já myslel, že takové auta se kupují i kvůli motoru...takže předpokládám výkon 4válcové nafty kolem 130 kW a zrychlení kolem 9s...to už si můžu pořídit O3 L&K za poloviční cenu...
Takové auto má smysl s šesti a více válci.
Víš o nizkoemisní verzi a máš jasno. Že rovnou automobilkám nepředpovídáš? ;-) Víš na jakým motoru startuje D3? Víš jaký jsou nejprodávanější verze?
A víš, že producent přímý konkurence se dlouhodbě nedokáže uživit prodejem pouze vyšší střední a lux třídy? ;-)
Prišiel rad na prémiu. Spotreba pod 4 a co2, viac netreba dodávať, je to jasné. Mám pre nich tip - najlepší motor na svete so zvukom 6valca vo vyšších otáčkach.
JLR nemá v portfoliu žádnou značku produkující miniauta, proto se jich tato otázka týká už od střední třídy.
Notabene, fleet a zřejmě i privat na to v zemích s daňovým zvýhodněním LEV uslyší.
likvidovat sa nic nebude :-) kazdy ma svoju poziciu na trhu davno zadelenu a bezpecnu a kazdy ma svoj kus kolaca ako sa vravi, jaguar mozno sice najmensi kusok ale za to ma ten najlepsi kusok s ceresnickou na vrchu, tesim sa na tohto jaga uz skutocne dlhu dobu.
Spotreba pod 4 litre je asi taka realna ako tvrdenie ze maldonado sa stane raz majstrom sveta v F1 ;-) .... najviac sa bojim aby tie ekonormy a snaha jazdit zadarmo s co najmensou spotrebou tieto nadherne auta neznicili.... lebo speje to k tomu bohuzial
XE bude dozaista klenot vo svojej triede... ako taky pekny cerveny rubin ktory sa nosi skutocne na vynimocne prilezitosti ak sa clovek chce ukazat ....
Myslím, že normy jsou pro všechny stejný. Já třeba s Jaguarem dokáže v pohodě jezdit za normovanou, dokázal jsem to i s BMW, Audi nebo M-B, ať už R4 nebo šestiválce.
Pár zasvěcených vidělo jakou spotřebu je možný dosáhnout při jízdě lehce nad předpisy s 500HP. Takže bych to tak nehrotil.