Novinky
Ivan_M
5
Těším se, ne na fabii ale na to, až mi 3x denně v 6, 14 a 22 hodin nebudou jezdit tuny aut pod oknama. Nejlepších 14 dní v MB každej rok
michalpneu
8
co by za to mnoho měst u nás dalo, aby jim jezdily tuny aut pod oknama z místní fabriky, kdyby tam nějakou měli.......
petrumr
Ano, každý by byl rád, kdyby měl ve městě takovou firmu.
Emel
5
Každý soudný člověk je rád, že tu máme takovou továrnu. Jestli by ale chtěl bydlet hned vedle, to je zase jiná věc... což nakonec platí třeba i o elektrárně, letišti atd.
Ano, to zní lépe než posledně zastavení výroby u Tesly. 😉
Tahle informace je myslím i trochu více důležitá v případě Škody, proto asi to upřesnění. Jestli se nemýlím, tak v ČR je 6 majitelů automobilu značky Tesla.
Myslíš jako aby nebylo moc infarktů? >😁
Ne vážně. Napsat:
Tesla: Kvůli zavedení nového modelu blabla přerušena výroba
bylo by to mnohem lepší. A v diskusi pod tímto článkem se probíralo, jak moc lépe bude titulek znít v případě Škody.
Ne vážně. Napsat:
Tesla: Kvůli zavedení nového modelu blabla přerušena výroba
bylo by to mnohem lepší. A v diskusi pod tímto článkem se probíralo, jak moc lépe bude titulek znít v případě Škody.
Gilgit
Ta informace je samozrejme dulezitá. O to ale nejde, jde o to, ze nadpis v prípade clánku o firme Tesla byl bulvární a uvádel ctenáre zámerne v omyl.
Suhlas.
Par jedincov dokonca v diskusii tvrdilo, ze vedenie Tesly klame, a novy model je len zamienkou, ktora ma zamaskovat nevyhnutne smerovanie ku krachu.
Nuz co, pozitivne je, ze si aspon precitali clanok.
Par jedincov dokonca v diskusii tvrdilo, ze vedenie Tesly klame, a novy model je len zamienkou, ktora ma zamaskovat nevyhnutne smerovanie ku krachu.
Nuz co, pozitivne je, ze si aspon precitali clanok.
Jojo pod to se podepíši.
Onehdy jsem si četl nějaký optimistický článek a modelu X a pod článkem byla historie všech článků o Tesle - bylo to vcelku zábavné čtení o neustálém shánění peněz, lobování, výrobě na dluh, vybírání peněž od zákazníků předem, falšování ekonomických výsledků a posouvání termínů zahájení výroby modelu X - již 3x.
Tak proto nevěřím prohlášením Tesly a pana Muska ani za nehet.
Onehdy jsem si četl nějaký optimistický článek a modelu X a pod článkem byla historie všech článků o Tesle - bylo to vcelku zábavné čtení o neustálém shánění peněz, lobování, výrobě na dluh, vybírání peněž od zákazníků předem, falšování ekonomických výsledků a posouvání termínů zahájení výroby modelu X - již 3x.
Tak proto nevěřím prohlášením Tesly a pana Muska ani za nehet.
Gilgit
Vázení soudruzi z redakce Auto.cz, proc není clánek nadepsán Skoda zastavuje výrobu, tak jak pred nekolika dny v prípade firmy Tesla? Za takový titulek by vás v Mladé Boleslavi samozrejme nepochválili. Viz také príspevek smouly nesiky.
v pripade tesly slo tiez o celozavodnu dovolenku?
len sa pytam lebo som neisty 😉
len sa pytam lebo som neisty 😉
Gilgit
Ne, ale o podobne dlouhé prerusení výroby kvuli instalaci výrobního zarízení pro nový model.
Říká Elon Musk, nejprohnanější lhář pod sluncem.
Nový model už měl 1 a 1/2 roku sjíždět z výrobních linek.
Dnes jsme se dozvěděli, že jeho "gigatovárnu" financuje Panasonic.
Polopravdy a lži. To je pan Elon Musk.
