disproporcnosti osamela?
Pravdu mas v tom, ze by to vedel objasnit asi nejaky dizajner / marketer zo Skodovky. Otazka znie, ci by to urobil. Tak ci onak...priznat to o com sa tu bavime by asi nebolo v sucasnosti najvhodnejsie. Mozno sa to ale dozvieme z pohladu dejin niekedy v buducnosti, az bude niekto kto dnes pracuje v Skode spominat na roky u svojho byvaleho zamestnavatela. 😉
Ak by islo u Fabie o len o zmenu platformy a jej zvlastne proporcie su len dosledkom toho...nemala by potom Fabia ostat v tej disproporcnosti osamela?
Pravdu mas v tom, ze by to vedel objasnit asi nejaky dizajner / marketer zo Skodovky. Otazka znie, ci by to urobil. Tak ci onak...priznat to o com sa tu bavime by asi nebolo v sucasnosti najvhodnejsie. Mozno sa to ale dozvieme z pohladu dejin niekedy v buducnosti, az bude niekto kto dnes pracuje v Skode spominat na roky u svojho byvaleho zamestnavatela. 😉
Ma vyznam vobec kupovat fabiu ked mozem mat take krasne polo?
Pozeram na tabulku rozmerov a vidim ze Fabia je najvyssia, najuzsia a s najmensim razvorom, k tomu predok z Roomstera a zadok a la uzka dodavka. Posobi medzi tymi novymi modelmi trosku trapne 😒 aj ked kvalitu jej nemozno upriet.
Fabia versus Ibiza alebo Polo tak myslim ze niet oco riesit 😄
Ibiza s Polom su na mile vzdialene od tej dodavocky
Pozeram na tabulku rozmerov a vidim ze Fabia je najvyssia, najuzsia a s najmensim razvorom, k tomu predok z Roomstera a zadok a la uzka dodavka. Posobi medzi tymi novymi modelmi trosku trapne 😒 aj ked kvalitu jej nemozno upriet.
Fabia versus Ibiza alebo Polo tak myslim ze niet oco riesit 😄
Ibiza s Polom su na mile vzdialene od tej dodavocky
Hmm trefa, ale uplne vedle, B segment neni pro usedle dusevni duchodce, jak by mohlo podle trhu v CR naznacovat (Super Fabie), tato nudna kopie Golfa nema globalne sanci. Jsem zvedav jestli to prodeji dohoni alespon trochu v EU spicku segmentu a to v prodeji - P207 nebo new Fiestu, rekl bych ze tezko. >😁
Dobre tak VW. Neni rok 1999 ale 2009. Pravy rok 2009 je zde ... [odkaz]
Dobre tak VW. Neni rok 1999 ale 2009. Pravy rok 2009 je zde ... [odkaz]
Nové Polo je designově velmi zdařilé, dá se říct, že i moc hezké. Mezi malými vozy nemá moc konkurence, když uvážíme kvalitu a trvalou hodnotu + hezký vzhled - snad jen Seat Ibizu (promiň Škodo Fabie - byla bys tu taky nebýt kontroverzního designu). Uvidíme, jak to ještě s Polem bude naživo a jaké bude mít jízdní vlastnosti .... atd. Golf VI je ale podle mne lepší ... minimálně je stejně hezký, luxusnější, prostornější, má silnější motory a lepší image než Polo. Samozřejmě Golf patří už do nižší střední třídy - tudíž je dražší. Bravo VW! 😄 :yes:
...nebudu dělat žádné rozsáhlé designové rozbory. Nicméně když už jsem tu, pár slov po sobě zanechám...
...je nadevše jasné, že Fabia tomuto subkompaktu nemůže konkurovat ani v nejmenším. Polo má totiž velmi příznivý poměr proporcí, estetiky a obecné vyváženosti...
...záď, i když je velmi nenápadná a chladná, je daleko vyváženější než český sourozenec. Co mě ale velmi zklamalo (a nepřekvapilo) je velmi strohý a nezáživný interiér. Zde jsem zažil velké zklamání...
Takže suma sumárum, od designu bych čekal více. Polo je sice podstatně líbivější než Fabia, ale ryzí nápaditostí nestačí na Ibizu...
...je nadevše jasné, že Fabia tomuto subkompaktu nemůže konkurovat ani v nejmenším. Polo má totiž velmi příznivý poměr proporcí, estetiky a obecné vyváženosti...
...záď, i když je velmi nenápadná a chladná, je daleko vyváženější než český sourozenec. Co mě ale velmi zklamalo (a nepřekvapilo) je velmi strohý a nezáživný interiér. Zde jsem zažil velké zklamání...
Takže suma sumárum, od designu bych čekal více. Polo je sice podstatně líbivější než Fabia, ale ryzí nápaditostí nestačí na Ibizu...
