Ten chci tady u nás a do Corolly! Avensis i Verso s ním docela jedou a v Aurisu i Corolle by byl tak akorát. A pro turbomaniaky - stále jsou lidé, kteří turbobenzín nemusí mít za každou cenu 😄 A u týhle 1,8 by v Aurisu bylo tak akorát pokryté manko krouťáku, které má 1,6 Valvematic (jasný, turbobenzíny mají vyšší).
P.S. S tímhle motorem mám najeto cca 60 tis. km
pargi
0
Absence 1.8 v Aurisu je škoda, 1.6, jinak povedený motor, je jako vrchol nabídky nic moc.
dewill
0
Souhlas, mám zkušenosti s tímhle motorem z corroly sedanu a klidně by to sneslo více výkonu, minimálně ve více lidech....ale spíš než k výkonu mám výhrady k příliš měkkému naladění, ani ne snad podvozku, ale spíš serva, řazení a pedálů. Vždycky když přesednu z primery do corroly, tak mám pocit, že šlapu do bahna😊
JaMM
0
To je Amerika. Tam ponukaju napriklad Chevrolet Sonic/Aveo s motormi ECOTEC 1,8 a 1,4 Turbo. 😉
petedur
0
skoda je, ze aj mazda3 sa v us ponuka s 2.5l z m6 a v eu je ponuka max 1.5skyactiv ci 1.8 sky ? je tu malo potencionalnych kupcov, nie asi ako v us.
pargi
1
V Evropě se "trojka" nabízí s atmo 2litrem, kdo to dnes v této třídě má? 😄
KANKUNEN
1
Tam kde Auris krouťakem končí MZD3 začíná, takže to není taková zdechlina v běžných otáčkách.
pargi
0
Spíš bys mohl říct, že tam, kde Auris končí, MZD3 pokračuje dál, začínají více méně na stejném 😄
P.S. S tímhle motorem mám najeto cca 60 tis. km