Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Nissan X-Trail na trhu od 643.900 Kč (+ porovnání s konkurenty)

34 komentářů

Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...proč není v tom srovnání Tigi? .... je to největší soupeř v dané kategorii....
Avatar - dolfi
dolfi
Sorry, ale tento typ se VW moc nepovedl... :no:
Avatar - pelikoš
pelikoš
lidový vůz je na pomezí qashqai a x-trail je podle mě větší
Avatar - Ozzman
Ozzman
V novém Xtraili sem neseděl, ale nepředpokládám, že by se zmenšil oproti minulé generaci. Takže mohu s klidným srdcem říct, že Tiguan je opravdu o třídu menším vozem, je to Golf, takže spíše se podobá QQ. Největším konkurentem velikostí vidím Kugu 😄
Mr.Murphy
.... já když vidím auto téhle váhy, proporcí a aerodynamiky a motorizaci 1.6 v naftě, tak si nedovedu představit, že to bude důstojně jezdit....

Poskakování po městě s notným turboefektem nebo jízda mimo město pořád na plný plyn, pokud nechci jet konstantních 100-110....

Naftu 1.6 300nM máme ve firmě v Doblu co váží 1430kg a jede to na dodávku slušně, ale pokud by se mi takto "hýbalo" načančané SUV, připadal bych si trapně....
Avatar - pelikoš
pelikoš
je to motorizace pro lidi, co netouží po razantní jízdě a chtějí i něco uspořit (peníze i palivo)
ericn
Mám ten pocit, že někdo v Nissanu zachrápal a to pořádně. Prodávat střední SUV, pardon teď už Crossover, pouze s jedním motorem při startu prodeje, to chce odvahu. Navíc pouze s výkonem 96kW a obsahem 1.6? To se na trhu neodpouští, zákazník chce mít na výběr. Škoda, že jej více neodlišili od QQ, takhle je to vlastně jen QQ+2. Navíc za tuhle cenu? 1.6dCi 96kW 4x4 Accenta za 750k a Tekna za 923k? Dělají si pr*el?

Ikdyž se mi design exteriéru líbí, absence 2.0dCi nad 110kW je v této kategorii neodpustitelná 😒
Avatar - pelikoš
pelikoš
je to úvodní motor a těch motorizací BUDE pochopitelně víc. už jsem ti psal jinde pod článkem, že tam bude i naftový dvoulitr. jinak je vidět pokud je postavíš vedle sebe, že je tam rozdíl oproti qashqai a cena se po pár měsících jistě taky upraví. jinak je potřeba porovnat výbavu v tekně, co za ty prachy nabízí.
a co že ty jsi šel do jednašestky v tak velkým autě?
ericn
Jo psal si to jinde, já vím - stejně jako já jsem psal, že o něm uvažuji jako o dalším autě, pokud bude mít 2.0 dCi a 4x4. Jenže realita je jinde a začínat prodej jen s jedním motorem je minimálně trapas.

U mě je to jednoduché, 1.6THP je u P5008 jediný benzin co jede, navíc netahá pohon 4x4 a má 115kW, je to spíš přerostlé kombi 😉 X-trail bude těžší, mohutnější a hlavně je v jiné třídě a je podstatně dražší i v základní verzi...

