Lákadlem automobilky BMW na nové zákazníky má být tentokrát středně velké MPV s pohonem předních kol. Jaké tohle auto je jsme zjišťovali v okolí rakouského Söldenu.
není to náhodou daný tím, že řadící páka vede přímo z převodovky? Zatímco u napříč uložených motorů je řadící páka spojená táhly nebo lanky? Ve chvíli kdy je motor a převodovka kompaktní celek a z převodovky přímo trčí řadící páka je dost neřešák udělat to tak aby se na řadící páku nepřenášely vibrace.
Neriešim či tam tri deti v sedačke vlezú, alebo nie, dotaz na mrazika je, že prečo musí mpv používať rodina s tromi deťmi...mám len jedno dieťaa iné ako auto mpv v zásade nechcem.
Probrals to dost důkladně a stejně z tebe vypadlo jen "Není to takové, ani makové a za mně to neni špatný, ale ani dobrý", ostatně jako vždy, když něco hodnotíš pohledem člověka, který o ničem nic neví.
Takovej topperův brácha tečka cézet.
auto moc nevzrušilo. Ten design je takový hroudovitý a bez nápadu, jakoby v Mnichově nevěděli, co kromě těch prolisů na bocích zakomponovat... Ani předek se moc nepovedl. Zezadu auto nepůsobí nejhůře, ale ani nejlépe. Co se týče motorů, nemám výhrad, ale cílová skupina označovaná jako aktivní lidi, to je na BMW hodně odfláklé... To je jako kdyby v Hjondéi napsali zaměřeno na lidi. Pro opice nepříliš vhodné... To snad je každý člověk aktivní, no ne?? Pro odvážení dětí ze školky možná souhlasím, jenže to bych si nekoupil BMW za milionek ale nějaké ojeté šuntidlo pod 50 000 Kč. Pro radost z jízdy nebude asi üplně ten pravý důvod, neboť, jak psali v článku, jízdní vlastnosti příliš nevynikají. Pro to, abych měl BMW? Ne, to není ono, proč bych si kupoval za mega BMW MPV, když si mohu koupit jiný bavorák?? Ale to jsem probral už dost důkladně, můj názor zní: Radší bych VW Sportsvan nebo, ještě lépe, MB B.
By mně zajímalo, kolik máš nalítáno s vyměklým 335i například.
Osobně tipuju, že prd a kdybych tě povozil v 330d (kde je jak známo výkonu až moc), tak bys pronášel jen slova uznání jako třeba "...ty vole to jede jako kráva ty brďo".
Dobry den, vzhledem k tomu, ze jsem v zahranici, se snazim reagovat na prvni ohlasy alespon ve volnych chvilich pres telefon. Casu je malo, proto pisi bez diakritiky.
3 děti možná tak na krátké pojížďky. Uvidí se, až někdo udělá test, jak tam jdou 3 autosedačky vedle sebe.
Cílovka bude jako u MB B, Golf Sportstvan a Meriva.
Jasně, VW a Opel jsou levnější, ale ono až bude mít dvojka roční vozy, tak tam budou zajímavé ceny, které budou stát za zvážení, zda lehce jetou premiovku nebo nové obyčejné auto.
Osobně se mi Active Tourer líbí, jediná překážka je zatím na mém kontě >:D
Jasněěěěěě, přece ta na dvackách hlínách s pérama vostrejma jak břitva a bytelnym samosvorem, co montuje tuhle Pepa, vytmavenejma vočima a bílejma šrákama na haubně, voe! Dyk to kua zná každá mamina! >:D
mohli to udělat nižší, s klínovitým profilem, danymickými linkami a mohutnými boky... otázkou je, jestli by pak vevnitř bylo víc místa než v průměrném subkompaktu >:D
Jedna věc je motor, druhá uložení motoru (podélně uložené motory trpí na přenos vibrací do šaltrpáky, takže u příčné zástavby 2er AT to může být o velký skok lepší) a třetí věc je odhlučnění a utlumení konkrétního modelu. Třeba 1er s naftou nic moc a nejhůře je na tom asi X1. S takovou 18 nebo 20d skutečně nehodné prémie.
Promin, ale psani bez diakritiky je v diskusich bezna vec, na ktere nevidim nic spatneho. Ani u autora clanku. Nevime totiz, z jakeho zarizeni reaguje.
