Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Renault a Fiat: Dohoda o vývoji lehkých užitkových modelů

41 komentářů

Avatar - maros
maros
>😁 .. no to bude kvalitka
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - standajlk
standajlk
Nebylo by lepsi podobne diskutery jednoduse ignorovat?
Avatar - maros
maros
Gilgita ignoruji už dlouho :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Klaudius
Tebe to nedá nikdy. Už si ani nepamätám, kedy naposledy sme pokecali k veci, prakticky vždy iba do niekoho kopeš. :no:
Tým sa nechcem marosa ani jemu podobných zastávať, ale už si otravnejší jak oni.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
grifith
Osobně se na produkty této aliance těším. O kvalitu není třeba mít žádné obavy, Renault ani Fiat nejsou se svými aktuálními modely nijak zle.
ericn
No jsem opravdu zvědav, jak bude nové Scudo vypadat. Pevně doufám, že to nedopadne jako MB Citan - pro mě odstrašující příklad spolupráce 😉
offf
Citan byl narychlo připravý projekt. Tohle by mohlo být lepší.
Docela by mě zajímali další detaily.
1. pokud se má jednat o nástupce Scuda tak si bude Renault konkurovat Traficu. Přeci jenom jsou to rozměrově hodně podobné dodávky.
Zadruhé jak to vypadá se spoluprácí Renaultu s Opelem a MB a Fiatu s PSA ?
No a zatřetí: Co bude Fiat dělat v Sewel Nord (nebo Sud) kde se nyní vyrábějí Scuda ?
ericn
No to je fakt, všechny tři otázky mají něco do sebe. Odpovědi se ale určitě dozvíme 😉
Avatar - sendador
sendador
Pokud se nepletu, Sevel Nord patri PSA, dal se tam budou vyrabet rady Jumpy/E😜ert a asi i Fiorin👋Qub👋Nem👋Bipper - tady jsem o ukonceni spoluprace nic necetl. V Sevel Sud se vyrabi Ducat👋Boxer/Jumper a ani tady se nejsip o ukonceni spoluprace mezi PSA a Fiatem nejedna. Ackoli je zvlastni, ze by dve rady dodavek Fiat vyrabel ve spolupraci s PSA a jednu s Renaultem.
ericn
Jo zvláštní to je. Takový trošku třepení výrobního programu nebo Renault nabídl nižší náklady na vývoj a Sergio jako účetní jim na to skočil 😉
offf
Fiorino a spol se snad vyrábí v Turecku ne?
Právě ta roztříštěnost mě překvapuje. Dnes Fiat spolupracuje na všech užitkáčích s PSA. Renault zase spolupracuje s Opelem (vyjma Kango). Co jsem četl tak by do budoucna měl více spolupracovat s MB (snad Master - Sprinter, i když ty jsou nyní dost vzdálené). A teď by to zamíchali dohromady >😁 . Aby jsme tady za pár let neměli společné dodávky Fiat, Peugeot, Citroen, Renault, Opel, Nissan a MB jen s jiným logem
Avatar - pumpkin
pumpkin
A vtipné je že Dodge Sprinter vychádza z rovnomenného Mercedesu, zatiaľ čo Dodge Ram ProMaster je Fiat Ducato. Asi sa nepredávajú na rovnakých trhoch, lebo inak tomu nerozumiem...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Aha, ok. Tak 4 roky sa už Dodge Sprinter nepredáva. Dík, nechcelo sa mi to gúgliť.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Prečo nie? Opel tiež robí dve dodávky v spolupráci s Renaultom a model Combo na základe Fiatu Dobló.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - sendador
sendador
Je to tak, sypu si popel na hlavu
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ale Frantíci teď vyrábějí pro Toyotu Pro-Ace společně s modely Jumpy a E😜ert. Tím se vytíží linka, když chybí Fiat.
Osobně vůbec nechápu proč Fiat opouští PSA a stěhuje se k Renaultu. Možná proto, že Peugeot a Citroën nechtěly/nemohly používat Fiatí motory ..........
Doblo20
Fiorino atd se vytábí v Turecku ve společném podniku
Klaudius
Renault ťažko bude Traficu konkurovať, Trafic je na úrovni Jumpera, Transitu alebo Transportera, Master je ešte o kategóriu vyššie, ako napr. Crafter. Medzera medzi Renaultami Trafic a Kangoo je dosť veľká, aby sa tam vošiel ešte jeden model. Mmochodom, je to spomenuté aj v článku, zbožňujem, keď niekto mudruje bez toho, aby si prečítal článok, ku ktorému sa diskutuje...
Tá spolupráca je celkovo dosť zamotaná, Renault-Mercedes, Fiat-PSA, Opel-Renault, Opel-Fiat... Myslím, že všetci riešia modelové rady samostatne, niečo ako globálna spolupráca s rovnakým partnerom už asi nie je vždy dosť výhodné...
offf
Nediskutuji bez toho abych si článek přečetl. Naopak ty zjevně mícháš jabka s hruškama.
Trafic (5,2-8,6 m2) konkuruje Scudu (5-7 m2), Transporteru (5,8-9,3 m2) a Transitu Custom (5,4-8,3m2).
Master (8-17m3) je ve stejné třídě jako Ducato (8-18m3), Sprinter (7,5-17m3), Daily (10,8-19,6m3) a "plnotučný" Transit (9,5-15,1m3).
Ano auta mají různé možnosti motorizace, výbavy a i odlišný komfort, ale hlavní dělící kritérium u dodávek je velikost nákladového prostoru. Tudíž opravdu nemůže být Trafic na úrovni Jumpera nebo Transitu když končí tam, kde oni začínají.
Klaudius
Ale hojno...
offf
O pár příspěvků výše tvrdíš že Gilit nepíše k věci. A jak koukám ty píšeš zásadně k věci 8-s .
Můžu se zeptat co to "hojno" v tvém podání znamená ?
Jako že kecám ? Když jedinný můj názor v tom příspěvku je, že se dodávky rozdělují podle velikosti nákladového prostoru. Prosím osvětli nám podle čeho jiného by jsi je dělil ? Ostatní co jsem napsal jsou prostě čistá data, která z mé hlavy nepocházejí.
Nebo jsi to "hojno" zrovna vytvořil a chtěl jsi se s námi o ten zážitek podělit ?
ericn
No možná by bylo fajn, kdyby to rozvedl 😉