Tj nijak si neoporuji, jen píšu znovu to, co jsem psal dříve.
Avatar - pelikoš
pelikoš
jinak ještě k těm pohotovostním hmotnostem😒br />
nissan x-trail 1.500 - 1.615 kg (1.6 dci)
nissan qashqai 1.419 - 1.602 kg (1.6 dci)
peugeot 5008 1.660 - 1.699 kg (1.6 hdi)
ericn
JJ, 1.6THP 115kW - pohotovostní hmotnost 1565kg 😉 U HDi máš pravdu...
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
kolik ti ta 1,6 žere? ... 😄
ericn
8-8.5l podle stylu jízdy. Pokud za to netaháš dostanež se i níž - viz recenze 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
dík... 😉
Avatar - DoubleSix
DoubleSix
To máš docela dobrou spotřebu.
Já mám za 40tisíc kilometrů průměr 9,44. Ale je fakt, že jezdím většinou po městě a krátké trasy.
Pokud jedu dálku, jsem schopen jet (s rodinou; pokud jedu sám, jedu jako prase) i za 7,5.
Dovolená s dálničníma přesunama a plně naloženým autem znamená průměr lehce přes 8.
ericn
Jo to sedí, když jezdí auto ve městě, tak je to kolem 9l 😉 Sem tam zkusím změřit a píšu do recenze tady na auto.cz.
Avatar - DoubleSix
DoubleSix
Pokud mám jenom město, jsem na 11. Do 10 se nevlezu ani náhodou.
topan
Pelikos, tiez si pamatam ako si inde pisal o tom naftovom dvojlitrom dCi. Mna by zaujimalo aky alebo kto je tvoj zdroj. Lebo 2.0 dCi zostalo v europe uz uplne zastupene prave 1.6 dCi, taky bol tiez zamer Renault-Nissan ked vyvijali tuto jednotku.
A ako som vtedy tiez pisal, kvoli CO2 a emisnym normam Nissan, ako aj ini, presiel na downsizing a urcite uz nevrati velko objemove motory do svojich aut.
Splnenie tabulkovych hodnot je pre automobilky dolezitejsie nez co najrychlesji start na semafore, hoci v marketingovych materialoch sa stale bude uvadzat "zazitok z jazdy".
Avatar - pelikoš
pelikoš
a říká ti něco euro 1,2,3,4.....jsou i jiné formy úprav emisí, nežli jen snížení objemu...jinak se zeptej například prodejce co ti odpoví.možná ne každý :-!
topan
pelikos, este raz. Pytal som sa odkial vies, ze X-Trail dostane aj 2.0dCi? Mas nejaky odkaz na oficialnu spravu Nissanu hovoriacu o tom alebo je to informacia z prvej ruky (Ghosn)?
Lebo ak nie, tak je iba tvoje zbozne prianie nicim nepodlozene.
Ja viem, co su europske normy a akymi sposobmi sa da dosiahnut nizsia spotreba/emisie, ale o to vobec neslo v mojej otazke na Teba.
Nissan sa rozhodol pre downsizing, ci sa Ti to paci alebo nie. To som sa Ti snazil vysvetlit, ze nakolko mam pristup k oficialnym informaciam ohladom Nissanu, tak nikde sa nespomina 2.0 dCi v novych generaciach europskych modeloch Nissanu (hovori Ti nieco "Plan 88"?)
Poprosim o dokaz ak chces aj nadalej suverenne, s 100% istotou tvrdit, ze v X-Traili bude tiez dvojliter.
Avatar - pelikoš
pelikoš
topan ještě jednou, mám to z jistých zdrojů. není to ofiko a ne, není to mé zbožné přání a nepotřebuji to ničím a nikomu, hlavně ne tobě dokazovat.kapišto :-!
topan
:no:
zeby si vedel viac nez vie sam Nissan? >😁
Avatar - pelikoš
pelikoš
nikdy neříkej nikdy
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
tohle řešíš jen ty....
ericn
Fajn, jsem zvědavý kolik se jich prodá za ty peníze 😉 je jasný, že to je novinka a půjde to dolu, nicméně možnost jediného motoru je prostě slabina X-trailu...
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...se rozjedou kucí rýžoví 😉 asi mají proštudováno, že tohle je nejvíce požadovaný výkon.... horší kdyby to dávali s nějakou starou atmo.... to by byl průkak... 8-s 😄
Avatar - pelikoš
pelikoš
průkak >😁
ericn
Pěkně napsáno >😁 😉
diskuter13
noo ako sa to vezme. ak by to bol benzin a auto do mesta - fasa. Ale diesel, DPF, EGR, ... na kratke jazdy s takym slabym motorom ? U kolegu vo firme cakali pol roka ake SUV kupit managerom (lebo predajca im tvrdil, ze po prazdninach pridu silnejsie motory). Prave koli tomu, ze je to NISSAN, fajne vychytavky, relativne pohoda 4x4 atd. Teraz tych 6 aut idu kupit u konkurencie. Ked im to ponukli tak si len poklepali na celo ...
Ja som tiez zvazoval to auto, ale takto ? Ziadny automat ? Motor ako do motokary ? za 35.000 Eur ? Sa mi vidi, ze JPN sa uz oci zaokruhluju ako EU

Inak kolega ma Sportage 1,7 crdi - kua, sak to je trapenie auta. Ja mam 2.0 135 kw a na rovnakej trase som mal priemerku pri povolenych rychlostnych limitoch o 1,5 l / 100 km nizsiu.

Na take auto patri aspon 110kw aby sa to dokazalo aj jazdit anie len sa svizne pohynat z miesta ... 😄 😄
Avatar - DoubleSix
DoubleSix
Souhlas. Také preferuji benzínový motor (jezdím hodně po městě) a proto diesel / DPF není pro mě vhodné řešení.
Bohužel nabídka SUV s rozumným benzínovým motorem je v EU slabá (zachraňují to japonci, bohužel bez účasti Nissanu).
ericn
No v EU to zachraňuje Kuga s 1.6EB 4x4 s pěknými 182k. Je fakt, že by byl lepší 2.0EB s 200/240k, ale co naděláš... Bohužel ten downsizing je tu, viz moje nářky na X-trail nahoře 😉
Avatar - Delfin2
Delfin2
Ak vidím ako ľudia jazdia v takýchto autach, 1,6 je pre nich až až 😉
Avatar - pelikoš
pelikoš
klidně
kafugola
je to úvodní motor a těch motorizací BUDE pochopitelně víc. už jsem ti psal jinde pod článkem, že tam bude i naftový dvoulitr. jinak je vidět pokud je postavíš vedle sebe, že je tam rozdíl oproti qashqai a cena se po pár měsících jistě taky upraví. jinak je potřeba porovnat výbavu v tekně, co za ty prachy nabízí. https😐/bestanimegifs.com/
a co že ty jsi šel do jednašestky v tak velkým autě?