Nevím, kterým Seatem jezdíš, ale je koncernovej bez pardonu. I tebou vychvalovanej Leon bez LED a ještě i prostřední výbavou vypadá naprosto fádně. O interiéru ani nemluvě.
Tento interiér už nie je aktuálny. Neviem prečo, ale o facelifte interiéru Ibizi, ktorý prebehol asi pred rokom sa takmer nikde nepíše. Dnes sa tento interiér s lesklým rádiom už nerobí, robí sa tento (v základe), ktorý je trošku lepśí, lebo tam nie sú tie hnusné lesklé plochy:
[odkaz]
Kliknite na PDF súbor. Verzia Style je ešte trochu iná kvôli iného ovládaniu klimatizácie.
Souhlas, každý schopný designér si je vědom toho, že design exteriéru musí ladit s interiérem vozu. Nějaké roubování alá ty "staré známé tvary koncernových palubovek", to by v Ibize nevypadalo moc dobře.
Panel je bez diskuze strohý. Neměli bychom jej však vnímat v kontextu toho, nač jsme od Volkswagenu zvyklí. Je tvarově promyšlený, jeho levá strana je natočena k řidiči a neobsahuje zkrátka nic, co by odvádělo pozornost. Snad je to i záměr, důležité je dívat se ven. V autě s takovou karoserií si nedovedu představit palubku řekněme z Pola, nebo Fabie. Líbí se mi harmonie a proporce téhle na první pohled nudné masy plastu. Myslím si, že jde o záměr, ne o odfláknutou práci...
Ibiza a Polo k sobě mají technicky hodně blízko. Sdílí stejný podvozek, motory a mimo jiné se oba vyrábějí ve Španělsku. Liší se samozřejmě zaměřením, kde Ibiza hraje na výrazně sportovnější a dynamičtější strunu, jak v exteriéru, tak interiéru a nutno říci, že u vztahu vnější design - interiér bylo dosaženo velké harmonie.
No je fakt, že to bude těžký. Současná Ibiza je krásná. Doporučil bych jen lehkou evoluci exteriéru. Za to interiér by chtěl vylepšit, ten mi mic přívětivý nepřišel ;-)
když řídím svoji Ibizu SC a potkám Polo, nechce se mi věřit, že ta krabice je auto stejné kategorie. Doufám, že to Španělé nepokazí, a kdyby snad ano, nechám si tuhle :-)