Profi
grifith
8
Osobně se na produkty této aliance těším. O kvalitu není třeba mít žádné obavy, Renault ani Fiat nejsou se svými aktuálními modely nijak zle.
Přejít do diskuze
No jsem opravdu zvědav, jak bude nové Scudo vypadat. Pevně doufám, že to nedopadne jako MB Citan - pro mě odstrašující příklad spolupráce 😉
Citan byl narychlo připravý projekt. Tohle by mohlo být lepší.
Docela by mě zajímali další detaily.
1. pokud se má jednat o nástupce Scuda tak si bude Renault konkurovat Traficu. Přeci jenom jsou to rozměrově hodně podobné dodávky.
Zadruhé jak to vypadá se spoluprácí Renaultu s Opelem a MB a Fiatu s PSA ?
No a zatřetí: Co bude Fiat dělat v Sewel Nord (nebo Sud) kde se nyní vyrábějí Scuda ?
Docela by mě zajímali další detaily.
1. pokud se má jednat o nástupce Scuda tak si bude Renault konkurovat Traficu. Přeci jenom jsou to rozměrově hodně podobné dodávky.
Zadruhé jak to vypadá se spoluprácí Renaultu s Opelem a MB a Fiatu s PSA ?
No a zatřetí: Co bude Fiat dělat v Sewel Nord (nebo Sud) kde se nyní vyrábějí Scuda ?
Renault ťažko bude Traficu konkurovať, Trafic je na úrovni Jumpera, Transitu alebo Transportera, Master je ešte o kategóriu vyššie, ako napr. Crafter. Medzera medzi Renaultami Trafic a Kangoo je dosť veľká, aby sa tam vošiel ešte jeden model. Mmochodom, je to spomenuté aj v článku, zbožňujem, keď niekto mudruje bez toho, aby si prečítal článok, ku ktorému sa diskutuje...
Tá spolupráca je celkovo dosť zamotaná, Renault-Mercedes, Fiat-PSA, Opel-Renault, Opel-Fiat... Myslím, že všetci riešia modelové rady samostatne, niečo ako globálna spolupráca s rovnakým partnerom už asi nie je vždy dosť výhodné...
Tá spolupráca je celkovo dosť zamotaná, Renault-Mercedes, Fiat-PSA, Opel-Renault, Opel-Fiat... Myslím, že všetci riešia modelové rady samostatne, niečo ako globálna spolupráca s rovnakým partnerom už asi nie je vždy dosť výhodné...
Tebe to nedá nikdy. Už si ani nepamätám, kedy naposledy sme pokecali k veci, prakticky vždy iba do niekoho kopeš. :no:
Tým sa nechcem marosa ani jemu podobných zastávať, ale už si otravnejší jak oni.
Tým sa nechcem marosa ani jemu podobných zastávať, ale už si otravnejší jak oni.
FIAT má auto ve velikosti Trafic jako DUCATO,, proč by si dělal další??? Končí Scudo a Fiorino, to jsou auta co byly dělaný s PSA
Ale Frantíci teď vyrábějí pro Toyotu Pro-Ace společně s modely Jumpy a E😜ert. Tím se vytíží linka, když chybí Fiat.
Osobně vůbec nechápu proč Fiat opouští PSA a stěhuje se k Renaultu. Možná proto, že Peugeot a Citroën nechtěly/nemohly používat Fiatí motory ..........
Osobně vůbec nechápu proč Fiat opouští PSA a stěhuje se k Renaultu. Možná proto, že Peugeot a Citroën nechtěly/nemohly používat Fiatí motory ..........
Bez ohledu na nepřející hloupé výkřiky jedinců typu maros a dolfi si myslím, že nové Scudo bude převzatý Trafic. Ai by nemělo smysl vyvíjet auto o kousek menší, než Trafic, kdo zná velikost současného Dobla, ví, že je větší, než Kangoo, a Scudo umí být ve třídě Trafic. Ještě pro pumpkin: Opel nerobí dodávky na základě F.Doblo, ale kupuje kompletní auta od Fiatu
O pár příspěvků výše tvrdíš že Gilit nepíše k věci. A jak koukám ty píšeš zásadně k věci 8-s .
Můžu se zeptat co to "hojno" v tvém podání znamená ?
Jako že kecám ? Když jedinný můj názor v tom příspěvku je, že se dodávky rozdělují podle velikosti nákladového prostoru. Prosím osvětli nám podle čeho jiného by jsi je dělil ? Ostatní co jsem napsal jsou prostě čistá data, která z mé hlavy nepocházejí.
Nebo jsi to "hojno" zrovna vytvořil a chtěl jsi se s námi o ten zážitek podělit ?
Můžu se zeptat co to "hojno" v tvém podání znamená ?
