Novinky
Anonym
4
nejlepší vůz s poměrem výkon/cena :yes: :yes:
Hittman
4
Krásná..
Přemotorovaný křáp. Tohle bude protáčet kola i na pětku a z papírovýho výkonu zbude prd jako u 90% amerik...
V okamžiku, kdy člověk nemá co k tématu říct, je vždycky lepší mlčet. Aspoň se vyhneš hloupému plácání. 😉
Je to trošku zjednodušený pohľad na auto, ale na druhej strane samotný výrobca zverejnenými fotkami: [odkaz] k takémuto záveru čiastočne zvádza. Ostatne ani použitá technika: obrovský motor vpredu, len na zadné kolesá prenášaný obrovský výkon a hlavne krútiak dávajú tušiť, že s efektivitou prenosu výkonu na vozovku to nebude zrejme konkurovať GT-Rku.
Challanger je typický muscle car a myslím, že nějaký srovnávání se supersporty nebylo nikdy na pořadu dne. Hodně výkonu, hodně spálených gum a okruhům se raději vyhýbat....
Tak, je to auto pro zábavu, vychutnat zrychlení, zvuk motoru, výkon, jízdu bokem, burn out, drifty, spaálený gumy.....prostě nádhera a reinkarnace klasiky do moderní doby.
Samozřejmě sou tu dnes už stavitelný tlumiče, kontrola trakce, abs, závodní režim a mod pro běžnou jízdu a všechy další soudobý vychytávky.
Ale pořád to v sobě nese ducha starý školy :yes:
Samozřejmě sou tu dnes už stavitelný tlumiče, kontrola trakce, abs, závodní režim a mod pro běžnou jízdu a všechy další soudobý vychytávky.
Ale pořád to v sobě nese ducha starý školy :yes:
Tohle všechno co jsi vypsal umí každé sportovní a supersportovní auto z Evropy několikanásobně lépe a přidávají k tomu i výbornou ovladatelnost a schopnosti na limitu, o kterých se může USA produkci pouze zdát. Motory, podvozky, řízení a zvuková kulisa je dominantou evropských aut, amerika umí hodně spálených pneumatik, odtažité řízení a tuctovku v podobě V8. Všechny palce nahoru pro Viper a zejména Viper TA, který mezi tím zástupem rádoby svalů alespoň něčím vyniká.
Kolik stojí Challenger a kolik stojí ten evropský supersport? 700 koní za 1 a čtvrt mega? >😁
mimoto, burnouty a drifty Gallardo nebo R8 vážně neubudou umět tak jako hellcat
mimoto, burnouty a drifty Gallardo nebo R8 vážně neubudou umět tak jako hellcat
Tak, Petrolhead nám tu krásně motá jablíčka a hruštičky a provnává evropské supersporty s americkým muscle car.
Já mu rozumím, ona nemá totiž s čím jinýmporovnávat, ona evropa 700 konové auto za 1,8 mega fakt nenabízí, tohle auto totiž nemá konkurenci.
problém je tak pouze ten, že ty slavné ferárka stojí 3-5 mega, ttudíž Dodge sou za tu cenu 2-3 >😁 >😁
To už pak dojde snad každému že tohle porovnání je absurdní
Já mu rozumím, ona nemá totiž s čím jinýmporovnávat, ona evropa 700 konové auto za 1,8 mega fakt nenabízí, tohle auto totiž nemá konkurenci.
problém je tak pouze ten, že ty slavné ferárka stojí 3-5 mega, ttudíž Dodge sou za tu cenu 2-3 >😁 >😁
To už pak dojde snad každému že tohle porovnání je absurdní
Jak píšu - 700 amerických koní je jak 350 koní evropských. Ten výkon je prostě nevyužitelnej. Klidně to může mít koní tisíc, ale zastaralost a zpřevodování všechno zabijí, takže to žádný výhodný deal není jak tu píšete.
Jako jak nevyužitelný? Že to protáčí kola v nesmyslných rychlostech? Takže F-Type V8 nebo AMG Mercedesy jsou taky zastaralé a nevýhodné dealy a jsou ostudou evropské produkce?
A věta o amerických a evropských koních je na zlatý ventilek >😁 :yes:
A věta o amerických a evropských koních je na zlatý ventilek >😁 :yes:
Jo a motory dominantou evropských zanček?
Mimo kategorii supersport bych se celkem dovolil se zasmát.