Přesně tak.
Stejné kecy, ála "tohle už není co to bývalo" se vedly u Porsche 911, když přešlo na chlazení vodou, to samé, když začli dělat Boxster, to samé, když začli dělat Cayenne a to samé, když začli montovat do Panamery diesel...A hele, Porsche prodává jak o závod.
Oni většinou na tu adresu ztráty image nadávají lidé, kteří stejně echt BMW nikdy nekoupí, když už tak skončí v ojeté trojce kombi s pohonem na všechny čtyři a čtyřválcovým dieselem pod kapotou...
Rád ti předvedu své auto, rachotí to v něm jako v pračce a posádku obtěžují vibrace.
Zvukový projev motoru N47 je minimálně v mém voze absolutně nehodný image značky BMW.
Kupříkladu řada 1 a 3 trpí u dieselů s manuální převodovkou na vibrace řadicí páky. To jsme v tomto voze nezaznamenali. Celkově nás pak překvapila nízká míra hluku a vibrací zejména na poměry třídy středních MPV.
Máš pravdu, vždyť kdo z nás by manželce koupil na rozvoz dětí zadokolku? Myslím, že by v zimě rychle dodriftovala. A například já bych v zimě se zadokolkou nezajel ani do garáže, protože i s manželčinou předokolkou se to na sněhu díky sklonu vjezdu vždycky nepovede. Lidé mají zkrátka různé priority a zatracovat výrobce proto, že jim chce vyhovět a vydělat - proč? Vždyť kdo chce, může zkusit našetřit na nějakou tu M3, 550i apod., ne?
Karoserie ma presnou miru dynamiky, ktera je primerena tride. Nevim, co bys cekal, karbonove lizatka, eMkove zrcatka, 4 roury vzadu s nastavitelnym kridlem a difuzorem pres pul narazniku?
Ano, dle mých informací od prodejce se většina BMW prodá s Xdrive. Vždycky, když jsem v zimě na horách a vidím tam různá BMW s Xdrive, říkám si, kde jsou ti puristé s pohonem zadních kol a proč nedriftují po těch zasněžených okreskách. Nechci vyvolávat flame, ale asi je skutečně pravda, že o zadokolkách se hodně píše a mluví, ale málokdo si je nakonec kupuje. BTW, tohle MPV se mi na fotkách nelíbí (ale to je jedno, protože realita bývá většinou beztak jiná).
Proc lito? Ocenuji prakticnost MPV, co je na tom k litovani?
A co je to to spokojit se s malem? Vazne mas pocit, ze 2AT je malo? Je to to NEJ, co segment MPV v teto velikosti nabizi :-!
A mas snad dojem, ze kdybych sem napsal 2AT nikdy nebrat, jedine 330d nebo 530d, tak me poplacas po ramenach a napises - jo, to je fajnovej borec 8-s:-O ?
Ze zkušenosti s dnešními BMW to DNA, které myslíte, patří do kategorie dinosauřích. Což nepotěší. ;-\ (i na základě prodejů verzí). Jinak řečeno, dnes už může BMW vyrábět cokoliv.
som veril, ze si bmw s tymto vygrcom len robi *. a ono to fakt ide do predaja... tento bmw vysavac sa u mna hned zaradil do kategorie takych dizajnovych skvostov ako ford scorpio alebo fiat multipla...nepochopitelny krok bmw...velebnosti...duvenblit :no::no::no:
Mňa osobne zaujalo iba to, že to auto má nižšiu mieru vybrácií (asi na volante). No neviem, ale v prémiovom segmente a vibrácie na volante ??? V starom aute je to pochopiteľné ale v novinke ? Takúto prémiu kde mi bude na voľnobehu vibrovať volant fakt nemusím.
Vetsina BMW a Mercedesu prodanych v CR je ve ctyrkolce, tskze predni nahon budou kritizovat spise ti, kteri BMW kupuji jako ojety 10let stary auto - to jsou vetsinou fandove a ti to nechteji BMW odpustit. Timto tahem ziskava BMW novou skupinu zakazniku, kteri si BMW nekoupivali kvuli zadnimu nahonu. Bude to druhe treti auto v rodine s kterym bude vetsinou jezdit zena a pro tu to bude prijemnejsi...