Jako že kecám ? Když jedinný můj názor v tom příspěvku je, že se dodávky rozdělují podle velikosti nákladového prostoru. Prosím osvětli nám podle čeho jiného by jsi je dělil ? Ostatní co jsem napsal jsou prostě čistá data, která z mé hlavy nepocházejí.
Nebo jsi to "hojno" zrovna vytvořil a chtěl jsi se s námi o ten zážitek podělit ?
Nediskutuji bez toho abych si článek přečetl. Naopak ty zjevně mícháš jabka s hruškama.
Trafic (5,2-8,6 m2) konkuruje Scudu (5-7 m2), Transporteru (5,8-9,3 m2) a Transitu Custom (5,4-8,3m2).
Master (8-17m3) je ve stejné třídě jako Ducato (8-18m3), Sprinter (7,5-17m3), Daily (10,8-19,6m3) a "plnotučný" Transit (9,5-15,1m3).
Ano auta mají různé možnosti motorizace, výbavy a i odlišný komfort, ale hlavní dělící kritérium u dodávek je velikost nákladového prostoru. Tudíž opravdu nemůže být Trafic na úrovni Jumpera nebo Transitu když končí tam, kde oni začínají.
Trafic (5,2-8,6 m2) konkuruje Scudu (5-7 m2), Transporteru (5,8-9,3 m2) a Transitu Custom (5,4-8,3m2).
Master (8-17m3) je ve stejné třídě jako Ducato (8-18m3), Sprinter (7,5-17m3), Daily (10,8-19,6m3) a "plnotučný" Transit (9,5-15,1m3).
Ano auta mají různé možnosti motorizace, výbavy a i odlišný komfort, ale hlavní dělící kritérium u dodávek je velikost nákladového prostoru. Tudíž opravdu nemůže být Trafic na úrovni Jumpera nebo Transitu když končí tam, kde oni začínají.
Tahle spolupráce asi nebude jen o Scudo, ale i Fiorino je výběhový model z roku 2008. Fiat už nebude na oba typy obnovovat spolupráci s PSA ale tedy s Renaultem.
FIORINO mám r.v.2014 a musím zaklepat, leju jen naftu, asi 4,7 l /100 km
FIORINO mám r.v.2014 a musím zaklepat, leju jen naftu, asi 4,7 l /100 km
A vtipné je že Dodge Sprinter vychádza z rovnomenného Mercedesu, zatiaľ čo Dodge Ram ProMaster je Fiat Ducato. Asi sa nepredávajú na rovnakých trhoch, lebo inak tomu nerozumiem...
Prečo nie? Opel tiež robí dve dodávky v spolupráci s Renaultom a model Combo na základe Fiatu Dobló.
Fiorino a spol se snad vyrábí v Turecku ne?
Právě ta roztříštěnost mě překvapuje. Dnes Fiat spolupracuje na všech užitkáčích s PSA. Renault zase spolupracuje s Opelem (vyjma Kango). Co jsem četl tak by do budoucna měl více spolupracovat s MB (snad Master - Sprinter, i když ty jsou nyní dost vzdálené). A teď by to zamíchali dohromady >😁 . Aby jsme tady za pár let neměli společné dodávky Fiat, Peugeot, Citroen, Renault, Opel, Nissan a MB jen s jiným logem
Právě ta roztříštěnost mě překvapuje. Dnes Fiat spolupracuje na všech užitkáčích s PSA. Renault zase spolupracuje s Opelem (vyjma Kango). Co jsem četl tak by do budoucna měl více spolupracovat s MB (snad Master - Sprinter, i když ty jsou nyní dost vzdálené). A teď by to zamíchali dohromady >😁 . Aby jsme tady za pár let neměli společné dodávky Fiat, Peugeot, Citroen, Renault, Opel, Nissan a MB jen s jiným logem
Pokud se nepletu, Sevel Nord patri PSA, dal se tam budou vyrabet rady Jumpy/E😜ert a asi i Fiorin👋Qub👋Nem👋Bipper - tady jsem o ukonceni spoluprace nic necetl. V Sevel Sud se vyrabi Ducat👋Boxer/Jumper a ani tady se nejsip o ukonceni spoluprace mezi PSA a Fiatem nejedna. Ackoli je zvlastni, ze by dve rady dodavek Fiat vyrabel ve spolupraci s PSA a jednu s Renaultem.
snad im to bude klapat 😉
sucasny qubo trekking od fiata sa mi inak velmi pozdava... mozno by stalo za zvazenie ci taketo nieco kupit pre bezne pouzitie :yes:
sucasny qubo trekking od fiata sa mi inak velmi pozdava... mozno by stalo za zvazenie ci taketo nieco kupit pre bezne pouzitie :yes:
Jo zvláštní to je. Takový trošku třepení výrobního programu nebo Renault nabídl nižší náklady na vývoj a Sergio jako účetní jim na to skočil 😉