Obyčejný atmo V8 prémiové produkce z let kdy se ještě dělaly je na tom stejně jako to OHV HEMI.
vím o čem mluvím, měl sem HEMI 5,7 V8 a ted mam BMW 4,8.
Výsledek - BMW má 370 HP, HEMI má 360 (od roku 07), spotřeba stejná a to HEMI tlačil o 200 kg těžší káru.
Tak k čemu DOHC jako a lepší litrový výkon, když to žere jako OHV co má o litr větší objem a 2 ventily na válec.
A lepší zrychlení? to je dáno nižší hmotností BMW a lepší převodovkou.
Mimo kategorii supersport bych se celkem dovolil se zasmát.
Obyčejný atmo V8 prémiové produkce z let kdy se ještě dělaly je na tom stejně jako to OHV HEMI.
vím o čem mluvím, měl sem HEMI 5,7 V8 a ted mam BMW 4,8.
Výsledek - BMW má 370 HP, HEMI má 360 (od roku 07), spotřeba stejná a to HEMI tlačil o 200 kg těžší káru.
Tak k čemu DOHC jako a lepší litrový výkon, když to žere jako OHV co má o litr větší objem a 2 ventily na válec.
A lepší zrychlení? to je dáno nižší hmotností BMW a lepší převodovkou.
I mimo supersportovní kategorii je narváno výbornými jednotkami.
Jaguar F-Type - V6 a V8, XKR-S V8
Alfa GT/147 GTA V6
Lotus Exige S/Evora S V6
šestiválec z Porsche Cayman/Boxster/Carrera
M-B C63 Black Series AMG V8
Maserati Ghibli/Quattroporte V6/V8
Bentley Conti V8/W12
Rolls-Royce V12
plus motory z hatchů jako je starší Clio R.S.
A to vypisuji jen pohonné jednotky z posledních let.
Jaguar F-Type - V6 a V8, XKR-S V8
Alfa GT/147 GTA V6
Lotus Exige S/Evora S V6
šestiválec z Porsche Cayman/Boxster/Carrera
M-B C63 Black Series AMG V8
Maserati Ghibli/Quattroporte V6/V8
Bentley Conti V8/W12
Rolls-Royce V12
plus motory z hatchů jako je starší Clio R.S.
A to vypisuji jen pohonné jednotky z posledních let.
Jak už jsem psal někdy minule, LSx small blocky posledních generací jsou vě většině parametrů lepší, než evropská konkurence a k tomu mají nižší hmotnost... 3.6 Pentastar je obecně hodnocen jako velmi povedená jednotka... a určitě bychom našli ještě další.
Můžete si podat s Barikem ruce, ty jsi amerikanofob a on amerikanofil...
Můžete si podat s Barikem ruce, ty jsi amerikanofob a on amerikanofil...
Tohle auto nemá za úkol nahánět GT-R. Tohle je muscle car v tom nejlepším slova smyslu. Jestli tohle s něčím z Evropy porovnávat, tak s velkými GT, ale i to je jen přibližné, protože muscle cars byly vždy více lidové.
Ja plne súhlasím. Ide mi o reakciu na Petrolheada, ktorý to síce napísal primitívnym spôsobom, ale v podstate vystihol pointu muscle cars, ktoré sú viac na efekt (burnouty, jazda bokom), ako na rýchlosť a efektivitu na okruhoch. Aby bolo jasné, ja neodopieram muscle káram miesto pod slnkom; v podstate všetci tu uznávajú zábavnosť Toyobaru a muscle cars sú akoby Toyobaru na steroidoch. Len na môj vkus je to opačný extrém: Toyobaru je síce zábavné a hravé, ale trošku málo výkonné; Challenger je naopak silne premotorované.
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
Proč ne, pro někoho to může být to nejpřitažlivější na celém autě. A stačí se podívat do historie ze kterých aut se staly legendy. Většinou se jednalo o v určitém směru nedokonalá auta, kdy právě ta nedokonalost je definovala.
Jako milovník "efektivity" a čtyřkolek klidně napíši, že Hellcat je výborný nesmysl.
Jako milovník "efektivity" a čtyřkolek klidně napíši, že Hellcat je výborný nesmysl.
Gilgit
Doporucuji návstevu psychiatra.
Je to auto pro řidiče, ne pro ***y, co k rozjezdu a jízdě v pruhu potřebují třicet elektronických "pomocníků". Je to auto pro vychutnávání jízdy a krajiny, kdy ti pod kapotou hraje celý orchestr a né tři přeturbovaní hudebníci, kteří v hudebce propadávali a teď akorát kvílí jak přišlápnutý komár.