Tedy přiznejme si, že pohled do motorového prostoru, kde je PŘÍČNĚ uložený agregát s logem BMW je velmi, velmi zvláštní.... ;-\
Tohle auto je prostě jen zrcadlo současné absurdní automobilové doby, kdy tradice a požitek z jízdy zajímá čím dál méně zákazníků a kde je nade vše kladeno splnění fiktivních norem o objemu vypouštěného C02.... Tak tedy, BMW kategorie MPV s pohonem předních kol a alternativně s tříválcovým motorem. Ještě před pár lety zcela nepředstavitelné automobilové peklo, dnes bohužel realita. Ale přiznejme si, že i v Mnichově se chtě nechtě musí přizpůsobit povinným normám a vývoji trhu. A současná trojková řada se zatím stále vyrábí s pohonem zadních kol, mechanickou parkovací brzdou a ve špičkové výbavě dostanete (pravda přeplňovaný) řadový šestiválec. Otázka ovšem zní - jak dlouho jí to ještě vydrží? :-O:-O:-O
Taky bych si ho objednal, ale ne pro sebe, nýbrž pro tchýni, aby nám svážela děti ze školky a z kroužků.
BMW léta stavělo svou image na sportovním stylu, sportovní jízdě a zážitcích za volantem. Co z toho mi nabízí BMW 2? Tu karoserii měli udělat alespoň trochu sportovní. Prostě bonbon, který sice budou řídit spíše ženské, ale řeknu si, "pěkná sportovní kárka na svoz dětí". Přesně tohle si totiž říkám, když vidím Béčko od Medvěda. Nejsem designér, nemám moc citu pro tvary, ale subjektivně říkám, že pokud mám dát mega na auto na svoz dětí, mělo by se to blýsknout nejen technikou, kvalitou a vnitřkem, ale také zevnějškem. Neviděl jsem to v reálu, ale z fotek mě to nenadchlo. A ani neurazilo! Prostě tuctovka MPV, ale s vrtulí na kapotě a za mega.
Proč takhle vyskakuješ ? Zatím jsi podle všeho viděl 2AT tak akorát na fotkách, ale už přesně víš, že "když už automobil v této kategorii, tak Mercedes". Když opravdu pochybuješ, tak se jdi ujistit a potom nás všechny informuj. Momentálně to vypadá, že pouze bezhlavě hájíš "svoje barvy" za pomoci chlebíčkových konspirací.
Upřímně? Tomu sám nevěříte. Nehodnotím vaše řemeslo ani tak, ani tak, ale že bych se řídil při nákupu auta vašimi testy, to raději nekoupím nic. Je pochopitelné, že "líbiví" musíte být u všech automobilek, protože z čisté upřímnosti nelze redakci živit.
Sám jsem před lety auta koncernu VW prodával, a byla sranda, když jsme se z republiky sjeli na představení nového modelu, kde po nás chtěli podrobný zápis hodnocení modelu z různých kritérií. Ale během hodnocení nás obcházel zástupce dovozce (tehdy IVG s.r.o.), a říkal: "Kluci, neblbněte, nepište tam co vidíte, ale co chceme, aby viděl zákazník. Z tohoto materiálu musíme dostat argumenty pro koupi, nikoliv pro to, aby zákazník nekoupil.
Skutečně nezávislé testy si dnes může dovolit Čína a USA, nebo maximálně pořad Top Gear.
Vidíš, a ja nie. Neviem, kde je DNA BMW, o ktorom sa v úvode článku píše. Veď práve to DNA vynechali - pohon zadných kolies a dokonale vycibrené jazdné vlastnosti klasiky. Najmä to robí bavorák bavorákom. A k týmto génom veľkopriestorová kabína v tradičnom dizajne a kvalite BMW - to by šlo. Ale spraviť niečo celkom iné, čo okrem vzhľadu a motorov s BMW prakticky nemá spojitosť, v tom nevidím veľké šance na úspech. Nejde o módnu triedu SUV ani o jej zbastardené móde klony. Ani Mercedesu podobné autá nezarábajú miliardy, takže bavorské pohnútky vypustiť do sveta niečo také veľmi nechápem. Čas ukáže. Ale optimista by som nebol.