Spravne a Ibiza zase nestaci na Fiestu a Mazdu 2. Poradny design je zde [odkaz]
Prosím neprezentuj svůj názor za názor všeobecně platný. Nejen mi se třeba M2 ani Fiesta vůbec nelíbí, ale nikomu necpu do hlavy, že je nej a nepopírám, že se nemůže líbit někomu jinému. Jinak ten iosys myx teda nic moc...
Ne kazdemu se zase libi Polo a Golf. 😉 Jinak pise se Iosis 😉 Kazdy kdo kvalitne studoval design musi priznat ze Iosis je kreativni a Polo neprinasi v designu nic noveho, jen nudne kopiruje Golfa.
Dáš mi odkaz na někodo takového kdo studoval ten design a říká to (a teď nemyslím designéry z Fordu), nebo jen střílíš do tmy a odvoláváš se jen an nějakou imaginární "autoritu" protože to neumíš nijak jinak podložit? >😁
Navíc porovnávat koncept se sériovkou mlžeš opravdu jen ty. >😁 :yes:
Navíc porovnávat koncept se sériovkou mlžeš opravdu jen ty. >😁 :yes:
Tááák jsme si povětšinou společně ve shodě zaonanovali nad fotkami nového Pola, jenom Wolfík vytáhl umatlaný časák s GPčkem, dootore nás dnes nemusí vychovávat k pravé VW víře, neboť Polo je vyvážené, atraktivní a dostalo do vínku pro německá vozidla netypický šmrnc. Není VW nudné a sterilní.Má v sobě cosi hravého.Líbí se mi.
Aktuálně nejhezčí VW, samozřejmě za to můžou i poladěné reklamní fotky... ale osobně se mi líbí víc než Golf. Jen ten interiér je dost fádní, ale jistě se najdou i příznivci mluvící o dokonalé ergonomii a kvalitě.
nová generácia Pola neprináša do tohto segmentu nič iné ako priniesla predchádzajúca v roku 2001, strohý dizajn, ktorý je v podstate len evolúciou toho predchádzajúceho a jeho jedinečnosť v porovnaní s konkurenciou je len želaním tu diskutujúcich, preto želaním zostane aj jeho predajný uspech, ktorý by ohrozil južanskú trojku, lebo práve v tomto segmente hrá zrovna dizajn prioritu rovnako ako cena, ktorá u VW bude takisto nastavená uplne inde ako u konkurencie, čo sa týka motorizácii zaujímavý bude 1,2 77kW, len cena bude zase asi niekde inde ako u konkurencie....a nová platforma??? okrem upravy rozmerov a malých technických uprav to stále zostáva na tento segment standartný vpredu Mac Pherson a vzadu priečka so skrutným stabilizátorom ale umne je to marketingovo "zaobalené" ako nová pomaly "revolučná" platforma...čiže žiadne polocclase sa nekoná ani nebude VW je silné v iných segmentoch a tento ešte nadlho nebude jeho domémou napriek vašim zbožným nekritickým želaniam...celkovo sa to uberá cestou podobne ako GVI v podstate minimálne zmeny dizajnu a celkovej filozofie auta, ktoré sa tu prezentujer pomaly ako dizajnovo technická revolucia >😒]
Nikde jsem si nevšiml, že by tu někdo psal v této souvislosti o technické revoluci. Na druhou stranu považuju mezigenerační změnu designu nového Pola5 (včetně interiéru), za dost zásadní a mnohem větší a ještě povedenější než změnu z G5 na G6, což je dáno i tím, že u Pola se jedná o opravdu zcela nový model(generaci). Výrazný skok v kvalitě designu Pola 5 (proti P4) až na špičku seg. B, tady logicky vnímájí téměř všichni (dokonce i někteří "odpůrci" VW) a nevidím důvod se nad tím podivovat...
Při velmi slušných prodejích "osmileté" čtvrté generace s podstatně méně konkurenceschopným designem, má Polo5 velmi dobré předpoklady na špičkové prodejní úspěch v seg. B v Evropě.
Navíc zjednodušovat v dnešní době, technický mezigenerační "pokrok" jen na zavěšení předních kol a konstrukci zadní nápravy nepovažuji za rozumné...
...raději bych počkal na první praktické poznatky...
Při velmi slušných prodejích "osmileté" čtvrté generace s podstatně méně konkurenceschopným designem, má Polo5 velmi dobré předpoklady na špičkové prodejní úspěch v seg. B v Evropě.
Navíc zjednodušovat v dnešní době, technický mezigenerační "pokrok" jen na zavěšení předních kol a konstrukci zadní nápravy nepovažuji za rozumné...
...raději bych počkal na první praktické poznatky...
Chybí mi tu smajlík s mokrým hadrem... >😁