Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Renault a Fiat: Dohoda o vývoji lehkých užitkových modelů

41 komentářů

Avatar - grifith
grifith
Osobně se na produkty této aliance těším. O kvalitu není třeba mít žádné obavy, Renault ani Fiat nejsou se svými aktuálními modely nijak zle.
Gilgit
odprejskni ty hloupý a drzý spratku
Avatar - standajlk
standajlk
Nebylo by lepsi podobne diskutery jednoduse ignorovat?
ericn
No jsem opravdu zvědav, jak bude nové Scudo vypadat. Pevně doufám, že to nedopadne jako MB Citan - pro mě odstrašující příklad spolupráce 😉
Gilgit
Bylo, a snazím se o to, ale nekdy to cloveku nedá.
offf
Citan byl narychlo připravý projekt. Tohle by mohlo být lepší.
Docela by mě zajímali další detaily.
1. pokud se má jednat o nástupce Scuda tak si bude Renault konkurovat Traficu. Přeci jenom jsou to rozměrově hodně podobné dodávky.
Zadruhé jak to vypadá se spoluprácí Renaultu s Opelem a MB a Fiatu s PSA ?
No a zatřetí: Co bude Fiat dělat v Sewel Nord (nebo Sud) kde se nyní vyrábějí Scuda ?
Gilgit
Být ignorován takovým pablbem a spratkem jako ty je pro normálního cloveka jen pozitivní.

Nic to nemení na tom, ze tady zvracís nesmysly a lzi a jsi prípad pro psychiatra.
Gilgit
Más oboje?
Klaudius
Renault ťažko bude Traficu konkurovať, Trafic je na úrovni Jumpera, Transitu alebo Transportera, Master je ešte o kategóriu vyššie, ako napr. Crafter. Medzera medzi Renaultami Trafic a Kangoo je dosť veľká, aby sa tam vošiel ešte jeden model. Mmochodom, je to spomenuté aj v článku, zbožňujem, keď niekto mudruje bez toho, aby si prečítal článok, ku ktorému sa diskutuje...
Tá spolupráca je celkovo dosť zamotaná, Renault-Mercedes, Fiat-PSA, Opel-Renault, Opel-Fiat... Myslím, že všetci riešia modelové rady samostatne, niečo ako globálna spolupráca s rovnakým partnerom už asi nie je vždy dosť výhodné...
Klaudius
Tebe to nedá nikdy. Už si ani nepamätám, kedy naposledy sme pokecali k veci, prakticky vždy iba do niekoho kopeš. :no:
Tým sa nechcem marosa ani jemu podobných zastávať, ale už si otravnejší jak oni.
Avatar - maros
maros
Gilgita ignoruji už dlouho :yes:
Avatar - maros
maros
>😁 .. no to bude kvalitka
Doblo20
Fiorino atd se vytábí v Turecku ve společném podniku
Doblo20
je taky v holportu s PSA
Doblo20
Docato je třída R.Master, VW Crafter, Ford Tranzit největší. je i váhově přes 3.5t!
Avatar - 1975ak
1975ak
FIAT má auto ve velikosti Trafic jako DUCATO,, proč by si dělal další??? Končí Scudo a Fiorino, to jsou auta co byly dělaný s PSA
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ale Frantíci teď vyrábějí pro Toyotu Pro-Ace společně s modely Jumpy a E😜ert. Tím se vytíží linka, když chybí Fiat.
Osobně vůbec nechápu proč Fiat opouští PSA a stěhuje se k Renaultu. Možná proto, že Peugeot a Citroën nechtěly/nemohly používat Fiatí motory ..........
Doblo20
Bez ohledu na nepřející hloupé výkřiky jedinců typu maros a dolfi si myslím, že nové Scudo bude převzatý Trafic. Ai by nemělo smysl vyvíjet auto o kousek menší, než Trafic, kdo zná velikost současného Dobla, ví, že je větší, než Kangoo, a Scudo umí být ve třídě Trafic. Ještě pro pumpkin: Opel nerobí dodávky na základě F.Doblo, ale kupuje kompletní auta od Fiatu
ericn
No možná by bylo fajn, kdyby to rozvedl 😉

Klaudie, člověče, prober se a reaguj normálně 😉
offf
O pár příspěvků výše tvrdíš že Gilit nepíše k věci. A jak koukám ty píšeš zásadně k věci 8-s .
Můžu se zeptat co to "hojno" v tvém podání znamená ?
Jako že kecám ? Když jedinný můj názor v tom příspěvku je, že se dodávky rozdělují podle velikosti nákladového prostoru. Prosím osvětli nám podle čeho jiného by jsi je dělil ? Ostatní co jsem napsal jsou prostě čistá data, která z mé hlavy nepocházejí.
Nebo jsi to "hojno" zrovna vytvořil a chtěl jsi se s námi o ten zážitek podělit ?
Avatar - sendador
sendador
Je to tak, sypu si popel na hlavu
Gilgit
Dolfistina je zajímavý jazyk. Presto si spís myslím ze jsi sem, mozná omylem, napsal svou diagnózu. Chápu jiz i proc tak podivne vypadás.
Gilgit
Ano, kopu do marose, Ady, moreczecha, v poslední dobe Toppera a nekolika dalsích absolutních hlupáku. Sice to nemá smysl, ale cloveku to nedá. Pokud jsem otravnejsí jak oni, tak se holt nedá nic delat.