Trochu mimo tému článku - nechcem byť príliš zlý, ale redaktor - a píše bez diakritiky? Bežný diskutér prosím, nie je to pekné, ale je to bežné. Od profesionála na domovskom fóre mi to príde absurdné, najmä keď si väčšina diskutérov tú námahu dá.
V době přetlaku zboží na trhu je cílová skupina nevypočitatelným faktorem. Na druhou stranu zaznamenáváme akcelerační spirálu v omlazování výrobků. Vezměte v úvahu, jak často přicházely automobilky s novými modely, řekněme, před třiceti lety, a jak často přichází nový model dnes. Ale nelze stále zkracovat životní cykly jednotlivých modelů, když se během jednoho cyklu tak tak podaří zaplatit vývoj, marketing a vytvořit navíc zisk. Proto se na trhu objevují "odvozeniny" typu GT nebo zdánlivě nesmyslné BMW 2. Pořád jde o to, urvat si co největší podíl trhu, třeba i popřením tradic, avšak v zájmu rozvoje a vývoje automobilky, či preferencí tradičních zákazníků. A asi je to tak dobře.
Topper/Kia World se nebojí srovnávat korejskej mainstream s D3 a dokonce ku prospěchu korejců, to je tu známé >:-[] Já se obávám, že v moc prémiévých autech neseděl... vlastně a ni v těch korejských >:D
Domnivam se, ze v clanku jsem popsal jak plusy, tak i minusy. Pozitivne clanek nakonec vyznel, protoze auto i vice pozitiv ma a na tuto tridu je velmi dobre. To je muj uprimny nazor za ktery se nestydim. :-)
To je mi Tě dost líto. Ale komu není rady, tomu není pomoci.
Ostatně včera jsi tu docela zajímavě moderoval tu diskuzi o daních z luxusu ....... socani by to nevyjádřili lépe.
To potom chápu že se spokojíš tak s málem.
Taky to zaznít nemohlo - museli by udělat poctivý test. Toto je jen výstup z prezentace - KDYBY NEVYZNĚLA POZITIVNĚ, UŽ BY JE NEPOZVALI a taky by jim nemuseli půjčovat auta.
To už je legendární záležitost jak asi před 12 lety nebo tak nějak odmítla po negativně napsaném testu Škodovka půjčovat auta panu Vaculíkovi.
A co byste asi tak pane redaktore říkali někde v Tramtárii na prezentaci Mercedesu? Že je BMW lepší? Nenechte se s prominutím vysmát.
Říká se - "koho jídlo jíš, toho píseň zpíváš" ....
Navíc má Béčko už pár let za sebou, bylo by velmi smutné, kdyby už teď bylo BMW horší.
Nemohu si ale pomoci - BMW 2 je ošklivější a o té propracovanosti opravdu pochybuji. Ale tyto argumenty ráda používají marketingová oddělení značek ...........
Že by přece na Vás brainwashing trochu fungoval? Obávám se že ano.
Když ta prémiovost není jen o designu. Kdo chce chrom kolem oken a mlhovek, ten může jít k Peugeotu pro 208 a bude se radovat. Uznávám, že z venku je 2 AT celekm tuctové, ale věřím, že třeba kvalita interiéru bude trošku výše, než u Versa. Ale je tu ještě plno dalších okolností, proč chtít prémiový vůz. Mám nyní zkušenosti se servisem BMW a tak milé lidi jsem nikde neviděl. Ochotní, slušní a vystupování na úrovni. I za to se v tom autě připlácí, a musím říci, že to stojí za to..
Pro pochybovače o tom, zda BMW-MPV má či nemá smysl, je odpověď jednoduchá. 2AT je jedno z mála nových BMW, které má jednoznačně hlavu i patu. Konečně nejde jen o bohapusté míchání kupé, sedanů, SUV v různých, často doslova zběsilých poměrech.
Má to jeden háček - BMW musí umět zákazníkovi vykomunikovat, že nejde o neatraktivní mama-car na rozvoz dětí do školek a nákupy plínek. Naštěstí 3/4 práce už odvedli ve Stuttgartu se svým B-classe a VW ještě položilo červený koberec pro příchod 2AT >:-[] .