Ještě více vyráběných EV ho může dostat na buben.
Nový model už měl 1 a 1/2 roku sjíždět z výrobních linek.
Dnes jsme se dozvěděli, že jeho "gigatovárnu" financuje Panasonic.
Polopravdy a lži. To je pan Elon Musk.
Ještě více vyráběných EV ho může dostat na buben.
Jenže škodovka má 14 dnů celozávodní dovolené každý rok (výroba stojí), zařízení pro Fabii III už je namontované a funkční. Výroba Fab II samozřejmě přerušena nebyla na stejné lince se ostatně ještě dělá Spaceback. Po celozávodní dovolené pouze oficiálně spustí výrobu nulté série Fab. III.
Za 14 dnů rozhodně celé zařízení pro nový model nenamontujete.
Za 14 dnů rozhodně celé zařízení pro nový model nenamontujete.
Gilgit
Za 14 dnu se samozrejme celé zarízení pro nový model namontovat nedá. Ale je normální, ze nekteré automobilky vyuzívají celozávodní dovolenou v léte nebo treba taky volné dny na prelomu roku pro instalaci vetsích cástí výrobního zarízení pro nové modely.
No v případě třetí generace Fabie a dá se říct i celé škodovky a pokud vím i koncernu toto neplatí. logicky vzato týká se to všech značek s masovou výrobou. Jak jsem psal technologie pro fab je +/- hotová a budou se dolaďovat jen "detaily" + práce na lince finální montáže.
Tam kde je nějaké zařízení společně se současným musela proběhnout montáž v době kdy linka nejede (typicky o víkendech).
U tak složitého zařízení se stane zřídka že něco namontujete a ono to rovnou bezchybně funguje a za 14 dnů ani za měsíc to prostě 100% dokupy nedáte (montáž, programování, odzkoušení a spuštění). Za nějaký ten měsíc tu bude podobná zpráva o Superbu, přestože již nyní dokáží celou karoserii svařit (ostatně o tom se již psalo)
Lakovna je jiný případ, tam se to dělá během dovolené, jinak by museli zastavit výrobu což jsou milionové ztráty každou hodinu.
Tam kde je nějaké zařízení společně se současným musela proběhnout montáž v době kdy linka nejede (typicky o víkendech).
U tak složitého zařízení se stane zřídka že něco namontujete a ono to rovnou bezchybně funguje a za 14 dnů ani za měsíc to prostě 100% dokupy nedáte (montáž, programování, odzkoušení a spuštění). Za nějaký ten měsíc tu bude podobná zpráva o Superbu, přestože již nyní dokáží celou karoserii svařit (ostatně o tom se již psalo)
Lakovna je jiný případ, tam se to dělá během dovolené, jinak by museli zastavit výrobu což jsou milionové ztráty každou hodinu.
Gilgit
Ja jsem ale nikde nenapsal, ze behem letní celozávodní dovolené 2014 se instaluje výrobní zarízení na kterém najede výroba hned po této dovolené. Samozrejme ze pro novou Fabii je vsechno podstatné hotovo a doladují se detaily.
Taky mě hned napadlo, proč se ten článek nejmenuje takhle...
Nakonec, je to jen další z řady důkazů o "nestranném, objektivním a korekním" vztahu mezi ACZ a škodovkou... 8-s
Nakonec, je to jen další z řady důkazů o "nestranném, objektivním a korekním" vztahu mezi ACZ a škodovkou... 8-s
petrumr
Hele, když ty si komouš, tak druzí nejsou soudruzi, jestli si tak říkáte doma, tak neplet soudružský pozdravy do veřejné diskuze
oceli nebo to Škodovka nechá až na příští pětiletku a bude tyto díly raději výdodně nakupovat?
petrumr
A není už tam ?
Bude nakupovat.
Výlisky bude pro ni dělat Hyundai? 😉
Gilgit
Proc by ne.
Ale vázne. Fakt je, ze nekterí korejstí výrobci komponentu, kterí se v Ceské Republice nebo na Slovensku usídlili hlavne kvuli dodávkám pro továrny Hyundai a Kia, dnes jiz dodávají díly nebo pripravují dodávku dílu i pro koncern Volkswagen. Obávám se, ze to nekterí antihyundaisté nerozchodí.