Klaudie, člověče, prober se a reaguj normálně 😉
Avatar - grifith
grifith
Máš pravdu, ale upřímně řečeno on MB v oblasti LUV neměl nikdy co nabídnout.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
snad im to bude klapat 😉

sucasny qubo trekking od fiata sa mi inak velmi pozdava... mozno by stalo za zvazenie ci taketo nieco kupit pre bezne pouzitie :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dolfi
dolfi
;-\
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dolfi
dolfi
Překlad "Renault a Fiat"? >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 1975ak
1975ak
Tahle spolupráce asi nebude jen o Scudo, ale i Fiorino je výběhový model z roku 2008. Fiat už nebude na oba typy obnovovat spolupráci s PSA ale tedy s Renaultem.
FIORINO mám r.v.2014 a musím zaklepat, leju jen naftu, asi 4,7 l /100 km
Doblo20
Bez ohledu na nepřející hloupé výkřiky jedinců typu maros a dolfi si myslím, že nové Scudo bude převzatý Trafic. Ai by nemělo smysl vyvíjet auto o kousek menší, než Trafic, kdo zná velikost současného Dobla, ví, že je větší, než Kangoo, a Scudo umí být ve třídě Trafic. Ještě pro pumpkin: Opel nerobí dodávky na základě F.Doblo, ale kupuje kompletní auta od Fiatu
Avatar - 1975ak
1975ak
FIAT má auto ve velikosti Trafic jako DUCATO,, proč by si dělal další??? Končí Scudo a Fiorino, to jsou auta co byly dělaný s PSA
Doblo20
Docato je třída R.Master, VW Crafter, Ford Tranzit největší. je i váhově přes 3.5t!
Doblo20
je taky v holportu s PSA