VW Golf Sports Van cílí vlastně na naprosto stejnou cílovku, jenže kde Golf SV končí, tam někde 2AT začíná.
BMW navíc vsadilo podle mého konečně na opravdu silnou kartu. Nebýt MPV v nabídce BMW, horko těžko by v Mnichově vysvětlovali příchod 3-válce nebo koncepce vše vpředu. U MPV to ale každý pochopí a každé další BMW s 3-válcem nebo koncepcí vše vpředu už nebude to první.
Vymysleli to v Mnichově skvěle a já jim za to dávám jednoznačně :yes::yes::yes:
Přesně tohle je BMW, které bych si klidně objednal :-!
Verso a Carens jsou hezčí? No nevim... já bych ve volbě neváhal ani vteřinu >:D Dizajn tohoto auta je náhodou právě velmi povedený, velká huba Kia nebo divně sesekané Verso na něj nemá a mít prachy a potřebovat pro manželku MPV, určitě tohle bude první volba... tohle neni MPV z nutnosti a variability, ale auto pro manželku vyšších příjmových skupin, nebo pro majetnějšího důchodce, který hledá vyšší posaz.
Proč by to měla být parodie na BMW? Co bys chtěl? Spoilery,karbonový lak a vozit děti do školy bokem? K tomu to auto není určené....
P.S. Myslíš, že takový Carens bude i lépe jezdit... to, že je to trojválec, neznamená, že jede špatně, viz článek.
BMW :yes: Když už bych musel mít MPV, tak jedině tohle :-) Možná ještě Zafiru..
Mercedes jsme urcite neopomneli, ale novy Active Tourer se nam zda dopilovanejsi. Ostatne na tom se shodli i ostatní kolegove na prezentaci, ze se jedna o nejdotazenejsi MPV.
dizajn je hodne slaby..... nemastny neslany a uz vobec nie na styl skutocneho bmw... alebo dokocna premie ci ako to zvyknu niektori delit.... [odkaz] .... dovolim si tvrdit ze uz aj cayenne je viac porsche ako tento active tourer baworakom..... hodne slaby dizajn.... obycajne vajce bez kuska premiovosti a charizmy... rovnaku sluzbu spravi aj verso alebo carens a stoja polovicu a vlastne su aj lepsimi mpv a lepsie vyzeraju.... ale ako parodia na bmw je to vydareny pokus... aj s tymi trojvalcami :yes:
Ti starsi zamoznejsi mozna kvuli vyssimu posezu, ale co jim brani koupit X3 ? Ti aktivni pokud budou pokukovat po BMW, tak budou koukat i na urcitou prezentaci a timhle teda moc neoslni - nerikam, ze 3 v kombiku oslni vice, ale je takove tradicnejsi nebo jak to rict.
No uvidime, snad si to nekdo koupi krome salonu jako predvadecku.
- proč v takovýmhle autě meziplyny?
- co je to za head-up displej? V takhle drahým autě je displej jak v mazdě 3 a to BMW umí v 3er nebo vyšších podstatně lepší technologie!
- proč to má mezi kolem a karosérií takovou díru? I na 18" kolech to vypadá příšerně, kdo to vymejšlel?? vypadá to jak nepovedený suv!
Když už automobil v této kategorii, tak Mercedes.
Cituji: "jako celek ale neznáme jiný takto atraktivní velkoprostorový vůz".
To toho autor opravdu moc nezná.
Kdyby třeba místo takovýchto vyjádření autor vysvětlil o co je třeba Béčko horší ......
Proč jen mám tady tak často pocit že článek nepsali redaktoři autro.cz ale marketingové oddělení testované značky?
Podle BMW to jsou aktivni lide. Coz je dost obecna charakteristika. Ceskou cilovou skupinu si netroufame odhadovat. Snad zena rozvazejici deti do skoly ci starsi zamoznejsi lide? :-)
Mam problem identifikovat cilovou skupinu tohoto auta. Tri deti vzadu to neodveze a 4 clenna rodina bude skutecne u BMW hledat neco jako MPV ? Ja si teda myslim, ze z pohledu ridice se bude citit lepe v kombiku pripadne GT. Vyhodu vyssiho kufru u BMW bude hledat malokdo. Jaka je tedy cilova skupina ?