Ale vázne. Fakt je, ze nekterí korejstí výrobci komponentu, kterí se v Ceské Republice nebo na Slovensku usídlili hlavne kvuli dodávkám pro továrny Hyundai a Kia, dnes jiz dodávají díly nebo pripravují dodávku dílu i pro koncern Volkswagen. Obávám se, ze to nekterí antihyundaisté nerozchodí.
Gilgit
Docela legracní je veta, ze "Mladoboleslavská továrna se na očekávaný vůz již pomalu připravuje". Ve stádiu, v jakém prípravy výroby nové Fabie jsou, bych spís rekl ze se továrna pripravuje dost intenzívne.
Ale treba mne soudruh petrumr grand poucí, jak je to doopravdy, nebot on má na vsechno tu správnou odpoved.
Ale treba mne soudruh petrumr grand poucí, jak je to doopravdy, nebot on má na vsechno tu správnou odpoved.
A čím déle tě sleduji, tím více jsem přesvědčen, že ty máš zase na všechno tu správnou připomínku... 😄
petrumr
Sledují tě už dlouho, jestli nejsi komouš, tak jsi cigán, oni říkají pánko soudruh. Gilgit je romský jméno a máš dost sprostý chování, znám dost slušných cigánů, ale ty jsi odpad společnosti
Gilgit
Vítej, odpade spolecnosti. Zatím jsi se netrefil, nejsem ani komouš ani cikán, takze hádej dál. Naopak komouš bys mohl být ty, ti taky lidi dlouho sledovali. Jinak jsi ale podivný prípad. Sympatie cítís spís k NSDAP, jak jsi tady pred nekolika mesíci oznámil, a na druhé strane jezdís komunistickým autem. Muzes tento protiklad vysvetlit?
Nechaj ho tak, nema zmysel argumentovat, je to ako hrocha na stenu hadzat.
Okrem toho, prispevok je kandidat na nahlasenie za porusenie pravidiel (osobny utok s rasovym podtextom).
Okrem toho, prispevok je kandidat na nahlasenie za porusenie pravidiel (osobny utok s rasovym podtextom).
Gilgit
Ja vím, ze to nemá smysl, ale nekdy je zajímavé, co ze sebe petrumr dokáze vydusit.
Hoši,petrumr je jen kecal... Já ho vyzval, že se sejdeme a dáme si dovednostní soutěže jak v autě, tak ve znalostech, ale nějak se mu nechtělo, a už mi na to neodpověděl... A lituju Citroen, že jeden takovej troglodyt tou značkou jezdí. Ta nabušená haťapka k němu sedla líp...
Prostě takovej Brouk Pytlík petrumr...
Prostě takovej Brouk Pytlík petrumr...
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
Máš možnost se předvést petrumr.p@seznam.cz !!!
petrumr
Ty nemáš e.mail? Tu adresu mám normálně veřejnou a na motorkách se normálně domlouváme přes e.mail, ale od tebe bylo jenom vyhrožování a patříš spíše na upozornění pro PCR, tuším, že kradeš auta
Gilgit
I kdyz je to clánek o Skode, je potreba zareagovat na nesmysly které sem píse nick WinDiesel o firme Tesla. "Dnes jsme se dozvěděli, že jeho "gigatovárnu" financuje Panasonic", píse e😜ert WinDiesel. A lze. Tuto informaci jsme se dozvedet nemohli, protoze Panasonic oficiálne neoznámil výsi své investice. Podle neoficiální infomace to má být 200 az 300 miliónu dolaru, Tesla chce investovat 2 miliardy.
Jestli bude projekt Gigafactory úspesný, to se dozvíme v budoucnosti. Co ale víme jiz dnes je ze se argumenty nicku WinDiesel nedají brát vázne.
Jestli bude projekt Gigafactory úspesný, to se dozvíme v budoucnosti. Co ale víme jiz dnes je ze se argumenty nicku WinDiesel nedají brát vázne.