Často si představuji valit s takovou károu skrz Ameriku... :yes:
Často si představuji valit s takovou károu skrz Ameriku... :yes:
Já jsem taky zásadně proti elektronickým cinkrlátkům a foukaným chudákům (jako je např. BMW M3, M4 a jim podobní), ale tohle opravdu není auto, které stojí na opačné straně dobra. Stroj pro řidiče? To sotva, téměř nulová sofistikovanost, špatná trakce, velká hmotnost a u většiny tupé řízení. Když se budu chtít podívat po opravdových ryzích řidičských autech, tak prostě Evropa nemá, neměla a nebude mít konkurenci. Ferrari 458 Italia, 458 Speciale, Porsche 911 GT3, McLaren 650S, Aston Martin Vanquish, v nižší cenové relaci Lotus Exige S, Porsche Cayman, Jaguar F-Type a tuny dalších - tohle všechno jsou stroje určené k vychutnávání kakafonie zvuků, vyjímečného řízení, vyváženosti a agility. Orchestr je pro mě zpívání a vytí V8 v 458, V10 v Huracánu nebo V12 v V12 Vantage S, nikoliv poněkud oposlouchaná americká V8, která zní po chvíli jednolitě. Dobrá mašina pro naduté svalovce (kteří jsou za volantem těhlech aut nejčastěji vidět) na machrování někde na bulváru v LA, ale nikdy ne na okruh. Tohle auto nikdy nebude řidičský nástroj, jen spousta udušených koní pod kapotou a rozevlátost, podobně jako to předvedl Shelby GT500 nebo Camaro ZL1...já dokážu pochopit existenci muscle aut, ale nikdy nebude platit, že je to nástroj pro řidiče. Je to brutalita a pravěk, hlavně auta na show off.
Covece.. ty jsi tak nejak hodne fixovanej na ten zvuk motoru, vid. Az projedes par silnejch aut, pochopis, ze z pozice ridice je to skoro jedno. Jasne, krome vytoceny dvojky v tunelu😊
Jinak to Dodge je tak fantasticky zbytecny, chtel bych ho..
Edit: Tybrdo, kdyz to po sobe tak ctu.. Kdybych tendle prispevek nenapsal, lidstvo by o moc neprislo.
Jinak to Dodge je tak fantasticky zbytecny, chtel bych ho..
Edit: Tybrdo, kdyz to po sobe tak ctu.. Kdybych tendle prispevek nenapsal, lidstvo by o moc neprislo.
ale o tom ty muscle cars jsou.. krotíš obrovské stádo koní ve špatně ovladatelném, nesofistikovaném a tak trochu "redneck" autě. :-!
Tebou vypsané vozy skutečně v USA nestojí 1,2 milionu Kč v přepočtu.
A v evropě cca 1,8 mega.
A je dost možné že na sprintech jim tenhle Dodge natrhne zádel >😁
A v evropě cca 1,8 mega.
A je dost možné že na sprintech jim tenhle Dodge natrhne zádel >😁
Fůů, tak to je parádní 😄 ! Hellcat! :yes😒br />
Možná bych si jen trochu pohrála s foliema, ale takhle to vypadá už samo o sobě luxusně! 😄
Možná bych si jen trochu pohrála s foliema, ale takhle to vypadá už samo o sobě luxusně! 😄
Tak, ako nová Corvette ukázala, že aj v Amerike vedia robiť perfektné moderné športiaky, toto sa evidentne zameriava na klientelu oceňujúcu klasickú starú americkú školu: ničím pútavý dizajn (tvarovo á la 70te/80te roky), jednoduchá technika (stále dvojventil), veľký objem a brutálny výkon, prenášaný len na zadné kolesá. Skrátka kým Corvette cieli na európske superšporty typu Ferrari, toto cieli na domácich fanúšikov osvedčenej klasiky: horiace gumy, kúdoly dymu a lietajúci zadok. Skrátka muscle car v tom najvlastnejšom slova zmysle.
Ja by som radšej volil tú cestu Corvetty: [odkaz]
Ja by som radšej volil tú cestu Corvetty: [odkaz]
Jo, ale Vette není muscle car narozdíl od Challengeru a nikdy ve své bohaté historii nebyla.
Jo, jednoduchá technika je osvědčená a tak OHV, 2 ventil s kompresorem umí 700 HP....naco turbo, naco ekonesmysly...
Muscle car 4x4? No to by byla s prominutím totální pitomost, tak je zadní náhon povinnost.