K veci pokecám vzdy rád. Mne ovsem zajímá automobilový prumysl, továrny po celém svete, znacky a modely málo známé ve strední a západní Evrope, nové trhy, dodavatelé komponentu, ne nejaké plácání o hothatchích, to za kolik dalo nejaké GTI, RS nebo neco podobného Nordschleife na Nürburgringu, zvuk Mercedesu AMG na novém videu nebo 357. zpráva o nové Skodovce. Lidí, které zajímá to co mne, je tady minimum.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Aha, ok. Tak 4 roky sa už Dodge Sprinter nepredáva. Dík, nechcelo sa mi to gúgliť.
offf
Nediskutuji bez toho abych si článek přečetl. Naopak ty zjevně mícháš jabka s hruškama.
Trafic (5,2-8,6 m2) konkuruje Scudu (5-7 m2), Transporteru (5,8-9,3 m2) a Transitu Custom (5,4-8,3m2).
Master (8-17m3) je ve stejné třídě jako Ducato (8-18m3), Sprinter (7,5-17m3), Daily (10,8-19,6m3) a "plnotučný" Transit (9,5-15,1m3).
Ano auta mají různé možnosti motorizace, výbavy a i odlišný komfort, ale hlavní dělící kritérium u dodávek je velikost nákladového prostoru. Tudíž opravdu nemůže být Trafic na úrovni Jumpera nebo Transitu když končí tam, kde oni začínají.
Avatar - 1975ak
1975ak
Tahle spolupráce asi nebude jen o Scudo, ale i Fiorino je výběhový model z roku 2008. Fiat už nebude na oba typy obnovovat spolupráci s PSA ale tedy s Renaultem.
FIORINO mám r.v.2014 a musím zaklepat, leju jen naftu, asi 4,7 l /100 km
Gilgit
Dodge Sprinter byl výsledkem drívejsího spojení Daimleru a Chrysleru a jiz nekolik let není nabízen. Ram ProMaster (to slovo Dodge tam nepatrí) je výsledkem nového spojení Fiatu a Chrysleru. Zcela logické.
Gilgit
Presne tak, v Turecku v automobilce Tofas.
Gilgit
Vozy Fiorin👋Qub👋Nem👋Bipper vyrábí firma Tofas v Turecku, ne Sevel Nord.
Avatar - pumpkin
pumpkin
A vtipné je že Dodge Sprinter vychádza z rovnomenného Mercedesu, zatiaľ čo Dodge Ram ProMaster je Fiat Ducato. Asi sa nepredávajú na rovnakých trhoch, lebo inak tomu nerozumiem...
Avatar - pumpkin
pumpkin
Prečo nie? Opel tiež robí dve dodávky v spolupráci s Renaultom a model Combo na základe Fiatu Dobló.
offf
Fiorino a spol se snad vyrábí v Turecku ne?
Právě ta roztříštěnost mě překvapuje. Dnes Fiat spolupracuje na všech užitkáčích s PSA. Renault zase spolupracuje s Opelem (vyjma Kango). Co jsem četl tak by do budoucna měl více spolupracovat s MB (snad Master - Sprinter, i když ty jsou nyní dost vzdálené). A teď by to zamíchali dohromady >😁 . Aby jsme tady za pár let neměli společné dodávky Fiat, Peugeot, Citroen, Renault, Opel, Nissan a MB jen s jiným logem
Avatar - grifith
grifith
Máš pravdu, ale upřímně řečeno on MB v oblasti LUV neměl nikdy co nabídnout.
Avatar - sendador
sendador
Pokud se nepletu, Sevel Nord patri PSA, dal se tam budou vyrabet rady Jumpy/E😜ert a asi i Fiorin👋Qub👋Nem👋Bipper - tady jsem o ukonceni spoluprace nic necetl. V Sevel Sud se vyrabi Ducat👋Boxer/Jumper a ani tady se nejsip o ukonceni spoluprace mezi PSA a Fiatem nejedna. Ackoli je zvlastni, ze by dve rady dodavek Fiat vyrabel ve spolupraci s PSA a jednu s Renaultem.
ericn
No to je fakt, všechny tři otázky mají něco do sebe. Odpovědi se ale určitě dozvíme 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
snad im to bude klapat 😉

sucasny qubo trekking od fiata sa mi inak velmi pozdava... mozno by stalo za zvazenie ci taketo nieco kupit pre bezne pouzitie :yes:
Klaudius
Ale hojno...
Avatar - dolfi
dolfi
Překlad "Renault a Fiat"? >😁
Gilgit
Vítej zbabelý pseudotoppere.
ericn
Jo zvláštní to je. Takový trošku třepení výrobního programu nebo Renault nabídl nižší náklady na vývoj a Sergio jako účetní jim na to skočil 😉
Avatar - dolfi
dolfi
;-\