Jo, jednoduchá technika je osvědčená a tak OHV, 2 ventil s kompresorem umí 700 HP....naco turbo, naco ekonesmysly...
Muscle car 4x4? No to by byla s prominutím totální pitomost, tak je zadní náhon povinnost.
Ničím pútavý dizajn(tvarovo á la 90 roky), veľký objem a brutálny výkon, prenášaný len na zadné kolesá....voilá, a máš napríklad Pagani Huayra.
Nehľadaj zbytočne čo tomu vytknúť...toto nie je hot hatch. 😉
Nehľadaj zbytočne čo tomu vytknúť...toto nie je hot hatch. 😉
Nechceš snáď porovnávať Pagani, maximálne efektívny a rýchly superšport s týmto show-off "maslkárom". To už tam rovno pridaj aj tie hotheče a máš ten koktejl úplný. 😉
Tohle je esence Ameriky. Neuvěřitelně charismatický auto. Mít aspoň měsíc a s tímhle projet Státy od východu na západ.
Zkusim popsat co jsou usa auta(te mensine tady),ptz nerozumim proc nekdo porad muze tak usa auta hanit......ted je dost aktualni pan Jaros,vylezl vsechny 8000m hory a je to borec,pro mnoho lidi je to ale blazen a magor a jednou rekl, nebudu vam rikat proc tam lezu,musite tam sami vylezt a potom to pochopite,neco podobnyho jsou usa auta,tezko se da o nich mluvit s nekym,kdo v nich nikdo poradne nejezdil....
Tak nějak.
Hlavně bych chtěl vidět někoho, kdo tady dlouhodobě vlastnil jako soukromý vůz americký i evropský benzínový osmiválec, že by nám mohl porovnávat.
jak tak kolem marně koukám, tak nikdo takový není a jediný kdo se tomu blíží sem akorát tak já osobně....
Ostatní v americe seděli někde v usa na dovolený nebo služebce v káře z půjčovny, což zrovna V8ky fakt nebejvaj nebo jim to někdeo půjčil na půl dne anebo to byla nějaká veteš bez servisu a dolítaná na padrt.....
A pak vynáší soudy.
Jasně, amerika nesedí v zatáčkách jak evropská prémie. nemá tkaový hi end vychytávky, ale nabídne za polovinu shodný výkon, shodnou spotřebu a zábavu z řízení. A kouzlo staré doby kdy auta byla opravdu auta.
Hlavně bych chtěl vidět někoho, kdo tady dlouhodobě vlastnil jako soukromý vůz americký i evropský benzínový osmiválec, že by nám mohl porovnávat.
jak tak kolem marně koukám, tak nikdo takový není a jediný kdo se tomu blíží sem akorát tak já osobně....
Ostatní v americe seděli někde v usa na dovolený nebo služebce v káře z půjčovny, což zrovna V8ky fakt nebejvaj nebo jim to někdeo půjčil na půl dne anebo to byla nějaká veteš bez servisu a dolítaná na padrt.....
A pak vynáší soudy.
Jasně, amerika nesedí v zatáčkách jak evropská prémie. nemá tkaový hi end vychytávky, ale nabídne za polovinu shodný výkon, shodnou spotřebu a zábavu z řízení. A kouzlo staré doby kdy auta byla opravdu auta.
Původní muscle cars měli kolem 300k (podle motor), jednoduchou nápravu, druhou řadu k sezení. Tahle bestie je pěkná, ale je to prostě moderní auto se vším co to znamená, takže o nějakém kouzlu nemůže být řeč.
Stáhnutí Chrysleru a Dodge z Evropy je fakt škoda. Když vynechám Jeep, tak právě Dodge by se tady měl vcelku dobře. I tak je o něj zájem o čemž svědčí i individuální dovoz nových i ojetých. Takže pokud padnou dovozní bariery další kupci by se našli. U Chrysleru si už tak úspěchem nejsem jist.
No a Cadillac, to je taková rarita. Ojeté vozy jdou ale vcelku dobře na dračku.
Webovky Dodge vypadají jako by se snad měl vrátet. Ale známý mi řekl, že ta stránka je stejná už několik let. Kdo ví. Třeba se pletl.[odkaz]
No a Cadillac, to je taková rarita. Ojeté vozy jdou ale vcelku dobře na dračku.
Webovky Dodge vypadají jako by se snad měl vrátet. Ale známý mi řekl, že ta stránka je stejná už několik let. Kdo ví. Třeba se pletl.[odkaz]